Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3076 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.84
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pasażerka / 2024-02-04 00:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie zawsze ale dziś strasznie niemili kierowcy 12 godzin podróży toaleta nieczynna bo niby zepsuta. Kierowcy strasznie pyskaci i niemili
  • ~An / 2024-02-02 18:40
    Ocena: 2.75 / 5
    Porażka. Kupiliśmy bilet w standardowej cenie, oczekując „standardu” jaki był nam znany. A tymczasem na dworzec podjeżdża...? Busik! Tak!
    Brak miejsca na nogi- Kolananami pchamy się na siedzenia przed nami, po godzinie już boli kręgosłup, trzymam ciężki plecak na kolanach. NIKT nas nawet nie uprzedził, że kilkugodzinna podróż Flix”busem” będzie wyglądała w ten sposób a cena biletu - jak za standardowego dużego busa. Serdecznie ODRADZAM! W tej sytuacji podróżni powinni otrzymać przynajmniej część zwrotu za bilet!
    ZaletyW tej podróży niestety brak
    WadyMały bus zamiast dużego, bez toalety, cena ta sama, niewygodnie, wszystko boli już po godzinie. Brak miejsca na kolana, nie wiem jak wytrzymam kolejne 3 godziny :(
  • ~Karol / 2024-02-02 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Lepiej omijać tę firmę. Autobusy spózniaja się za każdym razem. Flixbus to nierzetelna firma
    ZaletyBrak
    WadyBrak szacunku do czasu klienta
  • ~Raven.73 / 2024-02-02 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Lepiej iść piechotą, wychodzi na to samo. Omijac szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadyCała firma to jedna wielka wada
  • ~Piotr / 2024-02-01 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma przewozowa jaką znam. Miałem wykupiony przejazd na lotnisko . Niestety nie było mi dane z tego skorzystać . Nie przyjechał . Samolot odleciał be ze mnie. Przejazd też się nie udał znowu nie przyjechał. Przejazd Kraków Katowice trwał 6 godzin.
    ZaletyBrak
  • ~pasażer / 2024-01-31 21:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety trzeba liczyć się z kliku godzinnymi opóźnieniami autobusów, korki na drogach naturalnie nie są winą kierowców, natomiast zespół w dziale obsługi klienta jest fatalny, nie grzeczny, a wręcz opryskliwy, od którego nie można uzyskać informacji. Ceny wysokie w stosunku do innych przewoźników.
    Wadybrak informacji, fatalny zespół obsługi klienta
  • ~Agnieszka / 2024-01-31 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten środek transportu to jakaś porażka!!!!
    Mieliśmy wykupione bilety na 27 stycznia na godz 7.05 z Katowic do Zakopanego,autobus nie przyjechał,nikt nawet nie raczył nas poinformować,musieliśmy kupić nowe bilety o ponad 100zl droższe i czekać na następny o 9.30,tragedia!!!
    Oczywiście przyjechał ale podróż to jeden wielki koszmar,jechałam na połamanym siedzeniu na w połowie leżąco bo po zgłoszeniu kierowcy odburknął ze ktoś popsuł i on za to nie odpowiada.Zenada,że tyle się płaci i jedzie w warunkach jak zwierzęta.Zarabiaja na biletach jak tylko mogą na maxa a warunki w autobusie poniżej krytyki.Nie polecam nikomu jazdy z tym przewoźnikiem!!!!!
    ZaletyZero
    WadyZa mało miejsca żeby wymienic
  • ~Kasia / 2024-01-31 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Ceny bardzo wysokie, dramatyczne opóźnienia. Nie polecam.
  • ~gtcy / 2024-01-30 20:18
    Ocena: 1.00 / 5
    oszusci bez serca, wiezie cie jak worek kartofli albo wcale i zostajesz z problemem
    Zaletybrak
    Wadyistnienie firmy
  • ~Ruslan / 2024-01-30 11:32
    Ocena: 2.50 / 5
    Tragedia - non stop spóźniony, lepiej pociągiem ????zazwyczaj nie przyjemnie pachnie :( może warto napisać kartkę - proszę nie zdejmować butów ????
  • ~Madziulek / 2024-01-30 11:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Do pana kierowcy dla pana wiedzy ja się nie spóźniłam,ale było dużo osób które nie zdążyły na kolejne połączenia. A spóźnienia wcale nie wynikały z przyczyn losowych.Nie wystawiła bym opinii ,gdybym nie miała podstaw.
