Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3241 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Diana / 2021-08-22 16:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Porażka, tak mogę nazwać tą firmę. Wykupiłam bilet Władysławowo – Warszawa z przesiadką w Gdyni. Autokar z Władysławowa wyjechał z 5 minutowym opóźnieniem w trasie były korki więc autokar przyjechał z 45 minutowym opóźnieniem a ja miałam 20 minut między przyjazdem do Gdyni a odjazdem do Warszawy. Informowałam kierowcę o przesiadce, ale on miał to gdzieś. Usłyszałam że to mój problem bo on jest tylko kierowcą, kazał mi dzwonić na infolinię i tu pierwsza porażka okazało się że w sobotę i niedzielą infolinia nie działa, a przepraszam jest ale po angielsku, czujecie temat, w Polsce infolinia w weekend jest po angielsku…………. Ponowna rozmowa z kierowcą nic nie dała, a przepraszam dowiedziałam się że powinnam wiedzieć że są korki we Władysławowie. Ja mieszkam w Warszawie więc powinnam kupując bilet miesiąc wcześniej do Władysława wiedzieć że tam są korki!!! Po dojeździe do Gdyni oczywiście autokar Gdynia Warszawa odjechał i zostałam z biletem bez możliwości dojazdu do Warszawy. Flixbus wysłał mi smsa że nie mogą mi zapewnić dojazdu do Warszawy i że przepraszają- świetnie przepraszają jak by to miało jakieś znaczenie w tamtym czasie że przepraszają. Kierowca powiedział mi że flixbus to tylko aplikacja z której korzystają przewoźnicy i że oni ze sobą nie współpracują. Sprzedają bilety na różnych przewoźników i nie interesuje ich klient, ważne aby sprzedać bilet, a nie aby dowieść klienta na miejsce. Kierowca powiedział że on wywiązał się dowiózł nas, a że z opóźnieniem 45 minut ta taki mały szczegół. Na ich stronie wpisy wskazują że to firma, ale co to za firma, która ma klienta głęboko gdzieś, ważna jest kasa a nie klient. Jeśli biuro obsługi klienta nie działa w weekendy gdzie jest najwięcej podróżnych to co to oznacza jaki myślicie????
  • ~Pasażer / 2021-08-22 09:21
    Ocena: 5.00 / 5
    Ja też mam pozytywną opinię o kursie N1210 z 21.08.2021 . Pani która sprawdzała bilety, była przesympatyczna a to jak jechała, mogłem nie spać i patrzeć się na nią i podziwiać, służyła pomocą, oby więcej takich kierowców.
    ZaletyWygoda, czysto, miła obsługa
    WadyBrak
  • ~Elżbieta / 2021-08-22 08:50
    Ocena: 1.75 / 5
    Zlikwidowano przystanek metro wilanowska nie wiem dlaczego, teraz z zachodniego m.in wyjezdza,jedzie na pie narodowy,krazy po pradze zeby wrocic znowu pod narodowy,ale z drugie strony,jezdzi po jakis dziurach zeby wreszcie zatrzymac sie na orlenie na solcu,jezdzilam kilka lat I nigdy trakcie nie tankował.Wyjechalam o 8.00 jest 8.48 jeszcze na stacji na orlenie. Ostatni raz korzystam z flixbus,zszedl na psy.MASAKRA,NIE POLECAM
  • ~Maciej / 2021-08-21 22:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Kierowcy są wredni niechcący gadać dzieci by chciały postu 20 min to nieda rady
    ZaletyNie
    WadyNiema postoi nie polecam a jechałem Z KOŁOBRZEG do GLIWICE więcej z tą firmą nie jadę odradzam biorą zaduzo lepiej pociągiem pozdrawiam właściciela filxbus
  • ~Anita / 2021-08-21 19:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Podroz Czestochowa Krakow porazka, brak w autobusie miejsc wykupionych, ignorancja kierowcow i opoznienie na trasie. Autobus ciasny a z ubikacji zapach szamba
    ZaletyBrak
  • ~Ivory / 2021-08-21 13:24
    Ocena: 5.00 / 5
    Jechałam wczoraj z Mielna do Katowic. Cała podróż przebiegła bez zastrzeżeń. Jedyne co, to małe zamieszanie z miejscami. Kierowca przy wejściu powiedział, że można zajmować miejsca jakie się chce. Noooo chyba nie do końca. Rezerwacja miejsca kosztuje dodatkowe 8zl... Jeśli ktoś rezerwuje konkretne miejsce i za nie płacić, to ma pełne prawo na takim usiąść. Nie dziwię się więc, że część pasażerów burzyła się, kiedy przy wejściu do busa okazało się, że ich miejsce jest zajęte. Jesli chodzi o opóźnienia... Przecież logiczne jest , że jesli jest korek spowodowany robotami drogowymi to kierowca nie przefrunie nad nim. Dziwią mnie więc negatywne komentarze odnośnie opóźnieniem. Ogólnie polecam tą firmę.
