Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3141 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lord Maciek / 2019-06-13 18:25
    Ocena: 3.00 / 5
    Gówniana firma i jakość na poziomie który zadowoli tylko największego janusza.
    ZaletyAutokar nowy i w dobrym stanie
    WadyNiska cena przez co nie brakuje januszy, Grażyn, i ogólnie biednych meneli którzy śmierdzą. Autokar bardzo brudny, jakaś czekolada na siedzeniach, które są niewygodne, kierowca nie wkłada bagaży do bagażnika( a powinien). Oraz ogólnie niski poziom prestiżu.
  • ~nie_polecam / 2019-06-13 15:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam (nie)przyjemność jechać Flixbusem do Krakowa 11.06. kurs z godz. 10:00. Jedno słowo: skandal. Autobus nie miał sprawnej klimatyzacji, nawiew ledwo odczuwalny (jedyne co, to dostarczał niewielkich ilości tlenu - na tyle, żeby nie umrzeć). Jest czerwiec, fala upałów, a firma podstawia autobusy bez okien, bez klimatyzacji, z niewydolnym nawiewem. Jakby tego było mało czas przejazdu dłuższy o godzinę (intencją było zapewne abyśmy nacieszyli się wyjątkowo "komfortowymi" warunkami jazdy...). Cud, że żaden z pasażerów nie zszedł z tego świata. Nigdy więcej nie skorzystam z usług Flixbusa i będę odradzać je każdemu, kogo znam (a z pomocą internetu także tym, których nie znam).
    ZaletyBRAK
  • ~Mateusz / 2019-06-13 14:45
    Ocena: 3.75 / 5
    Polecam wysłać na szkolenie z zakresu kultury i kontaktu z klientem obsługę autobusu lini P12 z Krakowa do Gdańska z dnia 13.06.2019 o godz 13:00, ponieważ panowie ewidentnie zatrzymali się mentalnie w poprzednim ustroju. Czy pasażer musi złożyć w ofierze kawał pasztetowej i pół litra, żeby nie czuć się jak zło konieczne? Może warto się zastanowić nad zmianą pracy i wozić inne "towary", z którymi nie będzie trzeba nawiązywać kontaktów interpersonalnych, np. buraki? Nie chodzi o to, że jestem wrażliwy i płaczę w kącie kiedy ktoś na mnie burknie, ale chyba uzyskanie podstawowych informacji i pomoc w podróży bez poczucia, że jest się niemile widzianym zawiera się w cenie biletu. A może coś przeoczyłem i jest za to jakaś dodatkowa opłata?

    Pozdrawiam obsługę i życzę więcej radości z pracy. Tak, wiem, że są 33 stopnie w cieniu, ale chyba większości z nas to doskwiera.
  • ~Andrzej Wit / 2019-06-13 12:29
    Ocena: 2.25 / 5
    Drobnostka - Rzeszów- Warszawa 12.06.2019 - bilety owszem sprzedano dwa, ale na miejscach 2c i 2d - były schody!!! Kierowcę to nie interesowało. Nagminnie nie są myte przednie szyby w pietrowych autobusach - samo rozbryzgane robactwo. Klimatyzacja - wolne żarty - owszem działała ale na półkach na bagaże - termos z ciepłą kawą położony na tej półce do Radomia przemienił się w kawę mrożoną. Autobus prawie trup - lekka górka i już kłopoty z podjechaniem. Ach ręce opadają
    ZaletyPunktualnie co do minuty
    WadyFizyczny brak miejsc sprzedanych, brak klimatyzacji, potwornie brudne szyby
  • ~Gregor / 2019-06-12 15:58
    Ocena: 1.50 / 5
    11.06.2019 jechałem Flixbusem z Drezna do Warszawy. Autobus się zepsuł po 70 km jazdy. Wysiadła elektryka wskutek czego nie można było otworzyć bagażnika. Następny autobus przyjechał po 5 godzinach którym pojechała część podróżnych zostawiajac swoje bagaże w zamkniętym bagażniku. Podobno zostaną odesłane. Serwis miał być o 18 i nikt się nie zjawił. Pomogła niemiecka policja która eskortowała wieczorem autobus do Bautzen i tam w serwisie Mercedesa otworzyli bagażnik. Z Bautzen pasażerowie pojechali na własny koszt pociągiem w kierunku Wrocławia. Ogólnie to spędziliśmy 8 godzin na parkingu w ponad 30 stopniowym upale. Jedna z pasażerek zemdlala i została odwieziona do szpitala. Brawo Flixbus. Zero pomocy, zero serwisu. Wstyd.
