ZaletyMiły kierowca
strona 137 z 160
- « poprzednia
- 1 ...
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- nastepna »
-
~Justyna / 2019-06-24 06:45
Tragedia. Wygoda i komfort to ostatnie słowa jakie mogłabym użyć by opisać te złomy które jeżdżą. Miałam nieprzyjemność jechać tym czymś z Gdańska do Krakowa. Siedzenia niewygodne, brak zasłonek z oknach (można spłonąć i udusic się jednocześnie). Ceny bez szału... Za taką jakość powinno być o połowę taniej -
-
~monia / 2019-06-23 20:39
Jechałam pierwszy raz,Gdańsk-Sosnowiec kierowcy mili :) 2 postoje,pierwszy w Toruniu 10min.,drugi w Łodzi 15min.z Sosnowca kompletna porażka,autobus spóźniony 10min, nie wiadomo po której stronie odjedzie na rozkładzie w stronę Gdyni brak kursu,bieganie między przystankami gdyż o tej samej godz.tj.Sobota 0.35 przyjechał najpierw autobus po przeciwnej stronie po 2min.z drugiej.Koszmar :(Niewygodnie brak miejsca na nogi,siedzenia mało odchylane brak uchwytów,półki choćby na "kubek",siedzenia ze skai :(. -
~Mania / 2019-06-23 20:06
Miałam okazję podrozowac na trasie Poznan-Kolobrzeg.Podroz bez zastrzeżeń.Punktualnosc,czystość,wygoda to zalety.Jestem mile zaskoczona i na pewno jeszcze skorzystam z usług tego przewoźnika. ZaletyPunktualność i czystość.WadyBrak -
~Luki / 2019-06-23 14:51
Przejazd Gdańsk Bydgoszcz linią 1383 super punktualność praktycznie co do minuty czyste siedzenia miła atmosfera. ZaletyBardzo miła obsługaWadyBrak -
~Czarny / 2019-06-22 14:56
Kurs P12 Gdańsk-Łódź Fabryczna. Bezproblemowy przejazd, kierowcy mili pomocni dojazd o czasie. ZaletyPunktualność, Kierowcy pomocniWadyŻadnych -
~Maja / 2019-06-22 13:57
Wygodnie, klima i dobre ceny.
Jedna prośba: choć to powinno być oczywiste dla uczestników, niech będzie wymóg żeby używać słuchawek. Kolejny raz ktoś na cały autokar słucha wykładów z youtuba, to b przeszkadza /ja słucham a słuchawkach i przebuja mi to co ktoś puszcza.
/. -
~MS1916 / 2019-06-21 16:35
Dno dno i jeszcze raz dno. W autokarze całym śmierdzi toaletą, siedzenia niewygodne, standard zerowy. Polski Bus był o niebo lepszy! -
~Katarzyna / 2019-06-21 16:19
W dniu dzisiejszym jadąc z Krakowa do Warszawy nie dość że nieczynna jest toaleta to kierowca nie może zrozumieć że pasażerowie chcąc skorzystać z toalety proszą o postój. Kierowca nie zatrzymuje się na prośby pasażerów!!! Masakra!!! Nie pozostaje nic innego jak siłach na środku autobusu!!! -
-
~Marta / 2019-06-20 08:02
Walka o miejsca, wykupujesz miejscówke i nie masz pewności ze ją będziesz miał bo pasażerowie bez wykupionych miejscówek zajmują miejsca jak chcą. Kierowcy o to nie dbają. We Wrocławiu o 3 w nocy kierowca wpuścił na pokład autobusu żebraczke zbierającą pieniądze. -
~Fliole / 2019-06-17 17:18
Niestety na informacji maja nie kompetentne osoby dzwoniąc dostałam informację że mogę kupić bilet w autobusie i że nie muszę mieć rezerwacji. Nie stety okazało się że autobus wogule nie wiechal do mojego miasta bo nie miałam rezerwacji. Przeto naraził się na koszty w wysokości 100 euro gdyż musiałam dojechać.. TARYFOM na pociąg oddalony odemnie 160 kilometrów. A osoba na informacji powiedziała mi jeszcze ze to nie możliwe że tak mi ktoś powiedzial
NAWET NIE PRZEPROSILI. ŻENADA NIE POLECAM ICH USŁUG ????????????????????????ZaletyNie maWadyZlá informacjia -
~Anna / 2019-06-17 16:42