    ZaletyWszystko ok
    WadyRezerwacja miejsc która później jest nie respektowana
  • ~Nik / 2021-08-21 13:22
    Ocena: 5.00 / 5
    Łatwiej pisze się skargi niż pochwały - więc trochę złamię ten schemat. Wakacje. Trasa Wrocław-Berlin wyjazd ok.6 rano. Taxi nie odebrało nas na czas z domu, więc spóźnienie na autobus gwarantowane. Na szczęście do 15 min przed odjazdem można przebookować i... zdążyliśmy ! Dzięki temu bez straty biletów załapaliśmy się na następny Flixbus i szczęśliwie, w komforcie i bez problemów dotarliśmy do Berlina.
    Na powrót też wybraliśmy Flixbus, jednak znajomy zaoferował, że nas zabierze samochodem. Nie było problemu z anulowaniem biletów a zwrot za nie był w ciągu kilku dni.
    Dziękujemy !
    Zaletymożliwość anulowania i przebookowania
  • ~Nikita / 2021-08-21 09:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Kierowca bardzo nie sympatyczny ogólnie robił niegrzeczne komentarze wobec pasażerów, jechał fatalnie aż po drodze dostał mandat.
    ZaletyBrak
    WadyCena wysoka komfort niski.
  • ~Zdzisław / 2021-08-20 17:01
    Ocena: 2.50 / 5
    Bus spóźnił się 2,5 godziny, jest to niewybaczalne tym bardziej dla tak dużej firmy. Po chęci uzyskania informacji z ich strony gdzie jest bus zostałem bardzo nie miło potraktowany. Ja rozumiem że pani która obsługuje internetowo klientów nie jest niczemu winna, ale myślę że za takie opóźnienie jakaś rekompensata powinna być stosowana
    ZaletyWygoda, sporo miejsca
    WadyPolityka firmy
  • ~Asharek92 / 2021-08-20 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystkie autobus na dworzec w Katowicach przyjeżdżają na czas, ok czasem 10 minut spóźnienia, ale 90minut opóźnienia i z minuty na minutę rośnie, przesada, dno żenada ptfuu
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Waldemar / 2021-08-19 17:06
    Ocena: 3.75 / 5
    Podróż z Rzeszowa do Krakowa o godz. 16:00 wyjazd przyjazd do Krakowa 18:00. Na dworzec podjechał autobus opisany jako MARCEL jedynie tabliczka za szybą Flixbus. W autobusie bardzo ciasno pomiedzy poprzedzajacym siedzeniem nie mogłem zmieścic kolan, laptopa 14 cali nie sposób rozlożyc przed sobą bo sie nie mieści. Brak Internetu w autobusie. Gniazdo zasilania 230 V jedno na dwa miejsca ale brak napięcia. Komfort podróżowania oceniam bardzo slabo. Cena ok 9.99 zl z wcześniejszą rezerwacją.
