Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3141 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zocha / 2019-02-27 19:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Trasa Hamburg- Krakow bezposrednio . Zawsze przesiadka we Wroclawiu niby z przyczyn technicznych. Podroz obecna..27.02.2019..bagaze pakowane osobiscie przez pasazerow. Autobus nieogrzewany zupelnie.
    ZaletyTanio.
    WadyNiekompetentna obsluga. Chaos.
  • ~pawel / 2019-02-25 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałbym przestrzec wszystkich potencjalnych klientów, wyrozumiałość i ludzki odruch to w firmie Flixbus wartości nieznane. Pozostawiono mnie w środku nocy na lotnisku, nikt nie chciał pomóc rozwiązać problemu - najlepiej było odjechać...
    Na dodatek firma Flixbus nie widzi w tym nic złego ! NIGDY W ŻYCIU
    W ramach przeprosin otrzymałem .... VOUCHER na 5 zł !!! UPOKARZAJĄCE !
  • ~moni25@op.pl / 2019-02-24 20:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Kierowcy bardzo niemili, zarozumiali w czasie jazdy rozmawiają przez telefon,obgadują współpracowników.na pytania odpowiadają niechętnie. Odjeżdżając z Wiednia dostałam SMS że będzie jechał inny autobus zamiast flix busa PKS szczecinek.jakież było zaskoczenie pasażerów gdy podjechał flixbus. Po co takie zamieszanie?
  • ~Katarzyna / 2019-02-23 18:54
    Ocena: 2.50 / 5
    Trasa Lublin-Warszawa odjazd 23.02 godz.5.00 ponieważ należy stawić się 15 min przed odjazdem byłam 4.40 autobus stał ale nie przy stanowisku, z włączonym silnikiem nawet światłami i co? podjechał 5.05 na stanowisko tłum ludzi stał i marzł, odjechał ze znaaacznym opóźnieniem,
    po co pasażer ma stawiać się 15 min przed odjazdem?
  • ~Matik / 2019-02-23 07:05
    Ocena: 2.75 / 5
    Nie wygodne fotele nie nadające się na dłuższe trasy. Ogólnie mało miejsca w środku. Dziwne trasy jazdy np. Flixbus zatrzymuje się na tej samej trasie w gdańsku- gdańsk oliwa- sopot- gdynia. Po co oliwa i sopot?
    ZaletyCiepło w autokarze
  • ~Xxx / 2019-02-22 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus Kraków-Wrocław planowo wyjazd o 14:45 przyjechał spóźniony o ponad godzinę, po czym jeździł przez kolejna godzine po Krakowie i wrócił się na dworzec, ponieważ jedna osoba nie wsiadła do autobusu. Stad wyjazd zamiast o 14:45 odbył się o 17.
  • ~Kob / 2019-02-21 18:01
    Ocena: 2.75 / 5
    Naprawdę przejazd z Katowic do Warszawy trwa minimum 6 godzin?! Ło matko, niech PolskiBus wróci, zróbcie coś
  • ~Jack / 2019-02-20 15:05
    Ocena: 2.75 / 5
    Od 10 kwietnia zlikwidowano niezłe nocne połączenie z Krakowa do Budapesztu. Istnieje co prawda połączenie z Katowic, ale przyjazd do Budapesztu o godz. 10 to zbyt późno. Szkoda.
  • ~Konrad / 2019-02-19 20:30
    Ocena: 2.50 / 5
    Bardzo niekulturalna i niepokoją obsługa, która nie oferuje nic swoją obecnością klientowi potrzebującemu pomocy. Brak jakiejkolwiek empatii i zrozumienia drugiego człowieka.
    WadyObsługa fatalna
  • ~Niezadowolona / 2019-02-16 17:24
    Ocena: 2.75 / 5
    Bede robic wszystko, zeby wiecej nie skorzystac z uslug Flixbusa. I nie chodzi o jakosc podrozy, tylko obslugi. Ignoruja wiadomosci, nie odpowiadaja, przez telefon sa w szoku, ze jak to nikt nie odpowoedzial? A pozniej i tak to samo. Nie ma szans na wyegzekwowanie zwrotu za niewykorzystany bilet, nawet sporo przed terminem. Proponuja tylko viucher, ktorego i tak nie masz ochoty wykorzystac po takim traktowaniu. Koszmar!
  • ~Jerzy / 2019-02-15 19:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałbym serdecznie podziękować załodze Flixbusa który odjeżdżał planowo dziś czyli 15.02.2019 z Warszawy Młociny do Gdańska. Mieliśmy (grupa 12 harcerzy) wykupione bilety na flixbus. Pojawił się jednak problem bo nasz samolot z Budapesztu opóźnił o 1/2 godziny lądowanie z uwagi na wylot delegacji rządowych z Konferencji Bliskowschodniej. Potem nie mogliśmy dojechać taksówkami na Młociny - z uwagi na blokady policyjne. Spóźniliśmy się ponad 10 minu na autobus ale załoga na nas poczekała uznając wyjątkowość naszej sytuacji. Bardzo im za to dziękujemy. W rezultacie do Gdańska i tak dotarliśmy przed planowanym czasem przyjazdu.
