Tragedia !!!!
W dniu dzisiejszym dostałam SMS że flixbus z Zakopanego do Katowic jest opóźniony o 30 minut .
Pytałam się kierowcę flixbusa który stał na parkingu koło E.Leclerc czy odjeżdżają stad autobusy bo taki przystanek był wpisany na rezerwacji odpowiedział ze wszystkie odjeżdżają z dworca .
Na dworcu zapytałam się kierowcy innego przewoźnika bo oczywiście ani na jednym ani ja drugim stanowisku nie na opisanych flixbusow .....
Dowiedziałam się ze odjeżdżają zawsze ze stanowiska 10.....
Autobus przyjechał o 17.50 ale okazało się ze to nie nasz .... nasz sobie objechał z E.Leclert musiałam na szybko kupić bilet za 120 zł żeby moc jechać tym 17.50!!!!!
Żenada żeby przystanki nie były opisane i człowiek nawet SMS nie dostał ze autokar z jego rezerwacja odjechał .
Mam nadzieje ze reklamacja zostanie uznania i kierowcy nie będą mylić pasażerów ze wszystkie autokary odjeżdżają z dworca PKS!!!!
P.S wcześniej jeździłam z poprzednim właścicielem czyt. Polski Bus i nie było nigdy problemu a bilety nawet były tańsze ....!!!!
ZaletyBrak
WadyDrogie bilety !!
Zero oznaczenia na przystankach !!!!
~hubb06 / 2019-09-23 18:12
Ocena: 2.75 / 5
Minusy:
Wieczne opóźnienia
Chore podwyżki cen w weekendy, nawet o 300 %!!!
Przystanki w wawie na zadupiach
Mala oferta dla pozdrozujych z wawy do krk
Plusy:
Szybciej niż rowerem
~Nurse / 2019-09-23 17:55
Ocena: 2.25 / 5
Drogi flixbusie chyba pora zakupic nowe autobusy albo prowadzic dzialalnosc w krajach gdzie jest tylko pora sucha. 4 godziny jazdy z zakopanego do kielc z nieszczelnym dachem. Nic fajnego siedziec w autobusie w plaszczu przeciwdeszczowym i kapturze w celu uchronienia sie od kapiacego na glowe deszczu. Troche wiecej szacunku dla klientow.
~AniaH / 2019-09-23 08:47
Ocena: 1.00 / 5
Dno i metr mułu. Ponad dwie godziny czekania na autobus w nocy na dworcu w Bielsku-Białej bez możliwości schronienia się przed zimnem. Żadnej informacji od przewoźnika o opóźnieniu, infolinia w nocy nie działa, a na stronie internetowej kurs oznaczony: "Na czas"!!! Zrezygnowana wróciłam do domu i organizuję inny transport. Inni pasażerowie nie mieli takiej możliwości i czekali dalej. Ciekawe, czy ten autobus w ogóle dojechał, czy ktoś z FlixBus się nimi zainteresował?
Zaletycena
Wadyniepunktualność
brak informacji o opóźnieniu
brak możliwości skontaktowania się z infolinią poza godzinami 8-20
~Anna / 2019-09-23 00:19
Ocena: 3.75 / 5
Ceny są porównywalne do pociągowych, ale wygodniej niż pociągowo. W mojej lokalizacji mało sensownych przejazdów, aczkolwiek zdaje sobie sprawę z pechowego położenia przy samej granicy. Poza tym bardzo intuicyjna strona/apka
ZaletyIntuicyjna strona/apka, relatywnie tanio, dobra organizacja samego przejazdu
WadyMało wygodne siedzenia skórzane
~jadwiga / 2019-09-22 18:11
Ocena: 1.00 / 5
od czasu jak zmienił się właściciel, strasznie podrożały bilety, pociąg jest teraz tańszy,opóźnienia.Zbyt wygórowane ceny biletów.Przestałam jeździć.
Wadydrogie bilety , nawet z dużym wyprzedzeniem
~Tom / 2019-09-21 18:25
Ocena: 1.00 / 5
Żałosny przewoźnik, autobus odjechał przed czasem , a porada biura obsługi klienta " proszę sobie kupić bilet na następny kurs" trasa Kielce-Kraków
~Olivia / 2019-09-20 16:36
Ocena: 2.50 / 5
Jeżdżę flixbusem na odcinku lodz-gdansk co tydzień lub dwa i od dwóch miesięcy ani jeden autobus nie przyjechał na czas. Warto tez dodać ze nie były to 10-15 minutowe opóźnienia, a miniumum 40 minutowe
WadyDuże opoźnienia
~Ula / 2019-09-20 14:33
Ocena: 2.25 / 5
Na trasie Zakopane - Lublin dnia 16.09.2019 SMRÓD MOCZU od początku jazdy i potem całe 8,5 godz. Zapomnieli opróżnić wc!!?? Kierowca nie reagował i nic z tym nie zrobił.
