strona 110 z 157
- « poprzednia
- 1 ...
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- nastepna »
-
~Bartek / 2020-08-03 07:26
Ogromna poprawa obsługi w ciągu roku. Kierowcy sami szukają pasażerów na dworcu. Świetna obsługa! -
-
~Anna / 2020-08-02 16:47
Zakup biletów przez aplikację to niezłe tortury i droga przez mękę jeśli chcę dodać np. rezerwację określanych miejsc. Zamiast rezerwacji miejsc dla 2 osób robi rezerwację dla 1 osoby i dodatkowego miejsca. Proszę o info jeśli udało się to komuś przeskoczyć. -
~pasażer / 2020-07-31 20:36
Covid a samowola w autobusach Flixbusa.
Dziś jechałem z Warszawy do Wrocławia kursem, który jechał do Pragi.Wsiadło 12 hindusów, którzy przy wsiadaniu nosili maseczki, ale po wyjeździe z Warszawy ściągnęli maseczki, nowi, usiedli blisko siebie,pościągali skarpety i wywalili gołe nogi na siedzenia.Zero kultury, po za tym zero zainteresowanie kierowców pasażerami, czy mają maski, czy siedzą w odpowiedniej odległości.Jechałem z dzieckiem i po prostu się bałem.Mówią w mediach o obowiązku noszenia masek i zachowaniu odległości, a we flix busie pozbijali ludzi blisko siebie, którzy nie mają masek a kierowcy odcieli się na dolnym pokładzie od pasażerów i w d....e mieli pasażerów,bezpieczeństwo i obostrzenia. Odradzam każdemu podróżowanie flixbusem-jeżeli chcesz zachorować na COVID to masz wielkie szanse.Jak zachorujemy do pozwę tego przewoźnika, mam nagrania. -
~Juja / 2020-07-31 10:09
Jechałam na trasie Czestochowa-Poznań, autobus przyjechał nawet chwile przed czasem. Wszystko super, żadnych problemów ZaletyMiła obsługa i ludzie którzy jechaliWadyMimo podania wifi na stronie, nie ma
go -
~Zimne / 2020-07-29 17:57
W dniu dzisiejszym otrzymałam maila o braku możliwości odbycia podróży w wybranym przeze mnie terminie na trasie Kraków > Warszawa Zachodnia. Właśnie sprawdziłam na stronie przewoźnika i widzę, że kurs nie został odwołany. W dodatku nie miałam sama możliwości wybrać alternatywnego przejazdu tylko otrzymałam informację, że sami podjęli za mnie decyzję. Zamiast dojechać do Warszawy Zachodniej wybrali Wilanowską, z której mam godzinę dojazdu do domu ( z Zachodniej 10 minut). Poza tym autobus dojeżdża nie na godzinę 23:05 a wcześniejszy kurs kończył się o godzinie 21:05 (2 godziny różnicy). Na dobicie, kiedy chcę anulować zamówienie, to nie dostaję vouchera na 29,99 zł (czyli o pełnej wartości), jednak na 16,01 zł. Reasumując odwołali rezerwację na kurs, który się odbywa, przebukowali bez mojej zgody na późniejszy do innej lokalizacji i teraz chcą mi zwrócić 50% wartości vouchera..................
DNO DNO DNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
W dodatku infolinia to fikcja - działa tylko automat, który raczej nie jest w stanie pomóc!Zaletyobługa autobusuWadywszystko poza obsługą samego autobusu -
~Ewa / 2020-07-28 10:49
Tragedia nie polecam , ciasno bez masek , kierowca również i na datek
pasażerowie spożywający alkohol . Moja trasa z Poznania do Warszawy była horrorem . -
~berek / 2020-07-28 07:39
Nie polecam, brak przestrzegania zasad sanitarnych, człowiek przy człowieku, może we Flixbusach Covid nie działa? ZaletybrakWadyludzie bez maseczek, ciasno, duszno -
~Piotr / 2020-07-27 13:17
Bus opóźniony prawie o godzinę (55min), nie można połączyć się z konsultantem, na stronie i automatycznej infolinii informacja, że bus przyjechał na czas. Po wybraniu 1 infolinia rozłącza się. Ludzie nie wiedzą co robić. Skandal! Omijajcie z daleka! -
-
~Darekki / 2020-07-26 22:35
Relacja Radom Warszawa Łódź. Sobota 19.45 z Radomia. Ok.
