Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3411 opinii

2.17 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Agata / 2018-07-16 11:21
    Ocena: 1.25 / 5
    BEZNADZIEJNIE!!! NIGDY WIĘCEJ!!!
    Kupowałam w maju kilka biletów na tej samej trasie Łódź-Gdańsk.Jeden znajomemu,który tuż po zapłaceniu przeze mnie za bilet zmienił rezerwację na dzień później (pomylił datę).Ponieważ czas naglił (bilet miał być na podróż na następny dzień(!)-za prawidłowy bilet zapłaciłam również przelewem, nie czekając na voucher z Flixbusa. Sytuację opisałam w formularzu kontaktowym, w celu upewnienia się,ze wszystko zrobiłam ok - zadzwoniłam do przewoźnika. Otrzymałam informację,że czas oczekiwania na zwrot pieniędzy - 30 dni. Wszystko zajęło mi 15 minut.Dziś jest 56 dzień i po dwóch ponaglających rozmowach telefonicznych NIC SIĘ NIE DZIEJE. Moje pieniądze (55 zł) cały czas są na koncie Flixbusa. Nie zwracają kasy- oszukują telefonicznie,ze "na pewno pieniądze dotrą do końca tygodnia, bo już gotowe do przelewu". Ale to ŚCIEMA !!!! Napisałam ponownie. Czekam.
    Kolejna "moja przygoda" to moja podróż: Wykupiłam bilet z rezerwacją miejsca. Wsiadam do autobusu - miejsce zajęte, siedzi para. Podchodzę do nich i grzecznie informuję pokazując bilet z nr miejsca,że to miejsce wybrałam (za dodatkową opłatą!) i chcę na nim usiąść.Państwo zdziwieni, wmawiają mi, że nie ma opcji wyboru miejsca i nie zamierzają zejść. Idę do kierowcy, pokazuje bilet z wpisanym numerem miejsca i proszę o interwencję a "wyluzowany" kierowca do mnie: ja nikogo za uszy wyciągał nie będę.Ale ja za to miejsce ZAPŁACIŁAM (co z tego,że 1zł) a on jest w tym momencie przedstawicielem firmy, której płacę za podróż-powinien zareagować. Sprawę rozwiązał mój mąż,który podszedł do pary i poinformował,że osoba siedząca na moim miejscu, decyzją kierowcy ma się przesiąść :) Para zeszła ( mąż zaplusował :) ). Generalnie: ciasno, brudno, pod koniec podróży smród z toalety odczuwalny na górnym pokładzie, mnie się trafiła niemiła obsługa. Ogólnie NIE POLECAM. Podróżowałam Polskim Busem i było o wiele lepiej. Zadziwiający jest fakt,że nikt z Flixbusa nie reaguje na tak niepochlebne opinie. Nikt nie jest zainteresowany podwyższeniem standardu. Może chodzi o to,że autokar i tak był pełny i TO ($) się tylko liczy. Szkoda...
    ZaletyPrzyjechał :/
    WadyMnóstwo : brudno, ciasno, śmierdząco, problem z odzyskaniem pieniędzy za niewykorzystany bilet, nieuprzejma obsługa (pewnie nie wszyscy,ale mnie się taka trafiła); zero organizacji
  • ~Anna / 2018-07-15 19:13
    Ocena: 4.50 / 5
    Wszystko w porządku, poza nieuprzejmym kierowcą, który opie..ył mnie za niepoprawne położenie walizki. Jestem kobietą, nie osiłkiem, położyłam ją jak umiem.
    Zaletyniska cena
    autobus podstawiony punktualnie
    Wadyzasięg gubiło wifi
    kierowca bez manier
  • ~Agiii / 2018-07-15 18:31
    Ocena: 2.25 / 5
    Jestem osobą bardzo tolerancyjną pomimo wszystko stwiedzam, że Polski/Bus był i wiele bardziej komfortowy, wygodny, czysty i po prostu przyjazny !
    ZaletyEwentualnie czas przejazdu...
    WadyNiewygodne siedzenia
    Zbyt wąsko
    Zbyt jasno
    Po prostu brzydko i zwyczajnie jak w przeciętnym PKS
  • ~Emilia / 2018-07-12 13:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Jechałam wczoraj Flixbusem z Krynicy Morskiej do Warszawy. Byłam sceptycznie nastawiona. ( po przeczytaniu opinii w internecie). Przewoźnik zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Autobus przyjechał na czas. Kierowcy przemili. Toaleta czysta, czynna. Pasażerów mało. Klimatyzacja włączona. Naprawdę w moim przypadku nie można było na nic narzekać. Na pewno jeszcze nie raz skorzystam z podróży Flixbusem.
    ZaletyCena
    Jakość
    Czystość
    WadyNie zauważyłam
