Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3171 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wzbużona / 2020-08-17 17:50
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam , w dniu dzisiejszym 17.08. 2020r . Mój mąż z kolegą mieli wykupiony bilet o 16:05 z Chambery Francja do Warszawy kierowca nie zabrał ich ponieważ nie mieli paszportów . To jakiś żart !!! Zaznaczam obydwaj są Polakami . Porażka , a tak bardzo firma narzeka na COVID i brak pasażerów . Infolinia nie działa ( chyba świadczy to o dużej ilości reklamacji )
    Nie zostawimy tego .
  • ~Michał / 2020-08-17 16:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest to bardzo słaba firma nikomu nie polecam !
    W sobotę 16.8.20. Na lini N 1380 z Gdyni do Pragi o godz. 23:15 miałem okazję przekonać się na własnej skórze co do FLIXBUS ! Jechalem 1 raz więc nie wiedziałem że trzeba mieć bilet online ale zapytałem kierowcy czy można u niego kupić on powiedział nie ale coś pomyślimy wszedł do autobusu zapytał czy ktoś z państwa ma aplikację FLIXBUS 1 dziewczyna powiedziała że ma na to kierowca ,czy mogła by Pani kupić tym państwu bilety oni się z panią rozlicza. Odp. Tak a czy mógł by Pan pomoc bo nigdy tego nie robiłam ,kierowca powiedział nie ja nie mogę kupi Pani jak z tego przystanku nie da rady to z następnego Pani kupi, i po chwili ruszył my Pani zapłaciliśmy 160 zł i przejechaliśmy parę przystanków po czym w Gdańsku zabrakło miejsc dla wsiadajacych kierowca przez 30 minut chodził szukał wolnych miejsc aż do tego czasu jak powiedziałem że naszych biletów nie zeskanowal zdziwił się jak by nie wiedział o co chodzi zeskanowal je i okazało się ze dziewczyna zamówiła nam bilety na inny kurs ale jak prosilismy go o pomoc to powiedział nie. Zachowanie troche dziwne moze cos biora na wzmocnienie ale kazali nam wysiąść z autobusu i czekać na nasz autobus który wiedział dobrze ze już pojechał zapytałem o której będzie ten autobus on powiedział nie wiem proszę dzwonić do działu obsługi kiedy dział obsługi pracuje od pon. Do pi. W godz.8-17 zapytałem co z pieniędzmi które zapłaciliśmy to do działu reklamacji Ok później czytam że reklamacje można złożyć przed danym kursem tak więc zostaliśmy w środku nocy w Gdańsku minus 160 zl do samego rana pozdrawiam wszystkich kierowców byle nie FLIXBUS
    ZaletyMożna jeździć bez maseczek .
    WadyZepsute toalety,nacpani kierowcy
  • ~Paulina / 2020-08-17 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdyby była możliwość dodania liczy gwiazdek na - to na pewno tak by się stało, otóż wspaniały Flixbus anulował mi przejazd dnia 30,04,2020 i wystawił jakiś zasrany kupon na dalszy przejazd. Po anulowaniu tego kuponu w tym samym dniu dostała informację, że pieniądze mi zwrócone zostaną nawet do 9 tygodni, pisałam, ponaglałam aż w końcu dziś jak zadzwoniłam z innego numeru odebrali, i z łaską odpowiedzieli, że do działu księgowości można tylko na e-mail,ale że przecież dostałam informację że zwrot należności do 9 tygodni, z tego co wiem i umiem liczyć 9 tygodni już minęło,a zwrotu dalej brak. Także tak tandetnej i nieuczciwej firmy nie polecam nikomu!!!!
    WadyOszuści
  • ~Paula / 2020-08-16 01:02
    Ocena: 3.25 / 5
    Flixbus sam w sobie polecam ale kierowcy to porażka! Godzina 1 w nocy a radio na całą głośność, kierowca to kobieta i rozmawia jak nienormalna z pasażerem kiedy inni chcą!
    ZaletyCeny
    WadyKierowcy
  • ~Sabinka / 2020-08-15 22:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Zakupiłam dwa bilety z Katowic do Leverkusen i spowrotem .Jadę z synem 8 lat i nie mamy miejsc obok siebie, Poprosiłam kierowcę by poprosił kogoś o przesiadkę usłyszałam, że jedzie już 40 osób i nie ma wolnych miejsc obok siebie, Kpina!!!!!!! Żeby matka nie mogła jechać obok dziecka. Nie polecam.......
