Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Euroflorist - www.twojekwiaty.pl opinie

Ocena na podstawie 77 opinii

1.82 / 5

  • Asortyment
    1.82
  • Łatwość zamawiania
    2.57
  • Poziom cen
    1.90
  • Dostawa
    1.42
  • Obsługa i reklamacje
    1.25

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 4
  • ~Joanna / 2023-08-18 07:47
    Ocena: 1.75 / 5
    Opóźnione zamówienie. Brak jakiejkolwiek informacji w tej kwestii, gdybym sama nie zadzwoniła z zapytaniem o status zamówienia pewnie w ogóle kwiaty by nie dotarły. Brak wyjaśnień z jakiego powodu wynika opóźnienie. Bukiet mocno różnił się od zdjęcia, które było na stronie .
    Nie polecam i sama więcej nie zamówię kwiatów przez tą stronę.
    ZaletyBrak
    WadyOpóźniona dostawa, bukiet inny niż na stronie
  • ~Konrad / 2023-08-04 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie NIE POLECAM!
    Zamówiłem róże, dotarły lilie.
    Nie dostałem o ty fakcie żadnej informacji, nie mogłem zrezygnować z zamówienia.
    Zamawiasz bukiet na dzień mamy, dostaje wieniec pogrzebowy..
    Reklamacja jest nieskuteczna, proponują małą zniżkę na kolejny bukiet. Tylko po czymś takim, kto chciałby z niego skorzystać?
    Chcesz obdarować kogoś ulubionymi kwiatami? To nie tutaj i tak dostanie coś innego. Może trafisz nawet takie, których nie lubi.
  • ~Miecio / 2023-07-27 09:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Niesolidność.Odbiorca był w domu,ale kurier nie dał rady doręczyć ani nawet się dodzwonić na podane numery. Reklamacja zbyta arogancko. Omijać z daleka!!
  • ~Miecio / 2023-07-27 09:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Niesolidność.Odbiorca był w domu,ale kurier nie dał rady doręczyć ani nawet się dodzwonić na podane numery. Reklamacja zbyta arogancko. Omijać z daleka!!
  • ~Zuzanna / 2023-06-10 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, zamówiłam kwiaty w doniczce z okazji dnia mamy. Przejechałam ja odwiedzić, okazało się ze relizacja CAŁKOWICIE odbiega od zamówienia. Napisałam do sklepu, a oni mnie olali twierdząc ze miałam 7 dni na reklamacje. Przecież to jest oczywiste ze jeśli się konus coś wysyła, to nie mieszka się w okolicy. Nie polecam
  • ~KMM / 2023-06-04 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Kwiaty, zamówione na 30 maja (czyli już po intensywnym okresie w okolicach Dnia Matki) - nie dojechały. Kwiaciarnia nawet nie informuje, że zamówienie nie mogło zostać zrealizowane.
  • ~DCG / 2023-06-02 11:46
    Ocena: 2.50 / 5
    Kwiaty zwiedly szybko a moja reklamacje zbyto bo byla zlozona 40 minut po 72h okresie w ktorym reklamacje sa przyjmowane. To przykre
  • ~Beata / 2023-05-30 19:48
    Ocena: 2.20 / 5
    Nie polecam tej firmy po raz kolejny nie dotarły kwiaty na Dzień Matki
  • ~Monika / 2023-05-27 20:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dostarczyli kwiatow ani na Dzien Matki ani w dzien nastepny i wyglada na to ze juz nigdy.Ciekawe, czy pieniadzw zwroca.Jestem zdziwiona, bo zamawiam u nich od lat i jeszcze nigdy tak nie nawalili
    Zaletyzadne
    Wadynie dostarczono kwiatow
  • ~Dorota / 2023-05-27 10:30
    Ocena: 1.80 / 5
    Zdecydowanie nie polecam! Od jakiegoś czasu usługi bardzo się popsuły. Przede wszystkim w dni popularnych świąt czy imienin. Sklep nie jest przygotowany na większy ruch, zabezpiecza się klauzulą, że nie gwarantuje doręczenia :( więc nie robi nic aby przygotować się na zwiększony ruch tylko po prostu loteria - część zamówień zrealizowanych część nie. Do tego ŻADNEJ INFORMACJI ZWROTNEJ, że zamówienie nie jest zrealizowane i kiedy będzie. Dopiero samem trzeba się dobijać tracąc czas ok. 1h aby wreszcie dostać się na infolinii do konsultanta. To już nie pierwsza ich poważna wpadka w ostatnim czasie (zdarzyły mi się np. SZTUCZNE KWIATY w wiązance ) a jestem ich Klientem niemal od początku ich działalności na rynku. Ja REZYGNUJE z ich usług ...
