Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3199 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Areekłdz / 2018-10-01 15:05
    Ocena: 1.25 / 5
    Ceny kosmiczne,brak rezerwacji miejsc,a jak już jest możliwość rezerwacji to tylko kilka na dolnym pokładzie i górnym, w dodatku płatne.W polskimbusie miejsca były darmowe i wszystkie można było wybrać,anulacja biletu była prosta i przelew wracał na konto,a nie tak jak teraz że jakieś kody na bilet.Kierowcy też lepiej zarabiali w PB,a teraz zachłanny na kasę niemiecki Flixbus chce za bilety 100 procent drożej,w dodatku geld za rezerwacje,a kierowcy mają głodowe wypłaty.
    ZaletyJest klima latem i ogrzewanie zimą
    Wadyopisałem wyżej
  • ~PolaBracka / 2018-09-29 14:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Zle doswiadczenie na kazdym etapie. Nieczytelna i kiepsko funkcjonujaca strona interentowa, wyszukanie polaczen jest po prostu koszmarne. Niskie ceny biletów jednak w stosunku do jakosci obslugi i transportu nadal wygórowane. Niby szeroka ofera tras jednak odkad Flixbus przejal polaczenia z berlinskimi lotniskami, korzystanie z nich jest bardzo utrudnione. Notoryczne spóxnienia i chaos, bardzo utrudniony dostep do informacji. Moje wczesniejsze doswiadczenia z przewoznikami niskobudzetowymi byly dobre i bardzo dobre, ale Flixbus nie polecam nikomu. Zdecydiwanie lepiej wydac nieco wiecej na pociag lub naet samolot!
    WadyZla obsluga, skomplikowany proces zakupu i zwrou biletów, chaos
  • ~Lili / 2018-09-29 11:13
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam nikomu. Autobusy notorycznie się spoźniają, nawet z przystanków pocztkowych. Na infolinię nie można się dodzwonic, a jak już się uda, nie potrafią udzielić informacji dlaczego autobus nie przyjechał. Zwrotu pieniędzy nie można dostać bo nie odpowiadają na reklamacje.
    ZaletyBrak
  • ~Dominik / 2018-09-28 20:26
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie mili i opryskliwi kierowcy dnia 28.09 z warszawy do rzeszowa kurs z godz 15:45
    Opóźnienie 90min ! Do tego zatrzymują się na poboczu i stoimy nic nikomu nie raczac powiedziec w czym rzecz a pasażerowie siedzą zdębieli. Nie polecam. Pierwszy i OSTATNI RAZ !
    WadyOpoznienia i obsługa nie do przyjecia
  • ~dorota / 2018-09-27 09:56
    Ocena: 3.67 / 5
    Autobus z Wiednia do Krakowa godz.13.25 dnia 24.09.18. Odjazd z innego stanowiska brak informacji bardzo nie miła obsluga
  • ~#1009859138 / 2018-09-26 20:57
    Ocena: 1.75 / 5
    Zdecydowanie nie polecam korzystania z FLIXBUS, jeżeli podróż odbywa się z przesiadką autokarami tej firmy. W przypadku opóźnienia autokaru na pierwszym odcinku następny autokar z łączonego biletu nie zaczeka, nawet jeżeli to będzie 10 min czekania, i nawet jeżeli ten autokar jest ostatnim autokarem do miejsca docelowego w tym dniu.
    PKP i inni przewoźnicy sa zdecydowanie bardziej elastyczni i przyjaźni pasażerom w wym aspekcie.
    Doświadczyłem
    Podaję numer rezerwacji #1009859138 - w tej podróży musiałem noc spędzić w Krakowie i dojechać PKP z Katowic do Lublina dopiero o 9:35 (zamiast 23:10 poprzedniego dnia).
    Zaletynie doświadczyłem
    Wadynieczekanie na pasażera kolejnego autokaru z łączonego biletu, niewywiązanie się z obietnicy informacji o alternatywach w sytuacji opóźnienia, nie reagowanie na wpis na stronie kontaktowej
  • ~janet / 2018-09-25 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    autobus nie przyjechał
    gdy dzwoniłam do info w j angielskim bo była godz 22 nie otrzymałam żadnej informacji co się stało
    mieli zadzwonić za chwilę z informacją co sie dzieje z busem
    zadzwoniłam wkurzona i zaczełam dopytywać co się stało bo był już prawie środek nocy - pani się rozłączyła
    wysłałam formularz o zwrot 83 pln za niewykorzystany bilet - z winy przewoźnika
    zero odzewu
    jak zadzwoniłam pan powiedział że moje zapytanie o zwrot już wygało i musi je reaktywować
    poza tym powiediał że przewozy gdańsk lublin sa wykonywane przez jakiegoś innego operatora i ciężko mu powiedzieć co się mogło stać tak naprawdę, że ten kurs się nie odbył....
