Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3366 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rodzic z dzieckiem / 2021-11-11 10:05
    Ocena: 1.25 / 5
    Pierwszy kontakt z przewoźnikiem i decyzja NIGDY WIĘCEJ !!!
    Podróż z dzieckiem, automatyczny system rezerwacji wylosował miejsca dla dziecka 7D i dorosłego 17D. Gdy chcieliśmy zarezerwować dwa miejsca obok siebie, system nie pozwalał na to ze względu na obostrzenia z powodu Covid-19. Jakież było zdziwienie, gdy w autobusie okazało się, że jednak system sprzedał bilet na 7C dla obcej dorosłej osoby.
    I ciekawostka... Na cały autobus, było tylko kilka miejsc wolnych...
    Przemiły kierowca, który swoją pracę traktuje jak zło konieczne.
    Zalety 20 minut spóźnienia
    WadyBardzo niewygodne fotele, współczujemy podróżującym ponad 2 godziny
  • ~Lena / 2021-11-11 09:24
    Ocena: 1.25 / 5
    TRAGEDIA!!!!!Brak komunikacji pomiedzy kierowcami autobusow jesli polaczenie jest z przesiadka.
    Moja podroz byla z przesiadka w Berlinie,autokar sie spoznil, drugi nie zaczekal i tak oto o polnocy na dworcu glownym PKS w Berlinie zostalam bez zadnej pomocy,.Z kierowca autokaru zadnego kontaktu,nie rozumial slowa, Flixbus centrala czynna tylko do godziny 17 badz 18stej....A na koniec czlowiek nie moze jeszcze odzyskac swoich pieniedzy. No gorzej byc nie moze!!!!
    Nie polecam, wrecz odradzam i przestrzegam przed podrozami z przesiadka bo Fliksbus w takich przypadkach nie poczuwa sie absolutnie do odpowiedzialönosci.
    NIGDY WIECEJ !!!!!!

  • ~Zbychu / 2021-11-11 04:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat, autobus jedzie 15 godzin, zero wygody, miejsca porozrzucane pomimo zakupu dwóch biletów w tej samej chwili musieliśmy siedzieć osobno, miejsca podwójne były. Człowiek płaci 50 euro za bilet gdzie autobus jedzie tyle godzin. Lepiej jechać bla bla carem pomimo że ceny się tam zmieniły na wyższe, lub busikiem w którym też jest mało miejsca ale zawsze jest szybciej na miejscu. Sindbad i Flixbus gówno jakich mało.
    ZaletyGniazdko w sinbadzie, a tak poza tym to ciezko znalesc pozytywy, szczególnie po 15 godzinnej podróży.
    WadyMało miejsca, dużo ludzi, brak odpowiednich warunków do jazdy na tak długie trasy.
  • ~Agata B. / 2021-11-08 14:11
    Ocena: 4.00 / 5
    Ja z innej beczki;) czy ktoś ma jakiś wolny voucher na mailu?niestety wykorzystałam swój a szykuje mi się droga podróż we 2 osoby. Będę wdzięczna jak się znajdzie jakąś miła osoba, która ma voucher ale go nie będzie używać.
    Dzięki
  • ~Ewa / 2021-11-06 21:34
    Ocena: 1.75 / 5
    Pomimo spóźnienia autokaru nie można oddać biletu.Nie można też pojechać innym połączeniem,mimo iż kierowca ma wolne miejsca.Brak możliwości zakupu biletu u kierowcy.Aplikacja pokazuje połączenia z uwzględnieniem 20 min na przesiadkę,co oznacza ,że nie pokazuje odjazdów na które mamy poniżej 20 min czasu na przesiadkę.Infolinia czynna tylko w dni powszednie do 17.W weekend klient jest pozostawiony sam sobie.No chyba,że wliczymy chat robota ,który i tak nic nie rozumie.Tragedia!Nigdy więcej!Jedna gwiazdka to i tak za dużo za takie lekceważenie klientów!Na rynku są lepsi przewoźnicy!!
    Zaletydużo miejsca między siedzeniami
    WadyCała reszta!!!
