Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3141 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Gratifi / 2019-07-27 16:45
    Ocena: 1.00 / 5
    23.07.2019 godz 1:40, pomimo rezerwacji miejsc i opłaceniu ich, nie mieliśmy gdzie usiąść. Paseżorowie leżeli i zajmowali kilka miejsc. Kierowcy mieli to w poważaniu. Sami budziliśmy ludzi i prosiliśmy by łaskawie pozwolili nam usiąść. Autobus był podstawiony inny niż było to w informacji. Nikt nas o tym nie poinformował wcześniej. (Jedynie kierowca wyszedł i powiedział, ze "to twn som, ino nie pomalowany").Obsługa była nieprzyjemna, kierowca z daleka śmierdział alkoholem. Przejazd był opóźniony. Ponad to, wcześniej przy zakupie biletów nie było informacji o przystankach, które były po drodze w Ostrawie itd. Nigdzie nie było na ten temat ANI SŁOWA. Pomijam już fakt, że klimatyzacja praktycznie nie działała, a w autbusie zapach był gorszy niż w męskiej szatni po meczu rugby,(o wifi mogliśmy pomarzyć...)

    Jeździłam wielokrotnie polskimbusem, byłam bardzo zadowolona. A to? Bez komentarza.

    Nie polecam. 0/10
    ZaletyDojechaliśmy do celu.
    Wady-brak miejsc wcześniej zarezerwowanych
    -niemiła obsługa
    -opóźnienie
    -dezinformacja
  • ~Katarzyna / 2019-07-27 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Taka sytuacja: wchodzę do autokaru spokojna, bo mam wykupione bilety z panoramą. Na wejściu dostaję informację, że podstawiono i rezerwacje nie obowiązują. Rezerwacje, które są dodatkowo płatne...
    Kierowca nie reaguje na sytuacje sporne, powtarza tylko, że autokar się zmienił i on nic na to nie poradzi. Nie chcąc robić awantury siadam na wolnych miejscach w tyle autokaru.

    Jest niesmak. Rezerwacja nie kosztuje wiele (z panoramą 7 zł dodatkowo) ale uczciwość i szacunek do klienta widać juz tak...
    Nie polecam.




