Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3171 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~P / 2019-09-13 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobusy spozniaja sie do 2h , biuro obsługi nie ma kontaktu z kierowcą autobusu. Mialam sytuacje ze kierowca nie poczekal na przystanku i odjechał z moim bagażem pani na infolinii powiedziała ze zostawi notatkę kierowcy na mecie podróży czyli jakieś 400km dalej. Karygodne
    ZaletyNie ma
    WadyBrak kontaktu biura z kierowcami Skandal
  • ~PK / 2019-09-13 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat, dramat i jeszcze raz dramat. Proponuję nową nazwę Chambus. W wielkim skrócie: połączenie Warszawa-Karpacz. Zamiast autobusu z floty Flixbusa podstawiony jest złom jakiegoś podwykonawcy o innym układzie miejsc i numerów niż był na stronie rezerwacyjnej, więc po kilka osób ma wykupioną rezerwację na te same miejsca. Na trasie wsiadają kolejni pasażerowie i zamieszanie się powtarza. Kierowcy reagują wyłącznie eskalacją chamstwa, łącznie z zarzucaniem pasażerowi że sam sobie dopisał nr rezerwacji a teraz wszczyna awantury. Żadnego zainteresowania, pomocy czy chociaż próby wyjaśnienia sytuacji. Całkowite olewanie klienta. Pan kierowca który akurat nie prowadził siedział rozwalony na siedzeniu pilota z nogami zadartymi na przednia szybę i godzinami telefonował z całą rodziną zamiast zainteresować się co się dzieje na pokładzie. Szkoda czasów Polskiego Busa kiedy wszystko działało a pracownicy zawsze życzliwi i uśmiechnięci pomagali nawet przy ładowaniu bagaży. Teraz jaśnie pan kierowca nawet z fotela d... nie ruszy tylko sobie pozwala na prostackie komentarze.
    WadyChamstwo personelu, bałagan, niekompetencja
  • ~Ewe7 / 2019-09-13 12:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Z calego serca nie polecam. Ogromne opoznienia, za które pieniadze nie sa zwracane. To pierwszy i ostatni raz kiedy skorzystalam z "uslug" tej firmy nie wartych ceny i nerwów.
    ZaletyOpoznienia
  • ~Katarzyna / 2019-09-13 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry. Opisuje ku przestrodze !!!
    W dniu wczorajszym ze strony jednego z kierowców Flixbusa zostałam wprowadzona w błąd .
    Miałam zakupiony bilet na godzinę 14:35, Na dworzec w Zakopanem przy ul Chramcówki 35A przybyłam ok godz 14:10 Po kilku minutach został zapowiedziany przez głośnik wjeżdżający spóźniony z godziny 13:40 autobus Flixbusa .Autobus podjechał pod stanowisko nr 10 gdzie wysadzał pasażerów.Następnie przejechał pod stanowisko nr 11 gdzie stłoczyli się pasażerowie.Podeszłam do kierowcy z biletem i podałam do zeskanowania kod QR, Pan stwierdził, że to nie ten kurs . Mam poczekać na swój ,bo to jest kurs z godziny 13:40 , uśmiechnął się i stwierdził,że mają lekkie opóźnienie.Wspominałam ,że jest godzina 14:30 i powinnam o tej godzinie odjechać z Zakopanego.Z przystanku nr 11 wszyscy pasażerowie wsiedli, autobus odjechał. Ja zostałam sama.Zniecierpliwiona po 10 minutach zajrzałam do aplikacji w telefonie i znieruchomiałam jak zobaczyłam,,że mój wyczekiwany autobus odjechał o czasie.Natychmiast starałam się o połączenie z Państwa infolinią .Musiałam wykonać kilka połączeń aby się zgłosił operator. Na infolinii poradzono mi abym kupiła sobie kolejny bilet i złożyła reklamacje co niniejszym czynię.
    Zakupiłam bilet u innego przewoźnika . Autobus jechał bardzo długo, zatrzymywał się na każdym przystanku. Podróż trwała w nieskończoność , nerwy brały górę.Sam przejazd z Zakopanego do Krakowa to tylko część mojej podróży.Jestem ze Szczecina. Bałam się,że nie zdążę na samolot .

