strona 100 z 169
- « poprzednia
- 1 ...
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- nastepna »
-
~Klaudia / 2022-05-13 21:24
Okropne opóźnienia, wiadomości ze spóźni się 30 min a czekamy 1h -
-
~Lw / 2022-05-13 18:36
Niesamowicie chamscy kierowcy, tragiczny czas oczekiwania i niekomfortowe miejsca. Jeśli jesteś entuzjastą takich atrakcji to serdecznie polecam flixbusa. -
~Jolka / 2022-05-13 16:08
Chciałabym opisać problem i oczywiście już nigdy nie skorzystam z usług tej burackiej firmy. W tym roku na 25 przejazdów, żaden bus nie przyjechał punktualnie. Poziom buractwa, chamstwa kierowców już przechodzi wszystko. Nie rozumiem dlaczego kierowcy nie pomagają wnosić walizek do bagażu. Nie chodzi o to, aby ktoś mi ja nosił!!! Tyko zwyczajnie pomógł włożyć 31 kg bagaż!!!! Na moja prośbę odpowiedź nie bo ograniczają kontakt z pasażerem bo CORONAWIRUS. Po czym Pan kierowca stoi twarzą w twarz ze mna i sprawdza mi bilet. BEZ MASECZKI. Ale kontakt z pasażerem ograniczają. Poprostu wstyd nawet prywatnie co źle świadczy o mężczyźnie, za brak chęci pomocy. W środku oczywiście też haj-life na miejscu, które sobie wykupiłam I dodatkowo zapłaciłam. Niestety nie usiądę, bo ktoś inny zajął moje opłacone miejsce A kierowca też nic z tym nie może zrobić. ZaletyBrak zalet, przysięgam z ręką na sercu ta firma nie ma żadnych zaletWadyKierowcy, opozeninia, brud i syf w autokarach, brak pomocy przy pakowaniu bagażu -
~O / 2022-05-13 12:08
Przejazd zarezerwowany ponad miesiąc temu odwołany niespełna 4 godziny przed planowanym wyjazdem. Nie ma alternatywnej opcji dojazdu, zmuszona byłam odwołać zaplanowaną podróż. Zwrot kosztów w formie vouchera kompletnie nieprzydatny, nie mam bowiem zamiaru korzystać więcej z usług tego przewoźnika, to nie pierwsza taka wtopa -
~Niepunktualność, niekompetentność / 2022-05-13 10:28
Autobus w jedną stronę przyjechał z 30minutowym opóźnieniem.
W drugą stronę kilka godzin przed odjazdem został po prostu odwołany. Pani z biura obsługi klienta nie ma pewności, czy przyjedzie autobus dzisiaj, "powinien przyjechać". Nie polecam.ZaletyBrak -
~Rafał / 2022-05-12 12:28
Rezerwacja anulowana, wystawiona faktura korygująca, ale zwrot środków nie wpłynął , nie odpowiadają na zapytania i maile ZaletybrakWadybrak zwrotu środków, brak kontaktu -
~Ada / 2022-05-12 10:05
Zwrot za oddany bilet nadal nie dotarł na moje konto, nikt na infolinii nie potrafi pomoc tylko każą czekać i ponaglają finanse, za bilet zapłać odrazu ale żeby zwrócić to nie ma komu… -
~Ktoś / 2022-05-12 09:57
Został sprzedany nadmiar biletów… ponad 5h drogi byłam zmuszona stać… -
-
~Grzegorz / 2022-05-10 20:31
Kupiłem bilety na przewóz rowerów, wybrałem opcję z bagażnikiem rowerowym. Przejazd 10 maja 2022 z Jeleniej Góry do Pragi, autobus spóźniony 40 min. Kierowca otworzył bagażnik łuk i powiedział żeby rowery położyć do łuku jeden na drugim, że nie ma bagażnika rowerowego-było to kłamstwo bagażnik rowerowy leżał w drugim luku bagażowym a kierowcy nie chciało się go podpiąć na hak. Po stanowczym stwierdzeniu-Proszę zainstalować bagażnik, zareagował i zaczoł zapinać na hak. Nie miał bladego pojęcia jak to zrobić i stwierdził, że się nie da. Rowery wylądował w korytarzu pomiędzy siedzeniami. ZaletyBałagan. Totalna niekompetancja. Odradzam flixbus rowerzysto. Ściema z bagażnikiemWadyCałość -
~Józek / 2022-05-10 19:24
Zapłacony przewóz nie doszedł do realizacji w dniu 10.05.2022 firma krzak miala o 8:55 do Kudowy zdroju z Gliwic ZaletyNie maWadyW takim układzie jak wyżej same wady -
~Wkurzonypasazer / 2022-05-09 17:16
Szkoda, że nie ma oceny zero, bo jedna gwiazdka to dla nich zdecydowanie za dużo. Autobus na trasie miał awarię, kierowca kazał wysiąść z autobusu na trasie szybkiego ruchu i po 3h oczekiwania otrzymaliśmy informację o zapewnieniu sobie transportu alternatywnego. Oczywiście zwrotu pieniędzy brak, stąd też podróż z Łodzi do Zakopanego zamiast 100 zł kosztowała 280zł. Nawet najgorszemu wrogowi nie życzę podróży Flixbusem. ZaletyBrak jakichkolwiek zaletWadyWymienione powyżej -
