strona 126 z 157
- « poprzednia
- 1 ...
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- nastepna »
-
~Maja / 2019-08-28 23:21
Trasa Jastrzebia Góra - Poznań.
Około północy dostałam maila, że jest zamiana rezerwacji i będzie inny autobus bo ten który miał być się popsuł. Zmaiana ta równala sie z tym, że trzeba było mieć inny bilet (dostałam też na maila) Ale przecież nie każdy sprawdza maila o północy!? Ale ok. Autobus był na miejscu Ale bez takich wygód jak np. darmowy Internet itp. Do tego był problem z klimatyzacją i przez pół drogi było włączone ogrzewanie! Było naprawdę bardzo gorąco, ludzie mówili że jest im słabo. Płaciłam też za konkretne miejsce zarezerwowane podczas kupna biletu. Niestety w autobusie zastępczym nikt nie miał rezerwacji miejsca. Podróż była mało komfortowa. -
-
~Agata / 2019-08-28 21:55
Autobus przyjechał do Gdańska z opóznieniem, gdy chciałam kupić bilet do Olsztyna, odmówiono mi sprzedaży, ponieważ Pan kierujący nie może sprzedać biletu bo przyjechał po czasie, mimo że większa połowa siedzeń była wolna. Niezrozumiała jest dla mnie polityka tego przewoźnika. -
~Gromki / 2019-08-28 18:35
Proponuje zamontować wiatraczki nad siedzeniami pasażerów ... to mogę wszystkich zapewnić, że będą one bardziej wydatne od klimatyzacji oferowanej przez przewoźnika ... -
~Boena / 2019-08-28 10:19
Trasa Wroclaw-Kudowa Zdroj Kudowa Zdroj-Warszawa.Nie moge powiedziec nic zlego na firme FLIXBUS.Na jednym z odcinkow trasy nowy Mercedes Benz.Ogolnie jestem zadowolona. ZaletyWszystkoWadyDrobiazgi nie ze strony Flixbusa. -
~Daria / 2019-08-27 10:37
Autobus opóźniony 70 min i to nie pierwszy raz. Szybciej przyjechał autobus z późniejszej godziny zabierając innych pasażerów. Nie polecam! -
~Anna / 2019-08-26 00:43
Zacznę od tego że już raz przez spóźniony autobus flixbusa straciłam bilety o wartości ponad 150 zł na dalsza przesiadkę, nikt nie poinformował że będzie opóźniony, pani z infolinii stwierdziła że jej przykro. Temat zamknięty. Zrobiłam drugie podejście kupiłam bilet na trasę Bolesławiec- Radom z przesiadką w Warszawie, autobus na trasie opoznil się ok. godziny, mieliśmy być o 18.20 w Warszawie o godz 17.40 została anulowana moją rezerwacja na godz.19.30 z powodu opóźnienia i dostałam nowy bilet na 23.25 podróżując z niepełnosprawnym dzieckiem od godz.12 w południe bez jakiegokolwiek mojego wpływu. Autobus zakończył trasę o z 19.29 więc w biegu ruszyliśmy do następnego autobusu do Radomia po czym Pan kierowca stwierdził że mnie nie zabierze bo bilet jest przełożony na 23.25 i mogę sobie kupić u niego a tamten anulować chyba że chce siedzieć z dzieckiem 4 godziny na dworcu zachodnim. Oczywiście bez dyskusji tak zrobiłam zakupiłam bilet dla siebie i dziecka ( kwota podejrzanie duża) no i ruszyliśmy po czym sprawdzam paragon a ma nim dodatkowy bilet na kwotę 49.99 ????????????. Po zatrzymaniu autobusu na przystanku w Radomiu pytam kierowcę czemu mam policzone 3 bilety skoro jadę tylko z dzieckiem a Pan twierdzi że wszystko jest ok i u kierowcy tyle kosztuje bilet. Po dłuższej chwili zastanowienia stwierdził że jednak się pomylił i że niestety nie odda mi z własnej kieszeni, mogę dzwonić na infolinię i spróbować odzyskać pieniądze. Boooooozzzzzeee myślałam że nie wytrzymam i pekne ze złości. Taka miałam podróż -
