21/22.08.19 Niemiła obsługa ( dwóch młodych kierowców ) autokaru ze Splitu do Katowic. Brak przerw w trasie, co powodowało frustrację wśród pasażerów mimo częstych próśb. Bezpośrednie i aroganckie odzywki w stylu " Nie ma takiej opcji, nic na to nie poradzę, macie pięć minut" powodowały że kilkunastogodzinna jazda zamieniła się w gehennę. Pomijając już grzebanie w telefonach podczas załadunku bagaży, zamiast pomóc starszym ludziom, brak wifi, brak propozycji puszczenia jakiegoś filmu, muzyki, zamknięcie środkowych drzwi kiedy mężczyzna wychodził na zewnątrz i został nimi uderzony, oraz brawurowa jazda z ostrym hamowaniem i trąbieniem po jadących w pobliżu samochodach. W taki sposób to mogą sobie z bydłem albo ziemniakami jeździć...Generalnie dla mnie dno totalne i nieprofesjonalizm. Nie polecam przynajmniej z tymi dwoma delikwentami na pokładzie.
Zalety dotarliśmy żywi
WadySprawy techniczne w porządku, umiejętności i podejście kierowców tragedia.
~Kinga / 2019-08-22 14:02
Ocena: 1.00 / 5
Mój partner wracając z Chorwacji do Polski wraz z dwoma kolegami, został przez zapomnienie nieogarniętego kierowcy zostawiony na stacji. Bus odjechał z ich wszystkimi rzeczami i dokumentami. Bez żadnych pieniędzy ani noclegu musieli czekać kilkanaście godzin na następnego busa. Co z rzeczami? Niewiadomo do tej pory, obsługa zapewniła tylko linka do strony z formularzem rzeczy zgubionych. Nie polecam nikomu tej firmy, jeśli chcą miło zakończyć wakacje.
~Monika / 2019-08-22 00:09
Ocena: 4.50 / 5
Przejechałam trasę Warszawa- Rybnik. Autobus czysty, dość wygodny, mili i uśmiechnięci kierowcy. Wyjazd i przyjazd o planowym czasie 17.25- 23.05. Polecam
~bugyteg / 2019-08-20 18:29
Ocena: 3.00 / 5
Tak się zastanawiam, czyja to wina, że kierowcy Flixbusa tak gnają, że czasem można odnieść wrażenie, że zaraz dojdzie do wypadku. Ze swoich obserwacji z nawigacją pokazującą prędkość, stwierdzam, że winę ponoszą nie kierowcy, lecz Flixbus, który ustala godziny przejazdów na poszczególnych odcinkach gorzej niż źle. Kierowca z punktu A do punktu B ma tyle czasu na przejazd, że jadąc 100 km/h ((przy ograniczeniu dla zwykłych osobówek - 90 km/h i autobusów - 70 km/h) oraz 90 km/h w obszarach zabudowanych (gdzie można jechać tylko 50 km/h i osobówką i autobusem), jak również w obszarach zabudowanych z możliwością jazdy szybciej np. 70 km/h dla osobówek - autobusem tylko 50 km/h ), przyjeżdża do punktu B opóźniony kilka- kilkanaście minut. Czy to nie jest chore? Przecież już dawno powinna się tym zająć Inspekcja i nakazać zmiany tych godzin potrzebnych na przejazd. Kierowca autobusu powinien jechac 70 km/h, i 50 km/h oraz 80 na autostradzie (100 km/h na autostradzie - gdy ma znaczek przylepiony z tyłu autobusu 100 - ograniczenie prędkości 100 ). Składajcie reklamacje do biura Flixbusa by poprawili te rozkłady jazdy oraz tym samym bezpieczeństwo pasażerów podczas jazdy.
WadyNadmierna prędkość, brak bezpieczeństwa, fatalne czasy przejazdu na odcinkach.
