Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3411 opinii

2.17 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ja / 2019-05-02 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Długosc jazdy katastrofalna, dodatkowe przystanki w Opolu lub Cottbus + dlugie postoje na dworcach w Krakowie, Wrocławiu i na granicy dodatkowo wydłużają podróż. Nalezaloby przywrócić standard podróży przynajmniej taki jak w Polskim Busie!
    Długość podróży jest najważniejsza a tu Flixbus wydaje sie ignorować podróżnych! Jakie dobre były czasy Polskiego Busa gdy podróż z Rzeszowa do Berlina nie trwala znacznie krócej!
    Poza tym info o zapewnieniu komfortu jazdy i możliwości korzystania z internetu...to czysta obłuda...zwlaszcza w przypadku podróżnych którzy musza spędzić ponad 11 godzin w autobusie a po dwóch i pół godzinach korzystania z ciągle przegrywającego internetu nagle na stronie logowania pojawia się komunikat WYKORZYSTALES LIMIT DANYCH W TYM DNIU!
    Dalej, śmierdzące toalety...jak można cis takiego wytrzymać przez ponad 11 godzin?
  • ~pluSh / 2019-05-02 09:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia. Jeździłem kiedyś Polskim Busem i to był zupełnie inny poziom usługi. Wspominałem bardzo miło tamtego przewoźnika. Było czysto, miło i tanio. Teraz pozostało tylko tanio. Tragedia. Odradzam serdecznie tego przewoźnika wszystkim, którzy się nad nim zastanawiają. Naprawdę nie warto sobie szarpać nerwów. To moja ostatnia przygoda z tym przewoźnikiem.
    ZaletyTanio
    WadyNie miła obsługa. Siedzenia brudne, nieprzyjemny zapach.
  • ~Paweł / 2019-05-02 05:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalna tragedia, ceny okropnie wysokie jak na standard jaki posiadają(np. brak gniazdek elektrycznych). Zero jakiejkolwiek szansy kupienia biletu u kierowcy, oraz nie uprzejmość i chamstwo, podnoszenie cen przed odjazdem na niewyobrażalnie wysokie( za taka cenę u konkurencji pojechałbym w dwie strony i została by reszta)
    WadyCeny, brak gniazdek elektrycznych, nieuprzejmość kierowców
  • ~Mima / 2019-05-01 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada zapłaciłem poprzez Dotpaya nie otrzymałem biletu. Infolinia w żaden sposób nie potrafiła mi pomóc. Wyjazd był dla mnie niezwykle ważny,a tak załatwienie pewnej sprawy znacznie się skomplikowało. Żenada jak tak duży przewoźnik może dopuszczać do takich sytuacji! Najgorsza ocena jaka może być z mojej strony. Kompletna żenada teraz tylko czekać aż pieniędzy mi zwrócą
    ZaletyBrak
    WadyŻenująca obsługa
  • ~Pasażer / 2019-04-29 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropne! Bus w ogóle nie przyjechał. Zamiennik też nie. Kazali wypełniać wniosek online o zwrot kasy. Wyłudzili pieniądze za bilet i nie zrealizowali usługi.
    WadyWyłudzanie pieniędzy za bilet online i nierealizowanie usługi.
  • ~Piotr / 2019-04-28 17:36
    Ocena: 2.50 / 5
    Super kierowca nie chce obniżyć temperatury 35 stopni saunę robi ludziom. Po prośbie o włączenie klimatyzacji włączył na chwilę a po 20 minutach znowu robi saunę co za łeb...nie ma czym oddychać może u niego na Ukrainie to ogrzewania nie mają
  • ~Auditt853 / 2019-04-28 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam współprace. Żerują na ludziach, na błędach. W dniu kiedy kupowałem z ich aplikacja był problem i nawet nie zauważyłem że bilety kupiłem na inny dzień. Dowiedziałem się o tym dzisiaj jak próbowałem wsiąść do autobus. Oczywiście nie chcą mi oddać pieniędzy pomimo że wyraźnie opisałem im sytuacje
  • ~Yogi3434 / 2019-04-25 18:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam jechaliśmy że Stuttgart do Szczecina były korki mieliśmy prawie 2 godz opóźnienia nie zdążyliśmy na przesiadkę w Berlinie spaliśmy na dworcu rano nie było wolnych miejsc do Szczecina więc kazali nam zabukowac bilety na 15 i też nie wiadomo było czy będą miejsca nikt nie chciał pomóc po przyjeździe na własną reke złożona była reklamacja odpowiedzieli że przepraszają żadnego zwrotu choć czesci za bilet nawet rekompensaty za stres itd tragedia
    ZaletyPłac i radz sobie sam
    WadyBrak organizacji totalna w...... na klijenta
  • ~Robert / 2019-04-25 07:50
    Ocena: 2.50 / 5
    Godziny odjazdów nigdy mi nie pasują, znajomym, którzy do mnie przylatują zza granicy zresztą też.