  • ~Lili / 2021-08-19 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestrzegam przed pozostawieniem bagazu,reklamowki czy innych przedmiotow bo juz nie wróca.Niewygodnie brak dobrego chlodzenia.Trasa Rzeszów -Hamburg Dramat
    ZaletyNiema
    WadySame
  • ~marcin / 2021-08-18 21:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Dno dna. Nawet nie wiedzą gdzie mają swoje przystanki. Wskazują miejsca gdzie przystanek nie istnieje od 2 lat. kupujesz bilet i nie wiesz gdzie wsiąść.
    Zaletybrak
    Wadyniedoinformowani pracownicy
  • ~Zuza / 2021-08-18 18:21
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam.
    Autobus spóźnia się po raz kolejny ponad 1 godzinę (trasa Wrocław - Szczecin).
    Informacja o opóźnieniu pojawia praktycznie dopiero przed odjazdem autobusu.
    Drogi bilet za taką usługę.
    ZaletyBrak
    WadyNiepunktualnie i stosunkowo drogo.
  • ~kaka / 2021-08-17 23:15
    Ocena: 1.00 / 5
    jechałam flix busem z Katowic do Monachium .Miałam ze sobą dwie mała walizeczki na kółkach.Pan kierowca stwierdził że musze dopłacić 20 zł lub 5 euro ponieważ mam nadbagaż bo podróżować z jedną torbą a nie z dwiema bo ta druga to już jest nadbagaż .Jeżeli nie chcę zapłacić 20 zł. to mam wyładować rzeczy i walizke zostawić na dworcu.Oczywiście zapłaciłam te 20 zł i poprosiłam o rachunek ,otrzymałam kawałek wyrwanej kartki wielkości 2 cm na 2 cm bez podpisu i pieczątki.Szkoda że nie ma możliwości zamieszczenia zdjęcia tego pokwitowania za nadbagarz.Kierowca bezczelny i opryskliwy był.
  • ~Agata / 2021-08-17 18:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny. Kurs został odwołany w chwili planowanego odjazdu. Wcześniej żadnych informacji na temat, że kurs się nie odbędzie. Na infolinii nie można było się niczego dowiedzieć, włączała się tylko automatyczna sekretarka. Problem ze zwrotem pieniędzy. Serdecznie nie polecam.
    ZaletyBrak
  • ~Den / 2021-08-17 15:38
    Ocena: 1.50 / 5
    Bilet był kupiony za 25 minut do planowanego odjazdu. Informacje że autobus jest opóźniony nie było. Za 5 minut do odjazdu wyjaśnię że opóźnienie ponad 40 minut. Anulować już nie ma możliwości, bo tylko za 15 minut do planowanego odjazdu można to zrobić. Na koniec autobus jest opóźniony na godzinę. Ostatni raz jadę tej tragedią.
    WadyNie ma możliwości anulować po opóźnieniu
  • ~Paulina / 2021-08-17 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna firma nie polecam. Autobus z Zakopanego do Warszawy spóźnia się godzine
    ZaletyBrak
    WadySpóźnienie
  • ~Justyna / 2021-08-17 06:43
    Ocena: 4.50 / 5
    Witam, ja jechałam flixbus 15 sierpnia z Sarbinowa do Katowic. Panowowie kierowcy super, bardzo uprzejmi, pomocni, autokar miał opóźnienie w innych miastach, tylko że względu na korki i zwężenia na drogach. To nie wina kierowców, ponieważ oni starają się bezpiecznie dowiezc pasażerów na miejsce. Warunki w autokarze bardzo dobre, klimatazycja działała, komfort podrozy bardzo dobry.
    ZaletyKomfort podrozy
    Uprzejmość kierowcow
    WadyBrak
  • ~Maik / 2021-08-16 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, 1h 40min spóźnienia Zakopane- Kraków
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5273
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3241
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 892
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 726
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4520
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062