strona 154 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- nastepna »
-
~Karolina / 2018-05-14 17:22
Jestem zadowolona (a straszyli, że będzie źle)
Przed wyjazdem naczytałam się negatywnych opinii o niemiłych kierowcach, gigantycznych spóźnieniach (w regulaminie mają, że zwrot kosztów rozpatrzają dopiero w przypadku ponad 2 godzinnego spóźnienia!). Nic takiego się nie wydarzyło. Ku mojemu pozytywnemu zaskoczeniu oba odjazdy były punktualne, nie mogę się do niczego przyczepić w zachowaniu załogi (jedynie ustalali za krótkie postoje w drodze powrotnej). W autokarze komfortowe siedzenia, działająca toaleta, gniazdka elektryczne. Tutto bene. Aczkolwiek zawieszenie autokaru (albo jakiś jego element) skrzypiało i denerwowało przez całą podróż. Każdy pasażer miał dla siebie miejsce.
Mogę śmiało polecić. -
-
~Jolanta / 2018-05-14 15:59
05.05.2018, godz. 16.45 z Poznania do Łodzi. Uszkodzony podnóżek i podłokietnik. W trakcie podróży, na górnym pokładzie, spadła z sufitu listwa maskująca diody. Potworny fetor z toalety. -
~Arek / 2018-05-13 22:44
Autobus, którym jechałem z Warszawy do Radomia spóźnił się 30 minut, natomiast drugi z Radomia do Krakowa spóźnił się 1h i 10 minut. Ta firma to śmiech na sali. Odradzam każdemu. -
~Maciej / 2018-05-13 22:38
Totalna kupa ten flixbus i tyle na ten temat ceny dowalili takie ze głowa boli nie można z wyprzedzeniem wyłupić biletu co do autobusów to poniżej zera klimatyzacja niby działa a nie działa kierowca mowi ze chodzi na pełnych obrotach a udusić się idzie na górnym pokładzie zenada a tak to jest jak Niemiec rynek przejmuje masakra ZaletyŻadne poniżej zeraWadyBrakło by słów aby pisac -
~ewa / 2018-05-11 07:43
Po anulowaniu biletu otrzymałam nowy numer rezerwacji, ale system nie wygenerował vouchera, napisałam reklamację, otrzymałam automatyczną odpowiedź bez związku z zapytaniem, na fb na czacie pomimo zadania pytania nie odpowiadali, napisałam następną reklamację, przyszła kolejna idiotyczna odpowiedź, dzwoniłam na podany numer, jedna osoba powiedziała, że sprawdzi to i odpowie pisemnie. Ponieważ nie było odpowiedzi przez jakiś czas zadzwoniłam drugi raz, druga osoba podała mi numer vouchera, zaś pierwsza osoba za jakiś czas odpowiedziała mi pisemnie na jaki numer rezerwacji przebukowano to i że już wykorzystałam voucher, co było bez związku z podanym numerem rezerwacji,bo dotyczyło innych odbytych podróży. Na fb napisali, że mi odpowiedzieli e-mailem. Znowu napisałam, że celowo wprowadzili mnie w błąd, bo nie uwzględnili podanego przeze mnie numeru, tylko wybrane przez siebie. Na koniec przysłali mi numer vouchera. Straciłam na to masę czasu, siły i energii, które mogłabym wykorzystać w bardziej twórczym celu. Taka głupota jak niewygenerowanie vouchera urasta do problemu nie do rozwiązania. Ta firma ma gdzieś pasażerów. Trzeba niesamowitego samozaparcia i determinacji do walki z tym dziadostwem, brakiem odpowiedzialności i lekceważeniem. Nie polecam ani podróży ani kontaktów z biurem obsługi, gdyż są skrajnie niekompetentni. Zgłosiłam problem do Rzecznika Konsumentów, aby się tym zajął kompleksowo. ZaletyżadnychWadyniekompetencja pracowników, brak wykonywania obowiązków, zbywanie, olewanie, działanie na odczep się, zniechęcanie do dochodzenia swoich praw, robienie wszystkiego aby nie rozwiązać problemu -
~Ksenia / 2018-05-10 11:08
To Firma krzak. Dodzwonić się nie można, kassy nie zwracają za anuluj. Wątpliwy interes. -
~Rozczarowana / 2018-05-09 08:19
Podróże z Polskim Busem uważałam za jedne z najwygodniejszych, punktualność, ceny, wygoda wszystko było Ok.