    Raz jak się udało znaleźć autobus w dobrym terminie, kupiłem mojej przyjaciółce bilet z Wrocławskiego lotniska to się okazało, że z lotniska nie pojedzie flixbusem tylko busem z lotniska na dworzec, skąd dopiero pojedzie docelowym pojazdem. Oczywiście kierowcy za grosz uprzejmości, no i nawet śladowego języka angielskiego.
    ZaletyTanio
    Wady- Godziny odjazdów (często są skumulowane 3 busy w przeciągu godziny, żeby później nie było żadnego przez 5h)
    - Nieuprzejmi kierowcy
    - Długi czas przejazdu (4h z Wrocławia do Poznania to bym na motorynce robił)
    - Brak jakiegokolwiek języka angielskiego (gdzie obcokrajowców nam w kraju nie brakuje)
    - Niewygodne rozwiązania połączeń (czytaj opinię dla szczegółów)
    - Brak możliwości zakupu (lub zmiany) biletów u kierowcy, w ogóle brak jakiejkolwiek elastyczności
  • ~Alicja / 2019-04-24 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus z Wrocławia do Rzeszowaowa w dniu dzisiejszym jechał od godz 4,45 a w Rzeszowie 13,45 a powinien być o godz 11,00 spóźnienie 3 godziny kto zwróci kasę za taksówkę na lotnisko Dziadostwo do kwadratu. Zabijać kasę a o ludzi nikt się nie martwi
  • ~fullbeskid / 2019-04-20 22:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Podróż z Bielska do Wiednia. Tragedia. Jechaliśmy Fixbusem pierwszy raz (i ostatni) Zdawaliśmy sobie sprawę ze autobus jedzie z Krakowa i może nie być wolnych podwójnych miejsc i tak też było. Konieczność budzenia przypadkowych ludzi, żeby się dosiąść. Jak obok siedzi 2 obcych facetów komfort jest zerowy, Bo śpisz wyprostowany, a siedzenia w przypadku mojego wzrostu są mało ergonomiczne. Trasa z Wiednia, już na początku założyłem z żoną, że aby było wygodnie musimy siedzieć razem, przyszliśmy na dworzec 20 minut przed czasem, zajęliśmy jedne z wielu wolnych miejsc. po czym na 3 minuty do odjazdu przychodzą ludzie i mówią że mają rezerwacje na te miejsca. Brak jakiejkolwiek informacji, które miejsce jest zarezerwowane. Znów tułaczka i oddzielne siedzenie. Przystanek Bratysława i powtórka z rozrywki, moja żona musiała się przenieść powtórnie.
    Patologia!!!
    Wadybrak informacji o zarezerwowanych miejscach
  • ~A / 2019-04-20 08:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie biletow,
    Zapisuja dane z karty a potem sciagaja pieniadze..
    Dobrze ze w pore to zauwazylam i zdazylam zastrzec karte chociaz i tak sciagneli mi ponad 300zl!!!!
    Sprawa bedzie szla na policje..
    WadySzkoda pisac
  • ~Ina / 2019-04-18 20:21
    Ocena: 2.25 / 5
    Posiadajac zakupiony bilet z rezerwacja miejsc, kierowca i tak kazal siadac na wskazanym przez niego miejscu, co wiecej zmienial nam miejsca kilka razy w ciagu podrozy. W autokarze bardzo zimno, nie ogrzewany wogole. Dodatkowo pobieraja oplaty za nadbagaz bez pokwitowania czyli do kieszeni. Siedzenia same sie rozkladaja co utrudnia komfort podrozy
  • ~Paweł / 2019-04-17 16:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Flix Bus przejął monopol i sukcesywnie podnosi ceny, szkoda że nie mają konkurencji ☹
    WadySiedzenia i podnóżki same się składają, można zapomnieć o relaksie
  • ~Nitroduxe / 2019-04-15 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenująca praktyka w postaci włączonej klimatyzacji. Całą podróż (w jedną i w drugą stronę) należało mieć na sobie kurtkę i szalik bo tak wiało. Dodam, że na zewnątrz było nie więcej niż 4 stopnie,a podróż trwała 6h. Nigdy więcej flixbusa.
