Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Fiberlink opinie

Ocena na podstawie 107 opinii

2.70 / 5

  • Parametry
    2.78
  • Cena
    2.85
  • Obsługa klienta
    2.51
  • Niezawodność
    2.61

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof / 2023-06-24 22:37
    Ocena: 3.00 / 5
    Podczas trzech miesięcy użytkowania telewizji nie było kilkanaście razy internet 5ghz nie było się można połączyć trzy tygodnie szybkość też nie jest dobra a mam 1 giga
    ZaletyBrak
    WadyCzęste awarie
    Szybkość
    MiejscowośćTrzemeśnia
  • ~Nick / 2023-02-03 15:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Teoretycznie wszystko ok. Widziałem gorszych małych dostawców. Ale najlepiej nie jest. Szczególnie że brak alternatywy w mojej miejscowości a szkoda.

    Nie można zarządzać nawet siecią po swojej stronie, więc jeżeli ktoś chce musi postawić sobie kolejny (inaczej niepotrzebny) router. Ale można zmienić hasło wifi a siec prywatna to sieć prywatna nie jak u konkurencji o podobnej nazwie gdzie w tej samej prywatnej adresacji działa cała okolica bo wszyscy są w jednym gigantycznym lanie - konfiguracja fiberlinka to standard ale tu jest na plus

    Zasięg wifi w mieszkaniu 50m+ kuleje przez ściany nie tylko na 5 ale i na 2.4 Ghz. Routerek choć ma trzy anteny jest po prostu słaby (netiowe pudełko sprzed 10+ lat ma podobny zasięg)