    WadyDuże opóźnienia
  • ~Jacek / 2024-01-28 16:25
    Ocena: 4.00 / 5
    Czytam te opinie i stwierdzam, że część pasażerów to półgłówki! Autokar jedzie takimi samymi drogami jak Wy często swoimi autami. Stoi w takich samych korkach, musi pojechać te same objazdy. A ludzie mają pretensję, że autokar się spóźnił. A może ludzie macie pecha i trafiacie na samych złośliwych kierowców, którzy nie mają rodzin i nie chcą na czas zakończyć pracy. Ludzie, jesteście żenujący!
    ZaletySiatka połączeń
    WadyRoszczeniowi pasażerowie nie czytający regulaminów!
  • ~Solomiia / 2024-01-28 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 26.01.2024 o godzinie 18:30 zgodnie z rozkładem autobus 1301 powinien jechać na Dworzec Autobusowy Wrocław. Musiałem dojechać do Łodzi Kaliskiej, a strona, na której zamawiałem bilety, mówiła, że ​​będę w Łodzi o 21:45. Ale autobus przyjechał do Łodzi Fabrycznej, więc obliczyłem, że z Fabrycznej do Kalisk dojadę w godzinę. pieszo, bo później o 22:49 miałem ostatni pociąg do innego miasta. Autobus się spóźnił i przyjechał o 19:11. Ponieważ jechaliśmy przez Kaliski, poprosiłam kierowcę, żeby mnie przepuścił do Kalisk, na co kierowca odmówił, choć jednocześnie przepuścił mężczyznę. W rezultacie dotarliśmy na miejsce o 22:30 i miałem tylko 20 minut na pociąg, więc zamówiłem taksówkę i wydałem 35 złotych we Flixbusie. Żądam zwrotu przynajmniej za taksówkę, nie mówiąc już o tym, że autobus się spóźnił i przez to wszystkie plany legły w gruzach.Na stronie podaję adres e-mail, dlatego proszę o kontakt za jego pośrednictwem
  • ~Natalija / 2024-01-28 05:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowcy tragedia! Bezszcelni, złośliwi, opryskliwa. Autokar godzina opóźnienia, nie pozwalali po 20h jazdy wyjsc na przystankach a sami zatrzymywali się na parkingach żeby zapalić! Nie pozwalając wyjsc przy tym ludziom!
    ZaletyCena
    WadyKierowcy
  • ~Matrl / 2024-01-27 19:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia !!! Autobus się spóźnił ponad 2h, wcześniej nie było żadnej informacji . Inny pracownik rozkładał ręce i nie mógł nam przekazać ile czekać. Odpowiedział " trzeba czekać ". Kolejny autobus przyjechał i kazali płacić jeszcze raz za drugi bilet
    .
    ZaletyBrak
  • ~Krzysztof / 2024-01-26 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    W życiu już tym gownem nie pojadę. Dzisiaj na trasie która miała trwać 2 godziny przyjechał spóźniony 50 minut. Skandal
  • ~Kierowca / 2024-01-26 22:16
    Ocena: 4.00 / 5
    Do pani Madziulek kto na ostatni czas się wybiera by nie zdążyć są różne sytuacje na drodze chyba że jest takim tempym człowiekiem by nie zrozumieć a bawić die w pisanie głupich opini
  • ~Kierowca / 2024-01-26 22:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Na biletach są na dole z jakiego stanowiska odjadą autobusy i niech nie gadają głupot pasażerowie bo mimo że jestem kierowca autobusu to nie raz mam bilety w ręku pasażerów i pisze na dole tylko niechce się czytac
  • ~Marioo1791 / 2024-01-26 16:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia.Tragedia.Tragedia.Autobus tej firny mial odjechac z 8 stanowiska Warszawa Zach.Czekalismy i sprawdzalismy wszystkie...Odjechal Bialy Autobus ze st nr.11
    Pani z Infolini kazala mi przy reklamacji przekazac zdjecie odjezdzajacego autobusu ze st.nr 11.
    To wystarczy mi,zeby juz nigdy nie jezdzic tymi liniami.Szok!!!
  • ~Madziulek / 2024-01-26 14:53
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam. W pierwszym kursie 1.5 godz spóźnienia w drugim pół godz. Szczęście że na ostatnią chwilę zdążyłam.
    WadyDwa przejazdy i oba z dużymi opóźnieniami. Jeśli ktoś chce dotrzeć na czas to proponuję 3 godzinny zapas.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4948
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3076
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 849
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 706
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 345
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 307
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4411
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4398
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3871
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2902