strona 148 z 166
- « poprzednia
- 1 ...
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- nastepna »
-
~Pasażer / 2019-04-01 17:25
Jestem częstym pasażerem Flixbusa. Nie rozumiem dlaczego choć kierowcy wiedzą że nie ma internetu we Flixbusie to na każdym przystanku informują podroznych o możliwości korzystania z wi fi.
Co ciekawe, podczas mojej podróży internet był przez chwilę, dokładnie wtedy gdy kierowca podszedł do skrzynki z ruterem i coś tam przekręcił. Potem internet znowu znikł.
Oszczędności na internecie?
Dalej, toaleta aż prosi się o sprzątanie! -
-
~Katarzyna / 2019-03-30 07:39
Witam,moja mama czeka właśnie na przesiadkę relacji Wrocław-Rostock.Jedzie z Flixbusem PIERWSZY raz.W Berlinie gdzie jest przesiadka,zapytała kierowcę busa wysiadając z niego ''czy przypadkiem nie orientuje sie z którego stanowiska odjeżdza autobus do Rostoku''??? Otrzymała opryskliwą odpowiedz że NIE ''niech się idzie gdzieś zapytać''!!!!!
PYTAM...czy to ma być podejście do klienta?Gdyby wiedziała to przecież by nie pytała...Na szczecie akurat do niej zadzwoniłam...mówię mamo czekaj zaraz coś zaradzimy.
Dzwonie na info...niestety jest godzina 6.50 więc info po polsku nie dostępne.Wybrałam opcję niemiecką...na szczęście bo znam!!
I jaką informację uzyskuję od pani...ŻE JEDZIE Z TEGO SAMEGO PRZYSTANKU NA KTÓRYM WYSIADAŁA!!!!!
TERAZ MAM ZASADNICZE PYTANIE...KIEROWCA NIE WIEDZIAŁ? CZY NIE CHCIAŁ WIEDZIEĆ? MAŁO TEGO PYTAM GDZIE ''GDZIEŚ''MIAŁA SIĘ IŚĆ ZAPYTAĆ????
CZY TAK TRUDNO BYĆ CZŁOWIEKIEM????!!!!!
NIESTETY ZERO EMPATII ZE STRONY TEGO KIEROWCY!! -
~kasia / 2019-03-27 11:49
Nie polecam podróżowania z tą firmą. Autobus miął nas zawieźć z Dimaro ( we Włoszech ) na lotnisko w Bergamo. Przewoźnik miał opóźnienie - ok zdarza się. Natomiast nie wiem jaka jest polityka firmy, że kierowca bezczelnie przejeżdża obok przystanku (który jest totalnie nieoznakowany) i nawet nie zwalnia. Biegliśmy krzycząc za autobusem, samochody na niego trąbiły, ale zero reakcji ze strony kierowcy. Po kontakcie z infolinią, Pani jedyne co może z siebie wykrztusić to to, że może nam dać 5 eur zniżki na następny autobus, ale nie ma już żadnego dzisiaj. Poza tym podobno 2 osoby wsiadły do tego autobusu. Pozostaje zatem pytanie czy nam podano złą lokalizację przystanku, czy kłamali. Po złożonej reklamacji chciano nam potrącić 65 zł od biletu - za anulację przejazdu. Ostatecznie dostaliśmy zwrot całej kwoty. Została zatem kwestia 250 eur wydanych na taksówkę żeby zdążyć na samolot. Flixbus utrzymuje, że nie jest to transport alternatywny - mimo że była to jedyna możliwość dotarcia na czas na samolot. Oczywiście zgłoszę ich do UOKIK. Nie dostałam informacji w jaki sposób do autobusu wsiedli inni pasażerowie, ani czy miałam podany błędny adres przystanku. Na maile również za każdym razem odpisuje ktoś inny, nawet jeśli wymieniamy się kilkoma mailami w ciągu godziny. Strata czasu. Z tego co widzę w internecie firma ma generalnie klienta gdzieś. Jeśli będę miała taką opcję, nigdy nie skorzystam już z ich usług. Wadyautobusy nie zatrzymują się na przystankach, a potem udają że oczywiście że się zatrzymali -
~Michał / 2019-03-26 10:20