~gti4 / 2019-08-20 17:33
Ocena: 1.75 / 5
Nie mogliśmy wrócić z urlopu. Usunęli moją i żony rezerwację w autobusie i w zamian za to bez pytania przepisali nas na inny termin. W rezultacie spóźniłem się do pracy o jeden dzień poniosłem duże koszty powrotu alternatywnego, straciłem realne pieniądze na dodatkowy nocleg i usunięcie rezerwacji innych. Pieniędzy nie oddali tylko zaliczyli sobie jako zaliczkę na przyszłe przejazdy.
Omijam szerokim łukiem !!!!!!!!!!!!
Podał bym ich do sądu ale nie chce mi się stawać w Monachium ale może znajdę pełnomocnika prawnego. Na pewno znajdę adres do UOKiK- u i Rzecznika Praw Konsumenta
~Miska / 2019-08-20 17:20
Ocena: 5.00 / 5
Trasa Ustrzyki Górne - Warszawa i odwrotnie. Jeżdżę z Wami regularnie i jestem mega zadowolona. Rezerwuje wszesniej więc przeważnie wychodzi mi bilet za śmieszne pieniądze. Kierowcy wporzadku, pomocni, uśmiechnięci, jeszcze nie spotkałam się z opóźnieniem na tej trasie w przeciwieństwie do np Neobusa. Zdecydowanie wygniejsze autobusy no i przystanki na rozprostowanie nóg, co w moim przypadku (pasażera nie śpiącego w podróży) jest bardzo ważne. Dziękuję Panowie i dozobaczenia w trasie.
ZaletyWygodne autobusy
Uprzejma obsluga
Punktualność!!!!
Wady:)
~Beata / 2019-08-20 10:17
Ocena: 5.00 / 5
Podziękowanie..dla kierowców..uprzejmni i pomocni. .Trasa Gliwice -Zakopane 20.08.2019r..Pomoc dla osoby nieslyszcacej..
~Micky / 2019-08-20 04:10
Ocena: 5.00 / 5
Trochę nie rozumiem ludzi dodających negatywne opinie. Jechaliśmy z dziewczyną fluxbusem w dwie strony i jesteśmy bardzo zadowoleni. Tylko w jedną stronę autobus spóźnił się 20 min, poza tym wszystko jak najbardziej ok. Obsługa, terminowość, zarezerwowane miejsc, wygoda.
ZaletyJakość obsługi, terminowość, ilość połączeń, wygoda
WadyJak dla mnie brak
~Justyna / 2019-08-19 11:57
Ocena: 1.75 / 5
Z zewnątrz bez zarzutu...natomiast w środku na dzień dobry odrzuca Cię smród z toalety, który towarzyszy Ci przez całą drogę...U mnie to jakieś 16 godzin...obsługa nie miła. Torbami rzucają jak workami trocin.. Brak wody i papieru sprawia że całą drogę miałam odruch wymioty...Moja trasa to Werona docelowo Kóln ...
ZaletyTanio
WadyOpisałam
~Paula / 2019-08-19 09:31
Ocena: 5.00 / 5
Gdańsk- warszawa , polecam jak najbardziej:)
Autobusy nowoczesne wygodne :) Panowie kierowcy bardzo mili :) w obie strony byliśmy przed czasem :) jedyne zastrzeżenie jakie mam to rezerwacja miejsc:/ wchodząc do autobusu n naszych miejscach ktos siedział po zwróceniu uwagi Pani wstała z fochem i powiedziała że tego tu nikt nie sprwdza.. To po co s dodatkowe koszta za rezerwację??
~Melan / 2019-08-19 07:57
Ocena: 5.00 / 5
Jechałam na trasie Szczecin-Olsztyn w godzinach nocnych. Panowie kierowcy bardzo mili, bardzo dużo miejsca na nogi, jest stoliczek na picie czy ew kanapki ! Podróż minęła ekspresowo, a na miejscu byliśmy ponad 30 min przed czasem !!!
~H / 2019-08-19 01:14
Ocena: 3.00 / 5
Wszystko super, tylko Pan kierowca jeśli chce posłuchać radia to mógłby założyć słuchawki bo jak się jedzie w nocy to chciałoby się SPAĆ.
