Zaletybrak
strona 153 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- nastepna »
-
~marcin / 2018-06-15 13:00
Sprzedają bilety na kursy których nie ma. Nie realizują połączeń, pasażerowie zostają z biletem na przystanku. Bardzo drogie bilety! Brak kontaktu z biurem obsługi, przekierowuje na niemiecką infolinię. Nie polecam! -
-
~Dominika / 2018-06-14 22:22
Bardzo niemile doświadczenia. Zakupiłam bilet z Krakowa do Wrocławia na godzinę 13. Po wielu perturbacjach, czekaniu na odwołane kursy i opóźnione autobusy udało mi się dojechać do Wrocławia około godziny 23. Poza tym po dokonaniu wpłaty za bilet, biletu nie otrzymałam. Po napisaniu dwóch maili w tej sprawie wciąż nie otrzymałam zwrotu pieniędzy. Ponadto Flixbus bez mojej zgody przetwarzał moje dane osobowe - wykorzystał adres e-mail, z którego przesyłałam skargi do wysyłania mi ofert marketingowych. Zdecydowanie nie polecam, gdy przewoźnikiem by l Polski Bus nigdy nie spotkały mnie takie nieprzyjemności, a bilety były o wiele tańsze. -
~Katarzyna / 2018-06-13 00:25
Utrudniają zwrot pieniędzy za rezerwację przejazdu, który nie odbył się z ich winy. -
~hologram / 2018-06-08 18:06
Przejazd z Torunia do Krakowa z przystankiem w Łodzi 8 czerwca 2018.
Po pierwsze - wielkie zamieszanie z miejscami, zarezerwowaliśmy wcześniej swoje, kiedy wsiedliśmy do autokaru oczywiście były zajęte i państwo siedzący na naszych rezerwacjach oburzeni nie chcieli nas puścić, ponieważ „nic nie wiedza o żadnej rezerwacji”, po czym reszta podróżnych zaczęła się burzyć, że nie ma żadnego rezerwowania oraz że oni nie mieli takiej możliwości (?).
Po drugie komfort jazdy, delikatnie mówiąc, nie jest na najwyższym poziomie. Mało miejsca, jest zbyt ciasno żeby nawet położyć torebkę. Wifi ledwo działa, Klimatyzacja nieodczuwalna, ponieważ było duszno. Droga bardzo się dłużyła, pomimo przycisków nie było możliwości uruchomienia radia. Dodatkowo ludzie chyba celowo zrezygnowali z kąpieli w tym dniu aby umilić klimat jazdy. Poza tym trafiliśmy na dwójkę pań w średnim wieku, które cała trasę nieprzerwanie głośno trajkotały o trywialnych sprawach w taki sposób, że każdy mógł poznać historie ich rodzin. Oczywiście uwagi dotyczące pasażerów nie są winą firmy ale obrazuje to „wygodę” jakiej doświadczyliśmy.
Po trzecie i za to właśnie wystawiam najniższa ocenę - zachowanie kierowców. Do Łodzi jechało ich dwóch, rozmawiając żywiołowo ze sobą o „strzelaniu z ucha” - to chyba o donoszeniu ;). Po pierwszym przystanku drugi kierowca przyszedł i niemal krzycząc z wielka pogardą kazał mi zabrać torbę z przejscia. Oczywiście zrozumiałam o co mu chodziło, a powodem dla którego torba tam była to przymus trzymania jej blisko, gdzie znajdowało się pożywienie dla mojego chłopaka cukrzyka, a nie miałam gdzie indziej jej położyć. Kierowca był bardzo niemiły, zaskoczyła mnie jego agresywna reakcja, że po prostu bez słowa zaczęłam zabierać torbę. Ten patrząc jak mocuje się z rzeczami powtórzył jeszcze dwa razy, że mam ją zabrać... Zirytowana powiedziałam, żeby na mnie nie krzyczał i że już przecież zabieram, za co zostałam zgromiona wzrokiem i usłyszałam, że nie krzyczy na mnie tylko instruuje... Poczułam się jak śmieć a nie jak pasażer płacący za przejazd i oczekujący minimalnej kultury osobistej ze strony pracownika firmy. Szkoda słów.
