Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3171 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ola37 / 2019-11-01 14:01
    Ocena: 4.00 / 5
    Wawa Modlin - Toruń. Opóźnienie 1h. Poza tym ok. Czystość + informacja + cena +
  • ~Hejtnaflixbus / 2019-10-31 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Sur kiła i mogiła. Zapłaciłam sporo za da miejsca A zostałam z nich wyproszona... W dodatku smród patologia itp. Nie polecam totalnie
  • ~Maciej / 2019-10-31 05:48
    Ocena: 5.00 / 5
    Super przewoźnik. Trasa Wałbrzych - Warszawa bez opóźnień
    Polecam ????
  • ~Paulina / 2019-10-30 16:20
    Ocena: 1.25 / 5
    Brak wifi lub wifi z ograniczeniem 3 godzin. Kierowcy bardzo niemili.
    Poza tym nie widzę różnicy między pks a flixbusem.
    Zaletybrak
    WadyNiemiła obsługa, brak wifi
  • ~AGNIESZKA / 2019-10-28 16:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz. Planowy odjazd ze Zgorzelca 6.15 (kurs N1304 Warszawa Zachodnia) na dzień 28.10.19, o godz. 05:45 info. o opóźnieniu 10-20 min, następnie o godz. 6.17 kolejne info. o opóźnieniu 50-60. Nie czekałam ponieważ z dzieckiem miałam stawić się w klinice Wrocław do godz. 10.30. Jeżeli macie wybór lepiej i pewniej i szybciej PKP.
    ZaletyNie miałam okazji, bo wybrałam pkp
    WadyOpóźnienie w przybyciu do Szpitala oraz stracone 40,00zł
  • ~Ona / 2019-10-28 14:19
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam niestety muszę dodać negatywna opinie,autobus odjechał minimum 10min przed czasem, planowy odjazd 13:45,na przystanku byłam 13:37nawet nie widziałam jak odjeżdżał,wymagam aby odjeżdżał o czasie tym bardziej że wiele razy był opóźniony i czekałam ok 1h i nie robiłam z tego sfery bo jest to dla mnie zrozumiałe korki itp pozdrawiam
  • ~Magdalena / 2019-10-28 13:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko było w porządku,kierowcy mili,żadnych zastrzeżeń,trasa Katowice-Gorzów Wielkopolski bez opóźnień
    ZaletySzybkie połączenie,wygoda w autobusie
  • ~Tomasz / 2019-10-27 20:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Czesc. Z uwagi na wiele negatywnych opinii stwierdzilem ze wrzuce swoja pozytywna. Flixbus spelnil moje oczekiwania w 100% na trasie bydgoszcz-praga. Obsluga super, miejsca sporo i przystanki w miare mozliwosci. Dodam ze opoznienia jak maja czasami miejsce wynikajanz naturalnych sytuacji takich jak kontrole drogowe czy kontrole przy granicy. Warto korzystac. Polecam.
  • ~Piter / 2019-10-26 21:46
    Ocena: 5.00 / 5
    W dniu 25/10/2019R jechałem trasa nocna Szczecin - Olsztyn, kierowcy normalni, pełna kulturka z ich strony, szybki dojazd a i przede wszystkim bezpieczny i mam nadzieję że tak samo będzie z powrotem nocną trasą w dniu 27/10/2019
    ZaletyPołączenie nocne Szczecin - Olsztyn
    Porzadny Autokar
    Toaleta
    Idealna temperatura w autokarze
    WadyBrak.
  • ~Gosia / 2019-10-26 21:40
    Ocena: 4.75 / 5
    Jeżdżę bardzo często Flixbusem i jestem bardzo zadowolona, już dawno odstawiłam pociągi na bok
  • ~Natalia / 2019-10-26 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam jakiś dramat!!!! Obsługa fatalna. Pierwszy i ostatni raz podróżuje z ta firma.
    ZaletyBrak zalet
    WadyTa firma to jakieś nieporozumienie
  • ~Monika / 2019-10-26 07:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem oburzona sytuacją jaka miała miejsce w dniu 24.10.19 ok.godz. 17:40 na przystanku Krakow Airport.
    Kierowcy odmówili mi sprzedaży biletu (pomimo takiej informacji widniejacej na przystanku) gdyz przyjechali spoznieni (autobus planowo mial byc o 17:30) takie bylo ich wytłumaczenie.
    Było mi wstyd bo poza mną, byli tez obcokrajowcy... Co za wspaniała wizytówka firmy i goscinnosci!
    Nie przeszkodziło to kierowcom jednak zapalic kolejnego papierosa, opozniajac jeszcze bardziej ich i tak spóźniony kurs.
    Jestem zawiedziona. Podróżuje i w kraju i za granicą Flix Busem.... Ale nigdy wiecej!
  • ~Iuqwertyo / 2019-10-26 01:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak normalnie słów.
    Odjazd miał być o 00:50 - a odjechał 01:20
    Kierowca czeka aż sobie dopala .....
    A inni ho nie interesują !!!
