strona 131 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- nastepna »
-
~Dorota / 2019-07-20 15:15
Zarezerwowałem i zapłaciłem za przejazd 02 lipca. W dniu 17 lipca przejazd został odwołany. Mam 2 dni robocze by znaleźć inny przejazd. To niepoważne i nieprofesjonalne. Nigdy więcej nie skorzystam z tego przewoźnika. -
-
~Joanna / 2019-07-19 21:19
Podróż z Warszawy do Olsztyna. Bardzo miły i grzeczny kierowca. Wygodny autokar, byliśmy zgodnie z podanym czasem w Olsztynie. ZaletyWygodny autokarWadybrak -
~Mervilleux / 2019-07-19 19:44
Miałem bilet bez kodu. Kierowca - najmadrzejszy na świecie - uczy mnie o postępie. Jako ostatnich wpóscił do autobusu, gdzie już ją i partnerka nie znaleźliśmy miejsc obok siebie. Zwróciłem się z tym do kierowcy, ale jego sprawa nie o chodziła. Dodatkowo straszył nas ze brak kodu na bilecie spowoduje mandat w wysokości 2000zl. Po pierwsze imieniny bilet w Polsce jest akceptowany i PAN kierowca nie może robić łaski jeżeli musi ręcznie w telefonie mnie dodać. Nie może z tego powodu odsyłać na koniec kolejki.
Choć o telefonach mogę nauczać - z telefonem ślubu nie wziąłem i żaden kierowca debil nie będzie mnie uczył. Sam kiedyś byłem kierowca.
Żyjemy w Polsce, gdzie byle debil, inteligentnym chce prawo narzucać.ZaletyBrak.WadyBezczelny kierowca. Kiedy popsuje humor, że krew się gotuje, nie można dostrzec zalet. -
~Majka / 2019-07-18 10:35
Jechałam autobusem na trasie Gdynia-Praga. Przejazd był przyzwoity, minusem był brak dłuższego postoju np. Na stacji benzynowej gdzie można by było zakupić coś do jedzenia czy picia czy chociażby rozprostować nogi. Stan autobusu był w porządku poza faktem iż był niedziałający zamek toalety :) Delikatne opóźnienie ale ogólnie było w porządku. Natomiast droga powrotna (Praga-Gdynia) spodobała mi się mniej. Wraz z chłopakiem zakupiliśmy miejsca z przodu autobusu które są droższe. Trafiło nam się siedzenie z niedziałający pasem który był na stałe wciśnięty z zamek. Poszliśmy do kierowcy on po patrzył, stuknął puknął stwierdził, ze zgłosi to a mój chłopak może się przesiąść :) Jak rozumiem miał się przesiadać za każdym razem jak pojawi się pasażer z zajętego miejsca? Mam również nadzieje ze zdawał sobie sprawę z tego, iż siedzieliśmy z samego przodu autobusu, naprzeciw wielkiej szyby bez zapiętych pasów. Stan samego autobusu znacznie gorszy, rozlatujący się. Na przedniej szybie znajdowała się wisząca wycieraczka, jestem ciekawa czy działająca. -
~Anika / 2019-07-17 18:18
Jestem bardzo zadowolona z podróży Flixbusem. Jechałam 16 lipca na trasie Kraków - Rzeszów o godz. 20.30 z Krakowa. Autobus przyjechał na dworzec punktualnie. Kierowca, który odznaczał się wysokim poziomem kultury osobistej wyszedł z autobusu, grzecznie poinformował, że wsiadanie odbędzie się środkowymi drzwiami i że należy poczekać aż pasażerowie wysiądą i zabiorą swoje bagaże. Pan, który "sprawdzał" bilety osób wsiadających do autobusu robił to bardzo sprawnie, był miły. Przed odjazdem do kierowcy podeszła jedna osoba z pytaniami o podróż, ponieważ siedziałam z przodu słyszałam tę rozmowę. Kierowca odznaczył się pełnym profesjonalizmem, był bardzo pomocny i uprzejmy. Cała podróż przebiegła bardzo dobrze. Autokar był czysty, do Rzeszowa przyjechał punktualnie. Kierowca podziękował pasażerom za podróż i życzył dobrej nocy. Każdemu przy wysiadaniu odpowiadał "dobranoc" co świadczyło o tym, że nie lekceważy pasażerów. Serdecznie polecam. -
~Karolina / 2019-07-17 18:14
Odradzam tego przewoźnika , czekalam z rodzina na przystanku Flixbus jednak autobus zatrzymał sie gdzie indziej i niestety nas nie zabrał , odjechał 5 min wczesnej , dzwoniłam na infolinie oczywiście bez powodzenia , jak juz sie dodzwoniłam usłyszałam informacje ze moge napisać reklamacje , skandal , z małymi dziećmi czekałam następne dwie godziny na następny autobus z nadzieja ze bedą miejsca ponieważ nie można było zarezerwować . Możecie sobie państwo wyobrazić jak sie czuliśmy , złość , wściekłość i płacz dzieci ZaletyŻadneWadyBrak rzetelności , lekceważenie klienta -
~Megg / 2019-07-16 22:40
Nie wiem skąd tyle negatywnych recenzji.