    ZaletyBrak
    WadyNierzetelność
    Nieuczciwość
  • ~Rina / 2019-07-26 16:28
    Ocena: 1.25 / 5
    Okropnie!! Podróżuję Flixbusem dosyć często. Zawsze mi się podobało, czyste autobusy, punktualność i cena. Ale ostatnie półrocze całkowicie zmieniło moje zdanie i teraz się zastanawiam czy warto jeździć tym Flixbusem. Co nie podróż, to negatywne wspomnienie!
    W zeszłym tygodniu jechałam z Wrocławia do Krakowa. Autokar się spóźnił o całą godzinę. Nikt za to nawet nie przeprosił i nikogo nie interesuje czy się spóźniasz czy nie.
    Kolejna podróż - kierowca włóczył głośno muzykę, przy czym ludziom się chciało spać, ale nie w takim hałasie.
    Jeszcze jedna podróż - nastąpiła zmiana autobusu na większy. Niektóre klienci FlixBus zapłacili za miejsca (panoramy widok, miejsca w pierwszym rzędzie), ale tylko cześć tych ludzi dostała te miejsca. Na wszystkie negatywne komentarze od klientów kierowca tylko powiedział :” nastąpiła zmiana autokaru na większy. Miejsca już się nie obowiązują. Siadajcie gdzie chcecie, albo nie pojedziemy.” Jasne, ze 2 pln to nie dużo, ale czy to jeden klient tego miejsca nie dostał?? Nas było więcej. I czy tylko pierwszy raz u Flixbusa taka sytuacja się zdarzyła, ze trzeba było zmieniać autokar? Kto wie. Od każdego po 2 czy 7 pln, i może się nazbierać....
    Nie chce wspominać każda swoją nieudaną podróż, ale zachowanie personelu i firmy do klientów jest po prostu nie ludzkie.
  • ~Luki662 / 2019-07-26 11:52
    Ocena: 5.00 / 5
    Wbrew wszystkim krytycznym opini moja podróż z Wenecji do Krakowa przebiegła świetnie autobus nie był spóźniony ani nawet nikt nie ukradł walizek a kierowcy byli bardzo sympatyczni
    ZaletyCzystość wygoda kultura
  • ~stokrotka / 2019-07-25 20:31
    Ocena: 3.25 / 5
    Nie mam zastrzeżeń, nie jestem osobą wymagającą. Jednak mam małą sugestie dotycząca trasy autobusów, zwłaszcza w kierunku Warszawy. Trasa przebiega przez liczne kręte wąskie drogi w wiejskich miejscowościach. Trasa dla autokaru takich gabarytów zwłaszcza w okresie żniw na wiejskich krętych drogach niekoniecznie wskazana. Podróż była dla mnie stresująca. Nie mogę mieć obiekcji co do umiejętności kierowcy, jednak może przewoźnik przeanalizuje trasę autokarów żeby ograniczyć potencjalne niebezpieczeństwo na drodze.
  • ~Noya / 2019-07-25 16:59
    Ocena: 4.00 / 5
    Wydaje mi się, że większość opinii tutaj zależy od tras, albo od osób, na jakie się trafi.
    Ja akurat flixbusem jeżdżę dość często. Wcześniej na trasie Kraków-Opole o odwrotnie, a teraz już Kraków-Nysa i odwrotnie.
    Nigdy nie miałam specjalnych problemów z przewoźnikiem, zwykle, jeśli już jakieś spóźnienie wchodziło w grę to wynosiło może maksymalnie dziesięć minut.
    Dopiero teraz ma ono około godzinę, jednam mimo tego śmiało mogę polecić przejazdy Flixbusem, przynajmniej na trasie, z jakiej sama korzystałam.
    ZaletyCeny
    WadyDrobne opóźnienia
  • ~Lukasz / 2019-07-25 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Spozniony, stary autobus z demobilu z Holandii bez klomatyzacji. Smrod z toalety. Dzieki pierwszy i ostatni raz.
  • ~Katarzyna / 2019-07-25 14:46
    Ocena: 4.00 / 5
    Jechałam z łodzi do Hamburga z przesiadką w Berlinie w obu przewodnikach bardzo smierdzialo z toalet..
    ZaletyTanie bilety
    WadyŚmierdzące toalety
