strona 157 z 166
- « poprzednia
- 1 ...
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- nastepna »
-
~Laura2001 / 2018-08-26 22:02
Bus odjechał zbyt wcześnie z przystanku bez wszystkich pasażerów przez co straciliśmy pieniądze .
-
-
~Marek / 2018-08-26 18:19
Zielone naklejki nad miejscami, bałagan podczas zajmowania miejsc. Gorzej niż w Polskim Busie ! -
~Wieslawa / 2018-08-26 10:38
Chciałabym wyrazus podziękowanie kierowcy flix busa który 25 sierpnia wiózł Nas do Warszawy z Ciechicinka o godz 10 ta55.Kierowca był rzetelny dbający o pasażerów i dokładny załadunek bagażu. ZaletyBardzo miła i rzetelna obsługa kierowcyWadyBrak -
~Ewa W. / 2018-08-25 22:13
Autobusy są o bardzo niskich sufitach ( ja mając 177 cm) dosłownie o wszystko się obijalam, nie mówiąc już o wyprostowaniu sie- nie ma opcji. Ogólnie jest dość klaustrofobicznie - jeśli ma się większą torebkę nie włoży się jej na półkę nad głowę, bo się nie zmieści. Dopłata za rezerwację miejsca.. trochę przegięcie jak dla mnie ( jeżdżę różnymi innymi liniami i jeszcze się z tym nie spotkałam) tym bardziej, że podchodzac do miejsca siedziała na nim jakaś Pani ( której ponoć kierowca powiedział że może usiąść gdzie chce) i była wielce zdziwiona że prosimy ja o zmienienie go, bo to było zarezerwowane. Plus za toalete, że znajduje się w pojeździe, bo nie każde linię ja mają, a trasa 600 km to dość sporo.
-
~Eternal / 2018-08-24 22:38
Podróż była skandaliczna, za czasów Polskiego Busa nie było wygód ale to co tutaj się wyprawia to jakieś nieporozumienie. Niemcy robią sobie jaja z Polaków i traktują nas jak śmieci. W dodatku co to jest za miejsce premium, zarezerwowane tylko dla Ciebie jak dopłacisz 5zł. Teraz nikt nie wie gdzie siedzi, a jak już ktoś zarezerwował sobie miejsce i przyjdzie ostatni to dowiaduje się że jego miejsce jest zajęte i wiele razy zdarzało się że jest kilka osób posiadających ten sam numer siedzeń. ZaletyBRAK !!!!! MNIEJ NIŻ ZERO !!!!!Wady- urwane podnóżki
- zły układ siedzeń - nad nami znajdował się młotek bezpieczeństwa a nie dmuchawy i światełka
- spalone i bardzo brudne gniazdka elektryczne (wręcz całe czarne)
- przestrzeń na bagaż podręczny nad głową była taka mała że nie dało się tam położyć laptopa czy też plecaka i wszystko musieliśmy trzymać na kolanach bo przestrzeń na nogi była tak mała że nie dało się pod siedzeniami nic schować
- toaleta była w skandalicznym stanie (moja dziewczyna wolała poczekać do przystanku i skorzystać z toalety na stacji), cała brudna, ociekająca w różnych cieczach..., brak mydła i papieru do rąk
- brak wifi
- w drugą stronę od okna działała klimatyzacja z włączoną opcją "ZAMRAŻANIA" a na siedzeniu obok parówa na maksa i nie da się oddychać, jadąc z dziewczyną zmienialiśmy się miejscami co pół godziny!! -
~Motom / 2018-08-24 20:34
Od przejęcia Polskiego Busa ceny wzrosły 2 krotnie, jakość obsługi spadła strasznie.
