strona 155 z 166
- « poprzednia
- 1 ...
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- nastepna »
-
~Pasażer / 2018-10-12 22:32
Kultury niektórych pasażerów się nie nauczy. Prostactwo o brak empatii istniały od zawsze. Warto jednak zorganizować szkolenia z podejścia do klienta dla kierowców, którzy ewidentnie nie mają w tym zakresie żadnej wiedzy, traktując przewożone osoby często jak zło konieczne. -
-
~Marta / 2018-10-08 23:22
Mielismy zarezerwowany bilety z Brukseli do Paryza na 3 godzine rano. Autobus przyjechal ale okazalo sie ze nie ma miejsc. W Paryzu mielismy oplacony hotel i inné atrakcje bez mozliwosci rezygnacji. Pojechalismy samochodem. Flixbus przyslal zapytanie jak podobala sie podroz. To jakis zart. Nigdy wiecej Flexbusa. ZaletyZadnych brak szacunku dla pasazerow.WadyWszystko do zmiany -
~Monika / 2018-10-08 22:14
Z niewiadomych przyczyn moja rezerwacja, która została w dodatku od razu opłacona została anulowana! To jakieś kpiny z pasażerów. ZaletyżadnychWadyfirma nierzetelna -
~Samanta / 2018-10-08 21:30
Jeżdżę co weekend do Warszawy . Jestem nieco poruszona faktem jakie głupoty ludzie tu piszą . FlixBus jest bardzo dobrym przewoźnikiem zawsze na czas czesto nawet przed czasem udaje sje być w Warszawie . Cena super szybkimi wygodnie . Polecam ZaletyWi-Fi toalety komfort jazdyWadyBrak -
~W.W. / 2018-10-06 14:02
jestem zawiedziona jakością usługi oferowanej przez flixbus. dotychczasowe opinie w moim przypadku nie sprawdziły się. Pojazd był opóźniony , bilet w porównaniu do innych przewoźników prawie 100% droższy. Wygoda : jak wszędzie. -
~Katarzyna / 2018-10-05 15:45
Spóźnienie półtorej godziny!
Informacja o tym grubo po planowanym czasie odjazdu oznacza to siedzenie i czekanie na dworcu!
Nigdy więcej nie skorzystam z tego szajsu!!! NIKOMU nie polecam! Najgorsze linie jakie istnieją.ZaletyChyba kpina, żadnych zalet.WadyJedna wielka porażka i żenada -
~Marek / 2018-10-03 21:20
Flixbus nie jest wart swojej ceny ani Twoich nerwów!
Generalnie na trasie Wrocław - Kraków cały czas opóźnienia, brak powiadomień w aplikacji a jeśli już działa podają nie prawdziwą informację o opóźnieniu autobusu(np. opóźnienie 15 min a autobus patrząc na mapie jest ok 50 min do startowego przystanku) i tak po oczekiwaniu na spóźniony autobus robi się 30 min z 15 min a w efekcie jest to godzina!WadyKierowcy nie szanują pasażerów nie informując podróżnych o zmianie trasy i opóźnieniu. -
~Tomasz / 2018-10-03 17:00
Warszawa-Poznan Jak dla mnie super. Wyjechalismy o planowanej godzinie. Dotarlismy z 5min opóźnieniem. Osoba funkcyjna poinformowala gdy bedzie za zimno/za cieplo prosze przyjsc i powiedziec przykrecimy klime. Komentarze typu ze wifi slabo działa, zawsze tak jest ze cos nadajnik moze nie chulac a poza tym autobus ma nas dowieść od punktu A do B. W pkp czy innych busach tez ten pronlem znany. ZaletyNiedrogo
Dobra obsługa
CzystoWadyNie dostrzegłem -
-
~Edyta / 2018-10-02 08:49
Ceny biletu za 29zl minimum? W Polskim busie kupowałam za 12-19zl z Wawy do Rzeszowa. Muszę dopłacać do biletu jeżeli wsiadam w Warszawie Centrum, bo już Warszawa przystanek wcześniej jest niższa cena biletu. Wifi działa gorzej lub czasami wgl. Nie mogę zarezerwować miejsca, siadasz gdzie wolne... Zalety-klimaWady-wifi urywające zasięg
- drogie bilety
- dopłata za wyjazd z tego samego miasta, a innego przystanku
- twarde siedzenia, mało miejsca
-brak możliwości zarezerwowania miejsca
-
- -
~Marta / 2018-10-02 03:24
Jechałam dzisiaj na trasie Warszawa - Poznan (23:00). Już na wstępie, przywitał mnie bardzo niemiły i opryskliwy kierowca, który stwarzał wrażenie „odbywania kary”. Do tego, w autobusie strasznie zimno! Pytałam kierowcy, aby wyłączył nawiew czy tam klime, rozłożył ręce. 5 godzin marznięcia, podziękuje.
