strona 116 z 162
- « poprzednia
- 1 ...
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- nastepna »
-
~Podrozniczka / 2020-07-13 17:14
Jechałam do Pragi to moja podróż była ok chociaż odjazd był 25 minut po czasie kurs 1300. Natomiast powrót z Pragi nie podobał mi się chociaż z tego względu że bilet o 50 zł droższy. Nie w tym jednak problem. Pan kierowca nie pozwolił usiąść na miejscach ponieważ była rezerwacja do że podobno we Wrocławiu miał ktoś wsiąść. Przecież z Pragi do Wrocławia jest 330 km. No cóż pan kierowca nie pozwalał siadać na pierwszych 8 miejscach bo wiózł swoją rodzinę. Wszystkim pasażerom kazał podróżować w maskach ala rodzina kierowcy nie. Kurs 1301. Brak wody w WC. Jechałam już tymi liniami ale jeszcze nie spotkałam takiego lekceważenia. Bilet mnie kosztował 120 zł. -
-
~Anna / 2020-07-12 17:00
Sytuacja z końca września 2019 roku na trasie Berlin-Warszawa. Awaryjny postój busa gdzieś za Poznaniem, miał trwać 30 min. Bus odjeżdża wcześniej, więc wraz z przyjaciółką musimy wracać na własną rękę stopem. Co więcej, w busie zostaje nasz bagaż. Po wypełnieniu formularzu o zgubionym bagażu przez 3 tygodnie cisza. A potem informacja że niestety bagaż nie został jeszcze znaleziony. Udajemy się więc do punktu na Młocinach, żeby sie dowiedzieć co i jak. W szczególności że po tym jak ogarnęłyśmy się że nasz bus odjechał, zadzwonilismy do nich i bagaż miał zostać zabezpieczony. Na młocinach do biura rzeczy znalezionych wpuszcza nas praconik punktu, znajdujemy tam jedna z toreb, po drugiej i dwoch kurtkach ani sladu. Jednak w owej trobie znajdujemy formularz ktory wypelnia kierowca po znalezieniu zostawionych rzeczy. Na kartce jak byk ‚dwie torby i dwie kurtki’. Po kilku jeszcze wizytach w punkcie i przepychankach mejlowych proponuja nam rekompensate w wysokosci 650 zł (zaczynali od 400 zł, kiedy wartosć zgubionych (a raczej skradzionych) rzeczy przekraczala 2000 zł). Sprawa ciągnęła sie kilka miesięcy już, więc postanowiłyśmy przystać na te śmieszne pieniądze. Mejla z danymi do przelewu wysłałyśmy 19.06. Do dziś (12.07) nie ma żadnego śladu pieniędzy ani też żadnej informacji od Flixbusa. Korzystałyśmy z porady prawników, i jeśli nie podali terminu wysłania środków na konto, przelew powinien być natychmiastowo wykonany. Zaletybrak -
~Łodzianin / 2020-07-10 11:22
Dzisiejszy kurs Łódź-Gdańsk.W Toruniu ktoś wyciągając swój bagaż wystawił bagaż mojej Żony.W Gdańsku okazuje się że Małżonka zostaje z niczym. Z relacji świadka wynika że typ który wystawił nie włożył go do schowka śpiworem.Nikt się nie przejął,Kierowca chyba ślepy nie zareagował.Obdzwonilem wszystko co możliwe nawet taksówkarza na tym przystanku Toruń Miasto,i nic torby nie ma.Dno totalne.Nie polecam,nie życzę Niku takiej sytuacji z wyjątkiem tego typa który wyciągnął cudzy bagaż i nie włożył jej spowrotem.Pamietaj człowieku karmd wraca. ZaletyBrakWadyBrak zainteresowania z obsługi. -
~Travel girl / 2020-07-05 12:01
Bilet zakupiony przez aplikację, oplacony-przyszło potwierdzenie na maila. Stawiam się na miejscu odjazdu i po zeskanowaniu kodu kierowca mowi że NIE MA MNIE NA LIŚCIE PASAŻERÓW!!!! Jedno wielkie złodziejstwo! Anulowałam rezerwację, zwrotu kasy oczywiście nie dostałam tylko jakiś voucher na kolejne przejazdy ... Żenada ZaletybrakWadyArogancja kierowcy; brak przejazdy mimo posiadanego ważnego biletu, -
~Sabina / 2020-07-04 10:15
Witam jadę właśnie z Warszawy do radomia mam ciężka walizkę a bagaż trzeba podnieść a wysokość pasa jestem kobieta nie mam siły dźwigać tyle kilogramów wiec poprosiłam kierowcę o pomoc została mi ta pomoc odmówiona kierowca powiedział „ nie jestem od tego “ patrząc na mnie jak na wariatkę jak bym zapytałam o jeść niewiadomo jaka pomoc żałosne żadnej kultury i szacunku do drugiego człowieka NIE POLECAM ZaletyŻadnychWadyBrak udzielenia pomocy -
