strona 121 z 159
- « poprzednia
- 1 ...
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- nastepna »
-
~Ola37 / 2019-11-01 14:01
Wawa Modlin - Toruń. Opóźnienie 1h. Poza tym ok. Czystość + informacja + cena + -
-
~Hejtnaflixbus / 2019-10-31 22:16
Sur kiła i mogiła. Zapłaciłam sporo za da miejsca A zostałam z nich wyproszona... W dodatku smród patologia itp. Nie polecam totalnie -
~Maciej / 2019-10-31 05:48
Super przewoźnik. Trasa Wałbrzych - Warszawa bez opóźnień
Polecam ???? -
~Paulina / 2019-10-30 16:20
Brak wifi lub wifi z ograniczeniem 3 godzin. Kierowcy bardzo niemili.
Poza tym nie widzę różnicy między pks a flixbusem.ZaletybrakWadyNiemiła obsługa, brak wifi -
~AGNIESZKA / 2019-10-28 16:05
Pierwszy i ostatni raz. Planowy odjazd ze Zgorzelca 6.15 (kurs N1304 Warszawa Zachodnia) na dzień 28.10.19, o godz. 05:45 info. o opóźnieniu 10-20 min, następnie o godz. 6.17 kolejne info. o opóźnieniu 50-60. Nie czekałam ponieważ z dzieckiem miałam stawić się w klinice Wrocław do godz. 10.30. Jeżeli macie wybór lepiej i pewniej i szybciej PKP. ZaletyNie miałam okazji, bo wybrałam pkpWadyOpóźnienie w przybyciu do Szpitala oraz stracone 40,00zł -
~Ona / 2019-10-28 14:19
Witam niestety muszę dodać negatywna opinie,autobus odjechał minimum 10min przed czasem, planowy odjazd 13:45,na przystanku byłam 13:37nawet nie widziałam jak odjeżdżał,wymagam aby odjeżdżał o czasie tym bardziej że wiele razy był opóźniony i czekałam ok 1h i nie robiłam z tego sfery bo jest to dla mnie zrozumiałe korki itp pozdrawiam -
~Magdalena / 2019-10-28 13:11
Wszystko było w porządku,kierowcy mili,żadnych zastrzeżeń,trasa Katowice-Gorzów Wielkopolski bez opóźnień ZaletySzybkie połączenie,wygoda w autobusie -
~Tomasz / 2019-10-27 20:43
Czesc. Z uwagi na wiele negatywnych opinii stwierdzilem ze wrzuce swoja pozytywna. Flixbus spelnil moje oczekiwania w 100% na trasie bydgoszcz-praga. Obsluga super, miejsca sporo i przystanki w miare mozliwosci. Dodam ze opoznienia jak maja czasami miejsce wynikajanz naturalnych sytuacji takich jak kontrole drogowe czy kontrole przy granicy. Warto korzystac. Polecam. -
-
~Piter / 2019-10-26 21:46
W dniu 25/10/2019R jechałem trasa nocna Szczecin - Olsztyn, kierowcy normalni, pełna kulturka z ich strony, szybki dojazd a i przede wszystkim bezpieczny i mam nadzieję że tak samo będzie z powrotem nocną trasą w dniu 27/10/2019 ZaletyPołączenie nocne Szczecin - Olsztyn
Porzadny Autokar
Toaleta
Idealna temperatura w autokarzeWadyBrak. -
~Gosia / 2019-10-26 21:40
Jeżdżę bardzo często Flixbusem i jestem bardzo zadowolona, już dawno odstawiłam pociągi na bok -
~Natalia / 2019-10-26 12:35
Nie polecam jakiś dramat!!!! Obsługa fatalna. Pierwszy i ostatni raz podróżuje z ta firma. ZaletyBrak zaletWadyTa firma to jakieś nieporozumienie -
~Monika / 2019-10-26 07:24
Jestem oburzona sytuacją jaka miała miejsce w dniu 24.10.19 ok.godz. 17:40 na przystanku Krakow Airport.
Kierowcy odmówili mi sprzedaży biletu (pomimo takiej informacji widniejacej na przystanku) gdyz przyjechali spoznieni (autobus planowo mial byc o 17:30) takie bylo ich wytłumaczenie.
Było mi wstyd bo poza mną, byli tez obcokrajowcy... Co za wspaniała wizytówka firmy i goscinnosci!
Nie przeszkodziło to kierowcom jednak zapalic kolejnego papierosa, opozniajac jeszcze bardziej ich i tak spóźniony kurs.
Jestem zawiedziona. Podróżuje i w kraju i za granicą Flix Busem.... Ale nigdy wiecej! -
~Iuqwertyo / 2019-10-26 01:12
Brak normalnie słów.
Odjazd miał być o 00:50 - a odjechał 01:20
Kierowca czeka aż sobie dopala .....
