WadyNiedziałający internet
strona 110 z 163
- « poprzednia
- 1 ...
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- nastepna »
-
~Marcin / 2021-07-28 07:53
Internet nie dziala tak pięknie jak w reklamach. Jechałem dwoma autobusami. W jednym wogole nie było Wi-Fi, w drugim szczytem możliwości było otworzenie Google -
-
~Taxy / 2021-07-27 18:22
Otkazali polazak. Nisu obavestili putnike.Ne postoji način da se kontaktira osim mejlom, na koji mogu i da ne odgovore. ZaletyJeftinija cena karte.WadyUžasna usluga... možete satima čekati autobus i niko vas neće obavestiti da neće doći. -
~Zła / 2021-07-26 21:01
Podróż 24 lipca z Krakowa do Warszawy to tragedia. Na zewnątrz 30 stopni a w autokarze brak klimatyzacji. Nie można otworzyć okna. -
~Teresa / 2021-07-25 18:54
Oszuści. Dostaję SMS że bus będzie spóźniony 10-20 minut. Upływa 40 minut i brak busa i brak info czy dojedzie. Musiałam o godz. 18 tej odebrać męża z szpitala. Jest po zabiegu onkologicznym. Niestety nie zdążę bo brak busa i nie ma szans na dojazd do Krakowa. Wyjście było PKP. I tak zrobiłam. Niestety biletu nie można anulować bo było po godz. 15.45 czyli faktycznie miałam być w połowie drogi do Krakowa. A siedziałam na dworcu PKS Częstochowie. Anulować można na 15 minut przed odjazdem. SMS o opóźnieniu dostałam na 5 minut przed odjazdem. Żadnego kontaktu z obsługą klienta. Poniosłam dodatkowo koszty taxi by dojechać na dworzec pKp i kupić bilet. Flixbus nie zwróci 25 zł za nie wykorzystany bilet bo nie. Oszuści. WadyBrak uczciwosci -
~Anne / 2021-07-25 10:03
Niekompetencja, pogarda dla klienta, bezczelne wyłudzenia kolejnych przejazdów z winy kierowców. Kierowca zostawił mnie na parkingu, zabrał bagaż, z tego powodu koszty dojazdu z 100 zł wzrosły do ok 400. W sobotę brak możliwości jakiegokolwiek kontaktu z jakąkolwiek obsługą. Aby odzyskać bagaż trzeba było czatować na dworcu, bo w innej formie z tą wielką międzynarodową korporacją w 21 wieku i w dobie światłowódów nie ma żadnego kontaktu. ZaletyBrak -
~łukasz / 2021-07-25 09:49
przewóz rowerów to ściema, busy nie są do tego przystosowane. Rower jest przewożony ns podłodze luku gdy pasażer najpierw uprzątnie bagaż innych. Brak jakiegokolwiek zabezpieczenia roweru i i innych bagaży. przy całkowitej cenie przejazdu 140 pln cena za wrzucenie roweru do bagażnika to 40 pln. Moim zdaniem zdzierstwo i bezczelne oszustwo -
~Robert / 2021-07-24 18:48
Katastrofa, nikt nie bierze pod uwagę korków szczególnie na trasie z Zakopanego, a smród z toalety taki ze nie można wytrzymać -
~Paulina / 2021-07-24 06:07
Dramat,kolejny raz zawidolam się na przewoźniku,jezeli chcecie zdążyć na czas NIE POLECAM.Spóźnienia autobusu odbywają się bez informacji pasażera.Dziekuje firmie Flixbus za terminową obsługę pasażera i dodatkowe koszty. -
-
~Bartosz / 2021-07-23 20:28
Odwoływane przejazdy. Alternatywy z dojazdem w środku nocy wymuszające taksówki. Deklaracja bezpłatnego przejazdu z którego potem się wycofują. Komunikacja z biurem trwa 2 tygodnie i odpowiadają jakby nie czytali treści skarg. Żenujące i nieuczciwe. WadyOdwoływanie przejazdów bez przyczyny. Wprowadzanie pasażerów w błąd. Fatalne biuro obsługi klienta. -
~Nsjs / 2021-07-23 19:48
Trasa Zakopane Warszawa w autobusie skwar nie do zniesienia , za każdym razem jak ktoś spuścił wodę w wc smród szamba na cały autobus , kierowcy super mili i pomocni -
~Tomasz / 2021-07-23 19:45
Niestety po raz pierwszy i ostatni korzystam z usług tej firmy. Na dworze 34°C w autokarze podobnie. Brak możliwości otwarcia okna. Toaleta chyba nie opróżniona za każdym korzystaniem przez pasażerów smród gorszy niż na centralnym w godzinach szczyt. Nigdy więcej!! Nie polecam tym bardziej że wcale super tanio nie jest -
~Mirek / 2021-07-23 01:11
Smrody z toalety lecą na cały autokar. Gowno w umywalce. Oni dalej zapraszają tymi śmierdzącymi drzwiami. Szok... Złamanego euro nie powinienem zapłacić gdybym nie musiał być w pracy na czas. ZaletyŻadnych. Zostalempotraktowyny przez busiarzy jak i przez lokalna ochronę jako kryminalistę i oszusta. Nie polecam. Ostatni raz.WadyWad jest dużo czytać wyrzej -
~Dorota / 2021-07-21 07:12
Pierwszy raz skorzystałam z usługi przewozowej i jestem pozytywnej opinii. Podróżowałam z niepełnosprawnym,leżącym, doroslym synem. Okazało się że bardzo wygodnie, miejsca dla niepełnosprawnych wyznaczone, lodówka na leki, podrzewacz. Wspaniałe. Kierowcy bardzo uprzejmi i pomocni. Pomogli zapakować niepełnosprawnego w komfortowych warunkach z dala od pozostałych pasażerów. Dziękuję Panu Mariuszowi za kawę w gratisie. Polecam -
~P.z / 2021-07-20 09:42
Autobus odjechał beze mnie i bez kilku innych pasażerów, mimo iż byliśmy dużo przed czasem na platormie na małym dworcu i nic nie jechało! Po zadzwonieniu na infolinię Pani oznajmiła, że jesteśmy zarejestrowani na pokładzie tego autobusu.
