Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2203 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marian / 2019-09-16 13:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Ta firma kurierska to porażka.

    FedEx za paczkę o wymiarach 100x11x11cm waga 5kg skasował całe 60 zł bo oczywiście nie miał wydać końcówki 4 gr.

    Za kuriera DPD do Anglii zapłaciłem ok 80 zł(paczka o wym. 50x60x50cm i wadze 30 kg.)

    P.S.
    Zatrzymałem list przewozowy wraz ze zdjęciami. Wyślę zainteresowanym.
    ZaletyPrzy tych cenach???
    Nikomu nie polecam!
    WadyTa firma kurierska to porażka.
  • ~Misio / 2022-04-25 23:10
    Ocena: 3.00 / 5
    W dużym skrócie: kurierzy nie odbierają przesyłek z nie wiadomych przyczyn, nie ponoszą z tego tytułu żadnej odpowiedzialności, brak kontaktu z najbliższym oddziałem by wyjaśnić powód nie odebrania przesyłki.
    Zaletyprzystępne ceny, jeżeli kurier odbierze przesyłkę dostawa do klienta maks 3 dni roboczych
    Wadykurierzy olewają klientów, nie odbierają paczek, nie odbierają w wyznaczonym terminie, brak kontaktu kuriera z klientem (nie wiem po co podaje się telefon skoro kurier nie musi się kontaktować), praktycznie brak możliwości reklamacji ze względu na brak numerów kontaktowych z najbliższymi oddziałami.
  • ~Piter / 2022-09-23 22:50
    Ocena: 3.00 / 5
    Sama usługa przebiegła dobrze, zamówiłem paczkę za pobraniem na kwotę 125 zł, przy dostarczeniu kurier oczywiście nie ma drobnych i ze 130zl nie wydaje reszty, druga taka sytuacja z kurieramiz tej firmy, nigdy nie mają wydać, po co wysyłacie sms, że można zapłacić kartą, blikiem itp, skoro kurier twierdzi, że nie ma takiej możliwości z braku terminala.Dlaczego mam dopłacać do tego interesu, uważam że to bardzo nieuczciwe.
    ZaletySzybką dostawa
    WadyNaciąganie przez kuriera na dodatkowe koszty
  • ~Robert / 2021-07-07 01:16
    Ocena: 3.00 / 5
    Paczka uszkodzona w transporcie... Reklamacja mimo zgłoszenia przez stronę www z wszystkimi wymaganymi dokumentami odrzucona z powodu braku wymaganych dokumentów. Argumenty Pani Barbary z reklamacji przeczą ich własnym regulaminom.. Po prostu nie uznamy bo nie... Robią z klientów debili.
    ZaletyBrak
    WadyWciskają w żywe oczy nieprawdę..
  • ~stały klient / 2021-12-12 09:48
    Ocena: 3.00 / 5
    Dorzucę i swoje 3 grosze. W przesyłkach międzynarodowych czasem coś zaginie, a więc ubezpieczenia, itd. (czasami tak się zdarza, ok) Ale doprosić się dokumentu celnego potwierdzającego wywóz, to czasami jest naprawdę wyzwanie... Mam wrażenie że ci z AC Fedex'u współpracują z rządem, żeby tylko exporter zapłacił podatek albo karę...
    ZaletyDobry panel zleceniowy na międzynarodowe, terminowo odbierają zlecenia i dobrze planują terminy dostawy
    WadyTragiczna AC - proszenie się o dokumentację celną, masakra...
  • ~Tita / 2022-09-28 16:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Paczka dotarła do córki rozdarta ze wszystkich stron. Jest mi bardzo przykro poniewaz wcześniej nic takiego nie mialo miejsca. Paczka była ubita nowymi rzeczami pod sam wierzch a jak widzialam to jest tam sporo miejsca, i widać co w srodku jest. Ciezko powiedzieć co zginęło poniewaz za dużo tam było drobnych rzeczy .Przerzucam się na prywatnych kurierów .
