strona 122 z 159
- « poprzednia
- 1 ...
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- nastepna »
-
~Pasażerka / 2019-10-21 17:31
Kierowca przyjechał minute przed odjazdem. Gdańsk-Berlin. Sprzedawał jeszcze bilety co trwało 20min. Na autostradzie zatrzymał się na stacji by zatankować! Co tez długo trwało! Było bardzo niemiło i duże opóźnienie z winy kierowcy! -
-
~Pasażerka / 2019-10-21 17:31
Kierowca przyjechał minute przed odjazdem. Gdańsk-Berlin. Sprzedawał jeszcze bilety co trwało 20min. Na autostradzie zatrzymał się na stacji by zatankować! Co tez długo trwało! Było bardzo niemiło i duże opóźnienie z winy kierowcy! -
~Wkurzony z Gdańska / 2019-10-21 15:50
Skandal!! Czekam na autobus już 1,5 godziny a pani w informacji twierdzi że już odjechał... Niemiła obsługa, strona podaje błędna informacje odnośnie opóźnienia. ZaletyBrakWadyZły customer service -
~Cotygodniowy pasażer. / 2019-10-21 15:03
Dotyczy trasy Kraków - Wrocław.
O godz. 18.50 z Krakowa odjeżdżają 2 autobusy do Wrocławia. Oczywiście nikt nie patrzy na kóry kurs ma bilet i robi się niepotrzebny tłok i zamieszanie.
Oba te autobusy jadą przez Katowice, gdzie z reguły nikt nie wsiada i nie wysiada. A opóźnia to podróż o 20 minut co najmniej.
Pasażer kupując bilet nie jest informowany, o tym, iż przejazd odbywa się przez Katowice.
Co do cen za przejazdy to są coraz wyższe. Wrocław-Kraków, Kraków Wrocław w piątki/niedziele dochodzą do 60 zł- ciężko kupić tańszy bilet.
Autobusy nowe- ale bez gniazdek (przynajmniej cześć).ZaletyŻe jedzie.WadyWysokie ceny biletów
Nie informowanie pasażerów przy zakupie, że Kurs nie jest bezpośredni- postój w Katowicach. -
~Ania / 2019-10-21 14:02
Dokonałam rezerwacji Bus nie przyjechał, otrzymałam sms-a że opóźnienie wyniesie 5 godzin więc zrezygnowałam. Za pomocą infolinii a następnie formularza poprosiłam o zwrot pieniędzy. Odpowiedziano że tak, pozytywnie rozpatrzono mój wniosek i pieniądze zostaną przelane na moje konto w ciągu 4 tygodni. Jutro mija 7 tydzień nie mam pieniędzy na koncie, ślę maile do FIXBUSA oni twierdzą że pieniądze zostały przelane i tyle. Dziś kolejne maile w załączeniu przesłałam wyciąg z mojego konta na dowód iż nie otrzymałam tych pieniędzy i nadal nic. Nie dość że zepsuli mi wyjazd nad morze do którego nie doszło to jeszcze masa nerwów i nadal nie mam zwrotu pieniędzy. Ta firma to jakaś masakra!!! -
~45tu67 / 2019-10-21 07:53
Autokar Radom - Krakow miał być na 7.00 w Radomiu. Nie przyjechał w ogóle, na stronie internetowej w funkcji "Gdzie jest twój flixbus" połączenie anulowano.Stracilam wizytę u lekarza i 35 zł wydane na bilet online. ZaletyBrak, bo nie przyjechał.WadyBrak przyjazdu. -
~Karolina / 2019-10-20 22:44
Kurs ze Slowacji do Krakowa. Autobus przyjechal na czas. Niestety do celu dotarl ponad 1,5 godz po czasie, co bylo przyczyna wielu komplikacji zw. z dalsza podroza. Opoznienie przez korki jest zrozumiale, nie rozumiem jedynie po wprowadzac Klienta w blad i nadzieje, skoro sami kierowcy przyznali ze to na tej trasie i o tej godzinie to standard a w dni robocze jest jeszcze gorzej. Druga przyczyna opoznienia bylo to, ze po zatankowaniu okazalo sie ze karta płatnicza nie dziala. Po serii telefonow udalo sie zaplacic i ruszylismy. uff.... ZaletyMili kierowcy, bezpieczeństwo jazdy, cena, kurs przez Slowacje - nareszcie!WadyOpoznienia... -