~Anna / 2019-08-25 20:31
W piątek 23.08. wracałyśmy z Zakopanego (wyjazd 10.00) do Łodzi (z przesiadką w Krakowie o 12.45). Mimo spóźnienia spowodowanego korkami na "zakopiance" autobus czekał na nas 25 minut. Przemili Panowie -młody mężczyzna z obsługi, który pomógł nam sprawnie przepakować bagaże i kierowcy obu autobusów sprawili, że dotarłyśmy wygodnie i bezpiecznie do domu, choć byłyśmy przekonane, że przyjdzie nam szukać innego połączenia. Serdecznie dziękujemy zarówno Panom jaki i cierpliwym współpasażerom! -
~JD / 2019-08-25 19:21
Trasa Warszawa - Drezno. Żadnych przerw, by wyprostować scierpniete nogi. Środkowe drzwi zamknięte, nie można wyskoczyć na 2 min by chwilę odetchnąć. Dzięki, ale nie skorzystam następnym razem. -
-
~Mariusz / 2019-08-24 11:53
Jechałem z Krakowa do Splitu i z powrotem. Podróż z FlixBusem a właściwie UniBusem oceniam bardzo pozytywnie. Autokar nowy Mercedes z dużą ilością miejsca na nogi. Kierowców 3, 2 na trasie do Zadaru a trzeci z Zadaru do Splitu, dojechaliśmy punktualnie mimo korków na drodze, przerw mało (na przystankach i na tankowanie w Austrii). Na + również cena biletów, 130 zł w jedną stronę. polecam wszystkim to połączenie jak i partnerów Inter i UniBus, gwarantują oni wysoki standart podróży czego nie można powiedzieć o Plaxtonach SHP. Kierowcy bardzo mili, dowcipni, pomagali przy wyjmowaniu bagaży, można było dowiedziec się czegoś ciekawego o ich pracy. ZaletyKierowcy
Autokar
Cena
Wifi
ToaletaWadyZbyt mało przerw
Trasa okrężną drogą w Chorwacji
Brak wody w toalecie -
~klementynka / 2019-08-23 21:01
W niedzielę jechałam z córką z Konina do Krakowa przez Warszawę Zachodnią a dziś wracałam też z przesiadką w Warszawie Zachodniej i zarówno niedzielny wyjazd jak i dzisiejszy super, panowie kierowcy uprzejmi, miejsca dla wszystkich. Polecam podróż. -
~Krystek / 2019-08-23 13:00
Jak dla mnie porażka. Zawiodłem się bardzo, kierowca nie przyjechał w ogóle w dniu wyjazdu. Pominął sobie jeden przystanek, ludzie z infolinii odsyłają na stronę flixbusa w sprawie składania jakiś durnych formularzy żeby złożyć reklamację. Miałem zabukowany hotel w Lublinie na weekend i na własny koszt musiałem dojechać pociągiem. Mam nauczke, nigdy flixbus -
~KSia / 2019-08-23 12:45
Niestety ale bus dowiózl nas z godzinnym opóźnieniem,w trakcie podróży okazało się że są po dwie rezerwacji na jedno miejsce,wi fi nie działo co kierowca skierował że no to nie dziala -
~Nick / 2019-08-23 01:16
Moja podróż z Flixbusem z Budapesztu do Warszawy nie należał do najprzyjemniejszych. Mimo całkiem wygodnych siedzeń i dużego miejsca nie czyłem się komfortowo przez bardzo niemiłego kasjera i kierowców, robiących zbędne i agresywne komentarze na temat pasarzerów. Prócz tego jadąc nocnym busem nie było można spokojnie spać przez bardzo głośnych pasażerów, których za nic nie dało się uciszyć, podczas czego opsługa busa nic sobie z tego nie robiła. To już jest moja kolejna taka podruż Flixbusem i przestałem wierzyć że trafiłem akurat na taki bus.
