Najgorsza firma jaką można sobie wyobrazić. Oszuści moderują wpisy na FB, nie odbierają telefonów, odwoła
li przejazd bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Banda oszustów
Zaletynie ma
Wadycała ta firma to porażka
~Bazyliszek / 2020-06-30 07:24
Ocena: 1.00 / 5
Firma masowo anuluje przejazdy informując o tym bardzo krótko przed terminem. Nie można się wiarygodnie dopytać, czy kurs się odbędzie, na FB zapewniają , że tak - w praktyce nie.
WadyNie poważne traktowanie klienta
~Ka111 / 2020-06-25 21:53
Ocena: 2.00 / 5
Jechalem z krakowa do Katowic lina 1373 o 12:20 Kupiłem bilet z rezerwacją miejsca z przodu A po wejściu do autokaru idę do przodu A moim oczom ukazuje się zapasowane siedzenia pasami bezpieczeństwa. Pytam kierowcy,a on no rezerwacją jest z przodu odwołana,a ja kupiłem miejsce z przodu i zapłaciłem za to 7 zł. No dramat
ZaletyŻadne specjalnie
WadyZłodziejstwo
~Patryk / 2020-06-20 08:17
Ocena: 1.00 / 5
Autokar ma chyba ze sto lat
Niema toalety, kontaktu, jest strasznie nie wygodny.
Zamówiłem miejsce siedzące okazało się ze nie mogę siedzieć na tym miejscu !!! Tragednia nigdy więcej !!flixbus wielkie dnooooo!
ZaletyŻadne
WadyNie zliczę
~And26 / 2020-06-16 19:44
Ocena: 1.50 / 5
Zwróciłem bilety do zakopanego, za 6 dni Do daty odjazdu, koszt 2 osoby 90 zł, Zwróciło mi 38 ZŁ Z 90!!!! 52 złoty komisji ???! To za co ?! Tyle lat korzystałem z tego przewoźnika, teraz WIĘCEJ NIGDY!!! Nie polecam KATEGORYCZNIE!!!
ZaletyKiedyś były
WadySporo!
~Weronika / 2020-06-16 03:55
Ocena: 1.00 / 5
Kupilam 3 bilety nad morze dla siebie I znajomych. Kilka dni przed wyjazdem kurs odwolany!!! Zaproponowano voucher albo no we bilety. Problem polegal na tym, ze 1 bilet na inny kurs, a 2 na przesiadke z 3-godzinna przerwa! Jesli kupilam 3 bilety na jeden rachunek to chyba normalne, ze chcemy jechac razem?! Koniec koncow jedno z nas pojechalo oddzielnie, Bo po co nam voucher skoro musielibysmy kupic inne bilety? Domek byl juz zarezerwowany. Malo tego powrotny kurs na bilecie godzina 19 z wladyslawowa. Autobus sie spoznia, zadzwonismy na infolinie okazalo sie, ze 'pomylili' godziny. ZENADA. NIGDY WIECEJ
Edit: okazalo sie, ze kolejny autobus jest odwolany
~Żenada / 2020-06-15 11:33
Ocena: 1.25 / 5
wczoraj wracałam z gdańska do warszawy. Od czego by tu zacząć. Kupiłam przejazd z siecią Wifi niestety kierowcy sami sobie ustalili, że tą sieć wyłączają. Fajno fajno. co następne? Ah no przecież, księżna która pomyliła busa i przysneła, wsiadła do naszego i musieliśmy nadrabiać 30 km aby ją odstawić na właściwy przystanek. Sory ale to jej wina! Oczywiście toaleta nie działa bo przecież koronawirus ale klima w busie i czlowiek na człowieku nawet obcy to juz jest ok! Na trasie gdansk warszawa który miał trwać 4h 50 min a trwał 7h50 min. Wiadomo długi weekend raczej to oczywiste, że powrót może trwać dłużej ale raczej każda logicznie myśląca osoba uwzględni to w opisywaniu oferty na stronie internetowej. Tylko jeden postój na toaletę i to nie każdy się załapał bo była taka kolejka.
powiem tyle żenada, pierwszy mój przejazd z flixbusem i na pewno ostatni. Nie polecam!
