strona 131 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- nastepna »
-
~Felix / 2019-08-10 09:25
Kierowcy na trasach międzynarodowych między innymi Szwecja Dania nie znają podstaw języka angielskiego nie wspomnę już o szwedzkim czy duńskim. Jedyny znany im język to rosyjski.
W takiej sytuacji odzyskanie walizki z luku bagażowego trwało 10min bo szanowni kierowcy nie rozumieli co się od nich chce.
-
-
~kaisa / 2019-08-09 21:58
59,90 zł za kurs z Krakowa do Zakopanego, to chyba lekka porzesda! ZaletyTrduno określić, bo nie skorzystałam z tej promocji!WadyCena! 59,00 z Krakowa do Zakopanego -
~Daniel / 2019-08-09 20:09
Wyjaz do Chorwacji.
02.08.2019 kupno biletu. 03.08.2019 wyjazd z Katowic w kierunku Split. Bilet 299 zł + coś z 10 zł na dojazd koleją do Katowic (bus, którym planowałem jechać 390 zł - odbiór z Żor, niestety brak miejsc w tym terminie; BlaBlaCar w tym kietunku 270 zł - odbiór z okolic Żor - A1, niestety zbyt późna odpowiedź potwierdzająca od kolegi, z którym miałem jechać).
Naczytałem się tutaj wielu negatywnych opinii. Bilet kupowałem z tzw duszą na ramieniu, niemniej brak alternatywy (decyzja co do wyjazdu podjęta w ostatnim momencie) zmusił mnie do skorzystania z Flixbusa.
I muszę napisać, że było OK.
Niewielkie spóźnienie w Katowicach (z 10 min), kierowcy (dwóch) kulturalni, żadnego grubiaństwa itp., tłumaczą gdzie siadać w zależności od tego czy ma się rezerwację czy nie; informują ile czasu na przerwę i przeliczają "sztuki" po krótkich postojach także trzeba się postarać, żeby kogoś gdzieś zostawili po drodze.
Autobus czysty (kibelek na początku też później zależnie od kutury podróżujących), działające gniazdka z "220 V" po dwa przy siedzeniach.
Punkt docelowy w Chorwacji osiągnąłem z może 12 min opóźnieniem co dla mnie jak na tę trasę jest jakby żadnego spóźnia nie było.
W przypadku tego typu wyjazdów podstawa to posiadanie wymaganych przez przewoźnika dokumentów - bilet i dowód potwierdzający tożsamość. Także dla dzieci! W Katowicach jedna z pasażerek, Ukrainka, nie miała żadnego dokumentu dla dziecka więc kierowca ich nie wpuścił na pokład autobusu. Żal, ale pamiętajmy, że na granicach jeszcze się zdarza sprawdzanie dokumentów i wtedy byłby większy kłopot.
Ja ze swojej strony mogę polecić.ZaletyNiezła i jak się okazuje niedroga alternatywa podróżowania.WadyTrochę mnie to zdziwiło ale niewygodne siedzenia. Niby autobus wygląda "w dechę" a tutaj taki "zonk". -
~Ja / 2019-08-09 12:00
Punktualność. Autobus juz w Rzeszowa wyjechał z połgodzinym opóźnieniem.
Jak to możliwe żeby już od początku trasy łapać takie opóźnienie! I wydaje się że spóźnienie pół godziny już w Rzeszowie, jest standardem, inne osoby podróżujące Flixbusem na tej trasie ( Przemyśl - Berlin ) zauważyły to samo.
Druga kwestia to toaleta, po prostu śmierdziała z braku wody do spłukiwania, i to również wydaje się być standardem we Flixbusie.
Dalej, internet bardzo słaby, załadowanie jakiejkolwiek strony prawie niemożliwe, a nawet jeśli się udało to połączenie zaraz się zrywało.Wady1. Znowu półgodzinne opóźnienie i to juz od początku trasy ( kierowca spóźnił się do pracy czy jakaś inna przyczyna???),
2. Śmierdząca toaleta przez całą podróż, brak wody do spłukiwania. Czy ktoś tą toaletę sprząta przed rozpoczęciem kursu??
