Wygodne połączenie. Wygodny autobus. Dwóch kierowców jeden uprzejmy, drugi bardzo niegrzeczny, jakby kara była jego praca, a pasażerowie jak trudna młodzież z poprawczaka. Trasa Zakopane- Opole w dniu 27.03.22r. Ja jechałam do Gliwic
ZaletySzybko i wygodnie
WadyKierowca. Jeden !!!
~Sandy / 2022-03-27 13:09
Ocena: 1.00 / 5
Autobus nie przyjechał nie dostałam żadnego powiadomienia stracone pieniądze i czas. Nie Polecam!!!
~Monika / 2022-03-26 20:59
Ocena: 5.00 / 5
Żadne z licznie opisanych tu wad na moim przejeździe się nie sprawdziła. Bus punktualny, bardzo miła obsługa, czysto, taniej niż pociąg. Miła podróż
~Jolanta Koźmic / 2022-03-24 01:42
Ocena: 2.50 / 5
Grzanie jak w trzaskający mróz pomimo dodatniej temperatury, Wyłączony nawiew powietrza. Smród i duchota. Brak tlenu. Warunki przy Covidzie nie do zaakceptowania.
WadyBrak tlenu.
~Mati / 2022-03-23 00:16
Ocena: 2.25 / 5
Kierowcy opryskiliwi, zero z ich strony informacji, nie pomagają przy bagażach. Po co są na biletach miejsca zarezerwowana jak się siada gdzie jest wolne miejsce a kierowcy nie reagują że się ma dwa miejsca obok siebie, tylko mówią żeby się samemubdogadac!!! Firma do bani!!!
ZaletyBrak
WadyBrudne autokary
~Dario / 2022-03-21 10:45
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy więcej jazdy tym czymś, zachowanie kirowców tragiczne naśmiewanie sie z pasażerów? Obgadujecie kolezanki takim jezykiem że wstyd powtarzac. Ludzie jak wam nie wstyd?
Co do podróży Kraków Rzeszów spóźnienie okolo 70min miejsca zarezerwowane przeze mnie oczywiście zajetę ale to tam standard, internet nie działa to też standrad z tego co tu czytam, z wc na szczęście nie musiałem korzystać. Podaumowując dno stracony czas i pieniądze.
ZaletyBrak
WadyWszystko!!!
~Moni / 2022-03-20 12:39
Ocena: 4.25 / 5
Jechałam 13.03.22 godz 19:35 Duisburg- Konin. Panowie z obsługi bardzo konkretni. Poprosiłam o pomoc w przesadzeniu nieświeżych współpodróżujacych i POMOC OTRZYMAŁAM. Niestety autokar porażka ... brudne ulane siedzenia. Jednak za to winę ponoszą pasażerowe...
Powrót 19.03 Knin -Duisburg lekkie rozczarowanie co do obsługi..... Pan z obsługi mało poinformowany z przepisami po stronie Niemiec od 20.03.22.
Żądał od ludzi wsiadających w Berlinie godz. 3 w nocy 20.03 aktualnego testu na Covid 19. Niestety jeden z pasażerów nie posiadał i najzwyczajniej w świecie nie mógł ruszyć w podróż. Był to skromnie ubrany człowiek nie znający języka (polskiego czy Niemieckiego) nie mógł nawet poprosić o jakąkolwiek pomoc. Pan z obsługi od jednych żądał testów a od innych nie Dlaczego tak jest??????
Bo człowiek ubogo ubrany i zagłubiony , traktowany jest gorzej?????? Kto zwróci temu Panu za przejazd, kto poniesie konsekwencje tego zajścia??? Masakra .
~Dominik / 2022-03-18 22:50
Ocena: 1.50 / 5
Jechałem 15-03-2022r z Warszawa Zachodnia do Wrocławia.Brak recznikow papierowych w wc,brak wody i mydła.Płyn do dezynfekcji z zepsuta koncówka.Powrot 18-03-2022 z Wrocław do Warszawa Zachodnia.Brak plynu do dezynfekcji,brak wody w wc i w umywalce,brak mydla i recznikow papierowych.Porażka totalna
ZaletyPorażka
WadyPorażka
~Jula / 2022-03-18 15:15
Ocena: 1.00 / 5
Bus miał 5 godzinne opóźnienie na trasie Budapeszt- Kraków, w regulaminie jest informacja o zwrocie 50% kosztów, jeżeli opóźnienie wynosi ponad 2h. Jednakże żadnego zwrotu nie ma. Kłamcy!!! Omijać flixbusa najgorszy środek transportu.
~Xyz. / 2022-03-17 19:56
Ocena: 2.50 / 5
Kierowca nie ma szacunku. Wyskakuje do dziecka, które jechało samo. Brak jakiego kolwiek opanowania. Nie polecam
ZaletyBrak
~ZDENON / 2022-03-17 16:56
Ocena: 1.00 / 5
Kreatura kierowcą autobusu będąca wyrzuciła mnie z zarezerwowanego miejsca, bo ona sobie to miejsce upatrzyła. Biuro obsługi klienta napisało tylko, że im przykro i na tym koniec, zero rekompensaty za chamstwo. Czyli w tej firmie wolno wywalić klienta z miejsca motywując to widzimisię kierowcy. Pracownicy tej firmy to największa (...) jaką można sobie wyobrazić.
