strona 150 z 166
- « poprzednia
- 1 ...
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- nastepna »
-
~Katarzyna / 2019-02-15 14:50
Miałam kupiony przejazd na trasie Rzeszow - Warszawa dziś o 11.00, pieniądze zostały pobrane z konta (posiadam potwierdzenie zarówno z mojego banku jak i dotpay). Niestety na miejscu kierowca poinformował mojego narzeczonego dla którego zakupiłam bilet, że jego rezerwacja nie została utworzona, tym samym nie mógł pojechać o planowanej godzinie do Warszawy. Flixbus twierdzi, że nie ponosi za to odpowiedzialności, że jego rezerwacja nie została utworzona. Podkresle raz jeszcze, że pieniądze za rezerwację przyjęli i dostałam nawet maila z potwierdzeniem odbioru przelewu. Do tej pory nie uzyskałam zwrotu za bilet który nie istnieje. Nie zaproponowano zastępczego przejazdu, ani nie pozwolono wejść na pokład autobusu na podstawie potwierdzenia przelewu i własnej informacji zwrotnej o przyjęciu przelewu, która też miała numer identyfikacyjny opłaty. Kazano okazać bilet, którego przecież nie wygenerowano i w tym był problem. Po 2 połączeniach na infolinii i licznych wiadomościach na Facebooku firmy zdeklarowano laskawie zwrot za NIEwykonana usługę. Dodam, że nadal nie zaproponowano miejsca zastępczego aby móc dostać się do miasta docelowego. Cyrk na kółkach jednym słowem. Jedyne co można usłyszeć to ze "bardzo chcą pomóc, ale nie mogą". To dobrze, że chociaż chcą, bo próbować to nawet nie próbują. Nie polecam serdecznie. -
-
~Siwa / 2019-02-14 23:15
Chamski kierowca,strach się o coś zapytać.... Wybuchal od razu. toaleta ochydna, zapchana, brudna smród na pół autobusu. Mały limit internetu ( skończył się po 15 minutach) ZaletySzybko tanio i na czasWadyBrud, brak internetu, nie miła obsługa -
~Monia / 2019-02-14 14:43
Właśnie jadę do Wiednia w Katowicach po zmianie kierowców iden z panów bezczelnie na uchwycie od zasłony prosto przed oczami powiesił swoją kurtkę.gdy poprosiłam żeby powiesił na wieszaku z drugiej strony odpowiedział "takie życie ".Zachowanie niektórych kierowcow pozostawia wiele do życzenia. -
~G / 2019-02-13 17:59
Odwołali autobus musiałem skorzystać z usług innego przewoźnika. Oczywiście, problem ze zwrotem pieniędzy. Odradzam nerwy i strata czasu ! ZaletyNie wiem jakie zalety autobus się nie pojawił!! -
~Zayn / 2019-02-13 10:34
Autobus opóźniony!! Wcześniej nie było mowy o przesiadce,a tu nagle okazuje się, że trzeba sie przesiadać. Dziwne zachowania pasażerów obok mnie
PorażkaWadySame wady -
~FIOLKA / 2019-02-11 22:57
Zakupiłam bilet na trasie Berlin SXF - SZCZECIN. Niestety samolot mial duze opòźnienie i to samo zdazylo się z bagażem. Nie zdążyłam nic zrobić przez internet, ciężko się łączy w siecią w samolocie. Zostalam pòźno w nocy na lotnisku bez dojazdubdo domu. Gdyby chociaż numer do kierowcy był podany ale nic. Musiałam wydać 430 zł by wròcić, a pieniędzy mi nie zwròcono bo taka jest polityka firmy -
~Paulina / 2019-02-10 20:17
Niestety rozliczenia biletów na wielki minus. Niby można zwrócić -wymienić bilety. Niestety w rzeczywistości firma FlixBus nie reaguje na reklamacje i zwroty. Kierowca doradził aby nie czekać 4 godzin na przesiadkę. Zwrócić bilet i zakupić następny na autokar który odjeżdżał po 10 minutach. Zakupiłam kolejne bilety ale niestety za poprzednie niewykorzystane bilety pieniędzy nie odzyskałam. ZaletyAutokar na czas, mili kierowcy, czysto.WadyNiepoważne podejście do klienta pracowników biurowych! -
~Aleksandra / 2019-02-09 18:50
Odradzam tego przewoznika!!! Brak wody i spluczki w toalecie! Brud i syf! Gniazdka pod fotelami nje dzialaja! Wifi tylko 30min po czym limit sie konczy! Opoznienia w obie strony straszne! Wymijaja nas wszystkie samochody i autobusy! ZaletyNie ma!WadyBrak pradu,opoznienia,brak wody,brudna toaleta,brak internetu -
-
~Danuta / 2019-02-09 12:40
W ostatniej chwili przed wyjazdem, gdzie bilety miałam zakupione internetowo dowiedziałam się że nie mogę jechać z pieskiem ( dodam Maltańczyk, mały nieszkodliwy, nieuczulają...).
