W zeszłym roku zamawiałem sobie busa Warszawa-Rzeszów, z rezerwacją miejsc przy stolikach na 4 osoby by mieć dodatkowe miejsce na nogi. 1h przed odjazdem przyszedł mi mail ze rezerwacja jest odwołana, ledwo z biedą dodzwoniłem się do obsługi, która nie umie mówić po Polsku i dostałem informacje ze prawdopodobnie autokar się zepsuł. Po kilku kolejnych telefonach w końcu udało mi się dogadać i zarezerwować "na słowo" miejsca w innym autokarze. Co z tego, że miałem rezerwacje miejsc przy stolikach, za które dodatkowo zapłaciłem, a dostaliśmy niewygodne pozycje między nieznajomymi.
Jako rekompensatę dostałem 4 vouchery do wykorzystania przy następnym przejeździe (nigdy!), flixbus po likwidacji konkurencji podbił ceny kilkukrotnie. POLSKI BUSIE WRÓĆ!
ZaletyCzasem sprawna toaleta.
WadyCena, rezerwacja, vouchery zamiast zwrotu pieniędzy.
~OLCIA / 2019-05-18 09:47
Ocena: 2.50 / 5
Autokar nie podjechał do odpowiedniego stanowiska. Tani bilet nagle stał się drogi, bo trzeba było kupować na innego busa
~Draper / 2019-05-18 08:26
Ocena: 4.25 / 5
Maj 2019 godzina 05:00 - Kierowca autobusu, pan Michał i jego kolega po fachu, Pan Andrzej jako pasażer, wsiadają do autobusu. Podstawiony pojazd jest zastępczy, z Polic. Ale nie to jest problemem. Przez całą drogę z PKP Szczecin na TXL Berlin (2 godz. 15 minut, głośno rozmawiają o sytuacji w firmie i prywatnych problemach. Chichy-śmichy na cały regulator, jak na prywatnej wycieczce. Nie można zmrużyć oka. Kierowcy chyba nie wolno rozmawiać w czasie prowadzenia autobusu! Ma się skupić na drodze.
Zaletystandart OK
Wadyto nie pierwszy raz, gdy kierowca rozmawia w czasie drogi z pasażerem. A jeżdzę na tej trasie od blisko 20 lat.
~Zloty / 2019-05-15 10:45
Ocena: 2.00 / 5
Opóźnienia, brak kontaktu z infolinia, brak informacji o opóźnieniach, nie przychylność wobec pasażerów. Bardzo nie polecam.
WadyOpóźnienia, nie przychylność, brak kontaktu
~Dominika / 2019-05-15 08:25
Ocena: 2.50 / 5
Jechałam tylko raz. Miałam drugi raz, ale wystąpił problem. Nie mogłam anulować rezerwacji przed czasem przyjazdu autobusu, co według regulaminu jest dozwolone. Pieniędzy nie odzyskałam, niesmak pozostał. Więcej nie skorzystam.
Wadyniekompetentna obsługa, źle działająca aplikacja, nieprzychylność na prośbę pasażera
~Iwuaskato / 2019-05-14 16:51
Ocena: 4.75 / 5
Korzystałam z usług przewoźnika dwa razy i jestem zadowolona.Zastanawia mnie tylko dlaczego flixbus ma tyle złych opinii,ale z drugiej strony jak popatrzyłam o jakie pierdoły czepiają się podróżujący ,to aż normalnie wstyd.Później leci taki i wypisuje pierdoły na forum.Jedna z sytuacji...Pani podchodzi do autobusu,który odjechał już z przystanku i stoi na światłach.Puka w drzwi i ma pretensję,że kierowca nie otwiera jej drzwi,po czym orientuje się,że to nie jej autobus.Bez żadnego przepraszam,Pani odchodzi.Nie da się czytać tych opinii.Ludzie nie pilnują godzin odjazdu a później wielkie pretensje,że kierowca kogoś zostawił.No nie ma takiej opcji,jeżeli tylko pilnuje się odjazdu.Jakieś kompletne brednie.Mnie ani nikogo z pasażerów z ,którymi podróżowałam Polska Berlin i z powrotem,nikt nie zostawił.Podróż przebiegła bardzo fajnie.Jak na taka cene za bilet ,warunki podróży bardzo dobre.Na pewno jeszcze skorzystam.