A inni ho nie interesują !!!ZaletyNie ma ani jednej -
~Jan / 2019-10-25 22:18
Szok.Chamski kierowca mòwiácy na ty.Ale to nic.Od 17 do 20 nie podłączone lampki-jazda w totalnym mroku.Toalety?Zamkniěte!Podobno ktoś nasiusiał a ON nie bêdzie sprzátał!(jest dwòch kierowcòw).Klimatyzacja?Zapomnijcie.Złošliwy kròl furmanki ustawił na 30 chyba stopni.Teraz najlepsze:non stop psikał odswiezaczem powietrza.Takim do WC.Pewnie mi klienci śmierdzieli.Dopòki szef flixbusa nie zrobi tu ordnungu to wolę PKP!
ZaletyPołáczenie Warszawa-BieszczadyWadyBrak toalety przez 6 godzin a sá połáczenia 14 godzinne! -
~Dib / 2019-10-25 19:58
Ponad 6 godzin z Warszawy do Krakowa to jakieś średniowiecze, nigdy więcej tym szrotem nie pojadę. ZaletyKontakt pod siedzeniemWadyOpóźniony z 30 lat -
~Klaudia7869 / 2019-10-24 21:49
Choć autokarjest duży to wogole nie ma luksusu ani prestiżu , kierowca nie miły w stosunku do pasażera .Więcej razy nie pojadę i ci którzy jeżdżą ta firma to ZaletyChoć autokar duży i przestrzennyWadyBrak kultury osobistej z strony kierowcy -
-
~Waldemar / 2019-10-24 11:53
Zarezerwowałem 4 przejazdy z czego 2 przejazdy jeszcze przed rozpoczęciem anulowano i zarezerwowano 2 kolejne w tym samym dniu w porze nocnej nie satysfakcjonującej mnie.
Wnioskowałem na @ o anulowanie wszystkich przejazdów i zwrot pieniędzy 30.09.19. odpowiedzi nie otrzymałem, a po kilku telefonicznych interwencjach przyznano mi zwrot pieniędzy na @ w dniu 18.10.19.
Już sama odpowiedź na wniosek o anulowanie i zwrot pieniędzy jest niezgodna z Ogólnymi warunkami przewozu zamieszczonymi na stronie internetowej przewoźnika, termin zwrotu 4 tygodnie jaki podała pani agentka (tak na marginesie nie podała imienia i nazwiska bo nie musi) w rozmowie telefonicznej to już całkowite przegięcie i łamanie podanych na stronie internetowej zasad:
"16 Prawa pasażerów w przypadku opóźnienia lub anulowania odjazdu
16.2 Jeśli można założyć, że zarezerwowany autobus zostanie anulowany bądź opóźni się o więcej niż 120 minut lub w przypadku braku wolnych miejsc, pasażer ma do wyboru następujące możliwości: (a) możliwie najwcześniejsze kontynuowanie podróży lub dalszą podróż ze zmienioną trasą do miejsca docelowego określonego w umowie przewozu przy zachowaniu porównywalnych warunków do tych podanych w umowie przewozu lub (b) zwrot kosztów biletu oraz również możliwie najwcześniejszą podróż powrotną autobusem do określonego w umowie przewozu miejsca odjazdu. Prawo do zwrotu kosztów pełnego biletu przysługuje zarówno za już przebyty odcinek drogi, jak również za jeszcze nieprzebytą trasę, jeśli podróż stała się niemożliwa zgodnie z pierwotnymi planami podróży pasażera. Koszty są zwracane w formie pieniężnej, chyba że pasażer wyraził zgodę na inną formę rekompensaty w ciągu 14 dni od wpłynięcia wniosku o zwrot kosztów lub została mu złożona propozycja wyboru opcji (a) lub (b)."
Ciekawe co na to UOKiK chyba do nich napiszę zapytanie czy pieniądze powinny być zwrócone w regulaminowym terminie czy w/g widzi mi się agentów z centrali.
-
~Anna / 2019-10-23 17:11
Ogólnie nie mam zastrzeżeń, ale niestety często zdarzają się opóźnienia np. na trasie Berlin-Wrocław. Sama podróż przebiega komfortowo. Wadyopóźnienia -
~JOLA S / 2019-10-23 12:31
Po anulowaniu rezerwacji problem z odzyskaniem pieniędzy.Sprawa ciągnie się od lipca i od 4 miesięcy słyszę że mam czekać a dział płatności przeleje mi środki, co oczywiście nie następuje. WadyBrak konkretnych rozwiązań zaistniałego problemu -
~Kinia / 2019-10-22 09:22
Trasa Praga-Toruń 20.10.19
Na dworzec podjechał autobus innej firmy z małą karteczką za szybą, że to Flixbus. Brak możliwości skorzystania z zapłaconych rezerwowanych miejsc. Kierowcy z Ukrainy, jeden nic nie rozumie, drugi duka mało co po polsku. Pierwsza próba skorzystania z ubikacji? Lakoniczna informacja, że jest nieczynna, będziemy stawać na stacjach. Owszem, ale toalety za każdym razem płatne.
W Poznaniu niespodzianka!!! Autobus dalej nie jedzie!!! "To się tam zapytaj, stoi inny autobus" SERIO, tak odpowiedż kierowcy!!!
SKANDAL!!!ZaletyBRAK!!!WadyWadą jest, że ta firma nadal funkcjonuje!!!
strona 121 z 159
- « poprzednia
- 1 ...
- 119
- 120
- 121
- 122
- 123
- nastepna »