Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3201 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Magdalena / 2018-08-20 16:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma przełożyła moje połączenie o dobę, co było zupełnie niezgodne z moimi planami. Na moją prośbę o zwrot za bilet odpowiedziano mi, że mogę otrzymać voucher na uslugi Flixbus. Kolejne maile pozostawały bez odpowiedzi. Do tej pory nie otrzymałam zwrotu za niewykonaną usługę. Voucher mnie nie interesuje, gdyż nie zamierzam korzystać z usług FLixbus w przyszłości. To niepoważna firma.
  • ~Shin / 2018-08-19 10:26
    Ocena: 2.75 / 5
    Ceny w górę, standard w dół...
    Odkąd wszedł FlixBus mogę zapomnieć o kursie Łódź-Wrocław za 16zł. Nigdzie informacji, że bukuję bilet na chyba „zaprzyjaźnionego” przewoźnika - autokar oklejony co prawda w barwy Flixbusa, ale mniejszy, pozbawiony gniazdek, toaleta zazwyczaj „nieczynna”.
    Obsługa to ruletka - albo do rany przyłóż, albo za przeproszeniem buce. Z aplikacji nie ma moźliwości rezerwacji miejsc, więc powinni się zdecydować - albo jest rezerwacja miejsc albo jej nie ma, bo ludzie się potrafią zabijać o te rezerwacje.
    Nadal lepsze niż kolej, ale PolskiBus był o wiele lepszy... to se ne vrati
  • ~Krashan / 2018-08-18 23:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeżdżę dość regularnie od kilku lat, na różnych trasach. Nigdy nie było rewelacyjnie, ale za czasów PolskiegoBusa przyciągała cena. Teraz też jest niższa niż PKP, ale nie na tyle, żebym za każdym razem, bezwarunkowo wybierał Flixa. Zwłaszcza, że zgadzam się z komentarzami o toaletach i klimatyzacji. Po prostu ewolucyjnie przystosowałem się do walki z tymi niewygodami (podróż "na pusto"- bez jedzenia, dodatkowa bluza, itp). Wielogodzinne spóźnienia również przeżyłem. Obsługa też jest średnio przyjazna, a ostatnio okazało się, że system rezerwacji także płata figle. Po prostu Niemcy przejmując PB (zresztą wcale nie polskiego)bardzo dokładnie skalkulowali, że nawet po podwyżce cen, i tak będą poniżej pociągu, a niezadowolony klient to błąd wliczony w system. Póki co działa. Zobaczymy jak długo...
    Zaletyw większości, mimo wszystko, cena
    Wadya jednak cena za wysoka w porównaniu z warunkami, czas przejazdu, mała przestrzeń, toalety wykluczające możliwość korzystania z nich, brak reakcji obsługi w razie awarii
  • ~Karola / 2018-08-18 20:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko tak jak w opisie firmy Flixbus, wyjazdy punktualne, mila obsluga, czysciutko,gniszfka przy kazdym fotelu, duzo miejca na nogi, Polecam, skorzystam ponownie.
    Zaletygniazdka przy kazdym fotelu, klimatyzacja, duuzo miejsca miedzy nastepnymi fotelami
  • ~Ginger / 2018-08-18 13:09
    Ocena: 2.75 / 5
    Jechałam do Pragi i z powrotem. Gniazdko było daleko od mojego miejsca więc bateria padla. Z powrotem kupiłam miejsce z dopłatą z możliwośćią widoku panoramicznego. Niestety te miejsca są chyba najgorsze - nogi nie ma gdzie podziać! Nic dobrego, bo ledwo dojechałam. Oprócz tego z klimatyzacji wialo jak z zamrażarki i nie dało się tego wyłączyć. Przyjechałam zmarznięta i z bolącymi nigami!!!
    Zaletypunktualność
    Wadyklimatyzacja nie wyłącza się, Niewygodne miejsca, mało gniazdek
  • ~Zawada / 2018-08-17 22:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli dało by się wystawić mniej niż 1 to bym wystawił bus wyjechał z innego miejsca niż pokazywała aplikacja i zakupiony bilet, zero kontaktu zwrotu pieniędzy też nigdy się nie doczekam.
  • ~Sagitta / 2018-08-17 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i chamstwo! W dniu wyjazdu mialam wypadek i musiałam przebukowac bilet. Zamiast zwrotu pieniędzy dostałam voucher na kwotę biletu do wykorzystania w ciągu roku. Zapewne nigdy go nie wykorzystam bo wszystko wskazuje na to, że firma ogłosi bankructwo. Czemu tak sądzę?
