strona 103 z 157
- « poprzednia
- 1 ...
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- nastepna »
-
~Nikolina / 2021-08-14 21:50
14.08.21 kierunek Gdynia -> Katowice
Trasa zaczyna się od opóźnień już od trójmiasta o czym kierowcy nie informują na żadnym przystanku . W ciągu całej trasy tylko twa razy był komunikat jaki to przystanek oczywiście nikt nie wspomina o ciągle pogłębiającym się opóźnieniu . Przez całą trasę zero prezerw.
Nie działa wi-fi
Nie działają kontakty .
Autobus stary .
Klimatyzacja ledwo działa
Opóźnienie trasy około 2 godzin co jest standardem na tej trasie , godziny podane przy kupnie bilet są nierealne.
Za tyle utrudnień bilety powinny być o polowe tańsze -
-
~Barthez / 2021-08-14 20:12
Ja bardzo polecam Flixbus,dzis na trasie do Gdańska 14.08 panowie kierowcy bardzo profesjonalnie się zachowali wobec klienta,pomimo korków i utrudnień byliśmy na czas na lotnisku,pozdrawiam i dziekuje!!! ZaletySuperWadyNie ma -
~Grzegorz / 2021-08-14 16:04
Beznadzieja, nawet szkoda słów na opisywanie sytuacji. Bardzo nieodpowiedzialna firma. ZaletyBrakWadyCałkowita ignorancja, brak jakiejkolwiek obsługi. -
~robert / 2021-08-14 12:55
Kupiłem bilet online, wypełniłem wszystkie rubryki, zapłaciłem od razu blikiem. Na majla dostałem jedynie potwierdzenie płatności, żadnego biletu, żadnego numeru rezerwacji. Nie masz biletu, nie masz rezerwacji to kierowca z tobą nie gada. Infolinia odsyła do strony internetowej(nikt nie odbiera telefonu)-pic na wodę, na stronie Flixbusa żeby cokolwiek załatwić musisz wpisać numer rezerwacji, pozamiatane. Stówka poszła się ... Mają biuro w Krakowie na dworcu, ale nie pomogą bo nie mają dostępu, hahaha. Nie polecam. -
~Piotr / 2021-08-12 23:07
Mam bardzo złe doświadczenie z ta firmą. Zakupiłem bilet zdalnie na kurs z Mestre k. Wenecji do Werony. Stałem pół godziny przed odjazdem na jedynym oznaczonym logo FlixBus przystanku (zgodnym z mapką na bilecie. Autobus jadący z Wenecji prawdopodobnie pominął ten przystanek. Na moją reklamację odpowiedziano, że autobus był na tym przystanku i nawet zabierał jakiś pasażerów, chociaż w rzeczywistości nikogo tam nie było. Po następnej interwencji otrzymałem odpowiedź, że autobus odjechał punktualnie z Rzeszowa - tylko co mnie to miało obchodzić, jak bilet był na odjazd spod Wenecji. Oczywiście zadnych przeprosin, ani zwrotu pieniędzy za bilety. ZaletyŻadneWadyStrata pieniędzy. -
~Maria / 2021-08-11 23:30
Dokoncze.... jechałam z Pragi do Gdyni- 15,5h beż ani jednej pauzy. W Poznaniu juz samí wySZLiliśmy, bo ZADNE Z TAK ZWANYCH PRZEDSTAWICIELI TEJŻE firmy nie wpadło na to,aby POINFORMOWAC NAS O PRZERWIE!!!! Pani, która kierowała- STRASZNY GBUR! POZA TYM- nie dawajcie jej przed kierownice!!!! Jak dla mnie, to ktoś taki nie powinien pracować z ludźmi.
Obsługa fatalna, czystość też żegnam Państwa przestrzege każdego przed tą firmaZaletyNIC!!WadyTotalny brak komunikacji, niegrzeczne i niekulturalne zachowanie przedstawicieli firmy. -
~Maja / 2021-08-11 23:18
NAJGORSZY BADZIEW!!! JECHALA Z NAMI PANI Z UKRAINY- poprosiła,aby powiedziano gdzie będzie Poznan, gdyż jedzie 1 raz... myślicie,że ktoś z tych INTELIGENTNYCH INACZEJ poinformował já o tym?? Wylądowała w Bydgoszczy, czekając na pociąg.... nikt jej na DODATKOWY BILET NA POCIAG NIE DAL!!! . Ani jednej przerwy!!!!!! Zero komunikacji z pasażerami. Dodatkowo- TAK ZWANA PANI KIEROWCA SPECJALNIE ZAMYKAŁA NAM TOALETE!!!!!! Spłuczka nie działała, nawiew na maksa, a zimno!!!!! Jakie ciepłe napoje?????? Hahaha. Kawa i herbata tylko dla kierowców. My pasażerowie to nic!!! Możemy popatrzeć.NIE WSPOMNE,ZE KIEROWAC TO SIE MUSI pani NAUCZYĆ!!!!! Ostatni raz z Wami jechałam. Wszystkich znajomych, rodzinę wyciągam wyciągam tego bagna. Ludzie- dajcie zarobić tym, co nas szanują. Firma dno i wodorosty!!!!!!!