~Mateusz / 2019-08-18 21:38
Ocena: 1.00 / 5
Postanowiliśmy pojechać autobusem flix bus w moje rodzinne strony . Wszystko ok jednakże po wypiciu zostalem zaszufladkowany jako agresywny i nie moglem wstąpić na pokład autobusu ktory zapłaciłem 50 zl i nie skorzystałem dziekuje bardzo nigdy wiecej nie skorzystam nawet za darmo.
ZaletyŻadnych
WadyNie wykorzystanie biletu
~Pasażer / 2019-08-18 14:17
Ocena: 1.25 / 5
DNO!!!Trasa Lublin-Wrocław autobus stary, nieoklejony(więc trzeba się dopytywać, czy to na pewno Flixbus) Zapłaciliśmy za "przejzd nowoczesnym autobusem", a jedziemy starym gratem. Autobus nie posiada toalety!!! W ofercie było Wi-Fi oraz możliwość podłączenia telefonu, to kolejna fikcyjna informacja. Gniazdka to atrapy. Są dodatkowo wejścia na ładowarki samochodowe... szkoda, że w ofercie nikt nie zaznaczył, że jest takie wspaniałomyślne udogodnienie. Na pewno każdy by wziął swoją samochodową ładowarkę, żeby podpiąć ja do bezużyteczngo gniazdka. Podsumowując płacisz za usługi, które nie mają nic wspólnego z rzeczywistością. Nikomu nie polecam.
~Marzena / 2019-08-17 13:03
Ocena: 4.75 / 5
Korzystam z usług Flixbus kilka razy w roku i nie mam zastrzeżeń.
Chociaż mogłoby być więcej połączeń z Łodzi:)
~Joanna / 2019-08-12 21:18
Ocena: 1.00 / 5
Dramat! Moja pierwsza podróż tym przewoźnikiem nie doszła do skutku, pomimo zapłacenia za bilety nie otrzymałam ich. Ciężki kontakt z obsługą klienta, nic się nie da załatwić, odsyłają do formularzy online, których wypełnienie nic nie daje. Skutek jest taki, że oni mają na koncie moje pieniądze, a ja proszę od kilku dni o ich zwrot - nonsens! Nigdy więcej i ostrzegam przed tą firmą. Płatność dokonałam za pomocą dotpay.
Zaletyżadne
~Eliza / 2019-08-12 11:44
Ocena: 4.75 / 5
Podróż na trasie Ustrzyki Górne - Warszawa w dn. 9.08 wyjazd o 19.25. Punktualnie, a nawet w Wwie ciut przed czasem, kierowcy - ok, klimatyzacja - ok. W porównaniu z Neobusem więcej miejsca na nogi.
ZaletyPunktualność
Klimatyzacja
Działające gniazdka
Miejsce na nogi
Kierowcy
WadyBrak wi-fi
~Aneta / 2019-08-12 07:01
Ocena: 1.75 / 5
Gdy rezerwowałam bilet na stronce nie było opcji aby zarezerwować miejscówkę,po czym okazało się że niektórzy owe miejscówki mają zarezerwowane i lataliśmy po całym autokarze co przystanek żeby znaleźć miejsce.Obsługa bardzo nie przyjemna ,zero pomocy,opryskliwa.Nie polecam .Miał to być fajny urlop A już początek okazał się porażką
WadyZła organizacja,kiepska obsługa
~Jj / 2019-08-12 02:19
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, nawet gniazdko nie działa i nie mozna naladowac telefonu! Kierowca nie mily, toaleta zatkana, nie wygodnie.
~Beata / 2019-08-10 22:27
Ocena: 5.00 / 5
Zarezerwowalam bilet, ale niestety nie mogłam wyjechać. Nie było żadnego problemu że jego zwrotem. Wysłałam maila z prośbą o zwrot wpłaty i w krótkim czasie pieniądze były koncie.