strona 114 z 159
- « poprzednia
- 1 ...
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- nastepna »
-
~Doris / 2020-05-11 12:52
Nie polecam wcześniejszej rezerwacji!!!!
Miesiąc przed wyjazdem chciałam zrezygnować z rezerwacji i prosiłam o zwrot pieniędzy,nie da się!!!! Można wykorzystać to w innym czasie,ale jak to wygląda to chyba nikt nie wie,czy na pewno.Tylko raz chciałam skorzystać z tego typu przejazdu i wiem już że więcej tego nie zrobię. Pieniądze przepadły a mnie pozostało przykre doświadczenie.
Nie polecam. Jak dla mnie firma nie rzetelna. -
-
~bubblegumbitch7878 / 2020-05-09 13:25
15 marca mialam jechac ze Szczecina do Krakowa. Byłam juz na dworcu ale nie bylo nikogo wiec zadzwonilam na infolinie, po czym dowiedzialam sie ze moj przejazd został odwołany. Stracilam 50 zł na paliwo aby dojechać na dworzec. Wczesniej nie dostalam ZADNEJ informacji o tym ze autobus tego dnia nie odbedzie kursu!! Zlozylam reklamacje mejlowo i telefonicznie. Dziś jest 9 maja a ja nadal nie mam pieniedzy na moim koncie!! Pan z obsługi na początku KWIETNIA powiedzial mi, że moj przelew dostane DO 24 KWIETNIA. Po 24 kwietnia dalej nie bylo zwrotu pieniedzy wiec zadzwonilam ponownie. Pani na infolinii powiedziala, ze PRZELEW ZOSTAŁ ZLECONY 2 KWIETNIA I NIE ZALEZY TO OD NICH KIEDY DOJDZIE NA MOJE KONTO. Zaden przelew nie idzie z banku do banku przez PONAD MIESIĄC!!! Nie dostalam nawet potwierdzenia zlecenia tego przelewu na mejla!! Panienki na infolinii są niekompetentne i jedyne co potrafią gadac, to że musze jeszcze chwile poczekac na MOJE PIENIĄDZE :)) Czekam juz prawie 2 miesiące i zostalam w tym czasie nie raz OSZUKANA przez firme flixbus!! Same kłamstwa! Brak informacji o odwolaniu przejazdu! Czy ja mam czekac na zwrot pieniędzy przez kilka lat?? Od tamtej pory jezdze pociagami i nigdy wiecej nie wsiade do flixbusa. Nie polecam tej firmy nikomu kto ceni swoj czas, pieniądze i cierpliwość. Nigdy nie czulam sie bardziej OSZUKANA przez jakąkolwiek firme. Zadnych konkretnych informacji!! Jeśli nie dostane pieniędzy przez dlużczy czas zastanawiam sie nad postępowaniem sądowym ponieważ to jest PRZYWŁĄSZCZENIE! DOKLADNIE, PRZYWŁASZCZENIE MOICH PIENIEDZY. Firmy Flixbus nie obchodzi zupełnie, ze ktoś moze potrzebować 80 zł w obecnej sytuacji kryzysowej :)) nie polecam absolutnie nikomu, a ludziom ktorzy są w podobnej sytuacji jak ja po prostu współczuję, ze trafili na firme Flixbus!! Moze za 5 lat doczekam się zwrotu pieniędzy za moj przejazd sprzed dwoch miesięcy ODWOŁANY nie z mojej winy i to bez zadnej informacji!!! Zaletynie mam absolutnie za co pochwalić tej firmyWadybrak kompetencji, oszukaństwo, zbywanie klienta przez telefon, brak informacji o odwołaniu przejazdu!! jest to niedopuszczalne a firma jest po prostu NIEPROFESJONALNA. Gdybym ja w swojej firmie tak traktowałą klientow, juz dawno poszlabym z torbami!! Dziwie sie ze firma dalej dziala. -
~AGA / 2020-04-29 18:51
Czekam na zwrot pieniędzy od 15 marca do dnia dzisiejszego pieniądze za bilet na konto nie wpłynęły .Dzwoniąc na infolinię ze 6 razy i rozmawiając za każdym razem z innym konsultantem nic się nie dowiaduje konkretnego oprócz tego że każą czekać .Konsultanci tej infolini są osobami niekompetentnymi niemający żadnej wiedzy którą powinni mieć pracując na takim stanowisku .Nie polecam WadyBrak kompetentnych w biurze obsługi -