Zaletyże nie okradł i nie pobił
Wadyniska kultura
~Malgorzata / 2022-03-17 13:28
Ocena: 1.67 / 5
Nasz autokar nie przyjechał. Kurs Belgia(Antwerpia) do Holandia (Amsterdam). Czekaliśmy 5 godzin na nasz autokar. Firma twierdziła że przegapiliśmy dojazd. Nie możliwe. 10 osób czekało wspólnie z nami. Wedlug nas nasza trasa została anulowana ale mimo to dostaliśmy kontakt o opóźnieniu. Ostatecznie nasz autokar nie przyjechał. Poza tym autokary brzydko pachną w srodku. Cała podróż trwała 2 godziny i to był koszmar. Musieliśmy płacić za kolejny bilet. Nie polecam nikomu i nigdy więcej nie pojedziemy ta linoa. ????
WadyOszustwo
~Lidia / 2022-03-17 04:32
Ocena: 1.75 / 5
Porażka jednym słowem!!kierowcy gburowaci,używają niecenzuralnych słów,niesympatyczni,w busie ciasno,nieprzyjemny zapach.,internet nie do użytku !!opoznienia za każdym razem!
ZaletyBrak
~Wkurwiony / 2022-03-14 11:19
Ocena: 1.00 / 5
Spóźniłem się na autokar do Francji i okradli mnie na 364,99 zł Flixbus złodzieje próbowałem anulować rezerwacje to się strona zawiesiła i wygląda to tak
ZaletyŻadnych
WadyOkradanie ludzi
~Pasażer / 2022-03-11 11:06
Ocena: 1.50 / 5
Szanowni państwo choć mamy covid żaden Ukrainiec nie zakłada maski do tego nie zaszczepione psy, żadnej przerwy na uboczu żeby zwierzęta mogły zrobić kupę czy siku przewożone na siedzeniach na rękach biegają po autobusie siłą rzeczy też tam muszą się załatwić bo nikt dla nich przerwy nie robi. Tej firmie chyba zależy żeby w Polsce była jak największa liczba zakażeń i żeby nasi sąsiedzi pozamykali przed nami granice. Jeżeli Ukraińcy nie muszą mieć masek to po co przepisy w Polsce po co Rząd i po co zdrowy rozsądek a opiekę medyczną wszyscy wiemy jaką mamy. Dochodzą też przewożeni ludzie chorzy i to też na zakaźne choroby bo pod czas jazdy sami opowiadają o swoich chorobach a do tego choroby od zwierzę bywają równie groźne. Wojna to tragedia pomóc trzeba ale pomoc też powinna mieć jakąś granicę rozsądku i osoby oraz zwierzę przed przewozem powinny być zaszczepione a chorzy być zbadani przez lekarzy.
ZaletyMożna się zakazić rzadkimi chorobami i covidem.
WadyLeczenie trwa długo jest kosztowne a niekiedy kończy się zgonem.
~ŁUKASZ / 2022-03-10 15:28
Ocena: 1.00 / 5
Noe polecam duze opoznienia . Firma totalna klapa
ZaletyŻadnych
WadyOpóznienia
~Patrycja / 2022-03-07 15:58
Ocena: 3.25 / 5
Spore opóźnienie kierowca nie chcący udzielić odpowiedzi czym jest spowodowanie.Robienie dużej ilości przystanków przez co autobus ma spóźnienia. Konsultacja z obsługą klienta mało pomocna.
~Marlena / 2022-03-04 14:39
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka! Zero przerwy na toaletę, często toaleta nieczynna!!! Często nie można ładowac telefonu, brak takiej możliwości bo nie działa! Kierowcy porażka, jak z pod budki od piwa, ten język .....zapominają ze są w pracy. Niechęć do obcokrajowcow i mówienie o pasazerach obraźliwie to już szczyt na sztyftami ! Nie polecam!!!! Jechałam z tymi niestety Panami o 7.05 z Krakowa do Gdanska
~Elżbieta / 2022-03-04 10:41
Ocena: 5.00 / 5
Linia 1381 Poznań-Berlin kierowca Pan Kamil najlepszy na świecie. Mily , uprzejmy, pomocny dzięki takim kierowca aż chce się jeździć. Pozdrawiam serdecznie Pana Kamila
ZaletyPomocny kierowca mily i uprzejmy
WadyBrak
~Klaudia / 2022-03-03 16:29
Ocena: 2.50 / 5
Jestem zmuszona jeździć flixbusem z dworca Łódź Fabryczna. Za każdym razem flixbus ma duże opóźnienia, co totalnie mnie zniechęca do korzystania z usług. Raz 30 min, raz godzina, a nawet ponad godzina spóźnienia. Nie polecam usług jeżeli ktoś nie jest cierpliwy, chociaż nie ukrywam że cieżko być w tej sytuacji cierpliwym. Jeżeli flixbus nie przyjeżdża na zaplanowaną godzinę to może warto zmienić godzinę odjazdu, żeby ludzie którzy płacą taką cenę za bilet nie czekali na zimnym dworcu?