strona 155 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- nastepna »
-
~Viola / 2018-04-18 09:35
Jadę jeszcze w tej chwili kursem P6 Budapeszt -Warszawa.Ogólnie tragedia. Nie byłam zachwycona Polskim Busem, ze względu na przewagę aroganckich kierowców nad uprzejmymi, ale Flixbus to zdecydowanie zmiana na gorsze. Bardzo brudna toaleta już na samym początku podróży. Papieru toaletowego i mydła nikt nie uzupełnia. Kierowca przyjechał w ostatniej chwili, nie przywitał pasażerów na pokładzie. Pierwsze 10 minut postoju po niemal 5 godzinach jazdy, potem częściej po w Polsce pasażerowie wysiadali i wsiadali nowi. W Krakowie kierowca "przemówił"i pierwszy raz wspomniał o obowiązku zapinania pasów bezpieczeństwa. Bardzo mało dostępnego internetu,napisałam na komunikatorze do rodziny a potem komunikat, że wyczerpałam limit. Ogólnie wrażenia słabe. Ja jechałam z nimi pierwszy raz, za chwilę cofam subskrypcję i zgody marketingowe. Nie skorzstam więcej i nie polecam. -
-
~Gosia / 2018-04-16 22:26
Zapłaciłam za bilet, ale zamiast wygenerowania pdf wyskoczył błąd. Pieniądze ściągnęło mi z konta, a biletu nie otrzymałam. Na infolinię dzwoniłam dwukrotnie i "wisiałam" na słuchawce po około 30 minut i się nie doczekałam połączenia z konsultantem. Napisałam kilka maili z prośbą o zwrot pieniędzy, ale odpowiada tylko automat i odsyła do faq. Kontakt zerowy. Zastanawiam się nad zgłoszeniem sprawy do rzecznika praw konsumentów - tak dla zasady. -
~Wojciech / 2018-04-14 19:26
Specjalność Flixbusa to drogie bilety w porównaniu z Polskim Busem oraz rekordowa niepunktualność.Brak rezerwacji miejsc.Przereklamowana firma.Nie polecam. ZaletyŁadny kolor autobusów. -
~Mk / 2018-04-14 01:52
Najgorszy przewoźnik w kraju. Wesyscy w autobusie zmarzli bo nie było ogrzewania WadyOpóźnienia, mróz w autobusie większy niż na zewnątrz -
~UDUSE / 2018-04-12 11:16
Zapłaciłam za bilety on-line, biletów nie otrzymałam, na mejle nikt nie odpowiada, przekierowują na FAQ, która nie działa. Można zadzwonić na infolinię - cena połączenia 4 złote za minutę. czekam już czwarty dzień, czuję się jak w Procesie Kafki. Jakaś matnia.
NIGDY NIE KUPUJ W TEJ FIRMIE -
~daere / 2018-04-02 12:52
Brak rezerwacji miejsc, zmiana rezerwacji przez firmę bez zgody klienta, spóźnienia, droższe bilety niż to było w PB. Bardzo nie polecam tej firmy. -
~pawlo.13 / 2018-03-28 17:25
Masakra. Po przejęciu PB, ceny wyższe, brak rezerwacji miejsc, stres i przepychanki. Szczerze odradzam. -
~ac3c3e / 2018-03-27 10:25
Brak możliwości rezerwacji wybranych miejsc skutkuje dantejskimi scenami przed wejściem do autobusu - każdy rozpycha się łokciami żeby tylko wsiąść wcześniej i zająć lepsze miejsce. Zwłaszcza jeśli podróżuje się w grupie i chce się spędzić te 5-6h podróży ze znajomymi a nie losowymi osobami. Zaletyniska cena biletów
obsługa wielu miastWadybrak możliwość rezerwacji miejsc -
-
~Ola / 2018-03-26 17:09
Nie można zarezerwować konkretnego miejsca - w Polskim Busie była wreszcie taka możliwość. Teraz znowu jadąc np z Łodzi nie ma szans na znalezienie dwóch miejsc obok siebie, pasażerowie jadący z Warszawy nie chcą się przesiadać - byłam już w takiej sytuacji jadąc z dzieckiem. Brak rezerwacji bardzo utrudnia wsiadanie do autokaru, wszyscy się pchają, żeby jak najszybciej zająć miejsce. -
~Bogusław / 2018-03-25 19:22
Dnia 17 marzec 2018 r kurs Rzeszów-Kraków docelowo Wrocław odjazd godzina 6:40 autokar nieogrzewany na zewnątrz -7 stopni w autokarze kilka kresek po wyżej zera. Pasażerowie poubierani czapki, szale, rękawiczki - nikt się nie rozbiera z kurtek.Co jakiś czas ktoś podchodzi do kierowcy aby włączył ogrzewanie.Odpowiedź krótka nie działa.W pewnym momencie szyba przednia ZAMARZŁA co ograniczało widoczność kierowcy,i stwarzało niebezpieczeństwo dla pasażerów.Kierowca zjeżdża z autostrady i kawałkiem jakiejś PŁYTY skrobie przednią szybę ulga,znowu widać drogę można jechać dalej.
