Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3141 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Robert / 2019-04-25 07:50
    Ocena: 2.50 / 5
    Godziny odjazdów nigdy mi nie pasują, znajomym, którzy do mnie przylatują zza granicy zresztą też.
    Raz jak się udało znaleźć autobus w dobrym terminie, kupiłem mojej przyjaciółce bilet z Wrocławskiego lotniska to się okazało, że z lotniska nie pojedzie flixbusem tylko busem z lotniska na dworzec, skąd dopiero pojedzie docelowym pojazdem. Oczywiście kierowcy za grosz uprzejmości, no i nawet śladowego języka angielskiego.
    ZaletyTanio
    Wady- Godziny odjazdów (często są skumulowane 3 busy w przeciągu godziny, żeby później nie było żadnego przez 5h)
    - Nieuprzejmi kierowcy
    - Długi czas przejazdu (4h z Wrocławia do Poznania to bym na motorynce robił)
    - Brak jakiegokolwiek języka angielskiego (gdzie obcokrajowców nam w kraju nie brakuje)
    - Niewygodne rozwiązania połączeń (czytaj opinię dla szczegółów)
    - Brak możliwości zakupu (lub zmiany) biletów u kierowcy, w ogóle brak jakiejkolwiek elastyczności
  • ~Alicja / 2019-04-24 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus z Wrocławia do Rzeszowaowa w dniu dzisiejszym jechał od godz 4,45 a w Rzeszowie 13,45 a powinien być o godz 11,00 spóźnienie 3 godziny kto zwróci kasę za taksówkę na lotnisko Dziadostwo do kwadratu. Zabijać kasę a o ludzi nikt się nie martwi
  • ~fullbeskid / 2019-04-20 22:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Podróż z Bielska do Wiednia. Tragedia. Jechaliśmy Fixbusem pierwszy raz (i ostatni) Zdawaliśmy sobie sprawę ze autobus jedzie z Krakowa i może nie być wolnych podwójnych miejsc i tak też było. Konieczność budzenia przypadkowych ludzi, żeby się dosiąść. Jak obok siedzi 2 obcych facetów komfort jest zerowy, Bo śpisz wyprostowany, a siedzenia w przypadku mojego wzrostu są mało ergonomiczne. Trasa z Wiednia, już na początku założyłem z żoną, że aby było wygodnie musimy siedzieć razem, przyszliśmy na dworzec 20 minut przed czasem, zajęliśmy jedne z wielu wolnych miejsc. po czym na 3 minuty do odjazdu przychodzą ludzie i mówią że mają rezerwacje na te miejsca. Brak jakiejkolwiek informacji, które miejsce jest zarezerwowane. Znów tułaczka i oddzielne siedzenie. Przystanek Bratysława i powtórka z rozrywki, moja żona musiała się przenieść powtórnie.
    Patologia!!!
    Wadybrak informacji o zarezerwowanych miejscach
  • ~A / 2019-04-20 08:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie biletow,
    Zapisuja dane z karty a potem sciagaja pieniadze..
    Dobrze ze w pore to zauwazylam i zdazylam zastrzec karte chociaz i tak sciagneli mi ponad 300zl!!!!
    Sprawa bedzie szla na policje..
    WadySzkoda pisac
  • ~Ina / 2019-04-18 20:21
    Ocena: 2.25 / 5
    Posiadajac zakupiony bilet z rezerwacja miejsc, kierowca i tak kazal siadac na wskazanym przez niego miejscu, co wiecej zmienial nam miejsca kilka razy w ciagu podrozy. W autokarze bardzo zimno, nie ogrzewany wogole. Dodatkowo pobieraja oplaty za nadbagaz bez pokwitowania czyli do kieszeni. Siedzenia same sie rozkladaja co utrudnia komfort podrozy
  • ~Paweł / 2019-04-17 16:13
    Ocena: 3.00 / 5
    Flix Bus przejął monopol i sukcesywnie podnosi ceny, szkoda że nie mają konkurencji ☹
    WadySiedzenia i podnóżki same się składają, można zapomnieć o relaksie
  • ~Nitroduxe / 2019-04-15 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenująca praktyka w postaci włączonej klimatyzacji. Całą podróż (w jedną i w drugą stronę) należało mieć na sobie kurtkę i szalik bo tak wiało. Dodam, że na zewnątrz było nie więcej niż 4 stopnie,a podróż trwała 6h. Nigdy więcej flixbusa.