Jechałam tydzień temu z Flixbusem pierwszy raz na trasie Katowice-Gdynia i spowrotem i nie mam jakiś wielkich zastrzeżeń.
Kierowcy ok, czasowo tez do zaakceptowania, jedynie co mogliby częściej sprzątać w toaletach, tyle. Przejazd jak przejazd, siedzenia wygodne, ok. Nie mogłam jedynie zlokalizować gniazdek, widzi dla mnie bez znaczenia . Byle dojechać bezpiecznie z puntu a do b. Ja polecam -
~Niezadowolony / 2019-07-16 17:31
Nie polecam tej firmy. Jest wyjątkowo nie rzetelna. Nie zwracają pieniędzy za niewykorzystany bilet. Żerują na klientach. Jechałem na tarasie Kraków Rzeszów o opóźnieniu autobusu zostałem poinformowany zbyt późno aby anulować bilet przez system. Na ich stronie nie można znaleźć absolutnie żadnego numeru telefonu do bezpośredniego kontaktu. Jakikolwiek kontakt jest możliwy tylko przez maile. -
-
~Marcin / 2019-07-16 13:13
Kupiłem dwa bilety z be do pl z winy flixbusa nie pojechałem, ponieważ po dwóch godzinach na infolinii nie było kontaktu teraz nie chcą zwrócić pieniędzy zadają stosu do dokumentów by przesłać do Berlina ale przy kupnie jakoś niczego nie żądano,kieruje sprawę właśnie na drogę sądową, złodzieje ,oszuści,skandal,NIE POLECAM,JUZ NIGDY FLIXBUS!!! ZaletyBrakWadyKilka godzin na infolinii bez rezultatu -
~Katarzyna / 2019-07-16 11:40
Ostatnio miałam okazję jechać Flixem na trasie Poznań - Wałcz pierwszy raz. Po przeczytaniu w internecie wielu negatywnych komentarzy trochę obawiałam się skorzystać z tego przewoźnika. No ale jak sama się nie przekonam to nie będę wiedzieć na 100%. Byłam bardzo zadowolona mimo dojechania na miejsce 340min później przez korki w 1 miejscowości. Polecam i na pewno jeszcze skorzystam Zaletyczysto, toaleta, mili i pomocni kierowcy, wi-fi, pasy bezpieczeństwa, klimatyzacja, niska cena, rezerwacja miejsca za 2zł, kontakt przy siedzeniu, bardzo dużo miejsca na nogi -
~kaarin / 2019-07-16 11:28
Dodaje swoja opinie o Fixbusie.
Kiedy był Polski bus jeździłam
duzo więcej. Prawie 2-3 razy
w miesiącu.
Teraz kiedy jest Fixbus jeżdżę rzadko,
bo nie ma takiego komfortu. jaki był
w Polskim busie.Mam wrażenie ze
kupno biletu było bardziej prostsze niż
teraz..Kupowalam bilet przez internet dawniej
i płaciłam polska karta polskimi zlotowkami
Bylo wszystko ok. Teraz kopiłam bilet przez internet z Wiednia do Warszawy i kupujac myslalam ze
zaplace tez polskim zl. Dopiero po potraceniu z mojego konta bylo widoczne ile musiala zaplacic Euro za bilet. Jest firma po prostu nie do zaakceptowania przez normalnego PolaKA:tO FIRMA nIEMIECKA ;ktora zada zaplaty w Euro.. Raz dalam sie nabrac, ale drugi raz juz nie .Lepiej za ta sume kupic bilet w kasie na pociag i dojechac do celu. Nie tłuc się autobusem. Nie polecam nikomu tego Fixbusa. :ZaletyNie widze zalet, nie ma postoju na zjedzenie czegos cieplego.WadyWad jest bardzo duzo., dodatkowe przystanki jedzie sie dlugo -
~Madziar / 2019-07-16 07:48
Opinie na stronie były fatalne, także też się przestraszyłam przed podróżą, gdy bilet już był zarezerwowany przez męża, a ja się naczytałam tu nie wiadomo czego :D A jednak wszystko było w porządku, jechaliśmy jednego dnia z rana na trasie Wrocław-Kraków zupełnie nowym autobusem, kierowca nie szarżował na drodze, właściwie nie mam nic do zarzucenia. Trochę dziwna jest organizacja, że czasem jadą dwa autobusy o tym samym numerze kursu, ale kierowcy są uprzejmi i wszystko wytłumaczą, także luz. Podróż minęła w