ZaletyNiska cena
Wygoda
Sympatyczna obsługa
WadyBrak.
~Ola / 2019-05-12 16:50
Ocena: 1.00 / 5
Przez cała drogę z Rzeszowa do Krakowa coś buczało doprowadzając pasażerów do... nikt z obsługi się tym nie zainteresował ☹️
~Anna / 2019-05-11 22:17
Ocena: 3.00 / 5
Bardzo lubię waszego przewoźnika ale mam jedną uwagę nie dbacie o bagaż pasażera spotkałam się z sytuacją że bagaż nie został oznaczony jaką ja mam gwarancję że mi nikt torby nie zabierze już się spotkałam z taką sytuacją (nie u was)że na stacji docelowej nie miałam swojej torby zwróćcie na to uwagę bo ja jestem zbulwesowana że dochodzi do takiej sytuacji uważam że to powinno być szczególnie dopilnowane przez przewoźnika A ja niestety straciłam bardzo ważne dla mnie rzeczy,I nikt się nie przychyla do odpowiedzialności.Jakby bagaż był oznaczony numerkiem nie doszło by do takiej sytuacji.....
~Ast / 2019-05-10 16:57
Ocena: 5.00 / 5
Punktualnie, wygodnie. Autobus jak nowy. WiFi działało całą drogę. Bilety kupowane dzień przed wyjazdem z Bielska Białej pod sam terminal w Krakowie Balicach 9,99zł. Kierowca miły, przepraszał nas za to, że były korki i miał niewielkie opóźnienie.
ZaletyJak wyżej
WadyBrak
~Kika / 2019-05-10 13:13
Ocena: 5.00 / 5
Polecam, wszystko zgodne z opisem. Tanio. przyjemnie, punktualnie
~Bartek / 2019-05-09 14:42
Ocena: 2.00 / 5
Zamówiliśmy autobus dla 5 osób do Pragi na poranna godzinę, poprzez aplikacje flixbusem. Po przyjeździe na miejsce okazało się że owa trasa jest niedostępna, a może inaczej nie istnieje wgl. Po zmarnowanych 4 godzinach na infolini dostaliśmy w końcu wiadomość zwrotna, że aplikacja jest w fazie testowania i mogą występować problemy. Nie dostaliśmy zwrotu pieniędzy tylko kupon na kolejna podróż... za bilet samolotu na który nie zdążyliśmy w Pradze niestety nie otrzymaliśmy zwrotu, ani nawet przeprosin.
Zalety!!!
WadyBrak autobusu na który zakupiliśmy bilet.
Brak wsparci ze strony przewoźnika.
~Sylwia / 2019-05-09 14:25
Ocena: 1.00 / 5
Porażka!!! Trasa Wiedeń - Kraków, kierowcy Chorwaci w ogólne nie orientujący się w obsłudze GPS i trasy. Prawie 2 godzinne opóźnienie już na przystanku początkowym. W każdym mieście błądzili. Toaleta zapełniona do lini deski już w Krakowie więc nie dało się korzystać. Do Wiednia dotarliśmy z 3 godzinnym opóźnieniem. Spóźniłam się na lot i musiałam kupować drugi bilet. Przewoźnik przeprasza ale nie odpowiada za plany podróżnych po podróży!!! Dodam że bilet autobusowy nie był tani -161 zł, a warunki niekomfortowe jak za taką cenę. Nie polecam! Lepiej wybierać mniejszych prywatnych przewoźników.
Zaletybrak
Wady!!!!
~Janusz / 2019-05-08 10:39
Ocena: 3.00 / 5
Porażka Wielka porażka.
Nie informują o zmianie przewoźnika
Zamiast autokaru flixbusa jedzie Pastuszak
Czekałem i się nie doczekałem.
