WadyOkropnie się spóźnia, nigdy nie jest na czas, ceny biletów po mału ruwmają się ceną biletów na pociąg.
strona 11 z 156
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »
-
~Youichi / 2024-05-29 17:02
TRAGEDIA przez wielkie T. Czy te autobusy nigdy nie mogą być na czas. 5, 10 minut, jeszcze rozumiem ale godzina to już przesada. Już pociągiem byłoby 100 razy szybciej. -
-
~Maria / 2024-05-25 21:41
Łódź - Szczecin, - siedzenia nawet wygodne, bo można wyciągnąć nogi, ale smród z toalety nie do ogarnięcia, młodym kierowcom chyba nie przeszkadzało
Szczecin - Łódź - siedzenia ściśnięte, że kolana pod broda trzeba trzymać, no i toaleta - znowu smród
Bilety drogie ale na takiej trasie można wymagać, żeby tego smrodu nie było
Plus, pierwszy raz od dawna autobusy nie były opóźnione -
~Zimorodek / 2024-05-25 09:29
25 V podróż Warszawa-Lublin. Na starcie 30 min opóźnienia. W autokarze kierowca mówiący po rosyjsku całą drogę gadał przez tel. Trzymając aparat w dłoni.
Klimatyzacja ustawiona na 17st ziąb jak diabli.
W Lublinie przed dworcem ok 1 km przerwa w podrózy bo pan kierowca sobie wyszedł zapalić. Na pytanie ze ludzie przesiadają sie w Lublinie usłyszałam stek inwektyw że jak mi się śpieszy to samolotem powinnam. Chamstwo pierwszej wody.W efekcie, spóźniłam się na następną część podróży.
Planując podróż z przesiadką uwzględniłam opóźnienie ale nie 50 minutowe.
Szczerze- nie polecam. Jechalam po raz pierwszy i ostatni.
ZaletyBrakWadyPocząwszy od kierowcy chamskiego rosjanina skończywszy na ustawionej zbyt nisko 17 st klimatyzacji -
~Pasażerka / 2024-05-24 07:56
Z Zakopanego brak możliwości kupienia biletu za gotówkę, kierowca bardzo niemiły!
Razem z nami była starsza para Anglików, pojechaliśmy konkurencyjnym autobusem.
Tym sposobem tracicie klientów.WadyBrak możliwości kupienia biletu za gotówkę. -
~Agata / 2024-05-23 17:26
To co według moich obserwacji jest najgorsze, to jakość obsługi. Kierowcy często są po prostu chamscy. Dosłownie, chamscy.
Dziś 23.05.2024 trasa do Bratysławy z Wrocławia.
Kierowca dosłownie krzykną na pasażera, który chciał coś zapytać, a drugi odpowiedział, że nie wie.
Pytanie było czy autobus jedzie przez jakąś miejscowość. Dno i trzy metry mułu.ZaletyDostępność i oferta.WadyKierowcy bez kultury osobistej. -
~Vader / 2024-05-23 08:21
Nie pozdrawiam kierowcy który w dniu 22.05 pozostawił pasażera we Wrocławiu, powód? Niby nadwyżka kg, mimo iż pasażer chciał zgodnie z regulaminem dopłacić kierowca stwierdził NIE, pomijam fakt iż u innych pasażerów walizki były dużo większe, wstyd, tak tego nie zostawię -
~Anna / 2024-05-22 14:16
Jechałam w ubiegły weekend na trasie Łódź - Poznań - Łódź
pierwszy przejazd - 40min przed planowanym odjazdem dostałam sms o opóźnieniu 104min z możliwością przesunięcia, wiec myśląc ze moze kierowca nadrobi i to przesuniecie będzie pozytywne w tej sytuacji. Bardziej mylić się nie mogłam, stałam na dworcu, obserwowałam aplikacje i przejazd autobusu, sygnał gps "utknął" w miejscowości pod Piotrkowem Trybunalskim. Było juz mocno po 17tej a infolinia tylko do 17 wiec nie można było się dowiedzieć co się dzieje. Po 2 godzinach od planowego odjazdu dostałam kolejnego smsa ze opóźnienie będzie jeszcze o 120minut oraz maila ze mogę zrezygnować albo przebukować sobie wyjazd na kolejny który będzie z Łodzi o 20. Do Poznania dojechałam ok 23 zamiast po 20tej. Trasa powrotna też nie odbyła sie bez przygód, autobus opóźniony o 20, i tą informację usłyszałam na dworcu, żadnej informacji nie przesłali oni smsem, mailem czy przez aplikacje. Szczęśliwie po tym czasie przyjechał, przejechaliśmy niewielki odcinek trasy nie wyjeżdżając nawet z Poznania, kierowca zaparkował na parkingu i poinformował ze musimy poczekać pół h na kierowce zmiennika, jednak kierowca przyjechał po 2h wiec zamiast ok 20:30 być w Łodzi byłam na 23. Postanawiam złożyć reklamacje na oba przejazdy, odpowiedź na pierwszy - że skoro skorzystałam z możliwości przebukowania, to mi się nic nie należy bo Oni zwracaja koszty tylko niezrealizowanych przejazdów, a drugi przejazd - tez mi się nic nie należy ponieważ przejazd ostatecznie się odbył. Wiec to, że zmarnowali mi czas, pieniądze i nerwy w obu przypadkach to mój problem nie ich. Bo Oni ostatecznie dowieźli mnie tam gdzie chciałam jechać. A na argument ze nie było nawet możliwości dowiedzieć sie co ze sobą zrobić czekać/jechać czymś innym itp to odp brzmiała, ze dostawałam informacje o opóźnieniu i ze tam było napisane ze możne się to zmienić, wiec nie maja obowiązku informowania ponownie.
