strona 125 z 163
- « poprzednia
- 1 ...
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- nastepna »
-
~Monika / 2019-10-26 07:24
Jestem oburzona sytuacją jaka miała miejsce w dniu 24.10.19 ok.godz. 17:40 na przystanku Krakow Airport.
Kierowcy odmówili mi sprzedaży biletu (pomimo takiej informacji widniejacej na przystanku) gdyz przyjechali spoznieni (autobus planowo mial byc o 17:30) takie bylo ich wytłumaczenie.
Było mi wstyd bo poza mną, byli tez obcokrajowcy... Co za wspaniała wizytówka firmy i goscinnosci!
Nie przeszkodziło to kierowcom jednak zapalic kolejnego papierosa, opozniajac jeszcze bardziej ich i tak spóźniony kurs.
Jestem zawiedziona. Podróżuje i w kraju i za granicą Flix Busem.... Ale nigdy wiecej! -
-
~Iuqwertyo / 2019-10-26 01:12
Brak normalnie słów.
Odjazd miał być o 00:50 - a odjechał 01:20
Kierowca czeka aż sobie dopala .....
A inni ho nie interesują !!!ZaletyNie ma ani jednej -
~Jan / 2019-10-25 22:18
Szok.Chamski kierowca mòwiácy na ty.Ale to nic.Od 17 do 20 nie podłączone lampki-jazda w totalnym mroku.Toalety?Zamkniěte!Podobno ktoś nasiusiał a ON nie bêdzie sprzátał!(jest dwòch kierowcòw).Klimatyzacja?Zapomnijcie.Złošliwy kròl furmanki ustawił na 30 chyba stopni.Teraz najlepsze:non stop psikał odswiezaczem powietrza.Takim do WC.Pewnie mi klienci śmierdzieli.Dopòki szef flixbusa nie zrobi tu ordnungu to wolę PKP!
ZaletyPołáczenie Warszawa-BieszczadyWadyBrak toalety przez 6 godzin a sá połáczenia 14 godzinne! -
~Dib / 2019-10-25 19:58
Ponad 6 godzin z Warszawy do Krakowa to jakieś średniowiecze, nigdy więcej tym szrotem nie pojadę. ZaletyKontakt pod siedzeniemWadyOpóźniony z 30 lat -
~Klaudia7869 / 2019-10-24 21:49
Choć autokarjest duży to wogole nie ma luksusu ani prestiżu , kierowca nie miły w stosunku do pasażera .Więcej razy nie pojadę i ci którzy jeżdżą ta firma to ZaletyChoć autokar duży i przestrzennyWadyBrak kultury osobistej z strony kierowcy -
~Waldemar / 2019-10-24 11:53
Zarezerwowałem 4 przejazdy z czego 2 przejazdy jeszcze przed rozpoczęciem anulowano i zarezerwowano 2 kolejne w tym samym dniu w porze nocnej nie satysfakcjonującej mnie.
Wnioskowałem na @ o anulowanie wszystkich przejazdów i zwrot pieniędzy 30.09.19. odpowiedzi nie otrzymałem, a po kilku telefonicznych interwencjach przyznano mi zwrot pieniędzy na @ w dniu 18.10.19.
Już sama odpowiedź na wniosek o anulowanie i zwrot pieniędzy jest niezgodna z Ogólnymi warunkami przewozu zamieszczonymi na stronie internetowej przewoźnika, termin zwrotu 4 tygodnie jaki podała pani agentka (tak na marginesie nie podała imienia i nazwiska bo nie musi) w rozmowie telefonicznej to już całkowite przegięcie i łamanie podanych na stronie internetowej zasad:
"16 Prawa pasażerów w przypadku opóźnienia lub anulowania odjazdu
16.2 Jeśli można założyć, że zarezerwowany autobus zostanie anulowany bądź opóźni się o więcej niż 120 minut lub w przypadku braku wolnych miejsc, pasażer ma do wyboru następujące możliwości: (a) możliwie najwcześniejsze kontynuowanie podróży lub dalszą podróż ze zmienioną trasą do miejsca docelowego określonego w umowie przewozu przy zachowaniu porównywalnych warunków do tych podanych w umowie przewozu lub (b) zwrot kosztów biletu oraz również możliwie najwcześniejszą podróż powrotną autobusem do określonego w umowie przewozu miejsca odjazdu. Prawo do zwrotu kosztów pełnego biletu przysługuje zarówno za już przebyty odcinek drogi, jak również za jeszcze nieprzebytą trasę, jeśli podróż stała się niemożliwa zgodnie z pierwotnymi planami podróży pasażera. Koszty są zwracane w formie pieniężnej, chyba że pasażer wyraził zgodę na inną formę rekompensaty w ciągu 14 dni od wpłynięcia wniosku o zwrot kosztów lub została mu złożona propozycja wyboru opcji (a) lub (b)."
