Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3144 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marta / 2018-09-13 09:40
    Ocena: 2.50 / 5
    30-08-2018 r. godz. 15.45. kurs z Zakopanego do Kielc.
    Odcinek Zakopane-Kraków - MASAKRA !!!
    Pan kierowca pędził po serpentynach w dół na granicy bezpieczeństwa - cały czas LEWYM pasem!!!! Poszłam do niego z prośbą by zwolnił, bo jest bardzo niebezpiecznie, a pan kierowca z dzwoniącym telefonem w ręku!!!
    Moje dzieci płaczące i wystraszone. NIE POLECAM - STRASZNE PRZEŻYCIE!!
    Rzucało nami, jak workiem ziemniaków! I ta prędkość! Szok!
    Ja zdaję sobie sprawę z tego, że czas ich goni, ale na LITOŚĆ BOSKĄ - N I E za ceną ludzkiego życia. Jak "przytrzymały" nas korki w Szaflarach, gdzie wiadomo, że na tej trasie notorycznie są remonty i coś się dzieje, to należy wydłużyć czas podróży na rozkładzie i wszystko będzie dobrze. A nie - jazda lewym pasem, ciągłe wyprzedzanie tit'ów oraz nagminne przekraczanie prędkości. A trasa nie jest super-bezpieczna!
    ZaletyKierowca z odcinka Kraków-Kielce /w dniu 30-08-2018/ - BRAWO - inni kierowcy powinni się uczyć od tego PANA! Jazda z tym Kierowcą była przyjemnością!!
    WadyNADMIERNA prędkość! Szarżowanie po serpentynach. Jazda lewym pasem. Wyprzedzanie tir-ów.
  • ~baartek276 / 2018-09-10 23:38
    Ocena: 3.25 / 5
    Kierowca nie wpuścił mnie i kolegi do autobusu, mimo kupionego biletu i potwierdzonej przez jego rezerwacji. Autobus był relacji Amsterdam Bruksela nr 810. Odjazd godzina 21 2.09.2018
    ZaletyTanio
    WadyNieuprzejmy kierowca
  • ~Olga / 2018-09-09 08:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Planowany przyjazd 17.20 do Kielc. Przyjazd realny 19.20. Porażka. 5 godzin z Warszawy Do Kielc.
    Skoro jest świadomość o korkach i przebudowach opozniajacych podróż należałoby wybrać inna trase. Tyle w tym temacie. Nigdy wiecej. Wole pkp.
  • ~Aaaa / 2018-09-08 23:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. O dwu i pol godzinnym opoznieniu zostalam poinformowana smsem na 5 minut przed planowanym odjazdem autobusu. Jestem tym bardziej niezadowolona gdyz byla to podroz do Gdanska na lotnisko przez co spoznilam sie na samolot! Nigdy wiecej flix busa! Oczywiscie na maile ze skargami nikt nie reaguje wiec jesli chodzi o obsluge klienta- dno.
  • ~Plock Bydgoszcz 07.09.2018 / 2018-09-07 21:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam spóźniony!!! później jak chcę wysiąść po drodze bo mam bliżej do domu to nie mam jechać przez całą Bydgoszcz żeby później wrócić taksówka spowrotem żenada brak słów
  • ~WW / 2018-09-06 01:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Również nie polecam. Obsługa niemiła do tego człowiek płaci za rezerwacje miejsc które i tak są na końcu zajęte przez pasażerów z nieprzypisanym miejscem, którzy twierdzą ze mogą zajc dowolne miejsce. Na pomoc w rozwiązaniu problemu nie ma co liczyć. Brak słów.
  • ~Lidia / 2018-09-05 19:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i kombinatorzy. Przy kupowaniu biletu pojawił się komunikat, że wystąpił błąd i transakcja nie została zawarta, ale pobrano mi pieniądze z konta!!! Nikt nie raczył odpowiedzieć, gdy do nich napisałam. Nie ma biletu ani pieniędzy - NIE POLECAM
  • ~Jaszczur / 2018-09-04 09:24
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest firma kompletnie bez profesjonalizmu. Jak kupujecie bilety dla większej ilości osób, przez ich aplikację i cena za 1 osobę jest 68 zł nie znaczy to, że pozostałe bilety kupicie w tej samej cenie. Zaznaczam, że nigdzie w trakcie robienia rezerwacji nie są wyszczególnione ceny biletów. Ot podaje się sumę za jak w moim przypadku za 7 biletów. Po obejrzeniu w domu potwierdzeń okazało się, że mam 1 bilet za 68 zł, 1 za 74 zł i 5 biletów po 84 zł. W stronę powrotną podobnie. Na infolinii usłyszałam, że oni oferują ceny w zależności od obłożenia autobusu. No ale ja kupowałam bilety i dokonywałam 1 rezerwacji. Sprawę oddaję do inspekcji handlowej, bo to są praktyki niedozwolone.
  • ~Paweł / 2018-09-03 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu dramat...
    Wszystko jest ok - do momentu, aż wystąpią trudności. mniejsze lub większe.
    Np. rozwalone jedzenie - śmierdzące na cały autobus, którego nikt nie sprząta mimo, że zwróciłem na to uwagę kierowcy. Wyobrażacie sobie...jakby cała miska z jakąś jakby kaszą...z mięsem itd. na podłodze przy miejscu, które wykupiłem.