Jestem straaasznie zawiedziona.ZaletyBrakWady- zimno, gorzej niż na dworze
-opryskliwy kierowca -
~Areekłdz / 2018-10-01 15:05
Ceny kosmiczne,brak rezerwacji miejsc,a jak już jest możliwość rezerwacji to tylko kilka na dolnym pokładzie i górnym, w dodatku płatne.W polskimbusie miejsca były darmowe i wszystkie można było wybrać,anulacja biletu była prosta i przelew wracał na konto,a nie tak jak teraz że jakieś kody na bilet.Kierowcy też lepiej zarabiali w PB,a teraz zachłanny na kasę niemiecki Flixbus chce za bilety 100 procent drożej,w dodatku geld za rezerwacje,a kierowcy mają głodowe wypłaty. ZaletyJest klima latem i ogrzewanie zimąWadyopisałem wyżej -
~PolaBracka / 2018-09-29 14:00
Zle doswiadczenie na kazdym etapie. Nieczytelna i kiepsko funkcjonujaca strona interentowa, wyszukanie polaczen jest po prostu koszmarne. Niskie ceny biletów jednak w stosunku do jakosci obslugi i transportu nadal wygórowane. Niby szeroka ofera tras jednak odkad Flixbus przejal polaczenia z berlinskimi lotniskami, korzystanie z nich jest bardzo utrudnione. Notoryczne spóxnienia i chaos, bardzo utrudniony dostep do informacji. Moje wczesniejsze doswiadczenia z przewoznikami niskobudzetowymi byly dobre i bardzo dobre, ale Flixbus nie polecam nikomu. Zdecydiwanie lepiej wydac nieco wiecej na pociag lub naet samolot! WadyZla obsluga, skomplikowany proces zakupu i zwrou biletów, chaos -
~Lili / 2018-09-29 11:13
Nie polecam nikomu. Autobusy notorycznie się spoźniają, nawet z przystanków pocztkowych. Na infolinię nie można się dodzwonic, a jak już się uda, nie potrafią udzielić informacji dlaczego autobus nie przyjechał. Zwrotu pieniędzy nie można dostać bo nie odpowiadają na reklamacje. ZaletyBrak -
~Dominik / 2018-09-28 20:26
Nie mili i opryskliwi kierowcy dnia 28.09 z warszawy do rzeszowa kurs z godz 15:45
Opóźnienie 90min ! Do tego zatrzymują się na poboczu i stoimy nic nikomu nie raczac powiedziec w czym rzecz a pasażerowie siedzą zdębieli. Nie polecam. Pierwszy i OSTATNI RAZ !WadyOpoznienia i obsługa nie do przyjecia -
~dorota / 2018-09-27 09:56
Autobus z Wiednia do Krakowa godz.13.25 dnia 24.09.18. Odjazd z innego stanowiska brak informacji bardzo nie miła obsluga -
~#1009859138 / 2018-09-26 20:57
Zdecydowanie nie polecam korzystania z FLIXBUS, jeżeli podróż odbywa się z przesiadką autokarami tej firmy. W przypadku opóźnienia autokaru na pierwszym odcinku następny autokar z łączonego biletu nie zaczeka, nawet jeżeli to będzie 10 min czekania, i nawet jeżeli ten autokar jest ostatnim autokarem do miejsca docelowego w tym dniu.
