Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3366 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.41
  • Oferta
    2.36
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewa / 2022-02-03 23:14
    Ocena: 4.75 / 5
    cena bardzo niska. za przejechanie 500km w dwie osoby zapłaciłam 100zł. opóźnienie żadne. nie czekałam na autobus w żadną stronę, jedynie raz przyjechałam na miejsce z opóźnieniem - 15 minut, były korki.
    miły kierowca.
    toaleta czynna, radio, wi-fi, filmy, ebooki - wszystko działa, do dyspozycji za darmo, tak samo dostęp do prądu przy każdym siedzeniu.
    jedyny minus to to, że miejsca w środku jest niewiele więcej niż w zwykłym autokarze, dlatego nie było to rajem podróż przez 6 godzin bez przerwy.
    dwa bagaże w cenie - duży w schowku, mniejszy podręczny na każdą osobę po jednym.
    Zaletycena, dostępność, czas podróży
    Wadynie za dużo miejsca
  • ~Sawickass / 2022-02-03 22:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i złodzieje. Od lipca do dzis nie otrzymałam ani biletu ani zwrotu pieniędzy za zakupiony bilet. Odradzam. Zero pomocy ze strony przewoźnika. SZCZERZE ODRADZAM generuja ogromy problemów
  • ~Jacek / 2022-02-02 14:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści! Uwaga na nich i raczej z daleka. Miałem bilety na podróż z Holandii (Arnhem do Krakowa). Autobus przyjechał i pojechał przed czasem (oczywiście bez jakiegokolwiek kontaktu SMS czy tel - przy zakupie biletu podanie takowych danych jest wymagane). Złożyło (nie)fortunnie, że akurat to była noc z soboty na niedzielę - biuro obsługi Flixa nie działa. Teoretycznie, działa anglojęzyczna obsługa linni, w praktyce guzik prawda! Po mojej interwencji i przyznaniu się do zaniedbania przez Flixa teoretycznie dostałem zwrot opłaty za bilety w postaci vochera. I zaczyna się jazda. Tzw.monetyzacja vochera - niby taka opcja jest jak najbardziej -w teorii. Najpierw na infolinii słyszę - oki, w ciągu 7 dni zwrot pieniędzy. Mija 10 dni i nic. Ponowny kontakt z info. Słyszę: odmówiono monetyzacji! Pytam: a z jakiego powodu - brak klarownej odpowiedzi - niech Pan złoży reklamacje! Obecnie brak możliwości zalogowania się na koncie klienta - brak wglądu zatem w historię przejazdów. Myślę, że zwijają się z PL przynajmniej. Nie polecam zdecydowanie.
  • ~Dusia / 2022-02-01 02:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat co to ma być?!!!!!
    Opłacone miejsca po czym wchodzimy do busa a naszych miejsc nie ma to raz a dwa pan kierowca bezczelnie i sarkastycznie się śmieje ze odda „3 zł” za miejsce …
    Tylko ze nas jedzie 4 osoby a nie jedna wiec zwrot w wysokości 12 zł powinien się nam należeć.
    „Nie ma takich miejsc jak 14/15” - dodał kierowca
    TO ZA CO DO CHOLRY LUDZIE PŁACĄ!!!
    Nie polecam tego gówna.
    Oraz nie pozdrawiam kierowcy który jechał z rdm do Zakopanego 1.02.2022 r o godz 1:50
    Ps.proszę zważać na słowa,trochę kultury,opinia wystawiona także teraz czekamy na zwrot pieniędzy.
    ZaletyBrak
    WadyPod każdym kątem
  • ~Podróżna / 2022-01-31 12:47
    Ocena: 2.75 / 5
    Dopłaciłam 15zł za miejscówkę, z której nie mogę skorzystać, bo kierowcy sobie odgrodzili pierwszy rząd, bo niby "takie przepisy w Niemczech". Jakoś trzy dni temu jak jechałam w drugą stronę, nikt o takich przepisach nie słyszał. I nie potrafią odpowiedzieć na pytanie, jak uzyskać zwrot kosztów. Więc najwyraźniej usługi wyglądają tak - nie dostaniesz tego, za co płacisz, bo wielki pan kierowca ma takie widzimisię. Nie polecam.
  • ~lola / 2022-01-30 23:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Kursy 1362 są skandaliczne, opóźnienia dwugodzinne, zero informacji dla pasażerów w formie sms mail. Stacje pośrednie niewyposażone w tablice informacyjne, brak obsługi. NIGDY WIĘCEJ
    ZaletyBRAK
  • ~Betrix / 2022-01-30 19:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Podróżuje dziś na trasie Rzeszow DE z przesiadka w Warszawie . Pasażerowie w drodze do Warszawy zero maseczek . Ograniczona ilość miejsc względem bezpieczeństwa z powodu Covid null . Brak czynnych gniazdek do ładowania , Siedzą pasażerowie niczym kury . To w końcu komfort jazdy … reszty już nie trzeba ! Pzdr
  • ~Xxx / 2022-01-29 23:54
    Ocena: 2.25 / 5
    Trasa zakopane-krakow. Prawie 2 pieprzone godziny opóźnienia, spóźnieni na pendolino. Cała podróż psu w dupę. A chooj z tym przewoznikiem.
  • ~Anka / 2022-01-28 10:28
    Ocena: 4.00 / 5
    W porządku. Korzystalam z flixbusa na trasie Koszalin- Berlin. I nie było problemów, kierowcy byli mili. Toalety czynne. Wczoraj musiałam zrezygnować z zakupionych biletów. Rezygnacja trwała kilka minut na stronie! Dzięki dostępowi do rezerwacji. Dziś już pieniądze zostały przesłane na konto.