Kamery na dworcu mówią co innego, bo bus się nie pojawił a my czekaliśmy.
Sprawa zbiorcza została dzisiaj złożona do rzecznika praw konsumenta i jak trzeba będzie to wejdziemy na drogę sądowąWadyNiemili kierowcy
Infolinia to jakiś żart
Reszta w komentarzu -
~Ami / 2021-07-19 20:48
Super ???? wygoda toaleta na miejscu wygodne siedzenia super obsługa.Bardzo poleca jest do tego aplikacja na gogle Play.Flixbus???? ZaletyToaleta na miejscuWadyNiema wad -
~GB / 2021-07-19 19:36
Firma FLIXBUS jest po prostu przereklamowana, jak to bywa ze wszystkim. Czekając w Ustroniu na autobus do Wrocławia, pojawił się w końcu spóźniony 10 min i to na przystanku po przeciwnej stronie! Trzeba było gnać z tymi torbami żeby zdążyć, a kierowca stwierdził, że zapomniał o tym przystanku i musiał zawracać. Kpina! Mało tego, jakimś dziwnym trafem 2 razy przejeżdżaliśmy przez Mielno!!! Na rondzie to już był standard, że robiliśmy conajmniej 2 okrążenia! Zero obiecanego postoju przez ponad 9 godz jazdy!!! Już nigdy więcej nie skorzystam z tych linii! -
-
~Konrad / 2021-07-19 19:14
Jestem zawiedziona. Kierowca zrobił postój, koleżanki poszły do toalety, warto wspomnieć, że jedna z nich jest nieletnia, druga natomiast została pozostawiona z cukrzycą bez żadnego sprzętu do kontrolowania poziomu cukru. Kierowca mimo próśb nie zaczekał i gdy ruszył nie zamierzał się zatrzymywać. Koleżanki zostały pozostawione jedynie z jednym telefonem i małą ilością pieniędzy. Oczywiście pieniądze nie zostały zwrócone. Gdy zadzwoniliśmy do obsługi klienta poinformowali nas, że kierowca miał pełne prawo zrobić to co zrobił. -
~Renya / 2021-07-19 17:09
Nie polecam.W dniu 18.07.21 Wykupiony bilet na trasie Krynica Morska -Radom z przesiadką w W-wie zach.Na dworzec autobusowy gdzie mieliśmy przesiadkę dotarliśmy 5 min po czasie ze względu na korki.Owy autobus uciekł nam dosłownie z przed nosa zostawiając nas na dworcu w nocy z dziećmi.Ponoc było dzwonione z biura do kierowcy aby poczekał te 5 minut na pasażerów przesiadających się do Radomia ,czy do Zakopanego ......
Zostało nam czekać całą noc na dworcu .następnie wykupić znowu bilety i jakoś wrócić do domu ,Nie polecam flixbusa ponieważ nie dbają o pasażera.ktory nie dość ,że ich winy spóźnia się na przesiadkę to nie dbają o to by podstawiony autobus zaczekał ,nie godzinę nie dwie ale 5 minut na swoich pasażerów .Odradzam i przestrzegam przed tymi liniami!!!!!!!? -
~Robert / 2021-07-19 06:20
Autobus Rzeszów - Gdańsk, zaczyna trasę w Rzeszowie już spóźniony. Podstawiony to zwykły autobus PKS , na trasę ponad 700km podstawili zwykły autobus, kpina ( nawet nie zamalowali napisu PKS ELBLAG). Brak słów, kiedyś FLIXBUS jeż dział jako tako teraz to żenada. ZaletyBrakWadySame wady, cena do jakości żenada, spóźniony i nie wygodny -
~Margeritka / 2021-07-18 08:52
W dniu dzisiejszym Pan kierowca linii Zakopane - Warszawa ( szczupły ) arogancki, skrajnie lekcewazacy pasazerow.
strona 110 z 163
- « poprzednia
- 1 ...
- 108
- 109
- 110
- 111
- 112
- nastepna »