Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3241 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Monika / 2019-10-26 07:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem oburzona sytuacją jaka miała miejsce w dniu 24.10.19 ok.godz. 17:40 na przystanku Krakow Airport.
    Kierowcy odmówili mi sprzedaży biletu (pomimo takiej informacji widniejacej na przystanku) gdyz przyjechali spoznieni (autobus planowo mial byc o 17:30) takie bylo ich wytłumaczenie.
    Było mi wstyd bo poza mną, byli tez obcokrajowcy... Co za wspaniała wizytówka firmy i goscinnosci!
    Nie przeszkodziło to kierowcom jednak zapalic kolejnego papierosa, opozniajac jeszcze bardziej ich i tak spóźniony kurs.
    Jestem zawiedziona. Podróżuje i w kraju i za granicą Flix Busem.... Ale nigdy wiecej!
  • ~Iuqwertyo / 2019-10-26 01:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak normalnie słów.
    Odjazd miał być o 00:50 - a odjechał 01:20
    Kierowca czeka aż sobie dopala .....
    A inni ho nie interesują !!!
    ZaletyNie ma ani jednej
  • ~Jan / 2019-10-25 22:18
    Ocena: 2.50 / 5
    Szok.Chamski kierowca mòwiácy na ty.Ale to nic.Od 17 do 20 nie podłączone lampki-jazda w totalnym mroku.Toalety?Zamkniěte!Podobno ktoś nasiusiał a ON nie bêdzie sprzátał!(jest dwòch kierowcòw).Klimatyzacja?Zapomnijcie.Złošliwy kròl furmanki ustawił na 30 chyba stopni.Teraz najlepsze:non stop psikał odswiezaczem powietrza.Takim do WC.Pewnie mi klienci śmierdzieli.Dopòki szef flixbusa nie zrobi tu ordnungu to wolę PKP!




    ZaletyPołáczenie Warszawa-Bieszczady
    WadyBrak toalety przez 6 godzin a sá połáczenia 14 godzinne!
  • ~Dib / 2019-10-25 19:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Ponad 6 godzin z Warszawy do Krakowa to jakieś średniowiecze, nigdy więcej tym szrotem nie pojadę.
    ZaletyKontakt pod siedzeniem
    WadyOpóźniony z 30 lat
  • ~Klaudia7869 / 2019-10-24 21:49
    Ocena: 2.25 / 5
    Choć autokarjest duży to wogole nie ma luksusu ani prestiżu , kierowca nie miły w stosunku do pasażera .Więcej razy nie pojadę i ci którzy jeżdżą ta firma to
    ZaletyChoć autokar duży i przestrzenny
    WadyBrak kultury osobistej z strony kierowcy
  • ~Waldemar / 2019-10-24 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Zarezerwowałem 4 przejazdy z czego 2 przejazdy jeszcze przed rozpoczęciem anulowano i zarezerwowano 2 kolejne w tym samym dniu w porze nocnej nie satysfakcjonującej mnie.
    Wnioskowałem na @ o anulowanie wszystkich przejazdów i zwrot pieniędzy 30.09.19. odpowiedzi nie otrzymałem, a po kilku telefonicznych interwencjach przyznano mi zwrot pieniędzy na @ w dniu 18.10.19.
    Już sama odpowiedź na wniosek o anulowanie i zwrot pieniędzy jest niezgodna z Ogólnymi warunkami przewozu zamieszczonymi na stronie internetowej przewoźnika, termin zwrotu 4 tygodnie jaki podała pani agentka (tak na marginesie nie podała imienia i nazwiska bo nie musi) w rozmowie telefonicznej to już całkowite przegięcie i łamanie podanych na stronie internetowej zasad:
    "16 Prawa pasażerów w przypadku opóźnienia lub anulowania odjazdu
    16.2 Jeśli można założyć, że zarezerwowany autobus zostanie anulowany bądź opóźni się o więcej niż 120 minut lub w przypadku braku wolnych miejsc, pasażer ma do wyboru następujące możliwości: (a) możliwie najwcześniejsze kontynuowanie podróży lub dalszą podróż ze zmienioną trasą do miejsca docelowego określonego w umowie przewozu przy zachowaniu porównywalnych warunków do tych podanych w umowie przewozu lub (b) zwrot kosztów biletu oraz również możliwie najwcześniejszą podróż powrotną autobusem do określonego w umowie przewozu miejsca odjazdu. Prawo do zwrotu kosztów pełnego biletu przysługuje zarówno za już przebyty odcinek drogi, jak również za jeszcze nieprzebytą trasę, jeśli podróż stała się niemożliwa zgodnie z pierwotnymi planami podróży pasażera. Koszty są zwracane w formie pieniężnej, chyba że pasażer wyraził zgodę na inną formę rekompensaty w ciągu 14 dni od wpłynięcia wniosku o zwrot kosztów lub została mu złożona propozycja wyboru opcji (a) lub (b)."