Przesiadka w Warszawie.
Zero informacji. Autobusu nie ma o 22.45
A tu noc mnie czeka..
Podjeżdża autobus do Berlina przez Łódź. Bilet nie pasuje. Chce kupić przez stronę, strona nie działa.
Kierowca mnie wpuścił i dojechałem ale musiałem mu dać łapówkę.
Niestety innej możliwości nie miałem. -
~Ola / 2020-07-24 18:20
Zakopane. Turystyczna mieścina.
Odjazd autobusów spod marketu,mówiąc wprost z pod wejścia do WC.
Oczekiwanie na opóźniony autobus 45 minut bez żadnej informacji,a kiedy już informacja się pojawila przekaz był jasny : autobus odjedzie za nastepne 45 minut. Większość pasażerów zgarnął odnaleziony na własną rękę inny kurs (wcześniejszy od tego turbo opóźnionego ) w połowie pusty autobus,ale zgarnął tylko tych,których czekała przesiadka.
Słabo wyszło. -
~Saxon / 2020-07-24 17:30
Porażka cenowa
Nie polecam
Ceny z kosmosu 80 zł za podróż z tegel do Szczecina -
~Teresa / 2020-07-23 17:15
Nie mogę doczekać się zwrotu pieniędzy za odwołany przez tę firmę przejazd. Nie polecam. -
~Joanna / 2020-07-23 07:10
Jechałam 19.07.20 z Zakopanego o 13.40 Brak jakiejkolwiek reakcji obsługi kursu na brak maseczek i dezynfekcji rąk u wiekszosci pasażerów. Pomimo wygodnego autokaru podróż byla dla mnie bardzo stresująca. To był mój ostatni przejazd z tym przewoźnikiem. Żal
-
~wściekła / 2020-07-22 12:24
Najwięksi oszuści na świecie. Od 4 miesięcy nie mogę doprosić się zwrotu za przejazd, który mi sami odwołali.
Oczywiście najpierw dostałam voucher, żeby przypadkiem od razu nie dostać pieniędzy.
NIGDY TAM NIE KUPUJCIE.
Z obsługa oczywiście też nie można się dogadać - jeden idiota za drugim potrafi tylko wysyłać automatyczne odpowiedzi z podmienionymi datami - nie porozmawiasz jak z człowiekiem. Kłamcy i złodzieje, którzy zerują na klientach nawet w trudnych czasach koronawirusa!ZaletybrakWadywszystko po kolei co oferują to chłam i oszustwo -
~Marfig / 2020-07-18 21:31
Bus był zaplanowany na 3:55. Gdy minęła ta godzina sprawdziłam jeszcze raz stronę flixbusa, gdzie wlasnie dodali informację, że odwołano ten przejazd. Niepoważne podejście do klienta, nawet żadnego maila z informacją nie wysłali, a komunikat na stronie pojawił się w momencie kiedy bus już powinien być na przystanku. Pieniędzy wciąż nie ma. Na wiadomość napisaną do tej firmy w związku z tą sytuacją odpowiedzieli, że im przykro i to tyle, zero inicjatywy i wyjścia do klienta. Nie polecam. -
~nieznajomy111 / 2020-07-18 09:41
Odwołali mi wyjazd dnia 17.07.2020 oraz 19.07.2020. Napisali mi SMS, że wyjazdy nie są możliwe. Gdyż zależało mi bardzo na tym wyjeździe. ZaletyBrak -
-
~Anja / 2020-07-15 18:03
Kierowca nie włączył klimatyzacji, pomimo interwencji, gotujemy się. -
~Małgorzata / 2020-07-14 10:47
