strona 112 z 163
- « poprzednia
- 1 ...
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- nastepna »
-
~Szymek / 2021-06-25 03:10
Jeśli chodzi o samą podróż jest ok, wygodne siedzenia, dużo miejsca, możliwość podłączenia telefonu do ładowarki oraz wifi. Najbardziej zawiodłem się jednak na kulturze obsługi - zero poszanowania dla klienta. Pan, z którym się przywitałem od razu z krzykiem zaczął mnie poganiać abym się pakował i wsiadał. Zero zrozumienia dla osób, które korzystają z usługi pierwszy raz. -
-
~Xyz / 2021-06-24 11:41
Podŕoz flixbusem jest całkiem przyjemna. Nowoczesny tabór, wygodne fotele sporo miejsca na nogi, gniazdka elektryczne są i działają dzięki czemu można ładować sprzęt elektroniczny, wifi jest aczkolwiek bardzo słabo działa, ceny niektórych przejazdów dosyć wysokie ZaletyWygoda, ilość miejsca, czystość, czas przejazdu, ilość tras, nowoczesny tabórWadyPowolne WI-FI, w niektórych przejazdach cena -
~Vallhalia / 2021-06-17 16:26
Tragedia!!! Kupiłam bilet z Częstochowy do Krakowa. 3 godziny opóźnienia i dalej nie jedzie!! Człowiek marnuje czas, nerwy i pieniądze. Zero poszanowania dla klienta i pasażerów. Dno dna. ZaletyBrak!!!WadyBrak punktualności,
Brak szacunku do pasażera,
Strata czasu,
Starta pieniędzy,
Brak informacji ile autobus się spóźni, -
~Cyrk / 2021-06-12 10:49
Wieczne opóźnienia Linii N1305 Wrocław - Warszawa... Nigdy na czas, zawsze 40-50min obsuwy ZaletyNie maWadyBrak punktualności -
~Osa / 2021-06-11 15:22
Chciałam jechać do Torunia relacją Rzeszów- Gdańsk. Niestety podróż moja się nie odbyła, ponieważ na bilecie podano inny adres odjazdu od rzeczywistego miejsca odjazdu. Odjazd miał być o godz 0 1:30 czekałam do 3:00 w nocy. Po tym czasie wściekła wróciłam do domu. Na mojego maila z domaganiem się zwrotu ceny biletu otrzymałam odpowiedź z Flixbusa że autobus był punktualnie i powinnam stawić się na dworcu w wymaganym terminie. Tylko problem w tym że adres podany na bilecie to nie był dworzec tylko ul. Do Huty za dworcem z zupełnie innej strony. Jak odpisałam że błędnie podali miejsce odjazdu, to znowu odpisali że podali miejsce i powinnam się stawić, a pieniędzy (prawie 80 zł) mi nie zwrócą. Złodzieje i oszuści a kontakt z nimi jest bardzo utrudniony zwłaszcza w nocy. Pieniędzy nie otrzymałam i musiałam szukać innego połączenia. Odradzam podróżowanie z flixbusem bo to nieuczciwy przewoźnik
flixbusZaletyżadnych zaletWadywprowadzanie pasażerów w błąd -
~Kamila / 2021-06-08 01:35
Dzień dobry. W ostatnich dwóch tygodniach, odbyłam dwie podróże. Pierwsza z Gdańska do Łodzi z niedziałającą toaletą, która byłą dużą niedogodnością. Druga z Łodzi do Gdańska z 1,5 godzinnym opóźnieniem. W Grudziądzu został wpuszczony pasażer w stanie wskazującym na spożycie alkoholu, usiadł blisko mnie, zapach był nie do zniesienia... maseczka uratowała mnie od wymiotów. Następnie kierowcy, zresztą przemili Panowie, zgodzili się na wypicie piwa przez innego pasażera, który zapytał o taką możliwość. Podróż nie była komfortowa, raczej przykra, zwłaszcza gdy nietrzeźwy pasażer obudzony przez telefon, rozmawiał krzycząc do rozmówcy. Wykupiłam za dodatkowe 9 PLN miejsce panoramiczne i nikomu nie polecam. Na dodatek spóźnienie do Gdańska spowodowało, że zapłaciłam za taxi do domu w taryfie nocnej, tj 67 PLN... Zwyczajnie jest mi przykro, tym bardziej, że wracałam od chorej mamy i miałam spore wydatki. Pozdrawiam. ZaletyPo raz pierwszy byłam niezadowolona...WadyNiekomfortowa sytuacja z osobami głośno mówiącymi i spożywającymi alkohol, lub po jego spożyciu. -
~beatrycze / 2021-06-05 17:28
Przejazd z punktu A do punktu B proponują z przesiadką we Wrocławiu. Ok no to jedziemy. Kupiliśmy bilety. Wypadek na drodze i 10 minut opóźnienia. Chcieliśmy odwołać bilety na przesiadkę, ale kierowca ciągle że "no chyba drugi autobus poczeka." No ok. Mijamy autobus wyjeżdżający z dworca. Składamy reklamację. Brak odpowiedzi .