  • ~Niezadowolony / 2019-06-12 00:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus się zepsuł w trasie. Opóźnienie ponad 2 godziny, przez co nie załatwiłem sprawy. Złożyłem reklamację. Odpowiedzieli po miesiącu, że awarie się zdarzają i nic nie dostanę w zamian. Gdy napisałem, że reklamację uważa się za zasadną ponieważ nie została udzielona odpowiedź do miesiąca (wg.praw konsumenta) przestali odpowiadać na moje maile, i przypomnienia i przypomnienia do przypomnień. Dziady myślą, że im odpuszczę. Nic bardziej mylnego.
  • ~Magduha / 2019-06-11 13:17
    Ocena: 2.25 / 5
    Dramat. Brak klimatyzacji w autobusie, tylko jakis bieda nawiew, ktory sie psuje co chwile. 3h podroz to mordega. W srodku jest z 50 stopni. Ludzie zaraz zaczna mdlec. flixbus powinien sie wstydzic, ze wozi ludzi takim taborem. Nigdy wiecej.
  • ~Grrr / 2019-06-11 13:11
    Ocena: 1.67 / 5
    W autobusie nie działa klima, a są straszne upały. Autobus ma spore opóźnienie.
  • ~Marta / 2019-06-11 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna beznadzieja piszą, że sprzedają bilety u kierowcy co niestety jest nieprawdą. Chciałam pojechać z Kudowy do Gdyni i niestety kierowca poinformował mnie że niestety nie kupię u niego biletu i mnie nie zabierze.
  • ~JRK / 2019-06-11 09:36
    Ocena: 5.00 / 5
    Tanie podróżowanie (bilet Poznań-Warszawa 28zł), autobus klimatyzowany dwupoziomowy, punktualny (odjazd i przyjazd), mili kierowcy. Dobra alternatywa na uciążliwe PKP (częste blokady zakupu biletów internetowych w promocji, wieczne opóźnienia, horror z reklamacjami). Do podróży Flixbusem podchodziłam z rezerwą ze wzgl na dużo negatywnych opinii, ale w moim przypadku było to bezpodstawne. Podróż ok.
    Zaletyj.w.
    Wadybrak
  • ~Zbyszek / 2019-06-10 23:47
    Ocena: 1.75 / 5
    W dniu 10.6.czekalismy na przyjazd autobusu z Rybnika do Warszawy (w Katowicach)od 11.00 do 15:10.Poczatkowo otrzymywaliśmy SMS y co godzinę ze jest opoznienie.od 13.50 SMS y zamilkly.po godz 14 przyjechał autobus tej firmy Wiedeń-Warszawa z kilkoma(3-4)osobami na pokładzie.nikogo oczywiście (ok 25-30osob)nie zabrano bo to nie ten kurs.o godz 15. zrezygnowałem z podróży.po powrocie do domu zadzwoniłem do flixbusa z zapytaniem gdzie zginal autobus i kto zwróci poniesione koszty.panienka z firmy odpowiedziała”przykro mi” i się rozłączyła.a miało być punktualnie miło i uprzejmie.w związku z taka sytuacja występuje na drogę sądowa wobec firmy flixbus jeżeli w ciągu 7 dni nie dostanę konkretnej odpowiedzi
  • ~agate / 2019-06-10 18:50
    Ocena: 4.00 / 5
    Przejazd Flixbusem w dniu 28 maja na trasie Frankfurt nad Menem do Warszawy z przesiadką w Berlinie.Żaden z Autobusów nie miał spóźnienia, nie miałam wykupionego miejsca ale z tym nie było również problemu. Bardzo grzecznie ze strony kierowców, jak poprosiłam o pomoc przy załadowaniu ciężkiej walizki nie było problemu. W obu autobusach śmierdzące toalety a w autobusie do Warszawy nie działające kontakty do ładowarek to jedyne minusy. Żenujące zachowanie polskiego pasażera, który chciał zmusić kierowcę do wysadzenia pomiędzy przystankami a gdy ten odmówił zbluzganie go od najgorszych, tylko dlatego że kierowca był z Ukrainy.