    ZaletyBrak
    WadyNiektórzy kurierzy do wymiany
  • ~Wica / 2023-02-08 12:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam firma podpadła na całego,naliczenie mi dodatkowej opłaty 200% mało tego naliczenie mi kary jednej i tej samej paczki ze zwrotem , w sumie za cztery paczki niecałe 1000pln a w końcu napiszli że limit reklamacji się wyczerpał i dalsze roszczenia przez sąd tak dię postępuje z klientem który korzystał z usłuĝ tej firmy kilka lat
  • ~Zana / 2018-09-20 17:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Co prawda nie moge powiedziec wiele złego o terminowości dostaw, ale kurier, który obsługuje mój rejon jest po prostu nieprzyjemny. Wiecznie obrażony, burkliwy i generalnie nie lubię, kiedy FedEx dostarcza lub odbiera ode mnie paczki.
  • ~zbig / 2021-12-21 12:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Pierwszy raz wszedłem tutaj by wyszukać opinie o firmie FedEx i teraz rozumiem dlaczego moje odczucia są tak fatalne. Zarząd zapewne jest zadowolony z własnej nowoczesnej firmy, która zatrudniła nawet AI do obsługi klienta. Dzwonisz do firmy by zasięgnąć informacji o przesyłce a tam po wysłuchaniu kolejno 4 komunikatów wciśnięciu kolejno kilku cyfr dowiaduję się, że będą w samochodzie, skąd dzwonię muszę skorzystać z czatu na stronie internetowej.
    Wróciłem do biura, wchodzę na stronę https://www.fedex.com/pl-pl, na czat a tam... wirtualny asystent. Pytam go o przesyłkę a on jakie z poniższych pytań najbardziej mi odpowiada... Dalsze pytania i jeszcze gorsze odpowiedzi lub ogólniki.
    Ale najważniejsze, że w zarządzie mają więcej czasu na kawę. Klien nie jest istotny.
    W pełni zasłużona "1" bo oceny "0" nie można użyć.
    ZaletyZaletą są kurierzy, którzy nijak nie przystają do firmy. Uprzejmi, uśmiechnięci. Dziwne.
    WadyTotalne lekceważenie klienta. Jeśli na linii telefonicznej firma nie obsługuje klienta indywidualnego to informacja taka powinna być na samym początku zapowiedzi automatycznej sekretarki.
    Wirtualny asystent - narzędzie na pewno "trendy" ale służy bardzie do rozdrażnienia klienta niż do rzetelnej informacji. Może za kilka lat będzie lepiej.
    Okno czatu, malutkie, bez możliwości rozszerzenia, trzeba przewijać by zobaczyć co się napisało mimo, że ilość znaków ograniczono do 110(!). Z tą ilością AI i tak sobie nie radzi więc może zacząć od 10?
  • ~Życzliwy / 2021-07-09 16:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Tłumaczę czas - rzeczywiście na drugi dzień u kuriera.
    Cena - średnia, nie wyróżniająca się na tle innych operatorów.
    Obsługa... Kurier dostaje nr. telefonu nie wiem po co- dzwoni stojąc pod drzwiami, choć od tego jest domofon. Może inni operatorzy mnie rozpieścili - kurier dzwoni z kilkugodzinnym wyprzedzeniem, żeby nie marnować ani czasu, ani paliwa. Tu zaś (cytując infolinię): "numer jest przekazywany doręczycielowi na wypadek, gdyby miał potrzebę skontaktować się z adresatem, ale fedex nie narzuca obowiązku kontaktu". W praktyce wyglądało to tak: Sterczę w chałupie jak kołek do 15:00. Wychodzę do sklepu. Po chwili dzwoni kurier...spod drzwi. Informuje, że w tej chwili mnie nie ma, on, że ma teraz Wzgórze Mickiewicza (po drugiej stronie ulicy), zadzwonię, gdy będę już w domu. Pół godziny później... Już nie przyjedzie, bo przecież on już skończył mój rejon. Dzwonię na infolinię i ... wszystko zgodnie z procedurami - jedna próba doręczenia była. ŻENADA! Wracam do Poczty Polskiej - tam przynajmniej takie akcje nie są zaskoczeniem, a punkty odbioru są w dystansie do pokonania piechotą w max. kwadrans. Nr przesyłki: 6231832282591
  • ~Alfred / 2021-10-06 12:38
    Ocena: 2.67 / 5
    Zero informacji, że kurier będzie w danym dniu. Ani emaila ani sms nic. Ja nie będę czekał cały dzień w domu na paczke. Dlatego inpost najlepszy. do tego na infolinie nie maja numeru na tel kom, tylko infolinia płatna.
