Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3143 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ruda / 2018-07-09 08:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecem. Wybrałam kurs Kraków- Praga z przesiadką w Brnie. Autobus z przesiadki nie dojechał. Pozwolili Nam wsiąść po godzinie czekania. Wracając autobus z Pragi( kurs Praga Kraków) spóźnił się i prosiliśmy kierowce jaki dział obsługi ( dzwoniliśmy do nich) aby zatrzymali o 15 min autobus do Krakowa. Bezskutecznie. Dział obsługi twierdził, ze oni nie maja nr do kierowców:O nie mogą prosić o takie rzeczy. Mogą Nam przerezerwować bilet na kolejny kurs o północy ( 5 godz po tym który Nam odjechał).... Czekanie 5 godz na stacji w Brnie. Dobrze, że pogoda była...NIE POLECAM I NIKOMU NIE ŻYCZĘ!!! Zamiast 8 godz jechałam 15 godz.
    ZaletyMożna spotkać ciekawych ludzi podczas podrózy:P
    WadySpóźnienia, brak współpracy działu obsługi z klientami, ciężko się dowdzownić:( brak współpracy kierowców między sobą!!!
  • ~Magda / 2018-07-08 00:55
    Ocena: 1.75 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Autobus ciasny, brudny do przesady, zniszczony, fotel zepsuty bez możliwości regulacji... na trasie Łódź - Wrocław ... szkoda słów. Nigdy więcej! Odradzę wszystkim znajomym, nieznajomym również.
  • ~renata / 2018-07-07 17:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo wysokie ceny biletów. Trasa Warszawa-Wrocław na jutro 8.07.18 45 PLN czyli w cenie bla bla car, który jedzie 3h, a nie 4.20 h jak autobus.
    Zaletyżadnych
    Wadybardzo wysokie ceny, nie proporcjonalne do czasu i wygody podróży
  • ~Anna / 2018-07-07 03:36
    Ocena: 1.50 / 5
    Skandal…Nie kupujcie biletów z PRZESIADKĄ !!!

    Skandal !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Zakupiłam bilet z Krynicy Morskiej do Łodzi Fabrycznej z przesiadką (zaplanowaną w ramach podróży przez Flixbusa, nie zaplanowaną przeze mnie) w Warszawie Młociny (obie linie Flixbusa, oba autobusy Flixbusa).

    Podczas pierwszego odcinka podróży wystąpiło 1,5 godz. opóźnienie z powodu wypadku na drodze. Poinformowałam biletera o tym, że mam bilet z przesiadką na następnego Flixbusa. Nakłoniony przez kierowcę bileter zadzwonił do firmy, aby poinformowali kierowcę drugiego Flixbusa o opóźnieniu i aby zaczekał 20 min. Gdy wysiadłam w nocy w Warszawie, żaden Flixbus nie czekał.

    NIE KUPUJCIE BILETÓW NA FLIXBUSA Z PRZESIADKĄ, BO W RAZIE JAKIEGOŚ OPÓŹNIENIA NA DRODZE, NIE BĘDZECIE MOGLI LICZYĆ NA TO,ŻE DRUGI AUTOBUS NA WAS POCZEKA. DLA TEJ ,,FIRMY" NIE LICZY SIĘ INDYWIDUALNY KLIENT. OCZYWISCIE NA BILETACH NIE MA TAKŻE ŻADNEGO TELEFONU KONTAKTOWEGO, PEWNIE ABY NIE DZWONIĆ I NIE ZAWRACAĆ IM GŁOWY.

    Dziadostwo i patologia myślenia o klientach w czystej postaci. Sprawy tak nie zostawię i skierowałam już odpowiednie pismo do rzecznika praw konsumenta.

    Okropne wspomnienia z podróży, gdy zmęczona po 7 godzinach w autobusie byłam zmuszona czekać w po północy godzinę na autobus nocny na dworzec centralny i potem jeszcze 5 godzin na pociąg do Łodzi. NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    WadyFirma jest niepoważna i ma gdzieś klienta.
  • ~Szymon / 2018-07-06 17:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Przewoźnik robiący sobie jaja z ludzi. Bilet na przejazd zarezerwowany po czym przychodzi mail ze zmianą rezerwacji na kolejny dzień ponad 12h później. Nie polecam słaby przewoźnik.
    ZaletyJak na razie brak
    WadyBrak poszanowania czasu klienta
  • ~Opolanin / 2018-07-06 11:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Jechałem w czerwcu z Wrocławia do Kopenhagi z przesiadką w Berlinie na którą było półtora godziny.
    Autobus miał odjeżdżać z Wrocławia o 19:30, o 19 komunikat o 3 godzinach opóźnienia.
    Wiec gdzie od znikł przez 2 i pół godziny?
    Infolinia po polsku działa tylko do 20, ale nie byli wskazać rozsądnej alternatywy (mimo że było - o północy jechał autobus na identycznej relacji).
    Ostatecznie autobus był opóźniony o pięć godzin, czyli przyjechał później niż ten kolejny zgodnie z rozkładem.
    DO tego autobusu który odjeżdżał o północy kierowca nie pozwolił wsiąść twierdząc że to nie ten bilet i nie ten kurs mimo że zgodnie z regulaminem miałem prawo jechać najbliższym możliwym połączeniem.