Miałam jechać z Wiednia/Erdberg/ do Warszawy w dniu 10.07.2020 g.21.40 bus odjechał a na przystanku zostawił ponad 20 osób, ponieważ nikt nie miał wstępu na część zajezdni przez corv-19 był wyznaczony przystanek E, ale nie interesował on kierowców 2 było przejechali i pojechali pustym do Polski zostaliśmy wszyscy na ulicy nigdzie można było się dodzwonić nikt nie pomógł rozpacz pasażerów była straszna niektórzy płakali i byli zdesperowani taka obsługa. Wcześniej 2 tyg. Jechałam z Warszawy do Wiednia z nimi to były zamknięte toalety i brak środków ostrożność firma niesolidna, pieniędzy odzyskać nie można. Informacji też żadnych tylko pokierowanie jak wpłacić. nie ma jak odezyskać później pieniędzy, dają wouczery i nie zabierają ludzi. Niesolidni i niewiarygodni. ZaletyżadneWadybrak kontaktu, brak toalet, brak solidności, brak serwisu dla pasażera, brak kontaktu. -
~Podrozniczka / 2020-07-13 17:14
Jechałam do Pragi to moja podróż była ok chociaż odjazd był 25 minut po czasie kurs 1300. Natomiast powrót z Pragi nie podobał mi się chociaż z tego względu że bilet o 50 zł droższy. Nie w tym jednak problem. Pan kierowca nie pozwolił usiąść na miejscach ponieważ była rezerwacja do że podobno we Wrocławiu miał ktoś wsiąść. Przecież z Pragi do Wrocławia jest 330 km. No cóż pan kierowca nie pozwalał siadać na pierwszych 8 miejscach bo wiózł swoją rodzinę. Wszystkim pasażerom kazał podróżować w maskach ala rodzina kierowcy nie. Kurs 1301. Brak wody w WC. Jechałam już tymi liniami ale jeszcze nie spotkałam takiego lekceważenia. Bilet mnie kosztował 120 zł. -
~Anna / 2020-07-12 17:00
Sytuacja z końca września 2019 roku na trasie Berlin-Warszawa. Awaryjny postój busa gdzieś za Poznaniem, miał trwać 30 min. Bus odjeżdża wcześniej, więc wraz z przyjaciółką musimy wracać na własną rękę stopem. Co więcej, w busie zostaje nasz bagaż. Po wypełnieniu formularzu o zgubionym bagażu przez 3 tygodnie cisza. A potem informacja że niestety bagaż nie został jeszcze znaleziony. Udajemy się więc do punktu na Młocinach, żeby sie dowiedzieć co i jak. W szczególności że po tym jak ogarnęłyśmy się że nasz bus odjechał, zadzwonilismy do nich i bagaż miał zostać zabezpieczony. Na młocinach do biura rzeczy znalezionych wpuszcza nas praconik punktu, znajdujemy tam jedna z toreb, po drugiej i dwoch kurtkach ani sladu. Jednak w owej trobie znajdujemy formularz ktory wypelnia kierowca po znalezieniu zostawionych rzeczy. Na kartce jak byk ‚dwie torby i dwie kurtki’. Po kilku jeszcze wizytach w punkcie i przepychankach mejlowych proponuja nam rekompensate w wysokosci 650 zł (zaczynali od 400 zł, kiedy wartosć zgubionych (a raczej skradzionych) rzeczy przekraczala 2000 zł). Sprawa ciągnęła sie kilka miesięcy już, więc postanowiłyśmy przystać na te śmieszne pieniądze. Mejla z danymi do przelewu wysłałyśmy 19.06. Do dziś (12.07) nie ma żadnego śladu pieniędzy ani też żadnej informacji od Flixbusa. Korzystałyśmy z porady prawników, i jeśli nie podali terminu wysłania środków na konto, przelew powinien być natychmiastowo wykonany. Zaletybrak
strona 110 z 157
- « poprzednia
- 1 ...
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- nastepna »