Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3241 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Małgorzata / 2021-08-16 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo !!!!
    Rok temu anulowali 2 wykupione przejazdy-- pieniędzy do tej pory nie odzyskałam.!!!!
    Na infolini pół godziny czekania ( słuchając bezsensownego ględzenia!!!), bez szansy na połączenie.
    ODRADZAM !!!!
    Małgorzata
    ZaletyZero
    WadyNierzetelność
  • ~Klaudia / 2021-08-16 12:10
    Ocena: 2.50 / 5
    Z Flixbusem jeżdżę już 4 lata. Z początku super, godny polecenia, niskie ceny, wifi, gniazdka elektryczne. Pomijając fakt, że w trakcie pandemii nie jeździły autobusy (Gorzów Wlkp.-Szczecin) to po ich powrocie trasy to tragedia. Autobusy wiecznie spóźnione (nawet 1h!), kierowcy często są chamscy, zjeżdżają z prostej drogi S3 i jadą przez jakieś wiochy, zamiast od razu do celu. Nigdy więcej! Nie polecam
  • ~Jola / 2021-08-15 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa - linia 1369 - do tej pory byłam zadowolona z przewoźnika jakim jest FlixBus. Zawsze mimo nie wykupionej rezerwacji miejsca - kierowca zawsze je wskazywał.
    Natomiast kierowca z lini 1369 - Krakow- Krynica Zdrój w dniu 15.08.2021 - nawet nie wskazał miejsc.
    Okazało się że zajęłam miejsce „zajęte” z którego zostałam wyproszona. Po jakiś 20 min. zajelam miejsce za kierowca - tam było wolne.
    Po 10 min. Usłyszałam od kierowcy ze te miejsca są wyłączone z użytkowania.
    Także gdy zawsze FixBus wykazywał się pełnym profesjonalizmem- tak w tym momencie okazała się że to linia która wcale nie dba o swoich klientów.
    Szkoda….
  • ~Rower / 2021-08-15 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Więc, odnośnie opinii na temat przewoźnika jakim jest Flixbus. Przewoźnik nie wywiązuje się z zapewnia pasażerom z rowerami miejsca bezpiecznego do transportu ,jakim jest bagażnik rowerowy. Wprowadza w błąd pasażera informując go podczas dokonywania rezerwacji ,że takowy autobus będzie wyposażony w hak czy bagażnik. Podczas przyjazdu autobusu okazuje się, że nie ma ani bagażnika, ani bezpiecznego miejsca na rowery. Po delikatnym zwróceniu swojej uwagi na temat sposobu przewozu ,chciano nas zostawić na dworcu samych ze sobą, co w mniemaniu klienta/pasażera płacącego za swoją podróż, miejsce i bezpieczny transport jest wielką kpiną. Dodatkowo zachowanie Kierowcy jak i Pana obsługującego odprawę z pakowaniem przechodzi najśmielsze oczekiwania.Kierowca i Pan bagażowy swoim aroganckimi zachowaniem
    wobec Pasażera, wprowadzają go w dotakowy stres jakim już został obarczony informacją, że nie zostanie zabrany bo nie ma miejsca na rowery. W dniu kupowania biletów było takie zapewnione. Podsumowując, podróżowanie z rowerami liniami Flixbus jest wielkim rozczarowaniem i kompromitacją dla firmy.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Oliwia / 2021-08-15 14:53
    Ocena: 1.50 / 5
    15.08.21 - Łeba godz.11:35 Kierunek Gdańsk, Warszawa
    Deszcz leje, Pani kierowca siedzi sobie w autobusie i nie raczy nawet otworzyć drzwi. Wszyscy stoją i mokną, wreszcie kilka minut przed wyjazdem je otwiera... Przy sprawdzaniu biletów niepotrzebne komentarze co do męża z za granicy- że znajdzie sobie bilet bez problemu bo tylko jedno imię i nazwisko jest takie dziwne. Dziwne? W jakim wieku żyjemy? Bardzo nieprofesjonalne. Na jakiekolwiek pytania odchodzi bez odpowiedzi, ignoruje innych. Jak ktoś taki może być kierowcą? Wstyd
    ZaletyBRAK
  • ~Dorka / 2021-08-15 14:32
    Ocena: 2.75 / 5
    W ciągu 10 dni miałam okazję jechać kilkukrotnie flixbusem (na trasie Wrocław - Praga - Wrocław i Wrocław-Szklarska Poręba-Wrocław). Niestety jedyny wniosek jest taki, że jest to firma nie szanująca czasu swoich klientów. Za każdym razem autobusy były opóźnione, czasem już na starcie, czasem dopiero na trasie. W przypadku ostatniego kursu opóźnienie wyniosło prawie 2 godziny. Obsługa ok, nie miałam żadnych nieprzyjemnych sytuacji.
