strona 145 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- nastepna »
-
~Linka / 2018-12-03 14:02
Brak mydła oraz papieru toaletowego. Więc o czystości nie ma co mówić lecz nie jest to wina podróżujących lecz obsługi która na każdym postoju powinna sprawdzić czystość dla komfortu podróżujących. -
-
~DR / 2018-11-26 17:42
Kierowca zabłądził we Wrocławiu... Wjechał w jednokierunkową pod prąd. Dobrze ze środek nocy 3:30 to ruchu nie było. Potem przegapił zjazd na S8, zjechał na parking i stał 10minut... O drogę pytał? Nie czułam się bezpiecznie ZaletyNa czas, możliwość rezerwacji miejsca.WadyZimno, niebezpiecznie -
~Pimpoczka / 2018-11-23 17:13
Ta firma to dramat, ceny wzrosły, autobusy wiecznie spóźnione, internet nie działa albo działa tylko pół godziny. Nie ma żadnego systemu informacji o opóźnieniach, zwroty są w postaci voucherów, a nie zwrotów pieniędzy na konto jak dawniej w PB. Jeżdżę na wielu liniach, przede wszystkich zagranicznych i cały czas jest to samo. Nigdzie nie jest się na czas, przyjazd trzeba zawsze planować z dużym wyprzedzeniem -
~Walter / 2018-11-23 08:22
Trasa Wrocław-Warszawa. K...., zimno jak diabli. Powinni na wejściu nauszniki rozdawać!!! ZaletyŻadnych zaletWadyMróz w autokarze -
~Kamila Karina / 2018-11-22 23:08
Jeżdżę raz na jakiś czas na trasie Warszawa-Poznań, nie ma opóźnień , ale bez do cholery jak może nie być ogrzewania w zimę ? Wszyscy siedzą ubrani po uszy !!!!!! Kpina -
~Agi / 2018-11-22 04:29
Flixbusie, oddaj nam Polskiego Busa! Obecne ceny nie zachwycają, a wartości dodanej nie ma żadnej. -
~Włodzimierz / 2018-11-20 11:37
Często nie mam nawet jak kupić biletów, bo interesujące mnie połączenia nagle wyparowują, co pewnie wiąże się z ekstremalnie słabym systemem informatycznym. Ceny wygórowane jak na poziom usług, fotele niewygodne, centrum obsługi klienta nie zajmuje się obsługą klienta. Nie polecam, tylko dla ludzi bez innych alternatyw. -
~zenek / 2018-11-17 21:35
Kupiłem bilet na trasie Wiedeń-Kraków przychodzę na dworzec, a tu się okazuje, że bilet mi anulowali żeby było jasne autobus odjeżdża normalnie tylko, że beze mnie. Zaproponowali mi bilet zastępczy z przesiadką w Brnie trzy godziny czekania na mrozie -3 stopnie. Zrezygnowałem, ale nie oddali pełnej kwoty, pomniejszoną o 30 złotych. Dramat, stanowczo odradzam tego przewoźnika. WadyNie ma pewności że autobus odjedzie, a nawet jeśli tak to nie wiadomo czy nie anulują biletu 5 minut przed odjazdem. -
-
~Eugen / 2018-11-14 11:03
Podróżowaliśmy tym przewoźnikiem z Warszawy do Wenecji, nowy autobus zepsuł się w Polsce, czekał 6 godzin na wymianę, w końcu dotarł do Wenecji 11 godzin później!
Operatorzy centrów telefonicznych pracują bardzo słabo, a także w związku z żądaniem rekompensaty za szkody, po prostu rezygnują z subskrypcjiWadyObsluga podrozy -
~krówka / 2018-11-13 12:04
Witam
Stanowczo odradzam tego przewoźnika autobusowego.Zostałam oszukana przez kierowcę,który nie chciał wpuścić mnie na pokład autobusu.Po czym bezpośrednio spytał się dyskretnie ile mam pieniędzy w portfelu.Powiedziałam,że mam tylko 30 Euro w gotówce.Następnie powiedział bezpośrednio,że jest to za mało i mam się udać do bankomatu.Razem z przyjaciółką nie miałyśmy wyjścia i musiałyśmy mu dać te pieniążki.Następnie po powrocie do Polski napisałyśmy do Flix busa,która nam odpisał ,że kierowca zrobił dobrze biorąc od nas" łapówkę".ZaletynicWadyidą w złym kierunku -
~Beata / 2018-11-13 09:38
Jeżdżę na trasie Gdańsk Kraków co jakiś czas, ceny trochę wzrosły do tego płatna rezerwacja miejsc ???? na punktualność i kierowców nie mogę narzekać ???? natomiast podczas ostatniego kursu zarówno do Krakowa jak i z powrotem w autokarze zimno !!! Ubrana w kurtkę, szalik , ale nos , nogi i stopy zmarznięte ???? i to nie tylko moje odczucia ale i pasażerów obok również ???? -
~Marta / 2018-11-11 15:44
11.11.2018 - planowany odjazd Flixbusa z Warszawy Centrum o godzinie 16.05. Szkoda tylko, że nikt dostatecznie wcześniej nie raczył poinformować, że została zmieniona trasa, a przystanek nie funkcjonuje. Bilet rezerwowany wieczorem dnia poprzedniego, kpina. Na stronie Flixbusa w żadnym miejscu nie ma informacji o zmianie, nawet teraz (godzina 15.40) widnieje informacja, że odjazd z Centrum jest według założeń, nie ma żadnego opóźnienia. SMS z informacją o likwidacji przystanku dotarł przed godziną 15.00, o 15.20 wyjazd tego samego kursu z Młocin. Uprzejma Pani na infolinii informuje, że może zwrócić pieniądze za kurs i można zarezerwować kolejny, oczywiście z moją dopłatą. ZaletybrakWadypodejście w stosunku do klienta, brak informacji o zmianie trasy -
~Szomasz / 2018-11-11 13:56
Odkąd polskibus zmienił się w flixbus jest coraz drożej. Autobusy zostały te same tylko zmieniły kolor. Reklamują się darmowym wifi, nie dodaja że jest darmowe przez godzinę A dzięki niesamowitej prędkości w ta godzinę otworzysz z 10 stron/zakładek.