Obecnie jest STRASZNIE. Nie ma nic. Ceny poszły niesamowicie w górę. Za bilet z miesięczną rezerwacją trzeba zapłacić już ok 30 zł (wcześniej poniżej 10).
A najgorsze jest podejście. Niedawno moja mama podróżowała z Warszawy do Lublina (robi to co dwa tygodnie). W trakcie jazdy przed Lublinem zepsuł się autobus. Pasażerowie zostali pozostawieni BEZ informacji. Powiedziano, że jedzie do nich serwis. Miał dojechać w 30 min., a przybył po 2 godzinach. W tym czasie żadnych informacji, pasażerowie - w tym DZIECI - pozostawieni sami sobie w słońcu, klimatyzacja wyłączona, bez jedzenia. Po przybyciu serwisu PANOWIE serwisanci wykazali się zachowaniem poniżej poziomu. Byli opryskliwi, nie chcieli udzielać żadnych informacji, byli wręcz agresywni. Sam serwis - BEZ żadnego skutku bo nie przywieźli sobie właściwych Części do naprawy !!!
Pasażerowie zaczęli sami organizować sobie powrót do Lublina, przyjeżdżały rodziny.
Nie wszyscy jednak mieli taką możliwość, po tych co zostali miał przyjechać autobus zastępczy ALE NIE PRZYJECHAŁ, był to kolejny autobus z rozkładu. Pojawił się po ponad 3 godzinach I NIE ZABRAŁ wszystkich pasażerów BO MIAŁ ZA MAŁO MIEJSC, kolejna grupa osób została pozostawiona na pastwę losu w szczerym polu.
PO powrocie mamy napisałyśmy reklamację, bo dostałyśmy SMS - wiadomość, że można domagać się zwrotu kosztów. Reklamacja została nierozpatrzona, bo autobus wyjechał o dobrej godzinie a że nie dotarł na czas to nie ma znaczenia.
FLIXBUS jest jednym z najgorszych przewoźników na jakich trafiłam. Dopóki nic się nie stanie wszystko wydaje się dobrze. W przeciwnym razie nie można nawet na przepraszam liczyć.
STANOWCZO ODRADZAM podróż z tym przewoźnikiem.ZaletybrakWadyobsługa, informacja, podejście do pasażera -
~renata / 2018-05-05 07:52
W dniu 03.05.18 roku o godzinie 10.10 podróżowałam z Warszawy do Wrocławia przez Łódź, cena biletu 32 PLN. Na dworze upał. Od chwili wyjazdu było włączone w autobusie OGRZEWANIE na full, a wentylacja ledwo ledwo. Całą drogę duszno i gorąco nie do wytrzymania. W pewnym momencie poczułam się słabo i bałam się, że zemdleje. Przesiadłam się w stronę kierowcy na dolnym pokładzie (siedziałam na dole na miejscu dla inwalidy pierwotnie) tam było trochę chłodniej. Dodatkowo zapach moczu z toalety czynił podróż przykrą i trudną do zniesienia. Taki zapach przeważnie towarzyszy przejazdom w tych autobusach gdy się siedzi blisko toalety. Pomimo moich licznych uwag kierowanych jako ocena podróży nic się nie zmienia, firma ma gdzieś opinie pasażerów. Dodatkowo kierowca, który pojawił się jako zmiennik w Łodzi nie przywitał się z pasażerami, ani nas nie pożegnał we Wrocławiu, czyli kolejny raz potraktował nas jak wiezione bydło lub zbieraczy śmieci, którym nie należy się żaden szacunek. Firma jest prymitywna, arogancka, dziadowska i po prostu brak słów. Na pismo w sprawie braku otrzymania vouchera za anulowanie rezerwacji otrzymałam przekopiowaną odpowiedź, która nic nie wniosła, nadal go nie otrzymałam. Na moje skargi na Facebooku brak odpowiedzi także, po prostu klientów mają gdzieś, bo wiedzą, że są bezkarni. Są osoby niezadowolone z ich usług, ale zawsze znajdą frajerów, którzy z nimi pojadą, gdyż brak konkurencji na rynku. Nie polecam. ZaletybrakWadybrak komfortu, gorąco, duszno w autobusie, wysoka temperatura, brak powietrza, silny smród z toalety -
-
~maria / 2018-05-04 14:57