    Ciekawe co na to UOKiK chyba do nich napiszę zapytanie czy pieniądze powinny być zwrócone w regulaminowym terminie czy w/g widzi mi się agentów z centrali.
  • ~Anna / 2019-10-23 17:11
    Ocena: 4.50 / 5
    Ogólnie nie mam zastrzeżeń, ale niestety często zdarzają się opóźnienia np. na trasie Berlin-Wrocław. Sama podróż przebiega komfortowo.
    Wadyopóźnienia
  • ~JOLA S / 2019-10-23 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Po anulowaniu rezerwacji problem z odzyskaniem pieniędzy.Sprawa ciągnie się od lipca i od 4 miesięcy słyszę że mam czekać a dział płatności przeleje mi środki, co oczywiście nie następuje.
    WadyBrak konkretnych rozwiązań zaistniałego problemu
  • ~Kinia / 2019-10-22 09:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa Praga-Toruń 20.10.19
    Na dworzec podjechał autobus innej firmy z małą karteczką za szybą, że to Flixbus. Brak możliwości skorzystania z zapłaconych rezerwowanych miejsc. Kierowcy z Ukrainy, jeden nic nie rozumie, drugi duka mało co po polsku. Pierwsza próba skorzystania z ubikacji? Lakoniczna informacja, że jest nieczynna, będziemy stawać na stacjach. Owszem, ale toalety za każdym razem płatne.
    W Poznaniu niespodzianka!!! Autobus dalej nie jedzie!!! "To się tam zapytaj, stoi inny autobus" SERIO, tak odpowiedż kierowcy!!!
    SKANDAL!!!
    ZaletyBRAK!!!
    WadyWadą jest, że ta firma nadal funkcjonuje!!!
  • ~Pasażerka / 2019-10-21 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca przyjechał minute przed odjazdem. Gdańsk-Berlin. Sprzedawał jeszcze bilety co trwało 20min. Na autostradzie zatrzymał się na stacji by zatankować! Co tez długo trwało! Było bardzo niemiło i duże opóźnienie z winy kierowcy!
  • ~Pasażerka / 2019-10-21 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowca przyjechał minute przed odjazdem. Gdańsk-Berlin. Sprzedawał jeszcze bilety co trwało 20min. Na autostradzie zatrzymał się na stacji by zatankować! Co tez długo trwało! Było bardzo niemiło i duże opóźnienie z winy kierowcy!
  • ~Wkurzony z Gdańska / 2019-10-21 15:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Skandal!! Czekam na autobus już 1,5 godziny a pani w informacji twierdzi że już odjechał... Niemiła obsługa, strona podaje błędna informacje odnośnie opóźnienia.
    ZaletyBrak
    WadyZły customer service
  • ~Cotygodniowy pasażer. / 2019-10-21 15:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Dotyczy trasy Kraków - Wrocław.
    O godz. 18.50 z Krakowa odjeżdżają 2 autobusy do Wrocławia. Oczywiście nikt nie patrzy na kóry kurs ma bilet i robi się niepotrzebny tłok i zamieszanie.
    Oba te autobusy jadą przez Katowice, gdzie z reguły nikt nie wsiada i nie wysiada. A opóźnia to podróż o 20 minut co najmniej.
    Pasażer kupując bilet nie jest informowany, o tym, iż przejazd odbywa się przez Katowice.
    Co do cen za przejazdy to są coraz wyższe. Wrocław-Kraków, Kraków Wrocław w piątki/niedziele dochodzą do 60 zł- ciężko kupić tańszy bilet.
    Autobusy nowe- ale bez gniazdek (przynajmniej cześć).
    ZaletyŻe jedzie.