  • ~Ewa / 2018-07-11 15:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy wiecej Flixbusa!!!!!!!!!!!!!! 2 godziny czas oczekiwania na autobus i caly czas sms z informacja ze bardzo im przykro ale autobus sie opozni najpierw ok. 50 minut pozniej 1,5 godziny....w efekcie czego poszlam szukac innego transportu bo najpewniej autobus wogole nie przyjechal....wyslalam informacje na maila bo oczywiscie nigdzie do Flixbusa dodzwonic sie nie mozna ze rezygnuje i prosze o zwrot pieniedzy za bilet, nie chca oddac!!!!!! CHAMSTWO, BANDA OSZUSTOW!!!!!!!! NIE WYBIERAJACIE TEGO SZAJSU!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Warning / 2018-07-10 01:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa Poznań Warszawa. Godzina wyjazdu 23:50. Terminowo. Wchodzisz do autobusu szukając miejsca. Na górze jak w obozie uchodźców. Smród, na siedzeniach leżą pojedyncze przedmioty chociaż nikt na nich nie siedzi. Mieszanka kulturowa. Co do zachowań towarzystwa - bez komentarza. Idziesz na dół. Jesteś z druga osoba do pary ale znów porozkładani ludzie wiec rozdzielacie sie i na sile dosiadasz sie do obcych ludzi. I niby zdarza sie ale. Smród alkoholu, brudu, nie wiem czego jeszcze. Ludzie śmierdzące nogi wystawiają na przejściu żeby położyć głowę tam gdzie kto inny siedział pupą. Bezpośrednio, nic nie podkładając. Wiozą torby z czymś czego nie da sie bliżej określić. Torby rodem z marketów, te z uchwytami, na większe zakupy. Obca pasażerowie uwalają sie na ciebie nogami bo na swoim siedzeniu trzymają np gitarę i gołymi stopami dotykają podłogi. Czujesz się jak w monarze. Nikt nie zwraca uwagi na ich „bagaże podręczne”, na to, ze zajmują po dwa miejsca zamiast jednego. Na zachowania które świadczą o zdziczeniu. Jasne zwracasz sam uwagę ale to jak grochem o ścianę. 5 godzin. Nie warte stresu choćby i złotówkę kosztował przejazd a kosztował 36 złotych. Nie żałujcie pieniędzy na pociąg. Krótsza trasa większy komfort i kultura pasażerów. Tu musisz czuwać bo klientela rodem z horrorów.
    ZaletyTerminowość tego konkretnego przejazdu.
    Cena trochę korzystniejsza.
    Możliwość przebookowania godziny wyjazdu.
    WadyGdzie tanio tam niestety najwiecej delikwentów na bakier z kulturą i higieną.
    Autobus brudny i śmierdzący nieprawdopodobnie mocno.
    Brak miejsc
    Samowolka w zajmowaniu przestrzeni
  • ~Ruda / 2018-07-09 08:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecem. Wybrałam kurs Kraków- Praga z przesiadką w Brnie. Autobus z przesiadki nie dojechał. Pozwolili Nam wsiąść po godzinie czekania. Wracając autobus z Pragi( kurs Praga Kraków) spóźnił się i prosiliśmy kierowce jaki dział obsługi ( dzwoniliśmy do nich) aby zatrzymali o 15 min autobus do Krakowa. Bezskutecznie. Dział obsługi twierdził, ze oni nie maja nr do kierowców:O nie mogą prosić o takie rzeczy. Mogą Nam przerezerwować bilet na kolejny kurs o północy ( 5 godz po tym który Nam odjechał).... Czekanie 5 godz na stacji w Brnie. Dobrze, że pogoda była...NIE POLECAM I NIKOMU NIE ŻYCZĘ!!! Zamiast 8 godz jechałam 15 godz.
    ZaletyMożna spotkać ciekawych ludzi podczas podrózy:P
    WadySpóźnienia, brak współpracy działu obsługi z klientami, ciężko się dowdzownić:( brak współpracy kierowców między sobą!!!
  • ~Magda / 2018-07-08 00:55
    Ocena: 1.75 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Autobus ciasny, brudny do przesady, zniszczony, fotel zepsuty bez możliwości regulacji... na trasie Łódź - Wrocław ... szkoda słów. Nigdy więcej! Odradzę wszystkim znajomym, nieznajomym również.
  • ~renata / 2018-07-07 17:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo wysokie ceny biletów. Trasa Warszawa-Wrocław na jutro 8.07.18 45 PLN czyli w cenie bla bla car, który jedzie 3h, a nie 4.20 h jak autobus.
    Zaletyżadnych
    Wadybardzo wysokie ceny, nie proporcjonalne do czasu i wygody podróży
  • ~Anna / 2018-07-07 03:36
    Ocena: 1.50 / 5
    Skandal…Nie kupujcie biletów z PRZESIADKĄ !!!