    WadyBezsensownie działająca klimatyzacja
    Siedzenia
  • ~Katarzyna / 2019-04-13 22:01
    Ocena: 4.00 / 5
    Mam bardzo wielkie zastrzeżenia do tego w jaki sposób są opisane bilety. Ja rozumiem że jesteśmy w UE ,ale ja jestem w Polsce i w takim języku powinny być bilety. Owszem dodatkowo dla innych nacji po angielsku, ale żeby o przesiadce z autobusu na pociąg informować po angielsku to już kpina. Nie muszę znać akurat tego języka. Opis w innym języku spowodował ze wymieniony na bilecie pociąg odjechał a my biegalusmy tobołami z przystanku autobusów na peron i nie wsiedliśmy do pociągu bo odjechał. Musieliśmy w Ostrowie kupić nowe bilety żeby się dostać do Pragi. Ponad 1650 wydanej dodatkowej kasy. Masakra
  • ~Marta / 2019-04-08 07:39
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie wiem o co chodzi, ale z sezonu na sezon, ciagle jest włączana drastyczna klimatyzacja. Nie rozumiem gdy przy temperaturze na zewnątrz 12 stopni, w busie jest 9???? Gdzie w tym sens? Tym bardziej gdy w busie jest 15 pasażerów????
    ZRÓBCIE COŚ Z TYM!!!!!!
    Straszna obsługa ze strony kierowców, którzy bez wyjaśnienia dosłownie lekceważą proźbę o wyłączenie nawiewu.
    ZaletyCena
    WadyJw
  • ~Agnieszka / 2019-04-07 21:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Źle opisane bilety. Nie ma określonego stanowiska odjazdu, przez co wielu pasażerów czekało na złym stanowisku i przegapiło odjazd. Jednak do napisania opini zmusiła mnie inna sytuacja. Bilety kupione przez aplikacje, aktywne. W momencie skanowania kodu QR przez kierowcę wyskakuje informacja ‚sprawdź rezerwacje’. Okazało się że nie znajduje się na liście rezerwacji. Na infolini powiedziano ze należy kupić jeszcze raz bilety, a wejść do autobusu nie możemy, ponieważ nawet gdyby Pani nad teraz wpisała to by system nie zdążył przetworzyć. U kierowcy brak takiej możliwości, a do odjazdu 10 minut. W ten sposób zostałam zmuszona do podjechania następnym busem. Zdecydowanie już nigdy nie skorzystam z usług Flixbusa.
  • ~Donna / 2019-04-06 15:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Nikomu nie polecama podróży z flixbusem, jeśli ma bagaż. Flixbus nie poczuwa się do żadnej odpowiedzialności za walizkę oddana do luku. Walizkę skradziono, kierowca niepalący spisał protokołu i nie poczekał na policję. Z firmą jest kontakt przez formularze,a gdy wreszcie udaje się wysłać maila z dokładnym opisem zdarzenia i protokołem z policji, dostajemy automatyczną odpowiedź, że bagaż się nie znalazł. Nie po to go skradziono, żeby zwrócić. Oburzajace monopolistyczne praktyki i ekstremalne lekceważenie klienta i zawartej z nim umowy. Bagaż był rejestrowany. Kurs Genua nicea 19.03.2019
    ZaletyBrak
    WadyFirma widmo
  • ~ilona Lem / 2019-04-04 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    FlixBus usluga ktorej nie polecam w szczegolnosci jezeli kupujesie bilet na duzsza trase
    Zaletyjedyny przewoznik
    Wadynie mozna anulowac biletu jezeli kupuje sie go z przesiadka.