    Wczoraj, 16.08 zakupiłam bilet na podróż Warszawa- Kraków. Ku mojemu ogromnemu zdziwieniu dziś dostałam maila z informacją, że rezerwacja została anulowana!!! Wyjaśnienie, że problem z płatnością. Jak to, skoro dostałam potwierdzenie od Dotpay że płatność przyjęto.
    Telefon na infolinię, gdzie pani informuje mnie, że podobno były problemy techniczne i zwrocono mi pieniądze na konto. Zaraz, dostałam potwierdzenie i bilet na maila! Jaki problem techniczny?? Pani odpowiada krótko i zdawkowo, że dostałam pieniądze to firma nie ma sobie nic do zarzucenia. Serio?? To dobrze, że jest rzecznik konsumenta.
    Nigdy więcej Flixbusa!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyNie mam nic pozytywnego do napisania o tej firmie
  • ~Podróżująca często / 2018-08-17 17:01
    Ocena: 2.75 / 5
    Flixbus - katastrofa! Publikują swoje rozkłady jazdy na dwa tygodnie przed końcem starego rozkładu, tak jakby wszyscy podróżni podejmowali decyzje o terminie podróży w ostatnim momencie!

    Widać nie zależy im na osobach które planuja wprzód jeżdżąc czesto i regularnie na wybranej trasie...
    Kompletny brak szacunku dla podróżujących!
  • ~Karola / 2018-08-17 09:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Mówta co chceta - ja jestem mega zadowolona :)
    Począwszy od taniego biletu a skończywszy na mega punktualności :)
    Wcześniej podróżowałam Polskim Busem i ZAWSZE były spore opóźnienia, więc w Flixbusie spodziewałam się tego samego a tu taka niespodzianka :) POLECAM !!! i na pewno będę korzystała z Waszych usług :)
  • ~Rozważny / 2018-08-16 22:07
    Ocena: 1.25 / 5
    Likwidują tyle połączeń, ceny w górę, teraz np trasa do Budapesztu będzie z przesiadką i będzie trwała nawet 20 godzin. I to nie jedyne smaczki przygotowane przez zielonych od września. Ktoś coś sabotować musi po przejęciu Polskiego Busa, bo aż nie wierzę jak bardzo się ta firma zeszmaciła w ciągu zaledwie pół roku. Zwroty biletów to fikcja(kupony), infolinia pod rządami Ukrainców, którzy mało co kumają, brak odpowiedzi na reklamacje. Kto tym zarządza??? Wszystko na gorsze!!!
    ZaletyWięcej miejsca na nogi.
    WadyWszystko inne.
  • ~Sparrow / 2018-08-15 09:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiecej Ukraińców i innych nacji zatrudniajcie w telefonicznym biurze obsługi klienta i nauczcie ich języka polskiego bo nie idzie nic załatwić! Firma dno!
  • ~Dorota / 2018-08-14 22:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Właśnie poprosiłam kierowcę o zmniejszenie temperatury. Siedzimy w kupujący i w zimie. Miejsce przy stolikach. Kierowca że się nie da. Masakra masakra i masakra.
    WadyKlimatyzacjs
  • ~Marco / 2018-08-14 14:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Oszusci jak ich malo!!!! Zakupilem bilet z Katowic do Mediolanu z przesiadka w Wiedniu pobrano pieniadze z karty za 2 bilety ale po 5 min anulowali ten Wieden -mediolan!!!! poprosilem o zwrot pieniedzy za caly bilet i mimo 5krotnego upominania sie reklamacji nie moga znalezc mojej platosci (wyslalem numer platnosci) Oszusci gdyz za drugi bilet przyszedl cod rabatowy ktory nie dziala!!!Dodam ze siostra zakupila mi bilet z mediolanu i...okoazlao sie ze bus z Wiednia do mediolanu jest pusty!!!!
    ZaletyPusty zimny bus
    Wadybrak biura nieskuteczna reklamacja itd...
  • ~Jag / 2018-08-13 08:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Jedynym plusem był brak opóźnienia. Droga do Wiednia była dla mnie straszliwym przeżyciem. Siedział za mną śmierdzący bezdomny, a klimatyzacja nie działała... Nie zmrużyłam oka przez całą drogę w obawie przed tym dziwakiem, a dodam że był to nocny kurs. Jednakże nie winię za to firmy, która nie ma wpływu na to kto kupuje bilety. Nie jest to opcja dla osób ceniących sobie komfort. Kierowcy mieli ogromny ubaw, całą noc się śmiali i przeszkadzali pasażerom. Poza tym zdarzyły się dwa nieplanowane postoje, nikt nie został poinformowany dlaczego. Zażenował mnie fakt, że po około 5 godzinach kierowcy przejęli się brakiem klimatyzacji i na szczęście skutecznie ją naprawili. Była to pierwsza i ostatnia moja wycieczka autokarem.