Ostatecznie zmieniliśmy autobus na pociąg. Pieniędzy nie odzyskalismy. Po co oferować takie połączenie skoro nie ma szans na kompatybilnosc?
To była kwestia dosłownie kilku minut. Nie polecam. Niesmak pozostał. Szczególnie za brak odzewu na reklamację.ZaletyCena biletów jeśli uda sie trafić na drugi autobusWadyŹle skomunikowane autobusy przez co trzeba dopłacić za inny środek transportu.
Zapewnienie kierowcy że drugi autokar poczeka ( a mogliśmy zrobić zwrot biletów gdyby nie ten zapewnienia) -
~Wayfarer / 2021-05-20 17:36
The quality of transport done by this company is absolutely unacceptable. Almost nobody, including the drivers, wears masks on board, posing a significant health threat to others and not one person from the staff have reacted during multiple travels I have been unfortunately forced to take with flixbus. I will be contacting sanitary and epidemiologic services to inform them about this terrifying phenomenon and hopefully get somebody fined for an amount of money that will remind them that they are bargaining with human health and potentially life. All the things listed above apply also to the BP Tour which adds the factor of ugly and uncomfortable vehicles to the equation. I highly recommend you to AVOID both FlixBus amd BP Tour as it is just dangerous to travel with them. ZaletyI got from point A to point BWadyAt the potential cost of health of my relatives and loved ones. -
-
~Gtzegorz / 2021-05-04 15:37
Infolinia dno i żenada. Po odsłuchaniu wiadomości automatycznej koniec rozmowy. Nic się nie dowiedziałem. Porazka WadyFatalna infolinia -
~wiepap / 2021-01-04 16:51
Poziom cen: w moim przypadku , os. niepełnosprawna ceny u wszystkich przewoźników się wiele nie różnią (2* gwiazdki )
Oferta: też 2* , może jest na pozór dobra - ale zmieniają ją często na złą , odwołania kursów i rezerwowanych miejsc.
Jakość obsługi 2* , okropna obsługa klienta zamawiającego przejazdy , dają vouchery ale to nie rekompensuje poniesionych strat w związku z powiązanymi innymi środkami komunikacji jak pociągi ,samoloty itp. należy wszystkie dokonane rezerwacje zmieniać przebukować - OKROPNE .
Wygoda : również źle , daję 1 * Zakupione miejsca na galeriach ( przód ) zmieniają na inne wolne siedzenia - WSTYD.
Dlatego będziemy się starać o zmianę przewoźnika aby nie ponosić dodatkowych strat i KŁOPOTÓW .
Nie polecam .ZaletyżADNEWadyopisane powyżej - same Wady -
~Marta / 2021-01-04 16:30
Kupiłam bilet dużo wczesniej, żeby zapłacić mniejszą cenę. Flixbus anuluje często przejazdy, przez co trzeba kupić bilet za 50% większą cenę, a następnie jak się chce uzyskać zwrot kwoty z anulowanego przejazdu, to nie chcą zwrócić tylko wciskają vouchery. Ponadto nie były przestrzegane zadne zasady dystansu, ludzie siedzieli obok siebie, a gdy były wolne miejsca na przodzie to kierowca się wydzierał, że nie wolno tam siedzieć, tylko musieliśmy siedzieć na końcu wszyscy ściśnięci. Firma pełna krętaczy i naciągaczy. Szczerze odradzam. WadyNie zwracają pieniędzy za anulowane przez nich przejazdy -
~b / 2021-01-04 16:22
W czasie pandemii w ogóle nie są egzekwowane maseczki, obsługa również ich nie nosi. Prawie wsystkie miejsca są zajęte wbrew zapewnieniom na stronie busa o połowie miejsc wolnych by zachować bezpieczeństwo podczas pandemii. ZaletyDuża oferta połączeń, w miarę punktualna trasaWadyBrak utrzymywania bezpieczeństwa i higieny podczas pandemii, fałszywe informacje dotyczące środków zapobiegawczych na stronie, brud -
~Grzegorz / 2020-11-20 18:21
Wyjazd z niepełnosprawnym dzieckiem na zaplanowane badania do Krakowa. Autobus nie przyjechał. Pomimo złożenia reklamacji nie zwrócono środków finansowych.Odpowiedź od firmy podpisywane tylko imieniem i tylko elektronicznie. Na prośbę wysłania pisemnej odpowiedzi, na złożoną reklamację odpowiedź nie bo nie wysyłamy. Zalety- Siatka połączeńWady- Niewykonanie usługi
- Brak zwrotu środków
- Podejście do klienta z poprzedniej epoki -
~Patrasss / 2020-10-24 09:14
Pani za jierownoca pol dogi z kwidzyna do bydgoszczy rozmawiala przez telefon kierujac jedna reka 24.10.2020.bardzo slabe to bylo naprawde.pogod nie ciekawa bo duze zamglenie
-
~axerdz / 2020-10-20 19:12
Flixbus jest okej, kiedy wszystko działa. Zakup biletu, wydruk lub zapis w telefonie i ruszamy w drogę. Bomba.