    Inna sprawa:
    Autobus 4 godziny spóźnienia - dostaję info, że jest spóźniony i w razie pytań mogę dzwonić na infolinię. podany nr. to numer do Chorwacji i Niemiec. oczywiście bez języka PL.

    Pojechałem w jedną stronę ale jak przyjechałem to powrotny autobus już wyjeżdżał także siłą rzeczy nim nie pojechałem. po złożeniu reklamacji jeszcze mnie bezczelnie pouczają, że na przyszłość powinienem lepiej planować podróż. z uwzględnieniem opóźnień i zdarzeń losowych.
    A za bilet mi zwrócą jak im przedstawię dowód na to, że autobusem nie pojechałem...

    Pomijam fakt, odpowiedź na reklamację trwała prawie miesiąc...

    Odradzam każdemu kto choć trochę ceni sobie komfort podróżowania...
    Zaletyjedyna taka, że tanio...ale mam gdzieś takie tanio mając z nimi takie przygody
    Wadykompletny brak szacunku do klienta.
  • ~Bożena / 2018-09-02 23:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam.Firma zafundowała mi i mojej córce około siedmiogodzinne koczowanie ma berlińskim dworcu.Brak informacji,nieprawdopodobne opóźnienie.
  • ~XDXDXD / 2018-08-29 23:24
    Ocena: 2.50 / 5
    W autobusach za goraco i kazdy robi co sobie chce
    Obcokrajowcy dra mordy jeden do drugiego przez pol autobusu kierowcy to nieprzeszkadza ale o 23 mogloby byc ciszej , co jakis czas smierdzi z wc , jezdzi jakimis wsiami , brak przerw !
    ZaletyDuzo miejsca
    WadyOgrzewanie ustawiine na 23 stopnie 29 sierpnia !
  • ~Anna / 2018-08-28 14:43
    Ocena: 2.00 / 5
    To prawda i zarazem bardzo przykre ja też mimo informacji, że zwrot pieniędzy następuje w ciągu 7 dni to do dziś nie otrzymałam ani pieniędzy ani odpowiedzi na miale.

    MOZE BY TAK ZOORGANIZOWAĆ WSPÓLNY POZEW SĄDOWY.

