strona 6 z 11
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »
-
~Klaudia / 2022-06-08 21:17
Nie polecam tego biura! Rezydenta nie widzielismy na oczy, po przyjezdzie do wykupionego hotelu okazalo sie, ze nie ma naszych rezerwacji, jak i innych 4 osob! Zadnych informacji do drugiego dnia wakacji co wiaze sie ze strata jednego calego dnia, musielismy sie przenosic do innego hotelu na wlasna reke. Stres i nerwy. To byl pierwszy i ostatni raz z tym biurem. -
-
~Kornelia / 2023-09-29 17:38
Nie polecam biura. 3 lata podróżowałam z nimi, 2 razy było wszystko w porządku. Za 3 razem był problem z bagażem. Mimo wykupienia bagażu musiałam zapłacić dodatkowo na lotnisku, bo nikt nie poinformował mnie o zmianie bagażu z podręcznego na rejestrowany. Opiekun rezerwacji nic o tym nie wiedziała i zaleciła złożenie reklamacji. Została ona odrzucona ignorując moje argumenty i zrzuty z konwersacji. Brak kontaktu innego niż mailowy z działem reklamacji, na który nikt nie odpowiada. Prośba o kontakt do kogoś przełożonego również zignorowana. W obsłudze klienta nikt nie jest w stanie mi pomoc. -
~Krzysztof / 2023-05-04 17:22
Niezgodność pokoju z ofertą Brak reakcji po zgłoszeniu problemów Traktują klienta z góry ZaletyBrakWadyNiezgodność z ofertą to jedno, ale brak wsparcia i chęci załatwienia sprawy jest jeszcze gorsze -
~Madzix / 2024-08-30 17:48
Gdybysmy nie mieli wsparcia biura podrozy z Wroclawia, ktore okazywalo zrozumienie I probowalo nam pomoc to ich rola jest zadna. Olewaja nawet bezpieczeństwo I zycie podroznych. Biora tylko Pieniadze a potem klient sie nie Liczy. Nigdy wiecej z nimi! ZaletyBrakWadySame wady -
~Max / 2023-01-02 23:42
Nie znam biura, ale jeżeli widzę ogromne rozbieżności cenowe między wylotem z polskich lotnisk a zagranicznych to uważam, że dajemy się nieźle robić Zaletynie znamWadyróżnica ceny -
~Piotr / 2022-05-17 10:58
Firma reklamując swoje produkty podaje nieprawdę. Np. oferta ma maju na Djerbę 8 dni/7 nocy - dużym drukiem na stronie głównej. Jednak z góry wie że będzie 7 dni i 6 nocy. Na zwróconą uwagę z mojej strony, firma odpowiada "tak możemy". Mam czytać wszystko drobnym drukiem przed podpisaniem umowy. Nie będę czytał, bo nie będę korzystał z usług tej firmy. ZaletyBrakWadyDługi transfer z lotniska - ponad 1,5 godziny. Skusiłem się "reklamowanymi" 30 km od lotniska. -
~Ryszard / 2023-01-23 13:13
Wybraliśmy się z żoną na wakacje na Teneryfę. Sam pobyt w hotelu nawet w porządku, ale na końcu nie mieliśmy transferu na lotnisko. Autobus zamiast podjechać pod hotel tak jak mieliśmy w instrukcji podjechał sobie gdzie w okolicy hotelu na przystanek taxi. Nikt nas nie poinformował, że mamy gdziekolwiek podejść, więc oczekiwaliśmy na transport przed wejściem do hotelu. Rezydent stwierdził, że nie widzi uchybień i że możemy składać reklamację. Na moje pytanie co mamy zrobić w tej sytuacji (chwilę przed wylotem) powiedział, że mamy sobie sami radzić.
Pojechaliśmy na własny koszt taksówką na lotnisko. Organizator nie chce zwrócić kosztów transportu.