Dwa tygodnie temu kupiłam bilet ale wystąpił błąd na stronie i kasa poszła na ich konto a rezerwacji żadnego potwierdzenia nie dostałam musiałam kupić bilet drugi raz a nie był tani wtedy rezerwacja już się udała i potwierdzenie przyszło później pisałam do nich mejla z prożbą żeby mi oddali pieniądze za bilet za który nie dostałam potwierdzenia ale dostałam tylko głupie automatyczne podziękowania ze strony i nic żadnego odzewu to zadzwoniłam do nich odezwał sie po pół godz ukrainiec tłumaczyłam mu przez kolejne pół godz co się stało po czym powiedział że przekaże to swoim kolegom bo on nie wie co zrobić to dzwoniłam na drugi dzien i była ta sama historia i pieniędzy już nie odzyskałam .Przebukowałam go na inna datę w dzień odjzazu stałam tam ponad godz a jego nie było przyjechał po prawie dwóch godz i kierowca oczywiście dalej z ukrainy powiedział ze mnie nie weżmie bo autobus miałam na 10 a była 12 i że czas biletu już sie skonczył i był bardzo chamski .I ja dalej straciłam kolejne nie małe pieniadzę .Cały czas robią takie akcje i nie tylko mi żeby się wzbogacic nie oddają pieniedzy ,nie przyjezdzaja na czas stawiają różnie tabliczki i trzeba chodzić i patrzeć gdzie podjedzie tym razem a o stronie na której kupuje się bilety to nawet nie wspomnę bo jest okropna i to nawet mało powiedziane .Ale w takim tempie szybko upadną. -
~Cc / 2018-05-03 14:23
Jest gorzej niz za PB. Ceny są wyższe, a autobusy z kazdym dniem bardziej wydłużone. Brak odpowiedzi na maile. Nie można oddać bilety ze zwrotem gotówki. -
~pa pa flixbus / 2018-05-02 22:50
wracam do pociągów moi mili! ;)
dlaczego?
wady przestawiłem poniżej ;)Wady- dawno nie uraczyłem biletu za 5 zł
- obecna sieć połączeń to totalna klapa...
- w polskim busie bilet mogłem anulować w 3 minuty a tutaj z 20 musiałem się głowić i przechodzic ze strony na strone zeby sie udalo -
~Natalia / 2018-05-01 07:33
Opóźnienie sięgające godziny. Kierowcy gburowaci, jeden miał nawet spore pretensje, że osoba, którą miałam na bilecie poszła usiąść na piętro, a ja zostałam na parterze, bo to prostu nie było więcej miejsca, skwitował to tekstem, że skoro obie jesteśmy na bilecie, to siedzi się razem. Dało słyszeć się teksty, że pójście do toalety trzeba zgłosić kierowcy, on wtedy powie czy można skorzystać. Zaduch w autobusie kosmiczny, na prośbę włączenia chociażby podmuchu, powiedział, że się nie da, bo nawiew jest połączony z autobusem (cokolwiek to znaczy) i widocznie nie jest na tyle za ciepło, żeby musiał działać. Siedzenia niewygodne, nie wymagam luksusów, ale w ogóle nie wyprofilowane pod krzywiznę pleców, to drewniane ławki na przystankach są wygodniejsze! Wysiadłam z niemal odparzonym tyłkiem. Poza tym bardzo mało miejsca na nogi, fotele które ma się przed sobą niemal dotykają nosa pasażera z tyłu. Nie działają gniazdka, zgłoszone kierowcy, który odpowiedział "to proszę sobie poszukać u innego pasażera gniazdka do ładowania telefonu". Nigdy więcej, serio... -
~matt / 2018-04-30 15:45
Kierowca był niemiły, traktował pasażerów karygodnie. Chinka kupiła bilet w kasie na przejazd KRK-WRO a kierowca nie chciał jej wpuścić, ponieważ powiedział, że nie toleruje biletów z kasy- mówił również, że nie ma jej w systemie. Chinka została w Krakowie, a kierowca przedrzeźniał ją. W autobusach wolny internet, brudno i niedziałające gniazdka kontaktowe. ZaletybrakWadywszystko -
~Bartłomiej / 2018-04-29 21:04
