strona 132 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- nastepna »
-
~Przemyslaw / 2019-07-12 10:04
Jechałem z Krakowa do Bytomia. Autobus bardzo wygodny, kierowca jak i obsługa na dworcu w Krakowie bardzo mili. -
-
~Ewami / 2019-07-11 22:52
Polecam usługi oferowane przez firmę Flixbus. Mój 85-letni tata skorzystał z przejazdu ze Zgorzelca do Warszawy. Był bardzo zadowolony z podróży. Autobus przestronny, czysty, miły kierowca. ZaletyKrótki czas przejazdu, komfort i dobra cena.WadyBrak. -
~Franek / 2019-07-11 20:57
Jechałem Flixbusem na trasie Gdańsk-Warszawa potem po przesiadce Warszawa- Sandomierza w tamtym roku. W porównaniu z moim lokalnym przewoźnikiem, który jechał z Warszawy do Gdańska od 6 i pół godziny Flixbus dotarł bardzo szybko 4 i pół godziny o dwie krócej. Oczywiście podczas podróży korzystałem z gniazdek przez całą podróż i Wi-fi przy czym był z nim problem gdyż działo tylko przez pół godziny, ale to nie był jakiś wielki problem. Opóźnienie było tylko pięć minut więc w porządku. Potem czas na przesiadkę 2 i pół godziny odpowiedni czas aby sobie odpocząć. Jedyny problem na trasie Gdańsk- Warszawa to zapach z toalety, który było czuć przy otwieraniu drzwi w całym autobusie ten problem nie występował na trasie Warszawa-Sandomierz (ja wysiadałem w Sandomierzu autobus jechał do Rzeszowa). Klimatyzacja działała. Kierowca był w porządku nie szalał na drodze nie był chamski (na obydwu trasach). Odprawa nie trwała jakoś długo. Oczywiście cena bardzo się zmienia trzy tygodnie wcześniej bardzo tanio w ostatniej chwili bardzo drogo. ZaletyCzas przejazdu
Klimatyzacja
Wi-fiWadyCena
Przystanek Młociny -
~Kasia / 2019-07-10 21:30
Dramat!!! Kradną bagaże, nie poczuwają się do odpowiedzialności. Zero kontaktu. Najgorsza firma przewozowa!!!! ZaletyBrakWadyKradną bagaże, zero kontaktu z firmą -
~Alina / 2019-07-10 16:58
Najgorsza usługa, szkoda że już nie ma polskiego busu i teraz taka debilna firma FlixBus istnieje. Czekać ponad miesiąc zwrot pieniędzy i jeszcze nawet nie dostać żadnej wiadomości? Najgorsza usługa!!!!!! ZaletyWszystko źleWadyWszystko źle -
~Anna / 2019-07-09 07:57
Przybyłam na przystanek 10 minut przed czasem bo miałam przesiadkę z innego miasta w Szczecinie. Autobusu już nie było. Pomimo, ze zarezerwowałam 4 miejsca (ja i trójka małych dzieci) i za nie zapłaciłam przy każdym podając nr telefonu, nikt nie starał się ze mną skontaktować. Reklamacji dokonałam jeszcze w czasie mojego teoretycznego przejazdu-po2 dniach otrzymałam informację, że nie otrzymam zwrotu pieniędzy. Oprócz mnie jeszcze jedna pani "zrobiła się tak samo" na tej samej linii.
Zdecydowanie nie polecam i mam nadzieję, że nie będę musiała w przyszłości korzystać. Będę tą firmę omijać szerokim łukiem.WadyOdjeżdżają przed czasem, nie zwracają pieniędzy za niewykorzystany przejazd. -
~Patrycja / 2019-07-09 01:24
Nigdy w zyciu. Dzieci nie moga dostac fotelika. Probowalam dzwonic i prosilam o pomoc ale nie ma mozliwosci rezerwacji fotelika..moje dziecko nie zostanie wziete wiec -
~Marcin / 2019-07-08 19:36
Bardzo nie polecam tego przewoźnika!!!! Mój bagaż dziwnym trafem zginął z luku bagazowego.... nikt nawet nie poczuwa sie do winy... parodia :/ -
-
~Bożena / 2019-07-08 15:44
Nie polecam dzisiaj mialam pojechać na moje nieszczęście tymi liniami do Kudowy wyjazd 8.50 autobus wogole nie przyjechał bez wcześniejszych informacji że nie pojedzie.Wszellie próby kontaktu z przewoźnikiem wszystkich oszukanych konczyly się rozlaczeniem telefonu xr strony Flixbusu. Do tej pory nawet żadnej skruchy z icjstrony abilety zapłacone. -
~Piotr / 2019-07-08 13:04
Autobus spóźniony, zero informacji na temat spóźnienia więc nie było wiadomo ile mam czekać, na stronie podają że do 30min od czasu wyjazdu powinna być informacja przesłana w razie opóźnień lecz takiej nie otrzymałem. W biurze obługi pracuje tylko automat który co chwilę wyłącza połączenie. Nie polecam, już lepiej parę zł dołożyć i być na czas bez nerwów. -
~Blanka / 2019-07-07 21:01
NIE POLECAM!!!!
Wystrzegajcie się tego przewoźnika!
