DNO! Zwracasz bilet otrzymujesz jakiś zasrany voucher. Żeby łaskawie go anulowali i zwrócili pieniądze musisz się nieźle nagimnastykować, przy czym po wysłaniu żądania zwrotu pieniędzy poprzez zakamuflowany na stronie FliXBUSa formularz nie otrzymujesz na maila automatycznego potwierdzenia że takie żądanie nastąpiło. Trzeba łaskawie czekać na wiadomość na maila. Przyślą albo nie przyślą. W moim przypadku zażądałem zwrotu za 6 pozycji. Po kilku dniach przyszła informacja, ale tylko co do 2 zwrotów. Jeżeli już łaskawie zwracają to po miesiącu lub później, w wielu przypadkach trzeba swoje pieniądze dosłownie wyrwać im z gardła. Środki klientów traktują jak darmową linię kredytową. I tu pytanie do urzędasów z UOKiKu: Co robią w tej sprawie? Ta dziadowska f
ZaletyTakie, że nie ma przymusu korzystania :)
WadyDROGO, CIASNO, NIEPUNKTUALNIE, PROBLEMY Z ODZYSKANIEM PIENIĘDZY ZA ZWRÓCONE BILETY
~TanBoTao / 2019-10-14 17:44
Ocena: 2.00 / 5
Niestety jeden bilet łączony z przesiadką opóźnienie i efekt proszę zaczekać na dworcu 21h na następny kurs
ZaletyTyko sieć i ceny czasem
WadyOlewanie ludzi
~Bart / 2019-10-11 20:59
Ocena: 2.00 / 5
Regularne opóźnienia, bałagan, kierowcy wprowadzający w błąd, zero komunikacji z obsługa klienta. Najgorszy przewoźnik jakiego doświadczyłem. Z Flixbusa korzystam „z braku laku” , na kilkanaście podróży ani jedna nie obyła się bez komplikacji. Dno.
ZaletyCeny.
WadyBrak punktualności, żenująca obsługa klienta, brak możliwości zwrotów za niewykorzystane bilety.
~Sandra / 2019-10-08 17:08
Ocena: 2.25 / 5
Nigdy więcej. Jedna gwiazdka to za dużo. Jeśli ktoś podróżuje i dysponuje sporą ilością czasu to jak najbardziej dobry tani środek lokomocji. Zarówno pociąg jak i autobus nie trzymają się rozkładu jazdy . Autobus ma ryzyko ze korki
Ale pociąg! 2 godziny spóźnienia. Autobusem miałam szczęście i skromne 2.5 godz opoznienia!!!!
Podróż z dziećmi wydłużyła się z 3 na 5.5 . Ze stuttgartu do Frankfurtu
Nigdy ale to to prze nigdy nie wsiądę do tego zielonego badziewia!!!!
ZaletyTylko i wyłącznie cena
WadyDo godziny przyjazdu dolicz kilka godzin
~Dorisss / 2019-10-08 12:42
Ocena: 1.00 / 5
W dniu 08.10.2019 autokar do Warszawy o numerze 1304 prowadził kierowca, którego zachowanie przekroczyło wszelkie granice przyzwoitości, Zostawił w czasie postoju pasażera narodowości ukraińskiej i mimo usilnych próśb pasażerów na poczeka na człowieka tylko go zostawił i odjechał, pasażer gonił autokar taksówka ale pomimo tego kierowca nie zamierzał nigdzie zjechać żeby owego pasażera zabrać. Poza tym pasażerka uprzykrzala drogę innym stosując olejki eteryczne i nie dało się tego wytrzymać kierowca nie reagował na skargi pasazerow. Jest to karygodny brak jakiejkolwiek empatii w stosunku do oadazerow
~Kasia / 2019-10-08 12:15
Ocena: 2.00 / 5
Jechaliśmy 09.10 w Warszawy do Berlinu. Kierowca nie mówił nazw przystanków. Przez to nie odrazu zrozumieliśmy ze ro nasza stacja. Zaczęliśmy wysiadać... Ja wysiadałam... a kierowca nagle zamkną drzwi. Dwóch moich kolegów zostało w środku ... jak i mój bagaż. Jeden z kolegów podszedł do kierowcy, ale ten nie zatrzymał się. Jakość obsługi na 0
~Piotr / 2019-10-07 13:05
Ocena: 2.25 / 5
Nie należy przywiązywać się do punktualności linii. W dniu 03.10.br autobus na trasie Wrocław-Zakopane miał około 50 minut opóźnienia; z powrotem w dniu 06.10. prawie 1,5 godziny. Zgroza!!!