~Jerzy / 2020-04-08 11:24
Nie informują o zawieszeniu kursów. ( Mam aplikację). Trzeba domagać się zwrotu za rezerwacje. Nie przyjmują skarg. Jeździłem kilkanaście razy. Zauważyłem systematyczne zaniżanie standardów w miarę zwiększania się ilości pasażerów. ZaletyNowe autobusy.WadyBrak profesjonalnej obsługi. -
~Andrzej P / 2020-04-02 20:12
Kupiłem u nich bilet, wieczorem dostałem e-maila z informacją o odwołaniu kursu. Zaproponowali wyjazd w nocy o 2 z minutami, nie interesuje mnie takie połączenie, co im to odpisałem w zwrotnej wiadomości. Po 2 dniach czekania telefonicznie dowiedziałem się, że oczekiwanie na mojego e-maila może być po 4 tygodniach. Gratuluję nawet w obecnej sytuacji czekanie prawie miesiąc na wiadomość a później kilka tygodni na zwrot swoich pieniędzy, bo oni (nie Ja) odwołali połączenie. NIE POLECAM. ZaletyZero profesjonalizmuWadybrak profesjonalizmu -
~Marek / 2020-03-31 21:19
Totalny brak kontaktu z dzialem obsugi klienta. Na stronie pisza ze mozna bon (za anulacje) wymienic na zwrot pieniedzy. W rzeczywistosci totalnie milcza ! ZaletyZadneWadyTotalny brak kontaktu -
~TK / 2020-03-28 15:15
Brak jakiejkolwiek informacji o zmianie rozkładu w związku z zamknięciem granic, sprzeczne wiadomości od kierowcy i osób z infolinii, brak jakiejkolwiek starań dowiezienia do miejsca docelowego czy kontaktu. Jeden wielkie b... bałagan. WadyBrak jakiejkolwiek informacji od przewoźnika o zmianie/odwołaniu trasy. -
~Anna / 2020-03-23 02:11
W dniu 6 marca podróżowałam z Katowic do Krakowa, po przyjeździe do miejsca docelowego zapomniałam zabrać bagażu z autobusu (walizki na kółkach) zgłosiłam zgubę za pomocą formularza na stronie oraz następnego dnia skonsultowalam się z Panią pracująca w obsłudze flixa na dworcu w Krakowie, która oznajmiła, że mój bagaż obecnie znajduje się w Dreźnie ale, że w poniedziałek powinien być już w Krakowie (rozmowa odbyła się w sobotę 7.03), we wtorek skonsultowalam się z infolinia, ponieważ od soboty walizka wyświetlala się w systemie jako znaleziona, Pan odpowiedział, że zanotuje iż dzwoniłam ale firma ma 14 dni na kontakt i zwrot bagażu, tak więc postanowiłam czekać. W dniu 12.03 ponownie zadzwoniłam na infolinię, odebrała Pani Ukrainka, która sprawiała wrażenie jakby nie rozumiała czego od niej chcę i kazała mi czekać bo ona nic nie może zrobić, wykonałam połączenie raz jeszcze tym razem odebrała osoba, która mówiła biegłe i swobodnie po polsku i oznajmiła iż ona nie ma możliwości połączenia mnie z biurem rzeczy znalezionych ani nikim innym kto jest bardziej kompetentny w temacie zaginionego bagażu i znowu odesłała mnie do formularza, który już dawno temu wypełniam, wysłałam i dostałam adnotacje o znalezieniu bagażu. Pomyślałam ok wypełnię to raz jeszcze, tak też zrobiłam, jeszcze do dnia wczorajszego bagaż widniał jako znaleziony 22.03, natomiast na chwilę obecną walizka wyparowala, ponieważ otrzymałam kolejna adnotacje od flixa o treść : ŻE NIESTETY NIE UDAŁO IM SIĘ ZNALEŹĆ MOJEJ ZGUBY.
