Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3076 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.84
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Seq / 2024-01-26 00:36
    Ocena: 3.00 / 5
    Basia !
    Gdzie na bilecie masz napisane że autobus będzie zielony ?
    Ponoć człowiek ma rozum, po co chodzić i pytać czy autobus jedzie np. do Warszawy ? Wystarczy stać na stanowisku i popatrzeć na tablicę z przodu autobusu !

    Jprdl
    ZaletyNawet ok
    WadyTrochę do poprawy
  • ~Rafał / 2024-01-25 18:27
    Ocena: 5.00 / 5
    ~Basia / 2024-01-25 14:50 jeśli już to nie flixbusa tylko podwykonawcy a podwykonawca podstawia takie autobusy jakie ma
  • ~Basia / 2024-01-25 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam tego przewoźnika. Wolę zapłacić więcej i być pewnym że pojadę. Podstawiają autobusy nie oznakowane i oczekują że podróżujący będzie podchodził do każdego autokaru i wypytywał się czy on jest od firmy i gdzie jedzie. Porażka. Oczywiście nie uznają reklamacji no bo autobus był. Nie nie było autobusu od firmy Flixbus a u takiego przewoźnika był kupiony bilet i taka nazwa była na bilecie. Nigdy więcej.
  • ~Mqr / 2024-01-24 14:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Sam kierowca to wspaniały człowiek, ale sama firma zarządzająca to kretynizm. Autobus miał odjeżdżać z peronu G16, na tablicy napisane było że ma odjeżdżać z G16, zgadzała się godzina itp. skąd odjechał autobus? Z peronu G14 ot tak z dupy. Nigdzie nie zgłaszano, nic nie powiedziano po prostu odjechali. Reklamacji nie uznadzą ponieważ "miejsce może ulec zmianie" i już. Nigdy, przenigdy nie należy ufać takim przewoźnikom, tylko sobie.
    ZaletyKierowca
    WadyCała struktura organizacyjna
  • ~A / 2024-01-24 00:03
    Ocena: 1.00 / 5
    W niedzielę 21 stycznia podróżowałam z córką na trasie Hamburg- Poznań z przewoźnikiem Flixbus. Na stacji benzynowej w miejscowości Torzym wyszłam do toalety i zakupić picie dla córki. Autokar odjechał. Miałam przy sobie szczęśliwie telefon. Autokar jeszcze widziałam jak wjeżdzał na rondo.
    Natychmiast zadzwoniłam do córki, żeby komuś dała telefon(ona ma problem z komunikacją w sytuacjach stresowych). Telefon przejął Pan, który szybko zareagował i przekazał kierowcy, że ja zostałam. Odmówił zatrzymania i pojechał dalej z moją córką, dokumentami. Pod numerem 112 dowiedziałam się tylko tyle, że mam zgłosić to na komendzie w mojej miejscowości zamieszkania.Z relacji Pana, który pomógł mojemu dziecku wiem, że była w tragicznym stanie psychicznym. Córka wysiadła w Poznaniu, Pan ze swoją żoną poszli na dworzec PKP i zaoferowali swoją pomoc do momentu aż ja jakoś dotrę do Poznania. Dzięki pomocy ludzi na tej stacji udało mi się dojechać pod Poznań, do ostatniej bramki poboru opłat. Tam również poprosiłam o pomoc policjanta, niestety odmówił. Wezwałam taksówkę i czekałam na przyjazd ponad 40 minut w ciemności i zimnie. Cały czas w kontakcie z córką, która strasznie przeżywała całą tą sytuację. Wydałam mnóstwo pieniędzy za dojazd taksówką, uciekły nam 2 pociągi do domu. Wreszcie jakoś dotarłyśmy w stanie psychicznego i fizycznego wycieńczenia. Pasażer, który pomógł córce zgłosił w poniedziałek sprawę na infolinii. Ja oczywiście też. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Pani przejęta jednak cisza, bez reakcji. Mam nr rejestracyjne tego autokaru, namiary na tego pasażera świadka. Gdzie ja mam szukać pomocy, jeżli ta firma nie reaguje.
