strona 115 z 162
- « poprzednia
- 1 ...
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- nastepna »
-
~Mateusz / 2020-08-05 13:35
Bilety 3 razy droższe niż u konkurencji. Autobus opóźniony na 2 godzinnej trasie 3 godziny. Zwrotu nie da się uzyskać. Infolinia nie działa. Pracownik na dworcu nic nie wie. Nie sposób znaleźć kontaktu mailowego lub przez formularz. Zgodnie z regulaminem zwrot jest możliwy, ale w aplikacji można uzyskać tylko voucher, a nie zwrot. Fatalna marka, fatalny serwis, totalna dezinformacja i oszukiwanie. -
-
~Kinga / 2020-08-03 10:30
Dramat i tragedia.
Brak rezerwacji miejsc, ponoć kierowca miał wyznaczać. myślałam że to w związku z koronawirusem, ale nie. Wszystkie miejsca i tak zajęte, więc nie ma mowy o zachowaniu odstępów. Tylko pojawia się problem i sprzeczki kto ma gdzie siedzieć. Kompletny chaos. Żeby tego było mało 3 dni przed planowanym przejazdem odwołują cały kurs i wracaj sobie człowieku z wakacji ???? oczywiście o własne pieniądze musisz się prosić, bo oni zwracają tylko voucher, żeby znowu skorzystać z ich beznadziejnego transportu. Może o pociągiem jedzie się dłużej, ale chociaż się jedzie. Nie polecam, raczej więcej nie skorzystam.
-
~Bartek / 2020-08-03 07:26
Ogromna poprawa obsługi w ciągu roku. Kierowcy sami szukają pasażerów na dworcu. Świetna obsługa! -
~Anna / 2020-08-02 16:47
Zakup biletów przez aplikację to niezłe tortury i droga przez mękę jeśli chcę dodać np. rezerwację określanych miejsc. Zamiast rezerwacji miejsc dla 2 osób robi rezerwację dla 1 osoby i dodatkowego miejsca. Proszę o info jeśli udało się to komuś przeskoczyć. -
~pasażer / 2020-07-31 20:36
Covid a samowola w autobusach Flixbusa.
Dziś jechałem z Warszawy do Wrocławia kursem, który jechał do Pragi.Wsiadło 12 hindusów, którzy przy wsiadaniu nosili maseczki, ale po wyjeździe z Warszawy ściągnęli maseczki, nowi, usiedli blisko siebie,pościągali skarpety i wywalili gołe nogi na siedzenia.Zero kultury, po za tym zero zainteresowanie kierowców pasażerami, czy mają maski, czy siedzą w odpowiedniej odległości.Jechałem z dzieckiem i po prostu się bałem.Mówią w mediach o obowiązku noszenia masek i zachowaniu odległości, a we flix busie pozbijali ludzi blisko siebie, którzy nie mają masek a kierowcy odcieli się na dolnym pokładzie od pasażerów i w d....e mieli pasażerów,bezpieczeństwo i obostrzenia. Odradzam każdemu podróżowanie flixbusem-jeżeli chcesz zachorować na COVID to masz wielkie szanse.Jak zachorujemy do pozwę tego przewoźnika, mam nagrania. -
~Juja / 2020-07-31 10:09
Jechałam na trasie Czestochowa-Poznań, autobus przyjechał nawet chwile przed czasem. Wszystko super, żadnych problemów ZaletyMiła obsługa i ludzie którzy jechaliWadyMimo podania wifi na stronie, nie ma
go -
~Zimne / 2020-07-29 17:57
W dniu dzisiejszym otrzymałam maila o braku możliwości odbycia podróży w wybranym przeze mnie terminie na trasie Kraków > Warszawa Zachodnia. Właśnie sprawdziłam na stronie przewoźnika i widzę, że kurs nie został odwołany. W dodatku nie miałam sama możliwości wybrać alternatywnego przejazdu tylko otrzymałam informację, że sami podjęli za mnie decyzję. Zamiast dojechać do Warszawy Zachodniej wybrali Wilanowską, z której mam godzinę dojazdu do domu ( z Zachodniej 10 minut). Poza tym autobus dojeżdża nie na godzinę 23:05 a wcześniejszy kurs kończył się o godzinie 21:05 (2 godziny różnicy). Na dobicie, kiedy chcę anulować zamówienie, to nie dostaję vouchera na 29,99 zł (czyli o pełnej wartości), jednak na 16,01 zł. Reasumując odwołali rezerwację na kurs, który się odbywa, przebukowali bez mojej zgody na późniejszy do innej lokalizacji i teraz chcą mi zwrócić 50% wartości vouchera..................
DNO DNO DNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
W dodatku infolinia to fikcja - działa tylko automat, który raczej nie jest w stanie pomóc!Zaletyobługa autobusuWadywszystko poza obsługą samego autobusu -
~Ewa / 2020-07-28 10:49
Tragedia nie polecam , ciasno bez masek , kierowca również i na datek
pasażerowie spożywający alkohol . Moja trasa z Poznania do Warszawy była horrorem . -
-
~berek / 2020-07-28 07:39
Nie polecam, brak przestrzegania zasad sanitarnych, człowiek przy człowieku, może we Flixbusach Covid nie działa? ZaletybrakWadyludzie bez maseczek, ciasno, duszno -
~Piotr / 2020-07-27 13:17
Bus opóźniony prawie o godzinę (55min), nie można połączyć się z konsultantem, na stronie i automatycznej infolinii informacja, że bus przyjechał na czas. Po wybraniu 1 infolinia rozłącza się. Ludzie nie wiedzą co robić. Skandal! Omijajcie z daleka! -
~Darekki / 2020-07-26 22:35
Relacja Radom Warszawa Łódź. Sobota 19.45 z Radomia. Ok.