    do dziś nie dostałam kasy za bilet z sierpnia ... musiałam wtedy kupić bilet na nocny intercity - kolejne 80pln
    Nigdy więcej FlixBus po takich przygodach
    Wadybrak odpowiedzialności
    klient czuje się oszukany
    brak rzetelnych informacji

  • ~Natalia / 2018-09-25 09:08
    Ocena: 2.25 / 5
    Kierowcy są obrzydliwe nie mili!
    20 minut opóźnienia
    Żadnego przepraszam
    Kierowcy zachowują się jakbyśmy byli tu za karę!!!!
    ZaletyŻadne
  • ~Tomasz C / 2018-09-24 20:24
    Ocena: 2.00 / 5
    57 minut spóźnienia. SMS otrzymałem dopiero po 35 minutach. Pierwszy i ostatni raz jadę z tym przewoźnikiem.
    WadyZwrot za bilet z powodu opóźnienia można podobno zgłaszać po 1.5 godziny zwłoki.
  • ~Urszula / 2018-09-19 21:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Nigdy więcej waszych usług! !!
    16.09 mielismy zarezerwowane bilety z Katowic do Wrocławia.Planowy odjazd był o 21:30.Minęło najpierw 10 min spoznienia,później 20,30,40,50 min. Więc ile mozna czekać? ??Pytalismy się kierowców z innych Flixbusow czy wiedzą coś o tak dużym opoznieniu.Oczywiście nikt nic nie wie. 6-sciu panow ktorzy z nami czekali kupili dodatkowe bilety na inny autobus,ktory wlasnie odjeżdżal do Wroclawia!Zostalismy sami.Po 22 dzwoniąc na infolinie Flixbusa musisz rozmawiac po angielsku,ale zadzwonilismy i pani mowi nam ze jej przykro ze czekamy,ale chyba juz ten autobus odjechal,bo część pasażerow zostala odprawiona????no k...a jakim cudem odjechal jak wszystkie Flixbusy sprawdzalismy????Ruszylismy w strone dworca,aby zlapac jakis pociąg i przez przypadek obejrzalam sie za siebie i wtedy dopiero podjechal nasz autobus.Informację sms o opóźnieniu dostalismy godzinę pozniej juz jak siedzielismy po calej akcji w autobusie i to chyba tylko dlatego,ze dodzwonilismy sie na infolinie, gdzie pani i tak nie ma pojęcia o rozkladzie jazdy i o opoznieniach.
    Pierwszy i ostatni raz!!!!!
    ZaletyZadnych
    WadyOpoznienia
    Brak poinformowania o opoznieniach
    Brak kompetentnych pracownikow
  • ~Barbara / 2018-09-18 01:47
    Ocena: 2.75 / 5
    To co mnie spotkało dzisiaj w Kielcach to tragedia.Planowany odjazd z Kielc o godz.16.15 - nie przyjechał w ogóle.Przebukowano mi bilet na godz 15.06 nie konsultujac tego ze mna czy moge wczesniej jechac,natomiast kierowca z godz.18.05 nie zabrał mnie bo nie mial mnie na liscie.Dopiero po telefonach przebukowano mnie na 19,20 ale uprzedzono ze kierowca rowniez moze mnie nie zabrac .Jezdze juz do Kielc ponad 4 lata i nigdy podkreslam nigdy nie zdarzyla mi sie taka sytuacja.Prosicie o opinie danego kursu, a dlaczego nie całosci.Wy jako firma ządacie zeby na przystanku byc 15 min.wczesniej przed odjazdem ale Was juz to nie obowiazuje.Tragedia i dramat.Oby nigdy wiecej takiej sytuacji - nikomu nie zyczę.
    ZaletyCzasami tansze przejazdy.
    WadyKarygodne opoznienia.
  • ~Gabriela / 2018-09-16 23:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Firma nie odpowiedzialna.opoznienia 1,5 godz bez słowa wyjaśnienia.wygod brak, pełne autokary, przerwy pół godzinne przy opoznieniach.pierwszy i ostatni raz skorzystałam z ich usług. Ceny biletów też z kosmosu.nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyCaloksztalt podrozy
  • ~Jan Warszawa / 2018-09-16 20:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Coraz wyzsze ceny.
