Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Euroflorist - www.twojekwiaty.pl opinie

Ocena na podstawie 38 opinii

1.82 / 5

  • Asortyment
    1.44
  • Łatwość zamawiania
    2.46
  • Poziom cen
    1.81
  • Dostawa
    1.72
  • Obsługa i reklamacje
    1.29

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 2
  • ~Maria / 2022-09-07 16:42
    Ocena: 1.60 / 5
    Nie polecam kwiaty nie są doręczane na czas po raz drugi ta sama sytuacja się powtórzyła.
    Zaletyżadnych zalet
    Wadysame wady
  • ~kasia / 2022-08-30 14:07
    Ocena: 1.80 / 5
    Zestaw urodzinowy -Jedyne kwiaty w tym zestawie drobne białe maja obeschnięte pączki,
    liście od kolejnych roślin, które mogłyby być może zakwitnąć są pożółknięte i uszkodzone - całość prezentuje się nieładne - nawet mech wypełniający koszyk jest żółty i wyschnięty.
    Jestem bardzo rozczarowana - nie polecam
  • ~Dominik / 2022-07-26 21:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam któryś raz z kolei opóźnienie raz 4 godziny dzisiaj 3 bardzo nie kompetentni ludzi.
  • ~Jolanta / 2022-06-11 15:57
    Ocena: 2.40 / 5
    Szczerze nie polecam.Kwiaty dostarczono w terminie, ale bukiet kwiatów różnił się bardzo od tego który zamówiłam.Nie była zachowana kolorystyka, nie chciałam chryzantem, a były .Kompozycja i dodatki dostarczonego bukietu przeniosły mnie o jakieś 25 lat do tyłu.Byle jak, byle było tanio.
  • ~Andrzej Jenek / 2022-06-02 16:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nawet nie wiem czy zrezygnowałem z zamówienia, czy zwyczajnie nie zostało dostarczone. Godziny dostaw podane na stronie (choć opisane jako umowne) są traktowane jak zwykły błąd. Zaproponowałem w korespondencji z obsługą klienta zmianę tekstu na stronie na, następujący "godziny które wybierasz, możesz spokojnie sobie wydrukować na papierze toaletowym, bo my mamy je gdzieś, i Ty też powinieneś - z poważaniem EuroFlorist” - mam nadzieję że uwzględnią moją propozycję i już niebawem nikt więcej nie będzie narażony na śmieszność. I tak, uważam że przewiezienie kwiatów na odległość 5 km, nie może trwać 3 godziny, nawet jak na Warszawę. Bo obawiam się że po takim czasie kwiaty i tak wyglądałby jakby je wyciągnięto z kosza.
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Kasia / 2022-05-27 20:11
    Ocena: 2.20 / 5
    Kwiaty zamówiłam na dzień matki z nadzieją, że zostaną dostarczone na czas... no cóż... niż z tego. Dopiero po kilku próbach dodzwonienia się na infolinię i wymianie maili udało się ustalić, że kwiaty zostały dostarczone na zły adres... Myślę, że należałoby lepiej dobierać kwiaciarnie partnerskie, bo zakladam, że to był błąd kwiacarni odpowiedzialnej za przygotowanie bukietu. Jeśli chodzi o sam bukiet - beż szału. Na zdjęciu wyglądał znacznie lepiej
  • ~Paulina / 2022-05-27 16:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej kwiaciarni, Zamówiłam kwiaty które nie zostały doręczone. Oferują szybką dostawę tego samego dnia dlatego też została ona przeze mnie wybrana. Złożyłam zamówienie, przy płatności pojawiły się pierwsze problemy ponieważ cały czas wyskakiwał błąd. Postanowiłam wysłać przelew , a mając świadomość że pieniądze nie dotrą w 5 min,. postanowiłam skontaktować się z kwiaciarnią i potwierdzić wpływ pieniędzy. Tutaj pierwsze zaskoczenie bo kontaktu z kwiaciarnią nie było , jedyne co mogłam zrobic to napisać maila co też uczyniłam . Niestety status zamówienia się nie zmieniał, kontaktu brak , ale przyszło wiadomość wieczorem że moje zamówienie zostało złożone do kwiaciarni i zostanie doręczone w wyznaczonym terminie. Na drugi dzień okazuje się że nie dotarło z powodu wpływu płatności z opóźnieniem. Zaskoczona jestem tym że nikt nie odpowiedział na próbę kontaktu , brak również kontaktu w przypadku złożonego zamówienia a wysłany mail wprowadził mnie w błąd że wszystko zostanie zrealizowane ( wysyłają z automatu ). Na drugi dzień skontaktowałam się z ta firmo po czym usłyszałam Pani mi potwierdziła ze nie było z nimi kontaktu w dniu wczorajszym bo mieli trudny dzień , że kwiaty nie doręczone bo późno wpłata wpłynęła, a informacja o przyjęciu u doręczeniu kwiatów jest automatyczna. Niestety kwiaciarnia nie ma już kwiatów i ewentualnie bukiet mogą dostarczyć za kilka dni. Powiedziałam Pani Konsultantce ze brak z nimi kontaktu , że nikt się nawet ze mną nie skontaktował że moje zamówienie nie zostało zrealizowane w wyznaczonym terminie , że ogłaszają się na stronie ze z nimi tak ślicznie pięknie a tak naprawdę klient nie czuje się zaopiekowany. Brak kontaktu z firma online jest mega dużym problemem. Pani Konsultantka nie omieszkała wydrzeć się na mnie przez telefon i w połowie zdania odłożyć słuchawkę. Nie mówię już o propozycji rozwiązania problemu. Na pewno ja i moi bliscy nie skorzystamy już z tych usług.
    Zaletynie znam
    Wadybrak kontaktu z klientem, klient nie wie co dzieje się z jego zamówieniem, wyskakujące błędy na stronie przy próbie płatności , brak aktualizacji statusu na stronie
  • ~Borghild / 2022-05-27 12:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Bukiet (rajski) na Dzień Matki praktycznie do wyrzucenia już wieczorem tego samego dnia. To rzutuje na ocenę całej usługi. Wstyd.
  • ~Gosia / 2022-05-27 11:47
    Ocena: 2.80 / 5
    Pierwszy raz zlozylam zamowienie z EUROFLORIST i juz nie mam dobrezgo doswiadczenia. Zamowienie mialo byc dostarczone wczoraj, na Dzien Matki i niestety jeszcze nie dotarlo. "Sprawdz Status Zamowienia" opcja nie wyswietla zadnych informacji. Staram sie skontaktowac z Obsluga Klienta, ale najpierw po dluzszym oczekiwaniu bylam rozlaczana. Teraz jak dzwonie, jest komunikat, ze linia jest uszkodzona. Wyslalam Maila i jestem ciekawa czy dostane odpowiedz.
  • ~Paulina / 2022-04-21 17:37
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamówiłam nowoczesną kompozycję z cyprysem - pionową, białą, zimową. Miały być 3 inne rośliny (w tym cyprys i 1 inny, konkretny kwiatej gwarantowane) plus ozdoby. Na zdjęciu był cyprys, bialy hiacynt, calanchoe z białymi kwiatkami i jakaś roślinka z biało-zielonymi listkami. Wszystkie "normalne", nadawały się do rozsadzenia. Do tego na zdjeciu była biała bańka i białą choinka z wikliny.
    Dotarła prostokątna skrzynka z gałązką spryskaną sztucznym śniegiem i czerwoną gwiazdą betlejemską :/
    ZaletyDojechało
    Wady- Wysokie ceny
    - kompozycja zupełnie inna: kształtem, stylem, kolorem, ilością roślin, gatunkami
    - obsługa klienta fatalna, brak odpowiedzi na maile
  • ~Alex24356 / 2022-03-10 08:54
    Ocena: 4.20 / 5
    Trochę był szkopół z kontaktem, ponieważ padła infolinia, ale zamówienie dotarło, całe i takie jak zamówiłem 1:1.