W podsumowaniu dodam, że nigdy nie fatyguje się aby wystawiać negatywne opinie ale tym razem doświadczyłam tak niemiłego i szokujacego zachowania, że postanowiłam podzielić się tym doświadczeniem z osobami, które myślą nad wybraniem FlixBus na swojego przewoźnika - BARDZO ODRADZAM. -
~Grzegorz / 2018-06-08 14:37
Relacja Krakow - Praga dniu 06.06.2018r. i Praga - Kraków w dniu 07.06.2018r.
Mistrzostwo Świata. Obsada mieszana polska.
Podstawienia co do minuty, a przyjazdy w miejsca docelowe przed czasem.
Autobus Setra - czyściutki, wszystko działające, żadnych problemów po drodze.
W wygodzie tylko 4 gwiazdki, zamiast 5, bo mimo wszystko przy wzroście ponad 180 cm
i rozłożeniu fotela przez przez pasażera z przodu, jest problem z nogami, ale to już
raczej kwestia producentów autobusów niż samego FlixBusa. -
~Damian Czewa / 2018-06-08 14:32
Witam czytam wasze opinie i jestem przerażony jadę właśnie ze Sztokholmu do Amsterdamu i jestem w ciężkim szoku ponieważ piszecie co innego a jest co innego czy z wami może ludzie coś nie tak wiadomo że Autobus to nie samolot korki i już masz spóźnienie odjazd miałem o 8:00 super warunki siedzenia świetne internet która działa świetnie prąd klima toaleta czysta aż świeci mało tego byłem zdumiony gdy kierowca ogłosił przerwę na obiad a sam zabrał się za sprzątanie toalety przerwy na papieroska na każdym przystanku i wszystko na czas -
~Agnieszka / 2018-06-03 22:05
30.05.2018 środa bilet kupiony na trasie Katowice/Wrocław. Flix miał być w Kato o 16.20, ale sms oznajmił, że spóżni się 20 min. Z 20 min zrobiło się 50 min. I tylko dzięki późniejszej godzinie pociągu z Wrocławia do Wałbrzycha zdążyłam na przesiadkę. Powrót 03.06.2018 bilet zakupiony na 16.30 trasa Wrocław/Katowice. Przed 16 pierwszy sms o opóźnieniu autobusu o 1 godzinę i 45 min. Ruszyłam do informacji, a Pani oznajmiła, że mam sobie sama przebukować bilet skoro kupowałam przez stronę, a nie u niej. Chamstwo i żenada. Gdy ustawiłam ją do pionu mówiąc, że to kpina, a dostępu do internetu nie mam łaskawie sprawdziła mi, że w innych autobusach nie ma już miejsca. Jednocześnie odburknęła, że to nie jej wina, iż na trasie są opóźnienia. Krew się we mnie zagotowała i powiedziałam co myślę. To ją chyba zmobilizowało i podpowiedziała mi o ukraińskim autobusie odjeżdżającym o 16 w stronę Katowic. Na ostatnią chwilę ubłagałam kierowcę i za 20 zł wziął mnie ze sobą. W trakcie jazdy otrzymałam kolejnego smsa o jeszcze dłuższym opóźnieniu, a mianowicie 2h55min. Jednocześnie sms zawierał informację o możliwości odzyskania kosztów więc od razu napisałam wiadomość. Po zaakceptowaniu pojawił się komunikat, iż odpowiedź z ich strony może potrwać kilka dni i aby nie powielać tych samych wiadomości. Z ukraińskim przewoźnikiem dotarłam do Katowic zgodnie z planem i zdążyłam na przesiadkę do domu. W momencie gdy opuszczałam ich autobus otrzymałam trzeciego smsa z informacją iż mój kurs jest opóźnionu o 3h25 min. Czekając na linię P16 z Wrocławia do Katowic obawiam się, że nie wyjechałabym do rana. Teraz jestem w domu i otrzymałam automatycznego maila, iż mogę otrzymać voucher, a jeśli chcę zwrot gotówki to mam kliknąć w link. Odesłało mnie do strony kontaktowej, z której już