ZaletyBrak
WadyAplikacja porażka
Kontakt porażka
~Agata / 2019-05-07 17:22
Ocena: 4.25 / 5
Ceny przejazdów nie są drogę, Można również trafić na fajną okazję. W przeciągu max 2 tygodni dostałam od przewoźnika zniżki. Autobus wygodny i jedzie szybko (nie wlecze sie). Duży minus dla personelu autobusu. Mało przemyślany luk bagażowy gdyż na pierwszym przystanku pasażerowie rozłożyli w całym łuku bagażu gdzie na kolejnym przystanku brakowało miejsca i samemu trzeba było go sobie zorganizować a panowie wcale nie wykazali się pomocą. Po prostu uprzejmość zerowa.
ZaletyWygodny autobus, szybko, nie drogo
WadyNie miły personel
~donna / 2019-05-07 15:40
Ocena: 1.75 / 5
Brak jakiejkolwiek ochrony bagażu oddanego do schowka oraz bark pomocy w przypadku kradzieży czy innych problemów. Biuro obsługi na bardzo niskim poziomie, nie zapewni wsparcia w czasie podróży, korespondencja w sprawach spornych typu kopiuj-wklej. Nie polecam, a jeśli już ktoś musi to radzę: BEZ BAGAŻU!
Zaletynikłe
Wadykradzieże, brak pomocy dla pasażera, polityka unikania odpowiedzialności
~Gosza / 2019-05-06 10:40
Ocena: 1.75 / 5
Flixbus na pewno nie jest stworzony dla klienta. Aplikacja która się psuję i zawiesza, czasami kupuje bilety na inny dzień (myli 4 z 14,) poniedziałek za tydzień z dzisiejszym poniedziałkiem. Kiedy była burza tak zwariowała aplikacja, że miałam dwa bilety kupione, ale w żadnym nie mogłam wsiąść. Na autobus czekałam 1,5 h w deszczu, po czym kierowca z zimną krwią powiedział że mnie nie weźmie. Wracałam do dziecka, płakałam, nie było możliwości kupienia biletu u kierowcy, a przez to że autobus był spóźniony nie można było kupić aktualnego biletu na kurs. Ponadto autobus był cały pusty... Flixbus w Polsce chyba nie wie jak się robi biznes i dba o klienta...
ZaletyNowoczesne wnetrze
WadyPsującą się aplikacja, brak kupienia biletu u kierowcy, chamstwo, duże opóźnienia
~Arkadiusz / 2019-05-05 16:38
Ocena: 3.00 / 5
Zamieszanie z rezerwacją miejsc. Przy oknie rezerwacja obok na zielono. Informacja bardzo nieczytelna i w internecie nie ma możliwości wyboru. Totalny chaos. Jadę z żoną i jak mam kupić bilet aby razem siedzieć? Jedno czarne są przy oknie a na zielonym ktoś już siedźcie bo nie numerowane. Zróbcie porządek z tym bałaganem bo korzystanie z tej formy transportu staje się stresujące-dużo niewiadomych. Pierwszy raz korzystam z waszych usług. Siedząc - nie wiem czy ktoś nie przyjdzie bo ma rezerwację i nie każe mi się przesiąść. Transport w tej wersji dobry dla singli. Informacja od kierowcy siadamy od czwartego rzędu - w Poznaniu pasażerowie mówią że mają rezerwację na te miejsca.(kurs z Wrocławia do Kołobrzegu). W obecnym kursie w Czaplinku pani wyprosiła pasażerkę z 4 rzędu w kierunku jazdy bo ma rezerwację - przy wejściu kierowca mówił siadać od 4 rzędu. Jadę z Kołobrzegu i w Czaplinku mam się przesiadać a może w Poznaniu znów przesiadka- brak organizacji i totalne niezadowolenie. DEZINFORMACJA. Rezerwacja - powinna być dostępna przy zakupie biletu a nie ukryta. Czytelna przy zakupie biletów!!!!! Przez waszą aplikację.
