strona 141 z 166
- « poprzednia
- 1 ...
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- nastepna »
-
~Judyta / 2019-07-05 22:38
Nigdy nie udało się kierowcy przyjechać na czas. -
-
~Weronika / 2019-07-05 19:26
Dojazd nigdy nie był na czas, mimo że na stronie klient okłamuwany jest, że 9 na 10 autobusów dojeżdża na czas. O opóźnieniu godzinę i 15 minut niektórzy klienci nie byli informowani. Ciasno, siedzenia blisko siebie, fotele niewielkie, siedzenie obok obcej osoby przez kilka godzin bardzo blisko. Bardzo często gorąco i duszno. Brak mydła w toalecie, pomijając zapach, zapchanie muszli, obsikanie wszystkiego co możliwe, raz nasikane było do umywalki- robią to klienci w czasie jazdy, więc stan świadczy o ich poziomie kultury. -
~Eugenia / 2019-07-05 15:49
Podróż z Berlina do Wrocławia super ! Mili kierowcy pomoc przy załadunku bagaży. Drobne opóźnienie ze względu na korek w Berlinie. Ale pasażerowie zostali poinformowani. Młodzi kierowcy ze znajomością języków obcych. Nie to co na innych liniach. Super polecam oby więcej takich miłych młodych kierowców na linii. -
~Jednorazowy klient / 2019-07-04 19:54
Zrobili dwa kursy na stronie o tej samej porze z Wrocławia do Krakowa, potem jakieś buraczane chamidło przyjechało i wzięło tylko ludzi, którym numer zgadzał się z autobusem (których było chyba 4 osoby z 40) i pojechał kretyn z tymi 4-ma osobami, resztę zostawiając, a w rozkładzie nic innego nie było. To było o 19.30, po 21 co ciekawe przyjechało to samo chamidło i już wzięło ludzi. Dramat. Lepiej iść pieszo albo hulajnoga. Chyba że ktoś lubi być traktowany jak śmieć bo "tanij". ZaletyBrakWadyChory system, zero informacji i organizacji, chamy za kierownicą -
~Martyna / 2019-07-03 22:13
Problem zaczął się przy rezerwacji Katowice Kołobrzeg - brak rezerwacji miejsc. Cena wysoka, podjeżdża autokar, miejsca jak dla dzieci. Z chorą nogą nie było szans. Zepsute fotele z brakiem regulacji. 11,5 godziny totalnej masakry ! Dodam że flixbus podstawił voyagera zamiast sam wykonać zadanie - nikt o tym nas nie powiadomił. Brak wifi. ZaletyZEROWadySAME -
~Karol / 2019-07-03 21:23
Notoryczne spóźnienia, traktowanie klienta jak podczłowieka, miganie się od odpowiedzialności, niesprawne autobusy, przemęczona nie miła obsługa, ciasno, drogo, monopolista. WadyNotoryczne spóźnienia, traktowanie klienta jak podczłowieka, miganie się od odpowiedzialności, niesprawne autobusy, przemęczona nie miła obsługa, ciasno, drogo, monopolista. -
~Marleana / 2019-07-02 15:17
Z Flixbusa miałam okazję korzystać już kilka razy i przyznam, że początkowo, poza średnio miłym panem kierowcą, niewiele miałam mu do zarzucenia. Autobus przyjeżdżał nowy i czysty (z toalet nie korzystam, więc się nie wypowiem), na czas. Sama podróż też ok. Bez wodotrysków, bo Internet działał mega słabo, ale ogólnie było ok.