  • ~jurek / 2019-04-03 10:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Trudno uwierzyc ze moze byc tak zle zorganizowana firma w Europie.
    Biedne te dziewczyny na informacji - musza wymyslac klamstwa na poczekaniu.
    Zaletyzadnych
    Wadywszystko
  • ~Pasażer / 2019-04-01 17:25
    Ocena: 1.75 / 5
    Jestem częstym pasażerem Flixbusa. Nie rozumiem dlaczego choć kierowcy wiedzą że nie ma internetu we Flixbusie to na każdym przystanku informują podroznych o możliwości korzystania z wi fi.
    Co ciekawe, podczas mojej podróży internet był przez chwilę, dokładnie wtedy gdy kierowca podszedł do skrzynki z ruterem i coś tam przekręcił. Potem internet znowu znikł.
    Oszczędności na internecie?
    Dalej, toaleta aż prosi się o sprzątanie!
  • ~Katarzyna / 2019-03-30 07:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,moja mama czeka właśnie na przesiadkę relacji Wrocław-Rostock.Jedzie z Flixbusem PIERWSZY raz.W Berlinie gdzie jest przesiadka,zapytała kierowcę busa wysiadając z niego ''czy przypadkiem nie orientuje sie z którego stanowiska odjeżdza autobus do Rostoku''??? Otrzymała opryskliwą odpowiedz że NIE ''niech się idzie gdzieś zapytać''!!!!!
    PYTAM...czy to ma być podejście do klienta?Gdyby wiedziała to przecież by nie pytała...Na szczecie akurat do niej zadzwoniłam...mówię mamo czekaj zaraz coś zaradzimy.
    Dzwonie na info...niestety jest godzina 6.50 więc info po polsku nie dostępne.Wybrałam opcję niemiecką...na szczęście bo znam!!
    I jaką informację uzyskuję od pani...ŻE JEDZIE Z TEGO SAMEGO PRZYSTANKU NA KTÓRYM WYSIADAŁA!!!!!
    TERAZ MAM ZASADNICZE PYTANIE...KIEROWCA NIE WIEDZIAŁ? CZY NIE CHCIAŁ WIEDZIEĆ? MAŁO TEGO PYTAM GDZIE ''GDZIEŚ''MIAŁA SIĘ IŚĆ ZAPYTAĆ????
    CZY TAK TRUDNO BYĆ CZŁOWIEKIEM????!!!!!
    NIESTETY ZERO EMPATII ZE STRONY TEGO KIEROWCY!!
  • ~kasia / 2019-03-27 11:49
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam podróżowania z tą firmą. Autobus miął nas zawieźć z Dimaro ( we Włoszech ) na lotnisko w Bergamo. Przewoźnik miał opóźnienie - ok zdarza się. Natomiast nie wiem jaka jest polityka firmy, że kierowca bezczelnie przejeżdża obok przystanku (który jest totalnie nieoznakowany) i nawet nie zwalnia. Biegliśmy krzycząc za autobusem, samochody na niego trąbiły, ale zero reakcji ze strony kierowcy. Po kontakcie z infolinią, Pani jedyne co może z siebie wykrztusić to to, że może nam dać 5 eur zniżki na następny autobus, ale nie ma już żadnego dzisiaj. Poza tym podobno 2 osoby wsiadły do tego autobusu. Pozostaje zatem pytanie czy nam podano złą lokalizację przystanku, czy kłamali. Po złożonej reklamacji chciano nam potrącić 65 zł od biletu - za anulację przejazdu. Ostatecznie dostaliśmy zwrot całej kwoty. Została zatem kwestia 250 eur wydanych na taksówkę żeby zdążyć na samolot. Flixbus utrzymuje, że nie jest to transport alternatywny - mimo że była to jedyna możliwość dotarcia na czas na samolot. Oczywiście zgłoszę ich do UOKIK. Nie dostałam informacji w jaki sposób do autobusu wsiedli inni pasażerowie, ani czy miałam podany błędny adres przystanku. Na maile również za każdym razem odpisuje ktoś inny, nawet jeśli wymieniamy się kilkoma mailami w ciągu godziny. Strata czasu. Z tego co widzę w internecie firma ma generalnie klienta gdzieś. Jeśli będę miała taką opcję, nigdy nie skorzystam już z ich usług.
