Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3198 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kasia / 2019-07-10 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat!!! Kradną bagaże, nie poczuwają się do odpowiedzialności. Zero kontaktu. Najgorsza firma przewozowa!!!!
    ZaletyBrak
    WadyKradną bagaże, zero kontaktu z firmą
  • ~Alina / 2019-07-10 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza usługa, szkoda że już nie ma polskiego busu i teraz taka debilna firma FlixBus istnieje. Czekać ponad miesiąc zwrot pieniędzy i jeszcze nawet nie dostać żadnej wiadomości? Najgorsza usługa!!!!!!
    ZaletyWszystko źle
    WadyWszystko źle
  • ~Anna / 2019-07-09 07:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Przybyłam na przystanek 10 minut przed czasem bo miałam przesiadkę z innego miasta w Szczecinie. Autobusu już nie było. Pomimo, ze zarezerwowałam 4 miejsca (ja i trójka małych dzieci) i za nie zapłaciłam przy każdym podając nr telefonu, nikt nie starał się ze mną skontaktować. Reklamacji dokonałam jeszcze w czasie mojego teoretycznego przejazdu-po2 dniach otrzymałam informację, że nie otrzymam zwrotu pieniędzy. Oprócz mnie jeszcze jedna pani "zrobiła się tak samo" na tej samej linii.
    Zdecydowanie nie polecam i mam nadzieję, że nie będę musiała w przyszłości korzystać. Będę tą firmę omijać szerokim łukiem.
    WadyOdjeżdżają przed czasem, nie zwracają pieniędzy za niewykorzystany przejazd.
  • ~Patrycja / 2019-07-09 01:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy w zyciu. Dzieci nie moga dostac fotelika. Probowalam dzwonic i prosilam o pomoc ale nie ma mozliwosci rezerwacji fotelika..moje dziecko nie zostanie wziete wiec
  • ~Marcin / 2019-07-08 19:36
    Ocena: 1.25 / 5
    Bardzo nie polecam tego przewoźnika!!!! Mój bagaż dziwnym trafem zginął z luku bagazowego.... nikt nawet nie poczuwa sie do winy... parodia :/
  • ~Bożena / 2019-07-08 15:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam dzisiaj mialam pojechać na moje nieszczęście tymi liniami do Kudowy wyjazd 8.50 autobus wogole nie przyjechał bez wcześniejszych informacji że nie pojedzie.Wszellie próby kontaktu z przewoźnikiem wszystkich oszukanych konczyly się rozlaczeniem telefonu xr strony Flixbusu. Do tej pory nawet żadnej skruchy z icjstrony abilety zapłacone.
  • ~Piotr / 2019-07-08 13:04
    Ocena: 1.75 / 5
    Autobus spóźniony, zero informacji na temat spóźnienia więc nie było wiadomo ile mam czekać, na stronie podają że do 30min od czasu wyjazdu powinna być informacja przesłana w razie opóźnień lecz takiej nie otrzymałem. W biurze obługi pracuje tylko automat który co chwilę wyłącza połączenie. Nie polecam, już lepiej parę zł dołożyć i być na czas bez nerwów.
  • ~Blanka / 2019-07-07 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!!!!
    Wystrzegajcie się tego przewoźnika!
    Miałam jechać z córką do Kudowy z Katowic o godz. 8.00. Cieszyłam się że udało mi się na ok 2 tygodnie wcześniej kupić taniutko bilety w jakiejś mega promocji. Oczywiście sprawdziłam opinie, które pochlebne nie są wiec przezornie sprawdziłam sobie czy będę miała czym dojechać jak ta firma nawali. No i moja przezorność się opłaciła. 2 dni przed podróżą otrzymałam smsa od tej firmy-kogucik, że nie może być mój przejazd zrealizowany (bez logicznego wytłumaczenia dlaczego) ale by mnie udobruchać to mi proponują wyjazd 4 godziny później czyli ok 12.00. Już się nie dałam nabrać i wybrałam inny dojazd. Myśle sobie, że na ten "mój" kurs było sporo chętnych, wiec firma wolała zabrać tych, którzy nie załapali się już na promocje i kupili po prostu droższe bilety. Jestem też pewna, że te negatywne opinie na temat Flixbusa naprawdę są prawdziwe.
  • ~Sebastian / 2019-07-07 03:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomylilem daty na bilecie moja wina ale żeby nie mozna bylo kupic biletu w autobusie bo sie spóźnił i system nie dziala to juz porazka.2.25 w nocy iradz sbie z nami nie pojedzesz. Ok od dziś pkp wygodniej. A apke flixbus do usuniecia.Pa
  • ~Judyta / 2019-07-05 22:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Nigdy nie udało się kierowcy przyjechać na czas.
  • ~Weronika / 2019-07-05 19:26
    Ocena: 1.25 / 5
    Dojazd nigdy nie był na czas, mimo że na stronie klient okłamuwany jest, że 9 na 10 autobusów dojeżdża na czas. O opóźnieniu godzinę i 15 minut niektórzy klienci nie byli informowani. Ciasno, siedzenia blisko siebie, fotele niewielkie, siedzenie obok obcej osoby przez kilka godzin bardzo blisko. Bardzo często gorąco i duszno. Brak mydła w toalecie, pomijając zapach, zapchanie muszli, obsikanie wszystkiego co możliwe, raz nasikane było do umywalki- robią to klienci w czasie jazdy, więc stan świadczy o ich poziomie kultury.