wcześniej napisałam do nich reklamację. Teraz nie wiem czy pisać jeszcze raz czy nie powielać tak jak prosili we wcześniejszym komunikacie. Czytając inne opinie dzwonić jeszcze nie próbowałam bo polscy konsultanci odbierają tylko do 20:00. Spróbuję jutro z samego rana i okaże się czy odzyskam kwotę za bilet. Na zadośćuczynienie nawet nie liczę, a tymczasem nie polecam. Opóżnienia, opryskliwa obsługa, brak żadnej alternatywy w postaci dodatkowego autobusu w sytuacjach wielogodzinnego opóźnienia. Jeśli nie otrzymam zwrotu kosztów dojdzie jeszcze do tego kolejny minus, a tym czasem czekam jak rozwinie się sytuacja w kwestii zwrotu gotówki... ZaletyBrakWadyWszystko co możliwe -
~alla / 2018-06-02 19:10
Poznań Gdańsk 26.V opóźnienie powyżej 4 godzin, Poznań Gdańsk 2 czerwca opóźnienie min 100 min, kierowcy gburowaci, bezczelne odpowiedzi na poziomie kryminalistów z rynsztoka, fetor z toalet, zdezelowane autobusy /gasnący silnik na każdym skrzyżowaniu/, zdewastowane wnętrze , uszkodzone fotele, nie działające pasy bezpieczeństwa... polski bus nie był idealny ale teraz to jakaś porażka i poziom obsługi jak w krajach 3 świata..NIE POLECAM a obsługi pasażerów niech się uczą od np. Voyager Gorlice... ZaletyżadneWadywile , na samą myśl można popaść w nerwicę -
-
~ewa / 2018-05-31 07:51
Przez telefon otrzymałam od działu obsługi pasażera numer vouchera, który okazał się nieważny po wprowadzeniu. Sytuacja dotyczyła braku wygenerowania vouchera po anulowaniu rezerwacji. Przez długi czas nie odpowiadano na listy, następnie przychodziły automatyczne odpowiedzi bez związku z treścią listu, cytuję: Szanowni Państwo, Dziękujemy za wiadomość.Wyobrażamy sobie, jak nieprzyjemna była ta sytuacja. Za powstałe niedogodności uprzejmie przepraszamy. Skontaktujemy się z firmą przewozową będącą naszym partnerem, aby w przyszłości zagwarantować pełny zakres oferowanych przez nas usług.
Będziemy wdzięczni, jeśli znajdą Państwo czas na wypełnienie kwestionariusza, który otrzymali Państwo po zakończeniu podróży.
Mamy również nadzieję, że wkrótce pokażemy Państwu, że można na nas polegać. Będzie nam niezmiernie miło, jeśli niedługo znowu będziemy mieli przyjemność powitać Państwa na pokładzie jednego z naszych zielonych autobusów.
Serdecznie pozdrawiam
Rozumiem, że takie odpowiedzi mają na celu uspokojenie pasażerów, wyciszenie ich emocji, że niby coś się robi, a tak naprawdę nie robi się nic, czyli kółko się zamyka. Chodzi o to aby ludziom zająć czas na wypełnianie formularzy, podawanie numerów rezerwacji, co ma ich zniechęcić do dalszych działań. Takie odpowiedzi otrzymali wszyscy moi znajomi, w ciągu kilku tygodni i co z tego wynikło, nic.
Cały czas tylko trzeba wypełniać formularze na każdą okoliczność z czego nic nie ma oprócz straty czasu, a o to chodzi, o kompensacji z uwagi na niedotrzymanie warunków umowy ani słowa.
Następna odpowiedź w tej samej sprawie: Przykro mi z powodu utrudnienia podczas Pani podróży. Proszę zwrócić się do nas poprzez formularz kontaktowy dostępny na naszej stronie internetowej z informacjami o tej podróży, abyśmy mogli sprawdzić, co się stało. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, by podobne sytuacje nie wydarzyły się już w przyszłości.
