Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3141 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Linka / 2018-12-03 14:02
    Ocena: 3.75 / 5
    Brak mydła oraz papieru toaletowego. Więc o czystości nie ma co mówić lecz nie jest to wina podróżujących lecz obsługi która na każdym postoju powinna sprawdzić czystość dla komfortu podróżujących.
  • ~DR / 2018-11-26 17:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Kierowca zabłądził we Wrocławiu... Wjechał w jednokierunkową pod prąd. Dobrze ze środek nocy 3:30 to ruchu nie było. Potem przegapił zjazd na S8, zjechał na parking i stał 10minut... O drogę pytał? Nie czułam się bezpiecznie
    ZaletyNa czas, możliwość rezerwacji miejsca.
    WadyZimno, niebezpiecznie
  • ~Pimpoczka / 2018-11-23 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to dramat, ceny wzrosły, autobusy wiecznie spóźnione, internet nie działa albo działa tylko pół godziny. Nie ma żadnego systemu informacji o opóźnieniach, zwroty są w postaci voucherów, a nie zwrotów pieniędzy na konto jak dawniej w PB. Jeżdżę na wielu liniach, przede wszystkich zagranicznych i cały czas jest to samo. Nigdzie nie jest się na czas, przyjazd trzeba zawsze planować z dużym wyprzedzeniem
  • ~Walter / 2018-11-23 08:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Trasa Wrocław-Warszawa. K...., zimno jak diabli. Powinni na wejściu nauszniki rozdawać!!!
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyMróz w autokarze
  • ~Kamila Karina / 2018-11-22 23:08
    Ocena: 1.75 / 5
    Jeżdżę raz na jakiś czas na trasie Warszawa-Poznań, nie ma opóźnień , ale bez do cholery jak może nie być ogrzewania w zimę ? Wszyscy siedzą ubrani po uszy !!!!!! Kpina
  • ~Agi / 2018-11-22 04:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Flixbusie, oddaj nam Polskiego Busa! Obecne ceny nie zachwycają, a wartości dodanej nie ma żadnej.
  • ~Włodzimierz / 2018-11-20 11:37
    Ocena: 1.75 / 5
    Często nie mam nawet jak kupić biletów, bo interesujące mnie połączenia nagle wyparowują, co pewnie wiąże się z ekstremalnie słabym systemem informatycznym. Ceny wygórowane jak na poziom usług, fotele niewygodne, centrum obsługi klienta nie zajmuje się obsługą klienta. Nie polecam, tylko dla ludzi bez innych alternatyw.
  • ~zenek / 2018-11-17 21:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Kupiłem bilet na trasie Wiedeń-Kraków przychodzę na dworzec, a tu się okazuje, że bilet mi anulowali żeby było jasne autobus odjeżdża normalnie tylko, że beze mnie. Zaproponowali mi bilet zastępczy z przesiadką w Brnie trzy godziny czekania na mrozie -3 stopnie. Zrezygnowałem, ale nie oddali pełnej kwoty, pomniejszoną o 30 złotych. Dramat, stanowczo odradzam tego przewoźnika.
    WadyNie ma pewności że autobus odjedzie, a nawet jeśli tak to nie wiadomo czy nie anulują biletu 5 minut przed odjazdem.
  • ~Eugen / 2018-11-14 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Podróżowaliśmy tym przewoźnikiem z Warszawy do Wenecji, nowy autobus zepsuł się w Polsce, czekał 6 godzin na wymianę, w końcu dotarł do Wenecji 11 godzin później!
    Operatorzy centrów telefonicznych pracują bardzo słabo, a także w związku z żądaniem rekompensaty za szkody, po prostu rezygnują z subskrypcji
    WadyObsluga podrozy
  • ~krówka / 2018-11-13 12:04
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam
    Stanowczo odradzam tego przewoźnika autobusowego.Zostałam oszukana przez kierowcę,który nie chciał wpuścić mnie na pokład autobusu.Po czym bezpośrednio spytał się dyskretnie ile mam pieniędzy w portfelu.Powiedziałam,że mam tylko 30 Euro w gotówce.Następnie powiedział bezpośrednio,że jest to za mało i mam się udać do bankomatu.Razem z przyjaciółką nie miałyśmy wyjścia i musiałyśmy mu dać te pieniążki.Następnie po powrocie do Polski napisałyśmy do Flix busa,która nam odpisał ,że kierowca zrobił dobrze biorąc od nas" łapówkę".
    Zaletynic
    Wadyidą w złym kierunku
  • ~Beata / 2018-11-13 09:38
    Ocena: 3.75 / 5
    Jeżdżę na trasie Gdańsk Kraków co jakiś czas, ceny trochę wzrosły do tego płatna rezerwacja miejsc ???? na punktualność i kierowców nie mogę narzekać ???? natomiast podczas ostatniego kursu zarówno do Krakowa jak i z powrotem w autokarze zimno !!! Ubrana w kurtkę, szalik , ale nos , nogi i stopy zmarznięte ???? i to nie tylko moje odczucia ale i pasażerów obok również ????