  • ~Agata / 2018-08-13 00:00
    Ocena: 2.25 / 5
    Skorzystalam z uslug Flixbus na trasie Szczecin-Wroclaw tylko ze wzgledu na brak wolnych miejsc w pociagu. Mialo byc wygodnie, z klimatyzacja, internetem i w czasie podobnym do kolei. Jechalam z 4 letnim dzieckiem i niestety zaluje wyboru przewoznika. Jak juz inni wspominali klimatyzacja nastawiona chyba na potrzeby kierowcy ktory jechal w koszuli z dlugim rekawem, niestety ja i dziecko przy temp na zewnatrz 35 st wymarzlysmy wewnatrz autokaru. Wi-fi dzialajace w bardzo ograniczonym zakresie (wrecz nieprzydatne) ale najwiekszy minus to prawie 2 godzinne opóźnienie, o ktorym kierowca nie byl laskaw poinformowac. Nie znalam wczesniej tej trasy wiec nie mialam pojecia jak wielkie jest opoznienie, przez co znajomi ktorzy mnie odbierali rowniez z malym dzieckiem czekali na dworcu bez sensu. Dodam ze byl weekend, ruch niewielki, niestety kierowca pogubil droge i musial zawracac.
    Zaletywolne miejsce
    Wady- zimno (zbyt mocna klimatyzacja)
    - brak internetu
    - opoznienie
    - lekcewazenie klienta
  • ~Jendrek / 2018-08-12 12:38
    Ocena: 2.25 / 5
    Po przejęciu Polskiego Busa zlikwidowano wiele połączeń Wrocław-Berlin.W zamian oferuje się z przesiadką w Poznaniu, podróż trwałaby 11godzin!!! To chyba jakaś kpina z Polaków.
    Zaletyna razie żadnych
    Wadyno comment
  • ~Alicja / 2018-08-12 09:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Uwaga kochani z rezerwacją biletów!!!!Jeżeli zakupicie bilet i podróż nie wypali,nie dostaniecie zwrotu gotówki!!!To fikcja.Dzwoniłam,pisałam w reklamacjach,rzecz nie do załatwienia!
    Zanim zarezerwujecie,przemyslcie!
    Zamienią ale pieniędzy nie oddadzą
    ZaletyPo tym zdarzeniu żadnych zalet nie widzę
    WadyBrak kompetencji
  • ~Konrad / 2018-08-11 23:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Opoznienie 2h brak paliwa na autostradzie tragedia!! Omijać
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Anna / 2018-08-11 17:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Firma robi wszystko by nie oddawać pieniędzy za anulowane rezerwace. Musiałam zmienić rezerwację na inne daty, otrzymałam bon z którego czesci skorzystałam bo mi się spieszylo, i to był juz pretekst do odmówienia mi zwrotu pozostałej kwoty. Dla mnie to problem, bo rzadko korzystam z autobusów. Polski Bus stawiał sprawę uczciwiej, bo była opłata manipulacyjna za zmianę rezerwacji, ale nikt nikogo nie naciągał i nie przywłaszczał sobie cudzych pieniędzy. Nie polecam.
  • ~antyflix / 2018-08-09 14:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Po przejęciu polskiego busa, firma nie panuje nad wieloma kwestiami. Punktualność na trasie warszawa-kraków tragiczna i to bez ruchu. Zamiana rezerwacji z głupiego powodu(kwestie techniczne) na gorsze połączenia z przesiadką. Lub zamiana rezerwacji kursów zlikwidowanych na kursy również zlikwidowane!!! Pasażer sam ma dociekać prawdy i wywalczać sobie, żeby zamiana rezerwacji była jak najmniej bolesna. MASAKRA. Wszystko na gorsze po likwidacji polskiego busa. Nie wspomnę o cenach w górę oraz braku dobrych promocji...
    ZaletyMili kierowcy.
    Wady-żonglerka rezerwacjami z winy przewodnika, zamienianie ich na gorsze.
    -duże spóźnienia na trasach i to w weekend bez ruchu.
    -brak odpowiadania na trudniejsze reklamacje
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5201
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3201
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 883
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 719
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.99, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4692
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027