    WadyWysokie ceny biletów
    Nie informowanie pasażerów przy zakupie, że Kurs nie jest bezpośredni- postój w Katowicach.
  • ~Ania / 2019-10-21 14:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Dokonałam rezerwacji Bus nie przyjechał, otrzymałam sms-a że opóźnienie wyniesie 5 godzin więc zrezygnowałam. Za pomocą infolinii a następnie formularza poprosiłam o zwrot pieniędzy. Odpowiedziano że tak, pozytywnie rozpatrzono mój wniosek i pieniądze zostaną przelane na moje konto w ciągu 4 tygodni. Jutro mija 7 tydzień nie mam pieniędzy na koncie, ślę maile do FIXBUSA oni twierdzą że pieniądze zostały przelane i tyle. Dziś kolejne maile w załączeniu przesłałam wyciąg z mojego konta na dowód iż nie otrzymałam tych pieniędzy i nadal nic. Nie dość że zepsuli mi wyjazd nad morze do którego nie doszło to jeszcze masa nerwów i nadal nie mam zwrotu pieniędzy. Ta firma to jakaś masakra!!!
  • ~45tu67 / 2019-10-21 07:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Autokar Radom - Krakow miał być na 7.00 w Radomiu. Nie przyjechał w ogóle, na stronie internetowej w funkcji "Gdzie jest twój flixbus" połączenie anulowano.Stracilam wizytę u lekarza i 35 zł wydane na bilet online.
    ZaletyBrak, bo nie przyjechał.
    WadyBrak przyjazdu.
  • ~Karolina / 2019-10-20 22:44
    Ocena: 4.25 / 5
    Kurs ze Slowacji do Krakowa. Autobus przyjechal na czas. Niestety do celu dotarl ponad 1,5 godz po czasie, co bylo przyczyna wielu komplikacji zw. z dalsza podroza. Opoznienie przez korki jest zrozumiale, nie rozumiem jedynie po wprowadzac Klienta w blad i nadzieje, skoro sami kierowcy przyznali ze to na tej trasie i o tej godzinie to standard a w dni robocze jest jeszcze gorzej. Druga przyczyna opoznienia bylo to, ze po zatankowaniu okazalo sie ze karta płatnicza nie dziala. Po serii telefonow udalo sie zaplacic i ruszylismy. uff....
    ZaletyMili kierowcy, bezpieczeństwo jazdy, cena, kurs przez Slowacje - nareszcie!
    WadyOpoznienia...
  • ~SAJSUNG / 2019-10-20 13:46
    Ocena: 5.00 / 5
    wygodne autobusy,mili kierowcy zawsze na czasz i bezpiecznie
    Zaletywszystko OK
    Wadybrak
  • ~Inkwizytor / 2019-10-16 17:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Uznali reklamację na początku września i poprosili o nr konta w formacie IBAN zaglądam a tu przelewu brak .W październiku się upomniałem o kasę to rozpatrzyli ponownie reklamację- tyle, że negatywnie :))) To się nazywa max zysków :)))
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Karolina / 2019-10-15 19:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa klienta poziom 0, na fakturę czekam od miesiąca, podają terminy realizacji, a później się z niej nie wywiązują. mówię, żeby Pani dopisała na stronie, bądź informowała klientów, że nie ma możliwości wydania faktury do zakupionego biletu, a ona na to, że przecież kiedyś wydadzą. Pytam zatem kiedy, bo za delegację bę∂ę musiała zapłacić sama, na co ona odpowiada - w najkrótszym możliwym terminie!!!! Powiedzcie to przełożonemu :D więcej nie skorzystam
    Zaletycena
    Wadywszystko inne
  • ~Paweł / 2019-10-15 13:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta na bardzo niskim poziomie. Chciałem zmienić rezerwację na późniejszą godzinę. Infolinia rozłącza połączenie po wybraniu opcji rozmowy z konsultantem. W skutek czego jak twierdzi flixbus, upłynął czas zmiany rezerwacji. Pomimo prośby mailowej musiałem dokonać ponownego zakupu biletu!! Firma nie działa na korzyść klienta a przeciwnie zasłania się regulaminem. W odpowiedzi mailowej na moje zażalenie nie dostałem nawet zwykłego PRZEPRASZAMY
    Będę omijał tego przewoźnika szerokim łukiem.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5272
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3241
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 892
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 726
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062