  • ~mikołaj / 2020-08-15 16:04
    Ocena: 1.75 / 5
    porazka nie polecam ,
    2 dni przed odjazdem autobus bydgoszcz kołobrzeg została mi anulowana rezerwacja
    na moje zapytanie mailem dlaczego rezerwacja uległa anulacji otrzymałam odpowiedz - ze względów sanitarno - epidemiologicznych
    godzine pózniej ponownie zajrzałam na stronę flixbusa , ten sam kurs nadal był dostępny
    ponownie kupiłam 2 bilety
    i oczywiście pojechałam
    niestety do samego końca bałam się że rezerwacja ulegnie anulacji
    nigdzy więcej już nie skorzystam z usług tego przewoznika

    Zaletybrak
    Wadynie polecam
  • ~Zawiedzony / 2020-08-14 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Jechalem do wroclawia kursem na Pragę.Połowa pasażerów bez masek.Zero komunikatów.Kierowcy nie pilnują.Internet nie działa w busie.Wracam tą samą trasą nadal brak internetu i połowa pasazerów bez masek.Kierowcy z Ukrainy nie wiedzą gdzie włączyć net.Dziadostwo.Do tego opóźniony o 1 g.Nieprzestrzegane zalecrnia rządu co do Covid.Bus caly pełny.Brak odleglosci.
    ZaletyBrak
  • ~Oksana / 2020-08-11 15:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Korzystam z uslug Flix busa od wielu lat.Dzis jade Praha-Wroclaw 1305,wykupilam odrazu miejsce które bylo dostèpne na stronie FlixBusa,wydrukowalam bilet na którem miejsce bylo wskazane
    Kiedy chcialam zajać swoje miejsce panowie kierowcy bardzo nie grzecznie zaczeli sie zachowywać i powiedzieli że albo ja usiądze na miejsce zielonej strefy albo żebym wysiadla z autobusu.Od jednego pana kierowcy uslyszalam naweć że jego to nie obchodzi co ja mam wykupione miejsce..
    Dużo razy kupowalam bilet odrazu z miejscem dostepnym na stronie i nigdy czegoś takiego nie bylo!!!!!
  • ~Marek3+ / 2020-08-10 14:05
    Ocena: 1.75 / 5
    Ocena bardzo słaba. Wczoraj w nocy z Warszawy Zachodniej miał odjechać krajowy kurs z Warszawy do Przemyśla, z jednego ze stanowisk krajowych określonych na bilecie. Nie pojawił się. Nie można było uzyskać żadnej informacji co się dzieje z kursem. Po godzinie czekania pasażerowie rozeszli się. Dziś gdy w końcu udało się dodzwonić do infolinii, pracownik poinformował, że kurs odbył się i autobus odjechał - z jakiegoś innego stanowiska. Nawet jeśli to prawda (choć sprawdzałem kilka autobusów na innych stanowiskach), to dworzec jest duży - nie da się biegać po dworcu z dużym bagażem lub małym dzieckiem i sprawdzać każdy odjeżdżający autobus.
    Zdecydowanie nie polecam. Trasę odbyłem firmą MIŚ, bez problemów, szybciej i taniej.
    Zaletyniestety, nie było dane doświadczyć
    Wadyzłą organizacja kursów; bardzo trudny dostęp do infolinii; niemożność wcześniejszej rezygnacji z biletu ze zwrotem pieniędzy (dostaje się vaucher do wykorzystania)
  • ~niedoszły podróżny / 2020-08-10 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy rezygnacji z rezerwacji firma za wszelką cenę próbuje wcisnąć voucher. Informacja o tym, że zwrot pieniędzy na konto wymaga przesłania odrębnej prośby na kontakt nie jest podana w sposób umożliwiający dokonanie wyboru w odpowiednim momencie. Nie podają też informacji, że zwrot pieniędzy zajmie kilka tygodni (tłumaczenie się pandemią przy normalnie działającym systemie bankowości elektronicznej jest kuriozalne) Link do kontaktu podany w pomocy nie działa. Ogólnie firma sprawia wrażenie bardzo nieprofesjonalnej. Pocieszające jest, że nasze PKP bardzo usprawniło poziom usług, zwrot pieniędzy i zmiany rezerwacji są bardzo proste i sprawne.
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
  • ~Malgorzata / 2020-08-10 12:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Odjeżdżają przed czasem nie informując pasażerów. Na stronie internetowej pisze że odjechał o czasie. Nikt nie odbiera telefonow. Nie warto się denerwować
    ZaletyNic
    WadyWszystkie
  • ~Rafal / 2020-08-09 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem bilet pieniądze znikły,a rezerwacji nie otrzymałem. Mam potwierdzenie z banku.System się posypał Flixbus.Rada obsługi zamówić następny,a poprzedni wróci w postaci vouchera.Usluga nie zrealizowana i brak rezerwacji zwrot gotówki na konto.Srodki wrócą dopiero po 180dniach.Rozmowa z botem i gotowe formułki.Wolalem Polskiego Busa zwrot był natychmiast i zawsze można było uzyskać pomoc.
    ZaletyMega promocje i marketing
    Wady-brak obsługi,komunikacji,wciskanie vouchera ( z winy ich),bałagan,brak realizacji i anulacje,drogie przejazdy a nawet te same co pkp
  • ~Daniel / 2020-08-09 11:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam flixbusa więc aplikacje również oceniam najniżej.