~Alek / 2020-07-04 07:17
Zamówiłem bilet z rezerwacją miejsc na trasie Amsterdam-Przemysl wyjazd 03.07.2020 miałem zarezerwowane miejsce w 3cim zedzie 3C na górnym pokładzie, przyjechał autokar jednoppkladowy
a kierowca ogłosił że zwiazku z tym rezerwacją miejsc nie obowiązuje i każdy siada gdzie chce a jak komuś się niepodobna to może opuścić autokar, więc zmuszony zostslem zajac inne miejsce, na pytanie o chaslo WiFi odpowiedź kierowcy że nowy autokar prosto z salonu i internet jeszcze zainstalowany autokar nie wyglądał na nowy.Zaluje że nie zapalcilem za przejazd creditcard to bym pieniądze za bilet z cashback odzyskał A tak to muszę się męczyćZaletyNie potrafię sobie przypomnieć -
~Krzysztof / 2020-07-02 11:33
Najgorsza firma jaką można sobie wyobrazić. Oszuści moderują wpisy na FB, nie odbierają telefonów, odwoła
li przejazd bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Banda oszustówZaletynie maWadycała ta firma to porażka -
~Bazyliszek / 2020-06-30 07:24
Firma masowo anuluje przejazdy informując o tym bardzo krótko przed terminem. Nie można się wiarygodnie dopytać, czy kurs się odbędzie, na FB zapewniają , że tak - w praktyce nie. WadyNie poważne traktowanie klienta -
-
~Ka111 / 2020-06-25 21:53
Jechalem z krakowa do Katowic lina 1373 o 12:20 Kupiłem bilet z rezerwacją miejsca z przodu A po wejściu do autokaru idę do przodu A moim oczom ukazuje się zapasowane siedzenia pasami bezpieczeństwa. Pytam kierowcy,a on no rezerwacją jest z przodu odwołana,a ja kupiłem miejsce z przodu i zapłaciłem za to 7 zł. No dramat ZaletyŻadne specjalnieWadyZłodziejstwo -
~Patryk / 2020-06-20 08:17
Autokar ma chyba ze sto lat
Niema toalety, kontaktu, jest strasznie nie wygodny.
Zamówiłem miejsce siedzące okazało się ze nie mogę siedzieć na tym miejscu !!! Tragednia nigdy więcej !!flixbus wielkie dnooooo!ZaletyŻadneWadyNie zliczę -
~And26 / 2020-06-16 19:44
Zwróciłem bilety do zakopanego, za 6 dni Do daty odjazdu, koszt 2 osoby 90 zł, Zwróciło mi 38 ZŁ Z 90!!!! 52 złoty komisji ???! To za co ?! Tyle lat korzystałem z tego przewoźnika, teraz WIĘCEJ NIGDY!!! Nie polecam KATEGORYCZNIE!!! ZaletyKiedyś byłyWadySporo! -
~Weronika / 2020-06-16 03:55
Kupilam 3 bilety nad morze dla siebie I znajomych. Kilka dni przed wyjazdem kurs odwolany!!! Zaproponowano voucher albo no we bilety. Problem polegal na tym, ze 1 bilet na inny kurs, a 2 na przesiadke z 3-godzinna przerwa! Jesli kupilam 3 bilety na jeden rachunek to chyba normalne, ze chcemy jechac razem?! Koniec koncow jedno z nas pojechalo oddzielnie, Bo po co nam voucher skoro musielibysmy kupic inne bilety? Domek byl juz zarezerwowany. Malo tego powrotny kurs na bilecie godzina 19 z wladyslawowa. Autobus sie spoznia, zadzwonismy na infolinie okazalo sie, ze 'pomylili' godziny. ZENADA. NIGDY WIECEJ
Edit: okazalo sie, ze kolejny autobus jest odwolany -
~Żenada / 2020-06-15 11:33
wczoraj wracałam z gdańska do warszawy. Od czego by tu zacząć. Kupiłam przejazd z siecią Wifi niestety kierowcy sami sobie ustalili, że tą sieć wyłączają. Fajno fajno. co następne? Ah no przecież, księżna która pomyliła busa i przysneła, wsiadła do naszego i musieliśmy nadrabiać 30 km aby ją odstawić na właściwy przystanek. Sory ale to jej wina! Oczywiście toaleta nie działa bo przecież koronawirus ale klima w busie i czlowiek na człowieku nawet obcy to juz jest ok! Na trasie gdansk warszawa który miał trwać 4h 50 min a trwał 7h50 min. Wiadomo długi weekend raczej to oczywiste, że powrót może trwać dłużej ale raczej każda logicznie myśląca osoba uwzględni to w opisywaniu oferty na stronie internetowej. Tylko jeden postój na toaletę i to nie każdy się załapał bo była taka kolejka.