Ciekawe co na to UOKiK chyba do nich napiszę zapytanie czy pieniądze powinny być zwrócone w regulaminowym terminie czy w/g widzi mi się agentów z centrali.
-
~Anna / 2019-10-23 17:11
Ogólnie nie mam zastrzeżeń, ale niestety często zdarzają się opóźnienia np. na trasie Berlin-Wrocław. Sama podróż przebiega komfortowo. Wadyopóźnienia -
~JOLA S / 2019-10-23 12:31
Po anulowaniu rezerwacji problem z odzyskaniem pieniędzy.Sprawa ciągnie się od lipca i od 4 miesięcy słyszę że mam czekać a dział płatności przeleje mi środki, co oczywiście nie następuje. WadyBrak konkretnych rozwiązań zaistniałego problemu -
-
~Kinia / 2019-10-22 09:22
Trasa Praga-Toruń 20.10.19
Na dworzec podjechał autobus innej firmy z małą karteczką za szybą, że to Flixbus. Brak możliwości skorzystania z zapłaconych rezerwowanych miejsc. Kierowcy z Ukrainy, jeden nic nie rozumie, drugi duka mało co po polsku. Pierwsza próba skorzystania z ubikacji? Lakoniczna informacja, że jest nieczynna, będziemy stawać na stacjach. Owszem, ale toalety za każdym razem płatne.
W Poznaniu niespodzianka!!! Autobus dalej nie jedzie!!! "To się tam zapytaj, stoi inny autobus" SERIO, tak odpowiedż kierowcy!!!
SKANDAL!!!ZaletyBRAK!!!WadyWadą jest, że ta firma nadal funkcjonuje!!! -
~Pasażerka / 2019-10-21 17:31
Kierowca przyjechał minute przed odjazdem. Gdańsk-Berlin. Sprzedawał jeszcze bilety co trwało 20min. Na autostradzie zatrzymał się na stacji by zatankować! Co tez długo trwało! Było bardzo niemiło i duże opóźnienie z winy kierowcy! -
~Pasażerka / 2019-10-21 17:31
Kierowca przyjechał minute przed odjazdem. Gdańsk-Berlin. Sprzedawał jeszcze bilety co trwało 20min. Na autostradzie zatrzymał się na stacji by zatankować! Co tez długo trwało! Było bardzo niemiło i duże opóźnienie z winy kierowcy! -
~Wkurzony z Gdańska / 2019-10-21 15:50
Skandal!! Czekam na autobus już 1,5 godziny a pani w informacji twierdzi że już odjechał... Niemiła obsługa, strona podaje błędna informacje odnośnie opóźnienia. ZaletyBrakWadyZły customer service -
~Cotygodniowy pasażer. / 2019-10-21 15:03
Dotyczy trasy Kraków - Wrocław.
O godz. 18.50 z Krakowa odjeżdżają 2 autobusy do Wrocławia. Oczywiście nikt nie patrzy na kóry kurs ma bilet i robi się niepotrzebny tłok i zamieszanie.
Oba te autobusy jadą przez Katowice, gdzie z reguły nikt nie wsiada i nie wysiada. A opóźnia to podróż o 20 minut co najmniej.
Pasażer kupując bilet nie jest informowany, o tym, iż przejazd odbywa się przez Katowice.
Co do cen za przejazdy to są coraz wyższe. Wrocław-Kraków, Kraków Wrocław w piątki/niedziele dochodzą do 60 zł- ciężko kupić tańszy bilet.