~Radosława / 2019-10-07 12:18
Ocena: 5.00 / 5
Już kilka razy podróżowałam Flixbusem na trasie Kraków - Bytom i z powrotem Jestem bardzo zadowolona z komfortu jazdy. Najbardziej ujął mnie kierowca Pan Krzysztof najlepszy ever. Z innym nie pojadę. Pozdrawiam ????
~Zuza / 2019-10-06 19:08
Ocena: 3.00 / 5
Ja mam uwagę do podróży na trasie Pasawa-Berlin. Kierowca bardzo niemiły i nieuprzejmy. Na postoju - pauzie kazał wszystkim wysiąść i ludzie marzli na zewnątrz czekając na niego. Kiedy wsiadałam mogłam wziąć jedną torbę a druga z zakupami mi zakazał zabrać a teraz mam pogniecioną przez ciężkie walizki w luku bagażowym. Pełno zakazów na szybach przyklejonych i odrębna kartka z zakazami i co zdanie to trzy wykrzykniki. Nie wolno jeść orzeszków!!! Nie wolno jeść ciepłych potraw!!! Korzystać z toalety tylko dla konieczności!!! Myślałam, że Flixbus jest dla klientów, a nie na odwrót.
Ciągłe kontrole niemieckiej policji i opóźnienie autobusu sięgające ponad półtorej godziny. Jadę z przesiadką w Berlinie do Warszawy. Mam 3 godziny czasu między przesiadkami,ale gdyby nie to, pewnie nie zdążyłambym, gdyby tego czasu było mniej.
Flixbus nie jest tragiczny, ale do Polskiego Busa bardzo mu daleko. I następny raz jadę Sindbadem. Jest drożej i ciaśniej, ale kierowcy i pilotki są miłe.
~Konstantin / 2019-10-06 17:17
Ocena: 2.75 / 5
Bezpłatnych miejsc z zielona naklejka było mniej niż pasażerów na takie miejsca. Za każdym razem ktoś przychodził i mówił do mnie ze to miejsce jest zarezerwowane. Za co płaciłem?
WadyProblem z miejscami
~Gustaw / 2019-10-05 20:40
Ocena: 5.00 / 5
Trasa Gliwice-Poznań ..godz.6:50..mily..symatyczny a przede wszystkim pomocny dla osoby nieslyszacej..kierowca..Dziękuję. .
ZaletySympatyczny kierowca????
~Dzorcz / 2019-10-05 16:41
Ocena: 2.25 / 5
Jechałem Flexibusem z Eindhoven do Londynu i spowrotem. W jedną stronę trasa względnie dobrze przebiegła, choć baaardzo długo trwała (ponad 9 godzin), ale na to nie mogę narzekać, bo o tym już wiedzialem rezerwując przejazd. Droga powrotna natomiast była tak zorganizowana że czekaliśmy w Dover w środku nocy 3 (!) godziny na prom, gdyż kierowcy zapomnieli go wcześniej zabukować. Byłem bardzo zły i zmęczony, spędziliśmy w podróży powrotnej ponad 12 godzin i obiecałem sobie ze nigdy więcej nie skorzystam z usług tego przewoźnika.
ZaletyCena
WadyOrganizacja, niewygodnie
~CIRIN / 2019-10-05 10:10
Ocena: 5.00 / 5
Moja pierwsza podróż Flixem i napewno nie ostatni: bardzo mili i ludzcy Panowie kierowcy, wyprasowani,schludnie i co najważniejsze nie pracujący za karę... na bieżąco informuja o godzinie dojazdu do celu podróży, nie robią afery gdy palący podróżujący opozniaja odjazd o 2 minuty kończąc palić papierosa, bus czysty, wygodny, toaleta czysta pachnąca, naprawdę nie ma się do czego przyczepić (; polecam
~Karolina / 2019-10-04 19:47
Ocena: 2.75 / 5
Kierowcy to totalne buractwo, brak organizacji, winienie klientów za wszystko - przypadkiem pewna para obcokrajowców usłyszała (siedząc już na miejscach), że nasz autobus nie jedzie do Monachium a do Krakowa i na czas udało im się wysiąść i przejść na drugą stronę ulicy - kierowca niby tak pilnował, żeby przypadkiem nikt nieproszony nie wsiadł do autobusu, żeby przypadkiem nie włożył bagażu do luku, a nie wyłapał, że ta para ma bilety do zupełnie innego miejsca. Strasznie słabe... Jeden z kierowców nie umiał albo po prostu nie chciał słowa powiedzieć po angielsku, a 90% pasażerów to obcokrajowcy... Myślał chyba, że jak głośno powtórzy słowo "DOKĄD" to to pomoże... ech, przykre i wstyd za tych kierowców. W Polskim Busie było o kilka klas wyżej, komfort we Flixbusie też wątpliwy...