    W przyszłości na pewno poważnie się zastnanowię nad wyborem tego przewoźnika.
    ZaletyGniazdka do ładowania telefonu. Obsługa ok
    WadyNotoryczne spóźnienia
  • ~Małgorzata / 2021-08-15 12:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Zadziwiające jest to że ubikacje na trasie Kraków - Wiedeń są zamknięte. Często jeżdżę Flixbusem na trasie Gent- Rotterdam , to tylko 3 godziny jazdy, a ubikacje zawsze są otwarte.
    WadyZamknięte ubikacje to seksizm wobec kobiet.
  • ~Nikolina / 2021-08-14 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    14.08.21 kierunek Gdynia -> Katowice

    Trasa zaczyna się od opóźnień już od trójmiasta o czym kierowcy nie informują na żadnym przystanku . W ciągu całej trasy tylko twa razy był komunikat jaki to przystanek oczywiście nikt nie wspomina o ciągle pogłębiającym się opóźnieniu . Przez całą trasę zero prezerw.
    Nie działa wi-fi
    Nie działają kontakty .
    Autobus stary .
    Klimatyzacja ledwo działa
    Opóźnienie trasy około 2 godzin co jest standardem na tej trasie , godziny podane przy kupnie bilet są nierealne.
    Za tyle utrudnień bilety powinny być o polowe tańsze
  • ~Barthez / 2021-08-14 20:12
    Ocena: 4.75 / 5
    Ja bardzo polecam Flixbus,dzis na trasie do Gdańska 14.08 panowie kierowcy bardzo profesjonalnie się zachowali wobec klienta,pomimo korków i utrudnień byliśmy na czas na lotnisku,pozdrawiam i dziekuje!!!
    ZaletySuper
    WadyNie ma
  • ~Grzegorz / 2021-08-14 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadzieja, nawet szkoda słów na opisywanie sytuacji. Bardzo nieodpowiedzialna firma.
    ZaletyBrak
    WadyCałkowita ignorancja, brak jakiejkolwiek obsługi.
  • ~robert / 2021-08-14 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem bilet online, wypełniłem wszystkie rubryki, zapłaciłem od razu blikiem. Na majla dostałem jedynie potwierdzenie płatności, żadnego biletu, żadnego numeru rezerwacji. Nie masz biletu, nie masz rezerwacji to kierowca z tobą nie gada. Infolinia odsyła do strony internetowej(nikt nie odbiera telefonu)-pic na wodę, na stronie Flixbusa żeby cokolwiek załatwić musisz wpisać numer rezerwacji, pozamiatane. Stówka poszła się ... Mają biuro w Krakowie na dworcu, ale nie pomogą bo nie mają dostępu, hahaha. Nie polecam.
  • ~Piotr / 2021-08-12 23:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam bardzo złe doświadczenie z ta firmą. Zakupiłem bilet zdalnie na kurs z Mestre k. Wenecji do Werony. Stałem pół godziny przed odjazdem na jedynym oznaczonym logo FlixBus przystanku (zgodnym z mapką na bilecie. Autobus jadący z Wenecji prawdopodobnie pominął ten przystanek. Na moją reklamację odpowiedziano, że autobus był na tym przystanku i nawet zabierał jakiś pasażerów, chociaż w rzeczywistości nikogo tam nie było. Po następnej interwencji otrzymałem odpowiedź, że autobus odjechał punktualnie z Rzeszowa - tylko co mnie to miało obchodzić, jak bilet był na odjazd spod Wenecji. Oczywiście zadnych przeprosin, ani zwrotu pieniędzy za bilety.
    ZaletyŻadne
    WadyStrata pieniędzy.
  • ~Maria / 2021-08-11 23:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dokoncze.... jechałam z Pragi do Gdyni- 15,5h beż ani jednej pauzy. W Poznaniu juz samí wySZLiliśmy, bo ZADNE Z TAK ZWANYCH PRZEDSTAWICIELI TEJŻE firmy nie wpadło na to,aby POINFORMOWAC NAS O PRZERWIE!!!! Pani, która kierowała- STRASZNY GBUR! POZA TYM- nie dawajcie jej przed kierownice!!!! Jak dla mnie, to ktoś taki nie powinien pracować z ludźmi.