Autobusy nowe- ale bez gniazdek (przynajmniej cześć).ZaletyŻe jedzie.WadyWysokie ceny biletów
Nie informowanie pasażerów przy zakupie, że Kurs nie jest bezpośredni- postój w Katowicach. -
~Ania / 2019-10-21 14:02
Dokonałam rezerwacji Bus nie przyjechał, otrzymałam sms-a że opóźnienie wyniesie 5 godzin więc zrezygnowałam. Za pomocą infolinii a następnie formularza poprosiłam o zwrot pieniędzy. Odpowiedziano że tak, pozytywnie rozpatrzono mój wniosek i pieniądze zostaną przelane na moje konto w ciągu 4 tygodni. Jutro mija 7 tydzień nie mam pieniędzy na koncie, ślę maile do FIXBUSA oni twierdzą że pieniądze zostały przelane i tyle. Dziś kolejne maile w załączeniu przesłałam wyciąg z mojego konta na dowód iż nie otrzymałam tych pieniędzy i nadal nic. Nie dość że zepsuli mi wyjazd nad morze do którego nie doszło to jeszcze masa nerwów i nadal nie mam zwrotu pieniędzy. Ta firma to jakaś masakra!!! -
~45tu67 / 2019-10-21 07:53
Autokar Radom - Krakow miał być na 7.00 w Radomiu. Nie przyjechał w ogóle, na stronie internetowej w funkcji "Gdzie jest twój flixbus" połączenie anulowano.Stracilam wizytę u lekarza i 35 zł wydane na bilet online. ZaletyBrak, bo nie przyjechał.WadyBrak przyjazdu. -
~Karolina / 2019-10-20 22:44
Kurs ze Slowacji do Krakowa. Autobus przyjechal na czas. Niestety do celu dotarl ponad 1,5 godz po czasie, co bylo przyczyna wielu komplikacji zw. z dalsza podroza. Opoznienie przez korki jest zrozumiale, nie rozumiem jedynie po wprowadzac Klienta w blad i nadzieje, skoro sami kierowcy przyznali ze to na tej trasie i o tej godzinie to standard a w dni robocze jest jeszcze gorzej. Druga przyczyna opoznienia bylo to, ze po zatankowaniu okazalo sie ze karta płatnicza nie dziala. Po serii telefonow udalo sie zaplacic i ruszylismy. uff.... ZaletyMili kierowcy, bezpieczeństwo jazdy, cena, kurs przez Slowacje - nareszcie!WadyOpoznienia... -
-
~SAJSUNG / 2019-10-20 13:46
wygodne autobusy,mili kierowcy zawsze na czasz i bezpiecznie Zaletywszystko OKWadybrak -
~Inkwizytor / 2019-10-16 17:40
Uznali reklamację na początku września i poprosili o nr konta w formacie IBAN zaglądam a tu przelewu brak .W październiku się upomniałem o kasę to rozpatrzyli ponownie reklamację- tyle, że negatywnie :))) To się nazywa max zysków :))) ZaletyBrakWadyBrak -
~Karolina / 2019-10-15 19:52
Obsługa klienta poziom 0, na fakturę czekam od miesiąca, podają terminy realizacji, a później się z niej nie wywiązują. mówię, żeby Pani dopisała na stronie, bądź informowała klientów, że nie ma możliwości wydania faktury do zakupionego biletu, a ona na to, że przecież kiedyś wydadzą. Pytam zatem kiedy, bo za delegację bę∂ę musiała zapłacić sama, na co ona odpowiada - w najkrótszym możliwym terminie!!!! Powiedzcie to przełożonemu :D więcej nie skorzystam ZaletycenaWadywszystko inne -
~Paweł / 2019-10-15 13:38
Obsługa klienta na bardzo niskim poziomie. Chciałem zmienić rezerwację na późniejszą godzinę. Infolinia rozłącza połączenie po wybraniu opcji rozmowy z konsultantem. W skutek czego jak twierdzi flixbus, upłynął czas zmiany rezerwacji. Pomimo prośby mailowej musiałem dokonać ponownego zakupu biletu!! Firma nie działa na korzyść klienta a przeciwnie zasłania się regulaminem. W odpowiedzi mailowej na moje zażalenie nie dostałem nawet zwykłego PRZEPRASZAMY
Będę omijał tego przewoźnika szerokim łukiem.
strona 125 z 163
- « poprzednia
- 1 ...
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- nastepna »