  • ~Sosnowiec / 2019-07-25 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada
    Z Katowic do Torunia.
    Spóźniony 40minut. Poinformowali pół godz przed przyjazdem
    Dojechaliśmy do Sosnowca godzinę stał w środku nocy wysadzili nas z informacją że się bus zepsuł i mamy iść na pociąg. Brak słów ludzie z dziećmi. Jeśli by kto nie miał pieniędzy na powrót do domu nie wiem co by bylo
    Na zwrot pieniędzy każą czekać 6tygodni
    NIGDY NIE WSIĄDĘ DO TEJ FIRMY
    TYM POWINNO ZAJĄĆ SIĘ PAŃSTWO
  • ~Bela / 2019-07-25 13:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Podróżnicy,
    Odradzam i ja jazde tym przewoźnikiem. Wydawało mi sie, że przebiją w Olsztynie konkurencje. A jednak nie przebiją...Z Olsztyna do Wawy dojechalam ok, miała być przesiadka na Dw.Zachodnim w Stolicy, kursem 1304 do Wrocławia (kierunek Dresden). Czlowiek stoi i ma rozbiegane oczy bo przecież nie ma informacji z którego stanowiska, nie ma nr tele do info czy c czatu jakiegos....i co? Byl, ale ponoc jakis szary, musial nie miec oznakowan firmy bo bym widziala. Pamietam że byl do Berlina z kursem innym, nie moim. Pojechal..beze mnie. Grzecznosciowo mi dyżurny ruchu pks udzielił info , że był. Ludzie, autobusy mają wygodne to fakt, ale przeciez przy zakupie biletu podajemy nr tele i @ aby otrzymac info jesli cos by bylo nie tak. Dla nich oczywiscie nic sie nie stało....a ja zostalam z perspektywą kombinacki 400 km przed sobą.
    Odradzam jazdę z nimi!!!
    ZaletyŻadne
    WadyNieoznakowany autobus z innym nr kursu na dalekiej trasie!!!!
  • ~Guest / 2019-07-23 10:55
    Ocena: 2.67 / 5
    Kierowca flixbusa zostawił mnie w nocy w Berlinie, odjechał z innego stanowiska niż było podane i 2 min. przed czasem odjazdu, nie zadzwonił pomimo, iż specjalnie zostawiłam nr tel. w razie pilnego kontaktu!Obecnie żądam zwrotu kosztu 2 biletów oraz odszkodowanie.Nie polecam!
  • ~Grzesiek / 2019-07-23 05:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Żal żenada wstyd zawsze jeździłem z Gdańska do Torunia pociągami dałem się namówić na PKS połączenie firma flixbus podchodzę do autobusu pierwszy zgrzyt nie przyjmują gotówki dobra Człowiek na dworcu chciał pomoc zapłaci karta oddam gotówkę kolejny zgrzyt odmowa kłócę się z kierowcą kolejny pasażer wychodzi pyta czy mam gotówkę mówię tak On zapłaci kasę ma na koncie kolejny zgrzyt nie działa efekt? Zamiast być w Toruniu przed 8 będę o 9.51 śmiech na sali a reklamację? Nie ma na stronie odpowiedniego formularza jawna kpina
    ZaletyBrak
    WadyBrak możliwości płatności gotówką, nie działające terminale w pojazdach
  • ~Ilona / 2019-07-22 22:33
    Ocena: 2.50 / 5
    Na dworcu we Wrocławiu autokar był nieoznaczony logo firmy i na skutek braku miejsca na peronie, z którego miał odjeżdzać, znajdował się na innym peronie. Nie wiedząc, że zatrzymał się na innym stanowisku czekałam na wskazanym przez tablice informacyjne, myśląc ze się spóźnia. Pojazd jednak odjechał, bez informacji o zmianie stanowiska. Po złożeniu reklamacji otrzymałam odpowiedz, że w systemie mają, że odjechał z odpowiedniego stanowiska i że był oznaczony( był to biały autokar bez żadnych widocznych oznaczeń). Osoba podpisująca się pod odpowiedzią na moją reklamację to Juraj z FlixBusa, więc nawet nie podpisuje się konkretna osoba, tylko Bóg raczy wiedzieć kto. Generalnie, w d...e mają klienta, liczy się tylko zainkasowana kasa. Odpowiedz na reklamację bez żadnej analizy, sztampowa, dla każdego pewnie jednakowa wysyłana przez system. Nie odnoszą się do sytuacji klienta tylko do tego co im system mówi. Zenada, nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyjeżeli nic się nie dzieje, nie ma korków i innych zdarzeń losowych, system im działa, jak są przeszkody Pan System przestaje działać i nie ma informacji o zmianach, brak empatii w stosunku do klienta, kasa zainkasowana, to rób co chcesz