    Skandal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Zakupiłam bilet z Krynicy Morskiej do Łodzi Fabrycznej z przesiadką (zaplanowaną w ramach podróży przez Flixbusa, nie zaplanowaną przeze mnie) w Warszawie Młociny (obie linie Flixbusa, oba autobusy Flixbusa).

    Podczas pierwszego odcinka podróży wystąpiło 1,5 godz. opóźnienie z powodu wypadku na drodze. Poinformowałam biletera o tym, że mam bilet z przesiadką na następnego Flixbusa. Nakłoniony przez kierowcę bileter zadzwonił do firmy, aby poinformowali kierowcę drugiego Flixbusa o opóźnieniu i aby zaczekał 20 min. Gdy wysiadłam w nocy w Warszawie, żaden Flixbus nie czekał.

    NIE KUPUJCIE BILETÓW NA FLIXBUSA Z PRZESIADKĄ, BO W RAZIE JAKIEGOŚ OPÓŹNIENIA NA DRODZE, NIE BĘDZECIE MOGLI LICZYĆ NA TO,ŻE DRUGI AUTOBUS NA WAS POCZEKA. DLA TEJ ,,FIRMY" NIE LICZY SIĘ INDYWIDUALNY KLIENT. OCZYWISCIE NA BILETACH NIE MA TAKŻE ŻADNEGO TELEFONU KONTAKTOWEGO, PEWNIE ABY NIE DZWONIĆ I NIE ZAWRACAĆ IM GŁOWY.

    Dziadostwo i patologia myślenia o klientach w czystej postaci. Sprawy tak nie zostawię i skierowałam już odpowiednie pismo do rzecznika praw konsumenta.

    Okropne wspomnienia z podróży, gdy zmęczona po 7 godzinach w autobusie byłam zmuszona czekać w po północy godzinę na autobus nocny na dworzec centralny i potem jeszcze 5 godzin na pociąg do Łodzi. NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadyFirma jest niepoważna i ma gdzieś klienta.
  • ~Szymon / 2018-07-06 17:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Przewoźnik robiący sobie jaja z ludzi. Bilet na przejazd zarezerwowany po czym przychodzi mail ze zmianą rezerwacji na kolejny dzień ponad 12h później. Nie polecam słaby przewoźnik.
    ZaletyJak na razie brak
    WadyBrak poszanowania czasu klienta
  • ~Opolanin / 2018-07-06 11:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Jechałem w czerwcu z Wrocławia do Kopenhagi z przesiadką w Berlinie na którą było półtora godziny.
    Autobus miał odjeżdżać z Wrocławia o 19:30, o 19 komunikat o 3 godzinach opóźnienia.
    Wiec gdzie od znikł przez 2 i pół godziny?
    Infolinia po polsku działa tylko do 20, ale nie byli wskazać rozsądnej alternatywy (mimo że było - o północy jechał autobus na identycznej relacji).
    Ostatecznie autobus był opóźniony o pięć godzin, czyli przyjechał później niż ten kolejny zgodnie z rozkładem.
    DO tego autobusu który odjeżdżał o północy kierowca nie pozwolił wsiąść twierdząc że to nie ten bilet i nie ten kurs mimo że zgodnie z regulaminem miałem prawo jechać najbliższym możliwym połączeniem.

    Ogólnie podróż z FLixbusem szczególnie z polskim - pozostałościami po Polbusie to zero gwarancji że dojedziesz na czas jeśli w ogóle gdzieś wyjedziesz - stracili klienta.
    ZaletyCzasami tańszy niż konkurencja
    WadyBrak punktualności
    Kierowcy
    Brak informacji
    Nierzetelność