    Wadyautobusy nie zatrzymują się na przystankach, a potem udają że oczywiście że się zatrzymali
  • ~Michał / 2019-03-26 10:20
    Ocena: 1.00 / 5

    Sytuacja z wczoraj 24.Marzec 2019r. Oczekujemy na autobus/busa. Byliśmy około 25minut przed czasem. Bilety kupione na https://www.flixbus.pl/ dnia 4 Marca 201r. UWAGA na bilecie informacja że kurs obsługuje BP Tour. TERAZ NAJLEPSZE : Podjeżdża Bus, wyjmuje bilety : KIEROWCA INFORMUJE ŻE NASZE NAZWISKA SĄ NA LIŚCIE PASAŻERÓW ALE NIE MA JUŻ MIEJSC I DO WIDZENIA - ZAMYKA DRZWI I ODJEZDZA DODAJĄC - No cóż niestety taka firma. Zostajemy bez biletów, bez pieniędzy na bilety i bez jakiejkolwiek formy pomocy. Pani na FB FlixBus piszę że jej przykro. TAKA WYGLĄDA PODRÓŻOWANIE Z FLIXBUS !!!! Dodatkowo dziś otrzymuje informację bym pretensje pisał do BP Tour bo oni obsługiwali kurs mimo że bilet kupowałem na https://www.flixbus.pl/ a z BP Tour w ogóle nie nic wspólnego. Do domu dotarliśmy 3godziny później pożyczając 100zł przelewem. Szczera, prawdziwa sytuacja jak może wam podziękować FlixBus za to że wybraliście ich !!!! STRACIŁEM PIENIĄDZE , NERWY, CZAS !!!!
    ZaletyZostałem oszukany, zostawiony na pastwe losu
    WadyZostałem oszukany, zostawiony na pastwe losu
  • ~Marla / 2019-03-25 10:27
    Ocena: 3.25 / 5
    Straszne siedzenia. Większość czasu podróży męczyły mnie potworne bóle kręgosłupa. Oparcia optymalne chyba tylko dla osób z garbem
  • ~kasia / 2019-03-24 21:45
    Ocena: 2.25 / 5
    kto projektował fotele do tego autokaru-Berlin Gdańsk 23.03. wyjazd z Berlina o 21.
    Ostatni raz tym autokaem, dużo podróżuje ale tak niewygodnego autobusu jeszcze nie widziałam.
    Siedzenia bardzo płytkie, nie sposób wygodnie usiąść. Całę szczęście że obok było miejsce wolne, bo chyba bym jechała na stojąco!
    Zaletymiły kierowca Ukrainiec
    Wadyfotele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~Patka90 / 2019-03-24 19:04
    Ocena: 1.75 / 5
    Pierwszy i ostatni raz. Połączenie Częstochowa Bytom. Odjazd godz.14.05 24.03.19. O godz.14.35 podjeżdża autobus, kierowca oznajmia ,że kończy kurs i nie jedzie dalej. W centrali nie potrafią wyjaśnić sytuacji. O godz.14.50 informacja ,że autobus będzie za 10 minut. Po 10minutach poinformowano nas telefonicznie ,że autobus będzie opóźniony 100minut. Po tym czasie dostaliśmy informację, że kurs jest anulowany. I to ma być rzetelna firma.? To są jakieś kpiny. Nigdy więcej.
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5080
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3141
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.94, ilość opinii: 335
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985