  • ~Przemek / 2023-05-26 21:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Wstyd kwiaty zamowione na dzień matki nie dojechały brak kontaktu z tą firmą nikt nie powiadomił że coś się zmieni. Takiego wstydu to tą firma jeszcze nie miała nie polecam.
    ZaletyŻadnych
    WadyMnóstwo
  • ~Barbara / 2023-05-26 16:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Zamowilam kwiaty ze strony Euroflorist.pl dzien wczesnije prze Dniem Matki usluga zostala oplacona karta w tej samej minucie gotowka zostala pobrana z konta. Oczywiscie nikt ze stafu nie poinformowal mnie ze nie maja kwiatow na stanie. W piatek okazalo sie ze niestety kwiaciarnioa nie ma frezji i nikt z pracownikow nie zobligowal sie mnie o tym poinformowac, wyslali mi emaila ze moge wybrac inne kwiaty. Skontaktowalam sie z firma w Poznaniu, oczywiscie telefon odbieraja wylacznie po wybraniu funcji nie nagrywania. Mama bez kwiatow w dzien mamy, poprosilam o zwrot pieniedzy
    Zaletyzadnych
    Wadyprosze wyszkolic pracownikow w zakresie obslugi klienta przez telefon
  • ~Ania / 2023-05-26 13:07
    Ocena: 2.60 / 5
    Kwiaty przyjechaly zapakowane w zwykla folie w dwóch częściach rzucone w karton z kartka na wierzchu. Zamowilam bukiety. Gotowy! Nie kwiaty z ktorych moge sobie zrobic bukiet. Jestem bardzo mocno zawiedziona, nigdy sie z czyms takim nie spotkalam i z pewnoscia nigdy z tej firmy wiecej nie zamowie.
  • ~Rty / 2023-05-25 23:21
    Ocena: 3.40 / 5
    Kwiaty które miały zostać dostarczone 25.05.23, nie zostały dostarczone w godz 19-21, choć nawet poprosiłem ich o to. Nie dostałem żadnej informacji o zmianie statusu.
    WadyBrak informacji o zmianie statusu zamówienia
  • ~Renata / 2023-05-13 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja negatywna opinia nie została umieszczona. Odradzam tę firmę!!!
  • ~Arkadia / 2023-04-25 08:25
    Ocena: 1.40 / 5
    Nie polecam!! Nie dość że dostarczyli kwiaty z 5-cio godzinnym opóźnieniem, to nie był to taki bukiet jak zamawiałam dodatkowo w życzeniach napisanych niechlujnie był błąd. Daleka od tej firmy!!!!!!
  • ~Krystyna / 2023-04-14 12:14
    Ocena: 2.80 / 5
    Nie polecam Firmy. Dwa razy przy zamówieniu do Niemiec przekroczyli termin dostawy, brak możliwości kontaktu z zapytaniem i reklamacją. Firma bardzo niewiarygodna.
    WadyNieterminowość, brak możliwości kontaktu w sprawie reklamacji.
  • ~Maja / 2023-04-06 09:21
    Ocena: 1.40 / 5
    Bukiet nie przypominalntego że zdjęcia, był dużo skromniejszy i brzydszy, dodatkowo przyczepiono nabazgroloną kartkę z adresem. Szkoda pieniędzy.
  • ~ymilek / 2023-04-04 15:45
    Ocena: 1.80 / 5
    Uwaga uwaga!!! Nie dostarczają zakupionych kwiatów, nie uznają reklamacji!!!! Fejkowe potwierdzenie dostawy 3 zł za sms extra !!✖️☠️????
  • ~EWELINA / 2023-03-13 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    KWIATY DOSTARCZONE DO SĄSIADKI SOLENIZANTKI, LEKCEWAŻĄCE PODEJŚCIE OBSŁUGI, BEZCZELNE, ZERO PROFESJONALIZMU, NIKOMU NIE POLECAM, WSTYD!!!
    WadyZERO PROFESJONALIZMU
strona 1 z 4
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Merlin.pl
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1788
pocztakwiatowa.pl
Ocena: 2.50, ilość opinii: 1653
Empik.com
Ocena: 1.97, ilość opinii: 1555
Gandalf.com.pl
Ocena: 4.68, ilość opinii: 1291
Tauron
Ocena: 1.36, ilość opinii: 786
KwiatowaPrzesylka.pl
Ocena: 2.17, ilość opinii: 645
VECTRA
Ocena: 1.63, ilość opinii: 3842
Play
Ocena: 1.38, ilość opinii: 3464
Orange
Ocena: 1.38, ilość opinii: 3414
UPC Internet
Ocena: 1.83, ilość opinii: 3242
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3127
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2515