    Notoryczne spóźnienia.
    Mimo wykupionego miejsca brak gwarancji na miejsce siedzace.
    Samemu "upychasz" bagaz majac nadzieje, ze znajdziesz go wysiadajac. Zero jakiegokolwiek pokwitowania, pomocy.
    Internet w busie to farsa.
    Bardzo często brak prądu..
  • ~gosc / 2018-09-13 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    jezdze b.czesto FIXBUS i ciagle jest to samo .WC w autobusie to albo nie ma papieru, albo nie ma mydla i czesto wody do rak. Na zwrocona uwage kierowcy nie reaguja kompletnie. Ostatnio kiedy jechalam Warszawa-Wieden to kierowca kazal mnie samej wlozyc moja walizke do bagaznika nie dajac mnie zadnego pokwitowania. Chamstwo, chamstwo widocznie z Ukrainy sa kierowcy<.
    Zaletybrak
    Wadyjak powyzej
  • ~Jan / 2018-09-13 13:45
    Ocena: 3.25 / 5
    Ledwo przejęli POlskBusa już wycofali nocne połączenia z Warszawy do Wrocławia (zostały tylko piątek i niedziela). A ceny wzrosły. Kończą się tanie linie i dobre rozkład.
    WadyPogarsza się rozklad
  • ~Marta / 2018-09-13 09:40
    Ocena: 2.50 / 5
    30-08-2018 r. godz. 15.45. kurs z Zakopanego do Kielc.
    Odcinek Zakopane-Kraków - MASAKRA !!!
    Pan kierowca pędził po serpentynach w dół na granicy bezpieczeństwa - cały czas LEWYM pasem!!!! Poszłam do niego z prośbą by zwolnił, bo jest bardzo niebezpiecznie, a pan kierowca z dzwoniącym telefonem w ręku!!!
    Moje dzieci płaczące i wystraszone. NIE POLECAM - STRASZNE PRZEŻYCIE!!
    Rzucało nami, jak workiem ziemniaków! I ta prędkość! Szok!
    Ja zdaję sobie sprawę z tego, że czas ich goni, ale na LITOŚĆ BOSKĄ - N I E za ceną ludzkiego życia. Jak "przytrzymały" nas korki w Szaflarach, gdzie wiadomo, że na tej trasie notorycznie są remonty i coś się dzieje, to należy wydłużyć czas podróży na rozkładzie i wszystko będzie dobrze. A nie - jazda lewym pasem, ciągłe wyprzedzanie tit'ów oraz nagminne przekraczanie prędkości. A trasa nie jest super-bezpieczna!
    ZaletyKierowca z odcinka Kraków-Kielce /w dniu 30-08-2018/ - BRAWO - inni kierowcy powinni się uczyć od tego PANA! Jazda z tym Kierowcą była przyjemnością!!
    WadyNADMIERNA prędkość! Szarżowanie po serpentynach. Jazda lewym pasem. Wyprzedzanie tir-ów.
  • ~baartek276 / 2018-09-10 23:38
    Ocena: 3.25 / 5
    Kierowca nie wpuścił mnie i kolegi do autobusu, mimo kupionego biletu i potwierdzonej przez jego rezerwacji. Autobus był relacji Amsterdam Bruksela nr 810. Odjazd godzina 21 2.09.2018
    ZaletyTanio
    WadyNieuprzejmy kierowca
  • ~Olga / 2018-09-09 08:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Planowany przyjazd 17.20 do Kielc. Przyjazd realny 19.20. Porażka. 5 godzin z Warszawy Do Kielc.
    Skoro jest świadomość o korkach i przebudowach opozniajacych podróż należałoby wybrać inna trase. Tyle w tym temacie. Nigdy wiecej. Wole pkp.
  • ~Aaaa / 2018-09-08 23:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. O dwu i pol godzinnym opoznieniu zostalam poinformowana smsem na 5 minut przed planowanym odjazdem autobusu. Jestem tym bardziej niezadowolona gdyz byla to podroz do Gdanska na lotnisko przez co spoznilam sie na samolot! Nigdy wiecej flix busa! Oczywiscie na maile ze skargami nikt nie reaguje wiec jesli chodzi o obsluge klienta- dno.
  • ~Plock Bydgoszcz 07.09.2018 / 2018-09-07 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam spóźniony!!! później jak chcę wysiąść po drodze bo mam bliżej do domu to nie mam jechać przez całą Bydgoszcz żeby później wrócić taksówka spowrotem żenada brak słów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5199
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3199
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 882
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 719
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.99, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4691
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027