Oczywiście organizator odrzuca naszą reklamację nie podając żadnej rozsądnej argumentacji do naszego uzasadnienia.WadyObsługa Klienta - tragedia, arogancja i brak wsparcia w trudnej sytuacji -
~slawek / 2022-05-16 14:57
Poziom rozmowy telefonicznej dramatyczny. Pani bardzo niemiła, i nie urzela informacji na temat wycieczki odsyla do reagenta . biuro samo zmienia terminy i nie powiadamia uczestnikow . nie polecam tego biura . -
-
~SLAY / 2022-07-07 14:17
Made in Poland.Teoria a praktyka to dwie różne sprawy. Brak wyraźnej czyt. Wyraźnej, informacji o konieczności opłaty bagażu (Wizz-srizz, cena absurdalna!), hotel H.TOP Malgrad bez WiFi - ponoć jest 2022 r., całonocny hałas wentylatorów na ostatnim piętrze - brak informacji, chaos informacyjny po przylocie na El Prat - jak znasz język (akurat znam biegle) to ok., a jak nie...Brak rezydenta, brak Wyraźnego info o transferze z lotniska. Dobrze, że jedzenie w hotelu na duży plus. Hm...
Wniosku: pierwszy i ostatni pobyt z Exim oraz ostatni "transfer" z Wizz - jeśli przetrwają w tych "czasach".ZaletyJedzenie w hotelu.WadyWszystko powyżej. -
~Sławomir Dec / 2021-09-24 11:40
zastany pokój był kompletnie odmienny od oferty (4 gwiazdki vs jakieś 2 gwiazdki). Rezydent się tym nie przejął i nie podjął żadnych efektywnych działań. Mimo reklamacji złożonej na miejscu, nie podjęto żadnych czynności. Reklamacja została zgłoszona po przyjeździe - pozostała bez odpowiedzi. Planujemy podjęcie kroków prawnych tytułem rękojmi. -
~Agnieszka / 2022-05-24 23:02
Nie polecam tego biura podróży. Wykupiłam dodatkowa opcje 2 sypialnie, 2 łazienki za 2.000. Niestety nie dostałam tego bo w tym hotelu nawet nie było takiej opcji. Dużo pokoloryzowali, oczy zamydlili a w rzeczywistości tragedia. Przestrzegam wszystkich przed tym biurem podróży. Rezydent na Cyprze to po prostu kpina. Nastawiony tylko na zysk z wycieczek fakultatywnych i nic więcej go nie obchodzi. ZaletyZero zaletWadyKłamczuchy i oszuści -
~Ala / 2021-09-25 10:03
Na dwa dni przez wylotem zostałam poinformowana, ze będę wypoczywać w innym hotelu niż pierwotnie zarezerwowałam, z powodu rzekomego zamknięcia hotelu w trakcie pobytu. Ostatecznie zostałam zakwaterowana w beznadziejnym hotelu na peryferiach miasta, w miejscu mało atrakcyjnym turystycznie. Pojechałam jednak z ciekawości zobaczyć hotel pierwotnie zarezerwowany. I co się okazało. Hotel jest czynny i ma mnóstwo gości hotelowych. Przestrzegam przed wyborem oferty z biura Exim. -
~angwo / 2023-03-22 13:16
zmiana hotelu na 24 przed wylotem,
hotel 500 m od plazy , zamiast 50 m- na infolini Pani odpowiada- przezciez nie bedie Pan pływał i tak w zimnej wodzie
odp na reklamacje jest z automatu - odp jest ,ze przeciez dzien przed wylotem powiedzieli ,ze zmieniają hotel .
transfer z lotniska 30 km, 2,5 h - wykupiony bus , który objezdza wszystkie inne hotele
zero kontaktu z opiekunem
transfer na lotnisko w dniu wylotu - 4 h przed wylotem
Odradzam!!!ZaletyżadnychWadydrogo , oferta niezgodna z zakupioną, chamskie zachowanie i obsługa na infolini -
~Daria / 2025-04-02 19:33
Do wyboru były dwie wycieczki: o godzinie 5.45 i o 18.45. Wybrałam opcję poranną w wyższej cenie żeby mieć cały dzień za zwiedzanie. Kilka dni przed wycieczką organizator zmienił lot na 18.45 twierdząc, że to linia lotnicza zmieniła lot. Natomiast lot poranny się odbył i były dostępne bilety do kupienia. Za zmianę godziny na początkową życzyli sobie ponad 1600zł. Po przylocie firma przewozowa nie była poinformowana, że będziemy wieczorem zamiast rano. Czekaliśmy w autokarze 40 minut zanim zejdą się ludzie z innych lotów. Na miejscu okazało się, że autokar nie podjeżdża pod hotel i trzeba było do niego pójść na piechotę. Na szczęście nie było to daleko, ale idąc z bagażami i dzieckiem o tak późnej porze byliśmy bardzo zniesmaczeni tą sytuacją. W hotelu byliśmy przed 24. Infolinia to jakaś porażka nic się nie można dowiedzieć. Transfer powrotny był opóźniony o pół h( nikt nas o tym nie poinformował). Ogólnie nie polecam, może i tanio, ale lepiej dopłacić i się niczym nie martwić. Najgorsze biuro podróży z jakiego korzystaliśmy. ZaletyTanioWadyWyżej wymienione -