To mój pierwszy i przedostatni kurs z tym przewoźnikiem(Niestety muszę nim wrócić) - trasa Warszawa-Lublin. Pół godziny opóźnienia przy wyjeździe, potem przez wypadek, kolejne pół godziny w plecy. Kierowca na trasie stara się nadrobić, ale jedzie bardzo szybko i kilka razy ryzykuje, Np. Wyprzedzając pod górę i ściągając się z ciezarowkami. Wi-fi jest tylko z nazwy niestety. Dodatkowo informacja na bilecie wprowadza w błąd. Puławska 145 to zupełnie nie jest miejsce odjazdu autobusu ZaletyNiską cenaWadyZa dużo -
~Przemo / 2019-06-16 17:01
Jechałem w kwietniu 2019: Autobus z Santiago de Compostela do Porto (240km) przyjechał o czasie a w miejscu docelowym był 10 minut przed czasem, dość komfortowo ale bardzo drogo 22,99GBP (około 115PLN) za około 240km prawie 3 godziny jazdy bilet kupiony miesiąc przed odjazdem nie był tańszy, mimo że trochę tańszy niż konkurent ALSA
Jechałem w czerwcu 2018: Autobus Malmo-Kopenhaga (19zł za około 45km) punktualny i Kopenhaga-Malmo (też 19zł, opóźniony o 2h10m, godzinę przed odjazdem przyszła informacja SMS że będzie opóźniony 1h45m)
Jechałem w Maju 2018: Katowice-Łódź (19zł), Łódź-Gdańsk (29zł), Gdańsk-Katowice (35zł): wszystkie raczej o czasie, ceny są wyższe niż za czasów PolskiegoBusa (Jechałem Katowice-Warszawa za 2zł) ale nadal tanio szczególnie w porównaniu do przejazdów międzynarodowych, w autobusach w Polsce było brudno i śmierdziało ale za tą cenę kilkakrotnie niższą niż PKP czegoż wymagać, a toalety były dostępne zawsze...Zaletytoaleta, czyste i zadbane autobusy na trasach międzynarodowych, tanie przejazdy na trasach w PolsceWadywysokie ceny na trasach międzynarodowych np. Santiago de Compostela-Porto 22,99GBP (około 115zł) za około 240km, opóźnienie z Kopenhagi do Malmo 2h10m, na przejazdach w Polsce chyba nie zatrudniają personelu czyszczącego, autobusy w Polsce brudne i śmierdzące -
~Michał / 2019-06-16 02:33
Ogarnijcie, do cholery, tę opcję "Dodatkowe miejsce" przy zakupie biletów przez Internet. Przy zakupie 2 biletów przez jedną osobę kierowcy za każdym razem stwarzają problemy i trzeba ich niemalże błagać, żeby wsiąść do autobusu, pomimo że oba bilety są opłacone. Zróbcie coś z tym i ze swoją infolinią, na której z nikim nie można się połączyć. Mam nadzieję, że zajmie się wami UOKiK. -
~Tomasz / 2019-06-14 22:15
Pierwsze doświadczenie na trasie Szczecin-Kraków i z powrotem (pierwsze w ogóle z FLIX-em). Wygodnie, bez kłopotów, jedyne opóźnienia wynikłe z korków po drodze (szczyt w większym mieście czy wypadki). Polecam tę trasę bez porównania z PKP! ZaletyWygoda, klima, spokój i cisza...WadyNa tej trasie nie stwierdziłem absolutnie! -
~Natalia / 2019-06-14 21:04
Do dzisiejszego popołudnia miałam dobra opinie o flixbusie. Zdarzyły się niedociągnięcia ale były w granicach normy. Dziś o godz 18 30 miałam wracać do Katowic z Wrocławia. Niestety nie było mi to dane. Autobus nie przyjechał o czasie. A uzyskanie jakichkolwiek informacji było nie do osiągnięcia. Ani na tablicy informacja o opóźnieniu się nie ukazała. Uzyskanie informacji telefonicznej z infolinii było tak pokrętne że aż smieszne. Kiedy znalazłam Pana w firmowej koszulce przewoźnika i od niego chciałam uzyskać informację. Pan mi powiedział że to kierowca informuje o opóźnieniu autobusu. A że prowadzi to nie może dzwonic
Nie wiem czy to miało być śmieszne. Proponuję w tym miejscu by może kierowcy mili jakieś zestawy głośnomowiace i informowali swoich klientów pasażerów o opóźnieniach. W końcu pojechałam z innym przewoźnikiem który zabrał nie tylko mnie ale kilka innych osób do Katowic bo miał wolne miejsca. Dzisiejsza przygoda bardzo zmieniła moje nastawienie do Flixbusa.
