Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Flixbus opinie

Ocena na podstawie 3244 opinii

2.16 / 5

  • Poziom cen
    2.40
  • Oferta
    2.35
  • Jakość obsługi
    1.83
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Snoop / 2022-01-06 01:15
    Ocena: 3.50 / 5
    Jechałem-Łódź-Wrocław. Zostawiłem tel w busie i goniłem go-autobus- do świateł( we Wrocławiu) Dobry kierowca otworzył mi drzwi i tel. znalazłem. Wyszedłem na następnych światłach.Ale-nie musiał tych drzwi mi otwierać. Wszystko ok. ale zawsze niektórym leszczom coś nie pasuje. P[ozdro.5.
  • ~Dominika / 2022-01-05 06:46
    Ocena: 2.75 / 5
    Jestem rozczarowana i zdegustowana sytuacją, która właśnie spotkała mnie i moją rodzinę. Bus do Zakopanego-planowany odjazd o 5. Jesteśmy na dworcu 4:30 gdzie dostaje smsa o planowanym opóźnieniu od 30 do 40 minut. Weszlismy do srodka dworca może na 5minut do toalety o 5:05(?) Do teraz nic nie przyjechało. Pani w okienku niestety nie jest w stanie pomóc bo w systemie ma informację, że autobus podróżuje zgodnie z planem i dojechał już do Krakowa. Infolinia czynna od 9 o zgrozo. Byliśmy zmuszeni wydać kolejna sumę pieniędzy aby zabookowac pociąg bo nie mam zamiaru kupować biletu na drugi bus po 10 rano i to z przesiadka. Mam nadzieje, że firma chociaż na tyle poczuwa się do odpowiedzialności, że zwróci nam pieniądze. Bo zdenerwowania na poczatku urlopu inaczej nie zrekompensuje. Dodam jeszcze że link z smsa, na którym można rzekomo śledzić busa jest jako tymczasowo nieaktywny a status z Katowic nadal jako brak podjazdu mimo że w systemie pani w kasie biletowej wszystko w porządku. Nie mam pojęcia co tu się wydarzyło ale jest to niedopuszczalne.
    ZaletyCzas transportu (jeśli przyjedzie)
    WadyInfolinia dopiero od 9!
    Brak przekazywania poprawnych informacji
    Wprowadzenie klienta w błąd
  • ~Zostawiony / 2022-01-04 20:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżdżę flixbusem parę razy w roku na trasie Wrocław - Warszawa. Jeszcze ani razu w ciągu paru lat nie zdarzylo się żeby flixbus był na czas( w godzinach wieczornych) a zdarzały się nawet kilkugodzinne opóźnienia. Dzisiaj znowu ta sama sytuacja opóźniony 50 minut, po czym flixbus do Warszawy z 18:30 został odwołany. Już pomijając że trzeba sobie radzić samemu w takiej sytuacji, to zastanawiam się czy jest sens w ogóle jeździć na tej trasie flixbusem.
  • ~Magdalena / 2021-12-31 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat!!! Nigdy więcej!!! Kolejna awaria autobusu. Żadnej pomocy.Infolinia czynna do 17.Bardzo martwię się o moją córkę. Nie ma jak wrócić do domu!