    Zalety- przystępna cena
    - możliwość odwołania rezerwacji
  • ~TezKierowca / 2022-01-25 11:59
    Ocena: 3.25 / 5
    Jadę z Wrocławia do Katowic, bus W17. Kierowca zaprasza do autobusu machnieciem ręku, jak by owce poganal. Potem gorzej, było jich w sumie trzech, i ciągle głośna gadka , potem dwójką z nich zasiadka wygodnie 2 rzędy za mną i głośna gadka jak by byli w domu u siebie. Głośne załatwianie spraw przez Internet. 0 komfortu.
    Niestety nie pierwszy raz. Kierowców to mają do bani jeżeli o dobre maniery chodzi. Są wyjątki. Naprz Panie, albo czasami jak jedzie sam kierowca. Jak są koledzy, to już gorzej albo masakra. :(
  • ~Alicja / 2022-01-23 09:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Kraków- Monachium 22 styczeń. Po raz pierwszy spotkałam się z panem kierowca, który zapowiadał przystanki po polsku, niemiecku i angielsku robił przerwy, mówił ile będą trwać, pokazywał bezpłatne toalety. Szok! Oby tak dalej.
    Zaletybardzo miły kierowca
  • ~ajatoja / 2022-01-22 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    2.5 godziny opoznienia (trasa Torun - Gdansk) przed Gdanskiem kierowca zboczyl z kursu i o godzinie 22:30 podjechal do serwisu autobusowego oddac wycieraczke do serwisu!!!
    Zero przeprosin z powodu opoznienia. szok!
  • ~Hubert / 2022-01-21 14:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Przez trzy moje ostatnie podróże Flixbusem, trzy razy był opóźnion około 1h-1.5h. Najpierw przychodzi jeden SMS z powiadomieniem o 20-30 minut opóźnieniu, gdy ten czas minie przychodzą następne z jeszcze większym czasem opóźnienia. Generalnie jeździłem też Flixbusem 2 lata temu i było to samo. Odradzam podróże tym przewoźnikiem
  • ~Joanna / 2022-01-16 16:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Autobus nr 1262 ma trasie Kraków-Nowy Sącz w dniu 16.01.2022 miał odjazd o godz. 16:45 a odjechał 15 minut wczesniej
    Kupilam bilety przez internet i miałyśmy ponumerowane miejsca w autobusie, które były zajęte przez innych pasażerów
    Bardzo nie miły jeden z kierowców chciał wyrzucić mnie i moje dwie córki z autobusu bo miałyśmy kubki z herbatą zatkane wieczkiem. Bardzo nieprofesjonalne podejscie do pasażerów dzięki którym tak naprawdę istnieją. Nie polecam wolę dopłacić parę złotych więcej i jechać ze sprawdzonym przewożnikiem.
  • ~Agnieszka / 2022-01-16 10:44
    Ocena: 4.25 / 5
    Właśnie jestem po dość długiej podróży z Flixbusem z Holandii do Warszawy.Moja ocen jest bardzo dobra.Bus przyjechał na czas,kierowcy bardzo mili i uprzejmi.W busie wszystko działało czyli wc czy też ładowanie do telefonu.(Ładowarki są pomiędzy siedzeniam).Dojechaliśmy według rozkładu bez żadnych problemów.To była moja pierwsza podróż więc miałam obawy po przeczytaniu różnych opinii.Najlepiej przekonać się na własnej skórze.
  • ~Nico / 2022-01-16 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalnie autobus lini międzynarodowej 1323 z Warszawy do Berlina ma popsuta toaletę- tego nawet nie można określać mianem skandalu ????????????
    Wadybrak możliwości skorzystania z toalety
  • ~Niezadowolony / 2022-01-15 20:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma kogucik. Sprzedają bilety, potwierdzają ich zakup i w ostatniej chwili anulują. Zdecydowanie odradzam korzystanie z ich usług.
    WadyDno i wodorosty.
  • ~Greg / 2022-01-15 15:37
    Ocena: 3.50 / 5
    Jeszcze zadna firma przewozową nie oszukała mnie tak beszczelnie jak flixbus.. jechałem z Wrocławia do Nowego Sącza z przesiadka w Krakowie.. niestety krakow-Nowy Sacz został odwołany a ja zostałem na lodzie.. zapalcilem 400 zł za taxi o zwrocie nie ma mowy najciekawsze jest to że nie mam zwrotu absolutnie za nic.. nawet za autobus odwołany.. nie polecam.. ekipa oszustów..
    ZaletyNie ma zalet..
  • ~Ostrry / 2022-01-14 15:57
    Ocena: 1.75 / 5
    Bardzo słaba obsługa kierowcy nie mili człowiek 11h w trasie przerw nie robią nie można kupić wody
  • ~edd55 / 2022-01-14 12:25
    Ocena: 2.75 / 5
    Brak profesjonalizmy w usuwaniu awarri. Wasze działania spowodowały, że moj wyjazd zagraniczny -nie używając agresywnego języka -koszmarem. Zamiast postawić autobus zastępczy , ,załoga niczym "Pomysłowy Dobromir" biąrąc się za naprawe nie nadającego do dalszej jazdy środka przewozu , osób skończyła jak "BOB Budowniczy'" Potraktowanie mojej reklamacji tak jakobym chciał wyłudzić pieniądze, spowodowały ,że będę słał do różnych instytucji mających za zadanie ochronę klientów transportu drogowego .
    Wadyjw
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.84, ilość opinii: 5501
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3366
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 926
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 738
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.03, ilość opinii: 385
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 359
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4837
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4046
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3511
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3129