    Obsługa klienta chyba się pogorszyła. Można mieć zastrzeżenia co do tonu w jakim formułują odpowiedzi. Po prostu brak dobrego wychowania, albo presja w pracy.
    Było lepiej.
    Umowa oczywiście trochę bandycka jak u innych dostawców o podobnej nazwie. Po przejściu na czas określony cena mocno w górę. Brak alternatywy w mojej miejscowości a szkoda.
    ZaletyCeny w miarę konkurencyjne, routerek/modem jest bramą (widziałem sieci gdzie całe osiedla były w jednym lanie) więc o dziwo to plus. Można zalogować się na routerek i zmienić są hasło do WIFI ;) Większych awarii nie zauważyłem
    WadyLekko bandycka umowa (niestety standard u maluch dostawców a w przypadku braku konkurencji i cen w miarę spoko zupełnie niepotrzebny) kiepski sprzęt, ograniczona konfiguracja sieci po swojej stronie, chyba pogarszająca się obsługa klienta
    MiejscowośćWieliczka
  • ~tadber / 2023-02-09 15:32
    Ocena: 3.00 / 5
    Niestety internetem swiatlowodowym cieszylem sie bardzo krotko -pol roku w 2022. potem to tragedia.O ile w komputerze stacjonarnym gdzie zainstalowano Ruter jeszcze cos dziala,to juz na pietrze w odleglosci do 6m,10m nie mozna korzystac.
    Co to za internet ktory trzeba sie 15 razy logowac ilaczyc.
    Nie wiem co jest przyczyna,ale majac internet radiowy wpoprzednich latach chodzil wolniej ale nie zrywal polaczenia.Nie da sie pracowac przy WI-FI,albo gowniany ruter,albo cos innego.
    A pozatym to ciagle awarie ,ciagle naprawianie sieci. Ja pracuje na komputerze i musze miec dobry sygnal.
    Zaletybrak
    Wadyj/w
    MiejscowośćOsieczany,32400 Myslenice
  • ~Gregor / 2020-09-02 01:07
    Ocena: 2.75 / 5
    Witam wszystkoch z okolicy Olkusza:)
    Moje doświadczenia z Fiberlinkiem są średnio-słabe..
    Prędkość internetu jest do... oznacza że jak będzie 10 a ma być 50 to jest ok' ich zdaniem. Częste awarie które ze względu na kilku godzinne przerwy nie dają klientowi prawa do reklamacji- a może by się wtedy bardziej starali...
    Obsługa klienta jest i nawet odbiera telefon:) ale uwaga bo gdy skończy ci się umowa to nie zadzwonią z ofertą tylko nagle zamiast rachunku na 59 dostaniesz na 150zł:(
    Tak że ogólnie słabo pomimo wydawałobysię sporej konkirencji.
    Pozdrawiam niezbyt zadowolony klient.
    ZaletyMożna się dodzwonić do obsługi klienta
    WadySłaby internet częste awarie
    MiejscowośćBydlin
  • ~Grzegorz / 2024-06-04 18:31
    Ocena: 2.75 / 5
    Nie polecam tej firmy jako dostawcy internetu. Jestem ich klientem od czterech lat. W 2022 roku, podczas przedłużania umowy, przedstawiciel firmy poinformował mnie, że w ciągu pół roku w mojej okolicy zostanie pociągnięty światłowód. Myśląc, że przejdę z internetu radiowego na światłowód, zgodziłem się na aneks zwiększający prędkość. Jednak po pół roku zaczęły się problemy z jakością internetu – był wolny, a pingi wysokie. Dostawca wysyłał serwisantów, zmieniał parametry i po kilku telefonach sytuacja stabilizowała się, ale zajęło to kilka miesięcy. Teraz kontaktuję się z firmą co kilka miesięcy, dopytując o postęp w sprawie światłowodu. Zawsze mają jakąś wymówkę – raz to czekanie na postawienie słupa, innym razem problem z wejściem na posesję. Za każdym razem, gdy dzwonię, słyszę inną wymówkę. W zeszłym tygodniu wysłałem do nich pismo o rozwiązanie umowy, podając jako powód nie dotrzymanie ustnej obietnicy przez dwa lata oraz to, że nie robiłem problemów, gdy mieli kłopoty z łączem. Odpowiedzieli, że rozwiązując umowę, muszę zapłacić 1000 zł za korzystanie z ulg, o których mowa w regulaminie promocji – dokumencie innym niż umowa.
    MiejscowośćRusocice
  • ~Bety / 2020-12-28 14:53
    Ocena: 2.50 / 5
    NIE POLECAM
    Firma Fiberlink to jedna wielka porażka, mam od kilku lat i ciągłe problemy. Zgłaszane reklamacje pozostają bez odpowiedzi. W przypadku awarii i tak nie da się dodzwonić. Trzeba jeździć do punku i zgłaszać. Jak powiedziałem że nie zapłacę ponieważ pół roku temu zgłaszałem reklamację, później kolejna i tak po kilka w ciągu kolejnych miesięcy, to zaczęli doliczać zupełnie nie wiadomo skąd noty obciążeniowe. Nie potrafią wskazać na jakiej podstawie, ponieważ nie ma tego w regulaminie, tylko sobie doliczają wymyślone kwoty, nie są to odsetki tylko zmyślona kwota, której nie potrafią wskazać w żadnym cenniku. Faktury dostałem z kilku miesięcznym opóźnieniem, ponieważ jak Pani tłumaczy tak działa ich system i przez kilka miesięcy system nie wystawiał faktur, po czym nagle wystawił trzy jednocześnie i noty obciążeniowe za nieterminowe płatności. Na reklamację z 31.07.2020r, odpisali 18.12.2020r i ja odrzucili. Po porostu śmiech na sali. Szkoda nerwów na dyskusję.
    Zaletybrak
    WadyWymaga poświęcenia dużo czasu i nerwów
    MiejscowośćWieliczka
  • ~Lukasz / 2022-04-08 20:53
    Ocena: 2.50 / 5
    Pierwszy rok super. Spróbujcie przedłużyć jednak umowę i choćby trochę obniżyć abonament. To z góry zapłacicie ta obniżkę x 10 kolejnych miesięcy. To jest po prostu okradanie ludzi. Niedługo będę miał alternatywę i z nich rezygnuje. Nie lubię być tak traktowanym i nie podaruje tego.
    Na dodatek wszystkich krytyków blokuja na fb.
    WadyPromocje tylko dla nowych klientow
    MiejscowośćRączna
  • ~Roberto / 2022-10-20 19:30
    Ocena: 2.50 / 5
    Firma patrzy tylko na własną korzyść finansową. Do podpisania umowy jest pięknie i ładnie, ale już po, zaczynając od obsługi klienta, beznadziejnie itd.
  • ~Zmartwiony / 2023-03-02 09:44
    Ocena: 2.50 / 5
    Niestety firma w razie awarii nie daje rady. W ciągu miesiąca drugi raz nie mam internetu. Poprzednio czekałęm na naprawę 10 dni. Teraz czekam już 8 dzień i nie wiadomo kiedy przyjadą naprawić. Koszmarna organizacja. Nie polecam tej firmy. Jak tylko macie alternatywę trzymajcie się od niej z daleka.
    Zaletyszybkość internetu o ile działa
    Wadybeznadziejny serwis
    MiejscowośćSkawina
  • ~702Kamyk / 2021-08-29 21:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet koszmarny
    Przerwa w dostawie kilka razy w tygodniu bez uprzedzenia?
    Stabilność łącza na bardzo niskim poziomie.
    Oczekiwanie na światłowód 2 lata i nadal nic.
    Brak ochoty pomocy dla klienta
    MiejscowośćZawada
  • ~ANONIM / 2025-02-14 17:06
    Ocena: 2.25 / 5
    Straszne lagi nawet na kablu .........................................................................................................................................................................