~SAJSUNG / 2019-10-20 13:46
wygodne autobusy,mili kierowcy zawsze na czasz i bezpiecznie Zaletywszystko OKWadybrak -
-
~Inkwizytor / 2019-10-16 17:40
Uznali reklamację na początku września i poprosili o nr konta w formacie IBAN zaglądam a tu przelewu brak .W październiku się upomniałem o kasę to rozpatrzyli ponownie reklamację- tyle, że negatywnie :))) To się nazywa max zysków :))) ZaletyBrakWadyBrak -
~Karolina / 2019-10-15 19:52
Obsługa klienta poziom 0, na fakturę czekam od miesiąca, podają terminy realizacji, a później się z niej nie wywiązują. mówię, żeby Pani dopisała na stronie, bądź informowała klientów, że nie ma możliwości wydania faktury do zakupionego biletu, a ona na to, że przecież kiedyś wydadzą. Pytam zatem kiedy, bo za delegację bę∂ę musiała zapłacić sama, na co ona odpowiada - w najkrótszym możliwym terminie!!!! Powiedzcie to przełożonemu :D więcej nie skorzystam ZaletycenaWadywszystko inne -
~Paweł / 2019-10-15 13:38
Obsługa klienta na bardzo niskim poziomie. Chciałem zmienić rezerwację na późniejszą godzinę. Infolinia rozłącza połączenie po wybraniu opcji rozmowy z konsultantem. W skutek czego jak twierdzi flixbus, upłynął czas zmiany rezerwacji. Pomimo prośby mailowej musiałem dokonać ponownego zakupu biletu!! Firma nie działa na korzyść klienta a przeciwnie zasłania się regulaminem. W odpowiedzi mailowej na moje zażalenie nie dostałem nawet zwykłego PRZEPRASZAMY
Będę omijał tego przewoźnika szerokim łukiem. -
~kuba / 2019-10-14 20:50
DNO! Zwracasz bilet otrzymujesz jakiś zasrany voucher. Żeby łaskawie go anulowali i zwrócili pieniądze musisz się nieźle nagimnastykować, przy czym po wysłaniu żądania zwrotu pieniędzy poprzez zakamuflowany na stronie FliXBUSa formularz nie otrzymujesz na maila automatycznego potwierdzenia że takie żądanie nastąpiło. Trzeba łaskawie czekać na wiadomość na maila. Przyślą albo nie przyślą. W moim przypadku zażądałem zwrotu za 6 pozycji. Po kilku dniach przyszła informacja, ale tylko co do 2 zwrotów. Jeżeli już łaskawie zwracają to po miesiącu lub później, w wielu przypadkach trzeba swoje pieniądze dosłownie wyrwać im z gardła. Środki klientów traktują jak darmową linię kredytową. I tu pytanie do urzędasów z UOKiKu: Co robią w tej sprawie? Ta dziadowska f ZaletyTakie, że nie ma przymusu korzystania :)WadyDROGO, CIASNO, NIEPUNKTUALNIE, PROBLEMY Z ODZYSKANIEM PIENIĘDZY ZA ZWRÓCONE BILETY -
~TanBoTao / 2019-10-14 17:44
Niestety jeden bilet łączony z przesiadką opóźnienie i efekt proszę zaczekać na dworcu 21h na następny kurs ZaletyTyko sieć i ceny czasemWadyOlewanie ludzi -
~Bart / 2019-10-11 20:59
Regularne opóźnienia, bałagan, kierowcy wprowadzający w błąd, zero komunikacji z obsługa klienta. Najgorszy przewoźnik jakiego doświadczyłem. Z Flixbusa korzystam „z braku laku” , na kilkanaście podróży ani jedna nie obyła się bez komplikacji. Dno. ZaletyCeny.WadyBrak punktualności, żenująca obsługa klienta, brak możliwości zwrotów za niewykorzystane bilety. -
~Sandra / 2019-10-08 17:08
Nigdy więcej. Jedna gwiazdka to za dużo. Jeśli ktoś podróżuje i dysponuje sporą ilością czasu to jak najbardziej dobry tani środek lokomocji. Zarówno pociąg jak i autobus nie trzymają się rozkładu jazdy . Autobus ma ryzyko ze korki
Ale pociąg! 2 godziny spóźnienia. Autobusem miałam szczęście i skromne 2.5 godz opoznienia!!!!
