Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Eximtours opinie

Ocena na podstawie 198 opinii

2.21 / 5

  • Cena/Jakość
    2.26
  • Obsługa klienta
    1.88
  • Oferta
    2.52

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~AnnaM / 2023-05-17 11:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam tego biura i zgadzam się z wieloma opiniami w necie. Zakup wczasów poszedł sprawnie, ale realizacja gorzej. Dwa największe mankamenty:
    1. Rezydenci- niestety, dodzwonienie się pod jakikolwiek podany numer nie było możliwe, mimo wielokrotnych prób. Zatem płacisz za fikcję.
    2. Transfer na lotnisko- nikogo to nie obchodzi, że masz zapłacone śniadanie w ostatnim dniu pobytu przed wylotem, ale nie możesz go zjeść, bo transfer jest skoro świt, a potem czekasz x godzin na lotnisku... Słabe
    ZaletyNie zmienili nam hotelu 24 h przed wylotem, co ponoć nie jest rzadkie;)
  • ~Czupakabra / 2022-05-04 18:57
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam wylotu na Cypr z tym biurem podróży. Rezydent Adrian wyzywa ludzi jak o coś pytają. Facet jest agresywny. Nie miałam kontaktu realnie, ale jakby mógł to przez telefon by mi sprzedał bombę. Polecam uważać, albo poćwiczyć boks przed wylotem.
  • ~Jac04 / 2022-02-11 13:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Odradzam wycieczki wykupowane przez Exim Tour,
    Po przybyciu na Lanzarote nikt nie czekał na lotnisku na nas(stanowisku autobusów nie jest tam gdzie w opisie miało być(.gdy je znaleźliśmy busa już idjechal-nikt nawet nie zadzwonił.na następnego busa czekaliśmy półtorej godziny.
    W hotelu nie ma żadnej informacji i rezydencje .generalnie i wiele gorzej niż przez booking...dodam że samolot też easy Jet więc odradzam Ewxim z pełną idpowiedzialnoscia
  • ~Kam / 2022-01-11 16:33
    Ocena: 2.33 / 5
    Pozytywy:
    Dolecieliśmy i wróciliśmy.
    Negatywy:
    - Po zakupie wycieczki oczywiście dopłacamy dodatkowe 800 zł za bagaż
    - Po przylocie na miejsce wycieczki spotykamy rezydenta, pokazuje nam palcem gdzie mamy czekać na autokar i znika, czekamy na autokar około 2 godziny, rezydenta już więcej w trakcie trwania wyjazdu nie spotkaliśmy, nie odbyło się żadne spotkanie, nikt nie pytał nas czy w ogóle żyjemy, o informację na temat autokaru powrotnego musieliśmy się dopominać sami
    - W hotelu na wstępie musimy wszystko załatwiać sami (gdyby nie znajomość angielskiego - mielibyśmy problem), dowiadujemy się że jest pobierane zabezpieczenie z karty w kwocie 200 EURO - to które mieliśmy przeznaczone na wynajem samochodu (oczywiście nie byliśmy o tym wcześniej informowani, przy telefonie do rezydenta stwierdza on, że jest taka opłata od około 2 lat, ale zapomnieli wspomnieć), biuro w momencie reklamacji za brak informacji - DZIĘKUJE NAM za informację o tej opłacie dodatkowej
    Ogólnie przy takim zainteresowaniu żałowaliśmy iż nie wybraliśmy wyjazdu na własną rękę
  • ~Katarzyna / 2023-08-13 19:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Właśnie wróciłam z tygodniowego pobytu w. Alanyi. Zostałyśmy ulokowane w pokoju z grzybem na ścianach i zapachem stęchlizny, tak że w nocy nie dało się spać choć według oferty hotel miał być 4-gwiazdkowy. Całe szczęście ze menedżer okazał się bardzo miły, przychylił się do mojej prośby i zmienił nam pokój na lepszy. Rezydentki nie widziałam na oczy.
    WadyKwaterowanie w pokojach poniżej standardów
  • ~Marek / 2022-12-29 10:07
    Ocena: 2.33 / 5
    przedstawione oferta, na podstawie której dokonaliśmy wyboru i zakupu wyjazdu rodzinnego z małymi dzieciakami była niezgodna z rzeczywistością. Zgłosiliśmy reklamację podczas trwania wyjazdu zgodnie z umową i pierwszą odpowiedź dostaliśmy negatwną, przeczącą polskiemu i unijnemu prawu, warunkami reklamacji przedstawionymi w umowie. zasłaniano się wyssanymi z palca przesłankami, żeby na klienta zrzucić odpowiedzialność. Nie polecam tego biura nikomu!!!
