strona 3 z 5
-
~Julia / 2022-11-29 20:04
Nie polecam!
Specjalnie już tydzień temu zamówiłam dostawę na konkretny dzień, czyli na dzisiaj, a i tak kwiaty nie dotarły! Urodziny mamy, wiec przykro.
Wstyd, tak traktować klientów!
Ostatni raz korzystałam z ich usług i nikomu na pewno nie polecę Euroflorist. -
-
~Maria / 2022-11-21 12:27
Przestrzegam przed tą firmą. Wiązanka zamówiona na pogrzeb zamówioną na konkretny termin i godzinę - nie dotarła. Zamówienie zostało odwołane wieczór przed ceremonią pogrzebową, mailowo, ze względu na brak materiałów do zrobienia wiązanki, bez możliwości kontaktu telefonicznego lub jakiegokolwiek innego. Następnie w tydzień później dostałam (prawdopodobnie omyłkowo) smsowe potwierdzenie zamówienia, że dotarło. Tydzień po pogrzebie. Słaby żart. ZaletyBrakWadyObsługa na infolinii, nieprofesjonalna, jak nie wiedza co powiedzieć, to się rozłączają. O K R O P N E doświadczenie, nikomu nie polecam. -
~Luk / 2022-10-26 07:16
No cóż kwiaty Nie zostały dostarczone !!!
Na bardzo ważną okazje!!!
Wiec absolutnie NIE POLECEM !!!!ZaletyNie maWadyNie dostarczają zamówionego towaru -
~Maria / 2022-09-07 16:42
Nie polecam kwiaty nie są doręczane na czas po raz drugi ta sama sytuacja się powtórzyła. Zaletyżadnych zaletWadysame wady -
~kasia / 2022-08-30 14:07
Zestaw urodzinowy -Jedyne kwiaty w tym zestawie drobne białe maja obeschnięte pączki,
liście od kolejnych roślin, które mogłyby być może zakwitnąć są pożółknięte i uszkodzone - całość prezentuje się nieładne - nawet mech wypełniający koszyk jest żółty i wyschnięty.
Jestem bardzo rozczarowana - nie polecam -
~Dominik / 2022-07-26 21:28
Nie polecam któryś raz z kolei opóźnienie raz 4 godziny dzisiaj 3 bardzo nie kompetentni ludzi. -
~Jolanta / 2022-06-11 15:57
Szczerze nie polecam.Kwiaty dostarczono w terminie, ale bukiet kwiatów różnił się bardzo od tego który zamówiłam.Nie była zachowana kolorystyka, nie chciałam chryzantem, a były .Kompozycja i dodatki dostarczonego bukietu przeniosły mnie o jakieś 25 lat do tyłu.Byle jak, byle było tanio. -
~Andrzej Jenek / 2022-06-02 16:35
Nawet nie wiem czy zrezygnowałem z zamówienia, czy zwyczajnie nie zostało dostarczone. Godziny dostaw podane na stronie (choć opisane jako umowne) są traktowane jak zwykły błąd. Zaproponowałem w korespondencji z obsługą klienta zmianę tekstu na stronie na, następujący "godziny które wybierasz, możesz spokojnie sobie wydrukować na papierze toaletowym, bo my mamy je gdzieś, i Ty też powinieneś - z poważaniem EuroFlorist” - mam nadzieję że uwzględnią moją propozycję i już niebawem nikt więcej nie będzie narażony na śmieszność. I tak, uważam że przewiezienie kwiatów na odległość 5 km, nie może trwać 3 godziny, nawet jak na Warszawę. Bo obawiam się że po takim czasie kwiaty i tak wyglądałby jakby je wyciągnięto z kosza. ZaletybrakWadysame -
-
~Kasia / 2022-05-27 20:11
Kwiaty zamówiłam na dzień matki z nadzieją, że zostaną dostarczone na czas... no cóż... niż z tego. Dopiero po kilku próbach dodzwonienia się na infolinię i wymianie maili udało się ustalić, że kwiaty zostały dostarczone na zły adres... Myślę, że należałoby lepiej dobierać kwiaciarnie partnerskie, bo zakladam, że to był błąd kwiacarni odpowiedzialnej za przygotowanie bukietu. Jeśli chodzi o sam bukiet - beż szału. Na zdjęciu wyglądał znacznie lepiej -
~Paulina / 2022-05-27 16:33
Nie polecam tej kwiaciarni, Zamówiłam kwiaty które nie zostały doręczone. Oferują szybką dostawę tego samego dnia dlatego też została ona przeze mnie wybrana. Złożyłam zamówienie, przy płatności pojawiły się pierwsze problemy ponieważ cały czas wyskakiwał błąd. Postanowiłam wysłać przelew , a mając świadomość że pieniądze nie dotrą w 5 min,. postanowiłam skontaktować się z kwiaciarnią i potwierdzić wpływ pieniędzy. Tutaj pierwsze zaskoczenie bo kontaktu z kwiaciarnią nie było , jedyne co mogłam zrobic to napisać maila co też uczyniłam . Niestety status zamówienia się nie zmieniał, kontaktu brak , ale przyszło wiadomość wieczorem że moje zamówienie zostało złożone do kwiaciarni i zostanie doręczone w wyznaczonym terminie. Na drugi dzień okazuje się że nie dotarło z powodu wpływu płatności z opóźnieniem. Zaskoczona jestem tym że nikt nie odpowiedział na próbę kontaktu , brak również kontaktu w przypadku złożonego zamówienia a wysłany mail wprowadził mnie w błąd że wszystko zostanie zrealizowane ( wysyłają z automatu ). Na drugi dzień skontaktowałam się z