strona 153 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- nastepna »
-
~Grzegorz / 2018-08-07 21:33
Flixbus nie oddaje pieniędzy za anulowany bilet. 3 czerwca dokonałem anulacji i otrzymałem odpowiedź, że sprawę przekazano do działu płatności. Do dzisiaj nie dostałem pieniędzy, w innych opiniach czytałem, że to typowe zachowanie flixbusa.Ostrzegam zwrot pieniędzy od Flixbusa to fikcja -
-
~ewa / 2018-08-07 16:47
12. lipca o godz.12.00 jechałam na trasie Wrocław-Warszawa. Fotel na którym siedziałam był pęknięty. Dodatkowo klimatyzacja była nastawiona na bardzo niską temperaturę, a na zewnątrz był upał. Większość osób nie miała w co się ubrać, była w skąpych strojach gdyż nie przewidywała takiej sytuacji. Po zwróceniu uwagi kierowcy, że jest bardzo zimno tenże powiedział mi, że jest nastawiona temp.23 stopnie, a nawiewu NIE MOŻNA WYŁĄCZYĆ, co było oczywiście absolutną nieprawdą. W takich strasznych warunkach po raz kolejny przyszło mi jechać na voucher, który otrzymałam jako rekompemsatę złych warunków podróży odbytych wcześniej, po wielokrotnych skargach, o których pisałam na tym forum. Nigdy więcej FLIXBUS ZaletyżadnychWadybardzo niska temperatura, aroganccy kierowcy, bycie zakładnikiem złych warunków podróży -
~Maggi / 2018-08-06 09:12
Kompletna porażka. Infolinia którą obsługują osoby niekompetentne. Nic nie wiedzą. W momencie kiedy nie wie co odpowiedzieć, rozlacza sie. Opoznienia. Współpracują z innym przewoznikiem z ktorym nie mają w ogóle kontaktu w momencie opóźnienia. Na zarezerwowanej przeze mnie trasie trwajacej 5 godzin brak toalety w autokarze. To jest żart ZaletyBrak.WadyBrak punktualności
Brak informacji o opoznieniach
Niekompetentne osoby na infolinii -
~Edyta 872 / 2018-08-05 13:12
Okropne warunki podróży.
Zapach z toalety koszmarny, oczywiście w środku nawet nie było papieru toaletowego, a podczas 10 godzinnej podróży nie było ani jednego postoju, który kiedyś był w standardzie kiedy to Polski Bus był przewoźnikiem.
Oczywiście rezerwacja miejsca to jakaś legenda, bo nikt tego nie pilnuje.
Kierowca niemiły, podczas podróży można było z górnego pokładu posłuchać jak szeroki zasób przekleństw posiada.
Wifi, które powinno działać po prostu nie istniało.
Autobus oczywiście dotarł do celu z opóźnieniem, ponieważ FlixBus nie korzysta z autostrad w Austrii i Czechach tylko jedzie trasą przez małe miasteczka i wioski, gdzie tworzą się korki.
Przy ponad 30 stopniach na dworze, kierowca zrobił w autobusie chłodnię, tak że niektórzy siedzieli w kurtkach. Ja pomimo tego, że kiedy mogę to korzystam z klimatyzacji, ledwo przetrwałam podróż i rozchorowałam się po powrocie.
Odradzam, przewoźnik nie szanuje ludzi i przewozi pasażerów w warunkach poniżej ludzkiej godności.ZaletyDziałające gnaizdkaWadyToaleta, z której nie da się korzystać
spóźnienie
niedziałające WiFi
Klimatyzacja nie dostosowana do warunków
brak postoju podczas 10h podrózy
Trasa przez zakorkowane drogi przez małe miasteczka i wioski, podczas gdy dostępne są autostrady w Austrii i Czechach
Niewygodne siedzenia -
~Andż / 2018-08-04 10:26
Flixbus miał odjechać z przystanku na DWORCU PKP. Nie dość, że autobus spóźnił się 15 min bez powiadomienia o tym fakcie pasażerów, to jeszcze odjechał z przystanku na DWORCU PKS, który mieści się w innym miejscu. Ze względu na błąd, w jaki zostałam wprowadzona, nie wsiadłam w autobus, gdyż czekałam w miejscu, w którym autobus miał się zjawić, a się nie zjawił. Widziałam tylko moment, w którym pojazd wyjeżdżał z miasta. straty, na jakie zostałam wystawiona, tj. zmarnowany bilet na Flixbus, wymuszone kupno biletu na pociąg oraz mnóstwo nerwów i stresu.