Gorzej, kiedy pojawia się problem. W trakcie jednego wyjazdu Flixbus zawalił dwukrotnie (łącznie 4 przejazdy, z czego 2 się nie odbyły). W tym przypadku nikt nie wiedział, co dzieje się z autobusem: ani obsługa dworca, ani załogi innych Flixów przewijających się przez parking. Na stronie operatora (gdzie teoretycznie można podglądać trasę w czasie rzeczywistym) danej linii nie było w ogóle.
Złożyłem reklamację, pozostała bez odzewu, przez covid miałem inne rzeczy na głowie i teraz nawet nie mam ochoty na interakcję z kimkolwiek spod znaku zielonego autobusu.
Polecam ludziom, którzy są w czepku urodzeni i nie spotykają ich takie rzeczy oraz tym, którzy lubią niespodziewane przygody. Stanowczo odradzam tym, którzy cenią swoje pieniądze, czas i przede wszystkim reputację swoich potencjalnych zleceniobiorców.Zalety- konkurencyjne ceny
- połączenia są dobrą alternatywą dla połączeń kolejowych, a czasem funkcjonują tam gdzie pociągi nie docierająWady- w przypadku problemów brak kontaktu z obsługą, zarówno w momencie zaistnienia sytuacji jak i po -
~Kasiaaa / 2020-10-13 12:30
25.09 jechałam autokarem z Paryża do Warszawy. Na stronie www FLIXBUS była informacja, że autokar będzie miał połowę obłożenia, czyli 1 osoba na 2 miejsca. Jak wsiadaliśmy w Paryżu było ok. Na przystanku we Frankfurcie wsiadło tyle osób, że cały autokar był pełen aż do Warszawy.
Beznadzieja -
-
~Niezadowolony pasażer / 2020-10-11 12:15
Autobus spóźnił się pół godziny. Następnie kierowcy umyślnie zaparkowali na końcu ulicy (powinni na początku, przy przystanku), żebyśmy musieli do nich maszerować w środku nocy. Jazda była katorżnicza. Kierowcy krzyczeli, podrywali w wulgarny sposób pasażerkę i częstokroć powtarzali, że: "W dupie mamy pasażerów!". Polski Bus oferował wspaniałe usługi w porównaniu do tego chłamu. -
~Bozena / 2020-10-11 11:27
To byla moja pierwsza podróż z firmą Flixbus. Jestem bardzo milo zaskoczona (tym bardziej ze po przeczytaniu opini nie mialam dobrego nastawienia). Podróż spokojna i bezpieczna, autobus czysty, kierowcy bardzo uprzejmi,informowali przez mikrofon o przystankach. Napewno skorzystam i będę polecać dalej. (N1311 pełna perfekcja linia Bielsko-Biała -Torun i z powrotem).Pozdrawiam. -
~Janusz / 2020-10-08 16:33
Witam dzwonie dzisiaj do firma jadyny numer to alarmowy,mowie pani ze to jedna linia gdzie mozna sie dzwonic czyli alarmowy telefon odebrany po ok 10 min. potem sie pytam babki czy firma do danej miejscowosci jezdzi i na jaka ulicy, odp. To jest numer alarmowy i nie moge udzielic odpowiedzi po 15 min. Potem sie jej pytam jaki to numer alarmowy jak pani dalej ze mna gada a jakby byl wypadek to po tych wszystkich 15 minutach gadki byloby nieszczescie a ta w dobry humorze to jest numer alarmowy. Rezygnuje nie polecam. ZaletyBrak -
~Yrw8w82 / 2020-10-07 21:19
Jechalem z wroclwia do krakowa i zarezerwowalem miejsce z przodu u gory. Na moim miejscu siedział facet który niezarezerwowal tam miejsca. Byli to Ukraińcy którzy w ogóle nie chcieli s stamtąd się przesiąść mimo że to nie było ich miejsca.Ludzoe zajmują niewłaściwe miejsca. Niektórzy kierowcy zwracaja uwagę na zajmowane przez ludzi miejsca A niektórzy mają to gdzieś ZaletyKomfortowy autokarWadyBrak czujności pod względem rezerwacji miejsc
strona 112 z 163
- « poprzednia
- 1 ...
- 110
- 111
- 112
- 113
- 114
- nastepna »