Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

FedEx opinie

Ocena na podstawie 2208 opinii

1.28 / 5

  • Obsługa i reklamacje
    1.16
  • Cena/Jakość
    1.28
  • Czas dostawy
    1.40

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wiktor / 2024-11-25 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Kurier firmy FedEx, który pojawił się w celu odbioru mojej przesyłki, wykazał się skrajnie nieodpowiednim zachowaniem. Podczas wizyty był nieuprzejmy, a jego wypowiedzi były wręcz obraźliwe – wyzywał nadawcę przesyłki od „deb*li” oraz wypowiadał się w sposób całkowicie nieakceptowalny. Wspomniał także, że „ostatni raz tu przyjeżdża po coś” co dodatkowo podważa jego profesjonalizm oraz zaangażowanie w wykonywaną pracę.

    Co więcej, po doręczeniu przesyłki do odbiorcy okazało się, że została ona uszkodzona w trakcie transportu. Przesyłka była prawidłowo zapakowana, a stan opakowania przed przekazaniem kurierowi nie budził żadnych zastrzeżeń.

    Reklamacja została złożona i po upływie miesiąca otrzymałem odpowiedź, że Przewoźnik wydłuża sobie termin o kolejne 30 dni... Po 2 miesiącu oczekiwania dostałem negatywną odpowiedź na swoją reklamację. Teraz czekam już kolejne 2 miesiące na odpowiedź przewoźnika w sprawie odwołania na temat reklamacji. A moje środki (nie małe) są dalej zablokowane.
    ZaletyBrak!
    Wady- Wyszkolenie kurierów
    - Komunikatywność z przewoźnikiem,
    - Długi czas oczekiwania na odpowiedź w sprawie reklamacji/odwołania
  • ~INTERNATIONAL Sp. z o.o. / 2024-11-22 20:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Że w ogóle jest przyzwolenie na działanie tak tragicznie działających firm w Polsce, jak Fedex. Jako importer, mam fatalne zdanie o tej firmie. jakie przygody czekają importera wchodzącego we współpracę z Fedex. Fedex albo wyśle fakturę za transport, albo nie. Jeśli nie wyśle, to za pół roku wysyła wezwania do zapłąty z windykacji za faktury, których nigdy nie dostarczył. Jeśli chodzi o SAD. Albo wyślą po odprawie celne, albo trzeba się prosić mailami o tej dokument. Tak się złożyło, że 1.5 roku temu przypadkiem nadpłaciłem Fedexowi ponad 2000zł. Mimo upomnień o zwrot tej kwoty i wysłaniu Fedexowi wszystkich wyciągów potwierdzających zdublowanie wpłat, oni nie widzą tej nadpłaty i sprawa już w tym momencie skierowana jest do działy prawnego mojej firmy. Fedex z dnia na dzień importerom podniósł stawki za transport o (uwaga) 145% I to jest w wersji najtańszej. W innych przedziałach o prawie 200%. Może chcą się zaorać sami, czego im serdecznie życzę. Dziadostwo skończone. poczta Polska przy was, to firma idealnie działająca.
    Zalety..te okienko, to jakiś żart chyba.
    WadySzkoda czasu na wymienianie.
  • ~fedexno / 2024-11-22 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wiem po co wysylać sms z informacja, ze platność przy odbiorze mozliwa kartą, skoro możliwa nie jest. Arogancki kurier, ktory twierdzi, ze terminal jest zepsuty, na dodatek przy próbie opłaty blikiem popedza czemu tak dlugo???
  • ~Kasia / 2024-11-22 13:43
    Ocena: 1.00 / 5
    piszecie, zeby nie uzywac agresywnego jezyka, ale tu sie nie da uzyc innego! czemu zatrudniacie ludzi, ktorzy zostali w wyniku jakiegos wypadku czy eksperymentu medycznego pozbawieni mozgu??? a moze sami jestescie bezmozgami, na co wiele wskazuje, skoro macie SAME negatywne komentarze z ktorych nic sobie nie robicie. kurier trzy dni nie potrafil dotrzec do mnie po paczke, dzis rano dzwonie, mowi, ze bedzie do 12, dzwonie do niego o 13:00 kiedy bedzie po paczke, a on sie mnie pyta jaka paczke! moze wasi kurierzy dostaja jakies bonusy za bezmozgowie? jesli tak to prosze mu przyznac nagrode pracownika roku
