Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3134 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.34
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dan / 2020-09-23 20:02
    Ocena: 1.50 / 5
    They don’t follow sanitary restrictions and check wearing masks in the bus ! Everyone is coughing with no mask. Their air conditioning is not working. More over they had 1:30 h delay with no prior notice and sms. I won’t take this carrier anymore unless I have no more choice
  • ~FB / 2020-09-23 19:57
    Ocena: 2.75 / 5
    I traveled recently. Most of the passengers weren't wearing masks and air conditioning unit didn't work or adjust properly so the air inside was warm and stuffy. Such a poor regulation for Covid-19 time
  • ~Margaret / 2020-09-23 17:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Stosunkowo często podróżuje FlixBusem ale w dniu dzisiejszym to już Panowie Kierowcy przeszli samych siebie. Autobus linia Warszawa-Paryż godz. 14.00 podstawiony zaledwie 10 min. przed odjazdem a potem pośpiech, krzyki na pasażerów aby zachować dystans, zamykanie drzwi, wstrzymywanie odprawy, a Pan (niesympatyczny, niski blondyn) zachowuje się jakby był pilotem boeninga, a nie autobusu. Krzyki na peronie, a w autobusie wszystkie miejsca zajęte i nikt już nie mówi o dystansie. Nigdy do tej pory nie spotkałam tak niekulturalnego kierowcy. Masz zły dzień nie wsiadaj za kierownicę... Z takim nerwowym i nie kulturalnym człowiekiem trudno czuć się bezpiecznie, a podróż jeszcze przed jej rozpoczęciem trudno uznać za przyjemną. Ostatnio podróżowałam linią Hoper i teraz już mam pewność, że kolejna podróż z tym Przewoźnikiem. A to co dzieje się we Flixie to od kilku miesięcy dramat. A propos reklamacji też mija się to z celem bo nie odpowiadają na nie. Z nutą żalu wspominam podróże Polskim Busem. We Flixie wszystko szło słabo od początku... Brak obsługi bagażowej, punktualność, a teraz jeszcze krzyczący kierowcy. To niewątpliwie mój ostatni raz z Flix Busem. ????
    ZaletyBrak
    WadyNie punktualność, naganne zachowanie kierowcy, tłok
  • ~były klient / 2020-09-23 16:31
    Ocena: 2.50 / 5
    Toaleta nie zatankowana wodą, brak możliwości spuszczenia wody, co tam się działo po przeszło 20stu godzinach jazdy z Francji to tylko możecie się Państwo domyślać. Kierowcy polscy, autokar polski, wstyd dla Polski za granicą. Do tego nie można umyć rąk, ani wody ani mydła, higiena w czasach pandemii. Pasażerom nie można też skorzystać z toalety na stacji benzynowej, mimo że kierowcy korzystali. Nie byliśmy informowani ile trwa postój, i czy w ogóle można, na postoju drzwi zamknięte. Na jednym postoju zostaliśmy poinformowani, że nie ma przerwy po czym staliśmy 15 minut. Komunikacja tragiczna, pamiętam że ktoś się o coś zapytał kierowcy to został zrugany. Ciasno. Część gniazdek usb nie ładuje telefonów, gniazdko elektryczne nie ładuje laptopa (za niskie natężenie prądu?). Odradzam wszystkim znajomym. Żeby nie było że jestem hejterem mam na dowód zdjęcie toalety
    WadyPaskudna toaleta!
    Postoje
    Komunikacja z kierowcami
    Elektryka
    Wygoda
  • ~DORA / 2020-09-21 13:37
    Ocena: 3.25 / 5
    14/09/20 ok 09:00 wysiadłam na przystanku w Zielonej Górze(podróżowałam z Irlandii do Katowic z Katowic do ZG).Poprosiłam kierowcę o otworzenie luku z drugiej str gdyż w Katowicach polecono aby tam ulokować bagaż.Kierowca, wysoki mężczyzna,z pretensją oznajmił,że "trzeba nie myśleć by po tej stronie ulokować bagaż.Ja nie mam zamiaru narażać swojego życia.Trzeba przeczytać sobie kodeks drogowy".Ja po 14 godzinnej podróży, zmęczona,zdenerwowana reakcją kierowcy ,idąc za nim podknęłam się i upadłam( mam 62 lata).Kierowca ,widząc to ,zignorował dalej komentując,z łaską wydał mi bagaż.Byłam obolała i w szoku .Czy FLIXBUS postara się aby opinie były pozytywne?