  • ~Zet / 2018-07-05 16:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Rozkłady jazdy zupełnie niedopasowane do trasy, na której są stałe roboty drogowe, więc wiadomo, ile zajmie przejazd (Warszawa-Gdansk). Bardzo mało miejsca między siedzeniami.
  • ~Bozena / 2018-07-04 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadoska firma,zero informacji!! Czekaliamy we Wrocławiu 2,5 g...!!!! Na aurobus ktory mial byc o 11.30 ,wyjechał o 14.kierowcy, kasa, nawet infolinia - nikt nic nie wie..Kisilismy sie w spalinach pod Galerią Wroclawia,w niby dworcu pełnym spalin...Nigdy qiecej
    Tylko polskie linie,albo pociag.Flixbus to potażka!!!? Kierwcy aroganccy, zero informacji i szacunku dla ludzi..
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~MAGDALENA / 2018-07-04 12:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam. Informacja na stronie o możliwości przejazdu osób z niepełnosprawnością to mocne nieporozumienie. Bilet został zarezerwowany po rozmowie telefonicznej pod podanym numerem I zapewnieniem dyspzytora o możliwości przejazdu. Przejazd jest niemożliwy bez osoby która może wnieść i wynieść (!) osobę na wózku! Mocno słabo. Identycznie można jechać każdym innym busem... Bardzo duże rozczarowanie i jak widać coś się da lub nie w zależności od osoby, która odbiera telefon.
  • ~Magdaniki / 2018-06-27 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Syn ze swoją dziewczyną pojechali do Niemiec z Polski po pierwsze przez Czechy gdzie kierowca ich wsadził do przesiadki i niepowiedział nic gdzie mają iść czym dojechać no dosłownie nic wsadził ich zabrał dupe i pojechał a dzieci zostawił
    same sobie wiedząc że jadą bez osoby dorosłej na szczęściej sobie poradzili nie dość tego w Niemczech też nie podjechał na dworzec autobusowy gdzie miała ich odebrać ciocia tylko z tyłu dworca ciemno jak dupe 3 w nocy i to samo wsadził ich i pojechał dalej totalna olewka kierowca niemowa czy debil nie wiem ale więcej nie skorzystam ani ja ani moi znajomi totalne dno
  • ~Lidia / 2018-06-21 21:55
    Ocena: 3.25 / 5
    Często jeżdżę na trasie Warszawa-Ostrowiec-Warszawa i od jakiegoś czasu denerwuje mnie to, że jedni mają miejscówki a inni nie. Dziś byłam trzy razy przeganiana z miejsca na miejsce, nie chcę mówić jak się czułam, bo nie mam nastu lat.Trochę to żenujące, że można kupować bilety tak albo tak. Powinny być wprowadzone jednolite zasady, aby nie było przepędzania ludzi i zamieszania w autokarze. Trochę nieładnie na tak poważną firmę. Do dzieła i konieczne są zmiany:)....
  • ~Kamiloss / 2018-06-20 22:45
    Ocena: 4.25 / 5
    Jechałem razem z bratem z Torunia do Katowic i autokar był bardzo punktualny, luksusowy i z wc. Spowrotem było tak samo.
    ZaletyNiska cena, punktualny, wygoda
    WadyNie miły kierowca, bardzo pyskaty
  • ~Rafał / 2018-06-20 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia zdecydowanie odradzam... kultura kierowców poniżej krytyki
  • ~Niezadowolony / 2018-06-18 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Relacja Katowice-Wrocław i z powrotem. Autobus opóźniony o bagatela 3 godziny (!), zero informacji na SMS (!), aby dodzwonić się do centrali należy spędzić na linii jakaś godzinę (!). W końcu jak się udało dodzwonić, pani dyspozytorka nie wiedziała co się dzieje z tym autobusem, bo nie mieli z nim kontaktu. SMS o opóźnieniu przyszedł jak po 3 godzinach przyjechał autobus, a ludzie ustawiali się w kolejkach do niego... Personel? Z większym chamstwem chyba nigdy w życiu nie miałem odczynienia. Po angielsku ani me ani be, nawet nie przeprosili czekających, ze się tyle spóźnili... Ponadto, żeby było ciekawiej podczas czekania informacja o autobusie znikła z tablicy odjazdów... Jeśli chodzi o ceny, to jest masakrycznie drogo. Bardzo często korzystałem z polskiego busa, ale teraz kiedy sprawdzam ceny odjazdów, to jestem załamany. Może dla przeciętnego obywatela krajów Europy Zachodniej, to są przystępne, a może nawet niskie, ale nie dla nas.
    Myśle, że nie tylko mnie, ale wielu ludzi boli, ze zniknęły promocje biletów za złotówkę. Mnóstwo ludzi pół Europy zwodziło jeżdżąc polskim busem, teraz już tylko pozostały wspomnienia.
    ZaletyBrak
    Wady-ceny są kosmiczne;
    -personel wymaga resocjalizacji oraz nauki podstawowej przyzwoitości i kultury osobistej;
    -astronomiczne opóźniania;
    -obsługa klienta to dno;
    -personel nie mówi w obcych językach, co na trasach międzynarodowych jest żartem;
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5590
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3411
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 942
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.02, ilość opinii: 416
Koleje Śląskie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 373
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4933
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4625
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3171