ta firmo po czym usłyszałam Pani mi potwierdziła ze nie było z nimi kontaktu w dniu wczorajszym bo mieli trudny dzień , że kwiaty nie doręczone bo późno wpłata wpłynęła, a informacja o przyjęciu u doręczeniu kwiatów jest automatyczna. Niestety kwiaciarnia nie ma już kwiatów i ewentualnie bukiet mogą dostarczyć za kilka dni. Powiedziałam Pani Konsultantce ze brak z nimi kontaktu , że nikt się nawet ze mną nie skontaktował że moje zamówienie nie zostało zrealizowane w wyznaczonym terminie , że ogłaszają się na stronie ze z nimi tak ślicznie pięknie a tak naprawdę klient nie czuje się zaopiekowany. Brak kontaktu z firma online jest mega dużym problemem. Pani Konsultantka nie omieszkała wydrzeć się na mnie przez telefon i w połowie zdania odłożyć słuchawkę. Nie mówię już o propozycji rozwiązania problemu. Na pewno ja i moi bliscy nie skorzystamy już z tych usług. Zaletynie znamWadybrak kontaktu z klientem, klient nie wie co dzieje się z jego zamówieniem, wyskakujące błędy na stronie przy próbie płatności , brak aktualizacji statusu na stronie -
~Borghild / 2022-05-27 12:45
Bukiet (rajski) na Dzień Matki praktycznie do wyrzucenia już wieczorem tego samego dnia. To rzutuje na ocenę całej usługi. Wstyd. -
~Gosia / 2022-05-27 11:47
Pierwszy raz zlozylam zamowienie z EUROFLORIST i juz nie mam dobrezgo doswiadczenia. Zamowienie mialo byc dostarczone wczoraj, na Dzien Matki i niestety jeszcze nie dotarlo. "Sprawdz Status Zamowienia" opcja nie wyswietla zadnych informacji. Staram sie skontaktowac z Obsluga Klienta, ale najpierw po dluzszym oczekiwaniu bylam rozlaczana. Teraz jak dzwonie, jest komunikat, ze linia jest uszkodzona. Wyslalam Maila i jestem ciekawa czy dostane odpowiedz. -
~Paulina / 2022-04-21 17:37
Zamówiłam nowoczesną kompozycję z cyprysem - pionową, białą, zimową. Miały być 3 inne rośliny (w tym cyprys i 1 inny, konkretny kwiatej gwarantowane) plus ozdoby. Na zdjęciu był cyprys, bialy hiacynt, calanchoe z białymi kwiatkami i jakaś roślinka z biało-zielonymi listkami. Wszystkie "normalne", nadawały się do rozsadzenia. Do tego na zdjeciu była biała bańka i białą choinka z wikliny.
Dotarła prostokątna skrzynka z gałązką spryskaną sztucznym śniegiem i czerwoną gwiazdą betlejemską :/ZaletyDojechałoWady- Wysokie ceny
- kompozycja zupełnie inna: kształtem, stylem, kolorem, ilością roślin, gatunkami
- obsługa klienta fatalna, brak odpowiedzi na maile -
~Alex24356 / 2022-03-10 08:54
Trochę był szkopół z kontaktem, ponieważ padła infolinia, ale zamówienie dotarło, całe i takie jak zamówiłem 1:1.
A Pani co odbierała, była zachwycona!ZaletySzybkość realizacji
Możliwość dodatków do zamówienia.WadyTrochę duża marża za dodatki -
~Robert / 2022-03-09 19:44
Beznadzieja. Dostarczony bukiet nijak ma się do przedstawionego na zdjęciu. Taka mizerna karykatura tego, co w ofercie. Za niecałe dwie stówki, kilka róż. Jakieś 30-40 PLN/szt. wyszło. Brak jakiejkolwiek odpowiedzi na pytania związane z zamówieniem. Nie polecam. ZaletyZ opóźnieniem, ale doszło.WadyWszystko, prócz faktu dostarczenia. -
~Pavel / 2022-03-09 07:39
8 marca rano zapłaciłam za kwiaty z dostawą na terenie miasta Kraków.
Kwiaty miały być dostarczone do 17:00 8 marca.
Już 9 marca, ale nie ma mojego zamówienia, a kurier nie dzwoni.
Dzwoniłem dwa razy pod numer (+48) 22 213 04 47, ale nikt nie odbiera telefonu.
Dlaczego nikt do mnie nie zadzwonił i nie powiedział o opóźnieniu?
Oszukujesz ludzi, powinieneś zostać pozwany.
Gdzie jest moje zamówienie?
Czy ktoś zna te informacje? -
-
~Monika / 2022-01-03 21:38
Masakra!!!! Dosyć że nie przyszły to na drugi dzień popołudniu brzydki i mały wstyd!!!! Nigdy więcej! -
~Jolanta / 2021-12-25 13:38
Zamówiłam bukiet świąteczny. Na zdjęciu był inny. Dostarczony bukiet był brzydki, byle jak ułożony, niezgodny z zamówieniem. Wstydzilam się, kiedy go dostarczono. Jedno wielkie oszustwo!!!! Absolutnie nie polecam!!! ZaletyZadneWadyTo co napisałam. -
~Domi / 2021-12-11 09:52
Kwiaty zamówione na ślub. Wybór godziny dostarczenia między 9 a 11. Pan na infolinii powiedział ze godziny są orientacyjne. Niestety kwiaty nie dotarły wcale. Mi wstyd przed para młoda bo chciałam choć kwiatami zrekompensować moją nieobecność. Nie polecam ZaletyBrak -
~Sylwia / 2021-11-30 21:19
NIe polecam!!!zamowilam tort lesny a zostal dostarczony tort z winogronem gdybym wiedziala zamowilabym truskawkowy.tort wygladal na niewykonczony !!!dostala byla opozniona
strona 3 z 5