  • ~IWA / 2020-09-17 18:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Spóźnione ciągle autobusy nawet o 2 godziny bez informowania klienta. W Regulaminie pisze ze jak się spóźni powyżej 1h to można się starać o zwrot a Pani na infolinii stwierdziła że po 2h
    Ta linia to dramat. Straciłam już kilka razy bilety które porezerwowalam w innych miastach ponieważ się na nie spóźniłam przez flixbus. Zawsze spóźnione
    ZaletyWygoda. Dużo miejsca
    WadyPunktualność zła obsługa kilenta
  • ~Paweł / 2020-09-17 08:31
    Ocena: 4.00 / 5
    16.09.2020,godz.9.25,Szklarska Poręba
    Pan kierowca na zapytanie,czy jedzie do Warszawy krzyknął,że mam sobie przeczytać na tablicy za szybą autobusu.To,że był nieuprzejmy,to mniejszy problem;gorzej,iż był agresywny (wymachiwał rękoma,podniósł głos.Rozumiem,że można nie lubić stolicy,ale...A poważniej,jeśli kierowca ma jakieś kłopoty,powinien pójść na urlop,a nie wozić ludzi,zwłaszcza na górskich drogach,gdzie opanowanie i spokój są szczególnie potrzebne.Ja w każdym razie za Flixbus dziękuję i będę odradzał innym.
    Serdecznie pozdrawiam wszystkich
  • ~Hala / 2020-09-15 22:38
    Ocena: 4.25 / 5
    Jestem bardzo zadowolona z podróży,którą pokonywałam z Zakopanego do Torunia 04.09.2020. o godzinie 9/30.
    Panowie kierowcy okazali się bardzo miłymi ludźmi.
    Byli bardzo pomocni pasażerom.Siedziałam w przedniej części autobusu,a więc miałam dobry punkt obserwacyjny.
    Poza tym, Panowie między sobą, mieli bardzo dobry kontakt słowny.
    Na ogół czytałam opinie niezbyt przychylne,ja natomiast mam inne zdanie.
    Nie było żadnych niemiłych zdarzeń.
    Kibicuję Panom kierowcom,którzy w/w wymienionym dniu pokonywali setki kilometrów.Czułam się bezpieczna w tej podróży.
    ZaletyToaleta do dyspozycji.
    WadyNie zauważyłam
  • ~mariusz / 2020-09-15 22:15
    Ocena: 1.50 / 5
    trasa z niemiec do polski tragedja. czekanie na autobus w berlinie 4 godz. miejsca zarezerwowane nie zaznaczone i potem cie przeganiaja z miejsca na miejsce.kierowca tak jak dzis ten jeden lysy chamski tak jak mnie dzisiaj w berlinie o godz 00,10 sugeruje ze jetem pijany i mnie nie wpusci a ja nie pamietam kiedy pilem czekale na autobus po pracy i po przesiadce z lipska 4 godz.a w krakowie jak mu to powiedzialem ochrna mnie straszyl i nie przeprosil. narobil mi wstydu ze jestem pijany cha fredny cham.
  • ~Izabela / 2020-09-07 08:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Początek września - włączone ogrzewanie, które po połączeniu z klimatyzacją skutkowało maksymalnie suchym powietrzem, a co za tym idzie ogromnym bólem gardła.
    Brak podnóżka na nogi.Na infolinię nie można się dodzwonić ponieważ nikt nie odbiera.Ceny wysokie, nie adekwatne do jakości usługi.Za każdy kilogram musieliśmy dopłacać.Mało miejsca, nie komfortowo.Nie polecam
  • ~Antek / 2020-09-07 03:22
    Ocena: 3.75 / 5
    Po incydencie, który opisałem w dniu 6.09 kierowca oddał mi te 140 zł. Po mojej ostrej wymianie zdania , że nie popuszczę Dwukrotnej zapłaty za ten sam przejazd z Gdańska do Warszawy .
    WadyKod QR powinien działać w Gdańsku czy innych miastach jak są przystanki , gdzie zatrzymuje się kiierowca, anie działa 5 minut i potem przepada teoretycznie jeśli się nie wyklucisz o swoje ;-) :-)
  • ~Antek / 2020-09-07 02:57
    Ocena: 1.50 / 5
    łodziejska Firma !!! Aplikacja kodu QR działa tylko na tym przystanku na który się wykupiło bilet. Wsiadłem na innym przystanku niż miałem na bilecie. Kierowcy nie wskakiwał mój opłacony bilet na drugim przystanku!!!!!
    Tzn , że miałem zapłacone 2 bilety z Hala Oliva w Gdańsku 6.09.2020 o godz 23.30 , pojechaliśmy z dziewczyna na przystanek autobusowy przy ul 3 maja i tam flixbus przyjeżdża na godz 23.50.
    DZIWI MNIE TO ,że ten znak QR działa tylko na ten przystanek podany w bilecie .LUB FIRMA JEST ZŁODZIEJSKA ALBO PAŃSTWA KIEROWCY KTÓRZY WZIĘLI ODE MNIE 140 zł nie dając biletu drukowanego na kasie okazali się złodziejami. !!!
