Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3199 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Guendozi / 2018-10-20 13:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Pomimo obaw czytając komentarze zakupiłem bilety na FlixBusa. Jechałem z Krakowa do Wiednia i taką samą drogą powrotną. Wszystko było ok,w Krakowie byliśmy nawet przed czasem. W busie wygodnie,tylko nie widziałem gniazdek. Z toalety korzystałem na stacji benzynowej. Wyglada że mieliśmy szczęście w przeciwieństwie do Pana który wsiadał w Katowicach ale mimo że miał zakupiony poprawnie bilet nie wchodził on do systemu. Myślę że jeszcze skorzystam z tego przewoźnika.
    ZaletyCena, punktualność, szeroka oferta
  • ~Mania / 2018-10-19 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus był opóźniony, a na dworcu nikt z obsługi nie był w stanie powiedzieć jak duże jest opóźnienie. Firma zapewnia, że o wszystkich zmianach klient będzie informowany drogą telefoniczną lub znajdzie informację na stronie internetowej spółki. Tym czasem informacji nie ma nigdzie...
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Malgorzata / 2018-10-19 16:33
    Ocena: 2.50 / 5
    Najgorszy autobus . Po pierwsze jeżdżę od 2 lat A on zawsze spóźniony . Zawsze nie dojeżdża na czas. Przerwy za długie. Masakra
    ZaletyCeny ok
  • ~Kokos / 2018-10-17 09:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia. Poczuli się już MONOPOLISTAMI i windują strasznie ceny. To co było jeszcze rok temu w Polskim Busie przestało istnieć. Ceny za zakup biletu np za parę miesięcy nie od 1 zł czy 5 czy 10 tylko od razu wskakują na poziom ok 50-70 zł(zagranicę). I idą w górę bardzo szybko. Ceny na następny dzień też podrożały bardzo. W wielu przypadkach tak samo drogo jak w PKP, a mieli z nimi walczyć własnie ceną. Obsługa fatalna, np gotówkowe zwroty biletów. Trzeba się naprosić, żeby dało radę. I tak w wielu przypadkach. Zmiana przez rok po przejęciu Polskiego Busa szokująco na gorsze. SZKODA
  • ~Jadzia / 2018-10-16 10:53
    Ocena: 4.25 / 5
    SZOK co tu ludzie piszą, ja jestem zadowolona, nie chcę jeżdzić innym przewożnikiem.Co prawda małe opóżnienie, ale wszędzie mamy korki niestety.
  • ~Malum / 2018-10-15 16:55
    Ocena: 2.25 / 5

    DRAMAT PORAŻKA ŻENADA

    Dramat, podróż z Krakowa do Warszawy nie przebiegła planowo przez co spóźniłem się na pociąg.
    Najpierw autobus przyjechał spóźniony do Krakowa o 40 minut po czym zamiast nadrobić w trasie opóźnił się o dodatkową godzinę.
    Finalnie przyjechał d Warszawy z opóźnieniem o 1h 40 min.
    Dzięki wam uciekł mi pociąg, już pomijam fakt, że nikt mi za niego nie zwróci pieniędzy, ale przez to opóźnienie nie byłem na czas tam gdzie miałem być. Straciłem jeden dzień wyjazdu, noc spędziłem na dworcu plus zapąłciłem za jedną noc w hotelu ekstra - BRAWO.
    ŻENADA, NIE POLECAM, RADZĘ UWAŻAĆ.
    Wadypunktualność to dla nich obce słowo
  • ~Pasażerka / 2018-10-15 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko na nie , nigdy więcej tego busa .... masakra gorąco i śmierdzi , brak kultury pasażerów i kierowców , brak empatii, cena niska a podróż obrzydliwa
    Zaletyżadnych
    Wadywszystkie możliwe najgorsze w trakcie podróży
  • ~Wera / 2018-10-14 21:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Zakupiłam bilet i nie otrzymałam potwierdzenia. Na infolinii (po 2h prób dodzwonienia się ) konsultant zalecił kupno kolejnego biletu, kwota za pierwszy- felerny miała zostać zwrócona na konto w przeciągu 3dni. Pieniędzy nie odzyskalam. Po napisaniu wiadomości do obsługi internetowej klienta otrzymałam automatycznie wygenerowana odpowiedź nie związana zupełnie z tematem. Dwukrotnie.Pieniędzy nie zwrócono.
  • ~Ola / 2018-10-14 14:49
    Ocena: 1.25 / 5
    NIE POLECAM !!!!
    Kupiliśmy bilet on line zapłaciliśmy wszystko ok papierowa zawieszka z numerem rezerwacji imię nazwisko adres na walizce pech chciał ze wersja papierowa została zgubiona wersja online aktualna
    Pan kierowca nie miał najmniejszej ochoty na zweryfikowanie danych tej osoby nie był zainteresowany by udzielić jakiejkolwiek informacji nie wspominając o tym by udzielić pomocy po czym zostawił starsza osobę na lotnisku nie wpuszczając jej do autobusu ponad 200 km od domu....brak słów
    To był pierwszy i ostatni raz z tym przewoźnikiem
    Nie pozostawię suchej nitki na przewoźniku
    Dodatkowo pokryją wszelkie koszta związane z powrotem do domu tej osoby
    PO prostu SKANDAL
    Nigdy nie spotkałam się z taka ignorancja kierowcy i obsługi tej firmy!!!!
    NIE POLECAM NIKOMU!!!!