~Agnieszka / 2019-09-19 18:39
Ocena: 5.00 / 5
Dziś jechaliśmy trasa Krynica Zdrój -Warszawa ,bardzo dobrze nam sie jechało,Kierowcy super,siedzenia wygodne,dużo miejsca pomiędzy siedzeniami,dla nas Super. 7 godzin i za ta cenę -polecamy.
ZaletyCena i wygoda
WadyWc zapachy
~Lech / 2019-09-19 15:25
Ocena: 2.00 / 5
Dnia 19.09.19 kurs P6 Zakopane Warszawa Wilanowska.Wsiadalem w Radomiu godz.4.45 Miałem wykupiony bilet nr.miejsca 5B.Na moim miejscu sidziala kobieta ,która twierdziła na zwróconą uwage ,że siedzi na moim miejscu ,że zmieniono autobus I kierowca kazał siadac gdzie są wolne miejsca.Nie pytałem kierowcy czy to prawda siadłem dalej na innym miejscu.Albo to chamskie zachowanie pasażerki albo bałagan w autobusie.Kierowców nie interesuje to ,że śpiący pasażerowie zajmują dwa miejsca I nie ustępują miejsca wsiadającym na trasie.
~Magdalena / 2019-09-19 08:31
Ocena: 1.50 / 5
Dużo razy korzystałam z Flixbusa i było zazwyczaj wszystko wporzadku. Ostatnio przez aplikacje kupiłam 2 bilety ale dane tylko kupującego. Po przyjeździe autobusu kierowca powiedział że to 2 miejsca dla jednej osoby. Niestety nie dało się nic zrobić, nie mógł dopisać 2 osoby. Kierowca powiedział że nie zaznaczy że bilety były wykorzystane i żeby dzwonić na infolinię to zwrócą pieniądze. Niestety Infolinia A później biuro odpisali odmowna decyzje co do zwrotu pieniędzy. Flixbus powinien poprawić aplikacje, więcej informacji dla kupujących. Niestety już nie skorzystam z usług Flixbusa.
ZaletyPunktualność
WadyDrogie bilety, brak możliwości zwrotu pieniedzy
~Xxxxxxxx / 2019-09-18 23:13
Ocena: 4.75 / 5
Wszystko bez zarzutu na trasie Poznań Kraków parę minut opóźnienia ale odcinek Łódź Częstochowa jest cały w remoncie nie niema co się dziwic. Gdy czytam nie które wypowiedzi mam wrażenie że piszą je idioci 80 % waszego niezadowolenia wynika z waszej winy i braku myślenia z waszej strony wy myślicie że kierowca będzie jeździł po mieście i was szukał czy nawet jak już jakimś cudem traficie na autobus to kierowca ma tylko was i wami ma się opiekować ? Jakie przerwy ? To jest linia regularna i tutaj chodzi o jak najkrótszy czas przejazdu a nie stanie na stacjach, nie pasuje ? Jedz pociągiem tak będziesz mial przerwy na stacji benzynowej a stewardesa będzie nosiła ci drinki, zaś jak by kierowca robił przerwę i proste zęby spóźnił się na odjazd z następnego przystsnku albo nie dowiózł by na czas pasażera która na przesiadkę na inny autobus. Zdebilowacenie społeczeństwa totalne.