Każdy zapłaci więcej aby nie było stresowych przejazdów. Kpina z pasażerów. W Pile znowu zamieszanie bo pani wsiadła i ma miejsce 10 D. Przy wsiadaniu na każdym przystanku powinno być ogłoszony komunikat - które miejsca są zarezerwowane. Znowu zamieszanie i szukanie miejsca bez rezerwacji. Komunikat powinien być ogłoszony na każdym przystanku.
ZaletyCena
WadyKicha z rezerwacją i informacją na ten temat. Brak możliwości rezerwacji przy zakupie. Przy wsiadaniu brak żetelnej info które miejsca można zająć
~Kamila / 2019-05-05 15:42
Ocena: 1.50 / 5
W chwili obecnej siedze w busie Flixbus na trasie Poznan do Warszawa ..autobus odjechal planowo ..stawilam sie 15 przed czasem ..mimo odczytania ze bilet jest zakupiony i jest poprawny ..DWAJ kierowcy byli nieuprzejmi i nie wykazali checi pomocy w znalezieniu miejsca ..wrecz kiedy balagan ktory towarzyszyl nowym wchodzacym i tym co juz jechali a wyszli na przerwe ...obydwaj kierowcy opryskliwie odpowiadali prosze sobie radzic samemu ..,,dzieckiem pani nie jest,, wreszcie znalazlam 2 miejsca yo kierowcy mnie wyrzucili twierdzac ze to rezerwacja ...ale kiedy nie znalazlo sie miejsce inne ..oddano mi to miejsce ale okazalo sie ze osoba ktora siedzi obok mnie WOGOLE NIE MIALA RZADNEJ REZERWACJI ..wniosek jest prosty albo zwykla nieuprzejmosc obslugi albo trzeba bylo dac tzwn łapówkę ze usiasc bez nerwow biegania i szukania ..kiedy zwrocilam uwage kierowcy ze celowo udzielono mi nieprawdziwej informacji to kierowca zaczal mnie straszyc ze usunie mnie z busa ..wniosek jest prosty ..flixbus NIESZANUJE KLIENTOW ..a kierowcy wrecz ze swoja arogancja stwarzaja strach przed jazda busem ..bowiem moje bezpieczenstwo jest narażone na potencjalny wypadek ..wyobrazalam sobie podam bilet ..obsluga wskaze mi grzecznie miejsce itd ..no coz XXIwiek czyni z nas klientow poslusznym woli niemilej obslugi ..inaczej nie zdaze na samolot ..nie wyboru ..a Flixbus zarabia na takich jak ja i tak...odradzam podrozowanie ZDECYDOWANIE
Zaletybrak poza stworzeniem polaczenia miedzy miastami
WadyFatalna obsluga kierowcow ..stwarza tylko stres na 300 km
~Zuzanna / 2019-05-04 22:00
Ocena: 5.00 / 5
Zawsze miła obsługa!
Dojazd o czasie, nawet jeśli chwila opóźnienia przy wyjeździe!
Pomocni kierowcy, zwłaszcza Pan z kursu 1381- osobiście mogłam u niego odebrać zgubiona rzecz!
Polecam :)
~Ja / 2019-05-02 12:20
Ocena: 1.00 / 5
Długosc jazdy katastrofalna, dodatkowe przystanki w Opolu lub Cottbus + dlugie postoje na dworcach w Krakowie, Wrocławiu i na granicy dodatkowo wydłużają podróż. Nalezaloby przywrócić standard podróży przynajmniej taki jak w Polskim Busie!
Długość podróży jest najważniejsza a tu Flixbus wydaje sie ignorować podróżnych! Jakie dobre były czasy Polskiego Busa gdy podróż z Rzeszowa do Berlina nie trwala znacznie krócej!
Poza tym info o zapewnieniu komfortu jazdy i możliwości korzystania z internetu...to czysta obłuda...zwlaszcza w przypadku podróżnych którzy musza spędzić ponad 11 godzin w autobusie a po dwóch i pół godzinach korzystania z ciągle przegrywającego internetu nagle na stronie logowania pojawia się komunikat WYKORZYSTALES LIMIT DANYCH W TYM DNIU!
Dalej, śmierdzące toalety...jak można cis takiego wytrzymać przez ponad 11 godzin?