    WIĘCEJ Z WASZA FIRMA NIE JADĘ NIGDZIE !!!
    ZaletyBrak
    WadyFatalna polityka korporacji . Za jeden przejazd z Gdańska do Warszawy w dniu 6.09. 23.30 ZAPŁACIŁEM DWUKROTNIE. Najpierw 120 zł przelewem, w dniu wczorajszym 140 zł bez PARAGONU BILETU . ZŁODZIEJSTWO
  • ~Ania / 2020-09-05 13:15
    Ocena: 1.50 / 5
    W połowie lipca odwołano mój przejazd, zpoprosilam o zwrot pieniędzy na konto, niesty do chwili obecnej nie dostałem pieniędzy. Ciężko się dodzwonić, na maila odpsiuka, że jest im przykro i na zwrot muszę poczekać kilka tygodni. Zenada
    WadyBrak zwrotu gotowki
  • ~Michal / 2020-09-04 10:40
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA UWAGA we flixbusie nie ma darmowego internetu, jest tylko 150 MB ktore zuzywa sie w 5 sekund DNO
    WadyUWAGA UWAGA we flixbusie nie ma darmowego internetu, jest tylko 150 MB ktore zuzywa sie w 5 sekund DNO
  • ~Tomasz'63 / 2020-09-02 23:57
    Ocena: 2.50 / 5
    Musiałem odwołać podróż do Niemiec. Zamiast zwrotu € dostałem voucher na zakup innych biletów, który wypadł na pandemię. Gdy protestowałem, że to absurd, żeby mnie zmuszać do ryzykowania życia, zaproponowali żebym ich poprosił o przedłużenie ważności o jeden miesiąc. Na szczycie pandemii.

    Jazda autobusem dalekobieżnym może się kończyć tak: https://zdrowie.gazeta.pl/Zdrowie/7,173954,26260450,pasazer-autobusu-zakazil-24-towarzyszy-podrozy-nawet-tych.html a Flixbus proponuje mi staremu popełńienie samobójstwa by odzyskać te kilkaset złotych. To nie firma tylko rakarze. Never again.
    Zaletywifi
    Wadyśmierć do cvid19, albo przepadek środków
  • ~Kamil / 2020-09-02 12:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Godzinę przed planowanym wyjazdem Flixbus, odwołano rezerwację... Brak zwrotu pieniędzy. Nie polecam
    WadyFirma kogucik
  • ~kasia / 2020-08-30 21:35
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałabym podziękować dwóm Panom kierowcom Flixbusa : Panu Dariuszowi i Mariuszowi z Bydgoszczy, którzy prowadzili pojazd na trasie Bydgoszcz-Praga 16 sierpnia 2020 (wyjazd z Gdańska 7:00 linia 1380) i z Pragi do Bydgoszczy 28 sierpnia 2020 (wyjazd z Pragi Cerny Most o g. 10:40). Kierowcy uprzejmi, z wysoką kulturą osobistą, troszczący się o pasażerów!!!
    Zaletyna czas, bez spóźnienia
  • ~Klaudia / 2020-08-29 20:26
    Ocena: 3.75 / 5
    Trasa Częstochowa-Nowy Targ. Numer linii 1390. Godzinne opóźnienie, kierowcy kilkukrotnie sie zatrzymywali żeby zapalić papierosa co potęgowało opóźnienie. W Myślenicach jeden z kierowców kupił w sklepie piwa i wódkę wraz z innym klientem. Zachowanie karygodne za 60 zł. Nie polecam korzystać z usług tego przewoźnika.
    Zaletywygoda
    Wadyopóźnienie, ceny, zachowanie kierowców
  • ~boena / 2020-08-28 12:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Mnie sie udalo,przejazd Wroclaw-Kudowa Zdroj i Wroclaw -Warszawa bez zastrzezen,w bardzo dobrych warunkach.Dzieki za wc w autobusie
    ZaletyBardzo dobry przewoz nowym autobusem
    WadyNie bylo
  • ~strażak / 2020-08-28 12:06
    Ocena: 2.75 / 5
    Wykupienie miejscówki to strata pieniędzy

    Nikt nie pilnuje miejsc na które się kupuje miejscówki. Pozostaje samemu się przepychać z zajmującym Ci miejsce podróżującym. Obsługa ma całkowity brak kontroli nad tym tematem. W zasadzie nie jest w stanie nawet dojechać na czas wg. rozkładu mimo że wsiadasz nie w połowie trasy tylko prawie na jej początku. Kierowca niemiły jakby pracował za karę widać całkowity brak szkolenia do pracy z ludźmi. Polecam zmienić pracę na jakąś gdzie nie będzie miał Pan kontaktu z nimi. trasa Sibenik - Kraków
    WadyWykupienie miejscówki to strata pieniędzy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5069
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3134
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 865
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.94, ilość opinii: 332
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976