  • ~w.g-ska / 2018-10-13 04:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Mąż miał zarezerwowany bilet na 23:05 z Kolonii do Wrocławia. Po kilkunastu próbach kontaktu z obsługą klienta brak konkretnej informacji-początkowo mówiono, że opóźnienie, ale prosili czekać, następnie okazało się, że autokar został uszkodzony, ale zorganizują busa zastępczego. Mąż czekał do 4:40,niestety bezskutecznie. Jesteśmy okropnie zawiedzeni brakiem profesjonalizmu i jakiegokolwiek szacunku do klienta.
    ZaletyBrak
    WadyBrak przyjazdu autokaru
    Brak kontaktu ze strony flixbusa
    Brak profesjonalizmu
  • ~Pasażer / 2018-10-12 22:32
    Ocena: 2.75 / 5
    Kultury niektórych pasażerów się nie nauczy. Prostactwo o brak empatii istniały od zawsze. Warto jednak zorganizować szkolenia z podejścia do klienta dla kierowców, którzy ewidentnie nie mają w tym zakresie żadnej wiedzy, traktując przewożone osoby często jak zło konieczne.
  • ~Marta / 2018-10-08 23:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Mielismy zarezerwowany bilety z Brukseli do Paryza na 3 godzine rano. Autobus przyjechal ale okazalo sie ze nie ma miejsc. W Paryzu mielismy oplacony hotel i inné atrakcje bez mozliwosci rezygnacji. Pojechalismy samochodem. Flixbus przyslal zapytanie jak podobala sie podroz. To jakis zart. Nigdy wiecej Flexbusa.
    ZaletyZadnych brak szacunku dla pasazerow.
    WadyWszystko do zmiany
  • ~Monika / 2018-10-08 22:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Z niewiadomych przyczyn moja rezerwacja, która została w dodatku od razu opłacona została anulowana! To jakieś kpiny z pasażerów.
    Zaletyżadnych
    Wadyfirma nierzetelna
  • ~Samanta / 2018-10-08 21:30
    Ocena: 5.00 / 5
    Jeżdżę co weekend do Warszawy . Jestem nieco poruszona faktem jakie głupoty ludzie tu piszą . FlixBus jest bardzo dobrym przewoźnikiem zawsze na czas czesto nawet przed czasem udaje sje być w Warszawie . Cena super szybkimi wygodnie . Polecam
    ZaletyWi-Fi toalety komfort jazdy
    WadyBrak
  • ~W.W. / 2018-10-06 14:02
    Ocena: 1.50 / 5
    jestem zawiedziona jakością usługi oferowanej przez flixbus. dotychczasowe opinie w moim przypadku nie sprawdziły się. Pojazd był opóźniony , bilet w porównaniu do innych przewoźników prawie 100% droższy. Wygoda : jak wszędzie.
  • ~Katarzyna / 2018-10-05 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Spóźnienie półtorej godziny!
    Informacja o tym grubo po planowanym czasie odjazdu oznacza to siedzenie i czekanie na dworcu!
    Nigdy więcej nie skorzystam z tego szajsu!!! NIKOMU nie polecam! Najgorsze linie jakie istnieją.
    ZaletyChyba kpina, żadnych zalet.
    WadyJedna wielka porażka i żenada
  • ~Marek / 2018-10-03 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Flixbus nie jest wart swojej ceny ani Twoich nerwów!
    Generalnie na trasie Wrocław - Kraków cały czas opóźnienia, brak powiadomień w aplikacji a jeśli już działa podają nie prawdziwą informację o opóźnieniu autobusu(np. opóźnienie 15 min a autobus patrząc na mapie jest ok 50 min do startowego przystanku) i tak po oczekiwaniu na spóźniony autobus robi się 30 min z 15 min a w efekcie jest to godzina!
    WadyKierowcy nie szanują pasażerów nie informując podróżnych o zmianie trasy i opóźnieniu.
  • ~Tomasz / 2018-10-03 17:00
    Ocena: 4.50 / 5
    Warszawa-Poznan Jak dla mnie super. Wyjechalismy o planowanej godzinie. Dotarlismy z 5min opóźnieniem. Osoba funkcyjna poinformowala gdy bedzie za zimno/za cieplo prosze przyjsc i powiedziec przykrecimy klime. Komentarze typu ze wifi slabo działa, zawsze tak jest ze cos nadajnik moze nie chulac a poza tym autobus ma nas dowieść od punktu A do B. W pkp czy innych busach tez ten pronlem znany.
    ZaletyNiedrogo
    Dobra obsługa
    Czysto
    WadyNie dostrzegłem
  • ~Edyta / 2018-10-02 08:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Ceny biletu za 29zl minimum? W Polskim busie kupowałam za 12-19zl z Wawy do Rzeszowa. Muszę dopłacać do biletu jeżeli wsiadam w Warszawie Centrum, bo już Warszawa przystanek wcześniej jest niższa cena biletu. Wifi działa gorzej lub czasami wgl. Nie mogę zarezerwować miejsca, siadasz gdzie wolne...
    Zalety-klima
    Wady-wifi urywające zasięg
    - drogie bilety
    - dopłata za wyjazd z tego samego miasta, a innego przystanku
    - twarde siedzenia, mało miejsca
    -brak możliwości zarezerwowania miejsca
    -
    -
  • ~Marta / 2018-10-02 03:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Jechałam dzisiaj na trasie Warszawa - Poznan (23:00). Już na wstępie, przywitał mnie bardzo niemiły i opryskliwy kierowca, który stwarzał wrażenie „odbywania kary”. Do tego, w autobusie strasznie zimno! Pytałam kierowcy, aby wyłączył nawiew czy tam klime, rozłożył ręce. 5 godzin marznięcia, podziękuje.
    Jestem straaasznie zawiedziona.
    ZaletyBrak
    Wady- zimno, gorzej niż na dworze
    -opryskliwy kierowca
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5199
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3199
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 882
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 719
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.99, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4691
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027