Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3141 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2019-05-11 22:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo lubię waszego przewoźnika ale mam jedną uwagę nie dbacie o bagaż pasażera spotkałam się z sytuacją że bagaż nie został oznaczony jaką ja mam gwarancję że mi nikt torby nie zabierze już się spotkałam z taką sytuacją (nie u was)że na stacji docelowej nie miałam swojej torby zwróćcie na to uwagę bo ja jestem zbulwesowana że dochodzi do takiej sytuacji uważam że to powinno być szczególnie dopilnowane przez przewoźnika A ja niestety straciłam bardzo ważne dla mnie rzeczy,I nikt się nie przychyla do odpowiedzialności.Jakby bagaż był oznaczony numerkiem nie doszło by do takiej sytuacji.....
  • ~Ast / 2019-05-10 16:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Punktualnie, wygodnie. Autobus jak nowy. WiFi działało całą drogę. Bilety kupowane dzień przed wyjazdem z Bielska Białej pod sam terminal w Krakowie Balicach 9,99zł. Kierowca miły, przepraszał nas za to, że były korki i miał niewielkie opóźnienie.
    ZaletyJak wyżej
    WadyBrak
  • ~Kika / 2019-05-10 13:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam, wszystko zgodne z opisem. Tanio. przyjemnie, punktualnie
  • ~Bartek / 2019-05-09 14:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamówiliśmy autobus dla 5 osób do Pragi na poranna godzinę, poprzez aplikacje flixbusem. Po przyjeździe na miejsce okazało się że owa trasa jest niedostępna, a może inaczej nie istnieje wgl. Po zmarnowanych 4 godzinach na infolini dostaliśmy w końcu wiadomość zwrotna, że aplikacja jest w fazie testowania i mogą występować problemy. Nie dostaliśmy zwrotu pieniędzy tylko kupon na kolejna podróż... za bilet samolotu na który nie zdążyliśmy w Pradze niestety nie otrzymaliśmy zwrotu, ani nawet przeprosin.
    Zalety!!!
    WadyBrak autobusu na który zakupiliśmy bilet.
    Brak wsparci ze strony przewoźnika.
  • ~Sylwia / 2019-05-09 14:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka!!! Trasa Wiedeń - Kraków, kierowcy Chorwaci w ogólne nie orientujący się w obsłudze GPS i trasy. Prawie 2 godzinne opóźnienie już na przystanku początkowym. W każdym mieście błądzili. Toaleta zapełniona do lini deski już w Krakowie więc nie dało się korzystać. Do Wiednia dotarliśmy z 3 godzinnym opóźnieniem. Spóźniłam się na lot i musiałam kupować drugi bilet. Przewoźnik przeprasza ale nie odpowiada za plany podróżnych po podróży!!! Dodam że bilet autobusowy nie był tani -161 zł, a warunki niekomfortowe jak za taką cenę. Nie polecam! Lepiej wybierać mniejszych prywatnych przewoźników.
    Zaletybrak
    Wady!!!!
  • ~Janusz / 2019-05-08 10:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Porażka Wielka porażka.
    Nie informują o zmianie przewoźnika
    Zamiast autokaru flixbusa jedzie Pastuszak
    Czekałem i się nie doczekałem.
    ZaletyBrak
    WadyAplikacja porażka
    Kontakt porażka
  • ~Agata / 2019-05-07 17:22
    Ocena: 4.25 / 5
    Ceny przejazdów nie są drogę, Można również trafić na fajną okazję. W przeciągu max 2 tygodni dostałam od przewoźnika zniżki. Autobus wygodny i jedzie szybko (nie wlecze sie). Duży minus dla personelu autobusu. Mało przemyślany luk bagażowy gdyż na pierwszym przystanku pasażerowie rozłożyli w całym łuku bagażu gdzie na kolejnym przystanku brakowało miejsca i samemu trzeba było go sobie zorganizować a panowie wcale nie wykazali się pomocą. Po prostu uprzejmość zerowa.
    ZaletyWygodny autobus, szybko, nie drogo
    WadyNie miły personel
  • ~donna / 2019-05-07 15:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Brak jakiejkolwiek ochrony bagażu oddanego do schowka oraz bark pomocy w przypadku kradzieży czy innych problemów. Biuro obsługi na bardzo niskim poziomie, nie zapewni wsparcia w czasie podróży, korespondencja w sprawach spornych typu kopiuj-wklej. Nie polecam, a jeśli już ktoś musi to radzę: BEZ BAGAŻU!
    Zaletynikłe
    Wadykradzieże, brak pomocy dla pasażera, polityka unikania odpowiedzialności
  • ~Gosza / 2019-05-06 10:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Flixbus na pewno nie jest stworzony dla klienta. Aplikacja która się psuję i zawiesza, czasami kupuje bilety na inny dzień (myli 4 z 14,) poniedziałek za tydzień z dzisiejszym poniedziałkiem. Kiedy była burza tak zwariowała aplikacja, że miałam dwa bilety kupione, ale w żadnym nie mogłam wsiąść. Na autobus czekałam 1,5 h w deszczu, po czym kierowca z zimną krwią powiedział że mnie nie weźmie. Wracałam do dziecka, płakałam, nie było możliwości kupienia biletu u kierowcy, a przez to że autobus był spóźniony nie można było kupić aktualnego biletu na kurs. Ponadto autobus był cały pusty... Flixbus w Polsce chyba nie wie jak się robi biznes i dba o klienta...