    ZaletyŻadnej
    WadySame wady
  • ~Mariusz / 2021-12-30 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat...DRAMAT, dno i wodorosty. 27 grudnia, rada Zakopane-Łodz. Z 6-ciu planowanych godzin podróży zrobiło się 9,5. Ale za to ich nie winię, wiadomo kierowca to nie pilot, i korków nie przefrunie. Płacąc 100 złotych za bilet, oczekuję tego o czym mnie zapewniacie - CZYNNEJ TOALETY do cholery!!!!!! Ludzie sikali do butelek plastikowych, piszę to zupełnie poważnie!!!!To jest wstyd żeby na takie trasy puszczać autobus z nieczynną toaletą, ale u was to standard w tym temacie. Jesteście po prostu OSZUSTAMI przez duże O!!!!! Nigdy więcej, i każdemu będę odradzał
    WadyOpryskliwi kierowcy, brak toalety
  • ~Martek / 2021-12-29 16:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Podróżuje flixbusem sporadycznie ale już na przestrzeni wielu lat. O ile nie mam zarzutów jeśli chodzi o opóźnienia(zdaje sobie sprawę ,że na drodze może wydarzyć się wszystko),zazwyczaj o każdym spóźnieniu zostaje się poinformowanym SMSem,tak same przejazdy okupione są nerwami już na początku podróży. Zawsze ,z uwagi na wygodę ,wykupuje miejsce. Chce uniknąć w ten sposób niepotrzebnych spięć związanych z odnalezieniem wolnego miejsca. Od jakiegoś czasu ta opcja (choć wciąż niedroga) absolutnie mija się z celem. Po co mam wykupować miejsce ,na którym i tak nie mogę usiąść ,bo jest już zajęte. Albo zajmują je osoby, których wykupione miejsca zajęte są przez bagaż panów z obsługi i ja zostaję poproszona o zajęcie innego miejsca,albo moje miejsce jest już zwyczajnie zajete. Oczywiście mówię osobie,która na nim siedzi,że to moja miejsce ,na co ona odpowiada ,że ona siedzi tu od początku podróży (wsiadałam w innym mieście),co dla mnie jest bez znaczenia. Słyszę,że kierowca powiedział jej,że może zająć miejsce ,które chce ,bo nie ma obłożenia. Oczywiście to znów ja muszę szukać miejsca ,bo jak widać kto pierwszy ,ten lepszy,nieważne ,że miejsce zostało wybrane i opłacone przy zakupie biletu. Właśnie po to aby uniknąć takich sytuacji. Oczywiście na kolejnym przystanku okazuje się,że zajęte przez mnie miejsce jest zarezerwowane przez inną osobę. Wypadałoby również odpowiedzieć ,że mogę siedzieć gdzie chce ale Pani była w równie zaskoczona ,jak ja widząc swoje zajęte miejsce. Koniec podróży spędzony na schodach.
    ZaletyCisza
    WadyPłacenie za miejsca ,na którym i tak nie można usiąść.
  • ~Patryk / 2021-12-28 23:26
    Ocena: 2.75 / 5
    Chwalą się na fecebooku usługą pomocy, przy zostawionym bagażu w autokarze. Wysłałem formularz i nie dostałem żadnej odpowiedzi po 14-stu dniach...
    Ponadto regularnie są opóźnienia w rozkładzie
    Zaletycena
    Wadyopóżnienia, słaba jakość obsługi
  • ~KK / 2021-12-27 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Skandal. Trasa Warszawa-Praga prawie 10 h jazdy. Kierowca informuje ze w zimę toaleta jest nieczynna. Pasażer musi wysiadać na postoju i biegiem szukać płatnej toalety.
    WadyBrak toalety
  • ~Oko / 2021-12-27 22:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Z 2 godzinnego marginesu czasu zostało mi 5 minut na przesiadkę nie polecam. Kierowca robił postoje na fajki i szczochy mimo upomnien
  • ~Piotrek / 2021-12-27 10:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Przekazuje wiadomość z opisem moich doświadczeń z flixbusem, którą przekazałem do firmy. Zobaczymy czy chociaż w minimalnym stopniu to na nich wpłynie.
    Szanowni Państwo,
    W dniu wczorajszym (26 XII 2021) jak i w zeszły czwartek (23 XII 2021) podróżowałem Państwa autobusem na Lini Poznań - Łódź - Poznań. Szczegóły połączenia posiadają Państwo poprzez nr rezerwacji. Oba przejazdy obsługiwał ten sam kierowca i niego ta wiadomość dotyczy. Niestety obsługa Państwa kierowców znowu pozostawia wiele do życzenia. Rozumiem, opóźnienie niemalże 3 godzinne w czwartek, jednak kierowca mógłby przynajmniej powiedzieć zwykle przepraszam, a nie syczeć na pasażerów. Jednak przyzwyczaiłem się do takiego traktowania przez Państwa pracowników... Niestety w drodze powrotnej kierowca miał problem z tym, że aplikacja mu nie działała i nie miał jak sprawdzić biletów. Oczekiwal od pasażerów, że okażą mu bilet na mailu w postaci pdf. Oczywiście winą obwinił wszystkich dookoła. Na zwrócenie uwagi, że przy przejeździe wg regulaminu mogę mieć bilet w aplikacji i nie muszę mieć dostępu do internetu odpowiedział: "niech Pan nie pyskuje i wsiada". Oczywiście z wielką łaską i wyższością w głosie.
