Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3242 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Costa / 2021-09-05 22:03
    Ocena: 3.25 / 5
    Fatalnie ...kierowca nie chciał pomóc w wyciągnięciu na zewnątrz że schowka bagażu bo to nie jego praca.!!! Po drugie WC nie miało wody po trzecie transfer WiFi o pojemności 150 MB skończył się po kilkunastu otwartych stronach.Wysłałem 5 zdjęć po 1.5 mega obejrzałem jeden film na TicToku o pojemności 5 mega kilka artykułów z prasy i koniec transfer napewno byl przycięty Totalna porażka nie każdy dysponuje telefonem z abonamentem są podróżni którzy mogą korzystać tylko z WiFi
    ZaletyBezpieczna jazda kierowcy
  • ~Ola / 2021-09-05 16:39
    Ocena: 5.00 / 5
    Porównam do "Żak Ekspress" do niedawna moj ulubiony transport. Teraz flixbus na trasie Warszawa-Bialystok / Białystok-Warszawa, jest szybszy.
    ZaletyTrasa przez Warszawę do dworca zachodniego
  • ~Zzosiaz / 2021-09-05 12:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Trasa Zakopane-Gdynia. Mimo zakupu biletu przez internet i wcześniejszej rezerwacji miejsc, w autokarze okazało się że moje miejsce nie istnieje i nie mam gdzie siedzieć, więc przez całą podróż byłam przenoszona z miejsca na miejsce. Zero komfortu i ciągle przepraszanie innych pasażerów. Porażka. Pomijam wydłużoną jazdę ale to rozumiem z powodu korków.
    WadyBrak organizacji, brak stałego miejsca, za które się dopłaca kupując bilet
  • ~Nadi / 2021-09-05 05:44
    Ocena: 5.00 / 5
    04.09.2021 linia N1210 Gdynia Warszawa bardzo mili kierowcy para pan i pani super podróż i bardzo szybko ????odprawa pasażerska na wesoło i tak powinno być
    ZaletyCzysty autobus i toaleta
    WadyBrak
  • ~Jerzy / 2021-09-03 23:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma bandycka , bo inaczej nie można kulturalniej inaczej nazwać. Za tamten rok są mi winni około 800 złotych. Rzeszów - Praga, Jeden bilet. 2 Praga magdeburg i 2 bilety Magdeburg Praga. Ze względu na pandęmie kilka dni wcześniej na Florens w Pradze Gdzie mieli swoją filie zgłosiłem odmowe wyjazdu. Wyśmiano mnie w chamski sposób, że jak sobie zapłaciłeś to jedz a firma pieniędzy nie oddaje. Katygorycznie nie polecam.

  • ~Jolanta / 2021-09-03 19:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Pozytywnie .
    B-stok - W-wa, wygodnie, czysto, dużo miejsca na nogi, jakiś wydłużony autobus :D.
    ZaletyDużo miejsca na nogi
  • ~Willsonka / 2021-09-03 03:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Zawsze jeżdżę konkurencją, tym razem bilety były sprzedane. Kupiłam bilet Hanover-krakow. W Hanover kierowca każe samemu wciskać torbę jak miejsca w zasadzie nie ma, totalna samowolka. Bagaże porozrzucane bez ładu i składu. Toaleta nieczynna. Opóźnienie godzinne już na starcie. Berlin 2:55 w nocy, dwie godziny czekania, znów wrzuć bagaż sama jak miejsca nie ma. Jedyne co interesowało, to czy faktycznie mam bilet na drugi bagaż. Podróż w pełnym stresie. Zdecydowanie nie polecam. Już lepiej bla bla car
    ZaletyZero
    WadyCena, kierowcy, logistyka
  • ~Tom / 2021-09-02 17:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam, gdyż jest duża szansa że się spóźni.
    Dziś miałem busa na godz. 10:15 przybył na 12:30 a dodatkowo zamiast czasu jazdy 4h 40min to trwało prawie 6 godzin.
    Brak jakiejkolwiek możliwości porozumienia się z przewoźnikiem - jest czat na którym trzeba długo czekać na odpowiedz a jeśli chwile jesteś niedostępny to zamykają go bez odpowiedzi.
    ZaletyStosunkowa niska cena, duża ilość autobusów.
    WadySpóźnienia oraz brak jakiegokolwiek obsługi klienta.
  • ~Piotr / 2021-09-01 13:08
    Ocena: 2.25 / 5
    Flixbus Firma krzak! Jeśli zostawicie jakąś rzecz w ich autokarze to jak kamień w wodę przepadnie...! Zero kontaktu i nikt nic nie wie! Nie ma biura ...nie ma nic...formularz online...A pani z centrali ani dyspozytor nie mają numeru do kierowcy...kabaret! Chyba kontaktują się przez gołębie....