    Ogólnie podróż z FLixbusem szczególnie z polskim - pozostałościami po Polbusie to zero gwarancji że dojedziesz na czas jeśli w ogóle gdzieś wyjedziesz - stracili klienta.
    ZaletyCzasami tańszy niż konkurencja
    WadyBrak punktualności
    Kierowcy
    Brak informacji
    Nierzetelność

  • ~Zet / 2018-07-05 16:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Rozkłady jazdy zupełnie niedopasowane do trasy, na której są stałe roboty drogowe, więc wiadomo, ile zajmie przejazd (Warszawa-Gdansk). Bardzo mało miejsca między siedzeniami.
  • ~Bozena / 2018-07-04 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadoska firma,zero informacji!! Czekaliamy we Wrocławiu 2,5 g...!!!! Na aurobus ktory mial byc o 11.30 ,wyjechał o 14.kierowcy, kasa, nawet infolinia - nikt nic nie wie..Kisilismy sie w spalinach pod Galerią Wroclawia,w niby dworcu pełnym spalin...Nigdy qiecej
    Tylko polskie linie,albo pociag.Flixbus to potażka!!!? Kierwcy aroganccy, zero informacji i szacunku dla ludzi..
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~MAGDALENA / 2018-07-04 12:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam. Informacja na stronie o możliwości przejazdu osób z niepełnosprawnością to mocne nieporozumienie. Bilet został zarezerwowany po rozmowie telefonicznej pod podanym numerem I zapewnieniem dyspzytora o możliwości przejazdu. Przejazd jest niemożliwy bez osoby która może wnieść i wynieść (!) osobę na wózku! Mocno słabo. Identycznie można jechać każdym innym busem... Bardzo duże rozczarowanie i jak widać coś się da lub nie w zależności od osoby, która odbiera telefon.
  • ~Magdaniki / 2018-06-27 20:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Syn ze swoją dziewczyną pojechali do Niemiec z Polski po pierwsze przez Czechy gdzie kierowca ich wsadził do przesiadki i niepowiedział nic gdzie mają iść czym dojechać no dosłownie nic wsadził ich zabrał dupe i pojechał a dzieci zostawił
    same sobie wiedząc że jadą bez osoby dorosłej na szczęściej sobie poradzili nie dość tego w Niemczech też nie podjechał na dworzec autobusowy gdzie miała ich odebrać ciocia tylko z tyłu dworca ciemno jak dupe 3 w nocy i to samo wsadził ich i pojechał dalej totalna olewka kierowca niemowa czy debil nie wiem ale więcej nie skorzystam ani ja ani moi znajomi totalne dno
  • ~Lidia / 2018-06-21 21:55
    Ocena: 3.25 / 5
    Często jeżdżę na trasie Warszawa-Ostrowiec-Warszawa i od jakiegoś czasu denerwuje mnie to, że jedni mają miejscówki a inni nie. Dziś byłam trzy razy przeganiana z miejsca na miejsce, nie chcę mówić jak się czułam, bo nie mam nastu lat.Trochę to żenujące, że można kupować bilety tak albo tak. Powinny być wprowadzone jednolite zasady, aby nie było przepędzania ludzi i zamieszania w autokarze. Trochę nieładnie na tak poważną firmę. Do dzieła i konieczne są zmiany:)....
  • ~Kamiloss / 2018-06-20 22:45
    Ocena: 4.25 / 5
    Jechałem razem z bratem z Torunia do Katowic i autokar był bardzo punktualny, luksusowy i z wc. Spowrotem było tak samo.
    ZaletyNiska cena, punktualny, wygoda
    WadyNie miły kierowca, bardzo pyskaty
  • ~Rafał / 2018-06-20 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia zdecydowanie odradzam... kultura kierowców poniżej krytyki
  • ~Niezadowolony / 2018-06-18 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Relacja Katowice-Wrocław i z powrotem. Autobus opóźniony o bagatela 3 godziny (!), zero informacji na SMS (!), aby dodzwonić się do centrali należy spędzić na linii jakaś godzinę (!). W końcu jak się udało dodzwonić, pani dyspozytorka nie wiedziała co się dzieje z tym autobusem, bo nie mieli z nim kontaktu. SMS o opóźnieniu przyszedł jak po 3 godzinach przyjechał autobus, a ludzie ustawiali się w kolejkach do niego... Personel? Z większym chamstwem chyba nigdy w życiu nie miałem odczynienia. Po angielsku ani me ani be, nawet nie przeprosili czekających, ze się tyle spóźnili... Ponadto, żeby było ciekawiej podczas czekania informacja o autobusie znikła z tablicy odjazdów... Jeśli chodzi o ceny, to jest masakrycznie drogo. Bardzo często korzystałem z polskiego busa, ale teraz kiedy sprawdzam ceny odjazdów, to jestem załamany. Może dla przeciętnego obywatela krajów Europy Zachodniej, to są przystępne, a może nawet niskie, ale nie dla nas.
    Myśle, że nie tylko mnie, ale wielu ludzi boli, ze zniknęły promocje biletów za złotówkę. Mnóstwo ludzi pół Europy zwodziło jeżdżąc polskim busem, teraz już tylko pozostały wspomnienia.
    ZaletyBrak
    Wady-ceny są kosmiczne;
    -personel wymaga resocjalizacji oraz nauki podstawowej przyzwoitości i kultury osobistej;
    -astronomiczne opóźniania;
    -obsługa klienta to dno;
    -personel nie mówi w obcych językach, co na trasach międzynarodowych jest żartem;
  • ~Marta / 2018-06-18 10:07
    Ocena: 4.75 / 5
    Trasa Gdańsk - Poznań (docelowy przystanek to chyba Berlin, nie pamiętam).
    Nie rozumiem tych fali hejtu i nienawiści. Przyznam, że miałam pewne obawy, kiedy widziałam te wszystkie negatywne opinie. Chyba dla wielu wyznacznikiem jest sprawne wifi albo ultrawygodny fotel.
    Jechałam w połowie maja. Obsługa miła, uśmiechnieta (z drobną akcją, kiedy kierowca zdenerwował się w Poznaniu na kogoś, kto rzucił swoja walizkę przy luku bagażowym i poszedł, ale to każdego by zdenerwowało, bo co z tym zrobić?). Nie sprawdzałam, czy działa wi-fi, bo to nie jest nawet potrzebne, żeby komfortowo jechać. Gniazdko pod moim siedzeniem (i siedzeniem znajomego) nie działało, ale to nie był jakiś wielki problem, od tego są powerbanki. Łazienka działała bez problemu, fakt, że trochę śmierdziało, ale to też nic nadzwyczajnego.