~madziara / 2022-08-05 12:09
porazka totalna!!! wykupilam pokoj z widokiem na basen czyli kilkaset zlotych drozej dostalam widok na jakis ogrod czyli 200m od basenu napislam reklamacje a dla nich to sie nie liczy bo nie zglosilam do rezydenta ... przyleciala wwe wtorek a rezydent byl w czwartek gdy bylismy na wycieczce . pozatym w recepcji odrazu mi powiedzile ze w sezonie nie ma szans na zamiane pokoi. suer byc kilkset zlotych w plecy!!!! nigdy wiecej. opinia dotyczy hotelu Cala Romani na Mojorce.. ZaletynicWadybezczelni -
~Tomasz / 2022-04-26 09:05
Nie polecam. Nie ma żadnej wartości dodanej kupując wycieczkę przez Exim w porównaniu z booking.com + lot, samemu wychodzi sporo taniej. Natomiast praktyką biura jest zmiana lokalizacji hotelu w ostatniej chwili na dużo tańszy o gorszym standardzie. Rzekomo hotel który wybraliśmy jest nieczynny co okazalo się nieprawdą. Dziecko się pochorowało od starego jedzenia - pleśń w sałatce, stara wędlina, owoce z puszki ?!!!! Hotel nie był w pierwszej linii brzegowej z widokiem na morze tylko w drugiej z częściowym widokiem. Stan techniczny hotelu pozostawia wiele do życzenia - notorycznie zalewało nam pokoj. W pokoju nie ma nawet suszarki - to się nie zdarza w standardzie 5* ZaletyDla leniwych lubiących przepłacaćWadyBrak jakiejkolwiek wartości dodanej z wyboru tego tour operatora. -
-
~Zawiedziona / 2022-07-27 16:51
Niedoinformowanie. Ważne rzeczy na ostatnią chwilę tylko na maila (którego nie każdy może odbierać). Koszty dodatkowe wynikają po rezerwacji. Warunki w hotelu nieadekwatne do oferty. Szkoda słów. Rezydentka leniwa i nastawiona na zarobek poprzez sprzedaż wycieczek. Odrzucają uzasadnione reklamacje. ZaletyBrakWadyTraktowanie klienta jak dojną krowę. -
~. / 2022-08-11 15:00
Totalna porażka!!!! Niekompetentny rezydent, nie intersuje się turystami, brak opiekuna na wycieczce (jedynie czeskojęzyczny, który nie interesował się polskimi turystami), ciągłe odwołania od reklamacji w związku z dostawką, która nie nadawała się na "wypoczynek". Tragedia. -
~Aga / 2022-08-17 12:28
W lipcu skorzystałam z oferty eximtours i wybrałam się z rodziną w tym z maleńkimi dziećmi do Dubrownika. Po przylocie w nocy zaczeliśmy szukać wykupionego transferu. Lotnisko w Dubrowniku jest małe, stało przed nim kilka taxówek i autokar. Szybko zorientowaliśmy się, że nikt na nas nie czekał, poczekaliśmy około 1,5 h wykonując telefony do biura i hotelu oraz pytając w informacji. Ostatecznie wzieliśmy taxówkę za około 300 zł. Eximtours nie poczuwa się do zwrotu żadnych pieniędzy. -
~Agata / 2022-09-01 14:21
Okropni pracownicy ktorzy wprowadzaja na kazdym kroku klienta w blad. Brak szacunku, na pytania na ktore nie znaja odpowiedzi odsylaja do posrednikow lub odkladaja sluchawke.
Nie wiedza ze za bagaz mozna zaplacic on- line i nie znaja ceny. Odsuwaja od siebie swoja odpowiedzialnosc za rzetelne informowanie klienta.
Powinni zmienic stopke w mailu z doradcy ds. Obslugi klienta na wroga klienta i automat.
Zero zyczliwosci i opieki nad klientem.WadyPostawa i podejscie do klienta czyli osoby ktora placi ich pensje
strona 6 z 11
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »