Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3135 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~polin / 2019-11-17 08:36
    Ocena: 1.00 / 5
    To żydowska firma i lepiej się nie skarżyć bo będziesz antysemitom
  • ~Zły / 2019-11-16 23:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje, partner złożył zamówienie na przejazd z Niemiec do Polski w kwocie 90zl. Z przyczyn osobistych nie mógł pojechać o tej danej godzinie i zrezygnował z przejazdu, zostala wypełniona karta zwrotną na ich stronie oraz pisał do nich e-maile wraz ze zdieciem niezrealizowanego przejazdu. Odezwali się po miesiącu z wiadomością że nie są pewni czy przejazd nie został zrealizowany(a już nie wspomnę o tym że przecież jak się wchodzi do ich busów trzeba zeskanować bilet to chyba widzą że nie doszło de zeskanowania) i do zwrotu pieniędzy nie dojdzie. Oszustwo nic więcej. Syf, smród totalna masakra.
  • ~Ja / 2019-11-15 17:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Po raz pierwszy, jak jeżdżę Flixbusem na trasie Rzeszów-Berlin, autobus przybył punktualnie. Być może dzięki temu, że nie było 15-20 min postoju w Krakowie ani następnego, czasem prawie pół godzinnego postoju w Olszynie. I tak trzymać!

    Komfort jazdy bylby do zaakceptowania ale higiena pozostawia wiele do życzenia!

    Fetor z toalety od samego początku podróży, już od Rzeszowa!
    W toalecie nie było wody ani do spłukiwania ani do umycia rąk.
    Poza tym należałoby jasno oznakować spłuczkę, tak aby nie trzeba było zastanawiać się którego przycisku użyć i zaopatrzyć toaletę w dostateczną ilość wody do spłukiwania. W przeciwnym razie fetor bedzie towarzyszył pasażerom zawsze, a to nic przyjemnego, szczególnie na tak dalekiej, 11- i godzinnej trasie.
    ZaletyPunktualne przybycie do celu
    WadyFetor z toalety, brak wody w spłuczce, brak oznakowania na spłuczce.
  • ~Janek / 2019-11-12 18:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak właściwego zabezpieczenia bagażu pasażera w lukach bagażowych. Zamiast trasy przejazdu, jest podany numer kursu co świadczy o bardzo lekceważącym podejściu do pasażera ( wygodnictwo przewożnika ).kierowcy bardzo nie sympatyczni. Daleko tej firmie do jakości Polskiego Busa.
    Były pasażer Janek.
  • ~Marcin / 2019-11-11 20:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Jedziemy wlasnie linia Krakow - Wroclaw. Katastrofa. Siedzenia scisniete, aby tylko wbic jak najwiecej pasazerow, przez godzine duszno jak w parowniku, nic nie dziala, fotele stare, poniszczone, stary autobus. WiFi pokladowe nie dziala. Ech...
    ZaletyCena
    WadyStary autobus
    Zniszczone fotele
    Brak wifi
    Duszno
    Fotele ściągnięte nog nie mozna normalnie wyprostowac
  • ~Karolina / 2019-11-11 17:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Pierwszy raz wybrałam się flixbusem, niestety do miejsca, do którego się wybierałam nie dojeżdżał pociąg. Skuszona banerami "komfortowe autobusy, dużo miejsca na nogi itd" zaryzykowałam. Teraz już wiem, że nigdy nie skorzystam z oferty tej firmy. Kierowcy od samego porządku negatywnie nastawiają do całej podróży swoim zachowaniem, a później jest już tylko gorzej.
    WadyKierowcy niemili, mimo informacji o tym, że autobus posiada toaletę to w rezultacie jej nie ma, pasażerowie otrzymują informację, że jest zmiana autobusu i przyjedzie biały, a po 20 minutach podjeżdża zielony autobus, lampki nad miejscami pasażera są zepsute, a w autokarze jest tak ciemno, że o czytaniu można pomarzyć. A co do "dużej ilości miejsc" to jest jego tak dużo, że mimo iż jestem drobną osobą przez całą drogę stykałam się całym przedramieniem z osobą siedzącą obok mnie
  • ~Al / 2019-11-11 12:41
    Ocena: 1.25 / 5
    Moja druga podróż Flixbusem i ostatnia, chyba że naprawdę nie będę miała innej opcji. Pierwsza podróż na trasie Bydgoszcz-Praga - autobus sporo spóźniony. W czasie dziesięciogodzinnej podróży brak możliwości wyjścia z autobusu, żeby rozprostować nogi. Przy próbie wyjścia na moment na jednym z przystanków, kierowca zatrzymał mnie chamskim pytaniem: a pani dokąd? Już wysiadamy? Tak więc dziesięć godzin podróży jak w więzieniu. Zapach z toalety okropny. Następna podróż właśnie trwająca - 11 listopada. Kto mógłby się spodziewać, że 11 listopada mogą być utrudnienia w ruchu. Może jeszcze głupi klient oczekiwałby, że przed wyruszeniem w trasę, ktoś we Flixbusie zatroszczyłby się o sprawdzenie objazdów. Ale nie. Pani z Flixbusa w autobusie o 12.10 na trasie Gdynia-Kraków najpierw pokierowana przez policjantów kierujących ruchem wyjeżdża bez problemu z centrum po to tylko, żeby radośnie wrócić w to samo miejsce przy dworcu, bo jej nawigacja nie działa i nie wie jak ma jechać. Całą jej rozmowę przez telefon słyszą wszyscy pasażerowie autobusu. Tak więc stoimy w korku, który bez większego problemu można by objechać gdyby ktoś zadał sobie trud przygotowania trasy objazdu odrobinę wcześniej. Żałuję, że nie wybrałam innej opcji transportu. Flixbus nigdy więcej.
    Zaletybrak
    Wady- chamscy kierowcy
    - klient to dla nich zło konieczne
  • ~Danuta / 2019-11-11 01:31
    Ocena: 3.75 / 5
    Z Wrocławia ruszył nie zamykając pomieszczeń na bagaże. Kierowcy nieuprzejmi, robią prostuj po to żeby kierowca zapalił papierosa. W konkurencjach kierowcy przedstawiają się, informują o wyposażeniach autobusu np. toalety, wi-fi , napojach które można zakupić.
    ZaletyAutobus czysty
    WadyMało miejsca na nogi
  • ~Alicja / 2019-11-09 23:44
    Ocena: 3.25 / 5
    Ogólnie w porządku. Autobus dosyć czysty, a kierowca ani miły ani nie miły. W środku było trochę za zimno. Bus przyjechał o czasie i był wyraźnie oznakowany. Duży plus za aplikację która mocno pomaga. Trochę mało miejsca, ale to jak w każdym tego typu busie.
  • ~Piotr / 2019-11-09 16:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Ludzie co się z wami dzieje? Dramat bo autobus spuznil się 15 min. A jak jedziecie samochodem to do kogo macie pretensje ? Polacy ogarnijcie się....
    ZaletyWszystkie
    WadyZadne
  • ~Moris / 2019-11-08 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Kierowcy aroganccy, w autobusie syf. Syf,syf. Beznadziejna linia, pełna przemądrzałych kierowców. Nie pomagają, czuję się jak bym im przeszkadzała. Syf.....
    WadyArogancja obsługi do entej potęgi.
  • ~Ewelina / 2019-11-08 01:50
    Ocena: 1.25 / 5
    Jadę już drugi raz Flixbusem bagaż muszę sobię wyjąć i włożyć sama pan kierowca nie raczył pomoc gdy go o to ładnie poprosiłam. Weszłam do środka poczułam smród,siedzenia nie wygodne podarte w autobusie jest bardzo zimno, baru tez nie ma i trzeba pilnować bagaży bo kierowcy maja wszystko w DU@&
    ZaletyNie ma zalet
  • ~Anna / 2019-11-07 11:56
    Ocena: 2.75 / 5
    Gniazdka rzadko działają. Toaleta tragedia. Przekąski brak. Polski bus był o niebo lepszy.
  • ~Marysia / 2019-11-05 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!!! Omijajcie z daleka!!!!! Kurs Kołobrzeg-Poznań chamski kierowca, smród z toalety!!!! Mieliśmy wykupione 2 miejsca siedzące i 2 bagażowe. Kierowca nie chciał wpuścić drugiej osoby bo było wpisane tylko jedno nazwisko- dla jasności- rezerwując przez internet można było wpisać tylko jedno nazwisko. Musieliśmy dopłacić za drugą osobę podwójna cenę biletu, na pytanie dlaczego tak drogo kierowca odpowiedział że za chwilę może być trzy razy tyle!!!!! Usiedlismy na naszych wykupionych miejscach a w połowie drogi w hamski sposób wyrzucił nas na tył autokaru. Smród z toalet był okropny pomimo tego że nie można było z niej korzystać od samego początku podróży!!!!
    ZaletyNie polecam¡!!!!!!!
    WadySmród i hamstwo... Nie do opisania
  • ~Piotr / 2019-11-05 20:25
    Ocena: 1.00 / 5
    29.10.2019r chciałem się dostać z Kłodzka do Warszawy, pomijajac to ze spóźnił się półtorej godziny, nieprzyjemnym łysy pulpet nie chciał mi sprzedać biletu powiedział że tylko przez Internet i wyprosil mnie z autobusu bo nie ma czasu (wywieszka na przystanku była że można kupić bilet u kierowcy) NIE POLECAM!
  • ~B. / 2019-11-05 19:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Spóźnienia po 2h, czeka się na przystanku a nawet mimo podania nr tel nie dostałam informacji ile jest spóźniony bus. Poza tym w porównaniu z tym ile było kiedyś miejsca na nogi to teraz powinni jeździć ich busami tylko dzieci i osoby max 1,5m wzrostu bo inaczej siedzi się z nogami przy szyi. Nie polecam
    ZaletyCena
    WadyDuże opóźnienia, mało miejsca
  • ~Kasia / 2019-11-05 08:25
    Ocena: 1.00 / 5
    02.10.2019r. kupilam bilet dla syna. Przewidziane spóźnienie samolotu spowodowało rezygnacje z biletu. W korespondencji email poinformowano mnie, że zwrot za nie wykorzystany bilet otrzymam w ciągu 4 tygodni. Termin minął a zwrotu nie ma. Napisałam emaila, na który nie dostałam odpowiedzi. Dla mnie to zwykłe złodziejstwo. W tych czasach czekać na zwrot pieniędzy 4 tygodnie to jakaś masakra. Dzisiaj rozmawiałam z Urzędem Ochrony Konsumenta i wysyłam skargę na działanie tej firmy. Przestrzegam innych, którzy będą korzystali z usług tej firmy. Zastanówcie się kilka razy zanim zdecydujecie się na kupno biletu.
    WadyNieuczciwość
  • ~Grazka / 2019-11-04 20:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Super szybko bez opóźnień. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona.
    ZaletyJak wyzej
    WadyBrak
  • ~Podroznik / 2019-11-03 13:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Czytam prawie wszystkie opinie na temat flixbusa i dochodzę do wniosku ze zawsze Polak musi być niezadowolony. Jest to śmieszne a zarazem przerażajace. Polak z natury jest zawsze roszczeniowy pod każda postacią. Nie dogodzisz w żadnym temacie. Opinia jest subiektywna i odkąd FlixBus kursuje po polskich drogach jest to jeden z wielu przewoźników który wykonuje połączenia na bardzo wysokim poziomie. Jeżeli nie ma się pojęcia o regulaminie i nie dostosowuje się do wytycznych regulaminu to odpowiedz sama się nasuwa dlaczego ciagle pasażerowie są nie zadowoleni. Wynika to z Polskiej kultury. Tyle w temacie
  • ~Jano / 2019-11-02 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka ! Ciężko mi ocenić komfort jazdy bo już drugi raz nie udało mi się pojechać busem za pierwszym razem zostałam źle potraktowana niemiły kierowca odmówił mi sprzedaży bieltu twierdząc że tylko można przez internet i nie ma miejsc także zostałam bez transportu drugim razem sytuacja z dzisiaj po prostu odjechał SB szybciej zrobiłam rezerwacje zapłaciłam za bilet dostałam informację dwa razy o opóźnieniach na lini mimo to wybrałam się szybciej na przystanek a tu proszę widzę z daleka jak mój opóźniony bus jedzie w najlepsze grubo przed czasem nie polecam już nigdy nie skorzystam z tej firmy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5071
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3135
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 865
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.94, ilość opinii: 332
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976