    Zamierzam korzystać z ich usług, dopóki nie wydarzy się coś naprawdę kiepskiego (długie opóźnienie bez informacji na ten temat, albo 40 stopni na dworze i brak klimy w środku).
    Zalety- cena
    - łazienka
    - szybko (wolniej niż pociągiem, to oczywiste)
    - ogólnie spoko
    Wady- w tych pseudoskórzanych fotelach poci się szybciej tyłek
  • ~Marcin / 2018-06-17 13:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie myślałem że tak szybko zatęsknie za Polskim busem. Ceny kosmos, PKP dużo tańszy kupując bilety nawet z dnia na dzień. Niestety żegnam się z Flixbusem, i Wam również nie polecam korzystać.
    Zaletybrak
    WadyCena, Jakość obsługi, Opóźnienia, Późno dodawany kalendarz.
  • ~Szymon / 2018-06-17 13:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Wywaliło szambo. Nikt z tym nic nie zrobił na dłuższych postojach. Walilo szczynami na cały autobus przez całą trase.
    Zaletynie ma
    WadySMIERDZI i nikt tego nie ogarnął jakiś żart
  • ~Bezi / 2018-06-16 08:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Wiecznie spóźniony lub odwołane odjazdy. O opóźnieniu np. 2 godziny informują 10min przed odjazdem... Ceny bardzo wysokie.
  • ~Monika / 2018-06-16 07:35
    Ocena: 1.25 / 5
    Czekałam godzinę na autobus, który w końcu i tak nie przyjechał. Czas odjazdu 4:45 i żadnych informacji o tym czy warto czekać i jak długo... Po udaniu się do informacji Pani poinformowała, że autobus będzie o 8,o 7:25 dostałam sms z informacją, że autobus będzie o 8:30 -_-
    Korzystałam z Polskiego busa bardzo często i nie było przypominam sobie takich sytuacji a teraz szkoda nawet pisać....
  • ~Mar / 2018-06-15 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Prawie dwugodzinne opóźnienie bez możliwości zwrotu kosztów czy rekompensaty. Brak poinformowania o przyczynie plus błędy w aplikacji. Ewidentnie granie na braku konkurencji w tak słabej jakości usługi.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5083
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3143
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 357
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4617
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3934
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991