powiem tyle żenada, pierwszy mój przejazd z flixbusem i na pewno ostatni. Nie polecam!Zalety-kontakt pod siedzeniemWady-długość przejazdu
-brak toalety
-kierowca sam wyłacza wifi
-jeden przystanek na toalete na 7h50min jazdy brawo! -
~AD / 2020-06-15 10:12
Moja trasa Toruń-Gdańsk, relacja Zakopane-Sopot. Opóźnienie 45min. Ubikacja nieczynna z powodu epidemii (współczuję osobą jadącym aż z Zakopanego). Około 30min przed dotarciem do celu wyłączona klimatyzacja (autokar pełen), gorąco,na zewnątrz + 25. Dopiero po stanowczej interwencji podróżnych włączona ponownie. Zaletybezpośrednia transportWadyczęste opóźnienia, brak czynnego WC, oszczędzanie na klimatyzacji przy pełnym pokładzie -
~Stefcinak / 2020-06-14 15:31
Jadę właśnie z Warszawy do Poznania. Na ubikacji kartka że nieczynne A inforacja w internecie jest inna. I co?Kłamię i sprzedaje. Krucha! ! WadyBrak poszanowania klientów -
~C0rsair / 2020-06-14 15:16
W tej firmie nie istnieje coś takiego jak rezerwacja miejsc, jest wieczna walka o siedzenia, kierowcy chamscy, autobusy badziewne a ceny wygórowane -
-
~Buga / 2020-06-13 22:37
Chore ceny, brak mozliwosci odwolania jazdy i zwrotu pieniedzy,nie mozna sprawdzic trasy przejazdu, slabe polaczenia miedzy najwiekszymi miastami polski,jazda do warszawy z gdanska trwa 6 godzin a kierowca zatrzymal sie raz aby moc skorzystac z toalety bo akurat jemu sie zachcialo, w nastepnym busie miedzy warszawa a krakowem 4 godziny jazdy i zero postoju choc toalety sa nieczynne. ZaletyNie maWadyBrak postojow, brak toalet, wysokie ceny, beznadziejna obsluga klienta, slabe wifi, -
~Joanna / 2020-06-13 13:40
Jechałam dziś Flixbusem i wszystko było idealnie tak jak zawsze. Autobus z Warszawy do Wrocławia wyruszył punktualnie, w autobusie było chłodno. Nie odczułam uciążliwości upału. Toalety zamknięte, ale były aż dwa postoje podczas czterogodzinnej jazdy. Dojechaliśmy o planowanej godzinie. Kierowca był bardzo sympatyczny. -
~Angela / 2020-06-09 21:40
Nie polecam połączeń Flixbus.
Oferują za niewykorzystane bilety vouchery, których nie można wykorzystać- ŻENADA!!!
Ponadto obsługa klienta na MESSENGER poniżej krytyki.
Pani Ola najpierw oferuje swoją pomoc, a za chwilę okazuje się, że nic nie może pomóc....PARANOJA!!!!
Oprócz tego zwraca się do klienta po imieniu, więc dodatkowo ZERO KULTURY.
Obsługa żadna i oferta nie pod klienta.
ODRADZAM I NIE POLECAM!!!!ZaletyJak na razie żadneWadyNa szkodę klienta. -
~Nigdy więcej / 2020-06-05 14:24
Chamski kierowca, bus który mial jechac do Paryża nie mial nawet gniazdka, toaleta nieczynna. WadyObsluga
Profesjonalizm
Wyposażenie
strona 116 z 162
- « poprzednia
- 1 ...
- 114
- 115
- 116
- 117
- 118
- nastepna »