ZaletybrakWadybrak komunikacji - brak infolinii po 17 i w weekedny, tragiczna polityka wobec klientów odnośnie opóźnień, informowania o problemach, brak przyznania sie do winy i rekompensaty za niedogodności spowodowane przez nich -
~Jarek podróżnik / 2024-05-22 13:59
Ludzie to idioci stwarzają sobie sami problem. Gdy kierowca zajeżdża na stację Paliw lub gdzieś na postój zaznaczam że robi to z własnej woli bo toaleta znajduje się na pokładzie Autobusu i mówi że jest 10 minut. To jedno znaczne że pasażerowie powinno się dostosować i pilnować wyznaczonego czasu na przerwę a nie później stwarzają sobie sami problemy ze autobus odjechał i ktoś został. Ogarnij się się ludzie a nie narzekacie !!!! -
-
~Monika / 2024-05-22 11:06
Obsługa tragiczna, brak kontaktu z infolinią po 17. Autobus planowany na 17:20 po godzinie informacja o obrobieniu na poziomie 120 minut później kolejne, w ogólnym rozrachunku zamiast o 17:20 wsiadłam do autobusu o 21 po zmianie kursu. Zamiast dotrzeć do poznania o 19:30 dotarłam o 24. Sytuacja z powrotem- to samo opóźnienia. Autobus planowany na 18:20 (jedynie informacja na dworcu że autobus spóźni się 30 minut) odjechaliśmy z dworca o 18:50 zatrzymując się po 15 minutach jazdy. Kierowcy skończył się czas możliwości prowadzenia autobusy, czekaliśmy na nowego kierowcę 2h. Sprawa zgłoszona do flixbusa - odpowiedz, bez przeprosin NIC SIĘ NIE NALEŻY BO PRZEJAZD SIĘ ODBYŁ. Z opóźnieniem ale się odbył. Żenada! Myślałam że coś zmienili w swojej działalności. Niestety dawno dawno temu również miałam złe doświadczenie, kurs Poznań -Zakopane o 1:30 w nocy. Stałam na dworcu w środku nocy a autobus wcale nie przyjechał, zero informacji o odwołaniu czy awarii. ZaletyBrakWadyDziałalność firmy!!!! -
~- / 2024-05-22 03:32
Kierowcy na to że noc słuchali radio trochę było głośno, od godziny 03:00-04:30.
Nie można było pospać i odpocząć bo nagle gadało radio
Trasa do Chełma ( dwa starsze Pana )
-
~Mati / 2024-05-20 12:31
Mam wykupiony bilet na trasę Lubeck -Wrocław i nie wiem czy zrezygnować z tego kursu czytając te opinie .. co polecacie zrobić ? -
~Aaa / 2024-05-19 18:57
19 mają 2024 trasę z Warszawy do Elbląga o 7.45
Obsługiwał pan kierowca bardzo życzliwy, miły i
Troskliwy. Polecam zarówno obsługę jak i linię.
Anna Gierulska -
~Alina / 2024-05-18 23:03
Brak słów autobus miał spóźnienia ,gdzie na pociąg nie złożyłam
Nigdy w życiu nikomu nie polecam
Trasa Wetzlar Szczecin. 18.05 -
~Mat / 2024-05-17 15:47
Dziadostwo jakich mało. Wiecznie opóźniony, nie wiem po jaka cholerę dodają informację żeby być 15 min przed czasem . Jak jest odjazd o 16 z Krakowa trzeba się zawsze liczyć że będzie 40 min później. WadyCiągłe opóźnienia -
~Rafak / 2024-05-15 17:51
Proszę o zwrócenie uwagi na kierowcę, który jedzie o 6:45 z Rzeszowa, to tragedia, wieczne opóźnienia, jazda nie jest bezpieczna, wieczne rozmowy przez telefon, zwróciłem uwagę na to, ja często jeżdżę z Rzeszowa , są reszta to świetni kierowcy, on to tragedia, dziś do Radomia dotarłem 30 minut spóźniony -
~Lana / 2024-05-13 18:00
Autobus spóźnił się godzinę, więc nie zdążyłem na pociąg. Niegrzeczność kierowców. O opóźnieniu nie poinformowano stacji w Przemyślu. Nigdy więcej nie skorzystam z Waszych usług i wszystkich przed tym przestrzegam! -
-
~Artur / 2024-05-13 11:45
40minut przerwy na parkingu po to że przyjechać z opóznieniem do miasta oddalonego o 15km. Idiotyzm!!!! Spózniłem się przez debilną przerwę do pracy -
~Artur / 2024-05-13 11:41
Niesmaczne jest też to że kierowca ma prawo do wylegitymowania pasażera...takie rzeczy powinny robić wyłącznie uprawnione do tego służby -
~Artur / 2024-05-13 11:31
Jechaliśmy z Paryża do Gent ok 5godzin podróży. 15min przed przystankiem w Gent kierowca na stacji benzynowej zarządził 40minut postoju!!! Uważam to za idiityczne, równie dobrze i napewno ku zadowoleniu pasażerów można bylo zrobić przerwe w Gent ale jak widać pasażer jest malo ważny...13-05-2024 wyjazd z Paryża o 7:00 -
~Kamikadze / 2024-05-13 03:34
Damat wifi nie działa fotele też na stałe i do tego hamstwo obsługi!!!! Zalety ŻadnychWadyMnustwo
strona 11 z 156
- « poprzednia
- 1 ...
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- nastepna »