    ZaletySzybka instalacja
    WadyWiele...
    MiejscowośćKobyle
  • ~fiber / 2023-02-04 10:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Tragedia , czekam na naprawę już TRZECI TYDZIEŃ!!! Firma nie jest w stanie określić terminu naprawy zerwanego światłowodu, zero odpowiedzialności i kompetencji.
    MiejscowośćCZERNICHÓW
  • ~Ktosiek / 2023-01-30 11:00
    Ocena: 2.25 / 5
    Niestety, awarie ich przerosły. Bez internetu od 21-go stycznia. Informacja z BOK ze mają dużo zgłoszeń i nie wiadomo kiedy przyjadą.
    MiejscowośćSkawina
  • ~User / 2021-07-19 10:22
    Ocena: 2.25 / 5
    Bardzo słaba jakość realizowanych połączeń, co chwilę przerwy w dostawie Internetu trwające nawet kilkanaście godzin. Nie mają żadnych łączy awaryjnych - awaria w jednym punkcie odcina wiele miejscowości do czasu naprawy. Jednym słowem: DZIADOSTWO. Nie polecam!
    Zaletybrak
    Wadynieprofesjonalna i nierzetelna firma
    MiejscowośćŁapanów
  • ~Grzegorz / 2019-09-24 20:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Nikomu nie polecam tej firmy. Sposób traktowania klienta, obsługa, jakość serwisu to dno. Czekam do końca umowy i z przyjemnością poinformuje o nie przedłużaniu
    W wyniku nieprofesjonalnej instalacji anteny straciłem 3 routery w sumie na 500 zł. Próbowałem zaproponować jakąś formę rekompensaty (sprzęt, szybka prędkość) w końcu otrzymałem 75 zł. Żart. Internet - średni
    Czekam na koniec umowy
    MiejscowośćBrzeźnica
  • ~Herku / 2023-03-03 13:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Od tygodnia nie da się praktycznie korzystać z internetu, a fiberlink nic to nie obchodzi, pomimo zglaszanego problemu. Praca, bądź nauka zdalną jest niemożliwa
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
    Niezawodnosc
    Częste braki, awarie
    MiejscowośćMietniów
  • ~Jadwiga / 2023-05-21 16:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie ma tych przesylow jakie są zakupione w umowie.Internet cały czas się zacina
    ZaletyBrak
    MiejscowośćRadziszów
  • ~Krzysiek / 2021-01-04 15:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Powiem tak na rynku mamy kilku dostawców internetu i wydawało mi się że jeżeli jest konkurencja to firma będzie dbać o przyszłego klienta ?! A tu od 7 dni nie idzie się dodzwonić na infolinie. Brak reakcji na wysłane zapytanie to co dopiero musi być jak jest problem ?! Szkoda czasu jeżeli państwa firmie nie zależy to ja rezygnuję i idę do konkurencji ????‍♂️
    ZaletyBrak zalet
    WadyNie ma z kim rozmawiać
    MiejscowośćWieliczka
  • ~Monika / 2023-04-02 07:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia. Na usunięcie awarii czekałam 17 dni mając Internet radiowy. Przeszłam na światłowód - zrywa połączenie bez przerwy, działanie jeszcze wolniejsze niż na radiowce. Nikomu nie polecam firmy, idą na ilość a nie na jakość. Zdecydowanie pogorszenie usług od początku 2023. Omijać szerokim łukiem i szukać alternatyw.
    ZaletyMiła Pani w biurze
    WadyCała reszta
    MiejscowośćRączna
  • ~P. / 2020-12-17 10:33
    Ocena: 2.00 / 5
    Cena usług przeciętna, parametry połączenia zadowalające dla niewymagającego użytkownika, o ile połączenie akurat jest. Bolączką są bardzo częste awarie infrastruktury i długi czas reakcji serwisu na zgłaszane usterki. Zdecydowanie nie polecam usług tej firmy osobom, które potrzebują stałego dostępu do internetu.
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1262