DROGA FIRMO FLIXBUS! Jakim cudem przez 14 dni walizka była, a teraz nagle jej nie ma? Wszystkich swoich klientów, którzy nierejestruja bagażu okradacie? -
-
~Mira / 2020-03-18 16:30
FIXBUS Wrocław - Kraków Z przykrością donoszę, że w tych pełnych nerwów dniach powrotów do domów, zwłaszcza dla powracających z zagranicy rodaków, Firma FIXBUS nie wykazała się właściwą organizacją przejazdów. Strona internetowa Dworca autobusowego pokazywała brak możliwości zakupu biletów, a bezpośrednia strona firmy wskazywała pojedyncze miejsca na autobus relacji Wrocław-Kraków. Po zakupie biletu na g. 15,30 i 17,20 przy wejściu do autobusu okazało się że jedzie nim 3 osoby i niemożliwa jest akceptacja biletu późniejszego. To co można zrobić to kupić bilet u kierowcy (60zł) a swój bilet (35,99zł) zamienić na vaucher, co w moim przypadku oznaczało "wyrzucenie pieniędzy w błoto". "Gratuluję" ludzkiego podejścia do klienta w tym nerwowym dla wszystkich okresie. Zaletycieszę się, że przejazdy są utrzymane -
~Krysia / 2020-03-18 10:00
Wczoraj miałam jechać z Berlina do Krakowa a oni odwołali wszystkie kursy! Na szczęście uratowała mnie firma Manifold. Od razu przesympatyczny Pan zaproponował mi miejsce w autokarze. Przy odbiorze okazało się, że każdy pasażer przed wejściem jest przebadany. Jechaliśmy dużym autokarem, gdzie pasażerowie praktycznie nie mięli ze sobą styczności. Naprawdę super! A FlixBus bardzo mnie rozczarował! ZaletybrakWadyodwołany kurs -
~Anna / 2020-03-16 12:48
Właśnie kierowca autobusu poinformował mnie że koszt biletu na trasie Nowy Targ - Zakopane (20km) kosztuje ok 25 zł, gdzie firma Szwagropol i Majer sprzedaje bilet za 6 zl, a na relacji Nowy Targ - Kraków (80km) bilet kosztuje 18zl. Co za zdzierstwo ze strony Flixbusa ????!!! Nigdy nie skorzystam z ich usług -
~Mandi / 2020-03-07 16:33
Nieczynna toaleta, zdezelowany autobus...............................................................................................
............ZaletyObsługa, niska cena.WadyGłośny zdezelowany autobus. W reklamie miał być piętrowy,przyjechał zwykły. -
~Oliwka12 / 2020-03-05 11:20
Masakra jakaś jeśli chodzi o opóźnione przejazdy!!! Ponad godzinę czy to w kierunku Karmtowic czy Łodzi!
Przez to ludzie spóźniają się do pracy bo zamiast 3h jedziemy 5!!!!