    A Pani co odbierała, była zachwycona!
    ZaletySzybkość realizacji
    Możliwość dodatków do zamówienia.
    WadyTrochę duża marża za dodatki
  • ~Robert / 2022-03-09 19:44
    Ocena: 2.20 / 5
    Beznadzieja. Dostarczony bukiet nijak ma się do przedstawionego na zdjęciu. Taka mizerna karykatura tego, co w ofercie. Za niecałe dwie stówki, kilka róż. Jakieś 30-40 PLN/szt. wyszło. Brak jakiejkolwiek odpowiedzi na pytania związane z zamówieniem. Nie polecam.
    ZaletyZ opóźnieniem, ale doszło.
    WadyWszystko, prócz faktu dostarczenia.
  • ~Pavel / 2022-03-09 07:39
    Ocena: 1.00 / 5
    8 marca rano zapłaciłam za kwiaty z dostawą na terenie miasta Kraków.
    Kwiaty miały być dostarczone do 17:00 8 marca.
    Już 9 marca, ale nie ma mojego zamówienia, a kurier nie dzwoni.
    Dzwoniłem dwa razy pod numer (+48) 22 213 04 47, ale nikt nie odbiera telefonu.
    Dlaczego nikt do mnie nie zadzwonił i nie powiedział o opóźnieniu?
    Oszukujesz ludzi, powinieneś zostać pozwany.
    Gdzie jest moje zamówienie?
    Czy ktoś zna te informacje?
  • ~Monika / 2022-01-03 21:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra!!!! Dosyć że nie przyszły to na drugi dzień popołudniu brzydki i mały wstyd!!!! Nigdy więcej!
  • ~Jolanta / 2021-12-25 13:38
    Ocena: 2.20 / 5
    Zamówiłam bukiet świąteczny. Na zdjęciu był inny. Dostarczony bukiet był brzydki, byle jak ułożony, niezgodny z zamówieniem. Wstydzilam się, kiedy go dostarczono. Jedno wielkie oszustwo!!!! Absolutnie nie polecam!!!
    ZaletyZadne
    WadyTo co napisałam.
  • ~Domi / 2021-12-11 09:52
    Ocena: 2.80 / 5
    Kwiaty zamówione na ślub. Wybór godziny dostarczenia między 9 a 11. Pan na infolinii powiedział ze godziny są orientacyjne. Niestety kwiaty nie dotarły wcale. Mi wstyd przed para młoda bo chciałam choć kwiatami zrekompensować moją nieobecność. Nie polecam
    ZaletyBrak
  • ~Sylwia / 2021-11-30 21:19
    Ocena: 2.75 / 5
    NIe polecam!!!zamowilam tort lesny a zostal dostarczony tort z winogronem gdybym wiedziala zamowilabym truskawkowy.tort wygladal na niewykonczony !!!dostala byla opozniona
  • ~Ada / 2021-11-10 11:58
    Ocena: 2.20 / 5
    NIESTETY NIE POLECAM. Zamowienie nie zostalo dostarczone( skontaktowalam sie z firma powierdzili ze byl blad systemu i kwiaciarnia nie dostala zlecenia. Pozniej bylo jeszczce gorzej. Nie bylo kwiaciarni co by miala takie kwiaty, jak juz sie znalazla to okazalo ze bedzie kolejnych pare dni opoznienia ze wzgledu na covid. Kwiaty niestety nie zostaly dostarczone kolejny raz bez zadnej kominikacji. Po skontaktowaniu sie z obsuga klienta pani Julia poinformowalma mnie ze , nie zna tematu' i musi sie skontaktowac z innym oeratorem. Okazalo sie ze zadna kwiaciarnia nie miala wiazanki w ksztalce wienca i proponowali w ksztalcie lezki(Nadal czekam na dostarczenie kwiatow- 11 dni po terminie...
    Zaletybrak
  • ~wojciech / 2021-11-08 11:11
    Ocena: 1.80 / 5
    Dostarczony bukiet vs. zdjęcie ze strony - po prostu żenda. Autentycznie wstyd mnie przed osoba, ktora ten bukiet odebrala.
    Zgloszone na obsluge klienta, odpowiedzi brak.
    Zdecydowanie nie polecam.
  • ~Lis / 2021-10-31 11:23
    Ocena: 2.60 / 5
    Zamowilam po raz pierwszy wieniec oraz kwiaty doniczkowe na groby z okazji Wszystkich Swietych. Znalazlam takie, ktore bardzo sie mnie spodobaly i bylam bardzo zadowolona, gdyz mieszkam w Australii i nie moge osobiscie odwiedzic grobow swoich bliskich. Tak bylo do czasu otrzymania przez moja siostre przesylki. Wieniec troche roznil sie od tego ze zdjecia ( mozna to zrozumiec, bo pora roku, duzo zamowien itp. ). Ale chruzantemy mialy inny kolor, a doniczki zamiest w efektownych koszyczkach byly w jakichs papieracch. Chyba za duzo tych niezgodnosci z zamowieniem. Poza tym dostawa opozniona o kilka godzin, dosc wysokie ceny i trudnosc w zamowieniu ( bardzo duzo biurokracji ). Moja sugestia jest taka: solidna firma o miedzynarodowym zasiegu moglaby jakos ladnie opakowac towar np. w kartony, a nie podawac odbiorcy klujacy wieniec do reki.
    ZaletyMimo wszystko wieniec mi sie podobal. Kurier bardzo uprzejmy.
    WadyWymienione w rubryce : " Twoja opinia ".
strona 1 z 2
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 4.00, ilość opinii: 1762
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.51, ilość opinii: 1551
Empik.com
Ocena: 1.98, ilość opinii: 1277
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.71, ilość opinii: 1277
Komputronik.pl
Ocena: 3.46, ilość opinii: 585
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.19, ilość opinii: 537
VECTRA
Ocena: 1.66, ilość opinii: 3201
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.07, ilość opinii: 2924
UPC Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2714
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2635
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 2517
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2473