    ZaletyPomocna obsługa hotelu
    Wady- obsługa klienta EximTours poniżej jakichkolwiek standardów
    - oferta niezgodna z rzeczywistością
    - zrzucanie na klienta odpowiedzialności za napotkaną na wyjeździe rzeczywistość
    - odrzucanie złożonej zgodnie z regulaminem Eximtours reklamacji
  • ~Podróże rodzinne / 2024-07-16 07:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam tego biura dla osób planujących wyjazd rodzinny z dzieckiem. Brak możliwości wyboru miejsca w samolocie. Dziecko posadzone z dala od rodziców. Cała rodzina w innym miejscu samolotu. Rezydent istnieje tylko w teorii, nie odbiera telefonu nie oddzwania. Podróż do Hiszpanii z tym biurem to porażka. Lepiej samemu ogarnąć hotel przez internet i zabudować bilet na samolot- wyjdzie taniej i szybciej.
    ZaletyDla biura brak
    WadySame wady
  • ~Rafał / 2023-04-16 21:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Eximtours to troche takie Biuro Podróży widmo. Wykupiłem wycieczkę z rodziną na Kretę, na miejscu nie było polskiego rezydenta, na lotnisku nie dostaliśmy koperty z informacjami potrzebnymi w hotelu. O informację na temat godziny transferu z hotelu do lotniska musiałem wypraszać wręcz przez emiale, gdzie odsyłali mnie do "koperty" której nie dostałem albo do jakiegoś linku do niemieckiej strony. Totalny brak informacji, traktowanie klienta lekceważąco i totalnie niepomocny costumer service to powinien być nowy slogan Exima.
    Swoją drogą widziałem jak turyści z niemieckiego biura byli traktowani całkowicie inaczej...
    Zaletybrak
    Wadyniski poziom obsługi klienta, brak informacji, lekceważenie klienta, nie dotrzymanie umowy (brak polskiego rezydenta na miejscu)
  • ~sławomir / 2025-02-26 09:11
    Ocena: 2.33 / 5
    zostawiaja klieta jak tylko sie pojawi problem a pozniej robia wszystko abyś to ty byl winny. Doprowadzili do sytuacji ze zmuszony jestem isc do sadi i na pewno wygram ale spieprzonych wakacji juz nikt nie wroci.
    NIE POLECAM NIGDY NIE SKORZYSTAM
    Zaletynie ma
    Wadyolewaja klienta jak juz tylko kupi produkt to zapomonaja o opiece nad nim
  • ~TOMASZ / 2024-10-20 20:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Ostrzegam przed biurem Exim Tours traktowanie klienta jak w PRL-u.Kupił wycieczkę i niech się odwali.Ze względów osobistych chciałem przełożyć wycieczkę wykupioną w terminie 5-15 października do Egiptu na 9dni,nie było możliwości zmiany terminu a to ze względu na zmianę sezonu(miałem wykupiony Październik, a Listopad do już inny sezon :),a to nie było oferty na 9 dni,na mniej lub więcej też nie mogłem zmienić.Kontakt telefoniczny i mailowy bardzo utrudniony nie będę już tego komentował.Z otrzymaniem faktury za straconą zaliczkę ponad 1600zł też jest problem,Tylko jak się kupuje wycieczkę to wszystko odbywa się w miłej atmosferze.Nie polecam tego biura,kupcie w innych biurach a Exim Tours lepiej omijać szerokim łukiem!
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Tomek / 2022-10-09 23:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam. Rezydent to postać widmo. Infolinia traktuje człowieka jak urząd czyli z góry. Słowo przepraszam jest im nieznane. Jeśli chcesz odpocząć na urlopie to wybierz inne biuro podróży.
    ZaletySamolot doleciał.
    WadyRezydent, infolinia, kompletny brak dbania o klientów.
  • ~ Emil / 2023-07-02 20:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Miałem rezerwację z której musiałem zrezygnowac x powodu operacji onkologicznej. Walczę już kilka miesięcy
    Zapłaciłem bardzo wysoką zaliczkę mimo to dostałem wezwanie do zapłaty pl
    500 zł.pp mojej odmowie sprawę przekazali firmie Kaczmarek inkasso. Teraz mam groźby i nękanie. Wszystko to wbrew przepisom ustawowymi
    X mojej perspektywy wspomniane firmy tworzą zorganizowaną grupę przestępczą. Jedna generuje fikcyjny dług o wystawia żądanie zapłaty, po odmowie przekazuje dług formie windykacyjnej, ta groźbami o nękaniem stara się o zapłatę fikcyjnego długu. Od kilku miesięcy czekam na szczegółowe rozliczenie o nie mogę się doczekać
    .