Wypadałoby dawać klientom komunikaty, ze jest taka trasa a nie inna. Żenada! -
~Ania / 2020-03-04 18:15
Potwierdzam...omijać z daleka!! Przez 15 lat korzystałam z usług różnych przewoźników,ale z takim podejściem i potraktowaniem spotkałam się po raz pierwszy. Rezerwacja biletu z Polski do Danii z przesiadką w Berlinie. W Berlinie czas na przesiadkę 2h. Przed Wrocławiem z powodu wypadku na drodze staliśmy w korku 3h. Kierowca troszkę nadgonił i do Berlina dotarliśmy o 11.10,a autokar miał odjeżdżać o 10.40,ogólnie tylko pół godziny spóźnienia. Opóźnienie nie z naszej winy,zero komunikacji między kierowcami autokarów. Ile razy było,że czekaliśmy na spóźniony autokar czy autokar czekał na nas,bo jak kierowcy informowali "na pokładzie są pasażerowie,których musimy zabrać",ale widać to chyba stare dobre czasy,choć nie tak dawne,raptem 5-10lat.Przyzwyczajona też byłam,że kierowcy informowali pasażerów,w zależności w jakim kierunku będą jechać,to na jakie stanowisko mają się udać. Po zapytaniu kierowcy,on rozłożył ręce i skwitował,że nie wie,on swoje zadanie wykonał,dowiózł na miejsce. Okazało się,że autokar po prostu sobie odjechał. Bilet zarezerwowany z dopłatą za miejsce,za dodatkowy bagaż. Na infolinii usłyszałam,że mogą zaproponować mi kolejny autokar za 12h,mogę sobie znaleźć alternatywne rozwiązanie np.koleją (z innego dworca w Berlinie),a oni zwrócą mi koszty. Nie byłam przygotowana na taką sytuację,Niemcy miały być tylko punktem przesiadkowym, miałam parę euro na tzw. kawę czy kanapkę, ale żeby na kolejne autobusy czy taksówki żeby dostać się na inny dworzec i jeszcze zakupić bilet kolejowy??!! w dodatku z takimi bagażami??!! Totalnie olewają pasażerów. A tak ładnie opisują w regulaminie, że oferują transport zastępczy,autokary innych firm,czy samoch.osobowe,a nawet że oferują nocleg,oczywiście żadna taka propozycja nie padła. Mam czekać 12h i tyle!! Ja po 12h jazdy miałam czekać kolejne 12h na transport,żeby jechać jeszcze ponad 600km. Kpiny. Nie skorzystałam z oferty. Najlepsze w tym wszystkim jest to,że po 20 dniach,kiedy byłam już dawno w Polsce,dostałam e-maila,że zarezerwowali mi ten przejazd,chociaż nie wyraziłam na to zgody. O co chodzi?? Żeby mieć w papierach "czysto"?? Będę oczywiście składać reklamację i żądać zwrot kosztów. A co z kosztami moralnymi?? Odchorowałam całą tą sytuację,stres,nerwy,nie byłam w stanie się uspokoić. Te 600km z Danii przyjechała po mnie rodzina. Psychicznie dopiero teraz dochodzę do siebie. Przy okazji opiszę również sytuację dziewczyny,miała przesiąść się na ten sam autokar co ja,tylko docelowo jechała do Hamburga. Na tej trasie flixbusy jeżdżą częściej. Akurat kolejny był za 10min, pomimo zapewnień pani z infolinii,że dziewczyna ma rezerwację docelowo,więc jak najbardziej może skorzystać i jechać tym autokarem, spotkała się z kategoryczną odmową ze strony kierowcy flixbusa,dosłownie powiedział jej:"że nie wpuści jej na pokład, ma iść stanąć sobie w kolejce i wykupić ponownie bilet" SZOK!!! Musiała kupić,ale,że stała w kolejce dłużej niż 10min,tamten oczywiście planowo odjechał i dziewczyna jechała dopiero kolejnym za 1,5h. Tak są traktowani pasażerowie Flixbusa. Stanowczo nie polecam!!! -
~Aga / 2020-03-04 13:22