1. Autobus do Wiednia z Krakowa kosztuje juź średnio 130 zł.
2. Czas przejazdu z 6h 40minut wydłużył się do 8 godzin. Opóźnienia spowoduje przymusowych postoi bo brak kierowców są norma a nie wyjątkiem
3. Bezpieczeństwo j.w., kiedyś było zawsze dwóch kierowców teraz tylko 1
4. Postoje w jakichś bezsensownych miejscach typu Ostrawa, gdzie nie ma nic do zjedzenia czy napicia się a postój jest 30 minut bo tachograf
Reasumując proponuję rozważyć jednak kupowanie biletu na pociąg z trzydniowym wyprzedzeniem cena ok. 120 zł, czas ponad 2 godziny szybciej i wygodniejZaletyByła niska cena ale juź nie maWadyZ tygodnia na tydzień coraz gorzej , przejmują konkurencję, obniżają jakość i podnoszą ceny -
~Paweł / 2018-08-23 12:02
Wszystko na jeden wielki minus, nie polecam podróżowania flixbusem. ZaletybrakWadyopóźnienia do 2 godzin, fatalna obsługa, brak kontaktu z personelem i telefoniczną obsługą klienta. -
~Ufi98 / 2018-08-21 05:47
Przeczytalam opinie po zakupie biletu i sie przerazilam na szczecie nie bylo tak zle .Flixbus dotarl na miejsce przed czasem.Minus za brak klimy puszczana co jakis czas na chwilke (na szczescie nocna trasa bylo chlodno tylko duszno ) i wifi .Ogolnie cena adekwatna do uslug .Kurs Wieden Katowice.Zero problemow z miejscem ZaletyZgodnie z rozkladem,duzo miejsca na nogi ,gniazdkaWadyOszczedzanie na klimatyzacji,wifi,skora na fotelach ktora sie przykleja -
-
~Magdalena / 2018-08-20 16:22
Firma przełożyła moje połączenie o dobę, co było zupełnie niezgodne z moimi planami. Na moją prośbę o zwrot za bilet odpowiedziano mi, że mogę otrzymać voucher na uslugi Flixbus. Kolejne maile pozostawały bez odpowiedzi. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu za niewykonaną usługę. Voucher mnie nie interesuje, gdyż nie zamierzam korzystać z usług FLixbus w przyszłości. To niepoważna firma. -
~Shin / 2018-08-19 10:26
Ceny w górę, standard w dół...
Odkąd wszedł FlixBus mogę zapomnieć o kursie Łódź-Wrocław za 16zł. Nigdzie informacji, że bukuję bilet na chyba „zaprzyjaźnionego” przewoźnika - autokar oklejony co prawda w barwy Flixbusa, ale mniejszy, pozbawiony gniazdek, toaleta zazwyczaj „nieczynna”.
Obsługa to ruletka - albo do rany przyłóż, albo za przeproszeniem buce. Z aplikacji nie ma moźliwości rezerwacji miejsc, więc powinni się zdecydować - albo jest rezerwacja miejsc albo jej nie ma, bo ludzie się potrafią zabijać o te rezerwacje.
Nadal lepsze niż kolej, ale PolskiBus był o wiele lepszy... to se ne vrati
-
~Krashan / 2018-08-18 23:49
Jeżdżę dość regularnie od kilku lat, na różnych trasach. Nigdy nie było rewelacyjnie, ale za czasów PolskiegoBusa przyciągała cena. Teraz też jest niższa niż PKP, ale nie na tyle, żebym za każdym razem, bezwarunkowo wybierał Flixa. Zwłaszcza, że zgadzam się z komentarzami o toaletach i klimatyzacji. Po prostu ewolucyjnie przystosowałem się do walki z tymi niewygodami (podróż "na pusto"- bez jedzenia, dodatkowa bluza, itp). Wielogodzinne spóźnienia również przeżyłem. Obsługa też jest średnio przyjazna, a ostatnio okazało się, że system rezerwacji także płata figle. Po prostu Niemcy przejmując PB (zresztą wcale nie polskiego)bardzo dokładnie skalkulowali, że nawet po podwyżce cen, i tak będą poniżej pociągu, a niezadowolony klient to błąd wliczony w system. Póki co działa. Zobaczymy jak długo... Zaletyw większości, mimo wszystko, cenaWadya jednak cena za wysoka w porównaniu z warunkami, czas przejazdu, mała przestrzeń, toalety wykluczające możliwość korzystania z nich, brak reakcji obsługi w razie awarii -
~Karola / 2018-08-18 20:19
Wszystko tak jak w opisie firmy Flixbus, wyjazdy punktualne, mila obsluga, czysciutko,gniszfka przy kazdym fotelu, duzo miejca na nogi, Polecam, skorzystam ponownie. Zaletygniazdka przy kazdym fotelu, klimatyzacja, duuzo miejsca miedzy nastepnymi fotelami -
~Ginger / 2018-08-18 13:09
Jechałam do Pragi i z powrotem. Gniazdko było daleko od mojego miejsca więc bateria padla. Z powrotem kupiłam miejsce z dopłatą z możliwośćią widoku panoramicznego. Niestety te miejsca są chyba najgorsze - nogi nie ma gdzie podziać! Nic dobrego, bo ledwo dojechałam. Oprócz tego z klimatyzacji wialo jak z zamrażarki i nie dało się tego wyłączyć. Przyjechałam zmarznięta i z bolącymi nigami!!! ZaletypunktualnośćWadyklimatyzacja nie wyłącza się, Niewygodne miejsca, mało gniazdek -
~Zawada / 2018-08-17 22:10
Jeśli dało by się wystawić mniej niż 1 to bym wystawił bus wyjechał z innego miejsca niż pokazywała aplikacja i zakupiony bilet, zero kontaktu zwrotu pieniędzy też nigdy się nie doczekam. -
~Sagitta / 2018-08-17 20:00
Dno i chamstwo! W dniu wyjazdu mialam wypadek i musiałam przebukowac bilet. Zamiast zwrotu pieniędzy dostałam voucher na kwotę biletu do wykorzystania w ciągu roku. Zapewne nigdy go nie wykorzystam bo wszystko wskazuje na to, że firma ogłosi bankructwo. Czemu tak sądzę?