  • ~July / 2021-11-05 22:19
    Ocena: 4.00 / 5
    Po przeczytaniu opinii, byłam wręcz przerażona co do usług tego przewoźnika. Jednak nie było czego się obawiać opóźnienie przed odjazdem niecałe 5 minut, dotarcie do celu prawie punktualnie. Informowanie o każdym przystanku. Myślę, że ludzie prędzej dodadzą opinie negatywną niż pozytywną, dlatego dzielę się swoimi spostrzeżeniami.
  • ~Mati58 / 2021-11-03 15:32
    Ocena: 1.75 / 5
    Kupiłem 2 bilety-przyjazdu i odjazdu do i z Warszawy. Potrzebowałem godziny. Dlatego miałem przyjechać o 15:25, a odjechać o 16:30. Pierwszy flixbus się spóźnił równo o o godzinę i nawet nie miałem jak wrócić tym drugim nie wspominając o załatwieniu sprawy. Musiałem czekać na pociąg, który był 3,5h później i zamiast wieczorem byłem nad ranem w swoim mieście. A flixbus mówi, że kasy mi nie odda i już za drugi bilet, mimo iż to że nie pojechałem to tylko i wyłącznie ich wina. Rozumiem-może się coś zdarzyć, że się spóźni, ale przynajmniej by za to oddali pieniądze za bilet. Omijać flixbus szerokim łukiem. Syf jakiego mało. Lepiej tłuc się nawet najgorszym pociągiem, przynajmniej taniej. Drodzy konsultanci flixbusa-oczywiście się z wami kontaktowałem, co z resztą wynika z wcześniejszej treści opinii, ale w skrócie kazaliście mi mi spadać na drzewo. Tak więc nie zalecajcie mi kontaktu z wami celem wyjaśnienia sprawy, jak to wiele firm ma w zwyczaju odpisywać do negatywnych opinii.
  • ~Zawiedziony podróżny / 2021-11-02 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat!!! sprawdzasz na stronie stanowisko odjazdu, płyta górna, biegniesz ze spóźnionego pociągu na płytę górna a w tym czasie twój autobus odjeżdża z płyty dolnej. Żenada
  • ~Grzegorz / 2021-11-01 18:58
    Ocena: 4.25 / 5
    Witam czytam opinie i nie wierzę pracowałem jako kierowca między innymi w flixbus i nie mogę się zgodzić co do opini. Ludzie to najgorsze bydło!!!po każdym kursie autobus wyglądał jak jedno wielkie wysypisko śmieci. Co do toalety to w autokarach toaleta jest toaletą awaryjna a pasażerowie według przepisów nie powini spacerować po autokarze podczas jazdy. Proszę zacząć zmiany od siebie drodzy pasażerowie a potem wymagać
    ZaletyNowe komgfortowe autokary
    WadyPasażerowie
  • ~Str / 2021-11-01 11:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Krótko i na temat:
    -Potężne opóźnienia(zazwyczaj około 1h), o których brak informacji od firmy, na dworcu informacja że spóźni się 20 min
    -Stosunek pracowników do klientów tragiczny, plotkowanie na cały regulator, niemiłe uwagi co do pasażerów, lepiej uważać na drogę i ostro nie hamować, a nie wyśmiewać innych ludzi w tym kolegów z pracy
    -Rezerwacja określonych miejsc nie działa na stronie napisano proszę zająć konkretne miejsca, wyznaczone dla danego posiadacza biletu, ludzie na stronie rezerwują dodatkowe miejsca dla wygody bo taka usługa jest oferowana, jednak pracownicy nic sobie z tego nie robią, po zapytaniu co w takim przypadku zrobić kierowca mówi z pogardą: "Siadaj Pan gdzie wolne" brak mi słów
    -Internet wifi w kilku busach nie działał, w innych był mocno ograniczony i strony i tak się nie ładowały
    Zdecydowana większość negatywnych opinii to szczera prawda, przydałyby się poprawa organizacji oraz szkolenia z kultury osobistej.