sumie wygodnie, przyjechaliśmy o czasie, zero spóźnień. Tak samo wracaliśmy z powrotem - Kraków-Wrocław, tu już większe zamieszanie, bo autobus był pełen ludzi, ale nadal wszystko było w najlepszym porządku. Mój wniosek to: ludzie częściej piszą złe opinie, jak coś ich wkurzy, niż te dobre. Jak wszystko minie w porządku, to zwykle nie chce im się pisać i zapominają o sprawie, jednak to zaciemnia rzeczywistość. Dlatego ja dzielę się dobrą opinią, bo nie mam Flixbusowi nic do zarzucenia :) Zaletymożna wcześniej kupić bilet w dobrej cenie, wygoda, przyjazd o czasieWadymały chaos z organizacją -
~Maria / 2019-07-15 21:52
Problemy z kupieniem biletu, a dokładnie z dokonaniem płatności. Platforma Flixbus'a: (https://www.flixbus.pl/) odrzuciła kolejno płatności kartą Visa, MasterCard, PayPal oraz google play. Oczywiście telefon kontaktowy nie odbiera, chat również. Całkowity brak profesjonalizmu. Biletu w końcu nie kupiłam - punktów sprzedarzy zasadniczo nie ma. ZaletybrakWadyniemożliwość dokonania płatności za bilet -
~Pm / 2019-07-15 18:19
Skandal !!! Zabukowalem bilet na lotnisko, a flixbus dzien przed wylotem poinformowal mnie ze jednak rezerwacja zostala anulowana i maja dla mnie inny bilet, problem w tym ze przyjazd na lotnisko mialby byc 3 godziny po odlocie mojego samolotu. ZaletyBrakWadyTylko wady -
~NoMen / 2019-07-15 10:21
Dno i dziadostwo, odjeżdżają o której chcą i skąd chcą, rozkład jazdy czy peron to tylko dla tej firmy drobna sugestia.
Poziom kontaktu z klientem jest zerowy a kierowcy nie ponoszą za nic odpowiedzialności.
Kasa za zwrot za bilet, nawet jeśli autobus odjechał nie z tego peronu, który był planowany na rozkładzie, się nie należy.
Odradzam tę firmę Krzak. -
~Kasia / 2019-07-14 21:08
To prawda zero kontaktu z firmą brak zwrotu za nie wykorzystany bilet, nie czekają na pasażera mimo kontaktu Drugie bilety brak promocji ZaletyPrzystanek centrum Warszawy -
-
~julia / 2019-07-14 15:34
Polscy kierowcy (z którymi miałam wątpliwą przyjemność jechać) byli nieuprzejmi, szukali zaczepki, mieli gdzieś komfort pasażera, wpuszczali ludzi w nocy mimo braku wolnych miejsc. Mam nadzieję, że już nigdy nie będę musiała podróżować FlixBusem. Nie polecam i współczuję ludziom, którzy będą musieli trafić na takich przewoźników. Wady-fatalne podejście do klienta -
~Magda / 2019-07-14 08:36
24.06.19 wracałam z Wrocławia do Berlina mieliśmy przerwę na stacji benzynowej niestety bardzo nie odpowiedzialni kierowcy mie na niej zostawili. Najgorszego w tym że torba się nie odnalazła A dzisiaj juz jest 14.06.19.I bardzo w to wątpię że się znajdzie. mam nadzieję że ich też coś takiego kiedyś spotka ZaletyNiestety nie maWadyKradną bagaże -
~Paweł / 2019-07-13 09:48
Jechałem Zgorzelec-Warszawa. Powinien wyć Wifi- nie ma. Coś z siecią, jak powiedzieli kierowcę. W toalecie nie ma papieru, nie działa suszarka do rąk. Na niewygodnych do siedzenia siedzeniach nie ma stolika z przodu. Chciwi, leniwi polscy kłamcy, obłudnicy. -
~Paweł / 2019-07-12 19:21
Ciągłe opóźnienia autobusu P6 na trasie Zakopane Warszawa Wilanowska W Radomiu planówy przyjazd 15.25 zawsze opóźniony średnio 30 min. W autobusie pojedyńczy pasażerowie zajmują dwa siedzenia obok siebie. Nie można się doprosić o zwolnienie miejsca. Kierowcy niereagują. Robi się dziadowska firma.
strona 131 z 158
- « poprzednia
- 1 ...
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- nastepna »