Niezgodność pokoju z ofertą Brak reakcji po zgłoszeniu problemów Traktują klienta z góry
ZaletyBrak
WadyNiezgodność z ofertą to jedno, ale brak wsparcia i chęci załatwienia sprawy jest jeszcze gorsze
~Madzix / 2024-08-30 17:48
Ocena: 1.67 / 5
Gdybysmy nie mieli wsparcia biura podrozy z Wroclawia, ktore okazywalo zrozumienie I probowalo nam pomoc to ich rola jest zadna. Olewaja nawet bezpieczeństwo I zycie podroznych. Biora tylko Pieniadze a potem klient sie nie Liczy. Nigdy wiecej z nimi!
ZaletyBrak
WadySame wady
~Max / 2023-01-02 23:42
Ocena: 1.67 / 5
Nie znam biura, ale jeżeli widzę ogromne rozbieżności cenowe między wylotem z polskich lotnisk a zagranicznych to uważam, że dajemy się nieźle robić
Zaletynie znam
Wadyróżnica ceny
~Piotr / 2022-05-17 10:58
Ocena: 1.67 / 5
Firma reklamując swoje produkty podaje nieprawdę. Np. oferta ma maju na Djerbę 8 dni/7 nocy - dużym drukiem na stronie głównej. Jednak z góry wie że będzie 7 dni i 6 nocy. Na zwróconą uwagę z mojej strony, firma odpowiada "tak możemy". Mam czytać wszystko drobnym drukiem przed podpisaniem umowy. Nie będę czytał, bo nie będę korzystał z usług tej firmy.
ZaletyBrak
WadyDługi transfer z lotniska - ponad 1,5 godziny. Skusiłem się "reklamowanymi" 30 km od lotniska.
~Ryszard / 2023-01-23 13:13
Ocena: 1.67 / 5
Wybraliśmy się z żoną na wakacje na Teneryfę. Sam pobyt w hotelu nawet w porządku, ale na końcu nie mieliśmy transferu na lotnisko. Autobus zamiast podjechać pod hotel tak jak mieliśmy w instrukcji podjechał sobie gdzie w okolicy hotelu na przystanek taxi. Nikt nas nie poinformował, że mamy gdziekolwiek podejść, więc oczekiwaliśmy na transport przed wejściem do hotelu. Rezydent stwierdził, że nie widzi uchybień i że możemy składać reklamację. Na moje pytanie co mamy zrobić w tej sytuacji (chwilę przed wylotem) powiedział, że mamy sobie sami radzić.
Pojechaliśmy na własny koszt taksówką na lotnisko. Organizator nie chce zwrócić kosztów transportu.
Oczywiście organizator odrzuca naszą reklamację nie podając żadnej rozsądnej argumentacji do naszego uzasadnienia.
WadyObsługa Klienta - tragedia, arogancja i brak wsparcia w trudnej sytuacji
~slawek / 2022-05-16 14:57
Ocena: 1.67 / 5
Poziom rozmowy telefonicznej dramatyczny. Pani bardzo niemiła, i nie urzela informacji na temat wycieczki odsyla do reagenta . biuro samo zmienia terminy i nie powiadamia uczestnikow . nie polecam tego biura .
~SLAY / 2022-07-07 14:17
Ocena: 1.67 / 5
Made in Poland.Teoria a praktyka to dwie różne sprawy. Brak wyraźnej czyt. Wyraźnej, informacji o konieczności opłaty bagażu (Wizz-srizz, cena absurdalna!), hotel H.TOP Malgrad bez WiFi - ponoć jest 2022 r., całonocny hałas wentylatorów na ostatnim piętrze - brak informacji, chaos informacyjny po przylocie na El Prat - jak znasz język (akurat znam biegle) to ok., a jak nie...Brak rezydenta, brak Wyraźnego info o transferze z lotniska. Dobrze, że jedzenie w hotelu na duży plus. Hm...
Wniosku: pierwszy i ostatni pobyt z Exim oraz ostatni "transfer" z Wizz - jeśli przetrwają w tych "czasach".
ZaletyJedzenie w hotelu.
WadyWszystko powyżej.
~Sławomir Dec / 2021-09-24 11:40
Ocena: 1.67 / 5
zastany pokój był kompletnie odmienny od oferty (4 gwiazdki vs jakieś 2 gwiazdki). Rezydent się tym nie przejął i nie podjął żadnych efektywnych działań. Mimo reklamacji złożonej na miejscu, nie podjęto żadnych czynności. Reklamacja została zgłoszona po przyjeździe - pozostała bez odpowiedzi. Planujemy podjęcie kroków prawnych tytułem rękojmi.