  • ~1359 / 2021-08-29 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Podróżowałam ostatnio razem z córką i siostrą do Włoch wszystko w porządku wsiadamy w Łodzi kierowca sprawdza bilety szczepienia jedziemy do Krakowa gdzie na przesiadkę czekamy do wieczora i tu moi drodzy niespodzianka nie możemy jechać dalej bo córce nie minęło 14 dni od drugiej dawki szczepionki kierowca nakrzyczał na mnie był bezczelny i arogancki mimo że prosiłam o przejazd na własną odpowiedzialność test cokolwiek zostałyśmy na dworcu setki kilometrów od domu wieczorem w obcym mieście nie życzę nikomu takich wakacji pierwszy i ostatni raz jechałam Flixbusem wszystko rozumiem ale gdyby kierowca powiedział w Łodzi od razu że córka niemoże jechać zostałaby z tatą a tak nie pojechałyśmy wcale zwrot pieniędzy oczywiście niemożliwy.Dziś dostałam smsa że autokar ma opóźnienie żenada.Nie polecam
    ZaletyBrak zalet
    WadyBrak kompetentnej obsługi haos kierowca bardzo niemiły chamski.
  • ~Kacper / 2021-08-29 16:50
    Ocena: 2.50 / 5
    czekam od ponad miesiąca na zwrot kosztów i kazdy nic nie wie i ciagle oisza ze procze czekac na maila a nikt nie odpisuje rzenada
  • ~Gab / 2021-08-28 15:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Skuszona niską ceną na trasie Kraków-Lublana wybrałam Flixbusa. Ponad 10 godzinna podróż w autobusie z zamkniętą toaletą! Kierowcy narodowości słoweńskiej, bez znajomości języków lub udający,że nie rozumieją prostych zwrotów po angielsku i niemiecku. Brak ustalonych przerw, aby skorzystać z toalety ( pasażerowie musieli wymusić na kierowcach 2 minutową przerwę podczas której wszyscy biegli do ubikacji). Pasażerowie bali się opuścić pojazd, ponieważ mieli obawy, że autobus odjedzie bez nich. W autobusie brud, kierowcy bez maseczek. Podróż z Lublany do Rijeki - Plusem była czynna toaleta i kierowcy komunikujący po angielsku. Minusy brud w autobusie (brudne szmaty przy wyjściu koło drzwi), na granicy z Chorwacją oczekiwanie na odprawę poza autobusem na zimnie ponad 20 minut. Opóźniony przyjazd do Rijeki o 40 minut. Czeka mnie jeszcze podróż powrotna do Polski i będzie to ostatnia podróż Flixbusem. Więcej nie skorzystam z usług tego przewoźnika.
    ZaletyNiska cena
    WadyBrud, brak toalety, nieuprzejma obsługa, niski komfort jazdy
  • ~Gabi / 2021-08-27 13:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Słabo. Warto mieć na uwadze, że autobus może spóźnić się 2 h, więc jeśli ktoś planuje coś dokładniej, to raczej jest to słaba opcja. Sam przejazd w porządku, natomiast trzeba zarezerwować sobie dużo czasu i cierpliwość.
  • ~Adrian / 2021-08-27 10:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Bilet nie dotarł na maila, z obsługą nie da się skontaktować. Do autobusu nie zostałem wpuszczony mimo tego, że mam potwierdzenie wpłaty.
  • ~Mimi / 2021-08-26 22:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak to możliwe, że klienta się olewa do tego stopnia że zostawia się go na pastwę losu na Dworcach odległych od miejsca docelowego? Czytając opinie innych włos jeży się na głowie, mnie zostawiono "jedynie" 3 godziny drogi od domu,bo autobus przesiadkowy nie czeka na autobus skomunikowany, jak się okazało. I wtedy rób co chcesz. Tylko szaleniec ponownie zaufa takiemu przewoźnikowi. Oczywiście kierowcy wykonują bardzo stresującą pracę, ale takiego chamstwa jak wśród kierowców tej firmy nie doświadczyłam nigdy wcześniej.