Zalety-kontakt pod siedzeniem
Wady-długość przejazdu
-brak toalety
-kierowca sam wyłacza wifi
-jeden przystanek na toalete na 7h50min jazdy brawo!
~AD / 2020-06-15 10:12
Ocena: 3.25 / 5
Moja trasa Toruń-Gdańsk, relacja Zakopane-Sopot. Opóźnienie 45min. Ubikacja nieczynna z powodu epidemii (współczuję osobą jadącym aż z Zakopanego). Około 30min przed dotarciem do celu wyłączona klimatyzacja (autokar pełen), gorąco,na zewnątrz + 25. Dopiero po stanowczej interwencji podróżnych włączona ponownie.
Zaletybezpośrednia transport
Wadyczęste opóźnienia, brak czynnego WC, oszczędzanie na klimatyzacji przy pełnym pokładzie
~Stefcinak / 2020-06-14 15:31
Ocena: 2.25 / 5
Jadę właśnie z Warszawy do Poznania. Na ubikacji kartka że nieczynne A inforacja w internecie jest inna. I co?Kłamię i sprzedaje. Krucha! !
WadyBrak poszanowania klientów
~C0rsair / 2020-06-14 15:16
Ocena: 1.00 / 5
W tej firmie nie istnieje coś takiego jak rezerwacja miejsc, jest wieczna walka o siedzenia, kierowcy chamscy, autobusy badziewne a ceny wygórowane
~Buga / 2020-06-13 22:37
Ocena: 1.00 / 5
Chore ceny, brak mozliwosci odwolania jazdy i zwrotu pieniedzy,nie mozna sprawdzic trasy przejazdu, slabe polaczenia miedzy najwiekszymi miastami polski,jazda do warszawy z gdanska trwa 6 godzin a kierowca zatrzymal sie raz aby moc skorzystac z toalety bo akurat jemu sie zachcialo, w nastepnym busie miedzy warszawa a krakowem 4 godziny jazdy i zero postoju choc toalety sa nieczynne.
ZaletyNie ma
WadyBrak postojow, brak toalet, wysokie ceny, beznadziejna obsluga klienta, slabe wifi,
~Joanna / 2020-06-13 13:40
Ocena: 5.00 / 5
Jechałam dziś Flixbusem i wszystko było idealnie tak jak zawsze. Autobus z Warszawy do Wrocławia wyruszył punktualnie, w autobusie było chłodno. Nie odczułam uciążliwości upału. Toalety zamknięte, ale były aż dwa postoje podczas czterogodzinnej jazdy. Dojechaliśmy o planowanej godzinie. Kierowca był bardzo sympatyczny.
~Angela / 2020-06-09 21:40
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam połączeń Flixbus.
Oferują za niewykorzystane bilety vouchery, których nie można wykorzystać- ŻENADA!!!
Ponadto obsługa klienta na MESSENGER poniżej krytyki.
Pani Ola najpierw oferuje swoją pomoc, a za chwilę okazuje się, że nic nie może pomóc....PARANOJA!!!!
Oprócz tego zwraca się do klienta po imieniu, więc dodatkowo ZERO KULTURY.
Obsługa żadna i oferta nie pod klienta.
ODRADZAM I NIE POLECAM!!!!
ZaletyJak na razie żadne
WadyNa szkodę klienta.
~Nigdy więcej / 2020-06-05 14:24
Ocena: 2.00 / 5
Chamski kierowca, bus który mial jechac do Paryża nie mial nawet gniazdka, toaleta nieczynna.