Wydawało mi się że w obecnych czasach to nie problem ale rzeczywistość pokazuje że jednak tak.
Podróżowanie ze zwierzętami to w dzisiejszych czasach standard ale nie dla tego przewoźnika, który trochę pozostaje w tyle...ZaletyTanie biletyWadyDyskryminacja zwierząt -
~Bet / 2019-02-08 20:44
Autobus Warszawa-Lublin o 21:25 punktualny. Wygodne siedzenia, dużo miejsca na nogi. Jednak nie było gniazdek, a wifi najpierw nie chciało się połączyć. Łączyło się, ale nie wyświetlała się strona logowania, a jak już się pojawiła to i udało się połączyć to po kilku sekundach połączenie zerwało. Śmieszne jest to, że na stronie jest napisane, że jak jest problem z połączeniem, to trzeba włączyć jakąś tam stronę. Ciekawe jak ma się ją włączyć nie mając internetu? Podróż minęła szybko i wygodnie, troszkę może było zbyt chłodno. Kilka osób przykryło się kurtkami, ale to i tak lepiej niż jakby był gorąc. ZaletyWygodaWadyProblemy z wifi -
~Seler125 / 2019-02-08 15:52
Autobus opóźniony godzine, zero informacji, musieliśmy czekać na mrozie, bo nie było miejsca na dworcu. -
~Maras / 2019-02-08 12:06
Trasa Poznań-Berlin w dniu 7 lutego 2019. Poranny autobus o 6:50 podstawiony na czas i...to tyle pozytywów.
W autobusie jakikolwiek brak ogrzewania(przy minus 4 stopniach na zewnątrz). W Świebodzinie próba "ominięcia komputera"-jak powiedział kierowca-zakończona niepowodzeniem. Czterogodzinna trasa przy zaparowanych szybach i ze skostniałymi stopami,w kurtce.Tak się nawet bydła nie wozi.Oczywiście flixbus nie poczuwa się do rekompensaty za to zdarzenie. Brakowało tylko żeby Pani powiedziała: sorry-taki mamy klimat. NIE POLECAMZaletyna czasWadybrak ogrzewania, brak reakcji flixbus -
~Grażyna / 2019-02-03 12:58
To co nas spotkało przy obecnej rezerwacji przechodzi wszelkie wyobrazenie o mozliwosci istnienia takiej firmy jak Państawa.Zabukowanie biletu udało się zarezerwować po 39 rozmowach telefonicznyh w Szczecinie od udzielania błędnych inforacji ze mogę zarezerwowac w Gryficach gdzie okazało się ze nie ma takiego punktu,zwalniałam się z pracy szukałam punktu ,ktory poprostu w moim miescie nigdy nie istnial,nastepnie sprawa fotelika dla 1/2 rocznego dziecka, że osoba przylatujaca powinna mieć fotelik ze sobą.Nastepnie brak mozliwosci bukowania i zapłaty online tzn sprawdzcie Panstwo -jest mozliwosc wyboru dodatkowego bagazu, miejsca itp, ale gdzie wybrać i zapłacić za dziecko co chyba jest najważniejsze.Zreszta na całym Świecie ani w samolotach ani w autokarach ani w pociagach nigdzie nie płaci się za półroczne dziecko. Po wielkich trudach Udało mi się zabukować bilet płacąc za dwa normalne bilety pełną cenę.Wreszcie dziń 24-01-2019 który na zawsze pozostanie w pamieci.Kierowca zostawia na lotnisku w styczniu matkę z bagazem i 1/2 rocznym dzieckiem na mrozie i śniegu.Jechaliśmy 300 km w jedna strone po córke z małym dzieckiem, gdzie wcześniej zapłaciłam za bilet online karta.Mam potwierdzenie zarówno zapłaty jak i rezerwacji. Podane były dwa telefonu polski i brytyjski, nikt nie zadzwonił gdzie wasze podejscie do klienta, jak traktujecie Państwo swoich klientów.Po raz pierwszy w zyciu doswiadczylismy takiej znieczulicy, niekompetencji,oszustwa, wyłudzenia pieniedzy.Córka byla 15 min przed odjazdem autokaru ,autokaru nie było a miał być podstawiony 15 min wcześniej.Ze względu podgodowych schroniła się pod dachem,Autokar przyjechał ,zabrał jednego klienta, po czym odjechał. Córka machała krzyczała biegła z bagazami i dzieckiem/ Sa na to zdarzenie swiadkowie/Pan kierowca miał telefony ale nie zadzwonił nie zainteresował się wogóle lista pasażerów. Wadysame wady -
~Milena / 2019-02-03 12:46
Bus linia P6 z Kielc do Warszawy opóźniona 2 godziny 20 min !!!