    Takie karygodne zachowanie że strony kierowców mógłbym mnożyć... Z każdą podróżą z Państwem utwierdzam się w przekonaniu, że dla Państwa i kierowców pasażerowie to po prostu bydło, które ma zapłacić za przejazd. Mimo wielu takich przypadków Państwo nic z tym nie robią. Nie wiem czy przyjmują Państwo kogo popadnie czy desperacko trzymają każdego, ale firma pozwalająca na coś takiego będzie tylko zrażała do siebie pasażerów. Z charakteru Państwa usług, chcąc nie chcąc, wynika, że kierowcy są twarzą firmy. A twarz ta, swoim zachowaniem i kulturą osobistą, jedynie do siebie zraża.
    Ja już naprawdę mam dość czegoś takiego i ostatni raz jechałem Państwa autobusem. Do tego samego będę namawiał rodzinę i przyjaciół.
    WadyKultura pracowników
    Często niedziałające toalety
    Notoryczne spóźnienia
  • ~Iwa / 2021-12-27 07:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Trasa 27.12.2021 Włocławek Kraków w autobusie totalna sauna nie było czym oddychac i nie jest to tylko moje zdanie, wiele osób to komentowało. W dodatku nie zachowany żaden reżim sanitarny pelne obłożenie, autobus zastępczy brak miejsc wykupionych, nieczynna toaleta.
  • ~Rafał / 2021-12-26 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    26 grudnia. Radom - Rzeszów. ZIMNO BRAK PRĄDU W KONTAKTACH
  • ~Ola / 2021-12-25 08:10
    Ocena: 2.25 / 5
    Jakiś cyrk!!! Zastanówcie się dwa A nawet trzy razy jak będziecie chcieli kupić bilet na Flixbus. Skorzystałam z usług nie raz ale takiego cyrku nie pamiętam. Nie dość że zima, autobus spóźniony, toaleta zamknieta, zero informacji, gdy już się wszyscy zapakowali 20minut czekania chyba na ducha. Po 15minutowej jeździe kierowca ogłasza 10minutową przerwę na stacji benzynowej, która trwa 25minut i w tym czasie idzie sobie zjeść jak większość podróżnych. Po zwróceniu uwagi że mamy godzinne opóźnienie i nie zdążę na przesiadkę Pan kierowca odpowiada żebym poszła i popędziła ludzi że stacji. Szkoda że nie przeczytałam opinii wcześniej, bo to ewidentne nie poszanowanie ludzi, czasu i pieniędzy.
    WadyBrak toalety, opóźnienia, kierowca do wymiany.
  • ~Kasia / 2021-12-24 09:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Kusi niska cena, Kupiłam bilety i na tym koniec.Autobus nie przyjechał.Zero kontaktu.Uratował mnie ostatni pociąg, który był,bo zostałabym na lodzie.Nie polecam.
    ZaletyZero
    WadyNawet nie było okazji zobaczyć na własne oczy
  • ~Adrianna / 2021-12-23 16:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie działajaca toaleta... tragedia długo trasa i brak możliwości skorzystania z toalety. Nie polecam
    WadyNie dzialajaca toaleta
  • ~Dominika / 2021-12-22 19:23
    Ocena: 2.25 / 5
    Moja babcia 76 lat czeka na autobus 1.5 godziny. Kto jej kupy kawę, kanapie czy coś? Jak coś jej się stanie to będę wasz gonić do mojej śmierci
  • ~Janusz / 2021-12-22 16:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Spóźnili się dwie godziny czekałem na nich dwie godziny najgorsze obsługa nie polecam nikomu korzystania z tych usług zawsze autobusie spóźniony już nigdy więcej nie pojadę tym autobusem.
    ZaletyŻadnych
  • ~Arek / 2021-12-21 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia przestrzegam wszystkich potencjalnych klientów.Syf totalny.
  • ~Aga / 2021-12-21 19:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Opóźnienie ponad godzinne, nie można zwrócić biletu- po mimo że był kupiony dosłownie 5 minut wcześniej, obsługa bardzo nieprzyjemna, opryskliwa i niekompetentna- byleby tylko klienta na kasę naciągnąć.nie polecam .
    ZaletyZadne
    WadyOpóźnienie (ponad godzinne w zimę), brak aktualnych informacji przed wyjazdem, naciąganie na hajs, arogancka obsługa i nie pomocna- opóźnienie 60 minut, a bilet można zwrócić, gdy wynosi 120 minut (bezsens)
  • ~Łukasz / 2021-12-20 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Idioci! Autobus nie przyjechał. Zero informacji! Tylko powiększające się opóźnienie. Firma krzak!
    WadySame wady. Oszuści!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5275
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3244
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 893
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 726
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4520
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3974
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062