    Dodam, że przed Berlinem Pan kierowca został zatrzymany przez służby na autostradzie. Z tego co ztozumiałam z rozmowy-dostsli mandat. Podczas tego zatrzymania nie powiedzieli nic do pasażerów. Ludzie zaczęli po czasie wychodzić na papierosa, do toalety. Po tym jak Pani z tych służb przyniosła kierowcom dokumenty zamknęli drzwi i odjechali .Nie orientując się czy wszyscy są. Wtedy akurat byli. W Berlinie na jednym z przystanków jakiś pasażer poszedł do toalety. Autokar odjechał. Kobieta, która zobaczyła, że są rzeczy tego pasażera zgłosiła to kierowcy ale on pojechał. Pasażer zorientował się , przeskoczył barierkę, przewrócił jakiegoś człowieka i zdążył tylko dlatego, że autokar zatrzymał się na czerwonym świetle. Szukam kontakty do tego pasażera, bo słyszałam jak mówił, że tego tak nie zostawi. Kierowca bluźnił do jakiegoś człowieka, bo źle zaparkiwał auto i groził mu.
    Proszę o pomoc w nagłośnieniu tej sprawy, za pozbawienie poczucia bezpieczeństwa mojego dziecka i mojego rekomensaty za narażenie na utratę zdrowia psychicznego i fizycznego oraz poniesionych przeze mnie kosztach.
    ZaletyBrak
    WadyJak w opisie
  • ~Marcin / 2024-01-22 13:49
    Ocena: 1.50 / 5
    W dniu dzisiejszym (22.01.24) nie działa rezerwacja online.
    Pierwszy zakup pieniądze pobrane brak rezerwacji, infolinia 50 minut i się nie doczekałem na połączenie z konsultantem.
    Kolejny telefon informacja że trzeba jeszcze raz kupić bo nie widać rezerwacji.
    Ponowny zakup i ta sama sytuacja. Brak rezerwacji.
    Kolejny telefon i tu dopiero dowiedziałem się że jest awaria i może potrwać do jutra...
    Dwa razy kupiony bilet którego nie mam.
    Zablokowane pieniądze na 72 godziny
  • ~Bartek / 2024-01-22 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Pfff nie można anulować biletu 15 minut po zakupie złodzieje i tyle !!!!!
    WadyBrak anulacji
  • ~Klientka / 2024-01-20 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowcy nie umieją się zachować. Zawsze jeżdżą w dwóch. Krzyczą i przekrzykują się i śmieją na cały głos jakby byli w jakimś klubie. Nawet po zwróceniu uwagi cały czas głośno rozmawiają . Nie obchodzą ich pasażerowie tylko rozmowy o dziewczynach. Po dwóch godzinach już rozbolała mnie głowa od tych wrzasków . Relacja Szczecin -Berlin .
  • ~Adam / 2024-01-18 04:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Niw polecam, wracałem z poznania do łodzi , nie jonizują klimatyzacji , po dwòch dniach dostałem mocnej dziwnej grypy mimo dobrej odporności
    ZaletyŻadna
    WadyDużo
  • ~Tomasz / 2024-01-14 19:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Do " pasażerka " z dnia 03.01.2024
    Zapewne jesteś starą, zgryźliwą lewaczką, która potrafi tylko uprzykszać życie ciężko pracującym ludziom. Pan kierowca, który wsiadł w Radomiu dla mnie byl bardzo uprzejmy. Udzielił informacji(prawie wsiadlem do autobusu w kierunku Warszawy), sprawdził bilet zanim przyjechał autobus.
    Jego rozmowa z drugim kierowcą była na bardzo wysokim poziomie.
    Pozdrawiam Panów kierowców!!!
    ZaletyPrestiż firmy zachowany dzięki wspaniałej obsłudze.