Mimo wygody stanowczo nie polecam Flixbusu i radzę znaleść inne środki komunikacj. Znacznie lepiej po 12 godzinach drogi po których jest się zmęczonym i poddenerwowany podrużą tym busem znaleść sobie inny bus, pociąg czy nawet samolot i mimo trochę mniejszego miejsca i pewnie braku wtyczki do kontaktu, spędzić miłą podróż. -
~Ilona / 2019-08-22 22:07
Czytając opinie nie ukrywam że bardzo się bałam ale...autobus przyjechał na czas miejsca które wykupilam byly autobus wygodny czysty toaleta działała do końca przesiadka bez problemu przebiegła kierowcy mili...do domu dotarlam cala i zdrowa zgodnie z czasem a jechalam z Zakopanego do Poznania z przesiadką we Wrocławiu -
~Magda / 2019-08-22 19:24
Dzień dobry, dobrej pory byliśmy bardzo zadowoleni z komfortu jazdy o z w całości z usług firmy flix bus. Jednak wczoraj i dzisiaj podróżowaliśmy autobusem na lini Wrocław - Warszawa Zachodnia. W środku lata wciąż włączone było ogrzewanie, pan kierowca poproszony o wyłączenie reagował po czym po chwili znów był urlop. Jesteśmy bardzo niezadowoleni, w znacznym stopniu obniżyło to komfort naszego podróżowania na długiej trasie. -
~Lukash / 2019-08-22 16:25
21/22.08.19 Niemiła obsługa ( dwóch młodych kierowców ) autokaru ze Splitu do Katowic. Brak przerw w trasie, co powodowało frustrację wśród pasażerów mimo częstych próśb. Bezpośrednie i aroganckie odzywki w stylu " Nie ma takiej opcji, nic na to nie poradzę, macie pięć minut" powodowały że kilkunastogodzinna jazda zamieniła się w gehennę. Pomijając już grzebanie w telefonach podczas załadunku bagaży, zamiast pomóc starszym ludziom, brak wifi, brak propozycji puszczenia jakiegoś filmu, muzyki, zamknięcie środkowych drzwi kiedy mężczyzna wychodził na zewnątrz i został nimi uderzony, oraz brawurowa jazda z ostrym hamowaniem i trąbieniem po jadących w pobliżu samochodach. W taki sposób to mogą sobie z bydłem albo ziemniakami jeździć...Generalnie dla mnie dno totalne i nieprofesjonalizm. Nie polecam przynajmniej z tymi dwoma delikwentami na pokładzie. Zalety dotarliśmy żywiWadySprawy techniczne w porządku, umiejętności i podejście kierowców tragedia. -
-
~Kinga / 2019-08-22 14:02
Mój partner wracając z Chorwacji do Polski wraz z dwoma kolegami, został przez zapomnienie nieogarniętego kierowcy zostawiony na stacji. Bus odjechał z ich wszystkimi rzeczami i dokumentami. Bez żadnych pieniędzy ani noclegu musieli czekać kilkanaście godzin na następnego busa. Co z rzeczami? Niewiadomo do tej pory, obsługa zapewniła tylko linka do strony z formularzem rzeczy zgubionych. Nie polecam nikomu tej firmy, jeśli chcą miło zakończyć wakacje. -
~Monika / 2019-08-22 00:09
Przejechałam trasę Warszawa- Rybnik. Autobus czysty, dość wygodny, mili i uśmiechnięci kierowcy. Wyjazd i przyjazd o planowym czasie 17.25- 23.05. Polecam -
~bugyteg / 2019-08-20 18:29
Tak się zastanawiam, czyja to wina, że kierowcy Flixbusa tak gnają, że czasem można odnieść wrażenie, że zaraz dojdzie do wypadku. Ze swoich obserwacji z nawigacją pokazującą prędkość, stwierdzam, że winę ponoszą nie kierowcy, lecz Flixbus, który ustala godziny przejazdów na poszczególnych odcinkach gorzej niż źle. Kierowca z punktu A do punktu B ma tyle czasu na przejazd, że jadąc 100 km/h ((przy ograniczeniu dla zwykłych osobówek - 90 km/h i autobusów - 70 km/h) oraz 90 km/h w obszarach zabudowanych (gdzie można jechać tylko 50 km/h i osobówką i autobusem), jak również w obszarach zabudowanych z możliwością jazdy szybciej np. 70 km/h dla osobówek - autobusem tylko 50 km/h ), przyjeżdża do punktu B opóźniony kilka- kilkanaście minut. Czy to nie jest chore? Przecież już dawno powinna się tym zająć Inspekcja i nakazać zmiany tych godzin potrzebnych na przejazd. Kierowca autobusu powinien jechac 70 km/h, i 50 km/h oraz 80 na autostradzie (100 km/h na autostradzie - gdy ma znaczek przylepiony z tyłu autobusu 100 - ograniczenie prędkości 100 ). Składajcie reklamacje do biura Flixbusa by poprawili te rozkłady jazdy oraz tym samym bezpieczeństwo pasażerów podczas jazdy. WadyNadmierna prędkość, brak bezpieczeństwa, fatalne czasy przejazdu na odcinkach. -
~gti4 / 2019-08-20 17:33
Nie mogliśmy wrócić z urlopu. Usunęli moją i żony rezerwację w autobusie i w zamian za to bez pytania przepisali nas na inny termin. W rezultacie spóźniłem się do pracy o jeden dzień poniosłem duże koszty powrotu alternatywnego, straciłem realne pieniądze na dodatkowy nocleg i usunięcie rezerwacji innych. Pieniędzy nie oddali tylko zaliczyli sobie jako zaliczkę na przyszłe przejazdy.
Omijam szerokim łukiem !!!!!!!!!!!!
Podał bym ich do sądu ale nie chce mi się stawać w Monachium ale może znajdę pełnomocnika prawnego. Na pewno znajdę adres do UOKiK- u i Rzecznika Praw Konsumenta
strona 126 z 157
- « poprzednia
- 1 ...
- 124
- 125
- 126
- 127
- 128
- nastepna »