    Jakość usług do skomentowania. Droga z Gdańska do Warszawy opłotkami, po wąskich i niewygodnych drogach. Chyba rzeczywiście jest to ucieczka od opłat za użytkowanie dróg.
    Zaletyżadnych
    Wadybrak zwrotu gotówki
  • ~RifRaf / 2018-08-28 13:33
    Ocena: 2.50 / 5
    Wifi nie działa
    Brak mydła i papieru w toalecie
    Zmiana biletów nie działa
    ZaletyDobra cena
    WadyŚrednio wygodne fotele
  • ~patryk / 2018-08-27 23:11
    Ocena: 3.25 / 5
    zakupiłem bilet do Torunia na 24.08.2018 w e-mailu zwrotnym zamiast biletu otrzymałem info: środki przekazane na konto użytkownika- biletu BRAK ktoś z działu reklamacji poinformował: to się RZADKO zdarza, dlatego sugeruje grzecznie czekać na zwrot a w międzyczasie wykupić bilet po raz wtóry. WYMIANA WIADOMOŚCI Z DZIAŁEM REKLAMACJI TRWAŁA OKOŁO 4 DNI, KIEDY TO POSTANOWIŁEM UDAĆ SIĘ DO PUNKTU NA MŁOCINACH A TAM SZOK. Jak się później okazało nie jedyny, gdyż po delikatnej aczkolwiek stanowczej wymianie zdań z panami z obsługi punktu (w powietrzu wisiała groźba ingerencji w UOPKIK-u)pan wykonał 2 telefony i od razu w sposób JAK Z KAPELUSZA WYSKOCZYŁ NIE TYLKO BILET NA WSKAZANĄ GODZINĘ ale też w pełni kulturalne przeprosiny. Kolejny raz na zdziwienie natknąłem się podczas podroży , kiedy to pan kierowca (jak się potem dowiedziałem z oddziału BYDGOSKIEGO) nie dość, że był BAAAAAAAAAAAAAAARDZO MIŁY, TO JESZCZE BAAAAAAAAAAARDZO KULTURALNY I GRZECZNY, TO JESZCZE BARDZO KONKRETNIE I PRECYZYJNIE UDZIELAŁ ODPOWIEDZI NA ZADANE PYTANIA dlatego bardzo serdecznie pozdrawiam pana kierowcę, który to 24.08 o 9 z minutami wykonywał kurs WARSZAWA -BYDGOSZCZ i 27.08 o 15:50 z minutami wracał
    Zaletymiła obsługa autobusu, czysto w Toalecie punktualność.
    Wadylekceważące podejście do klienta przez dział reklamacji, nie aktualne rozkłady jazdy na przystanku(w Toruniu Miasto nie było wypomnianego kursu na rozkładzie) brak kogoś z obsługi przy korzystaniu z luku bagażowego
  • ~kalina / 2018-08-27 10:53
    Ocena: 1.00 / 5
    bus zostawiłby dzis w srodku nocy w Berlinie bez żadnych informacji. Ludzi traktuja jak bydło. Niemiecki kierowca zwykły cham nie poinformował mnie ze mam wysiąść na innym przystanku musiąłm dojechac taksówką i zapłacić 35 euro następny oszust taksówkarz.
    Totalna katastrofa sindbadowi nie sięgają do pięt
    Kierowca następnego busa nie chciał mnie zabrac bo byłam an innycm przystanku z powwodu opoxnineia busa.
    KOSZMAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyzadnych
    Wadywady wszystkie możliwe
  • ~Laura2001 / 2018-08-26 22:02
    Ocena: 2.50 / 5
    Bus odjechał zbyt wcześnie z przystanku bez wszystkich pasażerów przez co straciliśmy pieniądze .
  • ~Marek / 2018-08-26 18:19
    Ocena: 2.75 / 5
    Zielone naklejki nad miejscami, bałagan podczas zajmowania miejsc. Gorzej niż w Polskim Busie !
  • ~Wieslawa / 2018-08-26 10:38
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałabym wyrazus podziękowanie kierowcy flix busa który 25 sierpnia wiózł Nas do Warszawy z Ciechicinka o godz 10 ta55.Kierowca był rzetelny dbający o pasażerów i dokładny załadunek bagażu.
    ZaletyBardzo miła i rzetelna obsługa kierowcy
    WadyBrak
  • ~Ewa W. / 2018-08-25 22:13
    Ocena: 2.50 / 5
    Autobusy są o bardzo niskich sufitach ( ja mając 177 cm) dosłownie o wszystko się obijalam, nie mówiąc już o wyprostowaniu sie- nie ma opcji. Ogólnie jest dość klaustrofobicznie - jeśli ma się większą torebkę nie włoży się jej na półkę nad głowę, bo się nie zmieści. Dopłata za rezerwację miejsca.. trochę przegięcie jak dla mnie ( jeżdżę różnymi innymi liniami i jeszcze się z tym nie spotkałam) tym bardziej, że podchodzac do miejsca siedziała na nim jakaś Pani ( której ponoć kierowca powiedział że może usiąść gdzie chce) i była wielce zdziwiona że prosimy ja o zmienienie go, bo to było zarezerwowane. Plus za toalete, że znajduje się w pojeździe, bo nie każde linię ja mają, a trasa 600 km to dość sporo.
  • ~Eternal / 2018-08-24 22:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Podróż była skandaliczna, za czasów Polskiego Busa nie było wygód ale to co tutaj się wyprawia to jakieś nieporozumienie. Niemcy robią sobie jaja z Polaków i traktują nas jak śmieci. W dodatku co to jest za miejsce premium, zarezerwowane tylko dla Ciebie jak dopłacisz 5zł. Teraz nikt nie wie gdzie siedzi, a jak już ktoś zarezerwował sobie miejsce i przyjdzie ostatni to dowiaduje się że jego miejsce jest zajęte i wiele razy zdarzało się że jest kilka osób posiadających ten sam numer siedzeń.
    ZaletyBRAK !!!!! MNIEJ NIŻ ZERO !!!!!
    Wady- urwane podnóżki
    - zły układ siedzeń - nad nami znajdował się młotek bezpieczeństwa a nie dmuchawy i światełka
    - spalone i bardzo brudne gniazdka elektryczne (wręcz całe czarne)
    - przestrzeń na bagaż podręczny nad głową była taka mała że nie dało się tam położyć laptopa czy też plecaka i wszystko musieliśmy trzymać na kolanach bo przestrzeń na nogi była tak mała że nie dało się pod siedzeniami nic schować
    - toaleta była w skandalicznym stanie (moja dziewczyna wolała poczekać do przystanku i skorzystać z toalety na stacji), cała brudna, ociekająca w różnych cieczach..., brak mydła i papieru do rąk
    - brak wifi
    - w drugą stronę od okna działała klimatyzacja z włączoną opcją "ZAMRAŻANIA" a na siedzeniu obok parówa na maksa i nie da się oddychać, jadąc z dziewczyną zmienialiśmy się miejscami co pół godziny!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5083
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3144
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 357
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 338
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4618
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4463
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2991