ZaletyJak przejazd autobusem co tu wymagać podstawa że bezpiecznie i w miarę na czas
WadyDrogie bilety w dniu odjazdu
~Justyna / 2019-09-18 12:41
Ocena: 2.00 / 5
W dniu 31 sierpnia 2019r. wyjechałem z Warszawy do Gent z przesiadką w Pradze. 1 września na trzecim postoju za Frankfurtem zostawiono mnie 20 metrów od autobusu. W autobusie pozostały wszystkie moje rzeczy tj. granatowy plecak marki 4F i niebieska saszetka na ramię z telefonem i portfelem w którym były wszystkie moje dokumenty (polski dowód osobisty, belgijski dowód osobisty, karta kierowcy, prawo jazdy, kilka kart płatniczych, gotówkaw € i PLN) Miałem nadzieję, że pilot zatrudniony w autokarze zorientuje się, że zapomnieli pasażera i autokar po mnie zawróci. Niestety tak się nie stało. Ponieważ mój telefon został w autokarze nie miałem jak zadzwonić na infolinię. Zatrzymałem przejeżdżający samochód i poprosiłem obcych sobie ludzi o pomoc. Zadzwoniłem na niemiecką infolinię na której poinformowano mnie, że mój bagaż będzie na mnie czekał "w jakimś sklepie" na dworcu w Gent. Zadzwoniłem do żony i poinformowałem ją o zaistniałej sytuacji. Zona niezwłocznie zaczęła wydzwaniać na infolinię Flix Busa i tam z konsultantką ustaliła, że dojedzie do Gent na dworzec i odbierze moje rzeczy zabrane przez Flix Busa. Konsultantka spisała jej dane by kierowca wiedział komu ma ten bagaż przekazać. Niestety przez 2 godziny od planowanego przyjazdu autokar nie pojawił się w Gent. Z rozmowy z kolejną konsultantką dowiedziała się, że autokar jedzie już do Brugge. Czyli nie wjechał na dworzec w Gent. Mąż został nie tylko porzucony w kraju pośrednim ale również Flix Bus przywłaszczył sobie jego bagaż. Co dalej? Jedyną możliwością kontaktu z FlixBusem są formularze na ich stronie internetowej. Żaden konsultant nie potrafi udzielić rzeczowej odpowiedzi na jakiekolwiek pytanie. Na infolinii zatrudniają obcokrajowców, którzy słabo mówią po Polsku. Za każdym razem łączę się z kimś innym komu od podstaw muszę opowiedzieć wszystko żeby zrozumiał o co pytamy. Dzwoniąc z Belgii na polski numer wydaję mnóstwo pieniędzy na telefon. I okazuje się, że nie posiadają nagrań z rozmów telefonicznych z konsultantami, pomimo że informują o tym na początku każdego połączenia. Mąż został w kraju pośrednim bez telefonu, dokumentów i gotówki, nikt przez 2,5 tygodnia nie raczył zadzwonić i zapytać czy w jakiś sposób udało mu się dotrzeć do domu. Może miał zawał albo wpadł pod samochód i leży jako NN w niemieckiej kostnicy, a rodzina nie ma o nim żadnych wieści. Tak się nie robi!!! W związku z zaistaniałą sytuacją będziemy składać wniosek do sądu o zadośćuczynienie i szukamy innych poszkodowanych przez FlixBusa, może uda nam się złożyć pozew zbiorowy. Jeśli ktoś chciałby się przyłączyć do unicestwienia tej pseudo firmy to zapraszam do kontaktu mój mail: jmszwajkowska@gmail.com Nie pozwólmy by firmy z obcym kapitałem miały monopol na polskim rynku transportu osobowego. Nie pozwólmy się traktować źle. Teraz widzę, że dla FlixBusa klient liczy się tylko do czasu dokonania przelewu za bilet.
ZaletyBrak zalet
WadyZupełny brak szacunku dla pasażera
~Beata / 2019-09-18 12:14
Ocena: 1.00 / 5
Flixbus Linia N 1360, Richtung Medyka Granica
Odjazd 11.09.2019 23:55 Berlin ZOB do Opole plac Kopernika
Moja ciocia (lat 80) skorzystała z sieci Flixbusa na trasie Berlin-Opole. Po przyjeździe do Opola kierowca nie powiadomił, że dojeżdża do Opola na plac Kopernika. Przystanek nie znajduje się na placu tylko jest to przy ulicy. Nic nie wskazywało, że jest to plac i ciocia jechała dalej myśląc, że będzie drugi przystanek na placu. Jak wyjeżdżali z Opola to ciocia zapytała się kierowcy kiedy zatrzyma się na placu. Kierowca odpowiedział, że plac Kopernika już był i teraz jedzie do Katowic. Ciocia kilka razy prosiła, żeby się zatrzymał i ją wypuścił. To w końcu gdzieś na obrzeżach miasta stanął i niczym się nie przejmując wypuścił ją z autobusu, bez pomocy. Ciocia powiedziała, że nie zna dobrze języka polskiego, tylko parę słów, bo mieszka w Niemczech od 70 lat. Pomimo tego kierowca stwierdził, że da sobie radę bo trochę słów umie. Ciocia na piechotę dotarła do PKS, gdzie 3 godziny siedziała i prosiła o pomoc przechodniów. W końcu młoda studentka usiadła koło cioci i jej pomogła. Ciocia ze zdenerwowania nie umiała włączyć telefonu, więc ta dziewczyna w swoim telefonie znalazła kontakty na fb i napisała prośbę do rodziny. Po 15 minutach byłam już u cioci i ją stamtąd zabrałam. Okazało się, że czekając na moją ciocię kiedy podjechał autobus Flixbusa rozmawiałam z tymi samymi kierowcami i pytałam ich o ciocię. Podałam imię, nazwisko, skąd jechała, a oni odpowiedzieli, że nie mają takiej osoby. Pomyślałam, że ciocia przyjedzie następnym busem, który miał być w Opolu za 2 godziny. Kierowcy w Berlinie ułożyli sobie bagaże według kolejnych miejscowości. W Opolu kilka osób wysiadało, a bagaż cioci został jako jedyny. Mimo tego kierowcy nic nie zapytali w autobusie o jego właściciela.