    ZaletyNowoczesne wnetrze
    WadyPsującą się aplikacja, brak kupienia biletu u kierowcy, chamstwo, duże opóźnienia
  • ~Arkadiusz / 2019-05-05 16:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamieszanie z rezerwacją miejsc. Przy oknie rezerwacja obok na zielono. Informacja bardzo nieczytelna i w internecie nie ma możliwości wyboru. Totalny chaos. Jadę z żoną i jak mam kupić bilet aby razem siedzieć? Jedno czarne są przy oknie a na zielonym ktoś już siedźcie bo nie numerowane. Zróbcie porządek z tym bałaganem bo korzystanie z tej formy transportu staje się stresujące-dużo niewiadomych. Pierwszy raz korzystam z waszych usług. Siedząc - nie wiem czy ktoś nie przyjdzie bo ma rezerwację i nie każe mi się przesiąść. Transport w tej wersji dobry dla singli. Informacja od kierowcy siadamy od czwartego rzędu - w Poznaniu pasażerowie mówią że mają rezerwację na te miejsca.(kurs z Wrocławia do Kołobrzegu). W obecnym kursie w Czaplinku pani wyprosiła pasażerkę z 4 rzędu w kierunku jazdy bo ma rezerwację - przy wejściu kierowca mówił siadać od 4 rzędu. Jadę z Kołobrzegu i w Czaplinku mam się przesiadać a może w Poznaniu znów przesiadka- brak organizacji i totalne niezadowolenie. DEZINFORMACJA. Rezerwacja - powinna być dostępna przy zakupie biletu a nie ukryta. Czytelna przy zakupie biletów!!!!! Przez waszą aplikację.
    Każdy zapłaci więcej aby nie było stresowych przejazdów. Kpina z pasażerów. W Pile znowu zamieszanie bo pani wsiadła i ma miejsce 10 D. Przy wsiadaniu na każdym przystanku powinno być ogłoszony komunikat - które miejsca są zarezerwowane. Znowu zamieszanie i szukanie miejsca bez rezerwacji. Komunikat powinien być ogłoszony na każdym przystanku.
    ZaletyCena
    WadyKicha z rezerwacją i informacją na ten temat. Brak możliwości rezerwacji przy zakupie. Przy wsiadaniu brak żetelnej info które miejsca można zająć
  • ~Kamila / 2019-05-05 15:42
    Ocena: 1.50 / 5
    W chwili obecnej siedze w busie Flixbus na trasie Poznan do Warszawa ..autobus odjechal planowo ..stawilam sie 15 przed czasem ..mimo odczytania ze bilet jest zakupiony i jest poprawny ..DWAJ kierowcy byli nieuprzejmi i nie wykazali checi pomocy w znalezieniu miejsca ..wrecz kiedy balagan ktory towarzyszyl nowym wchodzacym i tym co juz jechali a wyszli na przerwe ...obydwaj kierowcy opryskliwie odpowiadali prosze sobie radzic samemu ..,,dzieckiem pani nie jest,, wreszcie znalazlam 2 miejsca yo kierowcy mnie wyrzucili twierdzac ze to rezerwacja ...ale kiedy nie znalazlo sie miejsce inne ..oddano mi to miejsce ale okazalo sie ze osoba ktora siedzi obok mnie WOGOLE NIE MIALA RZADNEJ REZERWACJI ..wniosek jest prosty albo zwykla nieuprzejmosc obslugi albo trzeba bylo dac tzwn łapówkę ze usiasc bez nerwow biegania i szukania ..kiedy zwrocilam uwage kierowcy ze celowo udzielono mi nieprawdziwej informacji to kierowca zaczal mnie straszyc ze usunie mnie z busa ..wniosek jest prosty ..flixbus NIESZANUJE KLIENTOW ..a kierowcy wrecz ze swoja arogancja stwarzaja strach przed jazda busem ..bowiem moje bezpieczenstwo jest narażone na potencjalny wypadek ..wyobrazalam sobie podam bilet ..obsluga wskaze mi grzecznie miejsce itd ..no coz XXIwiek czyni z nas klientow poslusznym woli niemilej obslugi ..inaczej nie zdaze na samolot ..nie wyboru ..a Flixbus zarabia na takich jak ja i tak...odradzam podrozowanie ZDECYDOWANIE
    Zaletybrak poza stworzeniem polaczenia miedzy miastami
    WadyFatalna obsluga kierowcow ..stwarza tylko stres na 300 km
  • ~Zuzanna / 2019-05-04 22:00
    Ocena: 5.00 / 5
    Zawsze miła obsługa!