Zaletydojechał do miejsca docelowego na czas
WadyKIEROWCY - dno
brak organizacji przy wkładaniu bagaży
mało wygodne siedzenia
brak informacji ze strony kierowców
~Elbląg-Ostróda / 2019-10-04 15:41
Ocena: 1.33 / 5
Kupiłam bilet pół godziny przed odjazdem na relacje Elbląg-Ostroda. Jednak kupując bilet przez internet nie było pokazanej trasy ani skąd ten flixbus odjezdza. Stwierdziłam, że skoro przystanek flixbusa jest na dworcu, to musi odjeżdżać stamtąd. Czekając już na dworcu autobusowym na przystanku podpisanym ,, flixbus,, na tablicy nie było tego połączenia,(15:05) już wtedy się wystraszyłam gdyż była godzina 14:50 , wchodząc znów na pocztę aby upewnić się czy nie dostałam żadnej informacji, i nadal nic nie przyszło więc czekałam dalej. O godzinie 14:58 przyszła wiadomość że bus startuje z alejki tysiąclecia, także jakieś 20 minut drogi z dworca.
I teraz, żeby nie było. Okej ,rozumiem może stamtąd lepiej. Ale trudno jest napisać na stronie skąd dokładnie? Nie wystarczy napisać ,, Elbląg-Ostróda,, bo jak widać autobusy nie tylko z dworca jeżdżą. Wszystkie inne połączenia mają napisane skąd dokładnie jadą, więc nie rozumiem czemu wasz nie ma. I to jest jedno rozwiązanie, drugie- jeśli już musi stawać tam, może zajeżdżać również na dworzec, trzecie-jak kupuje bilet to na pocztę taka informacja od razu powinna przyjść.
Na szczęście że był jeszcze jeden bus którym się podarowałam, o 15:15 , i w dodatku kosztował mnie mniej. Więc nie dość że nie dojechałam na czas to straciłam 18 zł, bo tyle aż kosztował bilet z Elbląga do Ostródy.
~Arturro / 2019-10-03 20:47
Ocena: 4.00 / 5
Linia P6 z KRAKOWA do Warszawy. Kierowca mega cham, który zmienił się w Kielcach. Zapytałem Go grzecznie czy zatrzyma mi się na pewnym przystanku to kazał mi "wypiera.... na górę, bo to nie koncert życzeń " dbajcie o pasażerów .
~Natalia / 2019-10-03 14:54
Ocena: 1.25 / 5
Po pierwsze flixbusy jeżdżące po Niemczech są nowsze, lepiej wyposażone, toaleta jest sprawna, zawsze jest woda i papier. Te które jadą już w stronę Polski mają powyrywane gniazdka, zamiast kosza wisi reklamówka, a w toaletach smród, brud, nie ma papieru, wody, a czasem są zamknięte.
Kierowcy, już nieważne gdzie, nie są sympatyczni, samemu trzeba zapakować i wyciągnąć walizkę, pomimo przypisanych siedzeń każdy siada jak chce.
Opóźnienia są ciągle po kilkadziesiąt minut.
Cena absolutnie nie jest adekwatna do jakości.
kierowca robił straszne problemy że nie ma miejsca na nasz bagaż (mieliśmy duży... owszem... opłacony!). mimo że byliśmy pierwsi obsłużył wszystkich! po czym powiedział że teraz jeśli nam się uda to wcisnąć to pojedziemy... udało się. na szczęście bo chyba bym go tam zaj......! w środku smród, nasze zarezerwowane miejsca zajęte, kierowca ma to gdzieś.... szkoda gadać
~Marek / 2019-10-02 14:51
Ocena: 2.50 / 5
Arogancki kierowca, niejasny opis skąd odjeżdża autobus, brak odpowiedzi na skargę
~Pawel / 2019-10-02 09:58
Ocena: 1.25 / 5
autobus się spóźnił na 35 min.na którego czekałem 3 godziny, na stronie flixbusa zamówiłem dwa bilety dla siebie i dla żony kierowca powiedział, że dwa miejsca dla jednej osoby nie może być dwóch, chociaż zapłaciłem ja te miejsca, on powiedział że to nie jego problem.zapłaciłem, ale nawet nie mógł pojechać.Jeszcze od kierowcy słychać było zapach alkoholu
więcej przez tę firmę nie pojadę