~Agnieszka / 2022-05-24 23:02
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam tego biura podróży. Wykupiłam dodatkowa opcje 2 sypialnie, 2 łazienki za 2.000. Niestety nie dostałam tego bo w tym hotelu nawet nie było takiej opcji. Dużo pokoloryzowali, oczy zamydlili a w rzeczywistości tragedia. Przestrzegam wszystkich przed tym biurem podróży. Rezydent na Cyprze to po prostu kpina. Nastawiony tylko na zysk z wycieczek fakultatywnych i nic więcej go nie obchodzi.
ZaletyZero zalet
WadyKłamczuchy i oszuści
~Ala / 2021-09-25 10:03
Ocena: 1.33 / 5
Na dwa dni przez wylotem zostałam poinformowana, ze będę wypoczywać w innym hotelu niż pierwotnie zarezerwowałam, z powodu rzekomego zamknięcia hotelu w trakcie pobytu. Ostatecznie zostałam zakwaterowana w beznadziejnym hotelu na peryferiach miasta, w miejscu mało atrakcyjnym turystycznie. Pojechałam jednak z ciekawości zobaczyć hotel pierwotnie zarezerwowany. I co się okazało. Hotel jest czynny i ma mnóstwo gości hotelowych. Przestrzegam przed wyborem oferty z biura Exim.
~angwo / 2023-03-22 13:16
Ocena: 1.33 / 5
zmiana hotelu na 24 przed wylotem,
hotel 500 m od plazy , zamiast 50 m- na infolini Pani odpowiada- przezciez nie bedie Pan pływał i tak w zimnej wodzie
odp na reklamacje jest z automatu - odp jest ,ze przeciez dzien przed wylotem powiedzieli ,ze zmieniają hotel .
transfer z lotniska 30 km, 2,5 h - wykupiony bus , który objezdza wszystkie inne hotele
zero kontaktu z opiekunem
transfer na lotnisko w dniu wylotu - 4 h przed wylotem
Odradzam!!!
Zaletyżadnych
Wadydrogo , oferta niezgodna z zakupioną, chamskie zachowanie i obsługa na infolini
~madziara / 2022-08-05 12:09
Ocena: 1.33 / 5
porazka totalna!!! wykupilam pokoj z widokiem na basen czyli kilkaset zlotych drozej dostalam widok na jakis ogrod czyli 200m od basenu napislam reklamacje a dla nich to sie nie liczy bo nie zglosilam do rezydenta ... przyleciala wwe wtorek a rezydent byl w czwartek gdy bylismy na wycieczce . pozatym w recepcji odrazu mi powiedzile ze w sezonie nie ma szans na zamiane pokoi. suer byc kilkset zlotych w plecy!!!! nigdy wiecej. opinia dotyczy hotelu Cala Romani na Mojorce..
Zaletynic
Wadybezczelni
~Tomasz / 2022-04-26 09:05
Ocena: 1.33 / 5
Nie polecam. Nie ma żadnej wartości dodanej kupując wycieczkę przez Exim w porównaniu z booking.com + lot, samemu wychodzi sporo taniej. Natomiast praktyką biura jest zmiana lokalizacji hotelu w ostatniej chwili na dużo tańszy o gorszym standardzie. Rzekomo hotel który wybraliśmy jest nieczynny co okazalo się nieprawdą. Dziecko się pochorowało od starego jedzenia - pleśń w sałatce, stara wędlina, owoce z puszki ?!!!! Hotel nie był w pierwszej linii brzegowej z widokiem na morze tylko w drugiej z częściowym widokiem. Stan techniczny hotelu pozostawia wiele do życzenia - notorycznie zalewało nam pokoj. W pokoju nie ma nawet suszarki - to się nie zdarza w standardzie 5*
ZaletyDla leniwych lubiących przepłacać
WadyBrak jakiejkolwiek wartości dodanej z wyboru tego tour operatora.
~Zawiedziona / 2022-07-27 16:51
Ocena: 1.33 / 5
Niedoinformowanie. Ważne rzeczy na ostatnią chwilę tylko na maila (którego nie każdy może odbierać). Koszty dodatkowe wynikają po rezerwacji. Warunki w hotelu nieadekwatne do oferty. Szkoda słów. Rezydentka leniwa i nastawiona na zarobek poprzez sprzedaż wycieczek. Odrzucają uzasadnione reklamacje.
ZaletyBrak
WadyTraktowanie klienta jak dojną krowę.
~. / 2022-08-11 15:00
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka!!!! Niekompetentny rezydent, nie intersuje się turystami, brak opiekuna na wycieczce (jedynie czeskojęzyczny, który nie interesował się polskimi turystami), ciągłe odwołania od reklamacji w związku z dostawką, która nie nadawała się na "wypoczynek". Tragedia.