    WadyBrak
  • ~P_M / 2024-01-12 18:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Firma zmienia bilet bez kontaktu z pasażerem, zamienia wykupione miejsce z dodatkowym wolnym miejscem obok na miejsce pojedyncze - za drugie voucher, a po sprawdzeniu okazuje się, że jest sporo podwójnych wolnych miejsc. Wyjaśnienie to tylko sformułowanie :Twoja podróż została zmieniona

    Przykro nam, że część planu podróży musiała zostać zmieniona. Poniżej znajdują się zmiany i nowy bilet. Szczyt bezczelności
  • ~Piotr / 2024-01-12 18:15
    Ocena: 2.25 / 5
    Firma Flixbus, choć oferuje lepsze połączenie z Katowic do Moguncji niż konkurencja, niestety pozostawia wiele do życzenia pod względem obsługi i komfortu podróży. Na plus można zaliczyć bezpośrednie połączenie, nawet jeśli jest objazdowe przez Czechy, co stanowi pewne ułatwienie dla podróżnych z Katowic. Niestety, pozytywy te szybko przysłaniają liczne wady, które są nie do przeoczenia.

    Jednym z najbardziej irytujących problemów jest skandaliczne postępowanie firmy przy odwoływaniu kursów i zmianie biletów. Przejście z dwumiejscowych biletów na jednomiejscowe stanowi absolutne nieporozumienie. Równie skandaliczne jest oferowanie voucherów zamiast zwrotu pieniędzy, co wymaga dodatkowego wysiłku ze strony klienta, aby domagać się prawidłowego zwrotu środków na konto lub kartę.

    W połowie trasy można napotkać brak wody w kranie w ubikacji albo po prostu brak papieru toaletowego, co jest kompletnie nieakceptowalne w warunkach kilkunastogodzinnej podróży. Niestety, niechlujstwo części kierowców jest na porządku dziennym. Trzeba również bardzo uważać, by nie odjechali bez nas z miejsca postoju, co budzi zaniepokojenie co do bezpieczeństwa podróży.

    Dodatkowo, brak kontroli nad miejscówkami, gdy pasażerowie siadają na nie swoje miejsca, sprawia, że zakup biletu miejscowego staje się czasami czystą fikcją. Kierowcy zdają się być obojętni na to, co dzieje się w autobusie, co rodzi konflikty między pasażerami. Trzeba przyznać, że niektórzy pasażerowie są bezczelni, ale brak reakcji ze strony kierowców na ten problem sprawia, że sytuacja może wymknąć się spod kontroli.

    Moje osobiste doświadczenia z Flixbusem są niezwykle negatywne, a każda podróż na tej trasie niosła ze sobą nieprzyjemne sytuacje, zarówno dla mnie, jak i dla innych pasażerów. W związku z tym, zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tej firmy przewozowej.
    Zalety1. Lepsze połączenie z Katowic do Moguncji niż konkurencja.
    2. Bezpośrednie połączenie, nawet jeśli jest objazdowe przez Czechy, co jest ułatwieniem dla podróżnych z Katowic.
    Wady1. Skandaliczne postępowanie firmy przy odwoływaniu kursów i zmianie biletów.
    2. Przejście z dwumiejscowych biletów na jednomiejscowe bez zwrotu pieniędzy.
    3. Oferowanie voucherów zamiast zwrotu pieniędzy, co wymaga dodatkowego wysiłku ze strony klienta.
    4. Brak wody w kranie w ubikacji i brak papieru toaletowego w połowie trasy, co jest nieakceptowalne w warunkach długotrwałej podróży.
    5. Niechlujstwo niektórych kierowców, którzy odjeżdżają bez upewnienia się, czy wszyscy pasażerowie wsiedli do autobusu, budząc zaniepokojenie co do bezpieczeństwa podróży.
    6. Brak kontroli nad miejscówkami, co powoduje zamieszanie związane z nieprzestrzeganiem przypisanych miejsc przez pasażerów.