  • ~Jerzy / 2019-07-22 16:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Dzisiaj miałem okazję pierwszy raz skorzystać z usługi firmy Flixbus i jestem niemile zaskoczony tym co mnie spotkało. Firma, która w swoich anonsach pisze o bezpieczeństwie pasażerów, przez swoje niedociągnięcia może pośrednio doprowadzić do śmierci niedoszłych pasażerów. Wykupiłem bilet z Sosnowca do Krakowa, kurs o godzinie 9:40. Przystanek Sosnowiec dworzec PKP. Są dwa przystanki o takiej samej nazwie, które rozdziela bardzo ruchliwa czterpasmowa droga wraz z torowiskiem. Teraz pytanie po której stronie drogi stanąć? Od strony dworca Sosnowiec Gł, znalazłem kartkę z rozkładem jazdy powyższej firmy, lecz mojego autobusu tam nie było. Przeszedłem więc wraz z bagażem przejściem podziemnym na drugą stronę ulicy, co zajęło mi dobrych kilka minut czasu. Tam znalazłem kolejną kartkę z rozkładem jazdy i tam już mój autobus był ujęty. Piętnaście minut po czasie odjazdu, autobus przejechał obok przystanku z rozkładem jazdy nie zatrzymując się, następnie przejechał kilkaset metrów dalej, na rondzie zawrócił i podjechał na przystanek po drugiej stronie ulicy. Dalsza część to już horror, pisk opon samochodów, przekleństwa kierowców i około 10 osobowa grupa pasażerów, która na przełaj przez bardzo ruchliwą drogę czteropasmową, pokonując barierki usiłowała się dostać do upragnionego autobusu. Dobrze. że nikt nie został potrącony przez przejeżdżające samochody, czy tramwaj. Czy naprawdę tej firmie tak trudno zmienić rozkład, do tego gdzie zatrzymują się autobusy (zaledwie prawidłowa rozpiska i wymiana dwóch kartek z rozkładem jazdy), lub zobowiązać kierowców, aby zatrzymywali się tam gdzie są rozkłady jazdy tych autobusów. Czy musi dojść do jakiegoś nieszczęścia, żeby to zmienić. Jeszcze jedna uwaga. Firma się anonsuje, że grzeczni uczynni kierowcy. Na moje pytanie do kierowcy, czemu się nie zatrzymał tam gdzie jest rozkład jazdy, usłyszałem, żebym na niego nie krzyczał, jak odpowiedziałem, że nie krzyczę tylko zadałem pytanie, usłyszałem straszenie że może mnie nie zabrać, że mogę jechać, albo nie (mimo, że miałem wykupiony drogą elektroniczną bilet) i wreszcie niesatysfakcjonująca mnie odpowiedź, ze tak jeżdżą już od dwóch lat (złapałem się za głowę, że to już tak długo trwa), na koniec jeszcze usłyszałem, że znowu problem z Tym Sosnowcem. Jestem rodowitym sosnowiczaninem i uwłaszcza mi takie stwierdzenie z Tym Sosnowcem. To jest raczej problem z nieprawidłowościami w firmie Flixbus, którą Pan kierowca reprezentuje. Raczej z usług tej firmy więcej nie skorzystam. Z wyrazami wątpliwego szacunku Jerzy Jaworski.
  • ~Maggie / 2019-07-22 14:13
    Ocena: 4.75 / 5
    Podróżowałam Flixbusem kilka razy zarówno po Polsce, jak i za granicę (Niemcy, Czechy). Za każdym razem dojechałam na miejsce bez większych problemów.