Sytuacja z wczoraj 24.Marzec 2019r. Oczekujemy na autobus/busa. Byliśmy około 25minut przed czasem. Bilety kupione na https://www.flixbus.pl/ dnia 4 Marca 201r. UWAGA na bilecie informacja że kurs obsługuje BP Tour. TERAZ NAJLEPSZE : Podjeżdża Bus, wyjmuje bilety : KIEROWCA INFORMUJE ŻE NASZE NAZWISKA SĄ NA LIŚCIE PASAŻERÓW ALE NIE MA JUŻ MIEJSC I DO WIDZENIA - ZAMYKA DRZWI I ODJEZDZA DODAJĄC - No cóż niestety taka firma. Zostajemy bez biletów, bez pieniędzy na bilety i bez jakiejkolwiek formy pomocy. Pani na FB FlixBus piszę że jej przykro. TAKA WYGLĄDA PODRÓŻOWANIE Z FLIXBUS !!!! Dodatkowo dziś otrzymuje informację bym pretensje pisał do BP Tour bo oni obsługiwali kurs mimo że bilet kupowałem na https://www.flixbus.pl/ a z BP Tour w ogóle nie nic wspólnego. Do domu dotarliśmy 3godziny później pożyczając 100zł przelewem. Szczera, prawdziwa sytuacja jak może wam podziękować FlixBus za to że wybraliście ich !!!! STRACIŁEM PIENIĄDZE , NERWY, CZAS !!!!ZaletyZostałem oszukany, zostawiony na pastwe losuWadyZostałem oszukany, zostawiony na pastwe losu -
~Marla / 2019-03-25 10:27
Straszne siedzenia. Większość czasu podróży męczyły mnie potworne bóle kręgosłupa. Oparcia optymalne chyba tylko dla osób z garbem -
~kasia / 2019-03-24 21:45
kto projektował fotele do tego autokaru-Berlin Gdańsk 23.03. wyjazd z Berlina o 21.
Ostatni raz tym autokaem, dużo podróżuje ale tak niewygodnego autobusu jeszcze nie widziałam.
Siedzenia bardzo płytkie, nie sposób wygodnie usiąść. Całę szczęście że obok było miejsce wolne, bo chyba bym jechała na stojąco!Zaletymiły kierowca UkrainiecWadyfotele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! -
~Patka90 / 2019-03-24 19:04
Pierwszy i ostatni raz. Połączenie Częstochowa Bytom. Odjazd godz.14.05 24.03.19. O godz.14.35 podjeżdża autobus, kierowca oznajmia ,że kończy kurs i nie jedzie dalej. W centrali nie potrafią wyjaśnić sytuacji. O godz.14.50 informacja ,że autobus będzie za 10 minut. Po 10minutach poinformowano nas telefonicznie ,że autobus będzie opóźniony 100minut. Po tym czasie dostaliśmy informację, że kurs jest anulowany. I to ma być rzetelna firma.? To są jakieś kpiny. Nigdy więcej. ZaletyBrak -
~Drucik / 2019-03-23 21:19
Ja polecam podróż Flixbusem. Obsługa komunikatywna, kierowca zajechał na czas, nie ma się czego przyczepić. -
-
~Gregory / 2019-03-23 19:20
Głośno/szum nawiewu/ niewygodne siedzenia, zimno, nikomu nie polecam. Pierwszy i ostatni raz jechałem z Flixbus -
~Asia / 2019-03-22 14:33
Bardzo to niekorzystne zarówno dla firmy jak i pasażerów, że autobus się spóźnia. Kierowca stoi i na pewno jest poinformowany o co chodzi a nie informuje pasażerów. Mówi, że on nie jest od informowania. Wszystko rozumiem, awarie się zdarzają lecz prawo do informacji, traktowanie pasażerów z szacunkiem powinno być zapewnione. Za to ogromny minus ii strata zaufania. ☹️ Autobus dnia 22/03 o 13.45 -
~nieznana 01 / 2019-03-22 11:43
Bilet kupiony na przejazd 24 grudnia, usługa odwołana przez przewoźnika. reklamacja złożona 23 grudnia zaraz po otrzymaniu informacji o odwołaniu przejazdu. dzisiaj jest 22 marzec, a zwrotu pieniędzy nie ma. to jest jakiś SKANDAL. że ta firma jeszcze działa, powinna być zamknięta za takie praktyki -
~Pierdole Jan Flixbusa / 2019-03-21 16:24
Chu*e tam pracują i tyle. Ch*j wam na matule i jeb*c wam starego w ochapie ZaletyNi moWadyBaje dużo wad -
~Patrycja / 2019-03-21 16:23
Ale pajace! Bardzo nie kulturalnie się zachowali nie dopuszczając nas do środka autobusu po kupieniu biletów ZaletyBrak zalet, same wadyWadyBrak profesjonalizmu, nie znają własnego regulaminu, nie maja konkretnych argumentów na zarzucane im zarzuty, jest to absurdalne zachowanie, po zapłaceniu za bilety nie wpuścili nas do autobusu i nie oddali pieniędzy, uwazam ze jest to absurd i hamstwo, można to zaliczyć do złodziejstwa, ukradli nam pieniądze i nie oddali, nie mogliśmy dojechać na miejsce. Jest to przesada -