    7. Obojętność kierowców na sytuacje w autobusie, co może prowadzić do konfliktów między pasażerami.
    8. Bezczelne zachowanie niektórych pasażerów, które nie jest skutecznie kontrolowane przez kierowców.
  • ~Magda / 2024-01-12 07:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni państwo daje jedną gwiazdkę, będąc na dworcu PKP
  • ~Anna / 2024-01-11 00:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Do Lit nie ma możliwości przebudowania biletu na inna godzinę w ostatniej chwili …trzeba zapłacić jeszcze raz kierowca dobrze o tym wiedział .Oszustwo .Kierowca komuna !Objechal nas na wstępie podróż kosztowała mnie 160$ dolarów !!! Nigdy więcej !!
    ZaletyNie ma
    WadyBrudno kierowca konfliktowy ,zrugał nas na wstępie
  • ~Lit / 2024-01-10 16:37
    Ocena: 4.00 / 5
    Do Anny
    Trzeba było sobie przebukować bilet w aplikacji i po problemie. Nie wiń kierowcy tylko działaj!
    ZaletyKiero
  • ~Anna / 2024-01-10 08:28
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam tego przewoźnika .Przyszliśmy godzinę wcześniej na bus po wylądowaniu w Berlinie na lotnisku .Temperatura sięgała -12c pan kierowca kazał kupić nowy bilet lub czekać godzinę na drogi autobus .Wydaliśmy 68 $ bo nie mogliśmy stać w mrozie .Bus był pusty dwie osoby .Jedna pani została na tym mrozie czekając na swój bus bo odmówiła ponownej zapłaty .Rozumiem gdyby autobus byłby pełny ale nie był !! Naciągactwo i żerowanie na takich sytuacjach .Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy .Drogo i beznadziejnie .Gratuluje kierowcy zostawienia kobiety na godzinę w mrozie -12c skazanie na czekanie na drugi bus .Beznadziejna firma !!
    ZaletyNie ma
    WadyBrak organizacji ,różne zasady tworzone przez kierowców
  • ~Mitotito / 2024-01-06 14:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Pan kierowca nie wpuścił nas do autobusu mimo że mieliśmy wykupione bilety z Krakowa do Katowic ponieważ pierwszeństwo mają Ukraińcy.
  • ~Pasażerka / 2024-01-03 19:15
    Ocena: 4.50 / 5
    Nie pozdrawiam kierowcy na trasie Radom-Rzeszów 03.01.2023 godzina 10:20. Kierowca wsiadał w Radomiu po kilku minutach jazdy mieliśmy dosyć dalszej podróży tą firmą ponieważ kierowca bardzo głośno rozmawiał nie dało się przeczytać książki.
    ZaletyPierwszy kierowca super gość miły przyjemny.Kultura na wysokim poziomie
    WadyKierowca wsiadający w Radomiu porażka.
  • ~Pawel / 2024-01-03 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Widze ze nie tylko ja mialem tak beznadziejna przygode z ta firma w ostatnich dniach tego roku. Podstawili zupelnie inny autobus, nie informujac pasazerow nawet o tym, a teraz zganiaja wine ze to jest pasazera obowiazkime chodzenie po peronie i pytanie sie wszystkich kierowcow z innych firm, czy to nie przypadkiem oni jada dzisiaj w zamian za Flixbusa. Pani z informacji nie miala pojecia jaki jest numer do kierowcy aby to sprawdzic, zajelo jej dobrych kilka minut zanim sprawdzila na radarach gdzie jest ich autobus. Autobus mnie odjechal z winy przewoznika, a o zwrocie kasy mozna sobie tylko pomarzyc. Zdecydowanie omijac ta firme z daleka jesli nie chcecie stracic kasy jak ja!!
    WadyBrak informacji o zmianach, brak heci pomocy, brak zwrotu pieniedzy
  • ~Ppppp / 2024-01-03 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    W grudniu kupiłem bilety do Krakowa ale autobus wogole nie przyjechał Do tej pory czekam na kasę za zwrot niewykorzystanych biletów ale wogole nie ma kontaktu z tą firmą
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4948
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3076
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 849
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 706
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 345
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 307
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902