~Patrycja / 2022-05-09 17:12
Proszę 10 razy zastanowić się nad skorzystaniem z usług tej firmy. Gdy dochodzi do awarii autobusu przez kilka godzin ludzie są zbywani, po czym dostaje sie informacje, że pomoc nie zostanie udzielona i na własny koszt (zgodnie z wysłaną przez tą firmę informacją) trzeba dalej próbować dostać się do miejsca docelowego. Firma zapewnia, że zwróci poniesione dodatkowe koszty, ale tak nie dzieje się. Firma zbywa człowieka i odmawia zwrotów pieniędzy za poniesione dodatkowe koszta. Najlepsze w tym wszystkim jest to, że autobus z awarią (waliło dobre 1,5h) zamiast zatrzymać się na jakieś stacji paliw lub w podobnym miejscu, zatrzymuje się na drodze szybkiego ruchu i nakazuje opuścić autobus i samemu brać taksówki. To jakiś cyrk. Niebezpieczna firma, która sama sobie przeczy. Nie zwracają pieniędzy i drwią z człowieka. Już tydzień z nimi walczę bez efektów. Zostaje tylko sprawa w sądzie! -
~Bogdan / 2022-05-09 15:40
Najgorszy bus jakim w życiu jechałem. Podróż 10 godzin, mał być wygodny, 2-piętrowy, a podmienili na zwykły bus z kiblem bez wody, papieru, mydła, który z jakiegoś powodu stale tryskał małą fontanną w pasażera, dostępny tylko momentami przy braku zapowiedzi zamknięcia. W całym busie lekki zapach moczu/menela, kierowcy głośni, chamscy, puszczali głośną muzykę imprezową przez całą noc, gdy ludzie starają się spać. WadyToaleta (jeśli można tak to nazwać), chamscy kierowcy, kiepski autobus, podmiana autobusu na gorszy, rezerwacja miejsc nic nie znaczy -
~Srubaa / 2022-05-09 15:29
Połączenie kraków rzeszów tragedia co dzień są spuznione ponad 1h ZaletyBrakWadyNie punktualność -
~Danuta / 2022-05-09 13:15
Autokar z Zakopanego na 5 godz przed wyjazdem został odwołany , nie będę pisać jaką czułam wściekłość bo tak się nie robi. Kasa za bilety powinna być oddana w tym samym dniu . Ale nie ! Oni mają czas ! Nie polecę tej firmy nawet największemu wrogowi . Porażka !!! to kpina co robią sobie z klienta . -
~Sherif / 2022-05-07 16:07
To śmieć ta firma, dzìś kierowca odjechał 5 minut przed czasem mało tego stałem obok a on nie otworzył drzwi do autobusu tylko zwyczajnie odjechał, PRZED CZASEM..Facet wyleci z tej pracy zrobie wszystko, zmarła mi matka i przez niego nie zdążyłem na pogrzeb. Nie polecam , są inne podróże, ale ten kierowca nie taki jak powinien, ich reklamy to istny absurd. Adwokat grany zwłaszcza iż całe zajście widziało kilkanaście świadków. ZaletyBez słówWadyBez słów -
-
~Przemek / 2022-05-06 21:40
Nie polecam, kierowca stary gość nie widzi drogi,spóźnił się tyle że nie zdążyłem na prawko. Ten bus już powinien dawno na złomie stać. WadyAutobus sie spóźnił dla tego nie zdałam prawo jazdy -
~Daria / 2022-05-06 19:48
Autobus opóźnił się o 4h,zostałam na przystanku o 2 w nocy bez żadnej informacji. Musiałam ponieś dodatkowe koszty żeby dostać się jak najszybciej na lotnisko. Nie polecam firmy! ZaletyBrak zaletWadyBrak kontaktu, opóźnienia, brak informacji -
~Jan / 2022-05-06 06:28
Podróżuję na trasie Rzeszów-Kraków od kilku miesięcy, nie mam zastrzeżeń co do obsługi czy punktualności natomiast radio, które jest włączone całą drogę jest stanowczo za głośno. WadyZa głośno włączone radioo! -
~Jasiek / 2022-05-04 22:07
Wykupiłem bilet dla 2 os. Kraków-Hamburg. Owszem cena bardzo atrakcyjna ale zadnych potwierdzeń,kontakt z klientem zerowy-dodzwonisz sie ale sam automat,nic sie nie da załatwic. Nagle sami odesłali kase i tyle sie dowiedzialem. Omijac szerokim łukiem bo mozna zostac na dworcu bez powrotu. ZaletytanioWadywszystkie mozliwe
strona 100 z 169
- « poprzednia
- 1 ...
- 98
- 99
- 100
- 101
- 102
- nastepna »