~Sandra / 2019-03-18 14:44
Jeżdżę z nimi od lat i nigdy nie narzekałam. Do czasu aż byłam zmuszona anulować bilet ponieważ autobus był opóźniony o ponad 120min.. od 3miesiecy nie potrafię doprosić się moich pieniędzy. WadyNie biorą klienta na powaznie. -
~A. / 2019-03-16 20:23
Zostalam obrazona przez kierowce
Zero przeprosin za opoznienie
Za anulowanie przejazdow nie dostalam vouchera ani pieniędzyZaletyCenyWadyNiemila obsluga zarowno w Polsce jak i we Francji -
~Ola / 2019-03-13 14:25
Nie potrafię zrozumieć, dlaczego zostały wycofane połączenia Łódź - Poznań. 1Zostały tylko przelotowe w środku nocy!! -
-
~karat / 2019-03-12 21:55
Jechalem tym gratem niedawno z Gdanska do Wroclawia. Z zewnatrza wyglada dobrze, prawie luksus na wysoki polysk, ale w srodku dziadostwo.
Waskie i twarde fotele, krotkie podlokietniki, oparcie odchyla sie na max 10 cm, nie ma stolika, kieszonki, zadnego miejsca na butelke wody. Nie ma kosza na smieci. W toalecie brudno, ciasno i zimno, wieje przez wszystkie dziury, woda w umywalce zimna jak lod, poltora rolki papieru toaletowego na trasie Gdansk Wroclaw, kierowca doniosl z obrazona mina jedna rolke dopiero po interwencji w Poznaniu. Na swojej stronie w Internecie oferuja przekaski i napoje w atrakcyjnej cenie. Kpina! Nic nie bylo! Jazda to szarpanie, gwaltowne hamowania, krotkie podjazdy na swiatlach i ostre hamowania co 2 metry. Kierowcy nieuprzejmi, wrecz opryskliwi. Aby dotrzec do gniazdka elektrycznego pod siedzeniem trzeba doslownie ukleknac. WIFI dziala jak krew z nosa. Kaza pasazerom stawiac sie co najmniej 15 min przed odjazdem, a sami podjechali na 5 min przed planowanym odjazdem i odjechali z 7 min opoznieniem. Prawda, ze pozniej nadrobili, ale kosztem szarpanej jazdy. Zadnej informacji od kierowcow o ewentualnych postojach, trzeba bylo sie za kazdym razem pytac, a oni cos tam odburkiwali ze postoj za iles tam minut.
Nigdy wiecej nie wsiade do tej drezyny. PKS ma wygodniejsze autobusy. Stanowczo kazdemu odradzam Flixbusa.ZaletyPunktualne dotarcie do miejsca przeznaczenia.WadyWszystko jak wyzej. -
~Paweł Klocek / 2019-03-09 00:38
plecam mega szybko i w miare tanio . Ale pamiętaj o jednym Zawsze Zapinaj Pasy to może uratować ci życie ZaletySzybkoWadyBrak zakupu biletu u kierowcy -
~Fresh / 2019-03-08 18:51
Abstrakcyjne ceny, niejasny system rezerwacji miejsc i w związku z tym powstający chaos podczas. ZaletyBrak zalet -
~Magdalena / 2019-03-08 13:22
Jestem bardzo rozczarowana podejściem do klienta. Dziś zakupiłam dwa bilety w tą i z powrotem (trasa Kraków-Wrocław). Otrzymałam informację o numerze zamówienia i komunikacie, że potwierdzenie zostanie przesłane na maila.
System zawiesił się i maila nie otrzymałam więc skontaktowałam się z firmą, która poinformowała, że po ich stronie był błąd i że płatność zostanie mi zwrócona do 3 dni a ja powinnam ponownie złożyć zamówienie (bilety za niespełna 200 zł)
Po takim zdarzeniu już wiem, że firma Flixbus nie będzie brana pod uwagę za równo przeze mnie jak i bliskich jeśli chodzi o transport.
Magdalena (Kraków)
strona 148 z 166
- « poprzednia
- 1 ...
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- nastepna »