I taka zabawa trwa cały czas, przykro mi, wypełnij formularz, w odpowiedzi wypełnij formularz, mnie też jest przykro i co to z tego?
Kolejna odpowiedź: Przykro mi, że tak to odbierasz. Otrzymujemy bardzo wiele wiadomości w przeróżnych sprawach. Nie jesteśmy w stanie na wszystkie odpowiedzieć bezzwłocznie, stąd wiadomości automatyczne, które dla wielu są bardzo pomocne. Widzę w naszym systemie, że otrzymała Pani konkretną odpowiedź na zapytanie. Pozdrawiam
fakt, iż przesłana odpowiedź nie jest adekwatna do problemu to nie jest ważne, po kolejnym liście otrzymałam odpowiedź: Cześć! Zajmujemy się obecnie Twoją sprawą, wkrótce otrzymasz odpowiedź mailowo.
W końcu dostałam numer vouchera mailem, który różnił się od tego podanego przez telefon. Tak wygląda obsługa w FIixbusie.ZaletyżadnychWadybrak wykonywania obowiązków służbowych, lekceważenie pasażerów, działanie na odczep się, konieczność wypełniania nieskończenie wielu formularzy, które nic nie daje oprócz straty czasu ii energii, brak odpowiedzi na listy, odpowiedzi nie adekwatne do problemu, automatyczne -
~eN / 2018-05-28 18:49
Często zdarzało mi się korzystać z Polskiego Busa i zawsze byłam zadowolona, więc postanowiłam zaufać FlixBusowi.
To był błąd.
Z Łodzi (21.05.) wyjechaliśmy o czasie, ale oczywiście z miejscem był problem bo każdy chce leżeć sam na dwóch siedzeniach lub ewentualnie w towarzystwie swojej torby, więc mimo dodatkowo płatnej (2zł na każdym bilecie) rezerwacji miejsc, siedziałyśmy z koleżanką osobno.
Do Katowic dojechaliśmy o czasie, ale już kolejny bus, w który miałyśmy się przesiąść (Linia 916 kierunek Wiedeń, śmierdzący przepełnioną toaletą i oczywiście bez możliwości zajęcia miejsc obok siebie) spóźnił się 20 minut, po czym na trasie zrobił 30 minut przerwy, dzięki czemu w Ołomuńcu nie zdążyłyśmy się przesiąść do kolejnego busa.
Nie był to największy problem bo nie miałyśmy kupionych biletów i ostatecznie podróż kontynuowałyśmy pociągiem.
Zdecydowanie gorszy był powrót. Bus (znów Linia 916 jednak tym razem kierunek Kraków) który miał zabrać nas z Ołomuńca o 19:40 pojawił się
po godzinie! Po 50 minutach spóźnienia dostałyśmy sms, że autobus spóźni się 50 minut (gdybyśmy tego jeszcze nie zauważyły) a po chwili kolejnego, że jednak spóźni się godzinę. Spodziewałam się kolejnego smsa który zawierał będzie DATĘ naszego odjazdu, ale o dziwo po godzinie się pojawił! Uśmiechnięty kierowca otworzył luk bagażowy, żebyśmy sami włożyli sobie bagaże i odpalając papierosa oświadczył, że teraz 30 minut przerwy.
Na ten autobus rezerwacja tzw. "panoramy" czyli miejsc nad kierowcą, kosztowała 14zł za oba bilety a autobus nie posiadał 2 poziomów.