3. Bardzo słaby internet,jak zwykle zresztą, rwie cały czas, podróżni muszą używać swojego internetu mimo że podobno na pokładzie Flixbusa jest internet... -
~Anna / 2019-08-09 10:48
Dzisiejszy kurs N 1380 to jakaś porażka ponad 3h opóźnienia i co godzinę SMS z kolejką wiescią że o kolejne min się spóźni.Zero słowa przepraszam A ja z chorą teściową marzłyśmy na dworcu w wiacie przystanku. Zero poczekalni i jakiś konkretnych informacji. ZaletyBrakWadyBrak szacunku do pasażera. -
~Sebastian / 2019-08-08 22:08
dno dno i syf chamstwo i bydło zero kultury . nie polecam -
~CeeDee / 2019-08-08 00:17
Omijać szerokim łukiem. Opóźnienie, opóźnieniem, opóźnienie pogania. ZaletyDowożą jeszcze do celuWadyReszta -
~Zofia / 2019-08-08 00:12
Podrozowalam Flixbusem z Amsterdamu do Krakowa. Oprócz ceny i miejsca nic nam się nie podobało. Przystanki mimo długiej podróży były krótkie i nie zapowiedziane wcześniej. Kierowca informacji udzielał w niezrozumiałym języku (oczekiwałam informacji po polsku lub holendersku). Ponadto kierowca bardzo często i długo rozmawiał przez telefon o prywatnych sprawach. Takie zachowanie nie jest na miejscu i stwarza zagrożenie. Przed Katowicami ogłosił 5 cio minutowa przerwę podczas której mimo chłodem dowiedziałam się że muszę się przesiąść do innego autobusu bo ten ma usterkę. Przy podróży trwającej prawie 20 godz trudno spakować się w tak krótkim czasie. Przy szybkim przeładowania bagażu moja nowa walizka została uszkodzona (złamane kolko). -
-
~XXXXX / 2019-08-07 19:03
Podróż na trasie Warszawa-Praga, Praga-Warszawa. Na podróż w stronę Pragi nie ma co narzekać, kierowca miły, robiący postoje po 20 minut, bardzo komfortowo, gdyż można wyjść do łazienki czy coś zjeść. Niestety łazienki w bardzo niskim standardzie.
Podróż Praga-Warszawa, kierowca robiący sobie postoje na papieroska, w momencie przybycia do Wrocławia po zapytaniu o przerwę zaczął odpryskiwac pod nosem i mówić, ze żadnej przerwy nie będzie (po 6,5 godzinach drogi)
Wifi działa, ale często się przeciąża. Wolno chodzi.
Płacąc 15zl za miejsce z panorama spodziewałam się więcej miejsca na nogi i komfortu. Tak samo po zobaczeniu miejsc ze stolikami (mało miejsca).
Zielona strefa nie powinna być miejscami oznaczony do rezerwacji- podczas przerwy Pani zajęła nasze miejsce i nie chciała się przesiąść.Zaletycena
klimatyzacja
brak przesiadekWadyobsługa kierowców
brak przerw
brudne toalety -
~Alicja / 2019-08-07 08:42
Jechałam 22.07.2019 z Wrocławia do Szczecina.Kierowca, który zamienił się z kolegą w czasie podróży bez przerwy w czasie jazdy rozmawiał przez swój telefon,obdzwaniał wszystkich znajomych, ale najgorsze moje przerażenie było jak w czasie jazdy zaczął zapisywać numer telefonu w swoim telefonie.Siedziałam zaraz za kierowcą.