opinia o usługach z mojej strony będzie negatywna.WadySpóźnienie, wprowadzenie pasażerów w błąd, wysokie ceny -
~Antonina / 2018-08-03 17:05
Autobus spóźniony ponad 2 godziny, komunikat: 15 min opóźnienia (kiedy autobus znajduje się w korku 80 min od celu!!!). Po wielu próbach dodzwonienia się do konsultanta informacja o kolejnej ‚godzince lub trochę więcej’ czekania. Firma niepoważna, informacje mylące, czekam na zwrot pieniądzy. Odradzam!!!! WadyOgromne spóźnienia, brak możliwości odzyskania pieniędzy (oferują kupon), brak możliwości kupienia biletu u kierowcy, brak możliwości łatwego kontaktu z konsultantem, niedziałająca aplikacja, fałszywe informacje na temat wielkości opóźnienia autobusu -
~Fk ts SiT / 2018-08-03 02:11
Fotele twarde, nie do wytrzymania dla kogoś o wzroście 189cm, do tego ludzie to jest środek publicznego transportu buty na nogi albo myć pazury bo wali aż się rzygać chce!! -
~Magdalena / 2018-08-01 22:42
Podróżuje dość często i ani razu nie miałam żadnych problemów. Zaletyklimatyzacja
punktualność
wygoda
miła obsługaWadybrak -
-
~nieudanypowrot / 2018-07-30 21:41
Witam,
Spotkałam się z bardzo przykrą sytuacją przy powrocie z Budapesztu do Krakowa 27.08.18. Po przyjeździe na dworzec i czekaniu więcej godziny po czasie odjazdu autobusu zadzwoniłam na infolinie gdzie zostałam poinformowana iż rejs został odwołany i moja rezerwacja była przeniesiona o 3 godziny wcześniej i do tego jeszcze z innego przystanku. Doradza nie był w stanie zmienić rezerwację w systemie na późniejszy czas i jedyne co mi zalecił to zrobić nową rezerwację samodzielnie. Jak się później okazało na mój e-mail została przesłana wiadomość z informacją dotyczącą zmiany rezerwacji jednak takiej wiadomości oczywiście nie zauważyłam.
Na szczęści udało mi się zarezerwować 2 ostatnie bilety na późniejszy nocny rejs. Jednak według mnie przy jakichkolwiek zmianach rezerwacji firma powinna zawiadomić klienta telefonicznie, przecież dla czego przy rezerwacji pozostawiam numer telefonu?! A także kierowca powinien dysponować numerami pasażerów z rezerwacji i móc się skontaktować w razie nie stawienia się do rejsu. -
~gosiaq / 2018-07-30 18:34
Z wielką obawą wsiadłam do busa po przeczytaniu wielu opinii... Moje zaskoczenie było ogromne : punktualność, moje miejsca (wcześniej zarezerwowane) czekały puste, bagaże umieścił SYMPATYCZNY kierowca. Wyjazd planowany rano, 21 sierpnia, w drodze na dworzec już upał, w autobusie działająca klima,ah i jeszcze ta przeokropna śmierdząca toaleta, co każdego doprowadza o ból głowy... owszem, jak każda toaleta ma swoje zapachy, ale ludzie...kto wie jak dbać o toaletę po skorzystaniu z niej to wie, że nie zawsze musi wydzielać nieprzyjemne zapachy:)
Największym zaskoczeniem jest to, jak kierowca powiedział, że nie ruszy jak wszyscy nie zapną pasów bezpieczeństwa :)
Z czystym sumieniem mogę polecić tą firmę, a frustraci niech przesiądą się do kolei państwowych, a nie wypisują bzdury ;/Zalety-punktualność
-czystość
-wygodne siedzenia
-działające kontakty ( może nie wszyscy wiedzą, że kierowca musi odpalić busa, żeby zadziałały, stąd kolejne negatywne opinie przeczytałam :p )
- działajaca klimatyzacja
-sympatyczni kierowcy pomagający z bagażemWadynie ma, naprawdę nie ma :) -
~Meredith / 2018-07-30 14:02
Przejazd w porządku w dobrej cenie. Jechałam na linii Wro-Kra. Wynikło małe 10 minuntowe opóźnienie, co na trasie z Berlina przez Wro, Kra dalej do Rzeszowa raczej graniczy z cudem, aby przyjechać punktualnie co do minuty. Różne są warunki na drogach i trzeba brać to pod uwagę planując swój wyjazd. Jest klima, podróż przyjemna. Kierowcy mili i pomocni przy pakowaniu bagażu. Polecam. ZaletyCena, szybki połączenia, klima, wygodne siedzenia. -
~Maria / 2018-07-30 12:12
30 stopni za oknem a w autobusie ludzie pozawijani w koce szale i swetry. Rezerwacja działa jak chce, w autobusie nigdy nie wiesz gdzie usiąść. Pusty autobus i zielone naklejki przy numerach, w internecie informacja że zielone miejsca są zarezerwowane. Siadamy na czarnych a i tak pojawia się ktoś kto zarezerwował to miejsce. ZaletyZazwyczaj na czasWadyStrona i rezerwacja biletów to żart