Podróż z dziećmi wydłużyła się z 3 na 5.5 . Ze stuttgartu do Frankfurtu
Nigdy ale to to prze nigdy nie wsiądę do tego zielonego badziewia!!!!ZaletyTylko i wyłącznie cenaWadyDo godziny przyjazdu dolicz kilka godzin -
~Dorisss / 2019-10-08 12:42
W dniu 08.10.2019 autokar do Warszawy o numerze 1304 prowadził kierowca, którego zachowanie przekroczyło wszelkie granice przyzwoitości, Zostawił w czasie postoju pasażera narodowości ukraińskiej i mimo usilnych próśb pasażerów na poczeka na człowieka tylko go zostawił i odjechał, pasażer gonił autokar taksówka ale pomimo tego kierowca nie zamierzał nigdzie zjechać żeby owego pasażera zabrać. Poza tym pasażerka uprzykrzala drogę innym stosując olejki eteryczne i nie dało się tego wytrzymać kierowca nie reagował na skargi pasazerow. Jest to karygodny brak jakiejkolwiek empatii w stosunku do oadazerow -
-
~Kasia / 2019-10-08 12:15
Jechaliśmy 09.10 w Warszawy do Berlinu. Kierowca nie mówił nazw przystanków. Przez to nie odrazu zrozumieliśmy ze ro nasza stacja. Zaczęliśmy wysiadać... Ja wysiadałam... a kierowca nagle zamkną drzwi. Dwóch moich kolegów zostało w środku ... jak i mój bagaż. Jeden z kolegów podszedł do kierowcy, ale ten nie zatrzymał się. Jakość obsługi na 0 -
~Piotr / 2019-10-07 13:05
Nie należy przywiązywać się do punktualności linii. W dniu 03.10.br autobus na trasie Wrocław-Zakopane miał około 50 minut opóźnienia; z powrotem w dniu 06.10. prawie 1,5 godziny. Zgroza!!! -
~Radosława / 2019-10-07 12:18
Już kilka razy podróżowałam Flixbusem na trasie Kraków - Bytom i z powrotem Jestem bardzo zadowolona z komfortu jazdy. Najbardziej ujął mnie kierowca Pan Krzysztof najlepszy ever. Z innym nie pojadę. Pozdrawiam ???? -
~Zuza / 2019-10-06 19:08
Ja mam uwagę do podróży na trasie Pasawa-Berlin. Kierowca bardzo niemiły i nieuprzejmy. Na postoju - pauzie kazał wszystkim wysiąść i ludzie marzli na zewnątrz czekając na niego. Kiedy wsiadałam mogłam wziąć jedną torbę a druga z zakupami mi zakazał zabrać a teraz mam pogniecioną przez ciężkie walizki w luku bagażowym. Pełno zakazów na szybach przyklejonych i odrębna kartka z zakazami i co zdanie to trzy wykrzykniki. Nie wolno jeść orzeszków!!! Nie wolno jeść ciepłych potraw!!! Korzystać z toalety tylko dla konieczności!!! Myślałam, że Flixbus jest dla klientów, a nie na odwrót.
Ciągłe kontrole niemieckiej policji i opóźnienie autobusu sięgające ponad półtorej godziny. Jadę z przesiadką w Berlinie do Warszawy. Mam 3 godziny czasu między przesiadkami,ale gdyby nie to, pewnie nie zdążyłambym, gdyby tego czasu było mniej.
Flixbus nie jest tragiczny, ale do Polskiego Busa bardzo mu daleko. I następny raz jadę Sindbadem. Jest drożej i ciaśniej, ale kierowcy i pilotki są miłe.
strona 122 z 159
- « poprzednia
- 1 ...
- 120
- 121
- 122
- 123
- 124
- nastepna »