Linia N1362, kierunek Szczecin station 22.07.2019 06:05 Wrocław, dworzec autobusowy → Szczecin, główny dworzec kolejowy (ulica Kolumba)
2 Miejsca: 1A, 1BZaletynie wiem,chyba wygodne siedzeniaWadywiejąca zimna klimatyzacja w nogi,skończyła się katarem -
~Nina / 2019-08-06 12:57
Zabookowałysmy 4 miejsca 2 tyg temu, dzisiaj otrzymalam maila, że 2 z 4 miejsc nie będę zarezerwowane (wszystko było opłacone). Zadzwonilam na infolinie, nie dowiedzialam się absolutnie nic poza tym, że "no wie pani są różne sytuacje". Pan był niekompetenty, nie umiał odpowiedzieć na moje pytania. -
~Kokos / 2019-08-06 11:15
Kierowca cham,20 minut do odjazdu a kierowca mi mówi że do toalety nie mogę iść,pani na dworcu nie poinformowała mnie że mogę kupić oznaczone miejsca(pierwszy raz jechałam )jechałam z dzieckiem i okazało się że dziecko miało siedzieć na końcu autobusu ja na początku(kierowca mi mówi że to mój problem)Żenada(za komuny lepiej matkę z dzieckiem traktowali)Pierwszy i ostatni raz jechałam z tą firmą.Panowie kierowcy więcej SzACUNKU -
~Mk / 2019-08-06 10:56
Witam, kupiłem bilet na flixbusa z elbląga do krakowa i bus nie zatrzymał się na dworcu autobusowym (tak jak mówi strona). Gdy wstąpiłem do czatu z agentem, zostałem poinformowany że bus zatrzymał się w miejscu na którym czekałem 30 min xDDD
Flixbus to jakaś kpina -
~Bartosz / 2019-08-05 19:47
Jeździłem flixbusem conajmniej 5-7 razy, za każdym razem linia miała opóźnienie od kilkunastu minut do nawet 2 godzin. Trudno uzyskać jakiekolwiek informacje ba temat położenia busów i godziny ich przyjazdu. Infolinia to kpina, najpierw trzeba przejść przez automat polsko-angielski A próba połączenia z konsultantem kończy się rozłączeniem. Flixbusie- giń! -
~Zakopianczyk / 2019-08-04 17:39
Kierowca mówi tak cicho ważne informacje, że nie można go zrozumieć. ZaletyBrakWadyCeny
Cichy kierowca -
~Klaudia / 2019-08-04 14:40
Kierowcy to jest jakieś nieporozumienie ! Nigdy nie spotkałam się z takim lekceważniem pasażerów ! Czekałam na bus od godz. 11.45 - jest godzina 15 mój bus dalej nie przyjechał , do nikogo się nie da dodzwonić , firma bardzo niezorganizowana . Pracują w niej ludzie (przede wszystkim kierowcy ) którzy nie mają pojęcia o swoich przystankach . Nigdy więcej nie skorzystam z tej usługi . -
-
~pytia / 2019-08-04 03:32
Dziś (4.08) miałam jechać Flixbusem z Katowic do Berlina, jednak że względu na Tour de Pologne przystanek został przeniesiony z dworca autobusowego na inną ulicę (ogłoszenia były i na Facebooku i na oficjalnej stronie internetowej flixbusa, dzwoniłam tez na infolinie gd,od zostałam poinformowana że na pewno tak jest) Mimo tego autobus wyruszył z dworca autobusowego, podobnie jak inne np do Gdyni, Wiednia, Bratysławy. Mało tego, kierowcy których zapytałam na dworcu autobusowym twierdzili że nic nie wiedzą o żadnej zmianie, twierdzili także że nie ma żadnej infolinii. Musiałam jechać do Berlina pociągiem, być o dzień później i stracic zaplacony nocleg. Kompletna dezinformacja, firma niepoważna i absolutnie niegodna zaufania. Nie polecam nikomu -
~Sylwia / 2019-08-03 21:02
Bilet kupowany u kierowcy jest ponad 2 razy drozszy... nie polecam. -
~Sławek / 2019-08-03 12:23
Polecam, wygodnie i szybko do celu. Bezproblemowy przejazd i miły! :) ZaletyWygoda, szybki przejazd, miło, czysto, bezpiecznie, dużo miejsca, czysta ubikacjaWadyBRAK -
~Marcin / 2019-08-03 10:02
Przewodnik zdecydowanie warty polecenia. Trasa Poznań-Kudowa-Zdrój i z powrotem przebiegła perfekcyjnie w obie strony. ZaletyBardzo wygodny autokar
Uprzejma i pomocna załoga
Punktualność
Bardzo niska cena w stosunku do jakości i cen konkurencji
strona 131 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 129
- 130
- 131
- 132
- 133
- nastepna »