Zwrot biletu jeszcze wiekszy -
~Ola / 2018-07-30 09:37
Żenada. Autobus rozkraczył się na dworcu i trzeba czekać wieki aż podstawią nowy, tak więc jeśli planuje się dotrzeć dokądkolwiek na czas - nie ma sensu wybierać tych linii. Obsługa autobusu w tej sytuacji zachowała się żenująco, zamiast przeprosić i zrobić co w ich mocy żeby pomóc klientom, zachowywali się opryskliwie i po chamsku. Awaria sprzętu może się zdarzyć każdemu, ale wizytówką firmy jest to, jak jej pracownicy zachowają się w takiej sytuacji. W tym wypadku jedyne, co można powiedzieć, to: ŻENADA. NIE polecam. -
~Podróżnik / 2018-07-30 07:19
Autokary niewygodne, siedzenia twarde, wiejąca klimatyzacja. Jestem świeżo po podróży, polamany i z napuchniętymi migdalkami. Jednak najgorsze jest fatalne rozplanowanie linii i system informowania klienta o zmianach. Podróż z Budapesztu do Krakowa została przełożona na dzień później, o czym poinformowano mnie we wiadomości e-mail, żadnych telefonów, żadnych zapytań czy takie rozwiązanie jest dla mnie odpowiednie, po prostu ukryta w mailu informacja i to właściwie tyle. Po dodzwonieniu się na infolinię okazało się, że można przełożyć wyjazd o pół godziny. Brakowałoby dosłownie godziny, żeby trafić na zamkniętą linię i jechać dzień później, zostając z takimi problemami jak organizowanie sobie zwolnienia w pracy i dodatkowych noclegów. Po przejechaniu na przystanek zastałem znacznie więcej osób, które spotkała podobna sytuacja. Linia o międzynarodowym zasięgu powinna dołożyć wszelkich starań, żeby unikać takich sytuacji, na dzień dzisiejszy jest to najgorsza obsługa i organizacja, z jaką się spotkałem. Serdecznie odradzam. -
~Kasia / 2018-07-29 14:36
Korzystam od 4 lat i od tego czasu kurs ktorym jeżdżę notorycznie się spóźnia bez żadnego uprzedzenia. Czy lato czy zima sterczy się nawet do dwóch godzin. Przewoźnik się zmienił ale godzina odjazdu jest ta sama. Brak szacunku dla pasażera. Kierowca nie jest nawet w stanie przeprosić osób oczekujących. MASAKRA!!! ZaletyCenaWadyOPÓŹNIENIA!!!!
BRAK EMPATI U KIEROWCÓW!!! -
~nomore flixbus / 2018-07-28 23:24
Miałem okazję skorzystać z Flixbusa, na początku było ciekawie, jeden autobus dojechał, drugi się spóźnił, trzeci nie przyjechał. Więc reklamacja, a tam standardowe odpowiedzi, zero kontaktu.
Jak planować jakąś dłuższą podróż z Flixbusem, nie da się, bo nie wiadomo, czy autobus przyjedzie i potem wszystko idzie w choler...
Potem kolejna sprawa bardzo mglista co do zwrotu za anulowaną podróż. Chwila nieuwagi i masz voucher, którego nie chciałeś!Zaletycała EuropaWadyfatalna obsługa klienta
spóźnienia
niepewność co do przyjazdu -
-
~Seba / 2018-07-28 21:02
Podroz w miare wygodna i godz odjazdow dopasowane,ale poziom zapachow z toalety w autosach ktore zaczynaja swoj start np w Warszawie to porazka. Gorzej jak na centralnym. Autobus ktory dopiero zaczyna trase a juz dusi pasazerow swont z lazienki to duza przesada. ZaletyJazda kierowcow i wygodne siedzeniaWadyZapachy z toalety na poczatku odrzuca na koncu juz zabija -
~Marta / 2018-07-28 02:53
Naprawde nie rozumiem dlaczego Polski bus oferujacy fantastyczne uslugi znizyl sie do bardzo miernego poziomu flixbusa. W moim wypadku do podrozy nie doszlo gdyz musialam anulowac bilet, a to ze wzgledu na spotykane na kazdym kroku problemy z ta firma. Zenada!!! Nie polecam. -
~Kinia / 2018-07-27 20:44
W dniu dzisiejszym miałam jechać autobusem z Radomia do Krakowa gdzie po 1.5 godziny oczekiwania bez żadnej informacji o opóźnieniu dostałam wiadomość w języku angielskim że mój autobus ma opóźnienie i proszą o cierpliwość. Przy czym poszłam ostatecznie na pociąg po 2 h 15 minutach dostałam wiadomość o opóźnieniu 2.5 godzinnym. A dodzwonić się na infolinię graniczy z cudem. Kompletne bagno ZaletyBrakWadyBrak kontaktu o opóźnieniu -
~Adam / 2018-07-27 18:40
Przystanek autobusowy w Zakopanem bez znaczenia człowiek lata i szuka skąd ma odjechać kontakt telefoniczny nie możliwy!!!!!! Tragedia!!!!! WadyBrak opisu przystanku
strona 153 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 151
- 152
- 153
- 154
- 155
- nastepna »