    Zaletypolecam
  • ~Małgorzata / 2019-06-10 17:03
    Ocena: 1.75 / 5
    Właśnie wracam z Warszawy do Torunia, jest tragicznie gorąco bo klimatyzacji nie ma albo nie działa, kontaktów aby naładować telefon brak, wi-fi nie ma i w toalecie nie ma wody. Koszmarna podróż. Dodam że do tej pory było moje podróże były bardzo w porządku. A dodam jeszcze że czuć paloną gumą.
  • ~Dominik / 2019-06-10 15:13
    Ocena: 2.50 / 5
    W ciągu ostatnich dwóch lat skorzystałem z usług Flixbusa czterokrotnie, w tym ostatnio dwa razy w ciągu tygodnia. Za każdym razem autobus miał minimum 2,5h godzin opóźnienia. Na dworcach każda jedna firma (NeoBus, Polonus itp.) była na czas, z kolei każdy jeden autobus linii Flixbus miał opóźnienie. Za czasów Polskiego busa tak nie było, na dodatek ceny strasznie podrożały. Już nigdy nie skorzystam z usług tej firmy. Chyba nawet pkp będę wszędzie szybciej, pomimo że rozkład może pokazywać nawet półtorej godziny dłuższą trasę.
  • ~Beata / 2019-06-10 12:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Jestem bardzo zawiedziona przewozem: kilkugodzinne opoznienia, przejazd z Pragi do Wroclawia uliczkami z ograniczeniem 30km/h, non stop przystanki, kierowca trzęsie jak dzik, a w kiblu nie ma papieru.
    Taka sytuacja byla w obie strony, co NIE bylo spowodowane trudnymi warunkami na drodze. Bardzo nie polecam. Bardzo.
  • ~X / 2019-06-10 12:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Opóźnienia. W jedną stronę ponad półtorej godziny i w drugą również. Komfort bardzo średni. Za zimno, klima wieje za mocno. Po wyłączeniu klimy szybko duszno.
    ZaletyToaleta w autobusie, kontakty
    WadyCzas, czas, czas, godziny niezgodne z podanymi
  • ~momi / 2019-06-09 14:59
    Ocena: 5.00 / 5
    nowy czysty autobus, odjechał punktualnie, toaleta czysta, z mydlem, papieren toaletoeym i papierowym recznikiem
  • ~Mary / 2019-06-08 21:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Jechałam z Katowic do Salzgitter z przesiadka w Dreźnie .Na moje pytanie ,,z którego stanowiska odjeżdża autokar ,,kierowca nawet nie zaszczycajac mnie spojrzeniem,odrzekl,,nie wiem proszę pani,,Czyli rób sobie babo co chcesz,mnie to nie interesuje.Miałam stracha bo nie znam języka,był środek nocy,ludzi mało .Niemieccy kierowcy również aroganccy.Na moim zarezerwowanym siedzeniu spala chinka.Na szcszescie było wolne miejsce obok.Bagaż musiałam sobie wyjąć sama. A jakze.Chamstwo i buta.Daleko wam do Sindbada.Więcej szacunku i pokory panowie kierowcy Nie jesteście jedyni.Przynajmniej ja nigdy już nie pojadę z ta firma!
    ZaletySporo miejsca na nogi
    WadyŚmierdzą nieprane fotele,usługa do ,kitu.Zero cieplej kawy czy herbaty.
  • ~Magda / 2019-06-08 18:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Już 5 razy jechałam autobusem z tej firmy. Przed pierwszy razem byłam przerażona po przeczytaniu wszych opinii. Nigdy się nie spóźnił, zawsze siedzialam na wcześniej zarezerwowanych miejscach.

    Przy ostatniej rezerwacji miejsc pojawiła mi się informacja że wystąpił błąd i bilety nie zostały zakupione, a pieniądze sciagneli mi z konta. Bardzo się zestresowalam, ale bilety przyszły mi na emaila po 10minutach
    ZaletyBardzo mili i sympatyczni kierowcy
  • ~pasażer / 2019-06-08 13:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Przyjechałem do Krakowa na Flixbus, myślę mają ładne autobusy to jadę ???? Okazało się że łącza się z jakimś BP Tour tzn oni zabierają pasażerów Flixa, więc podjechał zdezelowany BP Tour tzn oni ????????????
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5081
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3141
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.94, ilość opinii: 335
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985