Wysiadam w Krakowie o dziwo cieplej niż w autokarze.Na moje miejsce pakują się nowi (jeszcze nie wiedzą w jakim iglo będą jechać.Jak dla mnie PORAŻKA !!!!!!!!!!!!!! -
~KoraHo / 2018-03-22 10:32
Przy zakupie biletu w kasie żądano ode mnie nazwiska i imienia. jak zapytałem na jakiej podstawie odpowiedziano, że kierowca może mnie nie wpuścić do autobusu i że w razie jakiegoś wypadku nie obejmuje mnie ubezpieczenie. Jest to nieprawda bo inni przewoźnicy sprzedają bilety anonimowo,
a przewoźnik jest zobowiązany objąć ubezpieczeniem wszystkich pasażerów. Jak się ma do tych żądań ustawa o ochronie danych osobowych? Jaka podstawa prawna takich działań? Autobus którym miałem jechać spóźnił się ponad 90 minut. Żadnych informacji na dworcu co jak i kiedy pojedzie. Kierowca z innego autobusu Flixbusa na tej trasie nie chciał mnie zabrać mimo iż były wolne miejsca a bilety nienumerowanie. Autobus mocno wysłużony. Cerata na siedzeniach popękana, szyba ekstremalnie brudne i zamarznięta od WEWNĄTRZ (przednia górna), jednym słowem D R A M A T.ZaletyDuża ilość kursów.WadyBrud, ziąb, brak informacji, niemożność skorzystania z innego autobusu tej firmy w razie jakiś problemów. Monopolizacja przewozów. -
~Ola / 2018-03-13 12:54
Nikomu nie polecam podróżowanie z firmą flixbus (dawniej polskibus). Zakupilismy bilety na trasę Łódź-Gdańsk na 10.03 oraz bilety powrotne 13.03 Gdańsk-Lodz. Przed podróżą okazało się że kierowca nie ma naszych danych w systemie i że nie jesteśmy uprawnieni do przejazdu (mimo okazania biletu i rezerwacji oraz potwierdzenia) zostaliśmy potraktowani jak oszuści chcący wyłudzić bilety. Powrót był jeszcze bardziej zadziwiający i oburzajacy, gdyż okazało się że kupiliśmy bilet na autobus którego NIE BYŁO! nie będę dodawać o dodatkowych kosztach które musieliśmy pokryć szukając innych rozwiązań dojazdów, nerwow i potraktowaniu nas skandalicznie przez firmę!! NIGDY WIĘCEJ! ZaletyBrak -
~A / 2018-01-04 15:02
Niestety ale Flixbus w moim przypadku się nie sprawdził. Na trasie z Rzeszowa do Lwowa autobus po prostu nie przyjechał! Musieliśmy wybrac inny transport, by nie spóźnić się na samolot. Infolinia tylko po niemiecku lub angielsku, więc jeśli nie mówisz w tych językach to sie raczej nie dogadasz. Poza tym dodzwonienie się na infolinię trwało dobrzych kilkanaście minut. W drodze powrotnej dokładnie ta sama sytuacja - bus p prostu nie przyjechał. Co ciekawe po kilku dniach po podróży zaczęłam dostawać maile, że autobus tego dnia nie przyjedzie i moja podróż została przebukowana na kolejny dzień. Dostawałam te maile już będąc kilka dni w domu!! Straszny bajzel. -
~Krzysztof / 2017-09-13 23:29
Jechałem z Krakowa do Worcławia. 55zł za bilet w wygodnym autokarze, w którym wszystko działa, nic nie śmierdzi i jest w miare punktualnei to całkiem dobra cena. Bilet kupiony przez internet
strona 155 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 153
- 154
- 155
- 156
- 157
- nastepna »