    Jestem Państwa lojalną pasażerką . Nie jest to mój pierwszy kurs z Flixbusem i oby nie ostatni.

    Proszę o zwrot niewykorzystanego biletu, nr rezerwacji #1046956950 , oraz zwrot za nowo zakupiony bilet u innego przewoźnika .Jednocześnie oczekuję zadośćuczynienia za zdenerwowanie którego doświadczyłam ze strony Państwa kierowcy.
    W załączeniu przesyłam skan biletów.
    Odpowiedy ze stronz FLIXBUSA

    dziękujemy za kontakt.

    Uprzejmie informujemy, iż zwrot środków za bilet przysługuje pasażerom, których autobus jest opóźniony o conajmniej 120 minut oraz którzy wycofali się z tego powodu z przejazdu. Państwa autobus przybył planowo na przystanek w Zakopanem. Kierowca zaczął odprawę pasażerów o godzinie 14:20. Odjechał również planowo, o godzinie 14:35. Znaczna część pasażerów odbyła tę podróż.

    Podróż byla realizowana przez polskiego podwykonawcę. W tej sytuacji niestety nie możemy przychylić się do Państwa wniosku o zwrot środków - bilet nie został wykorzystany z winy pasażera.

    W razie dodatkowych pytań jesteśmy do Państwa dyspozycji.