WadyBrak informacji i możliwości jej uzyskania -
~Ajsu / 2019-06-14 02:23
Właśnie jadę z Katowic do Sopotu, w autobusie nie działa klimatyzacja, gorąco jak cholera. Każdy pasażer spocony a dodam że jedziemy nocą. Nie polecam! ZaletyBrakWadyMnóstwo -
-
~Anna / 2019-06-13 19:01
Moja podróż z Krakowa do Hamburga to koszmar . Niestety zarezerwowałam sobie miejsce i pech chciał , trafiłam na rozwalający się fotel , ciągle opadające oparcie >Zmiana miejsca niemożliwa -bo autobus pełny . Toaleta nie oglądała sprzątania od co najmniej tygodnia . Nieuprzejmi kierowcy , tylko dzięki dżentelmeńskiej pomocy dwóch panów udało mi się włożyć do luku bagażowego walizkę . Cóż jak się ma 70 lat na karku to nawet 18 kilowa walizka sprawa kłopot w podniesieniu jej wysoko . Moja prośba do kierowcy aby mi pomógł została skwitowana słowami : " to po co jeździ z wypchaną walichą , zostanie w domu i kłopotu nie będzie . Brud i chamstwo - tak postrzegam Flixbusa ZaletyżadnychWadybrud , fotele rozpadające się i nie nadające na 12 godzinną jazdę , chamska obsługa -
~Lord Maciek / 2019-06-13 18:25
Gówniana firma i jakość na poziomie który zadowoli tylko największego janusza. ZaletyAutokar nowy i w dobrym stanieWadyNiska cena przez co nie brakuje januszy, Grażyn, i ogólnie biednych meneli którzy śmierdzą. Autokar bardzo brudny, jakaś czekolada na siedzeniach, które są niewygodne, kierowca nie wkłada bagaży do bagażnika( a powinien). Oraz ogólnie niski poziom prestiżu. -
~nie_polecam / 2019-06-13 15:26
Miałam (nie)przyjemność jechać Flixbusem do Krakowa 11.06. kurs z godz. 10:00. Jedno słowo: skandal. Autobus nie miał sprawnej klimatyzacji, nawiew ledwo odczuwalny (jedyne co, to dostarczał niewielkich ilości tlenu - na tyle, żeby nie umrzeć). Jest czerwiec, fala upałów, a firma podstawia autobusy bez okien, bez klimatyzacji, z niewydolnym nawiewem. Jakby tego było mało czas przejazdu dłuższy o godzinę (intencją było zapewne abyśmy nacieszyli się wyjątkowo "komfortowymi" warunkami jazdy...). Cud, że żaden z pasażerów nie zszedł z tego świata. Nigdy więcej nie skorzystam z usług Flixbusa i będę odradzać je każdemu, kogo znam (a z pomocą internetu także tym, których nie znam). ZaletyBRAK -
~Mateusz / 2019-06-13 14:45
Polecam wysłać na szkolenie z zakresu kultury i kontaktu z klientem obsługę autobusu lini P12 z Krakowa do Gdańska z dnia 13.06.2019 o godz 13:00, ponieważ panowie ewidentnie zatrzymali się mentalnie w poprzednim ustroju. Czy pasażer musi złożyć w ofierze kawał pasztetowej i pół litra, żeby nie czuć się jak zło konieczne? Może warto się zastanowić nad zmianą pracy i wozić inne "towary", z którymi nie będzie trzeba nawiązywać kontaktów interpersonalnych, np. buraki? Nie chodzi o to, że jestem wrażliwy i płaczę w kącie kiedy ktoś na mnie burknie, ale chyba uzyskanie podstawowych informacji i pomoc w podróży bez poczucia, że jest się niemile widzianym zawiera się w cenie biletu. A może coś przeoczyłem i jest za to jakaś dodatkowa opłata?
Pozdrawiam obsługę i życzę więcej radości z pracy. Tak, wiem, że są 33 stopnie w cieniu, ale chyba większości z nas to doskwiera.
strona 137 z 160
- « poprzednia
- 1 ...
- 135
- 136
- 137
- 138
- 139
- nastepna »