    ZaletyZERO ZALET
    WadySAME WADY
  • ~Maria / 2024-11-20 17:41
    Ocena: 2.33 / 5
    najgorsza firma kurierska, od paczki o wartości 200,00 zł naliczyli opłaty dodatkowe ponad 15 funtów i nie można z nimi skontaktować się żeby to wyjaśnić . Wstyd
    Zaletybrak
    Wadyoszukują, brak kontaktu
  • ~ewika / 2024-11-19 17:21
    Ocena: 2.00 / 5
    To jeszcze raz ja, kurier dotarł z przesyłką , tłumaczył się że mają urwanie głowy i że jezdzi nowy kurier i dlatego wynikają kłopoty. Wszystko staram się zrozumieć, ale żeby chociaż był kontakt z kurierem ale nie ma żadnego.
    Zaletybrak
    WadyBrak kontaktu z kurierem
  • ~ewika / 2024-11-19 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z negatywnymi opiniami. Moja paczka miała być dostarczona 18.11.2024 między godz. 12-15 cały czas czekałam w domu i kurier nie dotarł. Śledziłam przesyłkę i dostałam wiadomość że była próba dostarczenia paczki nie udana ponieważ kurier nie zastał nikogo pod wskazanym adresem co było bujdą!!!!!. Cały dzień zmarnowany, czekaniem na kuriera. Dzisiaj dostałam wiadomość że paczka zostanie dostarczona dzisiaj 19.11.2024 i jestem bardzo ciekawa czy dotrze, i czy znowu będę miała zmarnowany dzień. Dam znać czy kurier dotarł.
    ZaletyBrak
    WadyNiesumienność
  • ~Ewa / 2024-11-13 22:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały dzień oczekiwania na przesyłkę, która miała być dostarczona w godz. 8-11. Kurier w ogóle się nie pojawił, a w statusie przesyłki ze zdumieniem przeczytałan, że o godz. 16.:10 kurier nie zastał nikogo w domu. To kłamstwo.
    ZaletyBrak
  • ~patryk / 2024-10-15 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga!
    NIE POLECAM!
    Przesyłka paletowa została uszkodzona, nie dostarczyli jej do odbiorcy i kazali odebrać osobiście odbiorcy w sortowni, a mimo to kazali zapłacić za towar wraz z transportem, którego nie zrealizowali!
  • ~Jakub / 2024-10-08 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Obudzili mnie, wysyłając e-mail o godzinie 8 rano, czekałem w domu cały dzień na kuriera, a mimo to dostałem awizo elektroniczne, prawdopodobnie kuriera nawet nie było w pobliżu mojego adresu. Podczas ostatniego korzystania z usług firmy FedEx przesyłka została pozostawiona przed drzwiami, a kurier nawet nie zadzwonił dzwonkiem. Dwie przesyłki i dwa razy niski poziom obsługi. Nie polecam korzystania z usług tej firmy.
    Zaletybrak
    Wadysame wady !!!!!!!!!!!! nie polecam
  • ~Tonasz / 2024-10-05 02:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam firmę FedEx dostarczają paczki w godzinach gdzie wszyscy pracują albo ci nie dostarczą w moim przypadku to była przesyłka z Polski za granicę paczka doszła tu do kraju do magazynu i leżała 2 tygodnie dopiero musiałem poinformować firmę ktura mi to wysłała ze jeszcze mi nie dostarczono paczki firma zadzwoniła to w tym samym dniu mi przywieźli jak bym nie zadzwonił to by nie dostarczyli mają wyrombane paczka doszła w nie oryginalnym opakowaniu tylko fedexu mało tego miałem tam butelki z płynem jedna była pusta i rozbita i taką butelkę rizbitą włożyli paczka wogule nie była zabezpieczona w środku ????????????tagze odradzam wszystkim FedEx zero kontaktu do nich żadnej informacji ci się dzieje z paczką ☠️☠️FedEx to nie firma odradzam ????????????