WadyObsluga
Profesjonalizm
Wyposażenie
~darewk / 2020-06-01 10:41
Ocena: 1.00 / 5
Ja zostałem oszukany dwa razy w ten sposób że kupiłem dwa bilety po 100zł na Kwiecień na bezpośredni kurs łódz-berlin,po czym system zmienił na połączenie wrocław-berlin ,aż w końcu anulował połączenie całkowicie i otrzymałem tylko vouchery na 36zł zamiast 200zł. Brak odpowiedzi na maile,telefonu nikt nie odbiera.Jestem w plecy na 164zł i już się pogodziłem że nie otrzymam kasy. Pseudo Firma widmo bo nawet nie amotorska,w opiniach google ma najgorsze noty.Odradzam każdemu.Polskibus to była pierwsza liga a to nawet trampkarze nie są.
~Gość / 2020-05-26 11:56
Ocena: 1.00 / 5
Przejazd Wrocław-Warasza odwołany przez przewoźnika, a zamiast zwrotu kosztów podróży voucher do wykorzystania w przyszłości. Oszuści.
~nalia / 2020-05-26 08:55
Ocena: 1.00 / 5
Odwolali mi juz 3 przejezdy i nie chca mi zwrocic pieniedzy! Nie bierzcie prosze od nich pieniedzy w voucherze jako zwrot. Nie bedziecie mogli w ten sposob skorzystac z zadnych dodatkowych znizek a ponaddto dalej beda tworzyc fikcyjne trasy i zbierac za nie pieniadze bo im sie to oplaca. Od kiedy flix zniszczyl Polskeigo Busa to nie tylko ceny wzrosly kilkukrotnie, ale spadl poziom obslugi klienta. NIGDY WIECEJ!!!!
Zaletybrak
Wadyzawyzone ceny wzgledem innych tanich przwoznikow w Europie (m. in. Polskiego Busa ktorego zniszczyli), okropna obsluga klienta, wyludzanie pieniedzy
~Greg / 2020-05-25 18:48
Ocena: 2.25 / 5
Cóż, muszę wystawić negatywa. Pomimo kursu w rozkładzie został on odwołany 3 dni przed wyjazdem, gdy cała reszta mojej podróży, przesiadek itp. była dostosowana pod kurs Flixbusa. Pieniędzy nie oddali, ale ponownie, jak to mają w zwyczaju, zamienili na kod do wykorzystania w ciągu roku. Zapewne wykorzystam, ale nie tak się powinno traktować klienta.
ZaletyJak się trafi i kurs dojdzie do skutku to można tanio się przemieścić.
WadyObsługa klienta
Odwoływanie kursów bez podania klientowi przyczyny
Odwoływanie kursów tuż przed wyjazdem
Brak zwrotów pieniędzy za odwołany kurs
~Wiktoria / 2020-05-24 11:49
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłam bilet i dwa dni przed wyjazdem okazuje się że bus nie kursuje, gdyby nie to, że sama do nich napisałam na Facebooku nikt by mnie o tym nie poinformował, dodatkowo na zwrot pieniędzy zostałam odesłana na główną stronę na której każą czekać aż 4 tygodnie na odpowiedź a zwory pieniędzy dostajemy w postaci vouchera przykro mi bardzo ale będzie mi on zbędny ponieważ już nigdy nie kupię biletu na tej stronie i firma powinna do dwóch tygodni przelewać pieniądze na konto a nie częstować nas jakimiś voucherami, PO CO SPRZEDAJECIE BILETY NA LINIE KTÓRE NIE KURSUJĄ? BEZCZELNA FIRMA I ZŁODZIEJE, jeśli nie dostanę pieniędzy widzimy się w sądzie.
ZaletyŻADNE
WadyNiekompetentna firma
Złodzieje
Nie informują o tym że kurs się nie odbędzie a bilety wystawiają do sprzedaży
Na zwrot pieniędzy każą czekać 4 tygodnie a poniżej nie zwracają
~Ja / 2020-05-20 19:31
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam przez nich spedziłem 12h na lotnisku, spotkamy się w sądzie !!!