Kilka dni temu zarezerwowałam dla rodziny bilety na trasie Wrocław - Dziwnów. Niestety w dniu wyjazdu otrzymałam maila z informacją, że autobus tego dnia nie pojedzie i przejazd został anulowany z powodów operacyjnych (cokolwiek to znaczy ;)). Oczywiście noclegi już były zarezerwowane i cała wycieczka zaplanowana, a tu taka niespodzianka. Jeszcze rozumiem, że różne rzeczy się zdarzają, ale uważam, że firma powinna informować pasażerów osobiście (np. poprzez kontakt telefoniczny lub choćby SMS) lub z wyraźnym potwierdzeniemm, że informacja dotarła. Maile z Flixbusa mają tendencję do wpadania do spamu. Niestety musieliśmy skorzystać z oferty innego przewoźnika.Zaletyceny
autobusy (te typowo z Flixbusa)Wadysposób komunikacji -
~Tati / 2019-07-02 10:13
Zamiast autokaru był mały bus bez klimy. Porażka i oszusto! -
-
~Anonim / 2019-07-02 08:34
Zarezerwowałam bilety tydzień przed wyjazdem. Po kilku dniach dostałam wiadomość ze moja rezerwacja została przebookowana na dzień następny, zadzwoniłam dopytać się dlaczego a chwile wcześniej zarezerwowałam bilet na datę na którą od początku miałam zaplanowany wyjazd, który przy okazji był droższy od poprzedniego. Napisałam formularz o zwrócenie pieniędzy za przebookowany bilet i anulowanie go. Po kilku dniach dostałam wiadomość, że pieniądze zostaną zwrócone ale moja rezerwacja ( ta druga ) także została anulowana. Wiec aktualnie nie mam jak dojechać w wyznaczone miejsce i muszę pisać kolejny formularz o zwrócenie pieniędzy. Ceny zachęcają, podróży nie mogę ocenić bo do niej nie doszło. Ogólnie nie polecam ZaletyCeny -
~Stała klientka / 2019-07-02 06:51
Witam ...nie polecam wyjazdu z Flixbusem ,zaplanowalam sobie urlop ,wykupilam bilety i zaczelo sie ,tydzień przed wyjazdem najpierw zmieniono mi miejsce wyjazdu i przyjazdu ,po kilku dniach dostalam wiadomosc o przesunieciu godziny wyjazdu ,nie ważne pewnie że mam zaplanowaną podróz i musze byc w umówionych miejscach o odpowiedniej porze ,zero stabilności i gwarancji . WadyBryd w autobusach i nieprzyjemny zapach ,toalety w stanie porażajacym . -
~Natalia / 2019-07-02 01:02
Bardzo polecam flixbus a szczególnie miłą i fachową obsługę panowie kierowcy bardzo mili i uprzejmi z chęcią pomogli z bagażem trasa Karpacz Warszawa 1.7.2019 ZaletyWiFi i profesjonalna obsługaWadyBrak -
~luki / 2019-07-01 23:19
w dniu 01-07-2019 autobus #flixbus nie zatrzymał się na przystanku, przed co naraził mnie na dodatkowe koszty
kontakt z biurem obsługi utrudniony konsultanci niekompetentni
NIE POLECAMZaletyBrakWadyDuzo -
~Eryk / 2019-07-01 23:17
Specjalnie kupiłem bilet na flixbus z Mińska na Białorusi do W-wy, aby było komfortowo i nie kupowałem tańszego Ecolines a okazało się że kurs jest przez Intercars i autobus był stary stęchły i słaba klimatyzacja!
Ecolines wyglądał dużo lepiej a kosztował mniej.Wadysiedzenia wytłuczone, twarde -
~Renata / 2019-07-01 21:04
Wczoraj tj 30 czerwca 2019 roku będąc we Wroławiu okazało się iz pociąg do Mosiny(Poznań) został odwołany i następny mamy o 7.30 rano dopiero.Poszłam z dzieckiem i znajomym na dworzec autobusowy aby skorzystać z połączenia do POznania ,Dowiedzieliśmy się ,że mamy autobus o 22.30 od Pani z okienka z dworca autobusowego i,ze możemy kupić bilety u kierowcy bo u Pani w okienku jest dopłata i nie ma zniżki na dziecko i tak będzie dla nas taniej..Gdy podjechał autobus kierowca nie chciał nam sprzedac biletu wysylając nas do kasy z powrotem mimo ,że próbowaliśmy wytłumaczyć PAnu ,że stamtąd nas tu skierowano w celu zakupu bileu bezpośrednio u kierowcy.Pan był bardzo niekulturalny.Wysłąłm znajomego po bilety .ZOstałam z dzieckiem na peronie nr 8 i usłyszałam,że pomimo,że zostaliśmy wysłani do kasy PAn nie ma zamiaru za nami poczekać szyderczo się uśmiechając.Na nic zdały się prosby,że mam dziecko ,że jutro muszę iśc do pracy a pociag natępny za 9 godzin dopiero.Zostlam wysmiana obrazona i kierowca bezczelnie zatrzasnął drzwi.W ostatnim momencie dodzwoniłam sie do znajomego aby biletu nie kupował bo kierowca sobie z nas kpiny urządził.Wstyd dla firmy brak kultury w XXI wieku od firmy ,która reklamuje sie zachwalając swoje usługi!!!! -
~Malgorzata / 2019-07-01 13:45
Jechaliśmy w dniu 30.06.2019, wyjazd o godz.20.45 na trasie Pula- Katowice. Chcemy bardzo serdecznie podziękować Panom Kierowcom za ich profesjonalizm, życzliwość oraz zaangażowanie. Dzieki Nim dotarlismy do domu bezpiecznie i na czas. Wdzięczni pasażerowie z Koszalina. -
