Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3366 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Geraldhemslay / 2021-07-30 19:35
    Ocena: 4.25 / 5
    Wporzadku obsługa mila atmosfera bo komunikatywwna
    ZaletyMila obslugakominikatywannw porzadku
    WadyTe wasze kurewskie rezerwacie miejsc człowiek by siadł gdzie indziej
  • ~Julia / 2021-07-30 17:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Z mamą czekałyśmy na autobus z godzinnym opóźnieniem po czym kierowca odmówił sprzedaży biletu przez "jakiś błąd systemu" i tłumaczył że to nasza wina że nie kupiłyśmy wcześniej. Chamstwo i dno kompletne
  • ~Marcelina / 2021-07-30 13:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa bardzo często niemiła a szkoda. Wi-fi często nie działa. Miejscówki dodatkowo płatne powodują niezłe zamieszanie. Ci co jadą długo muszą się przesiadać, gdy w połowie trasy wsiada ktoś z miejscówką. Na początku było dużo, dużo lepiej.
    ZaletyCeny konkurencyjne. Raczej punktualnie.
    WadyZałoga często arogancka, infolinia mało pomocna, nikt nie odpowiada na skargi. Kiedyś nie zabrano męża z Warszawy, mimo, że miał bilet. Był ze szwami po operacji. Toalety - brrrr. OK, można nie korzystać, ale na trasie Kopenhaga Kraków tylko jeden krótki postój za Katowicami.
  • ~Kick / 2021-07-29 18:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiłam dzień wcześniej bilet łacznie z rezerwacją miejsca ma trasie Myślenice Gorzów Wielkopolski. Razem z biletem na meila otrzymałam informacje aby być 15 minut przed odjazdem, ja byłam już godzinę wcześniej. Ok 20 minut przed odjazdem otrzymałam sms że bus będzie opóźniony, więc dalej czekałam. Po czym spóźniony bus przejechał obok stanowiska i mimo dawanych mu znaków nie zatrzymał się ten sposób chcąc chyba nadrobić stracony czas.
    Mimo, że poniosłam stratę za nie wykorzystany bilet, to jeszcze zostałam narażona na znaczenie większe koszty związane z dalszą podróżą, przesiadkami i nie planowanym noclegiem. Nigdy już nie skorzystam z usług tego przewoźnika i nikomu nie polecam.
    WadyZła organizacja, nikt nie odbiera telefonu na infolinii, a w punkcie FlixBus w Krakowie w żaden sposób nie potrafili mi pomóc.
  • ~Blondynka / 2021-07-29 07:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Pozdrawiam najlepszego kierowcę flixbusa, pana Piotra, który miał kurs Berlin Kraków w dniu 26.27.07.2021. jest pan wielki.
  • ~Marcin / 2021-07-28 07:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet nie dziala tak pięknie jak w reklamach. Jechałem dwoma autobusami. W jednym wogole nie było Wi-Fi, w drugim szczytem możliwości było otworzenie Google
    WadyNiedziałający internet
  • ~Taxy / 2021-07-27 18:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Otkazali polazak. Nisu obavestili putnike.Ne postoji način da se kontaktira osim mejlom, na koji mogu i da ne odgovore.
    ZaletyJeftinija cena karte.
    WadyUžasna usluga... možete satima čekati autobus i niko vas neće obavestiti da neće doći.
  • ~Zła / 2021-07-26 21:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Podróż 24 lipca z Krakowa do Warszawy to tragedia. Na zewnątrz 30 stopni a w autokarze brak klimatyzacji. Nie można otworzyć okna.
  • ~Teresa / 2021-07-25 18:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Oszuści. Dostaję SMS że bus będzie spóźniony 10-20 minut. Upływa 40 minut i brak busa i brak info czy dojedzie. Musiałam o godz. 18 tej odebrać męża z szpitala. Jest po zabiegu onkologicznym. Niestety nie zdążę bo brak busa i nie ma szans na dojazd do Krakowa. Wyjście było PKP. I tak zrobiłam. Niestety biletu nie można anulować bo było po godz. 15.45 czyli faktycznie miałam być w połowie drogi do Krakowa. A siedziałam na dworcu PKS Częstochowie. Anulować można na 15 minut przed odjazdem. SMS o opóźnieniu dostałam na 5 minut przed odjazdem. Żadnego kontaktu z obsługą klienta. Poniosłam dodatkowo koszty taxi by dojechać na dworzec pKp i kupić bilet. Flixbus nie zwróci 25 zł za nie wykorzystany bilet bo nie. Oszuści.
    WadyBrak uczciwosci
  • ~Anne / 2021-07-25 10:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Niekompetencja, pogarda dla klienta, bezczelne wyłudzenia kolejnych przejazdów z winy kierowców. Kierowca zostawił mnie na parkingu, zabrał bagaż, z tego powodu koszty dojazdu z 100 zł wzrosły do ok 400. W sobotę brak możliwości jakiegokolwiek kontaktu z jakąkolwiek obsługą. Aby odzyskać bagaż trzeba było czatować na dworcu, bo w innej formie z tą wielką międzynarodową korporacją w 21 wieku i w dobie światłowódów nie ma żadnego kontaktu.