    Wadybrak komunikacji.
  • ~anna / 2022-02-07 15:44
    Ocena: 2.67 / 5
    Niestety zgłoszenie przez czat (rozmowa z konsultantem) nie przyniosła żadnego rezultatu. Prośba zwrotu paczki do nadawcy(po zmianie terminu przez fedex bez mojej zgody) skończyła się obietnicą zgłoszenia do magazynu i zmiany statusu w systemie. Nikt nic nie zrobił i kurier podejmował próbę doręczenia paczki, jeżdząc bezsensownie w taką paskudną pogodę. Dziwie się w firmie że nie dba o pracowników, jeśli z góry zgłosiłam że mnie nie będzie po co fatygować pracownika i kazać mu tracić czas.
    Wadybardzo fatalna komunikacja
  • ~Damian / 2019-12-17 13:49
    Ocena: 2.67 / 5
    Totalne dno. Kurier nawet nie zadzwonił a w opcji śledzenia paczki jest wpisane że została doręczona. Musiałem się dopiero na infolinii dowiadywać do kogo podrzucił paczkę jak kukułka.
    NIE POLECAM !!!
  • ~Elkvvirek / 2020-04-09 14:21
    Ocena: 2.67 / 5
    Obsługa dramat jakieś żarty, rzuca słuchawką obrażony. Oczywiście dzwonie na infolinie a pani na info nieogarnięta dajcie spokój zdziwieni że jak mogę wogóle dzwonić z pretensjami
  • ~EM / 2022-12-01 12:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Dostawa szybko ale niestety przetwarzanie dostarczonych umów z innych firm to jakaś porażka
  • ~Emilia / 2019-11-29 15:47
    Ocena: 2.67 / 5
    Masakra, dziś 'doreczono' mi paczkę tą firmą. Facet nie raczył zadzwonić na tel ani nic w ten deseń, rzucił przesyłkę przez płot trafił w schody i takim sposobem połamał zawartość. Mam kamery na zewnątrz i wszystko widać szkoda słów
  • ~J / 2021-11-16 12:32
    Ocena: 2.67 / 5
    Przedstawiciel firmy zostawił zamówienie przed wejściem do firmy, był niechętny do pomocy w przeniesieniu kilkunastu metrów opon które zamówiliśmy. Mówił, że nie należy to do jego obowiązków. Nie zważył na kulturę.
    ZaletyCZAS PRZESYŁKI
    WadyOBSŁUGA KURIERA
  • ~Klientka / 2023-05-12 09:23
    Ocena: 2.67 / 5
    PS. Do wirtualnego asystenta pisałam bez błędów.
  • ~Marcin / 2021-11-09 18:11
    Ocena: 2.67 / 5
    Przesylka dostarczona po 13tej, jest godz 18,10, a na stronie ze przesylka caly czas w dostarczeniu. Syf totalny
  • ~Niewazne / 2022-05-16 10:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Ogólnie wkurza mnie to że nie ma kontaktu z kurierem bo w momencie kiedy próbuję się z nim skontaktować żeby dostarczył przesyłkę kilka godzin później bądź innego dnia to nie mogę a wiem że jeśli kilka razy podejmie próbę doręczenia a ja nie odbiorę to przesyłka wróci do nadawcy .... Słabo w CH...
    WadyBrak kontaktu z kurierem.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12504
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 7997
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7640
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4108
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4082
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2414
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960