    ZaletyNiektórzy mówią że bywa w porządku
    WadyJak wyżej
  • ~Jaro / 2021-08-26 09:11
    Ocena: 2.75 / 5
    Podróżowałem flixem w dniu 25.08.21 na trasie Łódź - Grudziądz wyjazd z Łodzi 16.05. Autobus opóźniony godzinę przyjechał do Łodzi, wyznaczone mi miejsca przez przewoźnika zajęte PR, ez matkę z dzieckiem niepełnosprawnym która oznajmiła mi że mam zapomnieć tym że uda się na swoje miejsce. Obsługa nie panował ad sytuacja sami wprowadzali bałagan i mieli ws, ystko gdzieś a wyznaczone przez kierowcę nowe miejsca też musielismsie wyklocac. Bo w Toruniu wsiedlpasazerowie ktorzmieli je wyznaczone. Totalny brak zainteresowania i organizacji że strony obsługi. Można chyba zarezerwowac miejsce dla osoby niepełnosprawnej alkto to ma pilnować nchyba zaloga autobusu. Pomijam już przestrzeganie rezimu sanitarnego dno mając maseczkę na twarzy pani która zajęła moje miejsca stwierdziła że mam ją sobie nasunąć na mózg bez reakcji kierowców. Myślałem że polski bus w końcowej fazie funkcjonowania jest do niczego ale się myliłem to wy jesteście do niczego albo zatrudniacie nieodpowiednich ludzi
    ZaletyBrak
    WadyBrak
  • ~Artur / 2021-08-25 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 29.07.2021 anulowałem bilet. Po tygodni kiedy nie otrzymałem zwrotu pieniędzy zadzwoniłem do BOK. Odpowiedź- zaraz podejmę interwencję w księgowości i tak przez ostatnie trzy tygodnie. Rozmawiałem z sześcioma pracownikami BOK i to samo. Dzisiaj dowiedziałem się ,że w ogóle nie przelałem pieniędzy (bilet otrzymałem)czyli zapłaciłem. Wysyłałem do BOK odpis przelewu i to też nic nie pomogło. A co najlepsze to dzisiaj zakomunikowano mi , że nie mam po co już dzwonić bo i tak nie dostanę zwrotu pieniędzy. To jest granda w biały dzień.
  • ~Zebra / 2021-08-24 15:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa autobusu chamska, delikatnie mówiąc. Niekompetetna, autobus nie przygotowany do podróży, ponieważ brak wody w toalecie i po umyciu rąk mydłem nie ma wody, żeby spłukac ręce. Brak profesjonalizmu i agresywne podejście do klienta. Na pytanie czy autobus jedzie przez pośrednie miejscowości (bo na wyświetlaczu była widoczna tylko nazwa doecelowego miasta) pan z obsługi burczał, ignorował potrzeby klienta jakby był w pracy za karę. NIGDY WIECEJ NIE SKORZYSTAM Z USŁUG TEJ FIRMY! Ostrzegam wszystkich przed podróżami z ta firmą, a sama sie zastanawiam czy nie opisać całej historii swojej podróży bezpośrednio do kierownictwa przewożnika. Posiadam zdjęcia i filmik, który jasno obrazuje sytuacje i zachowanie obsługi. KOSZMAR !!!
    ZaletyZERO ZALET
    WadySAME WADY
  • ~Pasażerka / 2021-08-24 13:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Trasa Katowice-Wiedeń z dn.17.08.2021r. i Wiedeń-Katowice z dn.21.08.2021r.- wrażenia pozytywne. Mało pasażerów, co w czasie pandemii jest istotne. W autobusie czysto i komfortowo. Przyjazd o czasie. Nie mam zastrzeżeń.
  • ~MaJa / 2021-08-24 11:23
    Ocena: 2.50 / 5
    Porażka to dzisiejsza trasa Kraków - Budapeszt. Kierowcy byli bardzo niesympatyczni w szczególności dla obcokrajowców. Między sobą wymieniali rasistowskie poglądy. Wstyd dla firmy oraz dla Polski!
    Nie odpowiadali na pytania podróżnych udając, że nie potrafią ich zrozumieć. Między sobą kpili z próśb turystów i mówili w pogardliwy sposób o turystach z Węgier. Nie chcę tu dosłownie cytować co mówili, ale zamierzam napisać skargę do Flixbusa i tam opiszę dokładnie jakie słowa padały.
    Jechali z bardzo dużą, niebezpieczną prędkością i dlatego trudno było zasnąć. 100 km/h przez miasteczka, teren zabudowany. Ostra jazda na zakrętach uniemożliwiała komfortowe siedzenie. To cud, że nic nam się nie stało.
    Nie skorzystam z oferty firmy za żadną cenę. Zdaję sobie sprawę, że nie każdy kierowca reprezentuje tak niski poziom, ale niestety pierwszy mój wyjazd z tą firmą był porażką. Żałuję, że nie zwróciłam uwagi Panom, ale nie chciałam się narazić na chamstwo.
    Życzę Państwu bardziej udanych podróży:-)
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5274
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3242
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 892
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 726
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4520
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062