Nie wiem skąd tyle negatywnych opinii, ale domyślam się, że to kwestia rozbieżności w standardach obsługiwanych krajów.
Pierwsza część podróży: niemiecka obsługa rewelacyjna, kierowcy uprzejmi, pełna informacja w dwóch językach dla pasażerów w trakcie przejazd jak i dla obcych pytających podczas postojów (co jak i gdzie). Dodatkowo świeżo zaopatrzony "bar" w napoje i przekąski po przystępnych cenach. Autokar na wypasie, nawet z ekranem wyświetlającym trasę podróży.
Druga część podróży: polscy kierowcy równiej mili i uprzejmi, jednak podczas przejazdu już brak info o tym gdzie co i jak - możliwe, że dotyczyło to wyposażenia autokaru. "Baru" brak. Autokar piętrowy, co trochę obniża komfort. Najgorsze jednak to, że w Pradze przy 25 stopniach autokar podjechał nagrzany, a siedzenia to ulubiona przez wszystkich derma czyli eko-skóra. Można wyobrazić sobie co było po chwili siedzenia. Wątpliwość nasunęła się jedna co do rezerwacji miejsca - niby jest rezerwacja, a miejsca są w tzw. zielonej strefie - czyli usiąść każdy może. może się czepiam.
I na koniec jeszcze słowo na temat opinie nt. dworca Praga UAN Florec. Wbrew przeczytanym opiniom, uważam że dworzec jest dobrze oznakowany i bez problemu można trafić na stanowisko odjazdu.
Na koniec słowo o aplikacji: niestety w Pradze aplikacja "zgubiła sygnał" i już go nie odzyskała, co uniemożliwiło odszukanie autokaru.
Zalety- niska cena biletów
- reszta jw.
- reszta jw.
Wady- różny standard wyposażenia autokarów
- reszta jw.
- reszta jw.