~Aga / 2022-08-17 12:28
Ocena: 1.00 / 5
W lipcu skorzystałam z oferty eximtours i wybrałam się z rodziną w tym z maleńkimi dziećmi do Dubrownika. Po przylocie w nocy zaczeliśmy szukać wykupionego transferu. Lotnisko w Dubrowniku jest małe, stało przed nim kilka taxówek i autokar. Szybko zorientowaliśmy się, że nikt na nas nie czekał, poczekaliśmy około 1,5 h wykonując telefony do biura i hotelu oraz pytając w informacji. Ostatecznie wzieliśmy taxówkę za około 300 zł. Eximtours nie poczuwa się do zwrotu żadnych pieniędzy.
~Agata / 2022-09-01 14:21
Ocena: 1.00 / 5
Okropni pracownicy ktorzy wprowadzaja na kazdym kroku klienta w blad. Brak szacunku, na pytania na ktore nie znaja odpowiedzi odsylaja do posrednikow lub odkladaja sluchawke.
Nie wiedza ze za bagaz mozna zaplacic on- line i nie znaja ceny. Odsuwaja od siebie swoja odpowiedzialnosc za rzetelne informowanie klienta.
Powinni zmienic stopke w mailu z doradcy ds. Obslugi klienta na wroga klienta i automat.
Zero zyczliwosci i opieki nad klientem.
WadyPostawa i podejscie do klienta czyli osoby ktora placi ich pensje
~Agi119 / 2024-07-05 14:05
Ocena: 1.00 / 5
Przestrzegam przed tym biurem. Oszukują w ofertach, żeby łapać klientów. Zmieniają radykalnie godziny wylotów skracając pobyt, a nawet datę wylotu na dzień później (my tak trafiliśmy niestety). Zapewniają w umowie, że polecisz europejskim przewoźnikiem, a przylatuje po Ciebie orientalny przewoźnik z opóźnieniemn 10 godzin. Reklamacja za skrócony w Egipcie pobyt, noc spędzoną z dziećmi na hali odlotów w Katowicach, ogromne opóźnienie wylotu - nieuznana. Klienta mają za nic. Czytajcie Umowę z nimi, zawiera wiele haczyków a nawet klauzule niedozwolone. Sprawa będzie miała finał w sądzie. Póki co zgłoszenie o nieuczciwych praktykach tego pseudo biura poszły do DKPiT, Inspekcji Handlowej oraz UOKikK i rzecznika praw konsumenta. Sprawdźcie, co o nich piszą na forach internetowych i nie dajcie się oszukać, jak my.
Zaletyżadnych
Wadyniezgodność oferty i umowy ze realizowaną usługą
~Agi12129 / 2024-05-05 14:59
Ocena: 1.00 / 5
Wczasy do Marsa Alam zakupione first minute pół roku wcześniej. Na ofercie podane godziny wylotów (wylot nad ranem, powrót wieczorem) i linie lotnicze (EnterAir). Pracownik biura zapewnia, że godziny mogą ulec nieznacznej zmianie rzędu 2-3 godziny max. Kilka dni przed wylotem informacja, że wylot będzie nocą (19:15) liniami FlyEgipt, dzień przed wylotem, że wylot o 21:15, a w dniu wylotu (!), że lot jest opóźniony i PRAWDOPODOBNIE wylecimy o 1:15 kolejnego dnia. Samolot po nas nie przyleciał! Przed północą informacja od obsługo lotniska, że nie wiedzą dlaczego, i że samolot ma być podstawiony o 6:40 rano! Całą noc koczowaliśmy z dziećmi na lotnisku wraz z innymi pasażerami. Infolinia Exim to kpina, w weekendy nie pracują. Na lotnisku nie było rezydenta. Straciliśmy ponad dobę hotelową, w hotelu byliśmy na 14:30 drugiego dnia. Exim zwalił winę na przewoźnika, oni nie widzą problemu ani konieczności zadośćuczynienia. Przestrzegam przed tym biurem! To kombinatorzy, oszukujący w ofertach i manipulujący klientami.
WadyWyjazdy 7 dniowe okazują się być krótsze o dzień lub dwa, biuro nie ponosi za nic odpowiedzialności
~Agnieszka / 2024-07-05 18:25
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo serdecznie przestrzegam przed rezerwacją u nich wczasów. Kontakt z nimi jest chaotyczny i utrudniony. Nikt nic nie wie, doradcy przekazują sprzeczne informacje i za każdym razem odpisuje lub rozmawia że mną ktoś inny. Nie mówię już o bardzo nie uprzejmych pracownikach którzy odbierają telefony oraz o odpowiedziach na pytania w formie szczątkowych informacji.