Przesiadka w Warszawie.
Zero informacji. Autobusu nie ma o 22.45
A tu noc mnie czeka..
Podjeżdża autobus do Berlina przez Łódź. Bilet nie pasuje. Chce kupić przez stronę, strona nie działa.
Kierowca mnie wpuścił i dojechałem ale musiałem mu dać łapówkę.
Niestety innej możliwości nie miałem. -
~Ola / 2020-07-24 18:20
Zakopane. Turystyczna mieścina.
Odjazd autobusów spod marketu,mówiąc wprost z pod wejścia do WC.
Oczekiwanie na opóźniony autobus 45 minut bez żadnej informacji,a kiedy już informacja się pojawila przekaz był jasny : autobus odjedzie za nastepne 45 minut. Większość pasażerów zgarnął odnaleziony na własną rękę inny kurs (wcześniejszy od tego turbo opóźnionego ) w połowie pusty autobus,ale zgarnął tylko tych,których czekała przesiadka.
Słabo wyszło. -
~Saxon / 2020-07-24 17:30
Porażka cenowa
Nie polecam
Ceny z kosmosu 80 zł za podróż z tegel do Szczecina -
~Teresa / 2020-07-23 17:15
Nie mogę doczekać się zwrotu pieniędzy za odwołany przez tę firmę przejazd. Nie polecam. -
~Joanna / 2020-07-23 07:10
Jechałam 19.07.20 z Zakopanego o 13.40 Brak jakiejkolwiek reakcji obsługi kursu na brak maseczek i dezynfekcji rąk u wiekszosci pasażerów. Pomimo wygodnego autokaru podróż byla dla mnie bardzo stresująca. To był mój ostatni przejazd z tym przewoźnikiem. Żal
-
~wściekła / 2020-07-22 12:24
Najwięksi oszuści na świecie. Od 4 miesięcy nie mogę doprosić się zwrotu za przejazd, który mi sami odwołali.
Oczywiście najpierw dostałam voucher, żeby przypadkiem od razu nie dostać pieniędzy.
NIGDY TAM NIE KUPUJCIE.
Z obsługa oczywiście też nie można się dogadać - jeden idiota za drugim potrafi tylko wysyłać automatyczne odpowiedzi z podmienionymi datami - nie porozmawiasz jak z człowiekiem. Kłamcy i złodzieje, którzy zerują na klientach nawet w trudnych czasach koronawirusa!ZaletybrakWadywszystko po kolei co oferują to chłam i oszustwo -
-
~Marfig / 2020-07-18 21:31
Bus był zaplanowany na 3:55. Gdy minęła ta godzina sprawdziłam jeszcze raz stronę flixbusa, gdzie wlasnie dodali informację, że odwołano ten przejazd. Niepoważne podejście do klienta, nawet żadnego maila z informacją nie wysłali, a komunikat na stronie pojawił się w momencie kiedy bus już powinien być na przystanku. Pieniędzy wciąż nie ma. Na wiadomość napisaną do tej firmy w związku z tą sytuacją odpowiedzieli, że im przykro i to tyle, zero inicjatywy i wyjścia do klienta. Nie polecam. -
~nieznajomy111 / 2020-07-18 09:41
Odwołali mi wyjazd dnia 17.07.2020 oraz 19.07.2020. Napisali mi SMS, że wyjazdy nie są możliwe. Gdyż zależało mi bardzo na tym wyjeździe. ZaletyBrak -
~Anja / 2020-07-15 18:03
Kierowca nie włączył klimatyzacji, pomimo interwencji, gotujemy się. -
~Małgorzata / 2020-07-14 10:47
Miałam jechać z Wiednia/Erdberg/ do Warszawy w dniu 10.07.2020 g.21.40 bus odjechał a na przystanku zostawił ponad 20 osób, ponieważ nikt nie miał wstępu na część zajezdni przez corv-19 był wyznaczony przystanek E, ale nie interesował on kierowców 2 było przejechali i pojechali pustym do Polski zostaliśmy wszyscy na ulicy nigdzie można było się dodzwonić nikt nie pomógł rozpacz pasażerów była straszna niektórzy płakali i byli zdesperowani taka obsługa. Wcześniej 2 tyg. Jechałam z Warszawy do Wiednia z nimi to były zamknięte toalety i brak środków ostrożność firma niesolidna, pieniędzy odzyskać nie można. Informacji też żadnych tylko pokierowanie jak wpłacić. nie ma jak odezyskać później pieniędzy, dają wouczery i nie zabierają ludzi. Niesolidni i niewiarygodni. ZaletyżadneWadybrak kontaktu, brak toalet, brak solidności, brak serwisu dla pasażera, brak kontaktu.
strona 115 z 162
- « poprzednia
- 1 ...
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- nastepna »