Wczoraj, 16.08 zakupiłam bilet na podróż Warszawa- Kraków. Ku mojemu ogromnemu zdziwieniu dziś dostałam maila z informacją, że rezerwacja została anulowana!!! Wyjaśnienie, że problem z płatnością. Jak to, skoro dostałam potwierdzenie od Dotpay że płatność przyjęto.
Telefon na infolinię, gdzie pani informuje mnie, że podobno były problemy techniczne i zwrocono mi pieniądze na konto. Zaraz, dostałam potwierdzenie i bilet na maila! Jaki problem techniczny?? Pani odpowiada krótko i zdawkowo, że dostałam pieniądze to firma nie ma sobie nic do zarzucenia. Serio?? To dobrze, że jest rzecznik konsumenta.
Nigdy więcej Flixbusa!!!ZaletyŻadnychWadyNie mam nic pozytywnego do napisania o tej firmie -
~Podróżująca często / 2018-08-17 17:01
Flixbus - katastrofa! Publikują swoje rozkłady jazdy na dwa tygodnie przed końcem starego rozkładu, tak jakby wszyscy podróżni podejmowali decyzje o terminie podróży w ostatnim momencie!
Widać nie zależy im na osobach które planuja wprzód jeżdżąc czesto i regularnie na wybranej trasie...
Kompletny brak szacunku dla podróżujących! -
-
~Karola / 2018-08-17 09:10
Mówta co chceta - ja jestem mega zadowolona :)
Począwszy od taniego biletu a skończywszy na mega punktualności :)
Wcześniej podróżowałam Polskim Busem i ZAWSZE były spore opóźnienia, więc w Flixbusie spodziewałam się tego samego a tu taka niespodzianka :) POLECAM !!! i na pewno będę korzystała z Waszych usług :) -
~Rozważny / 2018-08-16 22:07
Likwidują tyle połączeń, ceny w górę, teraz np trasa do Budapesztu będzie z przesiadką i będzie trwała nawet 20 godzin. I to nie jedyne smaczki przygotowane przez zielonych od września. Ktoś coś sabotować musi po przejęciu Polskiego Busa, bo aż nie wierzę jak bardzo się ta firma zeszmaciła w ciągu zaledwie pół roku. Zwroty biletów to fikcja(kupony), infolinia pod rządami Ukrainców, którzy mało co kumają, brak odpowiedzi na reklamacje. Kto tym zarządza??? Wszystko na gorsze!!! ZaletyWięcej miejsca na nogi.WadyWszystko inne. -
~Sparrow / 2018-08-15 09:45
Wiecej Ukraińców i innych nacji zatrudniajcie w telefonicznym biurze obsługi klienta i nauczcie ich języka polskiego bo nie idzie nic załatwić! Firma dno! -
~Dorota / 2018-08-14 22:43
Właśnie poprosiłam kierowcę o zmniejszenie temperatury. Siedzimy w kupujący i w zimie. Miejsce przy stolikach. Kierowca że się nie da. Masakra masakra i masakra. WadyKlimatyzacjs
strona 157 z 166
- « poprzednia
- 1 ...
- 155
- 156
- 157
- 158
- 159
- nastepna »