    Serdecznie pozdrawiamy
    Wioletta z FlixBusa
    ZaletyBRAK
    WadyProsze sie wystrzegac lub wsiadac i o nic nie pytac bo i tak zrobia co chca
  • ~gregor / 2019-09-13 06:10
    Ocena: 2.75 / 5
    niby godzina przyjazdu podana a w sumie duże spóżnienie autobusu masakra nie polecam
    Zaletybrak
    Wadysporo
  • ~Adrian / 2019-09-12 11:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat straszny, częste opóźnienia, brak informacji, ciężko się skontaktować z obsługą klienta.
  • ~Tora / 2019-09-12 10:20
    Ocena: 2.75 / 5
    Niestety, po raz kolejny rozczarowanie. Od kilku miesięcy, a na pewno od czerwca jest problem z rezerwacją miejsc. Otóż, nawet jeżeli wykupiłem konkretne miejsce podstawiany jest autobus w którym jest mniejsza lub większą ilość miejsc, stąd zmiana numeracji, a co za tym idzie mojego wykupionego miejsca nie ma lub jest z innym nr. Oczywiście FlixBus informuje mnie o tym kilka godzin przed dojazdem (np. o 23.00, a kurs mam o 6.00 rano) w mailu z informacją, że 'nie są w stanie zagwarantować mi wykupionej rezerwcji' Kursuje na trasie Wrocław - Kraków - Wrocław.
  • ~Niezadowolony / 2019-09-11 18:11
    Ocena: 2.25 / 5
    Ceny ok, ale jakość słaba. Bardzo wiele opóźnień, 30min to norma.
    WadyBardzo wiele opóźnień, 30min opóźnienia to norma
  • ~Adrian / 2019-09-11 16:09
    Ocena: 2.00 / 5
    2 dni przed wyjazdem otrzymałem maila że nie bedzie możliwości zajęcia wybranego przeze mnie miejsca. Wystarczy żeby czuć się lekko oszukanym. 2 sprawa jeżeli chodziło by o mnie to wszystko jedno gdzie bym siedział. Bilety zostały wykupione specjalnie dla ludzi którzy mają problemy z chodzeniem...i zależało mi na tym żeby siedzieli w tym a nie innym miejscu dla ich komfortu.
  • ~Patrycja / 2019-09-10 20:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Kierowca nie przyjemny brak postoi brak numeru miejsca brak wody w toalecie...
  • ~Leszek / 2019-09-10 19:59
    Ocena: 2.25 / 5
    Większość kursów ze sporym opóźnieniem. Autobusy coraz to brudniejsze w środku. Już nie wspomne o zapachu wydobywającym się z WC.
    ZaletyZalet za chwilę nie będzie wogole.
    WadyOpóźnienia. Opóźnienia. Opóźnienia i to spore!!!
  • ~Leszek / 2019-09-10 19:57
    Ocena: 2.25 / 5
    Większość kursów ze sporym opóźnieniem. Autobusy coraz to brudniejsze w środku. Już nie wspomne o zapachu wydobywającym się z WC.
    ZaletyZalet za chwilę nie będzie wogole.
    WadyOpóźnienia. Opóźnienia. Opóźnienia i to spore!!!
  • ~Agnes / 2019-09-10 19:08
    Ocena: 4.75 / 5
    Filxbusem jechaliśmy na relacji radom-zakopane 30.08.2019 i z powrotem 01.09.2019. Wszystko było ok, wykupilismy rezerwację miejsc więc obyło się bez przepychanki "kto pierwszy ten lepszy". Miejsca wygodne. Nie obyło się bez opóźnień ale w jedną stronę był wypadek 20min w drugą stronę wiadomo Zakopianka 15 min więc stosunkowo niewiele. Pomimo negatywnych opini a przez nie małych nerwów wszystko było w porządku.
  • ~Julia / 2019-09-10 19:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Przede wszystkim oszuści. Zapłaciliśmy za bilet, a autobus w ogóle nie przyjechał. Nie zwrócono nam pieniędzy kłamiąc, że transport się spóźnił 17 min. Oczywiście to bzdura, bo czekaliśmy na przystanku ponad pół godz. Dodam, że nie dostaliśmy wówczas SMSa z informacją o opóźnieniu, więc to też o czymś świadczy. Pomijając bałagan jaki panuje w tej firmie i brak szacunku dla klienta, zastanawiam się, jakim prawem PRZYWŁASZCZAJĄ SOBIE PIENIĄDZE ZA NIEWYKONANĄ USŁUGĘ. Szczerze odradzam Flixbusa.
    Wadyprzywłaszczają sobie pieniądze za niewykonaną usługę
    nie szanują i oszukują klientów
    autobusy spóźniają się lub w ogóle nie przyjeżdżają
  • ~Bianka / 2019-09-10 10:56
    Ocena: 3.25 / 5
    Dziś w nocy (10.09.2019) jechałam flixbusem linii N1311 na trasie Gdynia Budapeszt i byłam świadkiem bardzo nieprzyjemnej sceny. Ok. 2.30 na przystanku Łódź Fabryczna wsiadł mężczyzna z dzieckiem w nosidełku. Był pochodzenia arabskiego i słabo mówił po polsku, ale miał bilet, tyle że bez rezerwacji miejsca. Obsługujący zachował się wobec niego bardzo niekulturalnie. Zamiast wskazać mu miejsce w zielonej strefie zaczął na niego krzyczeć jakby miał pretensje, że wsiadł do tego autobusu, mówił do niego na "Ty" jakby to był kolega nie klient, albo wręcz jakieś popychadlo. W pierwszym i jedynym odruchu przyzwoitości obsługujący nagle się obudził, że klient jest z dzieckiem i przesadził kogoś, zeby ojciec mógł siedzieć razem z malcem. Bardzo to wszystko razem było nieprofesjonalne, żeby nie powiedzieć chamskie. Rozumiem, że można mieć radykalne poglądy, ale będąc w pracy, świadcząc ludziom usługi, trzeba się jednak zachowywać po ludzku.