    Dojazd o czasie, nawet jeśli chwila opóźnienia przy wyjeździe!
    Pomocni kierowcy, zwłaszcza Pan z kursu 1381- osobiście mogłam u niego odebrać zgubiona rzecz!
    Polecam :)
  • ~Ja / 2019-05-02 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Długosc jazdy katastrofalna, dodatkowe przystanki w Opolu lub Cottbus + dlugie postoje na dworcach w Krakowie, Wrocławiu i na granicy dodatkowo wydłużają podróż. Nalezaloby przywrócić standard podróży przynajmniej taki jak w Polskim Busie!
    Długość podróży jest najważniejsza a tu Flixbus wydaje sie ignorować podróżnych! Jakie dobre były czasy Polskiego Busa gdy podróż z Rzeszowa do Berlina nie trwala znacznie krócej!
    Poza tym info o zapewnieniu komfortu jazdy i możliwości korzystania z internetu...to czysta obłuda...zwlaszcza w przypadku podróżnych którzy musza spędzić ponad 11 godzin w autobusie a po dwóch i pół godzinach korzystania z ciągle przegrywającego internetu nagle na stronie logowania pojawia się komunikat WYKORZYSTALES LIMIT DANYCH W TYM DNIU!
    Dalej, śmierdzące toalety...jak można cis takiego wytrzymać przez ponad 11 godzin?
  • ~pluSh / 2019-05-02 09:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia. Jeździłem kiedyś Polskim Busem i to był zupełnie inny poziom usługi. Wspominałem bardzo miło tamtego przewoźnika. Było czysto, miło i tanio. Teraz pozostało tylko tanio. Tragedia. Odradzam serdecznie tego przewoźnika wszystkim, którzy się nad nim zastanawiają. Naprawdę nie warto sobie szarpać nerwów. To moja ostatnia przygoda z tym przewoźnikiem.
    ZaletyTanio
    WadyNie miła obsługa. Siedzenia brudne, nieprzyjemny zapach.
  • ~Paweł / 2019-05-02 05:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalna tragedia, ceny okropnie wysokie jak na standard jaki posiadają(np. brak gniazdek elektrycznych). Zero jakiejkolwiek szansy kupienia biletu u kierowcy, oraz nie uprzejmość i chamstwo, podnoszenie cen przed odjazdem na niewyobrażalnie wysokie( za taka cenę u konkurencji pojechałbym w dwie strony i została by reszta)
    WadyCeny, brak gniazdek elektrycznych, nieuprzejmość kierowców
  • ~Mima / 2019-05-01 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada zapłaciłem poprzez Dotpaya nie otrzymałem biletu. Infolinia w żaden sposób nie potrafiła mi pomóc. Wyjazd był dla mnie niezwykle ważny,a tak załatwienie pewnej sprawy znacznie się skomplikowało. Żenada jak tak duży przewoźnik może dopuszczać do takich sytuacji! Najgorsza ocena jaka może być z mojej strony. Kompletna żenada teraz tylko czekać aż pieniędzy mi zwrócą
    ZaletyBrak
    WadyŻenująca obsługa
  • ~Pasażer / 2019-04-29 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropne! Bus w ogóle nie przyjechał. Zamiennik też nie. Kazali wypełniać wniosek online o zwrot kasy. Wyłudzili pieniądze za bilet i nie zrealizowali usługi.
    WadyWyłudzanie pieniędzy za bilet online i nierealizowanie usługi.
  • ~Piotr / 2019-04-28 17:36
    Ocena: 2.50 / 5
    Super kierowca nie chce obniżyć temperatury 35 stopni saunę robi ludziom. Po prośbie o włączenie klimatyzacji włączył na chwilę a po 20 minutach znowu robi saunę co za łeb...nie ma czym oddychać może u niego na Ukrainie to ogrzewania nie mają
  • ~Auditt853 / 2019-04-28 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam współprace. Żerują na ludziach, na błędach. W dniu kiedy kupowałem z ich aplikacja był problem i nawet nie zauważyłem że bilety kupiłem na inny dzień. Dowiedziałem się o tym dzisiaj jak próbowałem wsiąść do autobus. Oczywiście nie chcą mi oddać pieniędzy pomimo że wyraźnie opisałem im sytuacje
  • ~Yogi3434 / 2019-04-25 18:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam jechaliśmy że Stuttgart do Szczecina były korki mieliśmy prawie 2 godz opóźnienia nie zdążyliśmy na przesiadkę w Berlinie spaliśmy na dworcu rano nie było wolnych miejsc do Szczecina więc kazali nam zabukowac bilety na 15 i też nie wiadomo było czy będą miejsca nikt nie chciał pomóc po przyjeździe na własną reke złożona była reklamacja odpowiedzieli że przepraszają żadnego zwrotu choć czesci za bilet nawet rekompensaty za stres itd tragedia
    ZaletyPłac i radz sobie sam
    WadyBrak organizacji totalna w...... na klijenta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5080
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3141
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.94, ilość opinii: 335
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985