ZaletyHahahaWadyBRAK KULTURY, EMPATII, TOTALNIE BEZNADZIEJNA OBSŁUGA -
~Anna / 2021-08-11 19:47
niepunktialny, obsluga klienta beznadziejna. Najgorszy przewoznik z jakim do trj pory mialam do czynienia.
-
-
~Kacper / 2021-08-10 18:58
Szkoda słów na opinie zero litości z nimi zachowują się jak dzieci złodzieje przy okazji ZaletyNie maWadyWszystko -
~Nylka2222 / 2021-08-10 15:24
4h jazdy bez klimatyzacji, pierwszy raz miałam dreszcze z gorąca. Brak internetu. Nie działające gniazdka. Nie polecam. -
~Heban / 2021-08-09 17:38
Paskudny przewoznik. Brak profesjonalizmu chamscy kierowcy opóźnienia totalny balagan.Jechalem z Poznania do Berlina miałem z kolegą wykupione bilety przez internet.Okazało się że nie ma dla nas miejsc.Kierowca nie wiedział co ma zrobić.Kazal nam zająć miejsce dla matki z dzieckiem.Dobrze ze żadna mama nie wsiadła bo byśmy stali.. ZaletyBrakWadyBardzo dużo wad -
~Julka / 2021-08-09 17:28
Wieje żenadą pod każdym względem.
Właśnie wysiadałam z flixbusa na trasie Gdansk - Wrocław. Przyjechał spóźniony 20 min, a ogólne opóźnienie to 2,5h. W autobusie klimatyzacja działała na największy nawiew i mimo próśb pasażerów nie zostało to zmienione. Będę się naprawdę cieszyć jeśli jutro nie obudzę się chora. W autobusie 2 kierowców, którzy się zmieniali. Pani kierowca nie umie jeździć, nie czuje pedału gazu i powoduje sytuacje stresowe!!! Infolinia oczywiście nie działa… próbowałam zadzwonić z samego rana (wyjazd o 7:00 a autobus spóźniał się). Automat obwieścił, że biuro czynne od 9. Brak jakiejkolwiek informacji co się dzieje, na stronie prawda mija się z celem. To 59,90zł jest o wiele za drogie na ten dyskomfort. Nigdy więcej.ZaletyByło czystoWadyWszystko -
~Karolina / 2021-08-08 20:34
Zostawiłam Coś w busie ale niestety nie dostalam żadnej informacji zwrotnej ani żadnego kontaktu z ich strony pomimo ogromu meili w tej sprawie dramat porazka i dno.... -
~Mariusz / 2021-08-08 20:28
Jeżdżę już dłuższy czas Fixbusem ale to co wyprawiają w tym roku przechodzi ludzkie pojęcie. Podróż Kraków-Wrocław 4,5 godzin spóźnienia.Lubin - Kraków 1,5 godziny spóźnienia Kraków - Lubin 3 godziny spóźnienia.i to wszystko w lipcu i sierpniu .jeżeli ktoś jedzie z małym dzieckiem to jest prawdziwa masakra szykuje się na 3 godzinna podróż a jedzie 7 Byli świetni duża częstotliwość wygodne autobusy i punktualność ale to się skończyło już kończę z tym przewoźnikiem jeżdżę KOLEJĄ ZaletyCzystoscWadyPUNKTUALNOŚĆ -
~iwa / 2021-08-08 09:15
DRAMAT !!!KIEROWCY CHAMSCY ,OPRYSKILIWI NIE PATRZA NA PASAZEROW ,NA PROSBE O 5 MINUT PRZYSTANKU MAJA W DU,,PIE ;ALBO JEDZIESZ ALBO ZOSTAJESZ; KAZDY CHCE WYPROSTOWAC GNATY NP PO 3 GODZINACH JAZDY W TYCH CHOL,,RNYCH FOTELACH ,TE 5 MINUT ALE NIE MA SZANS ,OGOLNIE RZECZ BIORAC NIE POLECAM !!! ZaletyZADNYCHWadyMNÓSTWO ZACZNIJCIE OD SZKOLEN DLA KIEROWCOW ,NO BO FOTELI TO RACZEJ NIE WYMIENICIE -
~Emil / 2021-08-07 18:43
Flexibus stosuje nazistowskie techniki. Kierowca zachowywał się jak jakiś ssman. DRAMAT. -
-
~Halina / 2021-08-06 18:41
Miejscowość Swornegacie jest na trasie przejazdu Flixbusa z Łeby do Warszawa.