  • ~Kamil / 2019-02-15 18:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie pojmuje jak firma może szczycić się ze jej autobusy w 9/10 przypadków są na czas. W moim przypadku każda podróż na trasie Radom - Warszawa ma conajmniej 30 minut opóźniania. Dziś opóźnienie wyniosło prawie godzinę. Flixbusa nie polecam nikomu. Ofertę tej firmy wybieram jedynie w sytuacjach gdy wszelkie inne możliwości są niedostępne.
    ZaletyAutobusy są wygodne. Wi-fi działa bez zarzutu.
    WadySłaba komunikacja z obsługa klienta. 100% opóźnionych połączeń na linii Radom Warszawa
  • ~Katarzyna / 2019-02-15 14:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam kupiony przejazd na trasie Rzeszow - Warszawa dziś o 11.00, pieniądze zostały pobrane z konta (posiadam potwierdzenie zarówno z mojego banku jak i dotpay). Niestety na miejscu kierowca poinformował mojego narzeczonego dla którego zakupiłam bilet, że jego rezerwacja nie została utworzona, tym samym nie mógł pojechać o planowanej godzinie do Warszawy. Flixbus twierdzi, że nie ponosi za to odpowiedzialności, że jego rezerwacja nie została utworzona. Podkresle raz jeszcze, że pieniądze za rezerwację przyjęli i dostałam nawet maila z potwierdzeniem odbioru przelewu. Do tej pory nie uzyskałam zwrotu za bilet który nie istnieje. Nie zaproponowano zastępczego przejazdu, ani nie pozwolono wejść na pokład autobusu na podstawie potwierdzenia przelewu i własnej informacji zwrotnej o przyjęciu przelewu, która też miała numer identyfikacyjny opłaty. Kazano okazać bilet, którego przecież nie wygenerowano i w tym był problem. Po 2 połączeniach na infolinii i licznych wiadomościach na Facebooku firmy zdeklarowano laskawie zwrot za NIEwykonana usługę. Dodam, że nadal nie zaproponowano miejsca zastępczego aby móc dostać się do miasta docelowego. Cyrk na kółkach jednym słowem. Jedyne co można usłyszeć to ze "bardzo chcą pomóc, ale nie mogą". To dobrze, że chociaż chcą, bo próbować to nawet nie próbują. Nie polecam serdecznie.
  • ~Siwa / 2019-02-14 23:15
    Ocena: 3.50 / 5
    Chamski kierowca,strach się o coś zapytać.... Wybuchal od razu. toaleta ochydna, zapchana, brudna smród na pół autobusu. Mały limit internetu ( skończył się po 15 minutach)
    ZaletySzybko tanio i na czas
    WadyBrud, brak internetu, nie miła obsługa
  • ~Monia / 2019-02-14 14:43
    Ocena: 3.75 / 5
    Właśnie jadę do Wiednia w Katowicach po zmianie kierowców iden z panów bezczelnie na uchwycie od zasłony prosto przed oczami powiesił swoją kurtkę.gdy poprosiłam żeby powiesił na wieszaku z drugiej strony odpowiedział "takie życie ".Zachowanie niektórych kierowcow pozostawia wiele do życzenia.
  • ~G / 2019-02-13 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Odwołali autobus musiałem skorzystać z usług innego przewoźnika. Oczywiście, problem ze zwrotem pieniędzy. Odradzam nerwy i strata czasu !
    ZaletyNie wiem jakie zalety autobus się nie pojawił!!
  • ~Zayn / 2019-02-13 10:34
    Ocena: 3.25 / 5
    Autobus opóźniony!! Wcześniej nie było mowy o przesiadce,a tu nagle okazuje się, że trzeba sie przesiadać. Dziwne zachowania pasażerów obok mnie
    Porażka
    WadySame wady
  • ~FIOLKA / 2019-02-11 22:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Zakupiłam bilet na trasie Berlin SXF - SZCZECIN. Niestety samolot mial duze opòźnienie i to samo zdazylo się z bagażem. Nie zdążyłam nic zrobić przez internet, ciężko się łączy w siecią w samolocie. Zostalam pòźno w nocy na lotnisku bez dojazdubdo domu. Gdyby chociaż numer do kierowcy był podany ale nic. Musiałam wydać 430 zł by wròcić, a pieniędzy mi nie zwròcono bo taka jest polityka firmy
  • ~Paulina / 2019-02-10 20:17
    Ocena: 4.50 / 5
    Niestety rozliczenia biletów na wielki minus. Niby można zwrócić -wymienić bilety. Niestety w rzeczywistości firma FlixBus nie reaguje na reklamacje i zwroty. Kierowca doradził aby nie czekać 4 godzin na przesiadkę. Zwrócić bilet i zakupić następny na autokar który odjeżdżał po 10 minutach. Zakupiłam kolejne bilety ale niestety za poprzednie niewykorzystane bilety pieniędzy nie odzyskałam.
    ZaletyAutokar na czas, mili kierowcy, czysto.
    WadyNiepoważne podejście do klienta pracowników biurowych!
  • ~Aleksandra / 2019-02-09 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam tego przewoznika!!! Brak wody i spluczki w toalecie! Brud i syf! Gniazdka pod fotelami nje dzialaja! Wifi tylko 30min po czym limit sie konczy! Opoznienia w obie strony straszne! Wymijaja nas wszystkie samochody i autobusy!
    ZaletyNie ma!
    WadyBrak pradu,opoznienia,brak wody,brudna toaleta,brak internetu
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5075
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3141
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 866
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.94, ilość opinii: 334
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4607
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4457
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3930
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2983