    Kilka przejazdów tą linią sprawiło, że więcej jej nie wybiorę

    Zaletyw miarę niska cena
  • ~ADRIAN / 2021-10-31 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA ! CIAGLE OPOZNIENIA O GODZINE !!!ZERO INFORMACJI
    ZaletyBRAK
    WadyW CH...
  • ~Pasażer N20 / 2021-10-30 18:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Linia N20 Kraków-Amsterdam 22.10.2021 po raz kolejny problem z zarezerwowanymi miejscami! Brak prawidłowego oznaczenia miejsc, niezgodność z oznaczeniem miejsc w systemie i busie, za które dodatkowo extra zapłacono! Po zgłoszeniu kierowcy imię Marcin problemu w związku z nieprawidłowym oznaczeniem miejsc wcześniej zarezerwowanych i dodatkowo opłaconych, kierowca zareagował lekceważąco i oznajmił, że to co pokazuje system jest nieprawidłowe i należy usiąść tam gdzie jest wolne miejsce. Nie po to płaci się dodatkowo, żeby później siadać tam gdzie jest wolne miejsce! Po oznajmieniu tego kierowcy, że chce zwrotu pieniędzy, powiedział znowu lekceważącym wręcz prześmiewczym tonem, żeby się zwrócić do biura! Jak to możliwe, że w innych busach numeracja zarezerwowanych miejsc w systemie zgadza się z tą w busach, dziwne... otóż dlatego, iż pierwszy rząd zamiast nr 1 nie ma numeru, najprawdopodobniej dlatego, żeby kierowcy mogli sobie zostawić swoje rzeczy, w czasie podroży wyłożyć się na tych 4 miejscach z wyciągniętymi nogami blokując przejście, jak to miało miejsce 22.10.21. Jak to w ogóle wygląda... Druga sprawa kierowcy podczas jazdy nie potrafią po prostu skupić się na jeździe i być w miarę cicho tylko muszą plotkować, narzekać na swojego pracodawcę, inni pasażerowie naprawdę już maja tego dość! Skoro pasażerowie potrafią być cicho to kierowcy tym bardziej powinni! Podczas jazdy wyśmiewają opinie i problemy pasażerów, jak np. kierowca otyły starszy opowiadając historię i mając z niej niezły ubaw, jak to pewna pasażerka musiała skorzystać podczas jazdy z toalety, niestety ta w busie była nieczynna, więc prosiła go, a wręcz błagała, żeby się zatrzymał i żeby mogła skorzystać z toalety, opowiadając to kierowca miał duży ubaw z tego, a wręcz sprawiało mu to przyjemność. Mam nadzieję, że ta pasażerka zgłosiła to do flixbusa. Jak można mieć ubaw z takiej sytuacji, widać i słychać było jak mu to opowiadanie kolegom sprawiało przyjemność, że ta pasażerka cierpiała bo już nie mogła wytrzymać- brak słów. Mam nadzieję, że ta pasażerka zgłosiła to do flixbusa, a jeśli nie ona to inni pasażerowie, takie zachowanie ze strony kierowcy moim zdaniem jest mocno niestosowne a wręcz karygodne!

    Zaletykorzystne ceny, szeroka oferta połączeń
    Wadylekceważące zachowanie kierowców względem pasażerów/klientów, zła obsługa, brudna toaleta, spóźnienia, brak internetu
  • ~Jacek / 2021-10-29 20:14
    Ocena: 3.50 / 5
    Pojechałem 23.10.2021 z Warszawy do Łodzi z rana 7.50 a wracałem wieczorem 18.40. Rano było punktualnie, wieczorem też mogło tak być, gdyby kierowca odjechał o wyznaczonej godzinie. Wtedy podeszła grupa kilkudziesięciu osób z Hiszpanii i zaczęli pertraktować z kierowcą, żeby ich zabrał. Pan kierowca bardzo wesoło ich zaprosił, nie zwracając uwagi na obecnych pasażerów. Nikt z wsiadających nie miał maseczki, ale tym kierowca wcale się nie przejmował, a tekze tym że młodzi Hiszpanie byli bardzo głośni i na zwrócenie im uwagi przez pasażerów nie reagowali. Przez nich mieliśmy ok. 30 minut opoznienia
  • ~Już lepsze pociągi / 2021-10-29 13:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Porażka, 0 info o czymkolwiek, opóźnienia kosmiczne tak o z dupy
    ZaletyJak nie ma miejsc w pociągu to jeszcze można gównem się wozić
    WadySą, dużo ich
  • ~FlixBus to żenada / 2021-10-29 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandaliczne podejście do klientów, kosmiczne opóźnienie. nie można opierać absolutnie żadnych planów na tej firmie ponieważ i tak nic z nich nie wyjdzie, bo zespół logistyków nie potrafił przewidzieć ze autobus nie potrafi latać, dlatego podany jest absurdalny rozkład jazdy który i tak się zmieni wiec nawet nie warto na niego patrzeć.