Mamy ogromny żal do kierowców Flixbusa za takie traktowanie pasażerów. Kierowcy nie opiekują się swoimi pasażerami, nie znają z nazwiska pasażerów (brak listy), nie potrafią powiedzieć nawet parę słów po niemiecku, chociaż jeżdżą na liniach Niemcy-Polska. Najbardziej razi to, że pomimo tego, że ktoś zwróci się do nich o pomoc tej pomocy nie udzielają. Wiedząc, że pytałam o ciocię, to powinni odwieźć ciocię spowrotem, bo tam ktoś na nią czeka, a nie samotną 80 letnią kobietę wysadzić w obcym miejscu, żeby sobie sama radziła, z tymi paroma słowami co umie po polsku.
~Katarzyna / 2019-09-18 09:55
Ocena: 2.50 / 5
Przesłanie do osób które wykupują bilet w FlixBusie
Niech Każdy się mocno zastanowi , zanim wykupi bilet a będzie to tylko część podróży z FlixBusem , bo dalszą trasę trzeba przejechać pociągiem czy samolotem na który mają zakupione bilety , bo mogą nie dojechać i pozostałą część podróży szlak trafi i trzeba się martwić o siebie samemu i mieć kasę przy sobie BO TU NIKT NICZEGO NIE ZAGWARANTUJE I JESZCZE ZROBI Z WAS CO UWAŻA PANI "X" CZY " Y " obsługująca reklamacje .
Chociaż na infolinii , osoba przyjmująca zgłoszenie, współczuje. Proponuje zakupić sobie nowy bilet i złożyć reklamacje :TYLKO PO CO
PS:
W miarę często korzystam z różnych przewoźników ale to co dzieje się z FlixBusem to doprawdy :( trudne do opisania.
ZaletyNiestety wielkie zero "0" oby nikt tego nie przeżył,bo to naprawdę firma "dno"
Wadypodjeżdżają autobusy opóźnione,odjeżdżają niby na czas a klient stoi na dworcu i nie wierzy,że to co widzi to nie fatamorgana tylko przekręt przewoźnika
~Kokoniskoo / 2019-09-16 23:04
Ocena: 1.00 / 5
Miałem jechać autobusem z Bielska-Białej do Krakowa. Na miejscu oznaczonym znaczkiem Flixbusa byłem ponad pół godziny wcześniej. Gdy na to miejsce podjechał inny autobus tej firmy, poprosiłem jego kierowcę o pomoc i skierowanie w odpowiednie miejsce. Ten odmówił jakiejkolwiek pomocy i odjechał. W pewnym momencie zobaczyłem jedynie tył swojego autobusu przejeżdżającego przez dworzec, gdyż, jak za późno zauważyłem, autobus ten (chyba z racji opóźnienia) zatrzymał się jedynie przy ulicy w nieoznaczonym miejscu i sobie odjechał.
Próba kontaktu mailowego została olana ciepłym moczem.
~Pasażerka / 2019-09-16 21:35
Ocena: 5.00 / 5
ZGORZELEC-WROCŁAW 11:10, podróż w bardzo dobrych warunkach ,bez zarzutu, planowo odjazd i przyjazd, bardzo miły kierowca, autobus czysty. Polecam!
~Nuepoleceam86 / 2019-09-15 19:03
Ocena: 1.50 / 5
Żenująca obsługa, trasa Budapeszt - Katowice 15.09.2019 kierowca nie chce się ani razu zatrzymać na postój.
~jakis żart ten autobus / 2019-09-15 17:26
Ocena: 1.00 / 5
Bus nawet nie przyjechal na moj przystanek czekalem 1,5 godz, o 3 w nocy przy 6 stopniach. Nie polecam, jakies żarty!!!