Wykonałam telefon o zwrot kosztuje i animacje bilety , osoba na infolinie nie znała polityki firmy , osoba z Ukrainy nie mówiąca dobrze po polsku !!! Nie wykozystalam biletu musiałam znalesc inny środek transportu !!! NIE POLECAM TO NIE PIERWSZY RAZWadyOpóźnienia -
~July / 2019-02-02 23:08
Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona uprzejmością Panów Kierowców z kursu Opole-Zakopane-Opole. Pomocni, mili, uśmiechnięci, żartują... bardzo przyjemna podróż. Pozdrowienia dla pana Michała z linii 1364 :) -
~Dorota / 2019-02-02 09:06
Dzisiaj jadę do Warszawy flixbus punktualny jazda normalna ciepło słoneczko jeszcze dogrzewa. Polecam wracam w poniedziałek wieczorem i mam nadzieję że powrót będzie miły i ciepły. Pozdrawiam ZaletyDziękujęWadyNie ma -
-
~Ola / 2019-02-01 17:31
Jadąc Zakopianką do Krakowa poczciwym Szwagropolem sprawdzałam połączenia z Warszawą na e-podróżnik. PKP i nieznany mi przewoznik flixbus. Miałam szansę zdążyć na połączenie Flixbusa o 14.45. Cena przed 14ta n stronie e-podróżnik oraz przewiznika 39,99 zł./ 80 zl za dwa. Udalo sie- 14.20 odnajduje kase ktora sprzedaje bilety flixbusa. Pierwszy zonk- dopłata 5 zł do każdego biletu, drugi- pani w okienku na dworcu informuje mnie, że cena właśnie wzrosła do 120 zł, po chwili ze juz do 160 zl. (mam nadzieje, ze za 2). I ze to normalne. Bo z każdą minutą potem drożej, a nie taniej. Oniemiala zrezygnowałam. No comment. Co jest? Widziałam, jak autobus podjechał na płytę dworca. Miałam wrażenie, że ludzi nie było dużo. Nie rozumiem, dlaczego nie mogłam pojechać tym autobusem, za 39,99 zł. Za karę ze nie chcialam ryzykowac spoznienia na ten autobus? Czy ktoś może mi to wytlumaczyc? Jade pozniejszym . Taka karna ławeczka...
Co do oceny uslugi- jak to się mówi D..y nie urywa,ale zgrzeszylabym, gdybym zaczęła narzekać.
Załamałam sie- na e-podróżnik na moich trasach same flexibus
-
~Marcin / 2019-02-01 14:52
Podróż relacji Kraków-Warszawa, pytanie ile zapłaciłbyś aby uniknąć podróży saunobusem ?, więcej sprzedanych biletów niż miejsc, niesprawny nawiew.
Podróż saunobusem to dramat!!!WadySauna -
~Dorota / 2019-02-01 10:17
Gorzej chyba się nie da. Porannego autobusu z Mediolanu do Wenecji, na który mieliśmy opłaconą rezerwację, nie było w ogóle. Pani z informacji stwierdziła tylko, że przecież w rozkładzie jest. Kupiliśmy nowe bilety, zapłaciliśmy po raz drugi! Kolejny autobus opóźniony o pół godziny. Kierowcy nieuprzejmi, nie udzielają żadnych informacji. Autobusy odjeżdżają z przypadkowych stanowisk, zmuszają podróżnych do biegania z bagażami po całym dworcu. Flixbus traktuje chyba rozkład jazdy jako niezobowiązującą propozycję. Nie polecam i boję się o powrót, bo wcześniej zarezerwowałam i opłaciłam bilety także w drugą stronę. -
~RAFAŁ / 2019-02-01 10:12
Tragedia. Jeden autokar odjechał ponad 10 minut przed czasem. Nie zdążyłem. Następny ponad pół godz spóźniony. Do tego drugi raz musiałem wydać kasę na bilety, znacznie droższe niż wcześniej zarezerwowane. Odjechał też z innego stanowiska. Nie ma żadnej informacji na dworcu. Kierowcy bardzo nieuprzejmi, ogólnie firma ma klienta w dupie. Odradzam. WadyRozkład jazdy dla nich nie istnieje. Brak informacji. Nieuprzejmi kierowcy.
strona 150 z 166
- « poprzednia
- 1 ...
- 148
- 149
- 150
- 151
- 152
- nastepna »