    ZaletyDosłownie żadne, jedyne na co liczyłem to dotrzeć na miejsce według rozkładu, co jest celem komunikacji autobusowej, a oni nie są w stanie tego zapewnić
    WadyCałość
  • ~Vika / 2021-10-28 16:07
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam wszystkich,
    Mam dosyć nietypowe pytanie do osób podróżujących za granicę...
    Jak wygląda kontrola celna na granicach? Słyszałam, że teraz jest wyrywkowo, czy coś się zmieniło?
    I jak to jest w autobusach podczas kontroli? Zazwyczaj pilot zbiera dokumenty do kontroli, czy w inny sposób?
    Z góry dziękuję za odpowiedź.
  • ~Karlos / 2021-10-25 19:43
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam, kierowcy nie znający drogi, opóźnienie na wyjeździe 1h, opóźnienie na przyjeździe 5h, zalane bagaże. 0 rekompensaty z tego tytułu
  • ~Marika / 2021-10-24 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Niegdy więcej flixbusem podróż z Belgii do Polski poprostu dramat zła organizacja zero zainteresowania pasażerem pomimo zarezerwowania i wykupienia miejsc w autobusie nie było możliwośći żeby na nich usiąść dodając jeszcze zw przesiadka zajęła wraz oczekiwaniem 7godzin dramat nie polecam
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Agnieszka / 2021-10-21 16:15
    Ocena: 2.75 / 5
    I znowu niestety negatywnie, trasa Amsterdam-Kraków linia N20 - 21.10.2021, nie dość, że bus miał już ponad godzinne opóźnienie to jeszcze jeden z kierowców podwiozl w pod lotnisko w Balicach dwie osoby-zostalo do udokumentowane, przez co ja jak i pozostali pasażerowie nie zdążyli na inne połączenia i nie dotrzymali terminów! Jakim prawem mimo, że bus miał już godzinne opóźnienie, kierowca robi dodatkowy extra kurs na lotnisko w Balicach, a co z innymi pasażerami, niech każdego z nas podwiezie pod wskazany adres, co to ma znaczyć-dorabianie na boku kosztem innych pasażerów? Każdy ma swoje terminy, ale o innych pasażerach Pan kierowca już nie pomyślał... Naprawdę w dobie kryzysu każdy człowiek walczy o swoje miejsce pracy, ale jak widać kierowcy flixbusa mogą sobie pozwolić na co chcą, drogi dziale HR, drogi dziale reklamacji zacznijcie w końcu czytać komentarze i zacznijcie działać! Oczywiście o stan toalety jak i jej czystość kierowcy dalej się nie troszczą!
    ZaletyKorzystne ceny, szeroka oferta połączeń
    WadyOpóźnienia, fatalna obsługa, brudna toaleta, brak komunikacji z pasażerami nawet w j. Polskim!
  • ~Grażyna / 2021-10-19 22:53
    Ocena: 1.25 / 5
    Jadę w tej chwili z Katowic do Monachium ściśnięta jak śledź.Pytam się gdzie są przepisy względem pandemii poco piszą bzdury o przepisach których nie przeszczegają.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 5501
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3366
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 926
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 738
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 385
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4837
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4046
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3129