  • ~Eugenia / 2019-07-05 15:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Podróż z Berlina do Wrocławia super ! Mili kierowcy pomoc przy załadunku bagaży. Drobne opóźnienie ze względu na korek w Berlinie. Ale pasażerowie zostali poinformowani. Młodzi kierowcy ze znajomością języków obcych. Nie to co na innych liniach. Super polecam oby więcej takich miłych młodych kierowców na linii.
  • ~Jednorazowy klient / 2019-07-04 19:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrobili dwa kursy na stronie o tej samej porze z Wrocławia do Krakowa, potem jakieś buraczane chamidło przyjechało i wzięło tylko ludzi, którym numer zgadzał się z autobusem (których było chyba 4 osoby z 40) i pojechał kretyn z tymi 4-ma osobami, resztę zostawiając, a w rozkładzie nic innego nie było. To było o 19.30, po 21 co ciekawe przyjechało to samo chamidło i już wzięło ludzi. Dramat. Lepiej iść pieszo albo hulajnoga. Chyba że ktoś lubi być traktowany jak śmieć bo "tanij".
    ZaletyBrak
    WadyChory system, zero informacji i organizacji, chamy za kierownicą
  • ~Martyna / 2019-07-03 22:13
    Ocena: 1.75 / 5
    Problem zaczął się przy rezerwacji Katowice Kołobrzeg - brak rezerwacji miejsc. Cena wysoka, podjeżdża autokar, miejsca jak dla dzieci. Z chorą nogą nie było szans. Zepsute fotele z brakiem regulacji. 11,5 godziny totalnej masakry ! Dodam że flixbus podstawił voyagera zamiast sam wykonać zadanie - nikt o tym nas nie powiadomił. Brak wifi.
    ZaletyZERO
    WadySAME
  • ~Karol / 2019-07-03 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Notoryczne spóźnienia, traktowanie klienta jak podczłowieka, miganie się od odpowiedzialności, niesprawne autobusy, przemęczona nie miła obsługa, ciasno, drogo, monopolista.
    WadyNotoryczne spóźnienia, traktowanie klienta jak podczłowieka, miganie się od odpowiedzialności, niesprawne autobusy, przemęczona nie miła obsługa, ciasno, drogo, monopolista.
  • ~Marleana / 2019-07-02 15:17
    Ocena: 2.75 / 5
    Z Flixbusa miałam okazję korzystać już kilka razy i przyznam, że początkowo, poza średnio miłym panem kierowcą, niewiele miałam mu do zarzucenia. Autobus przyjeżdżał nowy i czysty (z toalet nie korzystam, więc się nie wypowiem), na czas. Sama podróż też ok. Bez wodotrysków, bo Internet działał mega słabo, ale ogólnie było ok.
    Kilka dni temu zarezerwowałam dla rodziny bilety na trasie Wrocław - Dziwnów. Niestety w dniu wyjazdu otrzymałam maila z informacją, że autobus tego dnia nie pojedzie i przejazd został anulowany z powodów operacyjnych (cokolwiek to znaczy ;)). Oczywiście noclegi już były zarezerwowane i cała wycieczka zaplanowana, a tu taka niespodzianka. Jeszcze rozumiem, że różne rzeczy się zdarzają, ale uważam, że firma powinna informować pasażerów osobiście (np. poprzez kontakt telefoniczny lub choćby SMS) lub z wyraźnym potwierdzeniemm, że informacja dotarła. Maile z Flixbusa mają tendencję do wpadania do spamu. Niestety musieliśmy skorzystać z oferty innego przewoźnika.
    Zaletyceny
    autobusy (te typowo z Flixbusa)
    Wadysposób komunikacji
  • ~Tati / 2019-07-02 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamiast autokaru był mały bus bez klimy. Porażka i oszusto!
  • ~Anonim / 2019-07-02 08:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Zarezerwowałam bilety tydzień przed wyjazdem. Po kilku dniach dostałam wiadomość ze moja rezerwacja została przebookowana na dzień następny, zadzwoniłam dopytać się dlaczego a chwile wcześniej zarezerwowałam bilet na datę na którą od początku miałam zaplanowany wyjazd, który przy okazji był droższy od poprzedniego. Napisałam formularz o zwrócenie pieniędzy za przebookowany bilet i anulowanie go. Po kilku dniach dostałam wiadomość, że pieniądze zostaną zwrócone ale moja rezerwacja ( ta druga ) także została anulowana. Wiec aktualnie nie mam jak dojechać w wyznaczone miejsce i muszę pisać kolejny formularz o zwrócenie pieniędzy. Ceny zachęcają, podróży nie mogę ocenić bo do niej nie doszło. Ogólnie nie polecam
    ZaletyCeny
  • ~Stała klientka / 2019-07-02 06:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam ...nie polecam wyjazdu z Flixbusem ,zaplanowalam sobie urlop ,wykupilam bilety i zaczelo sie ,tydzień przed wyjazdem najpierw zmieniono mi miejsce wyjazdu i przyjazdu ,po kilku dniach dostalam wiadomosc o przesunieciu godziny wyjazdu ,nie ważne pewnie że mam zaplanowaną podróz i musze byc w umówionych miejscach o odpowiedniej porze ,zero stabilności i gwarancji .
    WadyBryd w autobusach i nieprzyjemny zapach ,toalety w stanie porażajacym .
  • ~Natalia / 2019-07-02 01:02
    Ocena: 4.75 / 5
    Bardzo polecam flixbus a szczególnie miłą i fachową obsługę panowie kierowcy bardzo mili i uprzejmi z chęcią pomogli z bagażem trasa Karpacz Warszawa 1.7.2019
    ZaletyWiFi i profesjonalna obsługa
    WadyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5199
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3198
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 882
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 719
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.99, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4691
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027