(Oczywiście miejsce "nad/za kierowcą" było zajęte)
Tu o dziwo udało się usiąść razem, ale nie było szans żeby zdążyć na przesiadkę w Katowicach (22:44)
Gdybym miała polecać znajomym flixbusa to tylko tym, których chciałabym się pozbyć z grona bliskich. Myślę, że autostopem byłoby pewniej i bardziej komfortowo.Zaletyw końcu przyjechał i nie rozpadł się po dordzeWadysmród, brak miejsc, nie respektowane (płatne) rezerwacje, OPÓŹNIENIA -
~Ann / 2018-05-25 19:17
Koszmar. Trasa Kraków -Warszawa. Przy wjeździe do Kielc opóźnienie 1 h. Przy wyjeździe z Radomia opóźnienie 1,5 h. W Radomiu polecono nam przesiąść się do innego autobusu. Obecnie jedziemy zepsuty autobusem -silnik gaśnie na światłach i skrzyżowaniach. Obsługa jest bardzo opryskliwa. W autobusie dużo obcokrajowców, obsługa nie mówi w żadnym języku obcym. Zero zainteresowania pasażerem. -
~wOJTEK / 2018-05-20 08:51
Flixbus to totalna porażka ceny podnieśli (z Warszawy do Gdańska za 50 zł i ponad 5 godzin gdy IC za 49 zł i trochę ponad 3 godziny) ilość połączeń zmniejszyli (Warszawa-Gdańsk) i do tego syf w autobusach i opryskliwa obsługa.
DZIĘKI ALE WIĘCEJ NIE SKORZYSTAM.ZaletyBRAKWadyCENA
KOMFORY -
~Marteluś / 2018-05-18 14:14
Dla mnie Fixbus to jakaś porażka, nie można zarezerwować konkretnego miejsca, w związku z tym są przed autobusem ogromne przepychanki.Rodzina znajomi nie mogą siedzieć razem, bo tym co udało się wcisnąć do autobusu są rozproszeni i takim sposobem matka w czasie jazdy biega po autobusie sprawdzając co dzieje się z dzieckiem. Widać Fixbusowi nie zależy na bezpieczeństwie pasażerów. Dlaczego Polski Bus mógł mieć opcję rezerwacji konkretnego miejsca? A Fixbus nie? ZaletyJedynym plusem to tanie biletyWadyBrak rezerwacji konkretnego miejsca, przepychanki przed wyjazdem autobusu, mało uprzejmy pan sprawdzający bilety ( tylko jeden) -
~Paweł / 2018-05-16 21:40
Anulowanie rezerwacji -zwrot gotówki.
Tragedia. Drugi miesiąc już leci, a zwrotu nadal nie było. Dzwonię raz w tygodniu się przypomnieć. Ciągle słyszę jeden tekst.
Zostałem wpisany, w ciągu trzech dni przelew zostanie zrealizowany.
Odradzam korzystanie z tej sieci.
Zwykła gra na czas -
~Karolina / 2018-05-16 19:55
Otrzymałam wiadomość o 25- minutowym opóźnieniu autobusu (wyjazd z Krakowa do Zakopanego, linia P6); autobus przyjechał po 1,5 godziny. Całkowity brak kontaktu z przewoźnikiem, brak możliwości dodzwonienia się na infolinię, brak informacji od kierowcy flix bus z innej trasy odnośnie możliwości skontaktowania się z autokarem opóźnionym.
Skutkowało to spóźnieniem o ponad godzinę do zarezerwowanego hotelu oraz dodatkową opłatą; brak klimatyzacji w autobusie przy 25 stopniowej temperaturze na zewnątrz i pełnym autokarze.
WadyBrak możliwości rezerwacji miejsc, tłum ludzi pchający się do autobusu by zająć najlepsze miejsca -
~K / 2018-05-16 17:58
Podróż Berlin - Warszawa.
Dolny pokład. Zaczęło się od fetoru z toalety, skończyło na bagażu podręcznym (który leżał na podłodze pod siedzeniem) zalanym moczem.
Na maila z reklamacją dostałam autmatyczną odpowiedź zwrotną.
Nigdy takiej podrózy nie przeżyłam. Brak słów.
Polski Bus nie był idealny, ale Flixbus jest poniżej jakiegokolwiek poziomu.
Generalnie staram się podróżować oszczędnie i stacja flixbusa jest blisko mojego domu,
ale po tej podróży postanowiłam przerzucić się na połączenia kolejowe.