    ZaletyKorzystałem wielokrotnie z usług firmy eximtourd i nie było żadnych problemów, teraz jest EXIM S.A.
    WadyJakość informacji.
  • ~Agnieszka / 2023-04-25 22:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Biuro to oszuści. Dopłaty, brak wywiązania się z umowy czyli transfer lotnisko-hotel o 3 w nocy sama czekałam z dzieckiem na nikogo!!! Hotel na Zanzibarze miałam mieć widok na ocean nie było, doba zaczynała się o 14:00 dotarłam do hotelu 6 rano i zero zakwaterowania. Dotarłam na własna rękę! Narażając siebie i syna 4l
    ZaletyBrak!
    Wady Rak wywiązywania się z umowy, olewaja klientów
  • ~Agnieszka / 2023-04-25 22:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Biuro to oszuści. Dopłaty, brak wywiązania się z umowy czyli transfer lotnisko-hotel o 3 w nocy sama czekałam z dzieckiem na nikogo!!! Hotel na Zanzibarze miałam mieć widok na ocean nie było, doba zaczynała się o 14:00 dotarłam do hotelu 6 rano i zero zakwaterowania. Dotarłam na własna rękę! Narażając siebie i syna 4l
    ZaletyBrak!
    Wady Rak wywiązywania się z umowy, olewaja klientów
  • ~Barbara / 2022-08-12 20:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Pobyt z oferty biura - sierpień 2022, Tunezja, Hammamet, hotel Marco Polo. Biuro daje hotelowi 4,5 gwiazdki (pół od biura). W cenie m.in.sejf, Internet. Mimo zgłoszenia w recepcji i u rezydentki przez cały pobyt sejf nie działał, a Internet w holu nie zawsze. Pokój duży, ale łazienka pozostawia wiele do życzenia. Wanna z odpadającą emalią, prysznic uszkodzony. Dotkliwy brak klimatyzacji w holu i restauracji, zwłaszcza w tym czasie. Windy często nie działały. W restauracji brudne stoły, duże kolejki po posiłki, lody, kawę. Ciągły brak sztućców, kubków, filiżanek, talerzy. Podłogi korytarzy pokryte starą, brudną, pełną plam wykładziną. Piękny, duży basen, ale walka o leżaki od wczesnych godzin. Atutem hotelu jest równie piękna,ale i brudna plaża. Doprawdy trudno dopatrzeć się kryteriów, które mogłyby spełniać wymogi oceny hotelu dokonanej przez biuro. Bar przy plaży niedziałający. Pani Rezydent na spotkaniu zaprezentowała przede wszystkim to, czego nie będzie robić. Oceniając ogólne wrażenie, oferta niezgodna z rzeczywistością.
    ZaletySprawny transfer z lotniska.
    WadyPrzedstawiona oferta hotelu nierzetelna, daleka od zaistniałej rzeczywistości.
  • ~bosyl / 2023-04-30 10:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Na Cyprze byliśmy od 12 do 19 kwietnia. Były trudności ze skontaktowaniem się z rezydentem a kiedy to sie już udało to usłyszałam poradę, żebym organizowała sobie wolny czas we własnym zakresie bo nie możemy liczyć na żadną wycieczkę z uwagi na okres świąteczny. Myślę, że dla takich rad nie ma potrzeby zatrudniać rezydenta - wystarczy poinformować,że jest się zdanym wyłącznie na siebie przed wykupem imprezy i dać szansę na decyzję czy to biuro jest dobrym wyborem. Z pewnością gdybym wiedziała wcześniej, że nie mogę liczyć na żadne wsparcie ze strony biura, wybrałabym wycieczkę indywidualną za niewątpliwie niższą cenę.