To co się stało z tymi autobusami po przejęciu Polskiego Busa przez Flixbusa, to przechodzi ludzkie pojęcie. 28.04.2018 o godzinie 23.45 mieliśmy wykupione bilety na kurs Wiedeń - Kraków. O godzinie 23.40 otrzymałem sms-a, że autobus będzie opóźniony z powodów technicznych, nie wiadomo na jak długo. Siedzieliśmy na dworcu, w zimnie. Po 2 godzinach przyszedł sms informujący o możliwości anulowania rezerwacji i zwrot za bilety albo kontynuowanie i dostaniemy voucher na darmowy kolejny przejazd. Nie było żadnej informacji o długości opóźnienia. Około godziny 3.30 poddaliśmy się i poszliśmy do pobliskiego budynku się ogrzać. Nie mieliśmy żadnej alternatywy powrotu do Krakowa, więc czekaliśmy dalej. Przed godziną 5 w aplikacji Flixbus pokazała się informacja, że autobus jest opóźniony o 5 godzin i 30 minut. Okazało się, że nie mieli żadnego innego sprawnego autobusu i dopiero gdy przybył jeden z kursu z Polski, został on nam podstawiony około godziny 6.00. Oznacza to 6 GODZIN OPÓŹNIENIA!!! Kosztowało nas to wiele czasu, nerwów i nieprzespaną noc na dworcu. Obsługa nawet się nie zająknęła, żadnego przepraszam, a na pytania "odpowiadał" gburowaty pan, mrucząc coś pod nosem, pomijając fakt że nie wiedział nic. Obsługa niemiła, olewa pasażerów, dodatkowo stary autobus, zniszczone siedzenia, wszytko się telepało, nie działały niektóre gniazdka. Infolinia w ogóle nie funkcjonuje, nie dość, że kosztuje 3 zł / min połączenia, to jeszcze nikt telefonu nie odbiera i ciągle odzywa się automatyczna sekretarka. Nie polecam nikomu tej firmy i nigdy więcej nie skorzystam z ich usług! ZaletybrakWadywszystko -
~Pani po 50 / 2018-04-29 20:38
Koszmar. Mąż miał numer rezerwacji a kierowca i tak nie zabrał go bo nie podałam nazwiska w rezerwacji tylko konto facebooka, ale było moje imię i mąż mówił, że może na Katarzyna. Kierowca był nieprzejednany i niegrzeczny. Mąż prosił, by porozmawiał ze mną przez telefon to mu wyjaśnię. Powiedział, że z żoną to "se może sam pogadać". Zadzwoniła błyskawicznie na infolinię Flixbusa a tam pani zaczęła ze mną po angielsku i że nie zna polskiego (miała wyraźnie polski akcent), więc akurat znam angielski i wyjaśniłam jej co zaszło, znalazła moją rezerwację i powiedziała, że nic nie może pomóc. Potem połączyłam się jeszcze raz z infolinią i czekałam ponad 2,5 godziny. Minęła 20 i NIEMIECKI głos coś powiedział. Przerwałam połączenie i zadzwoniłam jeszcze raz, ale okazało się, że mogę tylko rozmawiać po niemiecku. W Polsce wymagali ode mnie niemieckiego!!!!!!!!!!!!! Mąż ciężko chory, po bardzo poważnej operacji i nie tylko został na Placu Defilad. Niemiecki autobus odjechał i mimo wolnych miejsc, między innymi mojego męża miejsce było wolne, kierowca nie chciał sprzedać mu biletu......... KOSZMAR !!!!!! Angielski nie pomógł, moja prośba, by kierowca wziął od męża telefon na sekundę i bym wszytko wyjaśniła nie pomogła......Mąż rozdygotany, bo mu nerwy puściły i bardzo się śpieszył do domu. BETON, CHAMSTWO, BUTA, NiEKOMPETENCJA itp. A to nie pierwszy przypadek we FLEXBUSIE.......Smutne. I ten niemiecki, mimo, że nie dzielę ludzi na nacje, tylko na porządnych i tych drugich, źle się kojarzy w Polsce. SMUTNE. -
~Adam / 2018-04-27 11:07
Brak rezerwacji miejsc (pomimo ponumerowanych siedzeń) i podniesienie cen o 100% to dla mnie największa wada Flixa.
Podróżuję dwa razy w miesiącu z osobą niepełnosprawną która wymaga opieki i nie może siedzieć sama bez opiekuna.Teraz jest problem bo nie ma rezerwacji które wcześniej były w PolskimBusie.