  • ~Marta / 2018-11-11 15:44
    Ocena: 1.75 / 5
    11.11.2018 - planowany odjazd Flixbusa z Warszawy Centrum o godzinie 16.05. Szkoda tylko, że nikt dostatecznie wcześniej nie raczył poinformować, że została zmieniona trasa, a przystanek nie funkcjonuje. Bilet rezerwowany wieczorem dnia poprzedniego, kpina. Na stronie Flixbusa w żadnym miejscu nie ma informacji o zmianie, nawet teraz (godzina 15.40) widnieje informacja, że odjazd z Centrum jest według założeń, nie ma żadnego opóźnienia. SMS z informacją o likwidacji przystanku dotarł przed godziną 15.00, o 15.20 wyjazd tego samego kursu z Młocin. Uprzejma Pani na infolinii informuje, że może zwrócić pieniądze za kurs i można zarezerwować kolejny, oczywiście z moją dopłatą.
    Zaletybrak
    Wadypodejście w stosunku do klienta, brak informacji o zmianie trasy
  • ~Szomasz / 2018-11-11 13:56
    Ocena: 1.75 / 5
    Odkąd polskibus zmienił się w flixbus jest coraz drożej. Autobusy zostały te same tylko zmieniły kolor. Reklamują się darmowym wifi, nie dodaja że jest darmowe przez godzinę A dzięki niesamowitej prędkości w ta godzinę otworzysz z 10 stron/zakładek.
    3 lata temu mogłem jechać z Krakowa do Wrocławia za 10 zł jak dobrze trafiłem teraz cena w najbardziej obleganych godzinach dochodzi do 49 zł. Porażka polecam przesiąść się na polskich przewoźników.
    WadyCena
    Niedziałające wifi
    Coraz bardziej zniszczone autobusy
    WC dla karłów
  • ~mariola / 2018-11-09 17:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Jechałąm z Poznania do Berlina. Wyjazd punktualny, dojazd także.schludnie, czysto, uprzejmy kierowca.potem z Belina do Hamburga rownież wyjazd o czasie i przyjazd z 10min opóźnieniem (na 300km - czyli żadne).Wracałam za dwa dni i wyjazdy co do minuty.Nie mogę powiedzieć złego słowa
  • ~Wioletta / 2018-11-06 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    wój komentarz
    Jechałam dziś flixbus trasa Wrocław-Poznań. Autbus powinien wyjechać 14.45, a wyjechał 15.15. Oczywiście żadnej informacji.. kierowca zgubił się gdzieś na Lesznem, pytał kogoś na środku ulicy jak dojechać do Poznania. Kierowca który nie zna trasy? Skandal
    Miałam problem z anulowaniem rezerwacji zadzwoniłam na infolinię, Pani na infolinii pomogła mi słowami "Na pewno się Pani uda, proszę próbować"

    Jechałam dziś flixbus trasa Wrocław-Poznań. Autbus powinien wyjechać 14.45, a wyjechał 15.15. Oczywiście żadnej informacji.. kierowca zgubił się gdzieś na Lesznem, pytał kogoś na środku ulicy jak dojechać do Poznania. Kierowca który nie zna trasy? Skandal
    Miałam problem z anulowaniem rezerwacji zadzwoniłam na infolinię, Pani na infolinii pomogła mi słowami "Na pewno się Pani uda, proszę próbować"
  • ~Katrina / 2018-11-04 17:20
    Ocena: 2.25 / 5
    Oferta jak na ceny PKP (konkretnie mam na myśli pendolino) bardzo dobra, niestety 4,5 h siedziałam w mrozie, klima włączona na maksa i wiejąca z kilku stron. Przesiedziałam cała drogę pod płaszczem, żałuje ze czapki nie wzięłam bo mi w łeb wiało, na zewnątrz cieplej niż w tym cholernym autobusie. Strasznie ciasno i średnio wygodnie. Pojechałam nim po raz pierwszy ze względu na to ze późno zdecydowałam się na wyjazd na długi weekend i wszystkie bilety na pendolino wykupiono. Nigdy więcej nie bede się mordować tak w podróży, musze pamiętać zeby szybciej ja planować bo nie zamierzam nabawić się przez FLixa zapalenia płuc.
  • ~Agnieszka / 2018-11-02 22:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy przewoźnik z jakiego usług korzystałam. Ogromne spóźnienia!
    ZaletyBrak
    WadySpóźnienie, brak stolików, brak papieru i wody w toalecie, niemiły kierowca
  • ~Nat / 2018-10-28 16:07
    Ocena: 3.25 / 5
    Jechalam do Warszawy. Autobus sie popsul we Wroclawiu, przebukowali sami mi bilet na pozniej tj 4 pozniej... Podziekowalam..
    Czy oddadza kase za bilet nie wiem... Na razie cisza...
    Zlomek puscili i zdziwienie ze nie dal rady...
  • ~Magdalena / 2018-10-26 12:26
    Ocena: 2.50 / 5
    Jezdze kilka razy w miesiacu na trasie Lodz Warszawa i przez pol roku jeszcze nie zdazylo sie aby bus nie byl opozniony, minimum pol h, co oznacza bezsensowne stanie na dworcu i pozniejszy przyjazd do miejsca docelowego. Jesli komus zalezy na punktualnym przyjezdzie nie polecam. Plus za niska cene, za taka kwote nie dojade do Wawy pkp nie mowiac o samochodzie.
    ZaletyCena
    WadyPunktualność,punktualność i jeszcze raz punktualność!!!
  • ~Tom / 2018-10-24 09:25
    Ocena: 3.00 / 5
    Właśnie jadę starym dziadem. Ciasno bez wifi i gniazdek... opóźnienie 15 min.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5080
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3141
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.94, ilość opinii: 335
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985