    Brak mi słów do postępowania tego przewoźnika , opłacam przejazd , kupuje bilety na dany kurs w 3 dni przed planowanym przejazdem otrzymuje informację, że kurs został odwołany...na pocieszenie mogę dostać voucher na kolejny przejazd równowartości jaka zapłaciłem za odwołany przejazd ...albo mogę składać reklamacje ,poczekać i może łaskawie zwrócą mi moje pieniądze. Zaplanowałem wyjazd na który miałem udać się flixbusem , przejazdem na który złożyłem rezerwacje i opłaciłem go wcześniej, opłaciłem też 2 noclegi w hotelu...flixbus odwołał kurs...a to był jedyny przewoźnik do miejsca do którego miałem się udać, więc musiałem zrezygnować i koszty poniosłem dość znaczne, przez nierzetelność tej pseudo firmy przewozowej. Nie polecam tego przewoźnika...
    ZaletyBral
    WadyBrak rzetelności
  • ~pasażer / 2020-08-08 10:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Autobus do Karpacza.
    Odjazd punktualnie, ceny umiarkowane, niestety wykupione wcześniej miejsca były zajęte przez innych pasażerów (po co więc opłata za wybrane miejsca?).
    A najistotniejsze - pasażerów w maseczkach można policzyć na palcach jednej ręki. Żadnych komun8katow, żadnej reakcji kierowcy, żadnej kontroli. Po poproszeniu najbliższych pasażerów o założenie maseczki - oburzenie ... zero respektowania prawa, czy prawa do ochrony współpasażerów... masakra ...
    Zaletycena
    Wadybrak poczucia bezpieczeństwa w dobie pandemii
  • ~Mateusz / 2020-08-05 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Bilety 3 razy droższe niż u konkurencji. Autobus opóźniony na 2 godzinnej trasie 3 godziny. Zwrotu nie da się uzyskać. Infolinia nie działa. Pracownik na dworcu nic nie wie. Nie sposób znaleźć kontaktu mailowego lub przez formularz. Zgodnie z regulaminem zwrot jest możliwy, ale w aplikacji można uzyskać tylko voucher, a nie zwrot. Fatalna marka, fatalny serwis, totalna dezinformacja i oszukiwanie.
  • ~Kinga / 2020-08-03 10:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat i tragedia.
    Brak rezerwacji miejsc, ponoć kierowca miał wyznaczać. myślałam że to w związku z koronawirusem, ale nie. Wszystkie miejsca i tak zajęte, więc nie ma mowy o zachowaniu odstępów. Tylko pojawia się problem i sprzeczki kto ma gdzie siedzieć. Kompletny chaos. Żeby tego było mało 3 dni przed planowanym przejazdem odwołują cały kurs i wracaj sobie człowieku z wakacji ???? oczywiście o własne pieniądze musisz się prosić, bo oni zwracają tylko voucher, żeby znowu skorzystać z ich beznadziejnego transportu. Może o pociągiem jedzie się dłużej, ale chociaż się jedzie. Nie polecam, raczej więcej nie skorzystam.
  • ~Bartek / 2020-08-03 07:26
    Ocena: 4.25 / 5
    Ogromna poprawa obsługi w ciągu roku. Kierowcy sami szukają pasażerów na dworcu. Świetna obsługa!
  • ~Anna / 2020-08-02 16:47
    Ocena: 2.75 / 5
    Zakup biletów przez aplikację to niezłe tortury i droga przez mękę jeśli chcę dodać np. rezerwację określanych miejsc. Zamiast rezerwacji miejsc dla 2 osób robi rezerwację dla 1 osoby i dodatkowego miejsca. Proszę o info jeśli udało się to komuś przeskoczyć.
  • ~pasażer / 2020-07-31 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Covid a samowola w autobusach Flixbusa.
    Dziś jechałem z Warszawy do Wrocławia kursem, który jechał do Pragi.Wsiadło 12 hindusów, którzy przy wsiadaniu nosili maseczki, ale po wyjeździe z Warszawy ściągnęli maseczki, nowi, usiedli blisko siebie,pościągali skarpety i wywalili gołe nogi na siedzenia.Zero kultury, po za tym zero zainteresowanie kierowców pasażerami, czy mają maski, czy siedzą w odpowiedniej odległości.Jechałem z dzieckiem i po prostu się bałem.Mówią w mediach o obowiązku noszenia masek i zachowaniu odległości, a we flix busie pozbijali ludzi blisko siebie, którzy nie mają masek a kierowcy odcieli się na dolnym pokładzie od pasażerów i w d....e mieli pasażerów,bezpieczeństwo i obostrzenia. Odradzam każdemu podróżowanie flixbusem-jeżeli chcesz zachorować na COVID to masz wielkie szanse.Jak zachorujemy do pozwę tego przewoźnika, mam nagrania.
  • ~Juja / 2020-07-31 10:09
    Ocena: 4.75 / 5
    Jechałam na trasie Czestochowa-Poznań, autobus przyjechał nawet chwile przed czasem. Wszystko super, żadnych problemów
    ZaletyMiła obsługa i ludzie którzy jechali
    WadyMimo podania wifi na stronie, nie ma
    go
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5130
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3171
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 873
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 717
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.98, ilość opinii: 346
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4651
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4481
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3946
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3004