    ZaletyNie ma ani jednej
  • ~Jan / 2019-10-25 22:18
    Ocena: 2.50 / 5
    Szok.Chamski kierowca mòwiácy na ty.Ale to nic.Od 17 do 20 nie podłączone lampki-jazda w totalnym mroku.Toalety?Zamkniěte!Podobno ktoś nasiusiał a ON nie bêdzie sprzátał!(jest dwòch kierowcòw).Klimatyzacja?Zapomnijcie.Złošliwy kròl furmanki ustawił na 30 chyba stopni.Teraz najlepsze:non stop psikał odswiezaczem powietrza.Takim do WC.Pewnie mi klienci śmierdzieli.Dopòki szef flixbusa nie zrobi tu ordnungu to wolę PKP!




    ZaletyPołáczenie Warszawa-Bieszczady
    WadyBrak toalety przez 6 godzin a sá połáczenia 14 godzinne!
  • ~Dib / 2019-10-25 19:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Ponad 6 godzin z Warszawy do Krakowa to jakieś średniowiecze, nigdy więcej tym szrotem nie pojadę.
    ZaletyKontakt pod siedzeniem
    WadyOpóźniony z 30 lat
  • ~Klaudia7869 / 2019-10-24 21:49
    Ocena: 2.25 / 5
    Choć autokarjest duży to wogole nie ma luksusu ani prestiżu , kierowca nie miły w stosunku do pasażera .Więcej razy nie pojadę i ci którzy jeżdżą ta firma to
    ZaletyChoć autokar duży i przestrzenny
    WadyBrak kultury osobistej z strony kierowcy
  • ~Waldemar / 2019-10-24 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Zarezerwowałem 4 przejazdy z czego 2 przejazdy jeszcze przed rozpoczęciem anulowano i zarezerwowano 2 kolejne w tym samym dniu w porze nocnej nie satysfakcjonującej mnie.
    Wnioskowałem na @ o anulowanie wszystkich przejazdów i zwrot pieniędzy 30.09.19. odpowiedzi nie otrzymałem, a po kilku telefonicznych interwencjach przyznano mi zwrot pieniędzy na @ w dniu 18.10.19.
    Już sama odpowiedź na wniosek o anulowanie i zwrot pieniędzy jest niezgodna z Ogólnymi warunkami przewozu zamieszczonymi na stronie internetowej przewoźnika, termin zwrotu 4 tygodnie jaki podała pani agentka (tak na marginesie nie podała imienia i nazwiska bo nie musi) w rozmowie telefonicznej to już całkowite przegięcie i łamanie podanych na stronie internetowej zasad:
    "16 Prawa pasażerów w przypadku opóźnienia lub anulowania odjazdu
    16.2 Jeśli można założyć, że zarezerwowany autobus zostanie anulowany bądź opóźni się o więcej niż 120 minut lub w przypadku braku wolnych miejsc, pasażer ma do wyboru następujące możliwości: (a) możliwie najwcześniejsze kontynuowanie podróży lub dalszą podróż ze zmienioną trasą do miejsca docelowego określonego w umowie przewozu przy zachowaniu porównywalnych warunków do tych podanych w umowie przewozu lub (b) zwrot kosztów biletu oraz również możliwie najwcześniejszą podróż powrotną autobusem do określonego w umowie przewozu miejsca odjazdu. Prawo do zwrotu kosztów pełnego biletu przysługuje zarówno za już przebyty odcinek drogi, jak również za jeszcze nieprzebytą trasę, jeśli podróż stała się niemożliwa zgodnie z pierwotnymi planami podróży pasażera. Koszty są zwracane w formie pieniężnej, chyba że pasażer wyraził zgodę na inną formę rekompensaty w ciągu 14 dni od wpłynięcia wniosku o zwrot kosztów lub została mu złożona propozycja wyboru opcji (a) lub (b)."

    Ciekawe co na to UOKiK chyba do nich napiszę zapytanie czy pieniądze powinny być zwrócone w regulaminowym terminie czy w/g widzi mi się agentów z centrali.
  • ~Anna / 2019-10-23 17:11
    Ocena: 4.50 / 5
    Ogólnie nie mam zastrzeżeń, ale niestety często zdarzają się opóźnienia np. na trasie Berlin-Wrocław. Sama podróż przebiega komfortowo.
    Wadyopóźnienia
  • ~JOLA S / 2019-10-23 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Po anulowaniu rezerwacji problem z odzyskaniem pieniędzy.Sprawa ciągnie się od lipca i od 4 miesięcy słyszę że mam czekać a dział płatności przeleje mi środki, co oczywiście nie następuje.
    WadyBrak konkretnych rozwiązań zaistniałego problemu
  • ~Kinia / 2019-10-22 09:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa Praga-Toruń 20.10.19
    Na dworzec podjechał autobus innej firmy z małą karteczką za szybą, że to Flixbus. Brak możliwości skorzystania z zapłaconych rezerwowanych miejsc. Kierowcy z Ukrainy, jeden nic nie rozumie, drugi duka mało co po polsku. Pierwsza próba skorzystania z ubikacji? Lakoniczna informacja, że jest nieczynna, będziemy stawać na stacjach. Owszem, ale toalety za każdym razem płatne.
    W Poznaniu niespodzianka!!! Autobus dalej nie jedzie!!! "To się tam zapytaj, stoi inny autobus" SERIO, tak odpowiedż kierowcy!!!
    SKANDAL!!!
    ZaletyBRAK!!!
    WadyWadą jest, że ta firma nadal funkcjonuje!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5131
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3171
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 873
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 717
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.98, ilość opinii: 346
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4482
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3948
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004