    ZaletyBrak
  • ~łukasz / 2021-07-25 09:49
    Ocena: 1.00 / 5
    przewóz rowerów to ściema, busy nie są do tego przystosowane. Rower jest przewożony ns podłodze luku gdy pasażer najpierw uprzątnie bagaż innych. Brak jakiegokolwiek zabezpieczenia roweru i i innych bagaży. przy całkowitej cenie przejazdu 140 pln cena za wrzucenie roweru do bagażnika to 40 pln. Moim zdaniem zdzierstwo i bezczelne oszustwo
  • ~Robert / 2021-07-24 18:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Katastrofa, nikt nie bierze pod uwagę korków szczególnie na trasie z Zakopanego, a smród z toalety taki ze nie można wytrzymać
  • ~Paulina / 2021-07-24 06:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat,kolejny raz zawidolam się na przewoźniku,jezeli chcecie zdążyć na czas NIE POLECAM.Spóźnienia autobusu odbywają się bez informacji pasażera.Dziekuje firmie Flixbus za terminową obsługę pasażera i dodatkowe koszty.
  • ~Bartosz / 2021-07-23 20:28
    Ocena: 2.25 / 5
    Odwoływane przejazdy. Alternatywy z dojazdem w środku nocy wymuszające taksówki. Deklaracja bezpłatnego przejazdu z którego potem się wycofują. Komunikacja z biurem trwa 2 tygodnie i odpowiadają jakby nie czytali treści skarg. Żenujące i nieuczciwe.
    WadyOdwoływanie przejazdów bez przyczyny. Wprowadzanie pasażerów w błąd. Fatalne biuro obsługi klienta.
  • ~Nsjs / 2021-07-23 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa Zakopane Warszawa w autobusie skwar nie do zniesienia , za każdym razem jak ktoś spuścił wodę w wc smród szamba na cały autobus , kierowcy super mili i pomocni
  • ~Tomasz / 2021-07-23 19:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety po raz pierwszy i ostatni korzystam z usług tej firmy. Na dworze 34°C w autokarze podobnie. Brak możliwości otwarcia okna. Toaleta chyba nie opróżniona za każdym korzystaniem przez pasażerów smród gorszy niż na centralnym w godzinach szczyt. Nigdy więcej!! Nie polecam tym bardziej że wcale super tanio nie jest
  • ~Mirek / 2021-07-23 01:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Smrody z toalety lecą na cały autokar. Gowno w umywalce. Oni dalej zapraszają tymi śmierdzącymi drzwiami. Szok... Złamanego euro nie powinienem zapłacić gdybym nie musiał być w pracy na czas.
    ZaletyŻadnych. Zostalempotraktowyny przez busiarzy jak i przez lokalna ochronę jako kryminalistę i oszusta. Nie polecam. Ostatni raz.
    WadyWad jest dużo czytać wyrzej
  • ~Dorota / 2021-07-21 07:12
    Ocena: 4.50 / 5
    Pierwszy raz skorzystałam z usługi przewozowej i jestem pozytywnej opinii. Podróżowałam z niepełnosprawnym,leżącym, doroslym synem. Okazało się że bardzo wygodnie, miejsca dla niepełnosprawnych wyznaczone, lodówka na leki, podrzewacz. Wspaniałe. Kierowcy bardzo uprzejmi i pomocni. Pomogli zapakować niepełnosprawnego w komfortowych warunkach z dala od pozostałych pasażerów. Dziękuję Panu Mariuszowi za kawę w gratisie. Polecam
  • ~P.z / 2021-07-20 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus odjechał beze mnie i bez kilku innych pasażerów, mimo iż byliśmy dużo przed czasem na platormie na małym dworcu i nic nie jechało! Po zadzwonieniu na infolinię Pani oznajmiła, że jesteśmy zarejestrowani na pokładzie tego autobusu.
    Kamery na dworcu mówią co innego, bo bus się nie pojawił a my czekaliśmy.
    Sprawa zbiorcza została dzisiaj złożona do rzecznika praw konsumenta i jak trzeba będzie to wejdziemy na drogę sądową
    WadyNiemili kierowcy
    Infolinia to jakiś żart
    Reszta w komentarzu
  • ~Ami / 2021-07-19 20:48
    Ocena: 4.75 / 5
    Super ???? wygoda toaleta na miejscu wygodne siedzenia super obsługa.Bardzo poleca jest do tego aplikacja na gogle Play.Flixbus????
    ZaletyToaleta na miejscu
    WadyNiema wad
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 5501
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3366
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 926
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 738
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 385
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4837
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4046
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3129