Na trasie P3 Warszawa/Łódź/Poznań/Berlin często podróżują również małe grupy obcokrajowców,siedzą oni rozproszeni po całym pokładzie,zamiast siedzieć razem w grupie obok siebie i jest zamieszanie,ponieważ rozmawiają głośno "przez cały autobus",lub używają telefonów do komunikacji między sobą,przez to nie można spokojnie podróżować,a siedem godzin w takich warunkach jest bardzo uciążliwe i stresujące dla wszystkich pasażerów. -
-
~WkurzonaJeny / 2018-04-25 23:48
Traktują człowieka karygodnie. Właśnie siedzę w autobusie, wracam z Budapesztu. Już mogłam być na miejscu w Krakowie, ale moj planowany autobus spóźnił się godzinę bez żadnej informacji, po czym przyjechał, kierowca NIE pozwolił nam wejść bo powiedział ze to nie miejsce do wsiadania i mamy wrócić na peron (tam gdzie powinien być już h wczensiej) i powiedział ze zaraz tam podjedzie. Po czym odjechał nie zabierając nas w ogóle !!!!!!!!! W sumie 5 osób. Dzwoniliśmy na infolinie, pisaliśmy na fb, ale nie umieli nam pomoc i ciagle twierdzili, ze nie wiedza co mogą zrobić i „musza spytać”. Żenada! Od czego macie konsultantów skoro oni nic nie wiedza i nic nie mogą!? Mieli oddzwonić - oczywiście nie odezwali sie więcej. Ostatecznie (bez żadnej informacji) na maila przyszedł VOUCHER w wysokości 9,98zł :) bo za tyle udało nam się dorwać promocyjne bilety. Wiec to była ich rekompensata siedzenia pierwsze w 30*C na dworcu 3h, a następnie kolejnych 3ch godzin w zimnie w nocy. W efekcie zmuszeni byliśmy zakupić bilety na 23.45, aby jakoś wrócić do polski. FLIXBUS nie przeprosił za zaistniała sytuacje, w ogóle nie widział w tym swojej winy, nie zaproponowali przebukowania rezerwacji (bo nasza była za tanio kupiona!), nie zapewnili zakwaterowania, jedzenia, NIC. Kompletnie nic nie zrobili. Zwrócili nam 10zł, pozostawili nas na pastwę losu i sprawę uznali za zamknięta. -
~Marek / 2018-04-24 13:30
Niemcy pozbyli się starych wysłużonych autobusów złom wywiezli do Polski. 21 kwiecień 2018 r godz 15:00 wyjazd do Wrocławia z Młocin klimatyzacja nie działa brak wentylacji zaduch nie do wytrzymania. Pasazerowie uskarżają się że to nie pierwszy taki przypadek. Na zgłoszenia do kierowcy na skandaliczne warunki kwituje że klimatyzacja powinna funkcjonować. Dodatkowym problemem jest brak rezerwacji miejsc. próba przebukowania biletu na inny dzień czy godzinę to duży problem brak mozliwości zwrotu biletu przewoznik narzuca wouchery . Polski Busie z kim się ożeniłeś ? ZaletyZdecydowanie brakWadyJak w opinii -
~Ewa / 2018-04-20 08:39
Pół godziny spóźnienia na samym przyjeździe!!zero informacji właściwie dlaczego! do tego jeszcze pasażerowie musieli się wypakować i kolejno zapakować,totalny Armagedon!już nie wspominając o tym w jaki sposób kierowca potraktował bagaże...
Na chwilę obecną 45 min opóźnienia z Wrocławia do Krakowa,ale zapewne się wydłuży czas,stanowcze nie! -
~Piotr / 2018-04-19 19:12
Podobnie jak inni na tej liście zapłaciłem online i nie dostałem biletów. Zgłosiłem problem i dostałem ogólne wytyczne. Wydaje się ze ich informatycy złe skonfigurowali serwis dotPay lub flixbus z niego zrezygnował i nie usunął ze strony. Na liście serwisów płatności jaka dostałem od flixbus nie ma dotPay. DotPay kieruje pytania do flixbus. Jak ktoś chce się dobić na infolinie płatna flixbus niech zapomni. Aktualnie chcę już tylko odzyskać pieniądze.
strona 154 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- nastepna »