3 lata temu mogłem jechać z Krakowa do Wrocławia za 10 zł jak dobrze trafiłem teraz cena w najbardziej obleganych godzinach dochodzi do 49 zł. Porażka polecam przesiąść się na polskich przewoźników.WadyCena
Niedziałające wifi
Coraz bardziej zniszczone autobusy
WC dla karłów -
~mariola / 2018-11-09 17:47
Jechałąm z Poznania do Berlina. Wyjazd punktualny, dojazd także.schludnie, czysto, uprzejmy kierowca.potem z Belina do Hamburga rownież wyjazd o czasie i przyjazd z 10min opóźnieniem (na 300km - czyli żadne).Wracałam za dwa dni i wyjazdy co do minuty.Nie mogę powiedzieć złego słowa -
~Wioletta / 2018-11-06 17:43
wój komentarz
Jechałam dziś flixbus trasa Wrocław-Poznań. Autbus powinien wyjechać 14.45, a wyjechał 15.15. Oczywiście żadnej informacji.. kierowca zgubił się gdzieś na Lesznem, pytał kogoś na środku ulicy jak dojechać do Poznania. Kierowca który nie zna trasy? Skandal
Miałam problem z anulowaniem rezerwacji zadzwoniłam na infolinię, Pani na infolinii pomogła mi słowami "Na pewno się Pani uda, proszę próbować"
Jechałam dziś flixbus trasa Wrocław-Poznań. Autbus powinien wyjechać 14.45, a wyjechał 15.15. Oczywiście żadnej informacji.. kierowca zgubił się gdzieś na Lesznem, pytał kogoś na środku ulicy jak dojechać do Poznania. Kierowca który nie zna trasy? Skandal
Miałam problem z anulowaniem rezerwacji zadzwoniłam na infolinię, Pani na infolinii pomogła mi słowami "Na pewno się Pani uda, proszę próbować"
-
~Katrina / 2018-11-04 17:20
Oferta jak na ceny PKP (konkretnie mam na myśli pendolino) bardzo dobra, niestety 4,5 h siedziałam w mrozie, klima włączona na maksa i wiejąca z kilku stron. Przesiedziałam cała drogę pod płaszczem, żałuje ze czapki nie wzięłam bo mi w łeb wiało, na zewnątrz cieplej niż w tym cholernym autobusie. Strasznie ciasno i średnio wygodnie. Pojechałam nim po raz pierwszy ze względu na to ze późno zdecydowałam się na wyjazd na długi weekend i wszystkie bilety na pendolino wykupiono. Nigdy więcej nie bede się mordować tak w podróży, musze pamiętać zeby szybciej ja planować bo nie zamierzam nabawić się przez FLixa zapalenia płuc. -
-
~Agnieszka / 2018-11-02 22:09
Najgorszy przewoźnik z jakiego usług korzystałam. Ogromne spóźnienia! ZaletyBrakWadySpóźnienie, brak stolików, brak papieru i wody w toalecie, niemiły kierowca -
~Nat / 2018-10-28 16:07
Jechalam do Warszawy. Autobus sie popsul we Wroclawiu, przebukowali sami mi bilet na pozniej tj 4 pozniej... Podziekowalam..
Czy oddadza kase za bilet nie wiem... Na razie cisza...
Zlomek puscili i zdziwienie ze nie dal rady... -
~Magdalena / 2018-10-26 12:26
Jezdze kilka razy w miesiacu na trasie Lodz Warszawa i przez pol roku jeszcze nie zdazylo sie aby bus nie byl opozniony, minimum pol h, co oznacza bezsensowne stanie na dworcu i pozniejszy przyjazd do miejsca docelowego. Jesli komus zalezy na punktualnym przyjezdzie nie polecam. Plus za niska cene, za taka kwote nie dojade do Wawy pkp nie mowiac o samochodzie. ZaletyCenaWadyPunktualność,punktualność i jeszcze raz punktualność!!! -
~Tom / 2018-10-24 09:25
Właśnie jadę starym dziadem. Ciasno bez wifi i gniazdek... opóźnienie 15 min.
strona 145 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 143
- 144
- 145
- 146
- 147
- nastepna »