Omijajcie z daleka Flixbusa. Nie chodzi nawet o spóźnienia, ale o ciągłą zmianę przystanków. Gdy 2 tygodnie temu mieliśmy odjeżdżać z Tegla jak zwykle stanęliśmy na przystanku dolnym, który już miał być stalym przystankiem Flixbusa i patrzylismy jak kierowca odjeżdża z jeszcze innego przystanku. Oczywiście dodzwonienie się do Flixbusa jest niemożliwe, bo ktoś w kółko rozłącza lub nie odbiera. Nawet kierowcy Flixbusa byli zdziwieni tym, że autobus odjeżdża z innego przystanku. Straciliśmy cierpliwość i kupiliśmy bilety u konkurencji, która wykazała się większym profesjonalizmem, a jest on szczególnie ważny, gdy wraca się po wielogodziinym locie. Flixbus jest zdecydowanie najgorszą firma przewozowa, z jaką spotkałem się przez 30 lat korzystania z wielu przewoźników. Podsumowując nawet nie myślcie o tym by zarezerwować tam bilety, w najlepszym razie bilet zostawicie sobie na pamiątkę, bo na pewno nigdzie nie pojedziecie. Nawet nie chce mi się wysyłać reklamacji, pewnie no i tak nie odpowiedzą -
~aaaa / 2020-03-02 10:20
Postanowiłam w końcu napisać opinie na temat Flixbusa. Nie pisałam wcześniej bo wpadka może być u każdego i zawsze daję kolejną szansę. Wcześniejsze przejazdy na trasie Kraków Katowice, Katowice Kraków-autobus regularnie opóźniony czy to w tygodniu czy w sobotę. Natomiast wczoraj z Częstochowy do Krakowa i autobus opóźniony, brak informacji dotyczącej opóźnienia, infolinia już nie pracuje i wtedy nie wiadomo jak długo czekać i czy szukać innej alternatywnej drogi bo nocne tułaczki w obcych miastach nie zawsze są miłe. ZaletyAutobusy bardzo wygodneWadyOpóźnienia i brak informacji -
-
~Marzena / 2020-03-01 15:32
Nie wiem skąd wynikają złe opinie, ja natomiast mam bardzo dobre doświadczenie. Jechałyśmy z córką do Budapesztu z Katowic z przesiadką w Krakowie - obydwa autobusy przyjechały i odjechały zgodnie z planem. Kurs Kraków - Budapeszt przebiegł bardzo sprawnie, kierowcy ( dwóch ), Słowacy, bardzo rzeczowi i zorganizowani. Po kilku dniach kurs powrotny Budapeszt - Katowice tym razem kierowcy z Polski ( kobieta + mężczyzna ) i też bez zastrzeżeń, wszystko na czas, poza korkami na drodze ( już w Polsce ) i przez to małym opóźnieniem na co nie ma się wpływu. Co ważne, ktoś pisał, że nie można kupić biletów na pokładzie - u nas można było, nawet pani kierująca pomagała kupić pasażerce bilet online bo był na to czas, a było taniej.
W autobusach, wszystkich, słowackim i polskich - czysto, sprawne toalety, wygodne siedzenia z przestrzenią na nogi, gniazdka, wi -fi ( choć słabe ).
Podsumowując - po przeczytaniu opinii również miałam obawy jak będzie wyglądała nasza podróż jednak w naszym przypadku okazały się one nieuzasadnione.WadyPolski kierowca powinien popracować nad językiem/słownictwem. -
~Basia / 2020-02-29 22:30
Moja córka miała wyjazd z Poznania o 19.45, flixbus przyjechał o 22 15. Nie ma z nimi żadnego kontaktu, żadnej informacji o spóźnieniu. Zastanówcie się poważnie, zanim skorzystacie z ich usług -
~Xenia / 2020-02-25 16:34
To jest skandal kierowca wyrzucił kobietę z rakiem. Nie chciała się przesiąść na inne miejsce które odstąpił jej jakiś Pan. Źle się czuła. Miała bilet co za różnica. Kierowca wezwał policję. Czegoś takiego jeszcze nie widziałam. Nigdy, nigdy więcej nie wsiądę do tego autobusu. Zatrudniają gościa, który postawi na swoim a kobietę po chemii zostawi na dworcu. WadyChamski kierowca -
~Niezadowolona / 2020-02-22 10:19
Niekompetentni pracownicy, nawet nie wiedzą,że zmieniły się zasady wystawiania faktur. Pan sprzedający bilety pomimo moich usilnych próśb nie wprowadził nipu do paragonu co spowodowało brak możliwości wystawienia faktury a co za tym idzie zostałam obciążona kosztami służbowej podróży.
strona 114 z 159
- « poprzednia
- 1 ...
- 112
- 113
- 114
- 115
- 116
- nastepna »