  • ~Maciej / 2019-09-09 21:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Dużo by wypisywać
    - kierowca nie reaguje na pijanych pasażerów
    - pani z obsługi klienta kazała mi wydrukować bilety na dworcu w Krakowie "chyba palcem że smartfona"
    - bilety zakupione na polskiej stronie a informację o zmianie kursu autobusu po angielsku wysyłają
    - brak kompetentnych ludzi w infolinia
    - nie polecam
    - wolę jechać pkp lub PKS
    - nigdy nie skożystam z usług flixbus
    ZaletyNiema
    WadyDużo
  • ~Roza2507 / 2019-09-09 21:17
    Ocena: 3.00 / 5
    W dniu 01.09.2019 podrozowalam linia Flixbusa numer 1307 na trasie Wroclaw -Sopot.Autobus faktycznie odjechal punktualnie,to bylo jedyna zaleta.Niestety przystanki dla podroznych byly koszmarne,nigdzie nie mozna bylo zakupic kawy,a wrecz nie mozliwe wniesc jej na poklad autobusu.Po stronie niemieckiej tejze lini to nie jest zaden problem,tam wrecz oferuje sie pasazerom na takim dlugim odcinku podrozy napoje gorace,zimne czy przekaski.U nas tlumaczy sie tym ze jest to niebezpiecne dla podroznych.To jest chore.Po zatym czystosc i zapach w toaletach dla podroznych jest swoistym koszmarem,smord odstrasza.Nigdy wiecej w takim autobusie po stronie polskiej.Ne polecam.
    Zaletytylko i wylacznie punktualnosc
    Wadysmrod toalet,brak zakupu napojow
  • ~Marcin / 2019-09-09 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Mieliśmy jechać z Warszawy do Gliwic 7 września o 14.15. Wieczorem 6 września, o 21 dostajemy maila, o zmianie rezerwowanych miejsc, za które zapłaciliśmy. W związku z czym nie siedzimy obok siebie, ale to jeszcze pół biedy. W kolejnym mailu dostajemy informację, że nasz przejazd został anulowany i przełożony na 17.25, co nas nie satysfakcjonuje i musimy w ekspresowym tempie szukać alternatywy, którą na szczęście znaleźliśmy. Wysłaliśmy reklamacje poprzez formularz kontaktowy z prośbą o zwrot środków. Po 2 dniach odpowiedzi brak. Dużo jeździliśmy autobusami różnych przewoźników w Polsce i Europie i nigdy nie spotkało nas coś takiego.. Zdecydowanie odradzam tą firmę. Omijajcie szerokim łukiem.
  • ~OliwiaKraków / 2019-09-09 08:39
    Ocena: 4.00 / 5
    Wracałam z Wrocławia do Krakowa ( już dałam wcześniej dobrą opinie w tamtą stronę ) nr pojazdu 1350A
    Krótka trasa 1 kierowca ( i bez tego Pana co sprawdza bilety)
    Może zacznę od punktualności , autokar podjechał punktualnie i przyjechał do Krakowa tylko 10 min spóźniony wiec super bo pogoda ograniczała widoczność oraz były roboty drogowe,
    Kierowca bardzo miły
    Siedzenia wygodne ( polecam wszystkie siedzenia oprócz pierwszych bo może dlatego nie było mi wygodnie bo nie mogłam się wyciągnąć )
    Klimatyzacja idealnie ustawiona
    W toalecie nie byłam wiec nie powiem
    Ogólnie wszystko na plus , jedyne co ( i nie wiem co o tym myśleć bo w sumie kierowca był sam i musiał sprawdzać bilety ) bagaże nie były pilnowane i każdy kładł jak chciał .. wiadomo krótka trasa 1 człowiek ale trzeba pilnować samemu
    Tak to zadowolenie 90% :) skorzystam jeszcze
    ZaletyPunktualność
    Miły kierowca
    Wygodne siedzenia
    Czysty autokar
    Polecam jestem zadowolona
    WadySam kierowca przez co trzeba pilnować bagaży
  • ~OliwiaKraków / 2019-09-08 15:52
    Ocena: 4.25 / 5
    Jechałam 06.09.18 14.05 z Krakowa do Wrocławia , autokar cały czas o czasie ( do Krakowa przyjechał nawet chwile wcześniej ) jedynie i tylko 10 min opóźnienia na końcu przez bramki przy Wrocławiu, kierowcy sympatyczni , poprosiłam żeby dali mi bagaż ja górę w holu bo miałam torebkę nie walizkę i faktycznie na końcu trasy był ja gorze :) chodź inne trochę wypadły po otwarciu luku ale często bagaże są na szybko pakowane , sam autokar okej , toaleta czysta, trochę nie przyjemny zapach ale to przez środki dezynfekcji , wygoda tak3/5 trochę mało miejsca oraz kark mnie bolał ..ogólnie polecam podróż , cena nawet ok taniej niż autem na pewno :D dziś wracam do siebie i dodałam również opinie
    Podróżowałam flixbusem o nr 1360
    Zalety-zgodnie z czasem
    -mili kierowcy
    -czysta toaleta
    -moja prośba o bagaż uwzględniona
    -ogólnie polecam
    Wady-3/5 z wygodą foteli
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5131
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3171
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 875
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 717
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.98, ilość opinii: 346
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3949
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004