    WadyUtrudniony kontakt z rezydentem, brak profesjonalizmu i chęci zaspokojenia podstawowych oczekiwań klienta, jakim jest chęć poznania miejsca, do którego się przyjechało
  • ~Des / 2024-02-14 14:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Wyjazd z Exim Tours na Teneryfę. Po przylocie o godzinie 20 nie było autobusu w wyznaczonym miejscu. Dzieci były zmęczone po długim locie. Po telefonie do rezydenta bus pojawił się dopiero po około godzinie czekania. Jeszcze gorzej było w czasie powrotu. Transfer miał być o godzinie 5 rano z hotelu. Wchodząc do recepcji widzieliśmy, że autobus czeka na ulicy. Mąż szedł pierwszy z dwiema walizkami, za nim starszy syn i ja z wózkiem z młodszym dzieckiem. Kiedy mąż doszedł do bagażnika autobusu i zatrzymał się czekając na otwarcie kierowca ruszył i odjechał. Byliśmy zszokowani. Rezydent w sms pisał, że kierowca będzie miał listę pasażerów, a okazało się, że jej nie respektował (po przylocie też nie było listy). Nie wiemy czy trafiliśmy na kierowcę pod wpływem narkotyków, psychopatę czy zwykłego chama. Zadzwoniliśmy do rezydenta, który powiedział, że nic nie może zrobić. Jest 5 rano, biuro zamknięte i nie ma telefonu do kierowcy. Kazał dzwonić po taksówkę i wziąć paragon do reklamacji. Ogólnie rzecz biorąc rezydent był mało pomocny. Nie było go w hotelu i nie oferował żadnych wycieczek. O informację o transferze powrotnym musieliśmy się u niego upomnieć. Koniec końców na lotnisko dotarliśmy taksówką. Dobrze że było to tylko 20km. Exim reklamacje odrzucił. Stracili stałych klientów za 35 euro...
  • ~Dorota / 2023-07-12 07:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Absolutnie odradzam biuro Exim, omijać szerokim łukiem. Autobus z Barcelony zawiózł nas do Tossa de Mar i wysadził na dworcu autobusowym w środku nocy, nikt nas nie zawiózł pod hotel, horror, musiałam w nocy szukać hotelu w obcym państwie, w obcym mieście, to jest ewidentne zagrożenie życia że strony biura exim!!! Nie polecam absolutnie!! Koszmar
    ZaletyHotel Oasis Tossa super, nie mam żadnych zastrzezen
    WadyPani rezydentka musiałam szukać w innym hotelu, porażka totalna!! Z innym biurem podróży miałam spotkanie z rezydentka w swoim hotelu
  • ~Gienka / 2022-07-10 17:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Biuro wydmuszka. Nie istnieje żaden rezydent, nawet smsem nie skontaktowali się z nami podczas całego 8 dyniowego pobytu, zero kontaktu z klientem. Jesteśmy samodzielni i nie potrzebujemy prowadzenia za rączkę, ale aż strach pomyśleć co by było gdyby ktoś potrzebował pomocy np. medycznej czy w jakimś nagłym wypadku. Klienci są pozostawieni sami sobie w obcym kraju i nikt, absolutnie nikt z Exim się nimi nie interesuje. Nawet biletów powrotnych na samolot nie wysłali nam na maila. Pomogła dopiero interwencja pani z biura touroperatora, która kilkanaście razy pisała do Exima i dopiero przesłali bilety. Porażka. Nie polecam nikomu.
    ZaletyWyloty z Krakowa
    WadyLekceważenie klienta, zero kontaktu.
  • ~Jolanta / 2022-03-08 12:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Brak transferu z lotniska, biuro nie zabookowało, 2 godziny spędzone na lotnisku w Barcelonie, żeby po dwukrotnym połączeniu się z operatorem (40 minut muzyczki w tle wcześniej) usłyszeć że mam wziąć taksówkę a oni mi zwrócą po powrocie, tylko prześlę zdjęcie paragonu... HAHAHA, myślicie że zwrot nastąpił? nic podobnego, wmawiają mi że mnie nie było na miejscu zbiórki, gdybyście byli w podobnej sytuacji nagrywajcie filmik komórką to jedyny sposób, inaczej czekają Was Maile do organizatora transferu i czekanie na odpowiedź... Wszystko w ogóle nagrywajcie, niczego się nie nałeży bać, to bagno a nie firma, szkoda gadać.
    W informacjach ogólnych podane są kwoty do uregulowania na miejscu w hotelu, zupełnie od czapy, żeby tanio wyglądało, zamiast zaplanowanych 17 euro zapłaciliśmy 46 euro.
    Dezinformacja i traktowanie z buta...
    Nigdzie z nimi nie jedźcie, trzeba ich traktować jakby tego biura w ogóle nie było, lepiej dać zarobić solodnemu operatorowi niż takim oszustom!!!
    Wadyjak wyżej
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

ITAKA
Ocena: 2.47, ilość opinii: 1044
TUI
Ocena: 2.15, ilość opinii: 930
Rainbow Tours
Ocena: 2.24, ilość opinii: 536
Eximtours
Ocena: 2.21, ilość opinii: 198
Rego-Bis
Ocena: 2.78, ilość opinii: 51
Oasis Tours
Ocena: 5.00, ilość opinii: 40
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2956