    Czytając na początku recenzje miałam wątpliwości, czy to dobry pomysł. Po kilku przejazdach podzielę się swoimi spostrzeżeniami.

    Jeśli chodzi o opóźnienia, to nie wynikały one nigdy z winy kierowcy. Na trasach międzynarodowych trzeba po prostu brać pod uwagę, że trafiają się remonty czy budowy dróg i objazdy wydłużają podróż. Tak wygląda teraz sytuacja np. na trasie Poznań-Wrocław i korki na trasach objazdowych są czymś, czemu nikt nie zapobiegnie. Najlepiej chyba wcześniej sprawdzić samemu, co się dzieje na drogach i przewidzieć 1-1,5h czasu przerwy między przesiadkami. Inną kwestią są pasażerowie, którzy nie czytają smsów z powiadomieniami, przez których też mieliśmy raz mały poślizg.

    Co do komfortu w autobusach - zawsze było czysto, z klimatyzacją, nowe autobusy mają często siedzenia, do których się nie przykleimy, ale są i te, które pamiętamy jeszcze z Polskiego Busa. W tej cenie też nie możemy wymagać nie wiadomo czego.

    Podsumowując, może miałam szczęście, ale każdy planowany wyjazd dochodził do skutku i trafiałam do celu z max. 1h opóźnienia. Kierowcy zwykle byli uprzejmi, nie spotkałam się z dziwnymi zachowaniami. Także jeśli nie wymagacie zbyt wiele, chcecie dojechać w miarę komfortowo i za niewygórowaną cenę, to można polecić.
  • ~Piotr / 2019-07-21 19:01
    Ocena: 5.00 / 5
    wszystko na + a jechałem już 10+ razy
    autobus zawsze na czas
    wygodne miejsca i sporo miejsca na nogi w każdym autokarze
    mili kierowcy
    jedynie współpasażerowie nie potrafili się zachować ale za każdym razem po krótkiej kłótni zmieniali swoje maniery
    Zaletywszystko
    Wadybrak
  • ~Lena / 2019-07-21 14:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa Krynica Zdrój - Kołobrzeg, tam i z powrotem

    Do Kołobrzegu autobus piętrowy, niewygodne siedzenia, mało miejsca na nogi (mam tylko 165 cm wzrostu), SMRÓD JAK W SZAMBIE, pasażerowie na piętrze całą drogę pili piwsko i latali sikać, kolejki do toalety były nawet na postojach. Dlaczego kierowcy na to pozwalali? Pijanym pasażerom szkoda 2,50 na wc na dworcu?? Jak można pozwalać na spożywanie alkoholu?

    Powrót do Krynicy- też piętrowy, spóźniony godzinę. Kierowcy próbowali to nadrobić BRAKIEM POSTOJÓW. Tylko dwa razy pozwololi na 10 minutowy postój (jeszcze zapowiedzieli, że jak ktoś się spóźni to odjadą bez niego, żenada). Z toaletą podobnie, pozwalali korzystać, tym razem na szczęście nie śmierdziało tak strasznie ale i tak uważam, że toaleta w autobusie powinna być tylko w awaryjnych sytuacjach używana. To nie samolot i od tego są postoje. Nikt nie chce jechać tyle godzin w smrodzie.

    Nie polecam i nigdy więcej nie zamierzam się męczyć tyle godzin w takich warunkach.
    Zaletybrak
    Wadysmród z toalety na cały autobus (przez całą drogę)
    niewygodne siedzenia, mało miejsca na nogi
    godzinne opóźnienie nadrabiane brakiem postojów
    nieostrożne pakowanie bagaży
  • ~Mk / 2019-07-21 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziecko 16 lat, wyjazd z Wiednia do Łodzi z przesiadką w Częstochowie, autobus opóźniony 40 min. Taka informacja dotarła sms-em.
    Jednak autobus nie przyjechał w ogóle na miejsce gdzie dziecko czekało, samo w obcym kraju. Oczywiście zero kontaktu z firmą.
    Tragedia!!!!!
    ZaletyBrak
  • ~Ola / 2019-07-21 14:16
    Ocena: 3.75 / 5
    Podrozujac z Berlina do Torunia bylo dwoch kierowcow. Jeden Pan bardzo sympatyczny i mily. A drugi - Pan Darek- to tragedia. Pan przeklinal, wyprzedal na ppdwojnej ciaglej. Na prosbe o zmniejszenie klimatyzacji odpowiedzial ze "jak sie nie podoba to mozna wysiasc". Na jednej ze stacji (Inowroclaw) stwierdzil ze nie bedzie za nikim czekal (chociaz to nie byl jeszcze czas do odjazdu) i odjechal.
  • ~Bla bla / 2019-07-20 17:31
    Ocena: 4.25 / 5
    :wszystko by bylo dobrze jest wygoda podrozojac z dziecmi toaleta jest nie zbedne .Co do czystosci w toalecie to jakas Masakra smierdzace I brudne .
    ZaletySzybki zakup biletow i dobrze rozwinieta siec polaczen
    WadyBrudne , smierdzace toaletta . Nawet na poczatkujacym przystanku .:(
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5082
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3141
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2987