Znajdują się tam dwa przystani oznaczone FLIXBUS co powinno oznaczać, że jeden jest do Łeby a drugi do Warszawy. Ale to nie jest prawda. Podróżni jadący do W-wy musieli przemieszczać się ok 200 m (z bagażami) na przystanek który powinien być wyznaczony na kierunku Łeby.
Uprzejmość kierowców pozwoliła ostudzić emocje i szczęśliwie dojechać do Warszawy.
Prosimy o uporządkowanie tego bałaganu a wówczas usługa firmy Flixbus będzie w pełni profesjonalna. Wystarczy zmienić oznakowanie na tabliczkach lub zlikwidować jeden z przystanków, skoro i tak nigdy tam nie zatrzymuje się autobus.
Pozdrawiam
Pasażerka z 5 lipca 2021 r. jadąca do Warszawy
Zientek -
~Majeczka9 / 2021-08-06 16:37
Niestety, ale BARDZO nie polecam Flixbusa. Pierwsza sytuacja z kupnem biletu u kierowcy, ktory sprzedal Bilet do Berlina( podroz do Bielefeld) i przekazal, ze dalej z Berlina podstawia autobus, a okazalo sie, ze byl to pociag, o ktorym rodzice dowiedzieli sie po czasie, spedzili 4 godziny na laweczce az siostra 400 km po nich podjedzie i odbierze...Pieniedzy nie zwracaja, mimo ze to ich ewidentna wina. 300 zl piechota nie chodzi. Nie polecam.
ZaletyCenaWadyZly przekaz informacji. -
~Emi / 2021-08-06 16:25
Miałam okazje raz korzystać z usług tej firmy, kolejny raz okazało się, ze biletów nie można kupować u kierowcy. Pierwszy i ostatni raz. Będę unikać tej firmy. ZaletyBrakWady-pomimo wolnych miejsc w autokarze zostałam poinformowana, że kierowca ma opóźnienie i nie możliwości kupienia u niego biletu.
-Podróż bez klimatyzacji w największym upale -
~Agnieszka K. / 2021-08-06 13:43
Dzień dobry,
Chciałam tylko ocenić sposób obsługi klienta. Absolutny brak możliwosci dodzwonienia się na infolinię. Z uwagi na potrzebę zmiany daty wyjazdwu (co jest teoretycznie proste) próbowałam wielokrotnie dodzwonić się na infolinię. Automat oczekiwał podania numeru zerezwacji, przy czym nie wyszukiwał go pomimo na 100% wpisanego poprawnie numeru. Rezerwacja była dość świeża więc mógł być to powód iż automat jej jeszcze nie odnalazł, niemniej próbowałam wyszukać również dla rezerwacji biletu zakupionej 2 godziny wcześniej i tej również nie mógł odnaleźć.
Ostatecznie udało mi się anulowac przejazd nie na stronie lecz wykorzystując link pod wiadomością mailową przysłaną po dokonaniu rezerwacji (to ok), niemniej po jej anulowaniu nie otrzymałam ani potwiedzenia anulowania, ani vouchera na zakup kolejnej rezerwacji o którym było napisane przy anulowaniu. W zasadzie nie wiem jak teraz odzwyskać środki, ile czasu oczekuje się na voucher. Wydaje się iż powinien przyjsc z automatu, ale tak nie jest.
W linku z kolei do płatności (dotpay) jest podany jedyny jaki znalazłam kontakt mailowy info@flixbus.deinfo...
Natomiast co ciekawe po wysłaniu jakiejkolwiek informacji z adesu mailowego zwykłego gmailowego otrzymuję zwrot z informacją iż:
Wiadomość została zablokowana
Twoja wiadomość do info@flixbus.de została zablokowana. Aby dowiedzieć się więcej, przeczytaj informacje techniczne poniżej.
moim zdaniem, delikatnie mówiąc: DNO.Zaletynie znamWadyobsługa klienta
strona 103 z 157
- « poprzednia
- 1 ...
- 101
- 102
- 103
- 104
- 105
- nastepna »