Miałam jechać z córką do Kudowy z Katowic o godz. 8.00. Cieszyłam się że udało mi się na ok 2 tygodnie wcześniej kupić taniutko bilety w jakiejś mega promocji. Oczywiście sprawdziłam opinie, które pochlebne nie są wiec przezornie sprawdziłam sobie czy będę miała czym dojechać jak ta firma nawali. No i moja przezorność się opłaciła. 2 dni przed podróżą otrzymałam smsa od tej firmy-kogucik, że nie może być mój przejazd zrealizowany (bez logicznego wytłumaczenia dlaczego) ale by mnie udobruchać to mi proponują wyjazd 4 godziny później czyli ok 12.00. Już się nie dałam nabrać i wybrałam inny dojazd. Myśle sobie, że na ten "mój" kurs było sporo chętnych, wiec firma wolała zabrać tych, którzy nie załapali się już na promocje i kupili po prostu droższe bilety. Jestem też pewna, że te negatywne opinie na temat Flixbusa naprawdę są prawdziwe. -
~Sebastian / 2019-07-07 03:52
Pomylilem daty na bilecie moja wina ale żeby nie mozna bylo kupic biletu w autobusie bo sie spóźnił i system nie dziala to juz porazka.2.25 w nocy iradz sbie z nami nie pojedzesz. Ok od dziś pkp wygodniej. A apke flixbus do usuniecia.Pa -
~Judyta / 2019-07-05 22:38
Nigdy nie udało się kierowcy przyjechać na czas. -
~Weronika / 2019-07-05 19:26
Dojazd nigdy nie był na czas, mimo że na stronie klient okłamuwany jest, że 9 na 10 autobusów dojeżdża na czas. O opóźnieniu godzinę i 15 minut niektórzy klienci nie byli informowani. Ciasno, siedzenia blisko siebie, fotele niewielkie, siedzenie obok obcej osoby przez kilka godzin bardzo blisko. Bardzo często gorąco i duszno. Brak mydła w toalecie, pomijając zapach, zapchanie muszli, obsikanie wszystkiego co możliwe, raz nasikane było do umywalki- robią to klienci w czasie jazdy, więc stan świadczy o ich poziomie kultury. -
~Eugenia / 2019-07-05 15:49
Podróż z Berlina do Wrocławia super ! Mili kierowcy pomoc przy załadunku bagaży. Drobne opóźnienie ze względu na korek w Berlinie. Ale pasażerowie zostali poinformowani. Młodzi kierowcy ze znajomością języków obcych. Nie to co na innych liniach. Super polecam oby więcej takich miłych młodych kierowców na linii. -
~Jednorazowy klient / 2019-07-04 19:54
Zrobili dwa kursy na stronie o tej samej porze z Wrocławia do Krakowa, potem jakieś buraczane chamidło przyjechało i wzięło tylko ludzi, którym numer zgadzał się z autobusem (których było chyba 4 osoby z 40) i pojechał kretyn z tymi 4-ma osobami, resztę zostawiając, a w rozkładzie nic innego nie było. To było o 19.30, po 21 co ciekawe przyjechało to samo chamidło i już wzięło ludzi. Dramat. Lepiej iść pieszo albo hulajnoga. Chyba że ktoś lubi być traktowany jak śmieć bo "tanij". ZaletyBrakWadyChory system, zero informacji i organizacji, chamy za kierownicą -
-
~Martyna / 2019-07-03 22:13
Problem zaczął się przy rezerwacji Katowice Kołobrzeg - brak rezerwacji miejsc. Cena wysoka, podjeżdża autokar, miejsca jak dla dzieci. Z chorą nogą nie było szans. Zepsute fotele z brakiem regulacji. 11,5 godziny totalnej masakry ! Dodam że flixbus podstawił voyagera zamiast sam wykonać zadanie - nikt o tym nas nie powiadomił. Brak wifi. ZaletyZEROWadySAME -
~Karol / 2019-07-03 21:23
Notoryczne spóźnienia, traktowanie klienta jak podczłowieka, miganie się od odpowiedzialności, niesprawne autobusy, przemęczona nie miła obsługa, ciasno, drogo, monopolista. WadyNotoryczne spóźnienia, traktowanie klienta jak podczłowieka, miganie się od odpowiedzialności, niesprawne autobusy, przemęczona nie miła obsługa, ciasno, drogo, monopolista. -
~Marleana / 2019-07-02 15:17
Z Flixbusa miałam okazję korzystać już kilka razy i przyznam, że początkowo, poza średnio miłym panem kierowcą, niewiele miałam mu do zarzucenia. Autobus przyjeżdżał nowy i czysty (z toalet nie korzystam, więc się nie wypowiem), na czas. Sama podróż też ok. Bez wodotrysków, bo Internet działał mega słabo, ale ogólnie było ok.
Kilka dni temu zarezerwowałam dla rodziny bilety na trasie Wrocław - Dziwnów. Niestety w dniu wyjazdu otrzymałam maila z informacją, że autobus tego dnia nie pojedzie i przejazd został anulowany z powodów operacyjnych (cokolwiek to znaczy ;)). Oczywiście noclegi już były zarezerwowane i cała wycieczka zaplanowana, a tu taka niespodzianka. Jeszcze rozumiem, że różne rzeczy się zdarzają, ale uważam, że firma powinna informować pasażerów osobiście (np. poprzez kontakt telefoniczny lub choćby SMS) lub z wyraźnym potwierdzeniemm, że informacja dotarła. Maile z Flixbusa mają tendencję do wpadania do spamu. Niestety musieliśmy skorzystać z oferty innego przewoźnika.Zaletyceny
autobusy (te typowo z Flixbusa)Wadysposób komunikacji -
~Tati / 2019-07-02 10:13
Zamiast autokaru był mały bus bez klimy. Porażka i oszusto!
strona 132 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 130
- 131
- 132
- 133
- 134
- nastepna »