    Obsługa fatalna, czystość też żegnam Państwa przestrzege każdego przed tą firma
    ZaletyNIC!!
    WadyTotalny brak komunikacji, niegrzeczne i niekulturalne zachowanie przedstawicieli firmy.
  • ~Maja / 2021-08-11 23:18
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY BADZIEW!!! JECHALA Z NAMI PANI Z UKRAINY- poprosiła,aby powiedziano gdzie będzie Poznan, gdyż jedzie 1 raz... myślicie,że ktoś z tych INTELIGENTNYCH INACZEJ poinformował já o tym?? Wylądowała w Bydgoszczy, czekając na pociąg.... nikt jej na DODATKOWY BILET NA POCIAG NIE DAL!!! . Ani jednej przerwy!!!!!! Zero komunikacji z pasażerami. Dodatkowo- TAK ZWANA PANI KIEROWCA SPECJALNIE ZAMYKAŁA NAM TOALETE!!!!!! Spłuczka nie działała, nawiew na maksa, a zimno!!!!! Jakie ciepłe napoje?????? Hahaha. Kawa i herbata tylko dla kierowców. My pasażerowie to nic!!! Możemy popatrzeć.NIE WSPOMNE,ZE KIEROWAC TO SIE MUSI pani NAUCZYĆ!!!!! Ostatni raz z Wami jechałam. Wszystkich znajomych, rodzinę wyciągam wyciągam tego bagna. Ludzie- dajcie zarobić tym, co nas szanują. Firma dno i wodorosty!!!!!!!

    ZaletyHahaha
    WadyBRAK KULTURY, EMPATII, TOTALNIE BEZNADZIEJNA OBSŁUGA
  • ~Anna / 2021-08-11 19:47
    Ocena: 1.00 / 5
    niepunktialny, obsluga klienta beznadziejna. Najgorszy przewoznik z jakim do trj pory mialam do czynienia.
  • ~Kacper / 2021-08-10 18:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda słów na opinie zero litości z nimi zachowują się jak dzieci złodzieje przy okazji
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
  • ~Nylka2222 / 2021-08-10 15:24
    Ocena: 2.25 / 5
    4h jazdy bez klimatyzacji, pierwszy raz miałam dreszcze z gorąca. Brak internetu. Nie działające gniazdka. Nie polecam.
  • ~Heban / 2021-08-09 17:38
    Ocena: 2.33 / 5
    Paskudny przewoznik. Brak profesjonalizmu chamscy kierowcy opóźnienia totalny balagan.Jechalem z Poznania do Berlina miałem z kolegą wykupione bilety przez internet.Okazało się że nie ma dla nas miejsc.Kierowca nie wiedział co ma zrobić.Kazal nam zająć miejsce dla matki z dzieckiem.Dobrze ze żadna mama nie wsiadła bo byśmy stali..
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo wad
  • ~Julka / 2021-08-09 17:28
    Ocena: 1.25 / 5
    Wieje żenadą pod każdym względem.
    Właśnie wysiadałam z flixbusa na trasie Gdansk - Wrocław. Przyjechał spóźniony 20 min, a ogólne opóźnienie to 2,5h. W autobusie klimatyzacja działała na największy nawiew i mimo próśb pasażerów nie zostało to zmienione. Będę się naprawdę cieszyć jeśli jutro nie obudzę się chora. W autobusie 2 kierowców, którzy się zmieniali. Pani kierowca nie umie jeździć, nie czuje pedału gazu i powoduje sytuacje stresowe!!! Infolinia oczywiście nie działa… próbowałam zadzwonić z samego rana (wyjazd o 7:00 a autobus spóźniał się). Automat obwieścił, że biuro czynne od 9. Brak jakiejkolwiek informacji co się dzieje, na stronie prawda mija się z celem. To 59,90zł jest o wiele za drogie na ten dyskomfort. Nigdy więcej.
    ZaletyByło czysto
    WadyWszystko
  • ~Karolina / 2021-08-08 20:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Zostawiłam Coś w busie ale niestety nie dostalam żadnej informacji zwrotnej ani żadnego kontaktu z ich strony pomimo ogromu meili w tej sprawie dramat porazka i dno....
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5272
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3241
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 892
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 726
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4519
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062