    WadyBezsensownie działająca klimatyzacja
    Siedzenia
  • ~Katarzyna / 2019-04-13 22:01
    Ocena: 4.00 / 5
    Mam bardzo wielkie zastrzeżenia do tego w jaki sposób są opisane bilety. Ja rozumiem że jesteśmy w UE ,ale ja jestem w Polsce i w takim języku powinny być bilety. Owszem dodatkowo dla innych nacji po angielsku, ale żeby o przesiadce z autobusu na pociąg informować po angielsku to już kpina. Nie muszę znać akurat tego języka. Opis w innym języku spowodował ze wymieniony na bilecie pociąg odjechał a my biegalusmy tobołami z przystanku autobusów na peron i nie wsiedliśmy do pociągu bo odjechał. Musieliśmy w Ostrowie kupić nowe bilety żeby się dostać do Pragi. Ponad 1650 wydanej dodatkowej kasy. Masakra
  • ~Marta / 2019-04-08 07:39
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie wiem o co chodzi, ale z sezonu na sezon, ciagle jest włączana drastyczna klimatyzacja. Nie rozumiem gdy przy temperaturze na zewnątrz 12 stopni, w busie jest 9???? Gdzie w tym sens? Tym bardziej gdy w busie jest 15 pasażerów????
    ZRÓBCIE COŚ Z TYM!!!!!!
    Straszna obsługa ze strony kierowców, którzy bez wyjaśnienia dosłownie lekceważą proźbę o wyłączenie nawiewu.
    ZaletyCena
    WadyJw
  • ~Agnieszka / 2019-04-07 21:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Źle opisane bilety. Nie ma określonego stanowiska odjazdu, przez co wielu pasażerów czekało na złym stanowisku i przegapiło odjazd. Jednak do napisania opini zmusiła mnie inna sytuacja. Bilety kupione przez aplikacje, aktywne. W momencie skanowania kodu QR przez kierowcę wyskakuje informacja ‚sprawdź rezerwacje’. Okazało się że nie znajduje się na liście rezerwacji. Na infolini powiedziano ze należy kupić jeszcze raz bilety, a wejść do autobusu nie możemy, ponieważ nawet gdyby Pani nad teraz wpisała to by system nie zdążył przetworzyć. U kierowcy brak takiej możliwości, a do odjazdu 10 minut. W ten sposób zostałam zmuszona do podjechania następnym busem. Zdecydowanie już nigdy nie skorzystam z usług Flixbusa.
  • ~Donna / 2019-04-06 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecama podróży z flixbusem, jeśli ma bagaż. Flixbus nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności za walizkę oddana do luku. Walizkę skradziono, kierowca niepalący spisał protokołu i nie poczekał na policję. Z firmą jest kontakt przez formularze,a gdy wreszcie udaje się wysłać maila z dokładnym opisem zdarzenia i protokołem z policji, dostajemy automatyczną odpowiedź, że bagaż się nie znalazł. Nie po to go skradziono, żeby zwrócić. Oburzajace monopolistyczne praktyki i ekstremalne lekceważenie klienta i zawartej z nim umowy. Bagaż był rejestrowany. Kurs Genua nicea 19.03.2019
    ZaletyBrak
    WadyFirma widmo
  • ~ilona Lem / 2019-04-04 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    FlixBus usluga ktorej nie polecam w szczegolnosci jezeli kupujesie bilet na duzsza trase
    Zaletyjedyny przewoznik
    Wadynie mozna anulowac biletu jezeli kupuje sie go z przesiadka.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5590
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3411
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 942
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.01, ilość opinii: 415
Koleje Śląskie
Ocena: 1.61, ilość opinii: 373
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4933
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4624
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4093
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3170