Nigdy więcej z tym przewoźnikiemZaletybrakWadyobsługa jak w krajach 3 świata -
-
~Zbigniew / 2018-05-16 17:34
Dwie i pół godziny opóźnienia, bo kierowca musiał zrobić przerwę. Było wiadomo godzinę po wyruszeniu, że będzie potrzebny drugi kierowca, ale pasażer jest nieważny jak już dał pieniądze. -
~Kamila / 2018-05-16 09:04
Nie polecam. 4 dni przed wyjazdem anulowano mój przejazd i zaproponowano mi przejazd, który mi nie odpowiadał czasowo. Dlatego anulowałam rezerwację. W ramach rekompensaty wystawiono mi Voucher na wartość biletu ważny przez rok. Mimo, iż 3 razy zgłaszałam pisemnie, iż nie interesuje mnie Voucher a jedynie zwrot gotówki, nikt nie odpowiedział na moje wiadomości, ani nie zwrócił mi kosztu przejazdu, mimo iż anulowanie tego przejazdu było z winy przewoźnika. Przestrzegam przed tym przewoźnikiem. Jeżeli chcesz dojechać na czas, wybierz inny środek transportu. ZaletyBrak -
~ana83 / 2018-05-15 13:51
Nie polecam. Uwaga nie otrzymałam potwierdzenia rezerwacji choć za nią zapłaciłam. Mam wielki problem z otrzymaniem zwrotu gotówki. Każdy Konsultant mówi coś innego, są bardzo niekompetentni wraz ze swoimi Przełożonymi. Mam nadzeję, że na rynek wejdzie jesze inny tak duży przewożnik bym nie była zmuszona korzystać z ich usług Zaletybrak -
~Jan / 2018-05-15 12:11
Niestety, widzę że nie tylko ja zawiodłem się na Flixbusie. Nie lubię wystawiać skrajnie negatywnych opinii, ale jakość przewozu naprawdę uległa znacznemu pogorszeniu. Kilkukrotnie jechałem na trasie Poznań-Łódź.
Zacznę od plusa - rzeczywiście wyrabiałem się na czas. Zgodnie z tym, co było napisane podróż zajęła 3 godziny (nawet odrobinę mniej). I na tym koniec, ponieważ w porównaniu do PolskiegoBusa jakoś przejazdu nie wzrosła, natomiast cena ponad dwukrotnie. Jeśli chodzi o minusy, to wspomniana cena, absolutnie niemili kierowcy (jeden z pasażerów nie miał przygotowanego kodu do czytnika i chciał podać nazwisko, przy czym nie wykłócał się. Na co dostał odpowiedź "Wie pan, było takie przysłowie - po nazwisku, to po pysku można dostać najwyżej"...), zaskakujący swoimi buraczanymi zachowaniami wobec wszelkich pytań pasażerów. Poprzedni przewoźnik nie wystawiał jakieś wspaniałej załogi, ale nie było takich buców. Ponadto, brak gniazdek, brak jakiejkolwiek zmiany w standardzie przewozu, zmieniły się tylko kolory nadwozia. A teraz czas na moją ulubioną zmianę, czyli brak rezerwacji. W efekcie przed np. Wielkanocą przy wsiadaniu były przepychanki na niezajęte siedzenia, proszenie się przez pary o przesiadkę, kiedy ktoś jechał sam, bo zostały tylko pojedyncze wolne miejsca i w efekcie zamęt kosztem... no właśnie, czego? Czyżby oszczędzono na zniesieniu rezerwacji miejsc? Mam nadzieję, że to błędy przejściowe, bo nie wróży to dobrze nowemu przewoźnikowi.
PS. Opcjonalna dopłata za to, że przeze mnie autokar emituje zanieczyszczenia brzmi, jak kpina zważywszy na minusy jakich się doświadcza. Może lepiej dodać opłatę fakultatywną za miłą obsługę wobec klientów? Chętnie się dorzucę.ZaletyDojazd na czas.WadyZałoga to prymitywne buraki, nieprofesjonalnie podchodzące do klienta, wykazujący brak jakiejkolwiek chęci w pomocy. Brak rezerwacji miejsc. Brak zmian w standardzie, mimo znacznego wzrostu kosztów.
strona 153 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- nastepna »