    WadyOdradzam FedEx ????????????????????
  • ~Kamila / 2024-10-04 13:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Paczki spóźnione,brak meila o przełożeniu wysyłki, dziś okazało się, że paczka która miała być wczoraj jest w innym kraju. Ja prowadzę biznes i każde opóźnienie uderza we mnie jako przedsiębiorcę.
  • ~Darek / 2024-09-30 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    mimo siedzenia cały dzień w domu nie doczekałem sie dostawy , a w sledzeniu przesyłki pojawił się komunikat "nieudana próba dostarczenia przesyłki" brak profesjonalizmu . brak kontaktu z kimkolwiek. w firmie telefon odbiera AL , więc nie ma możliwości uzyskania jakiej kolwiek informacji
    Zaletybrak
    Wadybrak kontaktu z kurierem
  • ~Adam / 2024-09-26 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kontaktu z kurierem, ściemnianie z brakiem możliwości dostawy, dostarczenia w godzinach porannych kiedy wszyscy pracujemy, brak możliwości przekierowania
  • ~S. J. / 2024-09-26 08:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejna obsługa przez niewyszkolony LLM (AI) - nie potrafi odpowiadać na żadne pytania - to chyba jakaś atrapa.
    Brak kontaktu z żywym pracownikiem BOK, gdy nie masz w FEDEX konta chyba klienta, bo nie sądzę by dla odbiorców mieli coś więcej niż "masz te pakę i ****, z pretensjami do św. Piotra" xD -to jakaś farsa i skandal.
    Zaletyw miarę szybka dostawa, dobrze że chociaż (8.00-18.00) jest kontakt z żywym pracownikiem na czacie
    Wadyobsługa klienta
  • ~Kasia / 2024-09-24 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeśli chcą Państwo wysłać paczkę, cokolwiek firmą kurierską „FedEx” to stanowczo odradzam . Paczki drogie, podejście do klienta poniżej krytyki i wysłane paczki giną więc proszę się zastanowić 2 razy nad wyborem przewoźnika .
    ZaletyBrak
    WadyDrogo , kontakt tylko mailowo i podejście do klienta okropne .. paczki giną.
  • ~Marharyta / 2024-09-20 07:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Paczka nie dotarła do odbiorcy. Zero odszkodowania
  • ~wn / 2024-09-09 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam się z negatywnymi opiniami poniżej. Od siebie dodam, że wysyłane przez nich SMS-y są nieprawdziwe (np. wysłane w piątek a do mnie dotarł w poniedziałek, itp.). Napisana reklamacja została wysłana do oddziału, który reklamowałem - tak została rozpatrzona moja reklamacja. Numery telefonów do kontaktu - 'podany numer nie istnieje'. itd. Jeśli sprzedawca korzysta z usług tej firemki to ja rezygnuję z zakupów.
    Zaletynie zauważyłem
  • ~sandi / 2024-09-01 22:41
    Ocena: 1.00 / 5
    FEDEX NIE ZNA WYRAZU UKRADZIONO -TYLKO ZAGINIĘCIE. ŚLEDZENIE CO DO SEKUNDY A PACZKA WYPAROWAŁA !!!
  • ~Waldemar / 2024-08-29 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie tę firmę z daleka. Złodziejstwo mimo super śledzenia!!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

DPD
Ocena: 1.50, ilość opinii: 12574
InPost
Ocena: 1.75, ilość opinii: 8022
DHL
Ocena: 1.29, ilość opinii: 7663
UPS
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4113
Pocztex
Ocena: 1.27, ilość opinii: 4096
GLS
Ocena: 1.56, ilość opinii: 2420
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4621
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4470
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2994