~Julka / 2019-06-30 22:20
26.06.2019 r. jechałam na trasie Wrocław-Zakopane, a 30.06.2019 Zakopane-Wrocław. Autobus dwa razy przybył punktualnie, kierowcy sympatyczni, w autobusie czysto, sprawna klima, wifi, dużo miejsca i wygodnie. Nic dodać, nic ująć! -
-
~Bell / 2019-06-30 20:52
Sprawa miała miejsce rok temu, ale od tego czasu właściwie nie zdarza mi się kupować biletu na FlixBus. Jechałam do Zakopanego z przesiadką w Katowicach. Autobus zostawił mnie na dworcu PKS planowo, około 22:00. Miałam ponoć pół godziny do odjazdu tego docelowego. ZERO informacji, że się spóźni. Żadnych megafonów na dworcu, wszędzie syf, okoliczna lumpiarnia itd. Pytałam inne osoby, ale też nic nie wiedziały. O 23 zaczęło się robić pusto. Byłam sama, z wielką walizą. Nie mogłam nigdzie odejść, bo a nuż autobus przyjedzie? Miejsca, na które przyjeżdżały PKSy nawet nie można nazwać dworcem. Syf, jedna ławka okupowana przez bezdomnych, żadnych megafonów, NIE MA INFORMACJI!, kasy nieczynne. Po północy zaczęłam się modlić, żeby nikt mnie nie napadł, bo to była sobota i pojawili się młodociani pijani awanturujący się. Chyba niedaleko była jakaś dyskoteka. Noc, a ja się boję o własne zdrowie i życie. Autobusu nie ma. Parę osób czeka też na jakieś rejsy, klną, że FlixBus się spóźnia. Powoli się wykruszają i odjeżdżają w kierunku miast europejskich. A ja dalej siedzę, a jest już 1 w nocy!!! Zaczyna padać i nie ma, gdzie się schować. Grupki pijanych coraz liczniejsze. Popłakałam się. W końcu autobus przyjechał - po 2 w nocy!!!!!!!!!!! Żadnego przepraszam przy wejściu, ani pomocy z bagażem. Kierowca nieuprzejmy. Na pytanie o spóźnienie - odpowiedź agresywna. Mimo wszystko byłam wdzięczna Bogu, że nie muszę SAMA siedzieć w tym miejscu z menelstwem. FlixBus spóźnił się ok. 4 godziny!!!!!!!! I niby co by mi dało użeranie się z pisaniem o zwrot? Bilet kupiłam w promocji za 39 zł. Moje nerwy, strach o życie i spóźnienie nocne autokaru wyceniam na co najmniej kilkanaście tysięcy. Tyle by mi nie dali... Zrezygnowałam więc z ich usług. Teraz jeżdżę PKP. Kupuję bilet między 20 a 30 dniem przed podróżą i mam bardzo dobre ceny. Właśnie kupiłam bilet PKP InterCity - też do Zakopanego za 49 zł. Ceny Flixa są już teraz dużo wyższe, nawet od PKP. Nie będę miała smrodu toalety, mogę wstać i się przejść, obsługa zwykle jest miła, fotele wygodne i duże - kupuję w wagonach bezprzedziałowych. Poza tym, nie będę się więcej tak bardzo bała! Na dworcach PKP zawsze są ludzie i poczekalnie, a pociągi nie spóźniają się 4 godziny. Przynajmniej jeszcze mi się nic takiego nie zdarzyło. Godzina, półtorej - tak, ale baaardzo rzadko i poinformowano nas wtedy, że to wina wypadku, bo ktoś skoczył pod pociąg (świeć Panie nad duszą Nieszczęśnika). Wspieram lepszych, poza tym - PKP to polska firma, a niemieckich wspierać nie będę. Wystarczy, że na swój rynek produkują lepszą żywność, niż dla nas. Z wykupionym, kiedyś polskim busem, pewnie jest identyczna sytuacja. WadyToaleta często śmierdzi na cały tył autobusu.
Busy bardzo często się spóźniają. Zdarzało mi się, że do Częstochowy odjeżdżał ze stacji początkowej z półgodzinnym opóźnieniem. Po prostu sobie stał i podjeżdżał po czasie. Po opóźnieniu 4 godzinnym - ZREZYGNOWAŁAM. -
~ Paula / 2019-06-30 01:54
Skandal ! Brak numeracji bagazowe! j Zero kontroli kierowcow nad bagazami ! I kradna bagaże. W nocnych autobusach zezwolenie na picie i przed autobusem i w autobusie !zero reakcji! Nawet po zwracaniu uwagi! Strach jechac ! Zero informacji od kierowcy gdzie jestescie , kiedy przystanek, o przesiadce nie mowiąc. ! Traktowanie pasażerów gorzej biż bydło ! NIE POLECAM ! -
~Marzena / 2019-06-30 00:14
Nigdy więcej nie pojadę flixbusem, ktory obsłużył pan z 29 czerwca 21:40 trasa Zakopane Kraków, kierowca na wstepnie mnie obrażał mimo, że okazałam bilet 2 minuty przed dojazdem. Stosował obraźliwe szowinistyczne komentarze wobec nas i nie stosował się do ustalonego harmononohramu przejazdu. WadyChamstwko kierowcy -
~And / 2019-06-29 21:38
Jadąc z Wrocławia do Katowic czuliśmy sie jakby podróż odnywała się toi toiem na kółkach.
strona 141 z 166
- « poprzednia
- 1 ...
- 139
- 140
- 141
- 142
- 143
- nastepna »