PKP i inni przewoźnicy sa zdecydowanie bardziej elastyczni i przyjaźni pasażerom w wym aspekcie.
Doświadczyłem
Podaję numer rezerwacji #1009859138 - w tej podróży musiałem noc spędzić w Krakowie i dojechać PKP z Katowic do Lublina dopiero o 9:35 (zamiast 23:10 poprzedniego dnia).Zaletynie doświadczyłemWadynieczekanie na pasażera kolejnego autokaru z łączonego biletu, niewywiązanie się z obietnicy informacji o alternatywach w sytuacji opóźnienia, nie reagowanie na wpis na stronie kontaktowej -
-
~janet / 2018-09-25 20:11
autobus nie przyjechał
gdy dzwoniłam do info w j angielskim bo była godz 22 nie otrzymałam żadnej informacji co się stało
mieli zadzwonić za chwilę z informacją co sie dzieje z busem
zadzwoniłam wkurzona i zaczełam dopytywać co się stało bo był już prawie środek nocy - pani się rozłączyła
wysłałam formularz o zwrot 83 pln za niewykorzystany bilet - z winy przewoźnika
zero odzewu
jak zadzwoniłam pan powiedział że moje zapytanie o zwrot już wygało i musi je reaktywować
poza tym powiediał że przewozy gdańsk lublin sa wykonywane przez jakiegoś innego operatora i ciężko mu powiedzieć co się mogło stać tak naprawdę, że ten kurs się nie odbył....
do dziś nie dostałam kasy za bilet z sierpnia ... musiałam wtedy kupić bilet na nocny intercity - kolejne 80pln
Nigdy więcej FlixBus po takich przygodachWadybrak odpowiedzialności
klient czuje się oszukany
brak rzetelnych informacji
-
~Natalia / 2018-09-25 09:08
Kierowcy są obrzydliwe nie mili!
20 minut opóźnienia
Żadnego przepraszam
Kierowcy zachowują się jakbyśmy byli tu za karę!!!!ZaletyŻadne -
~Tomasz C / 2018-09-24 20:24
57 minut spóźnienia. SMS otrzymałem dopiero po 35 minutach. Pierwszy i ostatni raz jadę z tym przewoźnikiem. WadyZwrot za bilet z powodu opóźnienia można podobno zgłaszać po 1.5 godziny zwłoki. -
~Urszula / 2018-09-19 21:44
Nigdy więcej waszych usług! !!
16.09 mielismy zarezerwowane bilety z Katowic do Wrocławia.Planowy odjazd był o 21:30.Minęło najpierw 10 min spoznienia,później 20,30,40,50 min. Więc ile mozna czekać? ??Pytalismy się kierowców z innych Flixbusow czy wiedzą coś o tak dużym opoznieniu.Oczywiście nikt nic nie wie. 6-sciu panow ktorzy z nami czekali kupili dodatkowe bilety na inny autobus,ktory wlasnie odjeżdżal do Wroclawia!Zostalismy sami.Po 22 dzwoniąc na infolinie Flixbusa musisz rozmawiac po angielsku,ale zadzwonilismy i pani mowi nam ze jej przykro ze czekamy,ale chyba juz ten autobus odjechal,bo część pasażerow zostala odprawiona????no k...a jakim cudem odjechal jak wszystkie Flixbusy sprawdzalismy????Ruszylismy w strone dworca,aby zlapac jakis pociąg i przez przypadek obejrzalam sie za siebie i wtedy dopiero podjechal nasz autobus.Informację sms o opóźnieniu dostalismy godzinę pozniej juz jak siedzielismy po calej akcji w autobusie i to chyba tylko dlatego,ze dodzwonilismy sie na infolinie, gdzie pani i tak nie ma pojęcia o rozkladzie jazdy i o opoznieniach.
Pierwszy i ostatni raz!!!!!ZaletyZadnychWadyOpoznienia
Brak poinformowania o opoznieniach
Brak kompetentnych pracownikow
strona 155 z 166
- « poprzednia
- 1 ...
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- nastepna »